Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023

Ετοιμαστείτε για τα χειρότερα με τον Τούρκο


 Όσα συνέβησαν κατά την πρόσφατη επίσκεψη του Ερντογάν στη Γερμανία, ενδεχομένως αποτελούν προάγγελο αυτών που θα συμβούν στην Ελλάδα.

Όπως είναι γνωστό, ο Τούρκος πρόεδρος αναμένεται επικεφαλής πολυμελούς αντιπροσωπείας στις 7 Δεκεμβρίου στην Αθήνα στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας Ελλάδας – Τουρκίας, όπου και θα συναντηθεί με τον Έλληνα Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Η  τελευταία επίσκεψη του Τούρκου Προέδρου στην Ελλάδα είχε πραγματοποιηθεί πριν από έξι χρόνια, το 2017.

Καίτοι ικέτης για την απόκτηση μαχητικών Eurofighter, αφού το Κογκρέσο έχει ακυρώσει την απόκτηση F-35 και θέτει εμπόδια στην αναβάθμιση των F-16, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, δεν "μάσησε" τα λόγια του στη Γερμανία, παρά το γεγονός πως η τελευταία αποτελούσε παραδοσιακό εταίρο και σύμμαχο της γείτονος.

Παρά το γεγονός ότι η Γερμανία χαρακτηρίζει τη Χαμάς σαν τρομοκρατική οργάνωση και αναγνωρίζει το δικαίωμα του Ισραήλ στην αυτοάμυνα, ο Ερντογάν δεν δίστασε να διατυπώσει ακραίες θέσεις υποστήριξης των θέσεων της τρομοκρατικής οργάνωσης.

Οι διατυπώσεις που επέλεξε κατά την κοινή συνέντευξη με τον καγκελάριο Σολτς χαρακτηρίστηκαν από τον γερμανικό Τύπο σαν πρωτόγνωρες.

"Δεν έχουμε κανένα χρέος εμείς απέναντι στο Ισραήλ. Δεν μπορούν να εκφραστούν ελεύθερα εκείνοι που χρωστούν. Δεν φέρουμε εμείς το βάρος του Ολοκαυτώματος(…) Ως προς αυτό δεν χρωστάμε άρα τίποτα σε κανέναν" ανέφερε ο Τούρκος πρόεδρος.

"Θα μείνουμε σιωπηλοί απέναντι σε όλα όσα συμβαίνουν στη Γάζα; Κι αν μείνουμε σιωπηλοί πώς θα αντιμετωπίσουμε το βάρος της ιστορίας;" ανέφερε κάνοντας μάλιστα λόγο για "ψυχολογία της ενοχής" που δεν αποτελεί "τη σωστή προσέγγιση".

Με απλά λόγια ο Τούρκος πρόεδρος χαρακτήρισε τη θέση της Γερμανίας περί του δικαιώματος του Ισραήλ στην αυτοάμυνα προϊόν ενοχής για το Ολοκαύτωμα, και όχι θέση που προκύπτει από το διεθνές δίκαιο και τα συμφέροντα της Γερμανίας ως δυτικής δημοκρατίας.

Η Τουρκία έχει ζητήσει από τη Γερμανία την προμήθεια 40 μαχητικών Eurofighter  σε μια προσπάθεια να στείλει ένα μήνυμα στις ΗΠΑ για το εξοπλιστικό μπλόκο που της έχουν επιβάλει.

Είναι προφανές πως γνώριζε πως η Γερμανία δεν πρόκειται να προμηθεύσει την Τουρκία του Ερντογάν με το εξελιγμένο ευρωπαϊκό μαχητικό και γι’ αυτό δεν τήρησε καθόλου τους κανόνες της διπλωματικής γλώσσας.

Ο Ερντογάν υποστηρίζει πως μπορεί να ζητήσει το ίδιο μαχητικό και από άλλες ευρωπαϊκές χώρες που μετέχουν στη συμπαραγωγή, αλλά και τούτο δεν θα είναι εύκολο.

Το γερμανικό κοινοβούλιο θα πρέπει να συμφωνήσει επίσης για να μπορέσει η Ιταλία ή το Η.Β. να προχωρήσει στην πώληση.

Μοιραία όλοι οι δρόμοι για τον εκσυγχρονισμό της τουρκικής πολεμικής αεροπορίας οδηγούν στη Ρωσία ή το Πακιστάν και σε συστήματα που είναι ασύμβατα με τα υπόλοιπα αμυντικά συστήματα της γείτονος

Πάντως, η στάση του Ερντογάν τόσο απέναντι στις ΗΠΑ όσο και τη Γερμανία που αποτελεί παραδοσιακό του στήριγμα στην Ε.Ε. αποτελεί ένδειξη των προθέσεών του. Πολλοί Ευρωπαίοι αξιωματούχοι γνωρίζοντας την οικονομική εξάρτηση της τουρκικής οικονομίας από την Ευρώπη, πιστεύουν πως η επιθετική ρητορική αποτελεί διαπραγματευτική τακτική.

Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται είναι πως με βάση την κατάσταση της τουρκικής οικονομίας ο Ερντογάν δεν θα έπρεπε να είχε κερδίσει τις τελευταίες εκλογές. Και όμως τις κέρδισε, πέρα από κάθε λογική πρόβλεψη...

Τούτο γιατί οι άνθρωποι δεν αποφασίζουν πάντα με γνώμονα το συμφέρον και την κοινή λογική, αλλά με βάση εσωτερικές ψυχολογικές ανάγκες, οι οποίες ενίοτε έχουν περίπλοκα και υπαρξιακά  κίνητρα.

Αν λοιπόν στη Γερμανία  τους "έψαλλε" τόσα, στην Αθήνα πρέπει να είμαστε έτοιμοι και για τα χειρότερα. Πάντως, με αναφορές σαν τις πρόσφατες για τη Θεσσαλονίκη και τη μειονότητα μας έχει προϊδεάσει.





πηγή:https://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3752123/etoimasteite-gia-ta-xeirotera/

Άγιον Όρος - Γιατί απαγορεύεται η είσοδος των γυναικών; - Ποια μπορεί να εκπροσωπεί το γυναικείο γένος - Πότε παραβιάστηκε ο άβατο - Πότε και για ποια αιτία, ψηφίσθηκε ο νόμος της απαγόρευσης



Γυναίκες έχουν μπει και έχουν μείνει στον Άγιον Όρος, παρά τη γενική απαγόρευση. Αυτό συνέβη στη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου στην Ελλάδα, ανάμεσα στο 1946 και το 1949, όταν χωρικοί, γυναίκες και κορίτσια μετείχαν σε ομάδα που κυνηγούσε ζώα και αυτά μπήκαν στην περιοχή των μοναστηριών.

Και το 1953 μια Ελληνίδα, η Μαρία Ποιμενίδου, μεταμφιέστηκε σε άντρα και μπήκε στο Άγιον Όρος, όπου έμεινε τρεις ημέρες. Όταν έφυγε, το αποκάλυψε, με αποτέλεσμα να ψηφισθεί νόμος που απαγορεύει στις γυναίκες την είσοδο με ποινή φυλάκισης 12 μηνών αν τον παραβιάσουν.

Αν κάποιος θέλει να επισκεφθεί το Άγιον Όρος, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει είναι να υποβάλει ένα αντίγραφο του διαβατηρίου ή της ταυτότητάς του στο Γραφείο των Προσκυνητών στο όρος Άθως.

Κάθε ημέρα 100 Ορθόδοξοι και 10 μη Ορθόδοξοι χριστιανοί γίνονται δεκτοί με άδεια να διαμείνουν σε ένα από τα 20 μοναστήρια της χερσονήσου. Στις γυναίκες δεν παρέχεται άδεια και πρέπει να μείνουν πίσω περιμένοντας τους συντρόφους τους να επιστρέψουν σε ένα από τα δύο πλησιέστερα λιμάνια. Το όρος Άθως απαγορεύει την είσοδο στις γυναίκες εδώ και χίλια χρόνια. Δεν τους επιτρέπουν να πλησιάσουν σε απόσταση μικρότερη από 500 μέτρα.

Υπάρχει και ένας άλλος λόγος για τον οποίο απαγορεύεται η είσοδος στις γυναίκες και έχει να κάνει με τις παραδόσεις της Ορθοδοξίας.

Μια παράδοση αναφέρει πως η Παρθένος Μαρία, προσπαθώντας να φτάσει στην Κύπρο, παρασύρθηκε από την κακοκαιρία και ξεβράστηκε στο Άγιον Όρος. Και της άρεσε τόσο πολύ η περιοχή, που προσευχήθηκε στον Γιο της να της την κάνει δώρο και αυτός το αποδέχτηκε. Γι’ αυτό και αποκαλούν την περιοχή «κήπο της μητέρας του Θεού», αφιερωμένο στη δόξα της.

Μονάχα αυτή μπορεί να εκπροσωπεί το γυναικείο γένος στο Όρος Άθως. Αυτό ισχύει για όλες τις γυναίκες και τα σπιτικά ζώα, εκτός από τις… γάτες. Υπάρχουν πάρα πολλές γάτες, αλλά είναι ευπρόσδεκτες γιατί υπάρχουν και πολλά ποντίκια, οπότε φροντίζουν για το καλό των μοναχών και των επισκεπτών.

Άλλα απαγορευτικά για τις γυναίκες μέρη.

Εντούτοις τον Άγιον Όρος δεν είναι ο μοναδικός τόπος στον οποίο απαγορεύεται να πηγαίνουν οι γυναίκες. Στον ναό Σαμπαριμάλα, στη νοτιοδυτική πολιτεία της Ινδίας Κεράλα, απαγορεύεται να εισέρχονται οι γυναίκες ηλικίας 10-50 χρονών. Πιστεύεται πως σε αυτές τις ηλικίες μια γυναίκα μπορεί να σαγηνεύσει έναν άνδρα. Εντούτοις η υπόθεση βρίσκεται υπό εξέταση στο Ανώτατο Δικαστήριο της Ινδίας.

Μετά υπάρχει το όρος Ομίνε στην Ιαπωνία. Η περιοχή θεωρείται ιερή από τους οπαδούς του Σουγκέντο, που είναι μια αίρεση ανδρών οι οποίοι υποβάλλονται σε πολύ σκληρή φυσική δοκιμασία. Οι μοναχοί πιστεύουν πως καμία γυναίκα δεν μπορεί να αντέξει σε αυτήν τη δοκιμασία. Μάλλον δεν έχουν δει τι γίνεται στο Σώμα των πεζοναυτών των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου ύστερα από πολλές δοκιμασίες γίνονται πλέον δεκτές και οι γυναίκες, ενώ στο Ισραήλ δημιουργήθηκε η πρώτη γυναικεία μεραρχία που έχει αποσταλεί στα σύνορα με τον Λίβανο, απέναντι στις δυνάμεις της Χεζμπολάχ.

Και τέλος στη Χέρμπερτστρασσε του Αμβούργου, στη συνοικία με τα κόκκινα φανάρια του Σαιντ Πάουλι, υπάρχουν ταμπέλες που αναγράφουν: «Απαγορεύεται η είσοδος σε νεαρές κάτω των 18 χρονών, αλλά και σε γυναίκες».




Πηγή:https://www.in.gr/2020/11/27/plus/features/agion-oros-giati-apagoreyetai-eisodos-ton-gynaikon/

Εφυγε από τη ζωή η "σιδηρά κυρία" της δικτατορίας

 


Η Δέσποινα Παπαδοπούλου άφησε την τελευταία της πνοή σε ηλικία 93 ετών, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Η τελευταία της συνέντευξη στην «Espresso»

Η άλλοτε «σιδηρά κυρία» της χούντας Δέσποινα Παπαδοπούλου, χήρα του δικτάτορα Παπαδόπουλου, έφυγε από τη ζωή στα 93 της, σε δωμάτιο δημόσιου νοσοκομείου, μακριά από κάθε είδους δημοσιότητα.

  • Από τον Νίκο Νικόλιζα

Η «κυρα-Γιώργαινα», έπειτα από δύο εβδομάδες νοσηλείας και έχοντας μοναδική συντροφιά την πολυαγαπημένη της κόρη Μάχη, έκλεισε τα μάτια της το πρωί του Σαββάτου, κλείνοντας ουσιαστικά και τον κύκλο των πιο στενά συνδεδεμένων ανθρώπων με την επταετία της δικτατορίας! Εισήλθε στο κρατικό νοσοκομείο με το δικό της επώνυμο (Γάσπαρη), μη θέλοντας να δώσει τροφή για σχόλια και δημοσιεύματα. Και αν αυτό αποφεύχθηκε, η ταφή της έχει εξελιχθεί σε θρίλερ, καθώς γίνεται αύριο το μεσημέρι. Και λέμε «θρίλερ», γιατί μέχρι την τελευταία στιγμή δεν είχε «κλειδώσει» το πού θα ταφεί!

Έσπασε τη σιωπή της

Η Δέσποινα Παπαδοπούλου τον περασμένο Μάιο είχε αποφασίσει να σπάσει την πολυετή σιωπή της και να μιλήσει στον υπογράφοντα και στην «Espresso» έπειτα από 17 χρόνια, όταν ακόμα και αμερικανικά ΜΜΕ την είχαν προσεγγίσει για να αποσπάσουν τις μαρτυρίες της για τη ζωή της στο πλευρό του δικτάτορα Παπαδόπουλου. Μια συνέντευξη με την Παπαδοπούλου ήταν ανέκαθεν δημοσιογραφικός πόθος. Και αυτό γιατί η άλλοτε «σιδηρά κυρία» της δικτατορίας έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια ταραγμένη περίοδο.

Ο πρώτος γάμος του αρχηγού της «απριλιανής επανάστασης» (όπως συνήθιζε να αποκαλεί μέχρι τελευταία στιγμή τη χούντα η Δέσποινα Παπαδοπούλου) είχε τελειώσει άδοξα το 1968. Τότε ο Γεώργιος Παπαδόπουλος παντρεύτηκε τη Δέσποινα Νικολάου Γάσπαρη, η οποία εργαζόταν στη Γεωγραφική Υπηρεσία Στρατού.

Εκείνη ήταν παντρεμένη με έναν αστυνομικό, τον οποίο χώρισε για να παντρευτεί τον Παπαδόπουλο, που επίσης πήρε διαζύγιο για να οδηγηθεί μαζί της στην εκκλησία. Στη μοναδική αυτή συνέντευξη μας περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια την καθημερινότητά της. Σπάνια έβγαινε εκτός σπιτιού, λόγω κινητικών προβλημάτων, είχε λίγους, αλλά καλούς φίλους, και μια κόρη που την πρόσεχε νύχτα μέρα.

Η «απομόνωση»

Μάλιστα, μας έλεγε πως στις 21 Μαΐου πήγε να ψηφίσει, γιατί το θεωρούσε χρέος της. «Πήγα να ψηφίσω, όπως κάθε Ελλην πολίτης» έλεγε, ενώ για τη σημερινή κατάσταση της Ελλάδας έκανε μια καλή «ντρίμπλα». «Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει. Εχει την ευλογία του Θεού. Θέλω να σας τονίσω πως αγαπώ τους πάντες. Και τους φίλους και τους αντιπάλους μου. Γιατί εγώ ακόμα και σήμερα μπορεί να έχω αντιπάλους στα πολιτικά μου φρονήματα. Ομως, για εμένα δεν παύει κανείς να είναι άνθρωπος».

Ερωτηθείσα αν την αναγνωρίζουν όταν βγαίνει έξω, δεν δίστασε να απαντήσει με νόημα: «Οσοι με αναγνωρίζουν μου σφίγγουν το χέρι. Με αγαπάει ο κόσμος, και αυτό δεν είναι ψέμα. Ομως, εγώ αποτραβήχτηκα από τα πάντα. Είναι για μένα στάση ζωής. Δεν είχα ανακατευτεί ποτέ με τα πολιτικά. Ούτε τότε που ζούσε ο σύζυγός μου είχα ανακατευτεί ποτέ. Ημουν, είμαι και θα είμαι πάντα πιστή σε αυτό που πρεσβεύαμε τότε ως σύνθημα, το “πατρίς, θρησκεία, οικογένεια”».


Ζωντανό «φάντασμα» μετά τη φυλάκιση του συζύγου της Γ. Παπαδόπουλου

Στο διαμέρισμα της Δέσποινας Παπαδοπούλου τα περισσότερα κειμήλια είχαν ξεπηδήσει από μια άλλη εποχή. Πίνακες, φωτογραφίες της νιότης της, φωτογραφίες με τον σύζυγό της σε κοσμικές εκδηλώσεις. Μετά το 1974, με τη φυλάκιση του Παπαδόπουλου, η ίδια εξαφανίστηκε από όλους και όλα. Ηταν ένα ζωντανό «φάντασμα», χωρίς κανείς να γνωρίζει τίποτα για εκείνη.

Η ίδια θυμόταν τις δύσκολες εκείνες εποχές. «Ηταν πάρα πολύ δύσκολη εποχή εκείνη για εμένα. Πολύ δύσκολη. Ο,τι και να σας πω είναι λίγο» μονολογούσε, ενώ δεν έκρυβε τη φτώχεια που έζησε μετά τον θάνατο του συζύγου της. «Σαφώς και αντιμετώπισα φτώχεια μετά τον θάνατο του συζύγου μου. Πάλι καλά που έχω φίλους καλούς και με συντηρούν.

Κοιτάξτε, αν θέλετε, εμένα δεν με ξέχασε ο Θεός ποτέ. Τον είχα πάντα κοντά μου. Ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι καλοί φίλοι και μπορώ και επιβιώνω με αξιοπρέπεια. Και μέσα από εσάς θέλω να τους ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου. Γιατί υπάρχω χάρη σε αυτούς» έλεγε.

Στις ερωτήσεις που της κάναμε τότε της αναφέραμε τον τίτλο που της είχαν αποδώσει: «σιδηρά κυρία της Ελλάδας». Χαμογέλασε. «Ετσι με έλεγαν, αλλά δεν ήμουν σιδηρά. Και επειδή ήμουν η γυναίκα του προέδρου τι σημαίνει, ότι είμαι κάτι ξεχωριστό; Οχι, βέβαια. Ο,τι ήμουν προ Παπαδόπουλου είμαι και ύστερα από αυτόν. Δεν άλλαξα στο παραμικρό. Ούτε στον χαρακτήρα μου ούτε στη στάση ζωής μου».

Της είχαμε ζητήσει να μας πει πώς θα ήθελε να τη θυμάται ο κόσμος. Της αναφέραμε ότι πολλά δημοσιεύματα εκείνης της εποχής μιλούσαν για τα λούσα και τα μοναδικά συνολάκια που φορούσε. «Δεν με ενδιέφεραν τα λούσα. Δεν άφηνα τον εαυτό μου να παρασυρθεί. Ισως γι’ αυτό έμεινα μόνη μου στη ζωή. Δεν σκέφτηκα ποτέ να ξαναφτιάξω τη ζωή μου.

Ακουσα πολλά, όμως, ακόμα και για αυτή τη στάση ζωής» είπε με παράπονο. Τη ρωτήσαμε πώς θα ήθελε να τη θυμάται ο κόσμος. «Οπως ήμουν παλιά. Και, νομίζω, με θυμάται έτσι. Για αυτό και με φωνάζουν “Δέσποινα” και όχι “κυρία Παπαδοπούλου”. Δεν έχω παράπονο από τον κόσμο» μας είχε πει τότε.

πηγή:https://www.dimokratia.gr/ellada/570593/efyge-apo-ti-zoi-i-sidira-kyria-tis-diktatorias/

Θηριώδες παράνομο τζαμί στα Μέγαρα! - Κυβέρνηση και ΣΥΡΙΖΑ(ως κυβέρνηση): "Δεν είναι τζαμί αλλά … πολιτιστικό κέντρο!! - Πως εμπλέκεται ο Ερντογάν!!


 

Είναι το δεύτερο μεγαλύτερο μετά τον Βοτανικό και ανεγέρθηκε χωρίς καμία άδεια λατρευτικού χώρου. Τα εγκαίνια έγιναν πρόσφατα με κάθε λαμπρότητα από μεγαλοϊμάμη θαυμαστή του Ερντογάν και πλήθος Πακιστανών

Εγκαίνια κάτω από τη μύτη της κυβέρνησης έκανε πριν από λίγες μέρες το δεύτερο μεγαλύτερο τζαμί της χώρας, μετά τον Βοτανικό, στα Μέγαρα και μάλιστα χωρίς καμία άδεια λατρευτικού χώρου. Τα εγκαίνια έγιναν με κάθε λαμπρότητα με πλήθος Πακιστανών από την κοινότητα της δυτικής Αττικής, αλλά και με την παρουσία μιας πρώτης «φίρμας» του ισλαμικού ιερατίου παγκοσμίως.

Ο μεγαλοϊμάμης Fiazul Hassan Qadri, ο οποίος ήρθε από το Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας για να δώσει την ευλογία του και να κόψει την κορδέλα στο παράνομο τζαμί των Μεγάρων, είναι ένα από τα ισχυρότερα πρόσωπα του ισλαμισμού της πακιστανικής διασποράς, υποστηρικτής σκληρών θρησκευτικοπολιτικών τάσεων και φανατικός θαυμαστής του Ταγίπ Ερντογάν. Επίσης, είναι μόνιμα σε ανοιχτή γραμμή με τα υψηλότερα κέντρα εξουσίας του Πακιστάν, της χώρας που αποτελεί τη στενότερη φίλη της Τουρκίας μαζί με το Αζερμπαϊτζάν.

Από τις εργασίες ανέγερσης του τεμένους στα Μέγαρα

Από τις εργασίες ανέγερσης του τεμένους στα Μέγαρα

Πριν από μερικές μέρες, λοιπόν, ο μεγαλοϊμάμης ήρθε από την Αγγλία στα Μέγαρα και με το πολυτελές τζιπ Lexus επισκέφθηκε το νεόδμητο τέμενος που χρηματοδοτήθηκε ως αγορά της γης και ως κατασκευή, όχι φυσικά από την πακιστανική κοινότητα της περιοχής που εργάζεται στα κτήματα και τα πτηνοτροφεία, αλλά από κέντρα του ισλαμικού επεκτατισμού στην Ευρώπη. Ακολούθησε κανονικότατη πανηγυρική θρησκευτική λειτουργία με κηρύγματα, ευχές και ευχαριστίες προς τον μεγάλο Αλλάχ. Παρέλειψαν, βέβαια, να ευχαριστήσουν και την ελληνική κυβέρνηση που έκλεινε τα μάτια και ήταν η μόνη η οποία επισήμως θεωρεί ακόμα ότι δεν πρόκειται για τζαμί αλλά για… πολιτιστικό κέντρο, την ώρα που όλοι οι εμπλεκόμενοι επί μήνες μιλούσαν μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα για την πρόοδο εργασιών του τεμένους.

Είχε προηγηθεί μια εθελότυφλη στάση όλων των αρμόδιων Αρχών αλλά και της τότε δημοτικής Αρχής όταν άρχισαν οι εργασίες για την ανέγερση του τζαμιού. Το θέμα είχε αναδειχθεί όταν τον Μάιο του 2022 η ενημερωτική ιστοσελίδα meaculpa.gr του δημοσιογράφου Κωνσταντίνου Μπογδάνου δημοσίευσε φωτογραφίες και ατράνταχτα στοιχεία πως στα Μέγαρα ξεφυτρώνει ένα τεράστιο παράνομο τζαμί. Ο ίδιος με την ιδιότητα του ανεξάρτητου βουλευτή που κατείχε είχε καταθέσει ερώτηση στη Βουλή, όμως η απάντηση ήταν γενικόλογα από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ότι γίνεται προανάκριση και πως έως τον Μάιο του 2022 από τον έλεγχο του τοπικού αστυνομικού τμήματος δεν προέκυψε ότι πρόκειται για παράνομο λατρευτικό χώρο.

Ο τοπικός ιμάμης Muhammad Irfan Sultani που επέβλεπε προσωπικά τις εργασίες ανέγερσης

Το κρυφτούλι με την πραγματικότητα είχε επιλέξει και το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σε παρόμοια ερώτηση του προέδρου της Ελληνικής Λύσης Κυριάκου Βελόπουλου, ο οποίος είχε παραθέσει και φωτογραφικό υλικό από θρησκευτικές συνάξεις στον χώρο. Το υπουργείο είχε υποστηρίξει πως ζήτησε έρευνα από την ΕΛ.ΑΣ. και πως εάν διαπιστωθεί ότι πρόκειται για παράνομο τζαμί θα τηρηθεί ο νόμος και θα σφραγιστεί.

Τίποτα από όλα αυτά, όμως, που απαντούσαν τα υπουργεία δεν έγινε και το τζαμί ολοκληρώθηκε και εγκαινιάστηκε, με την κυβέρνηση, τις αρμόδιες Αρχές και την τότε διοίκηση του δήμου να κάνουν πως δεν βλέπουν για να μην ενοχλήσουν τον ισλαμικό επεκτατισμό. Είχε προηγηθεί από το 2019 η προφανώς συνειδητή ανοχή της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και του τότε υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου όταν ταυτόχρονα οι Πακιστανοί της περιοχής και η διοίκηση του παράνομου τζαμιού εκθείαζαν τα έργα ανέγερσης του μεγαλοπρεπούς τεμένους τους στα κοινωνικά δίκτυα.

Τότε, γιατί τόσο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ όσο και αυτή της Νέας Δημοκρατίας που τη διαδέχτηκε σχεδόν έκλαιγαν από χαρά για την κατασκευή του τζαμιού στον Βοτανικό, που υποτίθεται ότι θα ήταν ο μόνος αδειοδοτημένος και εποπτευόμενος από τον νόμο χώρος; Κοντολογίς χτίστηκε το τζαμί στον Βοτανικό με χρήματα του Ελληνα φορολογουμένου, με το εκβιαστικό δίλημμα ότι έτσι θα κλείσουν οι παράνομοι χώροι και θα αποφευχθεί το εφιαλτικό ενδεχόμενο της δράσης ακραίων στοιχείων.

Πακιστανοί εν ώρα προσευχής στα εγκαίνια που έκανε ο Fiazul Hassan Qadri

Πακιστανοί εν ώρα προσευχής στα εγκαίνια που έκανε ο Fiazul Hassan Qadri

Η πραγματικότητα όμως διέψευσε τις προσδοκίες των… μεταναστολάγνων πολιτικών της χώρας. Και τέμενος πλήρωσε και συντηρεί ο κατατρεγμένος φορολογούμενος και οι παράνομοι χώροι ξεφυτρώνουν με τον μανδύα των πολιτιστικών κέντρων. Το ίδιο είχε γίνε εξάλλου όταν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έδινε άδεια στο κεντρικό τζαμί των Πακιστανών στο Περιστέρι και των σιιτών στον Πειραιά, με τα ανατριχιαστικά υπαίθρια αυτομαστιγώματα.

Για να σχηματιστεί η πλήρης εικόνα χρειάζονται και μερικά στοιχεία για το ποιος είναι ο άνθρωπος που ήταν υπεύθυνος για την κατασκευή του χώρου. Σύμφωνα με το meaculpa.gr, o Muhammad Irfan Sultani είναι πρόσωπο με έντονη κοινωνικοπολιτική δραστηριότητα. Αποτελεί τον ιδρυτή και ιθύνοντα νου του σωματείου Tanzeem Gulzare Madina, το οποίο είναι τελικά και το όνομα του τζαμιού. Εχει αναγνωριστεί από το Ειρηνοδικείο Μεγάρων, όπως και από το Πρωτοδικείο Αθηνών.

Σε πορείες

Ο ίδιος διαβεβαίωνε ότι τα Μέγαρα είναι μόνο η αρχή. Ο υπεύθυνος του τζαμιού με την έντονη δράση έχει δώσει το «παρών» ακόμα και σε συνδικαλιστικές συγκεντρώσεις στην Αττική, ενώ πρωτοστάτησε στις πορείες έξω από την ινδική πρεσβεία για το Κασμίρ. Επίσης, συχνά έχει φωτογραφηθεί δίπλα σε σημαίνοντα πρόσωπα. Δεν κρύβει, βέβαια, την υποστήριξή του στον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Αλλά και ο επίτιμος προσκεκλημένος από την Αγγλία, ο σεΐχης σουλτάνος Fiazul Hassan Qadri αποτελεί έναν παγκοσμίου φήμης μελετητή του ισλαμικού δόγματος και είναι καθοδηγητής για περίπου 1.000.000 μουσουλμάνους σε όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα στη Νότια Ασία, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ευρώπη.

Ο συγκεκριμένος μεγαλοϊμάμης επισκέπτεται συχνά την Ελλάδα και παρευρίσκεται στα πακιστανικά τζαμιά, και ήταν εδώ λίγο προτού αρχίσουν τα έργα στα Μέγαρα, τον Μάιο του 2019. Μάλιστα, τότε είχε ανακοινώσει πως την κατασκευή αναλαμβάνει το ίδρυμά του (Hazrat Sultan Bahu Trust), ενώ δημοσιεύει και τον λογαριασμό του σωματείου Tanzeem Gulzare Madina για προσφορές από το εξωτερικό.


Τα λάθη που οδηγούν στην εδραίωση του Ισλάμ

Κομβικής σημασίας είναι το γεγονός πως το Πακιστάν υποστηρίζει και καθοδηγεί ένα τεράστιο δίκτυο συλλόγων, ΜΚΟ, οργανώσεων κ.λπ., με στόχο την εδραίωση του Ισλάμ ανά τον κόσμο. Στόχος είναι κάθε κοινότητα να έχει το τζαμί της. Η χώρα μας δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.

Η ανοχή όμως και η παιδαριώδης αφέλεια των κυβερνούντων επιτρέπουν αυτή τη στρατηγική που χαράσσει το Πακιστάν, τη χώρα που θυμίζουμε στέκεται αδελφικά δίπλα στην Τουρκία και της παραχώρησε ακόμα και πιλότους μαχητικών όταν ο Ερντογάν ξήλωσε την πολεμική αεροπορία, μετά το πραξικόπημα που είχε γίνει.

Φοβικότητα

Ομως, οι αρμόδιες Αρχές, που ταράζουν στα πρόστιμα και στέλνουν μπουλντόζες για ένα παράνομο κοτέτσι, δείχνουν μια επικίνδυνη φοβικότητα στην περίπτωση των παράνομων τζαμιών. Αυτή η απραξία θα επιτρέψει την υλοποίηση του μελετημένου σχεδίου να κάνει το Ισλάμ αισθητή και έντονη την παρουσία του σε κάθε γωνιά.

Και όσο οι κυβερνώντες υποτάσσονται στις απαιτήσεις των μεταναστευτικών ομάδων για να μην κατηγορηθούν για… διακρίσεις και ρατσισμό τόσο θα προχωρά το ευρύτερο σχέδιο που θα είναι μη αναστρέψιμο. Και αυτό δεν είναι άλλο από την αλλοίωση της ανθρωπογεωγραφίας και των πολιτισμικών στοιχείων της χώρας, όπως έχει γίνει ήδη σε πολλές μεγαλουπόλεις της Ευρώπης, όπου οι κάτοικοι φοβούνται να περπατήσουν στον δρόμο φορώντας σταυρό.





πηγή::https://www.dimokratia.gr/politiki/570626/thiriodes-paranomo-tzami-sta-megara/


Υπτγος ε.α. Χρήστος Μπολώσης: - Το τελευταίο μας πάρτυ


 Δεκαετία του ’60. Αυτή η χρυσή δεκαετία, μέσα στην οποία τα πάντα απογειώθηκαν. Μουσική, ποίηση, κινηματογράφος. Το μόνο που οπισθοδρόμησε ήταν η πολιτική, η οποία ως γνωστόν μονίμως οπισθοδρομεί, για την πλέμπα και… εμπροσθοδρομεί για τους πολιτικούς.

  • Tου Υπτγου ε.α. Χρήστου Μπολώση

Βρήκα λοιπόν στο διαδίκτυο αυτή τη φωτογραφία και την χάζευα ώρες. Οι κοντές φούστες, οι μακριές κάλτσες, σέϊκ και κυρίως μπλουζ. Τα ζευγαράκια που λικνίζονται, σήμερα θα πρέπει να είναι 65ρηδες+. Ήταν οι πρώτοι εφηβικοί μας χοροί. Και λίγο μετά, πόσο γρήγορα αλήθεια, έφθασε το τελευταίο μας πάρτι

Σ’ αυτές τις  περιπτώσεις, οι ρομαντικοί λένε ότι ένα ροζ συννεφάκι τους τύλιξε και τους γύρισε πολλά χρόνια πίσω. Τώρα το πιστεύετε, δεν το πιστεύετε αυτό ακριβώς συνέβη και με μένα και με γύρισε φευ πάρα πολλά χρόνια πίσω, εκεί στις αρχές της δεκαετίας του ’60, που λέγαμε.

Μαθητές Γυμνασίου τότε, αρχίσαμε να εξερευνούμε άγνωστα μονοπάτια και τα πάρτι της εποχής έδιναν κάποιες απαντήσεις σ’ αυτά.

Η διοργάνωση ενός πάρτι ήταν ολόκληρη επιχείρηση.

Πρώτα-πρώτα έπρεπε να εξασφαλιστεί φιλόξενη… στέγη, γεγονός που  απαιτούσε αρκετό χρόνο «ψησίματος» των γονέων, διότι βέβαια το πάρτι σε κάποιο σπίτι στελέχους της παρέας θα γινόταν  και αυτό είχε ως συνέπεια το σπίτι να καταλήξει να γίνει λωρίδα της Γάζας.

Ακολουθούσε η αυστηρή επιλογή των προσκεκλημένων, διότι τότε δεν ήταν όπως σήμερα μπάτε σκύλοι αλέστε ή «είδα φως και μπήκα». Οι προσκλήσεις γίνονταν  με συνωμοτικό τρόπο. Ενημερώνονταν οι εκλεκτοί, χωρίς όμως να το μάθουν οι ανεπιθύμητοι και έχουμε ιστορίες. Άκρα μυστικότητα δηλαδή.

Και φτάναμε στο ακανθώδες οικονομικό. Να τα αναλάβει ο οικοδεσπότης όλα τα έξοδα, ούτε λόγος. Έτσι είχαμε ανακαλύψει το… στρίβειν δια του ρεφενέ, και το πρόβλημα είχε  λυθεί με τον καλύτερο τρόπο. Ήτοι το συνολικό κόστος δια του αριθμού των συμμετεχόντων. Το πηλίκιον, που έλεγε και κάποιος, της διαιρέσεως ήταν το αντιστοιχούν  ποσόν εις έκαστον των συμμετεχόντων, σχεδόν ποτέ δε, δεν  ξεπερνούσε το δεκάρικο.

Τα εδέσματα, κυρίως, ή μάλλον αποκλειστικά, ήταν οι ξηροί καρποί. Τώρα αν κάποια μαμά φιλοτεχνούσε τίποτις καφεδάκια ή τυροπιτάκια (ε, να φάνε και κάτι  τα παιδιά…) , καλοδεχούμενα.

Ποτό. Εδώ αποκλειστικά και μόνον βερμούτ, κατά προτίμηση χύμα, για την συμπίεση του κόστους. Ήταν ένα ελαφρύ ποτό νοστιμότατο. Για λόγους πρεστίζ το μεταγγίζανε σε φιρμάτα μπουκάλια. Κάτι ανάλογο με αυτό που θα κάναμε αργότερα με το κονιάκ που προσφέραμε στους επισκέπτες των στρατιωτικών φυλακίων, χύμα του κερατά, αλλά σε μπουκάλια των πέντε αστέρων Μεταξά!…

Και ερχόμαστε στη μουσική. Εκεί τα σκήπτρα κρατούσε και δεν τον απείλησε ουδείς, ο Καναδοαμερικανός Πωλ Άνκα, με εκείνο το λίαν παθιάρικο Crazy Love, που γαλούχησε αρκετές γενιές τότε τηνέϊτζερς και σήμερα άστα να πάνε, αλλά και την υπέροχη Νταϊάνα του, καμία σχέση με την «αδικοχαμένη λαίδη», που λένε και τα σταυρόλεξα. Ακολουθούσε ο Νιλ Σεντάκα με το άλλο παθιάρικο, το You mean everything to me, αλλά και το τσαχπίνικο Oh Carol, που χορευόταν από τσα τσα μέχρι… τσάμικο.

Πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των νέων της εποχής, βρίσκονταν και οι…Πιατέλες ή αγγλιστί The Platters, με την μεγάλη τους επιτυχία  Only you, να έχει συμβάλει πολλαπλώς, στην… σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των δύο φύλων, ενώ εξ΄ ίσου υπέροχη, ήταν και η προσευχή τους (My prayer).

Υπήρχε και ένα υπέροχο λατινοαμερικάνικο συγκρότημα οι Chacachas, με δύο μεγάλες επιτυχίες που κυριάρχησαν για μεγάλο διάστημα στα πάρτι της εποχής το Canalla, το οποίο επειδή άρχιζε με την λέξη «ΑΕΚ» ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα, το λάτρευα. Μεγάλη τους επιτυχία και το  Eso es el amor το οποίο άρχιζε αργά αργά και κατέληγε σε ζωηρότατο ρυθμό.

Βέβαια την δική τους θέση είχαν και τα πρωτοεμφανιζόμενα τότε ελληνικά συγκροτήματα, πολλά από τα οποία ήταν πάρα πολύ αξιόλογα, όπως οι Charms (‘’Γλυκειά αγαπημένη’’, ‘’Το καλοκαίρι πέρασε’’, ‘’Να μείνουμε πάντα παιδιά’’, τον συγκλονιστικό ‘’Διωγμό’’κ.α.), οι Θεσσαλονικείς Ολύμπιανς (‘’Ο τρόπος’’, ‘’Σχολείο’’, ‘’Συγγνώμη’’ κ.α.), οι Φόρμινξ, από τους οποίους «ξεπήδησε» ο Βαγγέλης Παπαθανασίου, αλλά και ο Τάσος Παπασταμάτης (κορυφαίο τους το ‘’Τζερόνυμο Γιάνκα’’ αλλά και τα ‘’Love without love’’, ‘’Our last September’’, ‘’Mandjourana’s  shake’’, ‘’Love without love’’, ‘’Dream in my heart’’ κ.α.), οι  Άϊντολς (‘’Σούδωσα την αγάπη μου’’, ‘’Ένα κορίτσι μούχε πει’’, ‘’Τρικυμία στην καρδιά μου’’, κ.α.). Τον τραγουδιστή τους Λάζαρο Παπαγεωργίου τον είχα μαθητή στην ΣΕΑΠ και σκαρώσαμε ένα υπέροχο και αξέχαστο σουαρέ το 1971!…

Και μέσα  σ’ αυτήν την μαγεία μουσικής και άλλων τινών, κάπου κάπου εμφανιζότανε η μαμά ή κάποια θεία, δήθεν για να πάρει κάτι από τον μπουφέ ή να ρωτήσει μήπως θέλουνε τίποτα τα παιδιά.  Τι να θέλαμε; Αυτό που θέλαμε το κρατούσαμε στην αγκαλιά μας… Άλλος ήταν ο σκοπός της εφόδου. Ο έλεγχος ότι όλα βαίνουν καλώς (μη μας κάνουν το σπίτι Σόδομα και Γόμορα…)

Μ’ αυτά και μ΄ αυτά, κυλούσε όμορφα η βραδιά. Με χορό, φλέρτ κα βερμουτάκι. Πόσες και πόσες οικογένειες δεν στήθηκαν σ΄ εκείνα τα πάρτι και πόσα σημερινά ζευγάρια με χιόνια στα μαλλιά δεν δακρύζουν όταν ακούνε το Crazy Love ή το «Όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο», ενώ σκύβουν διακριτικά να μη τους δουν τα εγγονάκια τους και αρχίσουνς τις… ενοχλητικές ερωτήσεις.

Μα για στάσου! Τι είναι αυτό που ακούγεται; Θαρρώ πως είναι οι  Άϊντολς. Μα ναι, σίγουρα αυτοί είναι. Να και οι στίχοι του Νίκου Μαστοράκη. Τι γλυκειά και η μελωδία του Mason Barry 

Τελειώνει η γιορτή κι η μουσικήψιθύριζα τον ίδιο τον σκοπό
και τότε σε είδα εκεί πολύ αργάκαι τόλμησα δειλά να σου πω.

Δώσε μου λίγες στιγμέςστο τελευταίο μας πάρτι
δώσ’ μου τα χείλη σουπριν φύγει για πάντα η νύχτα.

Σ’ αγάπησα πολύ μα ήταν αργά οι δρόμοι μας χωρίσαν ξαφνικά,
σε κοίταξα στα μάτια μια φορά και σ’ άφησα μαζί με την χαρά.

Δώσε μου λίγη ζωή στο τελευταίο μας πάρτι
δώσ’ μου την άνοιξη πριν πούμε για πάντα αντίο.

Ξέρουμε καλά πως τελειώνει εδώ η αγάπη σαν μια μελωδία.

Δώσε μου λίγες στιγμές στο τελευταίο μας πάρτι
δώσ’ μου τα χείλη σου μη φύγει για πάντα η νύχτα.

Κάποια γιαγιά είχε πει: «Τότε που δεν περνάγαμε καλά, περνάγαμε καλύτερα από τώρα που περνάμε καλά».

Σαν νάχε δίκιο η γιαγιά…



πηγή:https://www.dimokratia.gr/apopseis/570613/to-teleytaio-mas-party/


Συντάξεις: - Η μακάβρια πρόταση του ΕΦΚΑ, για να διορθώσει τα λάθη που έκανε, στον επανυπολογισμό των συντάξεων - Η απόδειξη





  1. Την μετά θάνατο δικαίωση προτείνει ο ΕΦΚΑ, στις απαντήσεις που στέλνει,  στους συναδέλφους που έχουν καταθέσει ένσταση/προσφυγή/καταγγελία , για τον λάθος επανυπολογισμό της σύνταξής τους,  προς την Δ΄  Διεύθυνση Απονομής Συντάξεων & Εφάπαξ Δημοσίου Τομέα.

 2.  Αναλυτικότερα:
      α. Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων αναφέρει στην υποβαλλόμενη, ένσταση/προσφυγή/καταγγελία, περισσότερα του ενός λάθη όπως: 
        =Ι Λανθασμένο ποσοστό αύξησης στην ανταποδοτική σύνταξη!
        =Ι Λανθασμένη προσωπική διαφορά
        =Ι Αλλοιωμένες, σε βάρος των συνταξιούχων, οι μνημονιακές κρατήσεις και υγειονομικής περίθαλψης που αναγράφονται στην πρώτη κάθετη στήλη, του μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης. Για να διαπιστώσει κάποιος  εάν υπάρχουν αλλοιωμένα ποσά, θα πρέπει να ανατρέξει στο ενημερωτικό σημείωμα   Δεκεμβρίου του 2018 και να το αντιπαραβάλλει με το τωρινό
        =Ι Μειωμένος πραγματικός χρόνος ασφάλισης
       
       β.  Οι απαντήσεις που στέλνει ο ΕΦΚΑ, είναι ένας ξεκάθαρος εμπαιγμός καθόσον, αφενός μεν είναι  πανομοιότητες, αφετέρου δε,  δεν ασχολούνται  καθόλου με τα καταγγελλόμενα λάθη που κάνουν στους επανυπολογισμούς, παρ΄ ότι  οι αποδείξεις είναι ατράνταχτες και καταλήγουν πως, εάν για οποιονδήποτε δεν συμφωνούμε με την απόρριψη της καταγγελίας, μπορούμε να ασκήσουμε το ένδικο μέσο της έφεσης , ενώπιον  του αρμόδιου τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου(Ν. 4700/2020, άρθρα 111, 113, 352, 354)

    3Η παραπάνω πρόταση του ΕΦΚΑ είναι μακάβρια καθόσον όλοι μας γνωρίζουμε πως το Ελεγκτικό Συνέδριο για να εκδικάσει μια έφεση ή αγωγή περνάνε τουλάχιστον 10 - 15 χρόνια!  Άρα Δικαίωση, για τους περισσότερους, μετά θάνατο

    4. Η απάντηση που έλαβα, από την Εισαγγελία Άρτας για όλα τα παραπάνω, είναι πως πρόκειται για παράβαση καθήκοντος και πως εάν θέλουμε μπορούμε στην κατάθεση μήνυσης κατά παντός υπευθύνου στον ΕΦΚΑ

   Η απόδειξη










ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - Συνάντηση της Ε.Α.Α.Σ με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Κώστα Κατσαφάδο - Τι αποδέχθηκε και τι δεσμεύθηκε ο Υφυπουργός!! - Συνεχίζουμε τον πολυμέτωπο αγώνα που δίνουμε

 


Την Παρασκευή 24 Νοε 2023, αντιπροσωπεία της Ε.Α.Α.Σ., αποτελούμενη από τους Πρόεδρο Υπτγο ε.α. Δεβούρο Ιωάννη, τον Αντιπρόεδρο Αντγο ε.α. Γουμαλάτσο Μιχαήλ, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Ανχη ε.α. Χρηστίδη Χρήστο και τα μέλη του ΔΣ/ΕΑΑΣ Αντγο ε.α. (ΕΛ.ΑΣ) Κονταρίδη Χρήστο και τον Αντγο ε.α. (ΕΛ.ΑΣ) Μηνόπετρα Χαράλαμπο πραγματοποίησε ενημερωτική επίσκεψη στον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Κώστα Κατσαφάδο στον οποίο επέδωσε υπόμνημα με τα πάγια και διαρκή αιτήματα της Ε.Α.Α.Σ. σχετικά με το Μ.Τ.Σ., συνοδευόμενο από ανάλογα υποστηρικτικά έγγραφα.

Τα αδιάσειστα αριθμητικά και άλλα στοιχεία δεν αφήνουν κανένα περιθώριο παρερμηνείας , ο δε κ. Υφυπουργός αποδέχθηκε την ακρίβειά τους, και δεσμεύθηκε να αναμένει την ανάληψη πρωτοβουλιών από το ΥΠΕΘΑ ώστε να τοποθετηθεί ανάλογα.

Η ΕΑΑΣ στον πολυμέτωπο αγώνα που δίνει, δεν ενεργεί ως αντίδικος απέναντι σε κανένα, απλά θεωρούμε ότι το Δίκαιο είναι με το μέρος μας και με το μέρος των μελών μας των οποίων τα συμφέροντα είμαστε υποχρεωμένοι να υπηρετούμε.

Συνεχίζουμε....

Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων