Παρασκευή 12 Αυγούστου 2022

ΕΦΚΑ/INTRACOM το μεγάλο αφεντικό στις συντάξεις - Πως "εξαφανίζει" μέρος της αύξησης - Δείτε τις διαφορές υπολογισμού μεταξύ INTRCOM και ΓΛΚ




    1.   Πριν από λίγες ημέρες συνομίλησα διαδοχικά με τρεις καθ΄ ύλην αρμόδιους υπαλλήλους της  Δ΄  Διεύθυνσης του ΕΦΚΑ/Συντάξεις Δημοσίου, πρώην ΓΛΚ  που ασχολούνται αποκλειστικά με τον Στρατό Ξηράς, Αεροπορία, Ναυτικό, Λιμενικό Σώμα, Ελληνική Αστυνομία και το Πυροσβεστικό Σώμα, για να τους γνωρίσω: 
          
         α.  Δεν συμφωνούσα με το ύψος της  νέας  επανυπολογισμένης  σύνταξής μου, με τον ν.4670/2020 (νόμος Βρούτση) καθόσον είχα διαπιστώσει:
            
             (1)  ΠΡΩΤΟΝ: Πως μου "κλέβουν" μέρος της νέας ανταποδοτικής μου σύνταξης και πως αυτό συμβαίνει γιατί μου έχουν μειώσει το προβλεπόμενο ποσοστό αύξησης και πως αυτό συμβαίνει όχι μόνο σε μένα αλλά και σε συναδέλφους, μετά από έλεγχο που έκανα στα μηνιαία ενημερωτικά τους  σημειώματα πληρωμής
            
             (2)  ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Πως μου "εξαφανίζουν", μέρος της αύξησης, που έπρεπε να λαμβάνω και πως το ύψος της μείωσης αποδεικνύεται  εάν αφαιρέσουμε τις κρατήσεις ΕΑΣ και υγειονομικής περίθαλψης μεταξύ των νόμων 4386/16 και 4670/2020 και πως αυτό έχει ως αποτέλεσμα η προσωπική διαφορά να εμφανίζεται μεγαλύτερη σε όσους θετικό πρόσημο και μικρότερη σε όσους έχουν αρνητικό πρόσημο. Αυτό συμβαίνει στο 100% των συναδέλφων
      
          β.  Σε τι ενέργειες έπρεπε να προβώ για να διορθωθεί το λάθος

    2.   Στη συζήτηση που ακολούθησε και οι τρεις υπάλληλοι συμφώνησαν απόλυτα με την ορθότητα των υπολογισμών μου και με παρέπεμπαν σε άλλον συνάδελφό τους για να επιβεβαιώσουν το αποτέλεσμα. Επίσης μου τόνισαν με έμφαση ότι:
          α.  Τα συναρμόδια Υπουργεία οικονομικών και εργασίας έχουν αφαιρέσει από την  Δ΄ Διεύθυνση του ΕΦΚΑ/ΓΛΚ το έργο υπολογισμού  των συντάξεων και πως η αποστολή αυτή έχει εκχωρηθεί στην ιδιωτική εταιρεία ΙNTRACOM.
         β.   Οι ενέργειες, πριν φτάσουμε στις αγωγές είναι να να προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε με τον ΕΦΚΑ/ΙNTRACOM στο email aponomesops@efka.gov.gr    και εάν δεν ανταποκριθούν στο αίτημα αποκατάστασης τότε να επικοινωνήσουμε με την Δ΄  Διεύθυνση του ΕΦΚΑ/Συντάξεις Δημοσίου

        






Αναλυτικός  

Πίνακας  επανυπολογισμού  συντάξεων από ΕΦΚΑ/

INTRACOM και ΕΦΚΑ/ΓΛΚ

 

Βαθμός - 


Συντάξιμος χρόνος σε Έτη/μήνες/ημέρες


Συντάξιμες

αποδοχές


Ποσοστό αναπλή-

ρωσης



Υπολογι-

σμός ΝΕΑΣ

ανταποδο-τικής 

από 

ΕΦΚΑ/

INTRACOM

 



Υπολογι-

σμός ΝΕΑΣ

ανταποδο-τικής 

από 

ΕΦΚΑ/ΓΛΚ



   

Προσω-

πική διαφορά

----------

Παλαιά 

        Νέα

Οι Δύο

Παράνομες

 Κρυφές Μειώσεις

του ΕΦΚΑ/

INTRACOM

Συνολική

παράνομη 

Μείωση

ΕΦΚΑ/

INTRACOM



Υπτγος - 39/07/19 -

2.889,81 -

16,673%


1.418,320

1.418,440

+51,02

------------

- 82,87

- 0,120
-------------
- 68,69
68,81

Υπτγος 

36/8/18

3.081,81

13,45%


1.283,27

1.418,440

+257,45

-----------

+118,56

0,210272

-------------

-14,670

14,888

Ταξχος 

38/2/15

2.803,55

15,39375%


1.273,931.274,931575


 131,24

-----------------

- 29,12

- 0,0001575

-----------------

- 29,12

29,12

Ταξχος

37/8/27

2.803,55

14,83%


1.240,57

1.240,57

+167,30
-------------
+ 21,22

Μηδέν

-------------

- 07,22

7,22

    Ταξχος

39/2/8

2.803,55

16,4083%


1.344,02

1.344,02

+135,70

---------------

- 21,21

Μηδέν

-------------

- 65,44 

65,44

Σχης/ΣΜΥ

40/11/08

2.401,43

16,85%



1.212,16

1.392,94+ 128,50
---------------
- 68,630
- 41,50
---------------
 - 53,780

95,28


 


Σχης/ΣΜΥ

40/03/12

2.401,43

16,85%



1.204,23

1.218, 54589

+ 103,03
-------------
- 73,985

-14,318


----------------
- 44,865

59,183 

Σχης/ΣΜΥ

39/9/16

2.401,26

16,7395%




1.188,38

1.188,38

+ 70,12
------------
- 100,37

Μηδέν
-------------
- 52,79 

-52,79 


Σχης/ΣΣΕ

34/3/2

2.681,26

8,645%


950,51

950,51

+ 199,44
--------------
- 5,46

Μηδέν
------------
- 5,46

5,46


Ανχης/ΣΜΥ

38/08/13

2.401,26

15,978%


1.121,39

1.121,39

+ 149,10
------------
- 5,30

Μηδέν
-----------
- 5,30

5,30



Ανχης/ΣΜΥ

35/1/19

2.198,06

10,70166%


827,57

828,048

263,93
---------
183,882

-0,4784168

------------
-5,248

5,72641


Αστυνόμος Α΄

36/03/0

2.198,06

12,84%


889,12

889,12226,33
-----------
126,21
Μηδέν
------------
-5,07
5,07

 Αστυνόμος Α΄

36/0/10

2.095,66

13,645%



1.178,54 


835,75




835,75

252,8

----------

160,24

Μηδέν

----------

- 5,3

5,3

Σχης/ΣΜΥ

39/10/19

2.401,26 

16,2225%


1.193,91

1.022,22

103,03

--------

-48,87

Μηδέν

------------

-48,87

48,87

Ανχης/ ΕΞ.ΑΝ 

34/06/0

2.401,26

9,195%



792,90

792,90312,74
---------
244,13


Μηδέν

------------

- 4,98


4,98

Απτχος

35/07/03

2.300,46

12,46%

892,35

899,01

261,47

----------

174,11 

- 6,6664

----------

- 12,246


18,9124

Ανχης/ΣΜΥ 

39/07/19

2.401,26



11,78,54.

11,78,54.

108,46

-----------

-54,2723

Μηδέν

------------

54,2733

ΑΑΑΑΑΑ

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΑΑΑΑΑΑ


 


ΑΑΑΑΑΑ

ΑΑΑΑΑΑΑΑ


ΑΑΑΑΑΑ


ΑΑΑΑΑΑ


ΑΑΑΑΑΑ


ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΑΑΑΑΑΑ

ΑΑΑΑΑΑ

 


ΑΑΑΑΑΑ

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΑΑΑΑΑΑ




ΑΑΑΑΑΑ





Ρωσία: Πώς ο πόλεμος του Πούτιν πήγε την οικονομία 4 χρόνια πίσω μέσα σε ένα τρίμηνο

 

Η εισβολή του προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν στην Ουκρανία οδήγησε τη ρωσική οικονομία τέσσερα χρόνια πίσω στο πρώτο πλήρες τρίμηνο μετά την επίθεση, θέτοντας την σε τροχιά για μια από τις μεγαλύτερες υφέσεις που έχουν καταγραφεί στην ιστορία, έστω και λιγότερο απότομη σε σχέση με τους αρχικούς φόβους.

Σε έναν ζοφερό απολογισμό του πολέμου για τη Ρωσία, μια οικονομία που ανέβαζε ταχύτητα στις αρχές του 2022 έπεσε σε συρρίκνωση κατά το δεύτερο τρίμηνο. Τα στοιχεία που θα ανακοινωθούν την Παρασκευή θα δείξουν ότι το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν συρρικνώθηκε για πρώτη φορά σε περισσότερο από έναν χρόνο, σημειώνοντας πτώση 4,7% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τη διάμεση πρόβλεψη 12 αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg.

Σύμφωνα με τον Ρώσο οικονομολόγο Alexander Isakov του Bloomberg Economics, "η οικονομία θα χάσει τέσσερα χρόνια ανάπτυξης, επιστρέφοντας στο μέγεθος του 2018 το δεύτερο τρίμηνο. Αναμένουμε ότι η συρρίκνωση θα επιβραδυνθεί κατά το τέταρτο τρίμηνο με τη χαλαρότερη νομισματική πολιτική να υποστηρίζει τη ζήτηση. Ωστόσο, η οικονομία θα χάσει άλλο 2% το 2023, καθώς το ευρωπαϊκό ενεργειακό εμπάργκο θα μειώσει τις εξαγωγές".

Το τράνταγμα των διεθνών κυρώσεων για τον πόλεμο διατάραξε το εμπόριο και έριξε σε παράλυση βιομηχανικούς κλάδους όπως η αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ οι καταναλωτικές δαπάνες αυξήθηκαν. Αν και η πτώση της οικονομίας μέχρι στιγμής δεν είναι τόσο απότομη όσο αναμενόταν αρχικά, η κεντρική τράπεζα προβλέπει ότι η ύφεση θα επιδεινωθεί τα επόμενα τρίμηνα και δεν αναμένει ανάκαμψη μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου έτους.

"Η κρίση κινείται σε μια πολύ ομαλή τροχιά", δήλωσε ο Εβγκένι Σουβόροφ, επικεφαλής οικονομολόγος για τη Ρωσία στην CentroCredit Bank. "Η οικονομία θα φτάσει στο χαμηλότερο της σημείο μέχρι τα μέσα του 2023, στην καλύτερη περίπτωση".

Η κεντρική Τράπεζα της Ρωσίας ενήργησε για να περιορίσει την αναταραχή στις αγορές και στο ρούβλι με ελέγχους κεφαλαίων και απότομες αυξήσεις στα επιτόκια. Η ηρεμία η οποία έχει επιστρέψει μοιάζει αρκετή ώστε πολλά από αυτά τα μέτρα να ανασταλούν.

Τα δημοσιονομικά μέτρα τόνωσης και οι επαναλαμβανόμενοι γύροι νομισματικής χαλάρωσης τους τελευταίους μήνες άρχισαν επίσης να παράγουν αποτέλεσμα, αμβλύνοντας τον αντίκτυπο των διεθνών κυρώσεων. Η εξόρυξη πετρελαίου ανακάμπτει και οι δαπάνες των νοικοκυριών έδειξαν σημάδια σταθεροποίησης.

Την Παρασκευή, η κεντρική τράπεζα δημοσίευσε ένα προσχέδιο των προοπτικών πολιτικής της για τα επόμενα τρία χρόνια, προβλέποντας ότι η οικονομία θα χρειαστεί μέχρι το 2025 για να επιστρέψει σε έναν δυνητικό ρυθμό ανάπτυξής της τάξης του 1,5%-2,5%. Οι προβλέψεις της τράπεζας για το 2022-2024 παρέμειναν αμετάβλητες, με το ΑΕΠ να προβλέπεται να συρρικνωθεί κατά 4%-6% και 1%-4% φέτος και το επόμενο έτος, αντίστοιχα.


Η έκθεση περιλάμβανε επίσης ένα λεγόμενο σενάριο κινδύνου, όπου οι παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες επιδεινώνονται περαιτέρω και οι ρωσικές εξαγωγές υπόκεινται σε πρόσθετες κυρώσεις. Εάν συμβεί αυτό, η οικονομική ύφεση της Ρωσίας το επόμενο έτος μπορεί να είναι βαθύτερη από ό,τι κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας χρηματοοικονομικής κρίσης το 2009 και η ανάπτυξη θα ξαναρχίσει μόλις το 2025.

Η ανταπόκριση των αρχών μέχρι στιγμής έχει εξασφαλίσει μια πιο ήπια προσγείωση για μια οικονομία που οι αναλυτές σε κάποια φάση ανέμεναν ότι θα συρρικνωθεί κατά 10% το δεύτερο τρίμηνο. Οικονομολόγοι από τράπεζες, όπως η JPMorgan Chase και η Citigroup, βελτίωσαν έκτοτε τις προοπτικές τους και τώρα βλέπουν την παραγωγή να μειώνεται μόλις 3,5% σε ολόκληρο το έτος.

Ακόμα κι έτσι, η Τράπεζα της Ρωσίας προβλέπει ότι το ΑΕΠ θα συρρικνωθεί κατά 7% το τρέχον τρίμηνο και πιθανώς ακόμη περισσότερο τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους. Εκτιμά δε ότι η οικονομία συρρικνώθηκε κατά 4,3% το δεύτερο τρίμηνο.

Η αντιπαράθεση σχετικά με τις αποστολές ενεργειακών πόρων στην Ευρώπη εγείρει νέους κινδύνους για την οικονομία. Οι μηνιαίες μειώσεις στην παραγωγή πετρελαίου θα ξεκινήσουν τον Αύγουστο, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας, ο οποίος προβλέπει ότι η παραγωγή αργού στη Ρωσία θα έχει μειωθεί περίπου 20% μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους.

"Η ύφεση το 2022 θα είναι λιγότερο βαθιά από ό,τι αναμενόταν τον Απρίλιο", δήλωσε η κεντρική τράπεζα σε έκθεση για τη νομισματική πολιτική αυτόν τον μήνα. "Ταυτόχρονα, ο αντίκτυπος των κλυδωνισμών στην προσφορά μπορεί να επεκταθεί περισσότερο με την πάροδο του χρόνου".



πηγή: https://www.capital.gr/diethni/3652580/rosia-pos-o-polemos-tou-poutin-pige-tin-oikonomia-4-xronia-piso-mesa-se-ena-trimino

Ποιος ωφελείται αποσταθεροποιώντας την Ελλάδα; - Ποιοι και γιατί την θέλουν ξέφραγο "αμπέλι;"




Από την εποχή της Μάχης των Θερμοπυλών και πιθανόν πρωτύτερα, καμία χώρα δεν μπορεί να επιβιώσει των επιβουλών των εχθρών της αν δεν πληροφορείται για τις κινήσεις και τις προθέσεις τους. Και για τις κινήσεις των προθύμων-συνεργάσιμων με τον εχθρό εκ των ιδίων των πολιτών της.

Του Άγη Βερούτη

Χώρα χωρίς μυστικές υπηρεσίες, είναι σαν ξεκλείδωτο αμάξι στην είσοδο καταυλισμού διαρρηκτών. 

Για να είναι μια χώρα ισχυρή και ασφαλής από όσους την επιβουλεύονται, αυτή θα πρέπει να προστατεύεται από φρουρούς των συμφερόντων της. Η γνώση των προθέσεων μέσα από τη συλλογή πληροφοριών για τις ενέργειες εχθρών και φίλων είναι θεμελιώδης για την προστασία μιας χώρας αλλά και την αποφυγή παγίδων και λαθών σε εθνικό επίπεδο. 

Άλλωστε η ισχυρότερη χώρα σήμερα, οι ΗΠΑ έχουν σειρά υπηρεσιών με αντικείμενο τη συλλογή πληροφοριών παγκοσμίως και την ανάλυσή τους, οι οποίες ίσως αποδειχθούν χρήσιμες για τη διαφύλαξη των συμφερόντων της χώρας. Μέχρι και σύστημα δορυφόρων έχει για αυτή τη δουλειά, το γνωστό Echelon.

Δεν μιλάμε κατ’ ανάγκη μόνον για κοριούς, δορυφόρους και επισυνδέσεις, αλλά για μια καθολική προσέγγιση συλλογής δημοσίως διαθέσιμων πληροφοριών από κοινωνικά δίκτυα, το πλέγμα των φίλων που δέχεται κάποιος σε αυτά, οι προτιμήσεις εκάστου ενός σε αναρτήσεις άλλων και πολλά άλλα.

Η Κίνα μάλιστα έχει δημιουργήσει και ένα σύστημα "κοινωνικής βαθμολόγησης” που συνθέτει το αντίστοιχο του credit score καθενός ατόμου με βάση την αντικοινωνική ή φιλοκοινωνική συμπεριφορά του. Η βαθμολόγηση αυτή γίνεται τόσο από συστήματα τεχνητής νοημοσύνης όσο και από την παρουσία προστίμων για πλημμελήματα και παρατηρήσεων για αντικοινωνικές συμπεριφορές. Και μιλάμε για απλούς πολίτες και όχι πολιτικούς που μπορεί να επιφέρουν ανήκεστο βλάβη σε μια χώρα.

Στην Ελλάδα φημολογείται ότι κυκλοφορούν 10-20 "βαλιτσάκια" που όταν είναι κοντά ο υποψήφιος προς παρακολούθηση, παριστάνουν ότι είναι κεραίες κινητής και κατεβάζουν το περιεχόμενο του κινητού του και όλες τις συνομιλίες του. Οι φήμες θέλουν αυτά να είναι σε χέρια όχι του Ελληνικού κρατικού μηχανισμού. Οι κρατικές αρχές εξάλλου, με μια νόμιμη εντολή στις εταιρείες τηλεφωνίας έχουν πρόσβαση σε οτιδήποτε χρειαστεί (πχ συνομιλίες Χρυσής Αυγής). 

Οποιοσδήποτε ιδιώτης ή ξένη πρεσβεία ή ξένη υπηρεσία πληροφοριών που ΔΕΝ έχει πρόσβαση σε "βαλιτσάκι" εντός ελληνικής επικράτειας, μπορεί με €50.000 ή λιγότερα να αγοράσει όση πληροφόρηση χρειάζεται από παραπάνω από 5 εταιρείες που διαθέτουν zero-click συστήματα σύνδεσης με το κινητό ενός στόχου. Με ακόμα λιγότερα αν ο υποψήφιος προς παρακολούθηση είναι αρκετά αφελής να πατήσει κάποιο σύνδεσμο που του ήρθε σε μήνυμα.

Παρεμπιπτόντως, πιθανότατα κανένα από τα υπάρχοντα εναλλακτικά προγράμματα επικοινωνίας (WhatsApp, Viber, Signal, Messenger, iMessage κλπ) δεν υφίσταται χωρίς back-door από τους κατασκευαστές για τις υπηρεσίες πληροφοριών. Αλλιώς δεν θα υπήρχαν διαθέσιμα στα App Stores για να τα κατεβάσει κανείς. 

Ακόμα και εκείνα που υποτίθεται ότι είναι open source, θα μπορούσαν να είναι ασφαλή ΜΟΝΟΝ αν όποιος πριν τα χρησιμοποιήσει διαβάσει ο ίδιος τον κώδικα τους και βρει ότι δεν έχουν back-door, ΚΑΙ κατόπιν κάνει ό ίδιος compile το πρόγραμμα με τον ελεγμένο πηγαίο κώδικα και μετά βάλει την εφαρμογή στο κινητό του. 

Αυτά που κατεβάζει κάποιος από τα App-stores των διαφόρων εταιρειών δεν μπορεί να γνωρίζει ουδείς αν χρησιμοποίησαν τον ίδιο πηγαίο κώδικα που είναι διαθέσιμος στο compilation της εφαρμογής.

Οι επίσημες παρακολουθήσεις από τις αρχές γίνονται κατόπιν άδειας από τη δικαστική εξουσία. Ουδείς θα πρέπει να είναι υπεράνω της νόμιμης παρακολούθησης, αλλιώς καταστρατηγείται η αρχή της αναλογικότητας, σε αντίθεση με όσα θα ήθελε να δεχθούμε ο κ. Βενιζέλος ο οποίος άλλωστε είναι συνυπογράφων ενός εκ των ισχυόντων ελληνικών νόμων που διέπουν τις νόμιμες παρακολουθήσεις για τη διαφύλαξη της Δημοκρατίας μας, και ΔΕΝ εξαιρεί κανέναν μας, και ορθώς.

Για να γίνεται επίσημη παρακολούθηση κάποιος είχε επαρκείς υπόνοιες ή καταγγελία ότι κάτι δεν πάει καλά με τον υποψήφιο προς παρακολούθηση, είτε στοιχειοθετημένη υποψία τέλεσης αξιόποινης πράξης είτε πρόθεσης για τέτοιαν. 

Ουδείς μπορεί να χρησιμοποιήσει νόμιμα κανάλια αν δεν υπάρχει καταγγελία ή στοιχειοθετημένη υποψία. Οι 2 εισαγγελείς που είναι επιφορτισμένοι με την αξιολόγηση αυτών (μάλλον ένας πλέον, με νόμο της προηγούμενης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ) έχει την ευθύνη της κρίσης αυτής.

Μια χώρα δικαιούται να παρακολουθεί διακριτικά ή όχι κάποιον πχ που ήρθε εσπευσμένα από εχθρική χώρα δήθεν για να κάνει ένα ρεπορτάζ σε ευαίσθητες για την άμυνα της περιοχές, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ σε κανέναν!

Όλα τα παραπάνω τα γνωρίζουν όλοι όσοι εμπλέκονται στο πολιτικό σύστημα. Κυρίως οι πολιτικοί αρχηγοί. Κυρίως όσοι έχουν τη δυνατότητα όντες εντός συστήματος να βλάψουν τη χώρα παραπάνω από θέση που τους έχει εμπιστευτεί ο ελληνικός Λαός.

Δεν υπάρχει σοβαρός πολιτικός αρχηγός που να επιτρέπει σε όσους τον συναντούν στο γραφείο του, να φέρουν το κινητό τους εντός του γραφείου. Δεν υπάρχει σοβαρός πολιτικός αρχηγός που να κάνει τις σημαντικές επικοινωνίες του μέσω απλών κινητών σαν αυτά που αγοράζεις στο κατάστημα ηλεκτρονικών ή στο κιόσκι. 

Δεν υπάρχει σοβαρός πολιτικός αρχηγός που ενώ ο ίδιος παρακολουθούσε τον υπουργό οικονομικών του, και ο ίδιος υπουργός οικονομικών του ηχογραφούσε τις συνομιλίες τους με το κινητό του, να βγαίνει μετά και να λέγει ότι οι παρακολουθήσεις πολιτικών ατόμων δεν είναι δημοκρατικές! Ειδικά αν έχει σκάνδαλα να τον ακολουθούν.

Αφού λοιπόν όλα αυτά είναι γνωστά σε όλους όσοι επέλεξαν να συμμετέχουν στα πολιτικά δρώμενα της χώρας τους, πώς εμφανίζονται τώρα ως αφελείς και μωρές παρθένες;

"Cui bono?” έλεγε ο Lucius Cassius στην Αρχαία Ρώμη.

Ποιος θα ωφεληθεί από την αποσταθεροποίηση μιας ευρωπαϊκής χώρας, θεμελιακής της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας, εν μέσω επεκτατικού πολέμου της Ρωσίας στην καρδιά της Ευρώπης, ενόσω μαίνεται παγκόσμια ενεργειακή κρίση και πληθωρισμός, και φυσικά ενώ ο Πρόεδρος της όχι και πλέον φιλικής προς την Ελλάδα γείτονος χώρας, τουιτάρει στα ελληνικά ποιον θέλει πρωθυπουργό της Ελλάδος στη θέση του "όχι και τόσο πειθήνιου προς τις βλέψεις του”, Κυριάκου Μητσοτάκη;

Κυρίως, ποιος έχει πρόσβαση σε διαβαθμισμένα έγγραφα της Ελληνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών για να τα διαρρέει, και ποιος βρίσκει προθύμους συνεργάτες στο ελληνικό πολιτικό σύστημα, στην απόπειρα πολιτικής αποσταθεροποίησης της χώρας; 

Ποιος θα ωφεληθεί αν ο Ανδρουλάκης γίνει μπίλιες με τον Μητσοτάκη και έτσι αποτραπεί μια δυνητική συνεργασία τους μετά τις εκλογές με απλή αναλογική; 

Και ποιος θα απορροφήσει το σύνολο των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ στην τρίτη απανωτή εκλογική αναμέτρηση, προκειμένου να σχηματιστεί κυβέρνηση στις επόμενες εκλογές το 2023;

Πολύς θόρυβος για το τίποτε, για πράγματα που όλοι οι πολιτικοί ξέρουν ότι συμβαίνουν, γιατί αυτό επιτάσσει η διαφύλαξη του εθνικού συμφέροντος, γιατί συμβαίνουν σε όλες τις χώρες του πλανήτη, και γιατί είναι δεδομένο ότι αν κάτι θέλει κάποιος να πει που δεν πρέπει να μαθευτεί, δεν το λέγει στα τηλέφωνα...

Δεν ξέρω, πού τις βρήκαμε τόσες παρθένες στο ελληνικό πολιτικό σύστημα;
Ή μήπως όχι;

Cui bono, λοιπόν;



πηγή:https://www.capital.gr/arthra/3652492/poios-ofeleitai-apostatheropoiontas-tin-ellada

 

Εισβολή Πούτιν στην Ουκρανία - Πως "Δαβίδ" διέλυσε το πολεμικό αεροδρόμιο των Ρώσων στην Κριμαία - Καταστράφηκαν ολοσχερώς πολλά αεροσκάφη - Για ατύχημα μιλάει η Μόσχα!!


 Του David Hambling

Η ουκρανική επίθεση σε στρατιωτικό αεροδρόμιο στην προσαρτημένη από τους Ρώσους Κριμαία την Τρίτη ήταν ακόμη ένα χτύπημα του Δαβίδ στον Γολιάθ, εφάμιλλο του χτυπήματος που βύθισε το "Moskva", τη ναυαρχίδα του ρωσικού Στόλου της Μαύρης Θάλασσας τον Απρίλιο. Κάποιοι εκτιμούν ότι χρησιμοποιήθηκε ο ίδιος τύπος πυραύλου και στα δύο πλήγματα, ωστόσο τα ακριβή γεγονότα παραμένουν συγκεχυμένα οδηγώντας ορισμένους να υποστηρίξουν ότι μπορεί να μην ήταν πυραυλική η επίθεση.  

Οι πρώτες δορυφορικές εικόνες από το σημείο αποκαλύπτουν την έκταση της καταστροφής: σειρές από καμένα αεροσκάφη που έχουν υποστεί τόσο βαριές ζημιές, ώστε να είναι δύσκολο ακόμα και να προσδιοριστεί ο αριθμός των κατεστραμμένων αεροσκαφών. Η ουκρανική Πολεμική Αεροπορία υποστήριξε εξαρχής ότι εξουδετερώθηκαν 9 αεροπλάνα. Το Oryx, ένας ανεξάρτητος ιστότοπος που οι πηγές του συνήθως επαληθεύονται σχετικά με τις ρωσικές απώλειες, δίνει περίπου τον ίδιο αριθμό: 4 αεροσκάφη πολλαπλού ρόλου Su-30SM συν 5 αεροσκάφη κρούσης/τακτικής αναγνώρισης Su-24M/MR και προσθέτει άλλο ένα κατεστραμμένο αεροπλάνο στον κατάλογο.

Άλλος ανεξάρτητος αναλυτής, η OSINTTechnical, υποστηρίζει ότι καταστράφηκαν 3 Su-30, 4 Su-24 και ένα SU-27/30, ενώ ένας σύμβουλος του CNN μειώνει τον απολογισμό σε επτά διαλυμμένα αεροσκάφη. Υπάρχουν και άλλες εκτιμήσεις που κινούνται στα ίδια επίπεδα, ενώ ουκρανικές πηγές που δεν κατονομάζουνται επιβεβαιώνουν τα 4 Su-30M και τα 5-Su-24 και προσθέτουν 8 κατεστραμμένα Su-27 καθώς και 6 μεταφορικά ελικόπτερα Mi-6.

Το μέγεθος της καταστροφής δεν αποτελεί έκπληξη, αφού είδαμε τις εκρήξεις να γίνονται αισθητές και εκτός της αεροπορικής βάσης Saki, με πολλούς Ρώσους τουρίστες που παραθέριζαν σε κοντινή παραλία να τις καταγράφουν. Βίντεο δείχνει μια αράδα από πολυκατοικίες με σπασμένα τζάμια, σε απόσταση ενός χιλιομέτρου από το στρατιωτικό αεροδρόμιο, ενώ η διαδρομή μέσα από το πάρκινγκ της βάσης αποκαλύπτει και καμένα οχήματα. Οι υπέρυθρες εικόνες της βάσης πριν και μετά το χτύπημα δείχνουν να έχει καεί βλάστηση σε μεγάλη έκταση. 

Μπαίνουμε στον πειρασμό να υποθέσουμε ότι αυτό το πλήγμα το κατάφερε "κάτι μεγάλο" - δεδομένου ότι το στρατιωτικό αεροδρόμιο βρισκόταν εκτός εμβέλειας των HIMARS και άλλου πολεμικού οπλισμού που διαθέτει ο ουκρανικός στρατός, εκτιμάμε πως πρόκειται για χτύπημα κάποιου "νέου" όπλου στην περιοχή.

Ορισμένοι βιάστηκαν να πουν ότι πρόκειται για έργο του ATACMS, ενός πυραύλου μεγάλου βεληνεκούς που μπορεί να εκτοξευθεί από HIMARS και τον οποίο η Ουκρανία έχει ζητήσει εδώ και πολύ καιρό. Ωστόσο, Ουκρανός στρατιωτικός αξιωματούχος δήλωσε στους New York Times ότι τα όπλα που εμπλέκονται στο πεδίο της μάχης είναι "ουκρανικής κατασκευής και μόνο".

Μια άλλη εικασία θέλει να εμφανίστηκε στο μέτωπο ο κινητός βαλλιστικός πύραυλος Grom-2, πάνω στον οποίο η Ουκρανία εργάζεται εδώ και αρκετό καιρό. Ωστόσο, πολλοί θεωρούν σχεδόν απίθανό αυτό το ενδεχόμενο, αμφιβάλλοντας πως θα προλάβαινε να αναπτυχθεί και χρησιμοποιηθεί ο εν λόγω πύραυλος τόσο γρήγορα και, μάλιστα, εν μέσω εχθροπραξιών, ενώ υποστηρίζουν πως οι Ουκρανοί δεν διαθέτουν τα κατάλληλα συστήματα GPS για έναν τέτοιο πύραυλο.

Άλλο πιθανό όπλο είναι ο ουκρανικός πύραυλος Neptune, αυτός που χρησιμοποιήθηκε για να βυθίσει το "Moskva". Θεωρητικά ο Neptune θα μπορούσε να πλήξει παράκτιους στόχους στην ξηρά, πολλοί αμφιβάλλουν όμως κατά πόσο θα μπορούσε να χτυπήσει με ακρίβεια στόχους τόσο βαθιά στην ενδοχώρα όσο το στρατιωτικό αεροδρόμιο στην Κριμαία, λόγω των πολλών παρεμβολών από ραντάρ που θα "συναντούσε" στην πορεία του.

Πώς αλλιώς θα μπορούσε, λοιπόν, η Ουκρανία να χτυπήσει στόχους σε μεγάλη απόσταση; Ουκρανός κυβερνητικός αξιωματούχος δήλωσε στην Washington Post την Τετάρτη ότι το καταστροφικό πλήγμα ήταν έργο των ουκρανικών Ειδικών Δυνάμεων. Αυτό μπορεί ένα "επεισόδιο" της όλης ιστορίας. Μια ολιγομελής ομάδα κομάντος, που θα αποβιβαζόταν στην περιοχή με υποβρύχιο, θα δυσκολευόταν να φέρει σε πέρας την αποστολή της σε μια καλά φυλασσόμενη περιοχή, μέρα μεσημέρι, και να προσεγγίσει τον στόχο της αρκετά ώστε να καταστρέψει πολλά αεροσκάφη. Ίσως είχαν τρόπο να επιτεθούν από απόσταση, χτυπώντας κρυφά πολύ έξω από την περίφραξη του περιμετρικού φράχτη.

Ορισμένοι, μεταξύ αυτών και ο Justin Bronk από το βρετανικό think tank για στρατιωτικά ζητήματα RUSI, υποστηρίζουν ότι το χτύπημα πραγματοποιήθηκε από περιπλανώμενα πυρομαχικά ή drones-καμικάζι. Ο Rob Lee επισημαίνει ότι το αρχηγείο του ρωσικού Στόλου της Μαύρης Θάλασσας στην Κριμαία φέρεται να χτυπήθηκε από περιπλανώμενα πυρομαχικά στις 31 Ιουλίου.

Το πλεονέκτημα σε αυτή την περίπτωση είναι πως για να προκληθεί τεράστια έκρηξη δεν χρειάζεται μια μεγάλη βόμβα. Αν υπάρχει μεγάλη ποσότητα αποθηκευμένων καυσίμων ή πυρομαχικών, το μόνο που χρειάζεται να κάνει ένα drone είναι να "αποθέσει" τον πυροκροτητή και να τα ανατινάξει όλα. Και οι Ρώσοι φαίνεται πως διευκολύνουν αυτή την τακτική. Πρόσφατες εικόνες από ρωσικά αεροδρόμια δείχνουν βόμβες στοιβαγμένες σε ανοιχτούς χώρους, αντί να φυλάσσονται με ασφάλεια σε αποθήκες.

Το ρωσικό Υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε ότι οι εκρήξεις προκλήθηκαν από την ανάφλεξη "πυρομαχικών της Αεροπορίας". Άφησε να εννοηθεί ότι υπήρξε ατύχημα - το ίδιο ακριβώς είχε ισχυριστεί για τη βύθιση του "Moskva". Το στρατιωτικό αεροδρόμιο στην Κριμαία μπορεί κάλλιστα να καταστράφηκε από έκρηξη πυρομαχικών - αλλά δεν προκλήθηκε από ατύχημα.

Τραγική ειρωνεία: οι Ουκρανοί μπορεί να έκλεψαν την ιδέα από τους Ρώσους. Την περίοδο 2015-2017 ουκρανικές αποθήκες πυρομαχικών καταστράφηκαν από τεράστιες εκρήξεις, οι οποίες αποδόθηκαν στις ρωσικές Ειδικές Δυνάμεις που χρησιμοποιούσαν μικρά drones για να ρίξουν χειροβομβίδες θερμίτη. Η Ουκρανία έχασε τότε πολλά πολύτιμα πυρομαχικά, αλλά με την καταστροφή τουλάχιστον επτά ρωσικών αεροσκαφών στην Κριμαία, ανταπέδωσε το χτύπημα και με τόκο








πηγή:https://www.capital.gr/forbes/3652423/pos-xtupisan-oi-oukranoi-to-stratiotiko-aerodromio-ton-roson-stin-krimaia

Οργισμένος ο ΣΥΡΙΖΑ με τις δηλώσεις βουλευτή της ΝΔ- "Οι μουσουλμάνοι Έλληνες βουλευτές είναι πατριώτες και δεν πρέπει να παρακολουθούνται" - "Κατασκευάζετε εσωτερικούς εκ του μηδενός!" - Τι είχε δηλώσει ο βουλευτής

 



Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία

Ο κύριος Αθανασίου προσπαθεί μέσα από το γνωστό καταφύγιο της «παρερμηνείας» να αμφισβητήσει αυτό που άκουσαν οι πάντες: τη στοχοποίηση Ελλήνων βουλευτών βάσει του θρησκεύματός τους. Φαίνεται ότι στη Νέα Δημοκρατία η παραζάλη από τις αποκαλύψεις για το σκάνδαλο των υποκλοπών οδηγεί στα όρια της πολιτικής παραφροσύνης και στην κατασκευή «εσωτερικού εχθρού» εκ του μηδενός.

Τα πράγματα είναι απλά: ο κύριος Αθανασίου αμφισβήτησε τον πατριωτισμό των Ελλήνων βουλευτών και επιχείρησε να εμφανίσει ως αναγκαίες τις παρακολουθήσεις πολιτικών προσώπων.

Επαναλαμβάνουμε. Στην εξαιρετικά κρίσιμη αυτή συγκυρία ο κύριος Μητσοτάκης οφείλει να κάνει το ελάχιστο: να αποπέμψει τον κύριο Αθανασίου και να αποδοκιμάσει τις εμπρηστικές του δηλώσεις.

 

Οι δηλώσεις του βουλευτή της ΝΔ Χαράλαμπου Αθανασίου

"Ας υποθέσουμε ότι ένας βουλευτής ο οποίος έχει θρησκευτικό προσανατολισμό εντελώς διαφορετικό από τους ορθόδοξους, ας πούμε ένας μουσουλμάνος βουλευτής της βορείου Ελλάδος – δεν λέω ότι υπάρχει καμία αιχμή προς Θεού – αν υποθέσουμε ότι δίνει κάποια πληροφορία στη γείτονα χώρα από πού θα μπουν οι μετανάστες κλπ. Γιατί δεν πρέπει να ελεγχθεί; Εδώ προέχει η εθνική ασφάλεια"

"Αν τηρείται η διαδικασία την οποία ο νομοθέτης προβλέπει, βεβαίως. Σας διαβάζω τι λέει ο εκτελεστικός, ο εφαρμοστικός νόμος του Συντάγματος. Τι λέει το Σύνταγμα στο άρθρο 19; Λέει επί λέξει: Νόμος ορίζει τις εγγυήσεις υπό τις οποίες η δικαστική αρχή δεν δεσμεύεται από το απόρρητο για λόγους εθνικής ασφάλειας. Αυτό λέει το Σύνταγμα".


Πέμπτη 11 Αυγούστου 2022

Τριπλή αύξηση συντάξεων για πρώτη φορά μετά 12 χρόνια – Ποιους αφορά



Πάνω από ένα εκατομμύριο θα λάβουν υψηλότερη σύνταξη έως και 6,5%

 Μια σημαντική εισοδηματική ανάσα, που θα φανεί από τις πρώτες κιόλας ημέρες του 2023, θα έχουν εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχοι, οι οποίοι έπειτα από 12 ολόκληρα χρόνια θα δουν τις συντάξεις τους να αυξάνονται. Σε συνδυασμό δε, με την κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης, αλλά και την πληρωμή των τελευταίων «πακέτων» αναδρομικών, η βελτίωση του εισοδήματος τουλάχιστον των 2/3 του συνόλου των συνταξιούχων θεωρείται δεδομένη.

Στην πράξη, με τις καταβολές του Δεκεμβρίου, που αντιστοιχούν στις συντάξεις Ιανουαρίου 2023, περισσότεροι από 1 εκατ. συνταξιούχοι θα δουν αυξήσεις που βάσει των μέχρι σήμερα σχεδιασμών δεν αποκλείεται να προσεγγίζουν το 6%-6,5%.

Παράλληλα, θα καταργηθεί και η εισφορά αλληλεγγύης που παρακρατείται κάθε μήνα με ποσοστά από 2,2% έως και 10% από όλα τα μηνιαία ποσά συντάξεων που υπερβαίνουν τα 1.000 ευρώ (12.000 ευρώ τον χρόνο). Επιπλέον, αυξήσεις στις συντάξεις τους εκτιμάται ότι θα δουν κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχοι με πάνω από 30 έτη ασφάλισης που δεν έλαβαν τα προηγούμενα χρόνια αναδρομικά, καθώς είχαν προσωπική διαφορά. Πρόκειται στην πράξη για παλαιούς ασφαλισμένους, οι οποίοι έλαβαν τα αναδρομικά σε δόσεις. Περίπου 250.000 μηδενίζουν τη διαφορά και πλέον, δικαιούνται να πληρωθούν την 4η δόση αύξησης του επανυπολογισμού

Ετσι, συνταξιούχος με σύνταξη 1.200 ευρώ θα λάβει 5,5 ευρώ αύξηση από την κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης. Από τον επανυπολογισμό και μετά τον μηδενισμό της προσωπικής διαφοράς, θα λάβει στο πλαίσιο της 4ης δόσης 13 ευρώ, ενώ εάν αποφασιστεί αύξηση της τάξης του 6%, θα λάβει επιπλέον 73,11 ευρώ. Ετσι, στην «τσέπη» του θα λάβει 1.291,6 ευρώ







Σύμφωνα με πληροφορίες, στον ΕΦΚΑ ήδη, στις αρμόδιες υπηρεσίες έχει ξεκινήσει η καταγραφή όσων συνταξιούχων έχουν προσωπική διαφορά, αυτών που δικαιούνται αυξήσεις, είτε γιατί δεν έχουν διαφορά είτε γιατί αυτή είναι μικρή, καθώς και ο διαχωρισμός αυτών σε «παλαιούς» και «νέους», ήτοι σε όσους ήταν ήδη συνταξιούχοι πριν από την έναρξη ισχύος του νόμου Κατρούγκαλου και σε αυτούς που κατέστησαν συνταξιούχοι μετά τον Μάιο του 2016. Μάλιστα, η καταγραφή γίνεται ανά εισοδηματική κατηγορία (π.χ. των 500, 600 ή 700 ευρώ) προκειμένου να διαπιστωθεί εάν μένει εκτός εισοδηματικής ενίσχυσης μεγάλη μάζα των χαμηλοσυνταξιούχων.

Σύμφωνα πάντως με τους πρώτους υπολογισμούς των υπηρεσιών αλλά και με τις εκτιμήσεις των ειδικών στην κοινωνική ασφάλιση, περίπου 850.000 συνταξιούχοι, πολλοί από αυτούς χαμηλοσυνταξιούχοι των έως 700 ευρώ, δεν θα δουν αυξήσεις, καθώς με βάση των επανυπολογισμό που έγινε βάσει του νόμου Κατρούγκαλου, οι συντάξεις που λαμβάνουν τώρα είναι υψηλότερες από αυτές που θα έπαιρναν, εάν η σύνταξή τους υπολογιζόταν με το νέο σύστημα, έχουν δηλαδή προσωπική διαφορά. Εκτιμάται επίσης ότι περίπου 300.000 συνταξιούχοι θα δουν ελάχιστη αύξηση.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, παλαιοί συνταξιούχοι που έχουν προσωπική διαφορά μεγαλύτερη των 60 ευρώ δεν θα δουν αύξηση, απλά θα μειωθεί η προσωπική διαφορά που έχει καταγραφεί και θα λάβουν αύξηση στο μέλλον, εφόσον μηδενιστεί η προσωπική τους διαφορά. Αντίστοιχα, οι παλαιοί συνταξιούχοι που έχουν προσωπική διαφορά μικρότερη των 60 ευρώ μετά τον επανυπολογισμό των συντάξεών τους με τα αυξημένα ποσοστά αναπλήρωσης αναμένεται είτε να μηδενίσουν τη θετική διαφορά είτε να περάσουν σε αρνητική προσωπική διαφορά, κάτι που θα τους οδηγήσει σε πολύ μικρές αυξήσεις στις συντάξεις τους.

Υψηλότερες αυξήσεις αναμένεται να δουν οι νέοι συνταξιούχοι, οι οποίοι εκ των πραγμάτων δεν έχουν προσωπική διαφορά.


πηγή:https://www.kathimerini.gr/economy/561994369/tripli-ayxisi-syntaxeon-gia-proti-fora-meta-12-chronia-poioys-afora/



Tομεάρχη Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥΡΙΖΑ: - Η κυβέρνηση είναι ανίκανη, αυταρχική και επικίνδυνη - Εμείς ως κυβέρνηση θα δώσουμε διέξοδο στις πολλαπλές κρίσεις και την θεσμική κατρακύλα!


 

Συνέντευξη του τομεάρχη Ανάπτυξης και Επενδύσεων της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Μεσσηνίας στο «Κόκκινο 105.5» (Σπύρος Ραπανάκης)

Για «επιχείρηση πλήρους αποπροσανατολισμού από τις πρωτοφανείς αποκαλύψεις για τις παρακολουθήσεις του δημοσιογράφου κ. Κουκάκη αλλά και του αρχηγού του τρίτου μεγαλύτερου κόμματος στην χώρα, κ. Ανδρουλάκη», έκανε λόγο ο τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Μεσσηνίας, Αλέξης Χαρίτσης, στον ρ/στ «Στο Κόκκινο 105.5», αναφερόμενος στις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με την πολύκροτη υπόθεση των παρακολουθήσεων.

Και τόνισε: «Με τις αποκαλύψεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας και την ασφυκτική πολιτική κατάσταση που έχει διαμορφωθεί για την κυβέρνηση και τον ίδιο τον κ. Μητσοτάκη προσωπικά, δεν μπορεί ούτε η ατζέντα να αλλάξει ούτε να υλοποιηθεί το εξωφρενικό σχέδιο της κυβέρνησης να μετατραπούν τα θύματα των παρακολουθήσεων σε κατηγορούμενους».

«Ο κ. Μητσοτάκης επέλεξε ως πρώτη του ενέργεια όταν ανέλαβε την διακυβέρνηση να μεταφέρει στο γραφείο του την αρμοδιότητα για την ΕΥΠ και να αλλάξει φωτογραφικά τον νόμο ώστε ο εκλεκτός του να αναλάβει την διοίκησή της», υπενθύμισε ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ «πριν από λίγους μήνες προχώρησε σε αλλαγή του νόμου ώστε να μην ενημερώνονται οι πολίτες που υφίστανται την παρακολούθηση για την άρση του απορρήτου τους». «Είναι ηλίου φαεινότερο ότι ο ίδιος ο πρωθυπουργός ενορχήστρωσε την επιχείρηση που έφτασε μέχρι και την παρακολούθηση ενός αρχηγού πολιτικού κόμματος» συνέχισε ο ίδιος, τονίζοντας παράλληλα ότι «το να επικαλείται ο κ. Μητσοτάκης λόγους εθνικής ασφαλείας για την παρακολούθηση ενός αρχηγού πολιτικού κόμματος μας γυρίζει σε πολύ σκοτεινές εποχές».

«Έχουμε μια κυβέρνηση που επί 3 ολόκληρα χρόνια έχει απαξιώσει πλήρως την προστασία των δημοκρατικών θεσμών, του δημοσίου ελέγχου και του δημοσίου συμφέροντος» τόνισε ο κ. Χαρίτσης. Και πρόσθεσε: «Το είδαμε στην απαξίωση του ΕΣΥ κατά την πανδημία, το βλέπουμε στην οικονομία, με τον τρόπο που αντιμετωπίζει την ακρίβεια και βάζει πλάτη στην αισχροκέρδεια αλλά και στην αδιαφανή διαχείριση πολύ σημαντικών κονδυλιών για την χώρα, όπως το Ταμείο Ανάκαμψης».

«Είναι πλέον απολύτως σαφές σε όλους τους δημοκρατικούς και προοδευτικούς πολίτες ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν είμαι μόνο ανίκανη, νεοφιλελεύθερη και αυταρχική, αλλά και επικίνδυνη για τον τόπο», δήλωσε ο κ. Χαρίτσης, καταλήγοντας: «Μόνη δημοκρατική λύση είναι η προσφυγή στην λαϊκή ετυμηγορία, έτσι ώστε να ανοίξει ο δρόμος για το σχηματισμό μιας προοδευτικής κυβέρνησης που θα δώσει διέξοδο στις πολλαπλές κρίσεις και την θεσμική κατρακύλα που βιώνουμε» κατάληξε ο Αλ. Χαρίτσης.