Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024

ΝΕΟ Πόρταλ Μετοχικό Ταμείο Στρατού: - Ελέγξτε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ, εάν τα μερίδια, τα χρόνια υπηρεσίας και το ποσό του μερίσματος είναι σωστά ή λάθος. - Βήμα, βήμα η διαδικασία


     




   Ο νέος διαδικτυακός ιστότοπος https://mts-portal.grι του Μ.Τ.Σ. παρέχει την δυνατότητα, στους μερισματούχους,  να ελέγχουν εάν, τα μερίδια, τα χρόνια υπηρεσίας και το ποσό του  μερίσματος είναι είναι σωστά ή λάθος.

   Τα "βήματα" που πρέπει να ακολουθηθούν  είναι τα παρακάτω:  


   Βήμα 1ο: Στην αρχική σελίδα  κάνουμε κλικ στο Μ.Τ.Σ και στη συνέχεια επιλέγουμε Παροχές με κλικ στα Μερίσματα

   Βήμα 2ο: Για να δείτε το μικτό ποσό μερίσματος που πρόκειται να λάβετε, συμπληρώστε τα ζητούμενα στοιχεία στον πίνακα που ακολουθεί, στη συνέχεια κάνουμε κλικ στην προβολή αρχείου 






Δείτε το ποσό μερίσματος

Το ΔΣ/ΜΤΣ ενέκρινε την κατάθεση του μερίσματος σε κοινούς τραπεζικούς λογαριασμούς με πρώτο όνομα αυτό του δικαιούχου (μερισματούχου). Για το λόγο αυτό επιβάλλεται και η υποβολή από το δικαιούχο επικυρωμένης Υπεύθυνης Δήλωσης (Ν.1599/86), στην οποία θα αναγράφονται τα στοιχεία (ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, Α.Δ.Τ., Δνση και Τηλέφωνο Επικοινωνίας) των συνδικαιούχων μελών. (FAX 210-3313030)

Βρείτε το μικτό ποσό μερίσματος που πρόκειται να λάβετε.

Βαθμός
Χιλιοστά
Έτη
Μερίδια
απαιτείται
(Ο υπολογισμός αυτός δεν μπορεί, σε καμία περίπτωση, να υποκαταστήσει τον επίσημο υπολογισμό της Δνσης Παροχών.)
 




   

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024

EKTAKTO: - Αλλαγή ημέρας και ώρας, στην συμμετοχή του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ε.Α.Α.Σ, στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ “Καλημέρα” με τον Γιώργο Αυτιά. - Θα ειπωθούν τα πάντα, προς τους ταγούς της Πολιτείας.


 Σας ενημερώνουμε ότι την Κυριακή 25 Φεβ 2024 στις 07:00 ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ε.Α.Α.Σ. Ανχης ε.α. Χρηστίδης Χρήστος θα συμμετέχει ως προσκεκλημένος στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ “Καλημέρα” με τον Γιώργο Αυτιά.


Η παρουσία της ΕΑΑΣ στην παραπάνω εκπομπή εντάσσεται στην προσπάθεια δημοσιοποίησης των χρονιζόντων προβλημάτων που ταλανίζουν τους συναδέλφους μας ώστε αυτά να βρουν επιτέλους ευήκοα ώτα από τους ταγούς της Πολιτείας.

Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων

Εισβολή Πούτιν στην Ουκρανία: Συντριβή 2 Ρωσικών αεροσκαφών στην Αζοφική.. - Δυστύχημα, φίλια πυρά ή κατάρριψη; - BINTEO

 


Έχασε η Ρωσία άλλο Α-50; Η Ουκρανία αναφέρει την καταστροφή του στρατηγικού Ρωσικού αεροσκάφους αναγνώρισης AWACS

Στην επικράτεια του Κρασνοντάρ, αυτόπτες μάρτυρες κατέγραψαν την περίπτωση της πτώσης ενός άγνωστου (πιθανώς) στρατιωτικού αεροσκάφους, πριν από την οποία παρατηρήθηκε μια μεγάλη λάμψη στον ουρανό.

Ουκρανικά μέσα ενημέρωσης δημοσίευσαν εικόνες πυρκαγιάς που προκλήθηκε από το αεροπορικό δυστύχημα. Ένα από τα πρώτα που ανέφεραν το περιστατικό ήταν το κανάλι Telegram Politics of the Country.

Στα βίντεο που δημοσιεύτηκαν, κάτοικοι της φάρμας Trudovaya Armenia μιλούν για το ελικόπτερο ή το αεροπλάνο που συνετρίβη. Προκαταρκτικά, η πτώση του συνδέεται με κοινή ειδική επιχείρηση της Κύριας Διεύθυνσης Πληροφοριών και των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας. Σύμφωνα με άλλες εκδοχές, η αιτία της πτώσης θα μπορούσε να είναι ένα σφάλμα στο ρωσικό σύστημα αεράμυνας.

Άλλα βίντεο που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο δείχνουν το αεροπλάνο να απελευθερώνει .. θερμότητας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Στη συνέχεια, υπάρχει μια έκρηξη σε απόσταση από αυτό, και η δεύτερη στο σημείο όπου παρατηρήθηκε προηγουμένως το αεροπλάνο. Εάν το αεροπλάνο πετούσε πάνω από τη Μαύρη Θάλασσα, θα μπορούσε να είχε καταρριφθεί από το σύστημα Patriot που προμήθευσε το Κίεβο από τη Δύση. Αν ήταν η Αζοφική Θάλασσα, τα πράγματα γίνονται πολύ πιο μπερδεμένα, όπως έκαναν μερικές εβδομάδες νωρίτερα.

Αργότερα, ουκρανοί αξιωματούχοι έσπευσαν να δημοσιεύσουν έναν απολογισμό για την «επιτυχή καταστροφή» του αεροσκάφους A-50 στους ουρανούς πάνω από τη Θάλασσα του Αζόφ. Την πληροφορία αυτή επιβεβαίωσε το πρακτορείο Suspilne επικαλούμενο πηγές από τις ειδικές υπηρεσίες.

Στις 14 Ιανουαρίου, τα ουκρανικά μέσα ενημέρωσης και τα κανάλια Telegram μίλησαν για χτύπημα κατά δύο ρωσικών αεροπλάνων στην Αζοφική Θάλασσα. Αυτή η πληροφορία επιβεβαιώθηκε από τους βουλευτές της Rada Oleksandr Fedienko και Yuriy Mysyagin. Εικάζεται ότι καταρρίφθηκε ένα ραδιοαναγνωριστικό αεροσκάφος A-50 και ένα βομβαρδιστικό Il-22. Ουκρανοί βουλευτές ισχυρίστηκαν ότι το πρώτο αεροπλάνο καταρρίφθηκε και ότι το δεύτερο εξαφανίστηκε από τα ραντάρ μετά την πτώση στην περιοχή του Κερτς.

Φίλια πυρά;
Με τη σειρά τους, τα ρωσικά κανάλια Telegram άρχισαν να επιβεβαιώνουν τους χειρότερους φόβους για αυτό το θέμα. «Δύο ταγματάρχες» έγραψαν ότι κατά τη διάρκεια της νύχτας πάνω από τη Θάλασσα του Αζόφ, ένα αεροσκάφος Il-22M χτυπήθηκε πραγματικά. Το αεροπλάνο προσγειώθηκε, πολλά μέλη του πληρώματος τραυματίστηκαν.

Στην ίδια περιοχή αναφέρεται ότι καταρρίφθηκε αεροσκάφος ανίχνευσης και ελέγχου ραντάρ μεγάλης εμβέλειας Α-50. Η προκαταρκτική αιτία ήταν φίλια πυρά. Οι λόγοι για την πιθανή αποτυχία του συστήματος «φίλος ή εχθρός» είναι άγνωστοι», ανέφερε η έκθεση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το IL θα μπορούσε να είχε καταστραφεί από τα ρωσικά συστήματα αεράμυνας που υπερασπίζονταν τη γέφυρα της Κριμαίας, παρερμηνεύοντας το σήμα. Το κανάλι Telegram “Romanov Light” αναφέρει επίσης ότι ο εχθρός δεν είχε καμία σχέση με τα χτυπήματα εναντίον ρωσικών αεροπλάνων. Όλα δείχνουν ότι ήταν φιλικό πυρά.

«Ο εναέριος σταθμός ελέγχου Il-22M των Ρωσικών Αεροδιαστημικών Δυνάμεων υπέστη ζημιά από πυρά από το έδαφος κατά τη διάρκεια περιπολίας πάνω από τη Θάλασσα του Αζόφ και έκανε αναγκαστική προσγείωση χθες το βράδυ στο αεροδρόμιο της Ανάπα», γράφει η πύλη Military Review. .
Έτσι, επιβεβαιώνονται ανεπίσημα οι πληροφορίες της Ουκρανίας. Πρέπει όμως να περιμένουμε επίσημο μήνυμα από το ρωσικό υπουργείο Άμυνας.

Τα νέα όπλα του Κιέβου

Ο πολιτικός αναλυτής Σεργκέι Μάρκοφ εκτίμησε με την ευκαιρία αυτή ότι το περιστατικό με την καταστροφή δύο αεροπλάνων υποδηλώνει μια σοβαρή λεπτομέρεια. Σύμφωνα με τον ίδιο, το Κίεβο θέλει να δείξει ότι έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί έναν νέο τύπο όπλου.
«Αυτός ο πύραυλος ή οι νέοι δυτικοί πύραυλοι έχουν μεταφερθεί στις ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις. Ή ακόμα και η αρχή της πολεμικής χρήσης αεροσκαφών F16 με έναν νέο τύπο πυραύλων», έγραψε ο Markov στο κανάλι του στο Telegram.
Παράλληλα, σημείωσε ότι το περιστατικό θα πρέπει να μελετηθεί προσεκτικά από στρατιωτικούς εμπειρογνώμονες.

Η πρόσφατη τραγωδία
Αυτή είναι η δεύτερη δυσάρεστη ιστορία με τα αεροσκάφη των Αεροδιαστημικών Δυνάμεων στη ζώνη ειδικής επιχείρησης. Στα τέλη Δεκεμβρίου, η τραγωδία συνέβη κοντά στο Krynki, στην περιοχή Kherson. Στη συνέχεια καταρρίφθηκαν 3 ρωσικά αεροσκάφη Su-34. Να σημειωθεί ότι την περασμένη εβδομάδα έχουν αναφερθεί και πλήθος επιθέσεων σε βομβαρδιστικά και μαχητικά πρώτης γραμμής μας με περιπτώσεις καταστροφής τους.

Αυτά τα μαχητικά-βομβαρδιστικά εργάστηκαν ως FAB με το UMPK στο ουκρανικό προγεφύρωμα στην αριστερή όχθη του Δνείπερου. Αξιοσημείωτο είναι ότι έπεσαν σε ενέδρα του εχθρού στην περιοχή Chaplynka. Προφανώς, οι Ουκρανοί έχουν αναπτύξει ένα σύστημα αεράμυνας Patriot στην περιοχή Chornobaivka, εν αναμονή της προσέγγισης της ρωσικής αεροπορίας, γράφει το κανάλι Rybar Telegram.

Ο σύμβουλος του δημάρχου της Μαριούπολης, Αντριουσένκο, λέει ότι δύο αεροπλάνα συνετρίβησαν.

Tο δεύτερο μπορεί να είναι ένα Il-22.

Περιμένοντας F-16
Παράλληλα, στο άμεσο μέλλον αναμένεται να μεταφερθούν στο Κίεβο δυτικά μαχητικά F-16. Είναι αλήθεια ότι το θέμα της μεταφοράς καθυστερεί συνεχώς, αλλά πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η Ουκρανία θα τα λάβει σίγουρα, έστω και σε μικρές ποσότητες. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το F-16 δεν μπορεί να ονομαστεί ένα θαυματουργό όπλο ικανό να σώσει τις Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας από την επικείμενη ήττα.

Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να λειτουργούν σε συνδυασμό με ιπτάμενα ραντάρ AWACS. Αλλά δεν γίνεται ακόμη λόγος για τέτοια πολυτελή δώρα για την Ουκρανία.

….

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν από ουκρανικά κανάλια, την ώρα της επίθεσης το Il-22M βρισκόταν στην περιοχή Strelkove της περιοχής Kherson, το A-50 στην περιοχή Kyrylivka της Zaporizhzhia. Και οι δύο περιοχές απείχαν περίπου 130-140 χιλιόμετρα από τη γέφυρα της Κριμαίας και περίπου 160 χιλιόμετρα από τη γραμμή σύγκρουσης.

Τα ρωσικά συστήματα αεράμυνας μεγάλου βεληνεκούς όπως το S-400 θα μπορούσαν θεωρητικά να επιτεθούν σε έναν στόχο σε τέτοια απόσταση, αλλά είναι δύσκολο να υποθέσουμε ότι οι χειριστές μπέρδεψαν το Il-22M – και ειδικά το A-50 – με τα ουκρανικά αεροπλάνα, το μεγαλύτερο εκ των οποίων έχουν πιθανώς το μισό μέγεθος ενός ρωσικού αναγνωριστικού αεροπλάνου. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να μιλήσουμε για ένα κατάφωρο λάθος του στρατού , το οποίο θα οδηγήσει εύκολα σε απαξίωση του στρατού (άρθρο 280.3 του Ποινικού Κώδικα της Ρωσίας).

Εάν οι ουκρανικές πηγές λένε την αλήθεια και ότι όντως επρόκειτο για «επιχείρηση των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων», δεν γνωρίζουμε ακόμα ποια μέσα θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιηθεί για να χτυπηθεί το αεροπλάνο.

Είναι γνωστό ότι οι νέες τροποποιήσεις των πυραύλων AMRAAM έχουν βεληνεκές πτήσης 240 km. Αν και ο πύραυλος εκτοξεύεται συνήθως από αεροσκάφος, είναι δυνατή η εκτόξευση από το έδαφος χρησιμοποιώντας κινητούς εκτοξευτές M1097 Humvee Avenger. Σύμφωνα με ορισμένες αναφορές, πολλά από αυτά τα οχήματα προμηθεύτηκαν στις ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η απόσταση μεταξύ του Zaporizhia LBS και της μέσης της Αζοφικής Θάλασσας είναι περίπου 130 χιλιόμετρα.

Μέχρι στιγμής, το ρωσικό υπουργείο Άμυνας δεν έχει σχολιάσει την κατάσταση…

dimpenews.com