Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024

Επίθεση Συνδέσμου Αποφοίτων ΣΣΑΣ στον ΥΕΘΑ: - Οι Στρατιωτικοί Ιατροί: - Δεν είναι Αναλώσιμοι - Δεν είναι Εμπόρευμα - Δεν Επιτρέπουν σε Κανέναν τη Σπίλωση και Δυσφήμισή τους

 


ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΣΑΣ ΣΤΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ 

13 ΔΕΚ 2024 

ΘΕΜΑ : Συζήτηση επί του Σχεδίου Νόμου : «Ρύθμιση Υγειονομικών Θεμάτων ΕΔ» και άλλα Θέματα Αποφοίτων ΣΣΑΣ Ειδικοτήτων Νομικού & Οικονομικού-Μαζική Αποστρατεία Ιατρικής Ηγεσίας ΕΔ 

Στις 13 Δεκεμβρίου 2024 έγινε συνέλευση των μελών του Συνδέσμου Αποφοίτων ΣΣΑΣ στην αίθουσα εκδηλώσεων «Μιχάλης Βλασταράκος» του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών. Η εκδήλωση άνοιξε με τον κάτωθι χαιρετισμό του Προέδρου του ΙΣΑ Γιώργου Πατούλη: 

«Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών στέκεται πάντα στο πλευρό του κάθε μαχόμενου ιατρού. Για εμάς οι στρατιωτικοί ιατροί αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Ιατρικού Συλλόγου και ο ΙΣΑ διαχρονικά στηρίζει τον αγώνα που δίνουν για την προάσπιση της υγείας των αξιωματικών και οπλιτών των ενόπλων δυνάμεων. Η πολιτεία οφείλει να αφουγκράζεται τα προβλήματα τους και τις ανάγκες τους για την αξιοπρεπή επιβίωση αυτών και των οικογενειών τους σε μια άκρως ανταγωνιστική και με απαιτήσεις κοινωνία. Ο διάλογος με τους εκπροσώπους τους για όποιες αλλαγές είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για να μην υπάρξουν στρεβλώσεις και να διατηρηθεί ένα αξιόμαχο υγειονομικό σώμα στις ένοπλες δυνάμεις. Καλώς ήλθατε λοιπόν στο σπίτι των ιατρών της Αθήνας, το δικό σας σπίτι, για να συζητήσετε, για να εκφραστείτε, για να αποφασίσετε, και εμείς τις δικές σας αποφάσεις θα τις υιοθετήσουμε και να το κάνουμε κτήμα εκείνων που παίρνουν αποφάσεις για εμάς χωρίς εμάς. Καλή επιτυχία, σας ευχαριστώ» 

Μετά τη συζήτηση των μελών εγκρίθηκε ομόφωνα το παρακάτω ψήφισμα : 

1. Καταδικάζουμε την απόφαση του υπουργού άμυνας κ. Δένδια για την απαράδεκτη και αδικαιολόγητη αποστρατεία σύσσωμης της ηγεσίας του υγειονομικού σώματος των ΕΔ και των διοικήσεων όλων των στρατιωτικών νοσοκομείων σε έκτακτες κρίσεις, που έδωσε εντολή να γίνουν κατόπιν τροπολογίας της τελευταίας στιγμής σε νόμο του Υπουργείου Εργασίας, για προφανή επίδειξη δύναμης απέναντι σε αξιόλογους επιστήμονες ιατρούς και εξαίρετους αξιωματικούς. Αξιώνουμε την άμεση διερεύνηση και απόδοση ευθυνών, εκεί όπου αυτές ανήκουν, για τα περιστατικά αμέλειας στο στρατιωτικό νοσοκομείο Θεσσαλονίκης. 

2. Η πολιτική ηγεσία έδειξε το μένος της απέναντι στο πειθαρχημένο και μη συνδικαλισμένο σώμα των εν ενεργεία στρατιωτικών ιατρών, κάτι που δεν θα το τολμούσε αν είχε απέναντί του τους ιατρούς του ΕΣΥ, την ΕΙΝΑΠ, την ΟΕΝΓΕ και τους Ιατρικούς Συλλόγους. Η Επίδειξη Ισχύος είναι ΑΔΥΝΑΜΙΑ του «ισχυρού» και μένει να αποδειχθεί, όπως συμβαίνει κάθε φορά σε αυταρχικές συμπεριφορές. 

3. Κατακρίνουμε τη φυσική ηγεσία, των αρχηγών των ΓΕ που ενώ είχαν την απόλυτη βάσει νόμου αρμοδιότητα να κρίνουν δίκαια τους συναδέλφους τους ιατρούς, τους απαξίωσαν με την προαποφασισθείσα ξαφνική αποστρατεία δίκην «αποδιοπομπαίων τράγων», με ασέβεια στην προσωπικότητά τους, χωρίς επαρκή αιτιολογία και στοιχεία και αυτό είναι ένα μήνυμα φόβου και κακό παράδειγμα προς τους εν ενεργεία υφισταμένους τους στρατιωτικούς εν γένει, για το πως θα τους αντιμετωπίσουν μελλοντικά, αν εκφράσουν δημοκρατικά απλώς την άποψή τους. Νομοτελειακά, θα αντιμετωπίσουν και αυτοί κάτι παρόμοιο στο μέλλον. 

4. Καλούμε τη στρατιωτική και πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Άμυνας να επανεξετάσει από μηδενική βάση όλες τις ρυθμίσεις του σχεδίου νόμου που τόσο μεγάλη αναστάτωση έφερε στο υγειονομικό προσωπικό και στη λειτουργία των στρατιωτικών νοσοκομείων και να ακούσει και υιοθετήσει το σύνολο των προτάσεων του Συνδέσμου που επιδόθηκαν ως Υπόμνημα στον αρμόδιο ΥΦΕΘΑ κ. Ι. Κεφαλογιάννη κατά τη συνάντησή της 16 Νοεμβρίου 2024 καθώς και των αντίστοιχων δεσμεύσεων εκ μέρους του, που αναδείξαμε στο Δελτίο Τύπου μας, της ίδιας ημέρας. 

5. Απαιτούμε να εφαρμοστεί για το Υγειονομικό προσωπικό των ΕΔ (ιατροί, οδοντίατροι, φαρμακοποιοί, ψυχολόγοι, νοσηλευτές) ό,τι ακριβώς ισχύει αντιστοίχως στο Εθνικό Σύστημα Υγείας δεδομένου ότι ασκούν απολύτως τα ίδια καθήκοντα πέραν του ότι μέρος των κλινών των στρατιωτικών νοσοκομείων συνδράμει «γενναία» στις εφημερίες των νοσοκομείων του ΕΣΥ, Ήτοι :


 -Ίδιο ύψος αμοιβών, μισθών και λοιπών αποζημιώσεων. 

-Ίδιο ύψος αποζημίωσης Εφημεριών, χωρίς πλαφόν, στα στρατιωτικά νοσοκομεία. 

-Αποζημίωση νυχτερινών για τις βάρδιες του νοσηλευτικού προσωπικού. 

-Πλήρης κατάργηση των αστυνομικών μέτρων που προβλέπουν την υποχρεωτική παραμονή στην Υπηρεσία των στρατιωτικών ιατρών & οδοντιάτρων για τα χρόνια της λήψης ειδικότητας. Στα χρόνια της ειδικότητας τόσο ο στρατιωτικός ιατρός όσο και ο πολίτης ιατρός αμειβόμενοι πενιχρά στηρίζουν μαζί τα νοσοκομεία του ΕΣΥ στην πρώτη γραμμή των Επειγόντων. 

-Κανένας λοιπόν επί πλέον χρόνος υποχρεωτικής παραμονής των στρατιωτικών ιατρών μετά την ειδικότητα και κατάργηση των σκληρών-εξοντωτικών προστίμων ακόμα και αναδρομικά σε όσους αποστρατευτήκαν πρόωρα μη αντέχοντας εν πολλοίς τις κακές συνθήκες εργασίας από την υποστελέχωση σε πολλές κλινικές των στρατ. Νοσοκομείων. 

Να εφαρμοστούν οι αποφάσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου και των Ευρωπαϊκών δικαστηρίων.  Απόσυρση των διατάξεων που θεσπίζουν ΜΕ ΝΟΜΟ (!) τις υποχρεωτικές εν γένει μετακινήσεις στρατιωτικών ιατρών από τη Μονάδα που υπηρετούν, ακόμα και για ενίσχυση του ΕΣΥ, με συνοπτική διαδικασία και μάλιστα από τα αποδυναμωμένα ήδη στρατιωτικά νοσοκομεία, εκτός και αν υπάρχουν έκτακτοι εθνικοί λόγοι (πχ επιστράτευση). 

ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΣΑΣ ΣΩΜΑΤΩΝ ΝΟΜΙΚΟΥ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ

 Ζητούμε να περιληφθούν στο σχέδιο νόμου διατάξεις, που αφορούν τους εν ενεργεία Αξιωματικούς, απόφοιτους της ΣΣΑΣ, ειδικοτήτων Νομικού, Οικονομικού, που ταυτόχρονα είναι πτυχιούχοι των αντιστοιχων πανεπιστημιακων σχολων του ΑΠΘ και η πλειονότητα διαθέτει Μεταπτυχιακούς ή και Διδακτορικούς Τίτλους Σπουδών, ως ακολούθως : 

- Παροχης δυνατότητας άσκησης ιδιωτικού έργου, όπως οι απόφοιτοι υγειονομικού ΣΣΑΣ, λόγω των πενιχρών αμοιβών που λαμβάνουν ως αξιωματικοί και αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης, αφού οι περισσότεροι εξ αυτών υπηρετούν στην Αθήνα και τα Νησιά. Επιπρόσθετα δε, οι γνώσεις και η εμπειρία τους μπορούν να συνδράμουν στην ενίσχυση του στελεχιακου δυναμικού και της οικονομίας της χώρας, σε αντισταθμισμα του “Brain Drain.” Επ΄ αυτού άλλωστε δεσμεύθηκε ο ΥΦΕΘΑ κ. Κεφαλογιάννης κατά την συνάντησή μας στις 16 Νοε 2024. 

- Καθορισμού ότι η οργανική θέση Υποδιοικητού των στρατιωτικών νοσοκομείων θα καλυπτεται αποκλειστικά και μόνον απο Αποφοίτους ΣΣΑΣ, ειδικότητας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ Σώματος, για ευνόητους λόγους και για σωστή οικονομική διοίκηση-διαχείριση. ΑΠΟΦΑΣΗ 

Οι παριστάμενοι σήμερα 13η Δεκεμβρίου 2024 στον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών, μέλη του Συνδέσμου Αποφοίτων ΣΣΑΣ, ΕΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΟΜΟΦΩΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΨΗΦΙΣΜΑ και αξιώνουμε την αποστολή του στην πολιτική ηγεσία όλων των κομμάτων, στην επιτροπή εξωτερικών και άμυνας και σε όλους τους βουλευτές του κοινοβουλίου, καθώς και την δημοσίευσή του σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα και στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου μας. 

ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΙΑΤΡΟΙ : 

-ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ 

-ΧΑΙΡΟΥΝ ΤΗΣ ΥΠΟΛΗΨΗΣ & ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

 -ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΗ ΣΠΙΛΩΣΗ ΚΑΙ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΤΟΥΣ





ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ: - Υπάρχει και Φιλότιμο - Βουλευτής της Κυβέρνησης: - "Πέρα από τα όπλα, ... υπάρχουν και οι απόστρατοι που τους έχετε "ρημάξει" με την ... των αναδρομικών". - ΒΙΝΤΕΟ

 


Κατά την διάρκεια της ομιλίας του, στη Βουλή, για τον προϋπολογισμό του 2022, ο βουλευτής και πρώΗν ΥΦΕΘΑ, της ΝΔ Θανάσης Δαβάκης, ανάφερε  μεταξύ των άλλων, και τα εξής: 

"  ...... Πρέπει να ξαναδούμε, γιατί πέρα από τα όπλα, πέρα από τα αμυντικά προγράμματα, υπάρχουν και οι άνθρωποι. Πιστεύω λοιπόν ότι, πρέπει να ξαναδούμε το θέμα κύριοι Υπουργοί, το θέμα των αναδρομικών, το θέμα της φορολόγησης των αναδρομικών, που επιστρέφουμε στους απόστρατους, καθώς η ενσωμάτωσής τους στα εισοδήματα των ετών 2016 και 2017, οδηγεί σε φορολογική παρακράτηση ενός μεγάλου ποσοστού του ποσού αυτού. Πιστεύω ότι θα το δείτε και είμαι αισιόδοξος προς αυτή την κατεύθυνση, όπως έχει ανακοινώσει και ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας."

ΔΕΊΤΕ το Βίντεο από το 04¨ και 30"


Ομιλία Δαβάκη για τον Προϋπολογισμό 2022 – Δέσμευση Σκρέκα για το αγροτικό ρεύμα

















O Πρόεδρος Ε.Α.Α.Σ "κατεδαφίζει" την πολυδιαφημισμένη ατζέντα 2030: - Για την οργανωτική αλλαγή των ΕΔ - Για τα εξοπλιστικά- Για τα σκηνοθετημένα γεγονότα με το ΝΙΜΤΣ - Για τους "πένητες" Στρατιωτικούς ..!!


  Αναδιοργάνωση Ε.Δ., Έρευνα, Τεχνολογία και Καινοτομία


H Εθνική Άμυνα δεν είναι έργο μόνο των ΕΔ, αλλά όλης της κοινωνίας. Η Κυβέρνηση θα πρέπει να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, κυρίως μέσω των βαθμίδων εκπαίδευσης, για την ενίσχυση της Εθνικής Συνείδησης και την τόνωση του Εθνικού Φρονήματος του Ελληνικού λαού.

Ο πόλεμος είναι ύψιστη πολιτική πράξη και σ΄ αυτόν συμμετέχουν Κυβέρνηση - Κρατικός Μηχανισμός - Ένοπλες Δυνάμεις και όλος ο λαός.

Το προσωπικό των ΕΔ αποτελεί τον κρίσιμο εκείνο παράγοντα, που με την κατάλληλη εκπαίδευση, τον επαρκή εξοπλισμό και την ανάπτυξη του εθνικού φρονήματος, θα υπερασπιστεί την Εθνική Κυριαρχία  της χώρας.

Εξαγγέλθηκε, σε πολλά και ποικιλόμορφα ακροατήρια, αναδιοργάνωση των ΕΔ με βάση τις σύγχρονες εχθρικές απειλές (κυβερνοεπιθέσεις, υβριδικές απειλές, μη επανδρωμένα αεροσκάφη, βαλλιστικοί πύραυλοι, κλπ). 

Τίθεται το ερώτημα, υπάρχει σχετική μελέτη;

Έχει εγκριθεί  η πολυδιαφημισμένη ατζέντα  2030 από τα υπάρχοντα θεσμικά κυβερνητικά όργανα και  θεσμικά όργανα του Υπουργείου (ΚΥΣΕΑ – ΣΑΜ) ή είναι διάσπαρτες   απόψεις;  
Η απαίτηση για οργανωτική αλλαγή των ΕΔ σε θέματα προσωπικού, νοοτροπίας, δομής διοικήσεως, υποστήριξης Διοικητικής Μέριμνας και διακλαδικότητας, είναι μία πραγματικότητα, πάντα όμως σε συνδυασμό με τις ανάγκες  των Γενικών Επιτελείων και την ανάπτυξη βιώσιμης και παραγωγικής  Εγχώριας Αμυντικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ).
Οι  προσπάθειες αναδιάρθρωσης που επιχειρήθηκαν τα τελευταία χρόνια δεν ευοδώθηκαν λόγω πολλών παραγόντων που επέδρασαν και αλλαγής της   στόχευσης, κάθε φορά που υπήρχε κυβερνητική αλλαγή. 

Ο περιορισμός (σύμπτυξη ή κατάργηση) μεγάλου αριθμού στρατοπέδων που αποδεδειγμένα δεν προσφέρουν στην επιχειρησιακή λειτουργία των ΕΔ ήταν ανέκαθεν θέμα προβληματισμού και  έχει εξετασθεί, επί σειρά ετών. 
    
Το πρόβλημα της χαμηλής επανδρώσεως των Μονάδων κύρια του Στρατού Ξηράς οφείλεται στην μείωση της θητείας, για λόγους ψηφοθηρικούς, το 2002 (σε 12 μήνες), το 2009 ( 9 μήνες και με συμπληρωματική αξιοποίηση των ΕΠΟΠ που πλέον είναι σε προχωρημένη ηλικία) και την κοροϊδία αυξήσεως της, το 2020 σε 12 μήνες αλλά ουσιαστικά 9, με αυτούς που επιλέγουν τους 12 να είναι το 60% των κατατασσομένων, που τοποθετούνται σε υπηρεσίες εσωτερικού, παραμένοντας παντελώς ανεκπαίδευτοι και εμπλουτίζοντας την εφεδρεία με   ΜΗ εκπαιδευμένους για πόλεμο άνδρες διασφαλίζοντας υψηλές επανδρώσεις σε υπηρεσίες εσωτερικού και χαμηλές στις μάχιμες μονάδες. 

Μία μερικώς τελέσφορη λύση θα ήταν η αύξηση της θητείας σε 15 μήνες χωρίς εκπτώσεις, πλην των προστατών οικογενειών, η αυστηριοποίηση του νόμου περί στρατεύσεως δια την κατά το δυνατόν εξάλειψη της ανυποταξίας Εξωτερικού /Εξωτερικού, ο περιορισμός των αναβολών στρατεύσεως ιδιαίτερα λόγω σπουδών, στράτευση στα 18 και εξέταση της δυνατότητας  στράτευσης  των γυναικών, με παράλληλη θέσπιση σοβαρών κινήτρων.

Προσωπικά θεωρώ ότι και τώρα είναι εξαιρετικά δύσκολο να ξεπεραστούν οι αντιδράσεις που προέκυψαν στο παρελθόν και δεν θα δούμε θεαματικές αλλαγές.  
Σε κάθε περίπτωση στόχος  πρέπει να είναι η δημιουργία ενός στρατού με υψηλή κινητικότητα, με επαρκή στελέχωση, με προσωπικό που διακρίνεται από υψηλό ηθικό και πειθαρχία, άρτια εκπαιδευμένο, με συστήματα διοικήσεως και ελέγχου σύγχρονης τεχνολογίας, με υψηλή ικανότητα διακλαδικής συνεργασίας και ικανό για την προάσπιση των εθνικών συμφερόντων και της εδαφικής ακεραιότητας της χώρας.

Είναι γνωστό  ότι το 2018 το ΥΠΕΘΑ αποφάσισε να κλείσει τα Κέντρα Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων στην Ηπειρωτική Ελλάδα και οι διαδικασίες κατάταξης και εκπαίδευσης των Ν/Σ να πραγματοποιείται στους Σχηματισμούς Α’ Γραμμής. 
Μετά από πέντε περίπου χρόνια, διαπιστώθηκε ότι το  σύστημα δεν απέδωσε και τα Κέντρα Εκπαιδεύσεως Νεοσυλλέκτων (ΚΕΝ) στο εσωτερικό ξανάνοιξαν, αφού βεβαίως μέσα σε αυτό το διάστημα είχαν υποστεί φθορές  οι εγκαταστάσεις υποδομής και χρειαζόταν να γίνει συντήρηση υψηλού  οικονομικού  κόστους.

Τώρα ανακοινώθηκε από τον κ. ΥΠΕΘΑ, ότι θα κλείσουν 137 στρατόπεδα, χωρίς ακόμα να υπάρχει ενημέρωση ποια είναι αυτά. Ενδεχομένως και κάποια από αυτά που άνοιξαν πριν ένα χρόνο, που είχαν κλείσει το 2018.

Σε κάθε περίπτωση, η εξαγγελθείσα αναδιοργάνωση του Στρατού Ξηράς, σε συνδυασμό με κρίσιμα προβλήματα εξοπλισμού και οπλικών συστημάτων, με τα οποία έρχεται αντιμέτωπος ο Στρατός Ξηράς (ΣΞ), ο οποίος φαίνεται να παραμένει στάσιμος, ενώ οι άλλοι δύο κλάδοι των Ενόπλων Δυνάμεων σημειώνουν πρόοδο. Βασικά ζητήματα, όπως η ανανέωση του αρματικού δυναμικού, η αναβάθμιση συστημάτων πυροβολικού και αντιαεροπορικής προστασίας, η αντικατάσταση παλαιωμένων οχημάτων και ο εκσυγχρονισμός του πεζικού, παραμένουν ανεπίλυτα, προκαλώντας ανησυχίες για την επιχειρησιακή ετοιμότητα του ΣΞ έως το 2030. 

Πρόσφατα με μία αιφνιδιαστική ενέργεια, προστέθηκε εμβόλιμα στο άρθρο 37 του Σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υγείας με τίτλο « Αναμόρφωση του θεσμού του προσωπικού Ιατρού-σύσταση Πανεπιστημιακών κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις», προσθήκη που αφορά το Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου ΝΙΜΤΣ, στο οποίο το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας ασκεί εποπτεία, δια μέσου του ΓΕΣ.

 Στο αναφερόμενο άρθρο προβλέπονται αλλαγές στη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΝΙΜΤΣ , όσο και στη Διοικητική του δομή, δηλαδή στη θέση του Γενικού Δντη του Νοσοκομείου, δεν θα είναι πλέον, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, στρατιωτικός εν ενεργεία ή αποστρατεία, αλλά θεσπίζεται η δυνατότητα να είναι και πολίτης.
Το Σχέδιο Νόμου κατατέθηκε την Παρασκευή 25 Οκτ 2024 στη Βουλή, χωρίς το συγκεκριμένο άρθρο , να έχει περάσει από διαβούλευση. Πέρασε από την Διαρκή Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων , συζητήθηκε στην ολομέλεια την Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024 και ψηφίστηκε την Τετάρτη 13 Νοε 2024 (ν. 5157/2024) χωρίς να ακουστεί η άποψή μας, για μια ακόμη φορά, παρά το γεγονός ότι το ζητήσαμε επισταμένως.
Είναι δεδομένο ότι οι τροποποιήσεις που περιλαμβάνονται στο άρθρο 37 του νομοσχεδίου και συγκεκριμένα στα άρθρα 4 (σύνθεση ΔΣ) και 5 (Διοίκηση ΝΙΜΤΣ) του αναγκαστικού νόμου 1137/1946, που επηρεάζουν τη λειτουργία του Διοικητικού Συμβουλίου , θα έπρεπε να έχουν τεθεί σε γνώση του, να έχουν εξετασθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Νοσοκομείου και σε περίπτωση έγκρισης από το ΔΣ/ΝΙΜΤΣ να έχουν αποσταλεί δια μέσω του ΓΕΣ στο ΥΠΕΘΑ, για νομοθετική παρέμβαση.

Τα γεγονότα έχουν σκηνοθετηθεί, από τους αρμόδιους και υπεύθυνους και οδηγούνται βήμα-βήμα έτσι ώστε σε λίγες ημέρες το ΝΙΜΤΣ να έχει ΠΟΛΙΤΗ Διοικητή, για πρώτη φορά στα 78 χρόνια λειτουργίας του!!!

Ποιοί είναι άραγε οι λόγοι που επιβάλλουν, εν αγνοία του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου, το μεθοδευμένο πέρασμα της Διοίκησής του, από τους Στρατιωτικούς Ιατρούς, σε Πολιτικό Πρόσωπο;

Τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες εκ του νόμου (ν.5062/2023) διαδικασίες;

Επίσης είναι σημαντικό να τονισθεί ότι η αποζημίωση που προβλέπεται από το άρθρο 37, όταν ο «Διοικητής» του ΝΙΜΤΣ ΔΕΝ είναι ε.ε. ή ε.α. Αξκος, αλλά πολίτης, η αποζημίωσή του καθορίζεται σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 22 του ν.4354/2015 (αντιμίσθια Περιφερειαρχών, Προέδρων ΘΤΑ κλπ) είναι αρκετά μεγαλύτερη από την αποζημίωση που θα δινόταν, εάν ο «Διοικητής» ή (Γενικός Δντης) ήταν Αξκος ε.ε. ή ε.α και φυσικά θα επιβαρύνει τον ήδη προβληματικό Προϋπολογισμό του Νοσηλευτικού Ιδρύματος.

Ποιοι είναι αλήθεια οι λόγοι που επιβάλλουν την αυθαίρετη αύξηση του αριθμού των μελών του ΔΣ/ΝΙΜΤΣ, από έντεκα (11) που είναι σήμερα, σε δεκατρία (13);
Από πόσα άτομα να αποτελείται άραγε το ΔΣ του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός, το οποίο είναι πολλαπλάσιας δυναμικότητας του ΝΙΜΤΣ;

Το θεμελιακό και ουσιώδες αγαθό της υγείας βασικά προστατεύεται και προάγεται με τη λειτουργία και τη διάθεση των ιδρυμάτων υψίστης κοινωνικής αξίας και σημασίας, δηλαδή των νοσοκομείων, η ίδρυση, η οργάνωση και η λειτουργία των οποίων αποτελεί και δείκτη του πολιτιστικού επιπέδου ενός κράτους και καταδεικνύει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία και την αποτελεσματικότητα της κοινωνικής πολιτικής της κάθε χώρας.

Κύριο μέλημα όλων και ιδιαίτερα των αρμοδίων και υπευθύνων, πρέπει να είναι η παροχή νοσοκομειακών φροντίδων υγείας υψηλού επιπέδου στην κοινωνία και όχι η υποβάθμιση ενός Νοσηλευτικού Ιδρύματος.

Το ΝΙΜΤΣ, ΔΕΝ έχει ανάγκη από αύξηση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του και την τοποθέτηση πολίτη στην θέση του Γενικού Δντή. Έχει όμως ανάγκη από άμεση συντήρηση – βελτίωση των κτιριακών του εγκαταστάσεων, την αναβάθμιση του τεχνολογικού του εξοπλισμού και την αναπλήρωση του ελλείποντος Ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού.

Υπογραμμίζεται ότι με τον ισχύοντα νόμο του ΝΙΜΤΣ μεταξύ των πόρων του Ιδρύματος είναι και η υποχρεωτική μηναία εισφορά των Μετόχων και μερισματούχων του ΜΤΣ. Η εισφορά αυτή υπολογίζεται σε ποσοστό επι των συνολικών μηνιαίων αποδοχών του βαθμού των  σε ενέργεια στελεχών ή επι των συντάξεων των αποστράτων και των ορφανικών οικογενειών και είναι επίσης γνωστό ότι και οι Συνταξιούχοι Στρατιωτικοί υπόκεινται στην μηνιαία κράτηση ύψους 6% υπερ υγειονομικής περίθαλψης (άρθρο 1 ν. 4334/2015 – ΦΕΚ 80 Α). 
Εδώ και χρόνια στο ΝΙΜΤΣ και τα λοιπά στρατιωτικά νοσοκομεία, πλέον των προβλεπόμενων από τη νομοθεσία τους ρητά και με σαφήνεια ατόμων, νοσηλεύονται και ασφαλισμένοι των άλλων δημοσίων και λοιπών  ταμείων και ανασφάλιστοι χωρίς την υποχρέωση καταβολής οποιασδήποτε εισφοράς.
Είναι αδιανόητο να παίρνονται αποφάσεις ερήμην του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσηλευτικού Ιδρύματος και των Μετόχων και Μερισματούχων του ΜΤΣ, με μονομέρεια και παντελή έλλειψη διαλόγου.
Η αδιαφάνεια οι αποκλεισμοί και η μεθόδευση γεννούν την έντονη ανησυχία των ενδιαφερομένων.

Είναι ευπρόσδεκτη η καινοτομία και πολύ καλή η έρευνα στις Ε.Δ της χώρας, όμως τι γίνεται αλήθεια με το Προσωπικό και τις οικογένειές τους, οι οποίες υφίστανται άμεσα τις συνέπειες του Στρατιωτικού επαγγέλματος;

Η πολύ μικρή συμμετοχή ή η απαρέσκεια υποψηφίων να δηλώσουν επιθυμία φοίτησης σε Στρατιωτικές Σχολές σε σχέση με το παρελθόν, καθώς και οι πολλές παραιτήσεις σπουδαστών των ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ είναι μια πραγματικότητα και οφείλεται κυρίως στα παρακάτω:
 
>- Οι πολύ χαμηλοί μισθοί των στρατιωτικών, όπως αυτοί ισχύουν με την έξοδό τους από τις παραγωγικές σχολές, ειδικά όταν πρόκειται να υπηρετήσουν σε μεγάλα αστικά κέντρα, και ακόμη χειρότερα σε νησιά (είναι πλέον όλα τουριστικά) αντιμετωπίζουν υψηλό κόστος διαβίωσης.

 >- Το συνδυαζόμενο με κινδυνώδεις δραστηριότητες του στρατιωτικού επαγγέλματος, οι συνθήκες διαβίωσης, οι στρατιωτικές υποχρεώσεις και οι μεγάλες απαιτήσεις της Υπηρεσίας από το προσωπικό στις Μονάδες, στα Πολεμικά πλοία, στα αεροδρόμια, στα Στρατ. Νοσοκομεία κλπ δημιουργούν κατά το μάλλον ή ήττον συνθήκες πιεστικές, σε πολλές δε περιπτώσεις σκληρές και δυσβάστακτες.

>-  Οι συχνές  και απαιτητικές Ασκήσεις με πολυήμερες 24ωρες βάρδιες χωρίς επί πλέον αμοιβή. 

>- Δεν περιλαμβάνεται η πολυήμερη καταπόνηση του προσωπικού σε έκτακτες εθνικές κρίσεις όπως συνέβη στο πρόσφατο παρελθόν στον Έβρο και στο Αιγαίο.

>- Δεν υπάρχουν στον επιθυμητό βαθμό οι από χρόνια υποσχεθείσες εξαγγελίες για «έμμεσες κοινωνικές παροχές» όπως είναι η στέγαση, η μετακίνηση, οι εν γένει συνθήκες διαβίωσης και περίθαλψης στελεχών και των οικογενειών τους κ.α. στα οποία προστίθενται και οι συχνές μεταθέσεις.

>- Η ΜΗ αποζημίωση του Νοσηλευτικού Προσωπικού των Στρατιωτικών Νοσοκομείων των ΕΔ με το επίδομα 15% της Ανθυγιεινής Εργασίας και αποζημίωσης νυχτερινών και αργιών που λαμβάνουν οι Νοσηλευτές στο ΕΣΥ ενώ ασκούν επακριβώς τα ίδια καθήκοντα.

>- Η μείωση της ανεργίας τα τελευταία χρόνια και η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση εργαζομένων με σχετικά ικανοποιητικές αμοιβές (σίγουρα καλύτερες από αυτές στις ΕΔ) στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, δημιουργούν απαρέσκεια φοίτησης σε στρατιωτικές σχολές αφενός και αποφυγή επιλογής εργασίας σε σκληρές συνθήκες αφετέρου, χωρίς να απολαμβάνει μάλιστα ο στρατιωτικός όλο το εύρος των ατομικών δικαιωμάτων και ελευθεριών ενός ιδιώτη ή δημοσίου υπαλλήλου εργαζόμενου.
    
>- Οι χαμηλές συντάξεις των στρατιωτικών συνταξιούχων που ανάλωσαν τη ζωή τους σε σκληρές και επικίνδυνες συνθήκες εργασίας είναι μια συνθήκη ασφάλειας που τη γνωρίζουν όσοι εισέρχονται σε μια νέα εργασία και οι υποψήφιοι Στρατ. Σχολών το γνωρίζουν αυτό, από τα ΜΜΕ και την κοινωνία.
      
>- Ένας νέος ή μια νέα που γνωρίζει όλα ή τα περισσότερα από τα παραπάνω όπως συνοπτικά αναφέρθηκαν για τις ΕΔ, οδηγείται με εύλογη ευκολία στην απόφαση αποφυγής δήλωσης ως πρώτη (ή και δεύτερη) επιθυμία φοίτησης σε μία από τις στρατιωτικές σχολές της χώρας . 
            
Είναι αναγκαίο να γίνει ένας σοβαρός προγραμματισμός έτσι ώστε να επιλυθούν σε σύντομο χρόνο και δεσμευτικά όλα τα προαναφερόμενα ως ΑΙΤΙΕΣ της ΑΠΑΡΕΣΚΕΙΑΣ των νέων στο να εισέρχονται στις Παραγωγικές Σχολές των ΕΔ. Στο πρόβλημα επιβάλλεται να ενσκήψει με σοβαρότητα, χωρίς στερεότυπα και αποκλεισμούς, χωρίς προκαταλήψεις και με ενάργεια το ΥΠΕΘΑ και η σημερινή ηγεσία των ΕΔ και να προτείνουν λύσεις οι οποίες ΕΙΝΑΙ κατ΄ εξοχήν Οικονομικές, εξασφαλίζοντας αντίστοιχα οικονομικά κίνητρα για το προσωπικό των ΕΔ.

Τα αρμόδια Επιτελεία και οι ΄΄Κοινωνικοί Εταίροι ΄΄πρέπει να ακούγονται .Μην εφαρμόζετε την αρχή του ΄΄ ενός ανδρός΄΄ γιατί δεν είναι σωστό για τις ΕΔ.
 
Οι Ένοπλες Δυνάμεις (ΕΔ) υπάρχουν για να προασπίζονται το υπερπολύτιμο αγαθό της Ελευθερίας της Πατρίδας και επιβάλλεται να ισχύσει μια ΑΡΜΟΝΙΑ κατανομής πόρων μεταξύ εξοπλισμών και αμοιβών του στρατιωτικού προσωπικού. Δεν πρέπει με ευκολία, παρά τη δημοσιονομική στενότητα, να διατίθενται τεράστιες πιστώσεις (και ορθώς γίνεται) για εξοπλισμούς και σύγχρονα οπλικά συστήματα τα οποία όμως θα κληθούν να λειτουργήσουν «πένητες» Αξιωματικοί -Υπαξκοί και ανεκπαίδευτοι οπλίτεςστην ξηρά στη θάλασσα και στον αέρα, με κίνδυνο της ζωής τους, αμειβόμενοι με μισθούς  και συντάξεις(για το Μόνιμο Προσωπικό), στο όριο της φτώχειας.
    
Ας σημειωθεί ότι ο Στρατιωτικός είναι ο μόνος κλάδος δημοσίου λειτουργού, που δεν είναι μόνιμος εργασιακά και τούτο όχι μόνο λόγω της ενδεχόμενης αποστρατείας τους κατά τις περιοδικές ετήσιες κρίσεις αξιολόγησης, αλλά και μέσω πειθαρχικών συμβουλίων, με βάση έναν απαρχαιωμένο κώδικα αυστηρής δεοντολογίας.
    
Καλό είναι το αφήγημα των μεταρρυθμίσεων που θα τα αλλάξουν όλα αλλά η καθημερινότητα εξακολουθεί να είναι το προαπαιτούμενο πεδίο εξέτασης όλων των παραπάνω θεμάτων.

83 Χρόνια πριν: - Όταν οι ΗΠΑ έσωσαν την ΕΣΣΔ από το Χίτλερ!! - 1,3 δις δολάρια δάνειο στον Στάλιν που δεν αποπληρώθηκε ακόμα!!

 



83 χρόνια συμπληρώθηκαν από τότε που οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ξεκίνησαν το πρόγραμμα Εκμίσθωσης – Δανεισμού για να εφοδιάσουν τους συμμάχους τους με το απαραίτητο πολεμικό υλικό, για τον αγώνα τους εναντίον του Χίτλερ. Αν και η Σοβιετική Ένωση επέλεξε να το υποτιμήσει, το πρόγραμμα ήταν ζωτικής σημασίας για την πολεμική προσπάθεια της ΕΣΣΔ, όπως παραδέχτηκε αργότερα και ο στρατάρχης Ζούκοφ.

Στις 11 Μαρτίου 1941, ο Αμερικανός Πρόεδρος Φράνκλιν Ντ. Ρούσβελτ υπέγραψε το νομοσχέδιο Εκμίσθωσης και Δανεισμού, το οποίο επέτρεψε στις ΗΠΑ να προμηθεύσουν τους αντι-Χιτλερικούς συμμάχους τους με υλικό.

«Και πόσα φύλλα χάλυβα μας έδωσαν!»

«Τώρα, λένε, ότι οι σύμμαχοι ποτέ δεν μας βοήθησαν, αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι οι Αμερικανοί μας έδωσαν τόσα πολλά αγαθά, χωρίς τα οποία δε θα μπορούσαμε να συγκροτήσουμε τα αποθέματά μας και να συνεχίσουμε τον πόλεμο», ανέφερε ο Σοβιετικός Στρατηγός Γκεόργκι Ζούκοφ μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

«Δεν είχαμε εκρηκτικά, δεν είχαμε πυρίτιδα. Δεν είχαμε τίποτα να γεμίσουμε τα φυσίγγια των όπλων μας. Οι Αμερικανοί πραγματικά μας έσωσαν με την πυρίτιδα και τα εκρηκτικά. Και πόσα φύλλα χάλυβα μας έδωσαν! Πώς θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τα άρματα μάχης μας χωρίς Αμερικανικό χάλυβα; Αλλά τώρα το κάνουν να μοιάζει σαν να είχαμε αφθονία όλων αυτών. Χωρίς Αμερικανικά φορτηγά δε θα είχαμε τίποτα να τραβήξουμε το πυροβολικό μας».

Ένα δάνειο που έγινε ιστορία

Η ιστορία της Εκμίσθωσης και Δανεισμού ξεκίνησε στις 15 Μαΐου 1940, όταν ο Πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου Ουίνστον Τσόρτσιλ ζήτησε από τον Ρούσβελτ να δώσει προσωρινά στη Βρετανία 40-50 παλαιά αντιτορπιλικά σε αντάλλαγμα για Βρετανικές ναυτικές και αεροπορικές βάσεις στον Ατλαντικό Ωκεανό.

Οι Αμερικανοί θυμήθηκαν έναν νόμο από το 1892 σύμφωνα με τον οποίο, ο Υπουργός Άμυνας μπορεί να «μισθώσει στρατιωτική περιουσία για μέγιστο διάστημα πέντε ετών, εάν η χώρα δεν την χρειάζεται». Βάσει αυτού του νόμου, αναπτύχθηκε ένα πρόγραμμα εφοδιασμού, το οποίο ο Ρούσβελτ υπέγραψε ως νόμο στις 11 Μαρτίου 1941.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, Αμερικανικά υλικά «κατεστραμμένα, χαμένα ή χρησιμοποιημένα κατά τη διάρκεια του πολέμου δεν υπόκεινταν σε πληρωμή». Αυτό που έπρεπε να πληρωθεί ήταν η περιουσία που παρέμενε μετά τον πόλεμο και χρησιμοποιούνταν για πολιτικούς σκοπούς.

«Κοινός εχθρός – ο αιμοδιψής Χιτλερισμός»

Ο Σοβιετικός ηγέτης Ιωσήφ Στάλιν αποφάσισε να συμμετάσχει στο πρόγραμμα Εκμίσθωσης και Δανεισμού σύντομα μετά την εισβολή της Γερμανίας του Χίτλερ στην ΕΣΣΔ τον Ιούνιο του 1941.

"Η απόφασή σας, κύριε Πρόεδρε, να δώσετε στη Σοβιετική Ένωση μία πίστωση 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων υπό τη μορφή προμήθειας υλικών και πρώτων υλών έγινε δεκτή από τη Σοβιετική κυβέρνηση με ειλικρινή ευγνωμοσύνη, ως επείγουσα βοήθεια προς τη Σοβιετική Ένωση στο τεράστιο και δύσκολο αγώνα της εναντίον του κοινού εχθρού – του αιμοδιψούς Χιτλερισμού», έγραψε ο Στάλιν στον Ρούσβελτ.

Τα πρώτα κονβόι με 82 Χ8.071 ελκυστήρες και 12.700 άρματα μάχης. Επιπλέον, 1.541.590 κουβέρτες, 331.066 λίτρα αλκοόλ, 15.417.000 ζεύγη στρατιωτικές μπότες, 106.893 τόνους βαμβακιού, 2.670.000 τόνους πετρελαϊκών προϊόντων και 4.478.000 τόνους προμηθειών τροφίμων μπήκαν στη Σοβιετική Ένωση.

«Η Ρωσική κυβέρνηση θέλει να κρύψει το γεγονός ότι λαμβάνει βοήθεια από έξω»

Και όμως, κατά τη διάρκεια του πολέμου, η Σοβιετική κυβέρνηση υποβάθμισε το ρόλο της ξένης βοήθειας. Αυτό, έκανε τον Αμερικανό Πρέσβη στην ΕΣΣΔ, William Standley, να αγανακτήσει.  

«Φαίνεται, ότι η Ρωσική κυβέρνηση θέλει να κρύψει το γεγονός ότι λαμβάνει βοήθεια από έξω. Προφανώς, θέλει να διαβεβαιώσει τους ανθρώπους της, ότι ο Κόκκινος Στρατός μάχεται σε αυτόν τον πόλεμο μόνος του», είπε κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου τον Μάρτιο του 1943.

«Μετά από θυελλώδεις τηλεφωνικές συνομιλίες διάρκειας πέντε ωρών, η Ρωσική λογοκρισία επέτρεψε να δημοσιευθεί το κείμενο του Standley», υπενθύμισε αργότερα ο Μοσχοβίτης ανταποκριτής του BBC, Alexander Werth.  

«Οι υπάλληλοι στο Υπουργείο Τύπου ήταν θυμωμένοι: ο επικεφαλής λογοκριτής Kozhemyako ήταν κάτασπρος από οργή βάζοντας τη σφραγίδα του στο τηλεγράφημα. Η μητέρα του είχε πεθάνει στο Λένινγκραντ από πείνα».

Εβραίοι και χρέος

Μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, οι ΗΠΑ ζήτησαν από τις χώρες να πληρώσουν για τις πολιτικές προμήθειες που έλαβαν (ατμόπλοια, φορτηγά, σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας). Οι ΗΠΑ πίστευαν ότι η ΕΣΣΔ έπρεπε να πληρώσει 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια, ωστόσο Σοβιετικοί κυβερνητικοί αξιωματούχοι δήλωσαν ότι θα μπορούσαν να πληρώσουν μόνο 170 εκατομμύρια δολάρια.

Προφανώς, οι ΗΠΑ δε δέχτηκαν αυτούς τους όρους, οι οποίοι οδήγησαν σε συνομιλίες το 1972, κατά τις οποίες οι δύο χώρες υπέγραψαν μία συμφωνία, κατά την οποία η ΕΣΣΔ ήταν υποχρεωμένη να καταβάλει το ποσό των 722 εκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ μέχρι το 2001.

Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους η Σοβιετική Ένωση πλήρωσε 48 εκατομμύρια δολάρια, αλλά λόγω της Αμερικανικής τροπολογίας Jackson-Vanik, η Σοβιετική Ένωση έπαυσε τις πληρωμές. Η τροπολογία περιόριζε το εμπόριο με χώρες που παρεμπόδισαν τη μετανάστευση και παραβίασαν άλλα ανθρώπινα δικαιώματα.

Ένας από τους λόγους για τους οποίους η Ουάσιγκτον εισήγαγε την τροπολογία ήταν η άρνηση της ΕΣΣΔ να αφήσει τους Εβραίους να φύγουν από τη χώρα.

Το 1990 η Αμερική και η Σοβιετική Ένωση επέστρεψαν στις συνομιλίες. Αποφασίστηκε ότι μέχρι το 2030 η Αμερική θα λάβει 674 εκατομμύρια δολάρια. Ένα χρόνο αργότερα η ΕΣΣΔ κατέρρευσε. Αλλά το 1993 η Ρωσική κυβέρνηση ανακοίνωσε τη διαδοχή της στα χρέη και σύντομα πλήρωσε για όλα τα αγαθά που είχε λάβει η ΕΣΣΔ σύμφωνα με το νομοσχέδιο Εκμίσθωσης και Δανεισμού.




πηγή:https://theflagreport.com/otan-oi-hpa-eswsan-tin-essd-apo-ton-xitler/

Πρόεδρος Ε.Α.Α.Σ: - Υπεγράφη σήμερα από τον κ. ΥΕΘΑ ,η καταβολή του 13ου έκτακτου μερίσματος


 

Υπεγράφη σήμερα από τον κ. ΥΕΘΑ ,η καταβολή του 13ου έκτακτου μερίσματος για το έτος 2024 από το ΜΤΣ, στους δικαιούχους.

Οι προσπάθειες της Ενώσεως Αποστράτων Αξκών Στρατού (ΕΑΑΣ) και του ΜΤΣ, είχαν θετική κατάληξη.

Ακριβής ημερομηνία καταβολής του μερίσματος θα γνωστοποιηθεί από το ΜΤΣ.

Θα εκδοθεί σχετική ανακοίνωση απο την ΕΑΑΣ.

Καλές γιορτές!!!

Κάποιοι κάνουν αθόρυβα τη δουλειά τους. - Οι Έλληνες πολίτες μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι τα βράδια - Το προσποιητό ενδιαφέρον και η αγνωμοσύνη της κυβέρνησης για τις Ένοπλες Δυνάμεις


 


Οι Έλληνες πολίτες μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι τα βράδια, επειδή κάποιοι κάνουν αθόρυβα και επαγγελματικά τη δουλειά τους. 


Είναι αυτοί που προστατεύουν, με αυταπάρνηση, τα σύνορα της χώρας. 

Το κάνουν αγόγγυστα, κάτω από αντίξοες και επικίνδυνες συνθήκες, χωρίς ωράριο,  και με αποδοχές που δεν τους επιτρέπουν να ζήσουν αξιοπρεπώς τις οικογένειές τους  

Η ευγνωμοσύνη και το ενδιαφέρον που δείχνουν στις Εθνικές εκδηλώσεις οι  εκάστοτε  κυβερνώντες "εξατμίζεται" μετά το τέλος των παρελάσεων. 

Οι υπερσύγχρονοι εξοπλισμοί, που αγοράζουμε, προϋποθέτουν και προσωπικό υψηλού επιπέδου, που να μπορεί να αφοσιωθεί μόνο στο έργο του. Για να αφοσιωθεί απερίσπαστος  στο έργο του, θα πρέπει η πολιτεία να τους εξασφαλίζει τα αυτονόητα, μια αξιοπρεπή διαβίωση 

Ας γνωρίζουν οι ταγοί μας ότι, επειδή τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων  δεν μπορούν να διαδηλώσουν στην Πλατεία Συντάγματος, δεν σημαίνει ότι δεν αγανακτούν με την αδικία και την προσποιητή  αναγνώριση της προσφοράς τους. 

Είναι κατανοητό το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας να κάνει οικονομία, αλλά όχι σε βάρος του προσωπικού, που ούτως ή άλλως, προσφέρει πολλά αλλά αμείβεται λίγο. 

Προς επίρρωση των παραπάνω παραθέτω αυτολεξεί, μια από τις δηλώσεις του νυν πρωθυπουργού  για τις  Ένοπλες  Δυνάμεις:

"Μιλώ για την άμυνα ως υπέρτατο σκοπό. Θέμα που κι εδώ, κυρίες και κύριοι της αξιωματικής αντιπολίτευσης, μας απασχόλησε προ εβδομάδων. Και τώρα αναδεικνύεται πράγματι σε υπέρτατη εθνική αλλά και πανευρωπαϊκή ανάγκη. Γιατί όπως δεν υπάρχει ασφάλεια χωρίς δημοκρατία, έτσι δεν υπάρχει και δημοκρατία χωρίς ασφάλεια."

Τι έχετε πράξει εσείς, μέχρι τώρα, κ. πρυθυπουργέ;

Το επίδομα επικινδυνότητας των 100 ευρώ θεωρείτε πως είναι ικανό να λύσει τα βιοποριστικά προβλήματα των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων; 



Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2024

ΥΦΕΘΑ: - Στις Μονάδες Εθνοφυλακής μπορεί να υπηρετεί και γυναικείο προσωπικό


 Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης υπέγραψε σήμερα, Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024, την αναθεώρηση του Στρατιωτικού Κανονισμού Οργάνωσης και Λειτουργίας της Εθνοφυλακής, βάσει του άρθρου 95 παρ. 19 του Ν. 5018/2023.

Στις αλλαγές που περιλαμβάνονται στην αναθεώρηση του Σ-Κ προβλέπονται, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:

α. Στις Μονάδες Εθνοφυλακής δύναται πλέον όπως υπηρετεί και γυναικείο προσωπικό επί εθελοντικής βάσης, το οποίο προέρχεται από την εφεδρεία και διαμένει μόνιμα στην οικεία περιοχή.

β. Το προσωπικό που δικαιούται να υπηρετεί σε Μονάδες Εθνοφυλακής δεν πρέπει να έχει υπερβεί το εξηκοστό έβδομο έτος της ηλικίας του.

γ. Έως σήμερα δεν υπήρχε πρόβλεψη προαγωγής Εθνοφυλάκων κατά την περίοδο της ειρήνης. Πλέον, είναι δυνατή η απονομή της τιμητικής διάκρισης του Υποδεκανέα σε Εθνοφύλακες, καθώς και η προαγωγή τους μέχρι δύο (2) βαθμούς, μετά τη συμπλήρωση τουλάχιστον πενταετούς υπηρεσίας στην Εθνοφυλακή, για κάθε προαγωγή. Επίσης, οι Εθνοφύλακες Αξιωματικοί θα προάγονται μέχρι το βαθμό του Ταγματάρχη.

Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης δήλωσε:

«Για το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, η Εθνοφυλακή αποτελεί πολλαπλασιαστή ισχύος και έμπρακτη απόδειξη αποτελούν οι πρωτοβουλίες που λαμβάνουμε για τη διαρκή αναβάθμιση του θεσμού, παρέχοντας δυνατότητες που βελτιώνουν όλους τους παράγοντες της Στρατηγικής για την Εθνοφυλακή. Εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας στους Εθνοφύλακες για τη σπουδαία και ανιδιοτελή συνεισφορά τους στην προάσπιση της εδαφικής ακεραιότητας και των δικαίων της Πατρίδας μας. Αποτελούν την καλύτερη απόδειξη του ψυχικού μεγαλείου του Έλληνα και συγκροτούν σημαντικό συστατικό της μαχητικής ισχύος του Στρατού Ξηράς».