Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

Η μεγαλύτερη πολιτική οικονομική απάτη για Συντάξεις/Αναδρομικά: - ΣΥΡΙΖΑ: - Χορηγήσαμε όλα τα οφειλόμενα αναδρομικά από 1/8/2012 έως και 31/12/2016 - Δείτε τις αποδείξεις και τα χορηγηθέντα αναδρομικά

 


   Η μεγαλύτερη πολιτική οικονομική απάτη πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2018, με τα αναδρομικά που κατέβαλε, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ στους συνταξιούχους ισχυριζόμενη πως όλα υπολογίστηκαν σωστά, για το χρονικό διάστημα, από 01/8/2012 μέχρι 31/12/2016 και πως εφάρμοσε πιστά τις αποφάσεις των Ανωτάτων Δικαστηρίων

  Το δυστύχημα είναι πως, εκτός από την τότε κυβέρνηση υπάρχουν κάποιοι γνωστοί και μη εξαιρετέοι συνάδελφοι που υποστηρίζουν,  ακόμη και σήμερα πως ο υπολογισμός των αναδρομικών ήταν αλάθητος, τέλειος, δίκαιος, ανεπανάληπτος και μοναδικός και πως όλοι πήραν ότι τους άξιζε! 

  Τους αφιερώνω τις παρακάτω αποδείξεις και τους παρακαλώ να με διαψεύσουν ΟΧΙ με λόγια, όπως κάνουν συνεχώς, αλλά  και με τα ατράνταχτα στοιχεία που έχουν στην κατοχή τους


ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ 

Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. οικ.2/88411/ΔΕΠ/2018

ΦΕΚ 5435/Β/4-12-2018
Καταβολή εφάπαξ χρηματικού ποσού στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής.
ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΩΝ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ - ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ - ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

  


Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 10 και του άρθρου 15 του ν. 4575/2018 «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/50/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16 Απριλίου 2014, σχετικά με τις ελάχιστες προϋποθέσεις για την προαγωγή της κινητικότητας των εργαζομένων μεταξύ των κρατών-μελών, με τη βελτίωση της απόκτησης και της διατήρησης δικαιωμάτων συμπληρωματικής συνταξιοδότησης» (L 128/1 της 30.4.2014) και άλλες διατάξεις» (Α’ 192).
2. Τις διατάξεις του ν. 4270/2014 (Α’ 247), όπως ισχύει.
3. Τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 86 του ν. 4307/2014 (Α’ 246).
Το δυστύχημα είναι πως εκτός από την τότε κυβέρνηση υπάρχουν κάποιοι γνωστοί και μη εξαιρετέοι συνάδελφοι που υποστηρίζουν  ακόμη και σήμερα πως ο υπολογισμός των αναδρομικών ήταν τέλειος, δίκαιος, ανεπανάληπτος και μοναδικός και πως όλοι πήραν ότι τους άξιζε! 
.........................................
10. Το γεγονός ότι από την απόφαση αυτή προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού έτους 2018, συνολικού ύψους εξακοσίων εκατομμυρίων (600.000.000,00) ευρώ [καθαρή δαπάνη, μετά τη διενέργεια των προβλεπόμενων κρατήσεων, τριακόσια εξήντα τρία εκατομμύρια (363.000.000) ευρώ]. Η δαπάνη θα καλυφθεί με μεταφορά πιστώσεων από τον ειδικό φορέα 23-200 «Γενικές Κρατικές Δαπάνες» του Υπουργείου Οικονομικών στον Κωδικό Αριθμό Εξόδων 0593 «Έκτακτες παροχές βάσει νόμων ή κανονιστικών πράξεων ειδικού μισθολογίου ένστολων» των Υπουργείων Εθνικής Άμυνας, Προστασίας του Πολίτη και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αποφασίζουμε:
Άρθρο 1
1. Το χρηματικό ποσό που απορρέει από τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 10 του ν. 4575/2018 (Α’ 192) για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής και για όσο χρόνο αυτά ήταν στην ενέργεια, κατά το χρονικό διάστημα από 1-8-2012 έως και 31-12-2016, θα καταβληθεί εφάπαξ μέχρι την 27-1-2019. Στις περιπτώσεις που κατά τους σχετικούς υπολογισμούς προκύψει, συνολικά, αρνητικό χρηματικό ποσό αυτό δεν λαμβάνεται υπόψη.
2. Η καταβολή του ανωτέρω ποσού θα γίνει με ξεχωριστή μισθοδοτική κατάσταση, όπου το εν λόγω ποσό θα εμφανίζεται συνολικά για κάθε δικαιούχο, από τους οικείους εκκαθαριστές των αρμοδίων Υπηρεσιών των Υπουργείων Εθνικής Άμυνας, Προστασίας του Πολίτη, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Η εν λόγω κατάσταση αποστέλλεται μέχρι την 21η του μήνα καταβολής στην Ενιαία Αρχή Πληρωμής κατά τα ισχύοντα.
3. Στις περιπτώσεις που δικαιούχοι ήταν εν ενεργεία στελέχη κατά ένα μέρος του ανωτέρω χρονικού διαστήματος (από 1-8-2012 έως και 31-12-2016) η εκκαθάριση και πληρωμή του εν λόγω χρηματικού ποσού για το διάστημα αυτό θα γίνει από την Υπηρεσία, στην οποία υπηρέτησαν κατά το χρόνο της ενέργειας (συμπεριλαμβανομένου του χρονικού διαστήματος των τρίμηνων αποδοχών, σε περίπτωση επιλογής τους).
4. Για τον υπολογισμό του ποσού της παρ. 1 λαμβάνονται υπόψη ενδεχόμενες υπηρεσιακές μεταβολές των στελεχών που είχαν μισθολογικές συνέπειες και έλαβαν χώρα κατά το ως άνω χρονικό διάστημα, οπότε και προσαρμόζεται αναλόγως το ποσό που αφορά το εν λόγω διάστημα.
Άρθρο 2
1. Το εφάπαξ χρηματικό ποσό του προηγούμενου άρθρου υπόκειται στις προβλεπόμενες από την κείμενη νομοθεσία ασφαλιστικές και λοιπές κρατήσεις που ίσχυαν κατά το προαναφερόμενο χρονικό διάστημα από 1/8/2012 έως 31/12/2016.
2. Επί του καταβαλλόμενου εφάπαξ χρηματικού ποσού διενεργείται παρακράτηση φόρου με συντελεστή είκοσι τοις εκατό (20%), σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 4 του άρθρου 60 του ν. 4172/2013 (Α’ 167). Ως χρόνος κτήσης του ως άνω ποσού θεωρείται το φορολογικό έτος 2018, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 4172/2013.
Άρθρο 3
Σε περίπτωση που τα πρόσωπα του άρθρου 1 έχουν λάβει σε εκτέλεση τελεσίδικων δικαστικών αποφάσεων ποσά που αντιστοιχούν σε αυτά που θα λάμβαναν εάν δεν είχαν μεσολαβήσει οι μισθολογικές διατάξεις του ν. 4093/2012 (Α’ 222) και του άρθρου 86 του ν. 4307/2014 (Α’ 246), τα ποσά αυτά συμψηφίζονται με το εφάπαξ χρηματικό ποσό του ίδιου άρθρου, κατά το μέρος που αναφέρονται στο ίδιο χρονικό διάστημα, εξαιρουμένων των σχετικών επιδικασθέντων τόκων. Ο εν λόγω συμψηφισμός θα λάβει χώρα και κατά την εκτέλεση σχετικών δικαστικών αποφάσεων που τυχόν θα εκδοθούν μετά την ημερομηνία εφάπαξ καταβολής του εν λόγω χρηματικού ποσού, εφόσον αυτές αναφέρονται (εν όλω ή εν μέρει) στο ίδιο χρονικό διάστημα.
Άρθρο 4
Σε περίπτωση θανάτου στελέχους των Ενόπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής που βρισκόταν στην ενέργεια για ολόκληρο ή μέρος του χρονικού διαστήματος από 1-8-2012 έως 31-12-2016, το χρηματικό ποσό που του αναλογεί με την παρούσα ρύθμιση, ενόσω ήταν στη ζωή, θα καταβληθεί στους νόμιμους κληρονόμους με την υποβολή στους εκκαθαριστές, των προβλεπομένων κατά τις κείμενες διατάξεις νομιμοποιητικών εγγράφων. Η εν λόγω καταβολή διενεργείται με έκδοση χρηματικού εντάλματος και δύναται να λάβει χώρα και πέραν της αναφερόμενης στην παρ. 1 του άρθρου 1 του παρόντος ημερομηνίας.
Άρθρο 5
Οι διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν εφαρμόζονται σε όσους ανήκαν, κατά το χρονικό διάστημα από 1-8-2012 έως 31-12-2016, σε κατηγορίες προσωπικού, οι οποίες εξομοιώνονταν ή συνδέονταν μισθολογικά με τις αναφερόμενες στο άρθρο 1 όμοιες, πλην των μαθητών των σχολών αρμοδιότητας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και των σχολών των Σωμάτων Ασφαλείας.
Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 4 Δεκεμβρίου 2018


                                                 ΠΙΝΑΚΑΣ 

ΧΟΡΗΓΗΘΕΝΤΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018

Α/Α
Αποστρατευτικός-
Μισθολογικός
Βαθμός
Πραγματικά 
Δικαιούμενα
Πληρωτέα
Αναδρομικά
Χορηγηθέντα Μειωμένα  Αναδρομικά  
Μειωμένα Μικτά Αναδρομικά 
Κρατήσεις
Πληρωτέο 
Ποσοστό
Μείωσης
1
Υπτγος/ΣΣΕ - ΓΕΠΣ
30.957,52
7.380,09
3.552,78
3.827,31
48,140 %
2
Υπτγος/ΣΣΕ- Αντγος
26.726,46
6.002,20
2.089,39
3.932,81
34,692 %
3
Ταξχος/ΣΣΕ  
-Αντγος'
21.374,50
6.641,30
3.907,48
2.733,82
58.840 %
4
Ταξχος/ΣΣΕ Αντγος
23.866,,92
6.620,47
3.891,98
2.728,,49
56,030 %
5
Tαξχος - Ιπτάμενος
40.550,61
5.910,65
4.879,37
1.031,28
82,522%
6
Ταξχος/Εξ.Εξ-Στρατολόγος
26.656,44
6.203,50
3.691,30
2.512,20
59.04 %
7
Σχης /ΣΜΥ- Στρ. Γραμ./Αντγος
27.328,68
10.599,82
4.584,73
6.015,39
43,251%
8
Σχης/ΣΜΥ-   2/3 Ταξι
20.619,64
2.295,32
1.572,01
723,31
68,487 %
9
Σχης/ΣΜΥ-   2/3 Ταξ
20.619,64
3.675,68
1.898,40
1.777,28
51,647 %
10
Ανχης/ΣΜΥ- 2/3 Ταξ
20.619,64
2.054,56
1.514,27
540,29
73,702 %
11
Ανχης/ΣΜΥ- 2/3 Ταξ
20.619,64
4.974,23
2.203,27
2.770,96
44,294 %
12
Ανχης/ΣΜΥ- 2/3 Ταξ
20.619,64
4.017,66
1.978,70
2.038,96
49,250 %
13
Ανχης/ΣΜΥ- 2/3 Ταξ
20.619,64
3.797,32
1.947,30
1.850,02
51,280 %
14
Ανχης/ΣΜΥ- 1/3 Ταξ
16.149,50
3.355,26
1.033,83
2.322,43
30,780 %
15
Ανχης/ΣΜΥ - Σχη
17.738,90
3.036,02
   934,54
2.101,48
30,762 %
16
Τχης/ΣΜΥ- Ανχη
15.660,86
 2.340,85
   636,96
1.703,89
27,210 %
17
Τχης/ΣΜΥ- Ανχη
14.819.04
1.939,32
   550,38%
1.388,94
28,310 %
18
Τχης/ΣΜΥ -Αχη
15.601,62
3.510,67
2.955,780
   554,89
84,190 %
19
Λγος/ΣΜΥ- Τχη
15.162,60
    948,99
   719,99
   229,00
75,860 %
20
Λγος/Στρατ. Μουσικ

15.289,09
    708,86
    416,95
   291,91
58,19 %
21
Λγος/ΣΜΥ- Ανχη
  6.356,00
2.462,68
2.216,32
   246,36
89,99 %
22
Ανθλγος/ΣΜΥ- Λγος
9.447,00
960,13
    295,95
   664,18
30,823 %
23
Ανθστης/ΕΜΘ-Λγος *
15.925,00
1.455,23
342,42
1.112,81
23,530 %
24
Ανθστης/ΕΜΘ-Λγος *
13.444,30
1.41033
331,890
1.078,44
23,537 %
25
Αστυνομικός Δντης- 1/3 Ταξ.
15.171,02
4.957,49
4.300,32
657,17
86.743 %
26
Ανθνομος- Ανχη
14.269,22
3.566,23
2.927,36
638,87
82,09 %




War Syrizonomics: - Γιατί τα F-16 είναι καλύτερα από τα F-35 - Ο Ντόναλντ Τράμπ μοιάζει διαβολικός αλλά είναι για καλό, είχε πει τότε ο σύντροφος


 Η απόφαση της κυβέρνησης για αγορά πολεμικών αεροσκαφών F-35 από τις ΗΠΑ, η στάση του ΣΥΡΙΖΑ ως κυβέρνηση για τα εξοπλιστικά προγράμματα και ως αντιπολίτευση.

Η επίσκεψη του Αλέξη Tσίπρα στον Λευκό Οίκο, το φθινόπωρο του 2017, αποτέλεσε ίσως την κορυφαία στιγμή του στον Πρωθυπουργικό θώκο. Στον «κήπο των ρόδων» ο Ντόναλντ Τράμπ (μοιάζει διαβολικός αλλά είναι για καλό, είχε πει τότε ο Τσίπρας) ανακοίνωσε την «πιθανή αναβάθμιση των F-16, ύψους 2,4 δισ. Δολαρίων» και ο Έλληνας Πρωθυπουργός φούσκωνε από υπερηφάνεια. Την ίδια ώρα η Τουρκία είχε μπει γερά στη συμπαραγωγή των F-35. Πέντε χρόνια αργότερα, η κατάσταση έχει ανατραπεί άρδην, με την Ελλάδα να ζητά τη δέσμευση 20 αεροσκαφών πέμπτης γενιάς ενώ δεν αποκλείεται η προμήθεια άλλων 20. Η Τουρκία αντίθετα παρακαλάει για την αναβάθμιση των δικών της F-16. Στην Τουρκία δεν αρέσει καθόλου αυτή η αλλαγή των συσχετισμών. Το ίδιο και στον ΣΥΡΙΖΑ, όπου δεν έχουν κανένα πρόβλημα να υποστηρίξουν τα πάντα και τα αντίθετά τους, με μόνο στόχο να ακυρώσουν την Ελληνική επιτυχία.

Το ημερολόγιο έδειχνε 17 Οκτωβρίου του 2017, όταν η Ελλάδα των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ έκανε το πρώτο νηπιακό της βήμα στο χώρο της αμυντικής ενίσχυσης. Είχαν προηγηθεί στιγμές απείρου κάλλους με τον «πολέμαρχο» Πάνο Καμμένο να δείχνει δημόσια τη δυσφορία του καθώς θεωρούσε ότι ο Αλέξης Τσίπρας τον είχε «πετάξει» εκτός της συμφωνίας. Ο Τραμπ είχε ανεβάσει το ποσό στα 2,4 δισ. δολάρια αλλά ο τότε Υπουργός Εθνικής Άμυνας διευκρίνιζε ότι «ο προϋπολογισμός του ελληνικού κράτους δεν επιτρέπει δαπάνη μεγαλύτερη από 1,1 δισ. Δολάρια». Επιπλέον, ο Καμμένος δεσμεύονταν να τηρήσει τη νομοθεσία και να φέρει στη Βουλή τη συμφωνία (Βουλή-26 Οκτωβρίου 2017), κάτι ωστόσο που δεν έκανε ποτέ.

Και ενώ στην Ελλάδα η πασιφιστική αριστερά ενηλικιώνονταν και πανηγύριζε για την αναβάθμιση των F-16, η Τουρκία ως συμπαραγωγός χώρα θα προμηθεύονταν περί τα 100 F-35. Τα αεροσκάφη αυτά «θα έκαναν το Αιγαίο σουβλάκι» σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του τέως συμβούλου Εθνικής Ασφαλείας αντιναύαρχου ε.α. Αλέξανδρου Διακόπουλου (ΣΚΑΪ 21 Μαΐου 2022). Ευτυχώς, την άνοιξη του 2021, οι ΗΠΑ έθεσαν τη Τουρκία εκτός προγράμματος συμπαραγωγής των μαχητικών F-35. Ήταν η απάντηση της διακυβέρνησης Μπάιντεν στα «τσαλίμια» του Ερντογάν, ο οποίος θεώρησε (μέσα στη θολούρα και τον μικρομεγαλισμό του) ότι μπορεί να «παίζει» τους Αμερικανούς διατηρώντας ισορροπίες τρόμου με τη Μόσχα, παραλαμβάνοντας τα ρωσικά αντιαεροπορικά συστήματα S-400.

Το προχθεσινό επίσημο αίτημα της Αθήνας για την προμήθεια των 20 F-35, ήταν η τελευταία ψηφίδα στο νέο γεωπολιτικό μωσαϊκό που δημιούργησε η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Διεθνοποιώντας με περίσσευμα θεσμικότητας, το πρόβλημα με τον ενοχλητικό γείτονα μοιάζει να έχει κατορθώσει να εκμεταλλευτεί τον αδικαιολόγητο τουρκικό τσαμπουκά απέναντι στη δύση. Από το θέμα των προσφυγικών ροών μέχρι τη στάση στην Ουκρανία, ο Ερντογάν υπολόγισε λάθος και οι δυτικοί απέδειξαν ότι δεν χαμπαριάζουν από οθωμανικούς εκβιασμούς. Πολύ δε περισσότερο οι Αμερικανοί.

Ο εκνευρισμός είναι διάχυτος στην Τουρκία, με τους στρατιωτικούς αναλυτές να κάνουν λόγο για αεροπορική υπεροπλία της Ελλάδας επισημαίνοντας ότι είναι ο μόνος τομέας στον οποίο δεν έχουν τουρκική παραγωγή. Η αντιπολίτευση κατηγορεί τον «σουλτάνο» για ενδοτισμό και υποχωρητικότητα και πέρα από τον (υποχρεωτικά) φιλοκυβερνητικό Τύπο, ο Ερντογάν αναζητεί συμμάχους.



πηγή:https://www.athensvoice.gr/epikairotita/politiki-oikonomia/764107/war-syrizonomics-giati-ta-f-16-einai-kalytera-apo-ta-f-35/

Η διαρκής αυτοθυσία της Αριστεράς - "Μία η ντουντούκα τέσσερις εμείς" και τα πόθεν έσχες




 Η σύγχρονη ελληνική αριστερά και οι εχθροί που πολεμά, η αντίληψη της αυτοθυσίας και οι αγώνες που προβάλλουν τα στελέχη της.

Εδώ και καιρό καλλιεργείται από τα συστημικά μέσα η αντίληψη ότι η σημερινή αριστερά είναι ανάξια της αριστεράς του παρελθόντος. Ότι είναι μια παρηκμασμένη εκδοχή της αριστεράς που με τους αγώνες της ενέπνευσε συνθέτες, συγγραφείς και ποιητές, κάποιοι από τους οποίους μάλιστα τιμήθηκαν και με την ύψιστη των διακρίσεων: το βραβείο Λένιν. Χρησιμοποιούν την άρνηση των αριστερών ηγετών να υποταχθούν στη συστηματική αντίληψη για τη μόρφωση, την καλλιέργεια, τα γράμματα και τους αριθμούς και τους κατηγορούν ως αμόρφωτους ή ακαλλιέργητους ενώ δεν διστάζουν να κατηγορήσουν για τραμπουκισμό τα πιο μαχητικά στελέχη της παράταξης, αυτά που ζουν με τη γροθιά σφιχτή. Και σαν να μην έφταναν αυτά, τολμούν να αμφισβητήσουν τον πυρήνα της ύπαρξης κάθε αριστερού αλλά και της ίδιας της αριστερής ιδεολογίας: την ετοιμότητα και τη διάθεση για θυσία.


Κανονικά δεν θα έπρεπε κανείς να ασχολείται με τα παπαγαλάκια του συστήματος και την προπαγάνδα τους (ποιος άλλωστε δίνει σημασία στα πετσωμένα μέσα υποταγής που αυτοαποκαλούνται «ενημέρωσης») αλλά νομίζω πως όλα έχουν ένα όριο και κάποια στιγμή πρέπει να δοθεί και μια απάντηση. Κι αν η άρνηση να μπει στο στενό, αγοραίο, καλούπι της «μορφωτικής διαδικασίας» της «δημοκρατίας» είναι υποχρέωση για κάθε αριστερό κι αν η γροθιά διαρκώς σφιχτή μέχρι αγκύλωσης είναι τρόπος ζωής κάθε αγωνιστή, για τη θυσία νομίζω πως μπορώ να πω δυο κουβέντες και να αποδείξω πως η σύχρονη αριστερά συνεχίζει να υπηρετεί την αυτοθυσιαστική παράδοση των προηγούμενων γενιών αγωνιστών.


Αν κοιτάξουμε τα τελευταία Πόθεν Έσχες που δημοσιοποιήθηκαν θα δούμε ότι οι σύντροφοι Κούλογλου και Τσακαλώτος είναι στους 10 πρώτους βουλευτές από εισοδηματικής απόψεως, οι σύντροφοι Δημαράς, Παπαηλιού, Σταθάκης και Καρακώστα στους 10 πρώτους από απόψεως ακίνητης ιδιοκτησίας (ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και τον σύντροφο ευρωβουλευτή Παπαδημούλη με τις τρείς ντουζίνες ακίνητα). Κάποιοι από τους συντρόφους έχουν χιλιάδες ευρώ σε επενδυτικά προϊόντα (ο σύντροφος Ζαχαριάδης, ας πούμε, έχει μισό εκατομμύριο). Οι βουλευτές Βαρουφάκης, Αρσένης και Γρηγοριάδης του Μέρα 25 (οι πιο μαχητικοί δηλαδή του κομματος) δηλώνουν 11, 13 και 26 ακίνητα αντιστοίχως. Η συντρόφισσα Κανέλλη δηλώνει 8 ακίνητα και ο σύντροφος Παφίλης 18. Και αυτές είναι απλώς κάποιες ενδεικτικές περιπτώσεις οι οποίες νομίζω αρκούν για να αποδείξω το μέγεθος της αυτοθυσίας της σημερινής ελληνικής αριστεράς και θα σας εξηγήσω ευθύς αμέσως πώς:


Ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί της αριστεράς; Ποιους μισεί και ποιους πολεμάει σε όλη του τη ζωής ένας αριστερός, μια αριστερή και ένα αριστερό; Μα φυσικά τον καπιταλισμό, τις ανισότητες, την ιδιοκτησία και την αντίθετη άποψη (επειδή επιχειρηματολογεί υπερ όλων αυτών των κακών). Και γιατί αγωνίζεται ο κάθε αριστερός; Μα φυσικά για την αταξική κοινωνία η οποία, απαλλαγμένη από τα δεσμά της ιδιοκτησίας, θα προσφέρει στον καθένα ανάλογα με τις ανάγκες τους όπως αυτές θα ορίζονται από το Κόμμα (δηλαδή από τον λαό). Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι ένας αριστερός με ακίνητα, επενδύσεις, καταθέσεις και υψηλά εισοδήματα στην ουσία αγωνίζεται ενάντια στο ίδιο του το συμφέρον. Αγωνίζεται για τον άλλο κόσμο γνωρίζοντας ότι η νίκη του θα σημαίνει την απώλεια των σπιτιών, των καταθέσεων και των εισοδημάτων του. Είναι έτοιμος να τα χάσει, να τα θυσιάσει, όλα μόνο και μόνο για να ζήσουμε όπως οι προνομιούχοι της Βορείου Κορέας και της Κούβας. Κι αυτή η αυτοθυσία είναι η μεγαλύτερη δύναμη της αριστεράς και η απόδειξη ότι οι εποχές μπορεί να αλλάζουν αλλά ο αγώνας των στελεχών της παραμένει το ίδιο ηρωικός. Και μπράβο της!  


«Πηγή: https://www.athensvoice.gr/politics/764368-i-diarkis-aytothysia-tis-aristeras»

Μετοχικό Ταμείο Στρατού: - Καταβολή ΒΟΕΑ Μηνός Μαΐου 2022


                                                                                                                        ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΒΟΕΑ ΜΗΝΟΣ

MAΪOY  ΕΤΟΥΣ 2022

 

Το Μετοχικό Ταμείο Στρατού ανακοινώνει τη χορήγηση  του ΒΟΕΑ για το μήνα Μάιο του έτους 2022, στα δικαιούμενα τέκνα των μετόχων και μερισματούχων του, με αμετάβλητη τιμή μεριδίου.

Για τα τέκνα που υπέβαλαν αίτηση κατά τον μήνα Μάιο του έτους 2022, θα πρέπει να προσκομίσουν ή να αποστείλουν προς το ΜΤΣ, Φορολογική Ενημερότητα στο όνομά τους και με την ένδειξη: «Για είσπραξη χρημάτων από φορείς του Δημοσίου πλην Κεντρικής Διοίκησης», το αργότερο μέχρι 15-07-2022 και να έχει ισχύ, τουλάχιστον μέχρι 02-08-2022.

Τρόποι αποστολής της φορολογικής ενημερότητας: ταχυαποστολή (courier) ή FAX: 2103233375 ή μέσω e-mail: mts-voithimata@army.gr (σε μορφή pdf)

Σας γνωρίζουμε ότι η παραλαβή ή μη των φορολογικών ενημεροτήτων μέσω ταχυαποστολής (courier) πιστοποιείται από τις αρμόδιες εταιρείες ταχυαποστολών.

Αποστολή Στοιχείων στη Διεύθυνση :

Μετοχικό Ταμείο Στρατού

Κολοκοτρώνη 13

Τ.Κ. 10562 – Αθήνα

Με την ένδειξη Φορολογική Ενημερότητα για ΒΟΕΑ.

 

Αθήνα, 04 Iουλ 2022
-Ο-

Γενικός Διευθυντής του ΜΤΣ

Ταξχος Δημήτριος Αντώνογλου