Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2021

ΓΕΕΘΑ: - Διαγωνισμός Ελεύθερων Σκοπευτών Ειδικών Επιχειρήσεων - Προαγωγή συνεργασίας και ευγενούς άμιλλας.


 Από την Τρίτη 9 έως την Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021, διεξήχθη υπό την Διοίκηση Ειδικού Πολέμου (ΔΕΠ) του ΓΕΕΘΑ, ο Διαγωνισμός Ελευθέρων Σκοπευτών Μονάδων Ειδικών Επιχειρήσεων στα Πεδία Βολής Κανδηλίου και Μεγάρων Αττικής, με την συμμετοχή προσωπικού των Ελληνικών Ειδικών Δυνάμεων, της Ελληνικής Ακτοφυλακής Λιμενικού Σώματος, καθώς και των Δυνάμεων Ειδικών Επιχειρήσεων (ΔΕΕ) της Κυπριακής Δημοκρατίας, οι οποίες συμμετείχαν για πρώτη φορά.

Στην τελετή που πραγματοποιήθηκε την 11 Νοεμβρίου 2021, παρευρέθη ο Διοικητής της Διοίκησης Ειδικού Πολέμου του ΓΕΕΘΑ Αντιστράτηγος Γεώργιος Τσιτσικώστας, ο οποίος και απένειμε τα βραβεία στους επιτυχόντες.

Η ΔΕΠ με τον Διαγωνισμό αποσκοπεί στην προσέλκυση συμμετεχόντων από χώρες της ΝΑΤΟ αλλά και πέραν αυτού, καθιερώνοντάς τον ως σημείο αναφοράς για την ειδικότητα του Ελεύθερου Σκοπευτή τόσο σε εθνικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο.

Ο Διαγωνισμός διεξήχθη για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και ο Διεθνής χαρακτήρας του συμβάλλει στην σύσφιξη των δεσμών μεταξύ των Μονάδων Ειδικών Επιχειρήσεων – Δυνάμεων Ασφαλείας, καθώς και στην προαγωγή της Διακλαδικότητας, της διυπηρεσιακής συνεργασίας και στην καλλιέργεια ευγενούς άμιλλας.

Επιτακτική η Ανάγκη Δημιουργίας Ευρωπαϊκού Στρατού - Η Υβριδική Απειλή - Η εργαλειοποίηση των μεταναστών - Ο εκβιασμός των Ερντογάν και Λουκασένκο


 

  • Η Ευρώπη βρίσκεται αντιμέτωπη με τις συνέπειες μιας νέας υβριδικής απειλής: της εργαλειοποίησης των μεταναστών ως μέσου άσκησης πολιτικής πίεσης. Κάθε μέρα χιλιάδες μετανάστες επιχειρούν να εισέλθουν στην ΕΕ μέσω της Λευκορωσίας
  • Το δράμα αυτό εκτυλίσσεται στη βάση ενός σεναρίου, προσεκτικά ενορχηστρωμένουπου έχει στόχο να χρησιμοποιήσει αυτούς τους ανθρώπους ως εργαλείο υβριδικής αποσταθεροποίησης. Έχει σχεδιαστεί για να ασκήσει πίεση και να διχάσει τα δημοκρατικά έθνη της ΕΕ ώστε να υποχωρήσουν έναντι του Alexander Lukashenko. …
  • Ο Πρόεδρος Lukashenko αντλεί έμπνευση από μία στρατηγική που έχει ήδη δοκιμαστεί και η οποία έσπειρε το χάος και τη δυστυχία στα σύνορα της Ευρώπης. Τον Μάρτιο του 2020, δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι χωρίς έγγραφα ταυτοποίησης κατέφθασαν μαζικά στα χερσαία σύνορα μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας. …
  • Η Ευρώπη δεν πρέπει να υποχωρήσει και θα πρέπει να πει «αρκετά». Η εργαλειοποίηση των μεταναστών θα χρησιμοποιηθεί ξανά και ξανά εις βάρος της Ευρώπης όσο οι χώρες της ΕΕ δεν λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα για να αντιμετωπίσουν δύο κομβικής σημασίας αδυναμίες: την έλλειψη μιας δίκαιης, συνεκτικής, αποτελεσματικής και σταθερής Ευρωπαϊκής πολιτικής. …
  • Τα έθνη που προστατεύουν τα σύνορα της ΕΕ δεν μπορεί να αφεθούν μόνα τους να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα. …
  • Ενώ οι δράσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προσανατολίζονται στη σωστή κατεύθυνση, θα πρέπει εκτός από τις ad-hoc λύσεις να θέσουμε σε λειτουργία και σταθερούς μηχανισμούς, με διάρκεια, που θα παρεμποδίζουν την επανάληψη αντίστοιχων καταστάσεων στο μέλλον. 
  • Η προστασία των εξωτερικών συνόρων της ΕΕ, με όλα τα διαθέσιμα μέσα, δεν είναι μόνο ευθύνη των εθνικών αρχών. Είναι μια κοινή Ευρωπαϊκή υποχρέωση η οποία βρίσκεται στη βάση της κοινής μας ασφάλειας. …

Τα Σαραντάπορα, οι Δοϊράνες, ο βίος και η πολιτεία του κ. Μπογιόπουλου


 Ο φίλος μου ο Κώστας Π., από ένα όμορφο αρχοντικό νησί του Αιγαίου, με «μάλωσε», διότι δεν έχω σχολιάσει τα… σχόλια του δημοσιογράφου κ. Μπογιόπουλου, για μέλη της  Ενώσεως Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (ΕΑΑΣ).

  • Από τον Χρήστο Μπολώση

Επειδή η σχετική δίκη βρίσκετε σε εξέλιξη, είπα να μην ασχοληθώ ακόμη, αλλά πάλι το ξανασκέφτηκα και έκρινα ότι πρέπει ο κόσμος να μάθει για το επεισόδιο αυτό. Έτσι και επειδή «δεν απεδόθησαν καλώς οι δηλώσεις μου», όπως λένε οι πολιτικοί όταν διαπράττουν κάποια κοτσάνα νούμερο 76, αποφάσισα να σας ενημερώσω σχετικώς. Πάμε λοιπόν.

Ταινία: «Ένας ήρωας με παντούφλες» σε σενάριο των Αλέκου Σακελλάριου και Χρήστου Γιαννακόπουλου, παραγωγής  1958.

Ο Στρατηγός Λάμπρος Δεκαβάλας (Βασίλης Λογοθετίδης), ζει φτωχικά με την οικογένειά του. Ένας παλιατζής περνά κάτω από το σπίτι του και η σύζυγός του Ειρήνη (Νίτσα Τσαγανέα), σπεύδει να διαπραγματευτεί την πώληση μερικών στρατιωτικών αντικειμένων του Στρατηγού, μεταξύ των οποίων  το σπαθί, τις μπότες και την χλαίνη του.

Ο Στρατηγός αντιλαμβάνεται τις… διαπραγματεύσεις και τις κόβει με το μαχαίρι, σαν να ήταν οι διερευνητικές με την Τουρκία, με την κα Ειρήνη να διαμαρτύρεται.

-Μα τι τη θες Χριστιανέ μου όλη αυτή τη σαβούρα;

-Σαβούρα; Μπράβο Ειρήνη! Μπράβο! Μα τίποτα να μη καταλαβαίνετε εσείς οι γυναίκες;

-Τι να καταλάβουμε; Τι θες να πεις;

-Μα σαβούρα Ειρήνη το σπαθί μου; Αυτό βρε το σπαθί είναι Εθνικόν Κειμήλιον τρομάρα σου. Σόροβιτς, Γιαννιτσά, Σαραντάπορο, Πρέσπα Δοϊράνη. Και η χλαίνη, σαβούρα κι΄ αυτή;    Και το αίμα μου, που είναι ακόμα επάνω της, λεκές; Και οι μπότες που οργώσανε την Πίνδο και τον Μοράβα, που πατήσανε την Κορυτσά και το Αργυρόκαστρο και φτάσαν μέχρι την Κλεισούρα, σαβούρα κι΄ αυτές; Άντε τώρα μάζεψέ τα και ξαναβάλτα στη θέση τους και να είσαι βέβαιη  ότι αξίζουν κάτι περισσότερο  από 4 τάλιρα το κομμάτι.

Κλείνει η κάπως μακρά εισαγωγή.

Τον κ. Μπογιόπουλο τον ξέρετε; Μας τον συστήνει η ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια Wikipedia. Διαβάστε:

«Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1967 και σπούδασε στο οικονομικό τμήμα του Πανεπιστημίου της Αθήνας. Εργάστηκε από το 1992 ως δημοσιογράφος στον ‘’Ριζοσπάστη’’, από τον οποίο απολύθηκε τον Οκτώβριο του 2013, καθώς διαφώνησε με την υπογραφή ατομικών συμβάσεων εργασίας, ενώ ένα μήνα πριν, η στήλη του είχε αφαιρεθεί από την διεύθυνση της εφημερίδας. Από τότε εργάζεται στην εφημερίδα Real News και τον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM. Έχει συνεργαστεί με διάφορα περιοδικά και αρθρογραφεί στις ιστοσελίδες ‘’Ημεροδρόμος’’ και ‘’enikos.gr’’. Επί σειρά ετών, συμμετείχε στο ψηφοδέλτιο επικρατείας του ΚΚΕ, του οποίου είναι μέλος. Το 2013 κατά διάρκεια του προσυνεδριακού διαλόγου του ΚΚΕ, άσκησε κριτική στην κεντρική επιτροπή του κόμματος, με άρθρο του στον ‘’Ριζοσπάστη’’ υπό τον τίτλο ‘’Λάθος πορεία’’. Λίγο αργότερα, δημοσίευσε νέο άρθρο, με το οποίο επιτέθηκε σε όσους πίστευε πως χρησιμοποίησαν την άποψή του για να ασκήσουν κριτική στο ΚΚΕ.

Ο κ. Μπογιόπουλος αρνείται ότι υπήρξε ευθύνη των Σοβιετικών στη σφαγή χιλιάδων Πολωνών αξιωματικών στο Κατύν, στηρίζοντας την άποψή του σε έργα αμφίβολης αξιοπιστίας, όπως του Ρώσου συνωμοσιολόγου Γιούρι Μούχιν. Ο ίδιος, από την πλευρά του, υποστηρίζει ότι η ιστορικά κυρίαρχη άποψη αποτελεί προβοκάτσια του Γκαίμπελς και αντικομμουνιστική προπαγάνδα».

Αυτά από την Wikipedia.

Να σημειώσουμε εδώ ότι ο κ. Μπογιόπουλος αρνείται το Κατύν, ενώ η Σοβιετική Ένωση επίσης αρνήθηκε οποιαδήποτε ευθύνη, επιρρίπτοντάς τη στη Ναζιστική Γερμανία, μέχρι το 1990, οπότε επισήμως αναγνώρισε και καταδίκασε το έγκλημα εκ μέρους της NKVD, όπως και μεταγενέστερες προσπάθειες συγκάλυψής του.

Τέλος το 2010, η Ρωσική Δούμα καταδίκασε τη Σφαγή του Κατύν και απέδωσε την ευθύνη στον Στάλιν. «Έγγραφα που ήταν απόρρητα για πολλά χρόνια, όχι μόνο αποκάλυψαν το μέγεθος αυτής της τραγωδίας, αλλά έδειξαν πως το έγκλημα του Κατύν εκτελέστηκε υπό τις διαταγές του Στάλιν και άλλων Σοβιετικών αξιωματούχων», αναφέρει χαρακτηριστικά το ψήφισμα.

Πάντως ο κ. Μπογιόπουλος αρνείται ότι το «Κατύν» ήταν έργο των σοβιετικών…

Ο κ. Μπογιόπουλος λοιπόν, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό, είπε ότι «κάποιοι αλήτες της Ένωσης αποστράτων αξιωματικών, διοργανώνουν γιορτές μίσους κ.λπ.»

Τούτων δοθέντων δεν έχουμε την απαίτηση από τον κ Μπογιόπουλο να καταλάβει τη σημασία του διαλόγου (να που φτάσαμε και σ’ αυτόν) μεταξύ του Στρατηγού Δεκαβάλλα και της συζύγου του. Πώς θα μπορούσε άλλωστε! Είναι προφανές ότι υφίσταται αγεφύρωτο χάσμα νοοτροπιών. Ο κ. Μπογιόπουλος θεωρώ ότι ευχαρίστως, θα έβλεπε την Ελλάδα μας κομμάτι του πάλαι ποτέ μακαρίτη Σιδηρού Παραπετάσματος. Οι αξιωματικοί  πάλι θα προτιμούσανε να πεινάσουνε, αλλά να έχουνε απελευθερώσει το Σόροβιτς, το Σαραντάπορο, τα Γιαννιτσά κ.λπ., αλλά και να έχουνε γράψει το έπος στον Γράμμο και το Βίτσι, για να μπορεί σήμερα ο κ. Μπογιόπουλος να βρίζει.

Όμως, αυτή ακριβώς είναι η διαφορά της νοοτροπίας. Οι αξιωματικοί να του εξασφαλίζουν ένα ελεύθερο κράτος για να μπορεί αυτός και οποιοσδήποτε άλλος να βρίζει ελεύθερα και, πάντα στο όνομα της δημοκρατίας, να αμφισβητεί (χρησιμοποιώ την πιο κομψή λέξη) το δικαίωμά τους να τιμούν τους νεκρούς τους. Και λέω πιο κομψή, διότι οι παλιότεροι ομοϊδεάτες του κ. Μπογιόπουλου χρησιμοποιούσαν πολύ πιο πειστικά επιχειρήματα για να αμφισβητήσουν τις αντίθετες απόψεις, αφού ως γνωστόν είχαν κάνει προόδους σε όλες τις επιστήμες και ιδιαιτέρως στην ιατρική, αφού από τότε χρησιμοποιούσαν  την χειρουργική άνευ… αναισθησίας.

Επίσης ειδοποιός διαφορά είναι ότι η δική του επιχειρηματολογία εκφράζεται με υβρεολόγιο υψηλών προδιαγραφών.

Αυτή είναι η  διαφορά φιλοσοφίας των αξιωματικών με τον κ. Μπογιόπουλο.

Είναι βέβαιο ότι ο κ. Μπογιόπουλος θα με κατηγορήσει εκτός από αλήτη και ότι ξυπνάω μίση, πάθη και ξύνω πληγές. Τα παράπονα του όχι σε μένα. Στον εαυτό του και – πρωτίστως – στην ιστορία. Άλλωστε, αυτός άρχισε πρώτος… ξύνων τας πληγάς

Τελειώνοντας, θα υποβάλλω μια πρόταση στην Διοίκηση της ΕΑΑΣ. Να προτείνει στον κ. Μπογιόπουλο την συνεργασία του ως εξωτερικού συνεργάτη και κάθε φορά που θα θέλει να διοργανώσει κάποια γιορτή η τελετή,  να την θέτει υπόψη του για τη τελική έγκριση.

Υ.Γ.: Πολλοί θα περιμένουν να καταπιαστώ με το… «Έπος του Πολυτεχνείου». Λυπάμαι αλλά θα τους απογοητεύσω. Και ο λόγος είναι ένας. Έχω πλέον πειστεί ότι μέσα στο Πολυτεχνείο σκοτώθηκαν ίσα με 3.546 φοιτητές. Από αυτούς τους 1.723 τους έλιωσε το άρμα του Γουνελά και τους υπολοίπους 1.823, τους θέρισαν τα πολυβόλα των Πεζοναυτών. Αν δεν με πιστεύετε, πηγαίνετε στο Νεκροταφείο Ζωγράφου, να δείτε τους ομαδικούς τάφους που είχε ανακαλύψει ο μακαρίτης δήμαρχος Μπέης.

Όλα όσα κυκλοφόρησαν μετά, περί υπάρξεως δύο σχετικών με τα γεγονότα πορισμάτων, ήταν χαλκευμένα από την χούντα. Μα θα μου πείτε ότι η χούντα είχε πέσει. Ναι, αλλά το ψέμα ζει και βασιλεύει.

Να θυμίσω ότι οι προανακρίσεις που έγιναν ήταν δύο. Η μία το 1975 επί ΝΔ. Την είχε κάνει ο Εισαγγελέας Δημήτριος Τσεβάς. Το πόρισμά του ανέφερε ότι ουδείς σκοτώθηκε μέσα στο Πολυτεχνείο. Η δεύτερη έρευνα έγινε το 1982 (τότε που το ΠΑΣΟΚ ήταν στην κυβέρνηση και ο λαός στην εξουσία…) έγινε από τον  Αστυνομικό Διευθυντή Γεώργιο Σαμπάνη Αστυνόμου Α΄, ο οποίος να σημειωθεί ότι, είχε αποταχθεί από το καθεστώς Παπαδόπουλου και επανήλθε με τη μεταπολίτευση. Και αυτή η έρευνα έδειξε ο,τι ακριβώς και το «Πόρισμα Τσεβά»: Ουδείς νεκρός μέσα στο Πολυτεχνείο.

Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα.

Όπως ψιλά γράμματα είναι και το ρεπορτάζ της «Αυγής», σχετικώς με τον θάνατο της Ηλένιας Ασημακοπούλου, τον οποίο κατήγγειλε στην εφημερίδα ο σπουδαστής της Ηλεκτρονικής Σχολής Γιάννης Ηλιόπουλος, προσκομίζοντας και φωτογραφία της αγαπημένης του. Ακολούθησε έρευνα, από την οποία προέκυψε ότι η Ηλένια ήταν απλώς η φωτογραφία ενός φωτομοντέλου από την Νέα Ζηλανδία της Νάνσυ Κρίντλαντ, που διαφήμιζε κάποιο σαμπουάν. Έτσι σαπουνόφουσκες απεδείχθησαν και οι καταγγελίες του… τραγικού Γιάννη, ο οποίος εισέπραξε 8 μήνες φυλακή, όταν απεκαλύφθη η απάτη.

Ακόμα, να μη ξεχνάμε και την ηρωική πράξη του τότε δευτεροετούς Ευέλπιδος και μετέπειτα υπουργού ΠΡΟΠΟ κ Νίκου Τόσκα, που την βραδιά που εκκενώθηκε το Πολυτεχνείο, βοήθησε καταδιωκόμενους από τη  αστυνομία φοιτητές. Αυτό, το βεβαιώνουν και όσοι ήταν μαζί του εκείνο το βράδυ…

Επίσης εάν είναι αλήθεια ότι υπήρξε ποτέ το τεύχος υπ’ αριθμ. 8 της «Πανσπουδαστικής», που δεν έβλεπε «φοιτητές αγωνιστές» μέσα στο Πολυτεχνείο, αλλά όργανα της «χουντικής ΚΥΠ».

Τούτων δοθέντων και την στιγμή που οι εφημερίδες του «συντηρητικού χώρου» θα μας βομβαρδίζουν με τα παραπάνω γεγονότα εμπλουτισμένα και αρκούντως τραβηγμένα, η «δημοκρατία», θα μας προσφέρει το βιβλίο του κ. Μάνου Χατζηδάκη με τίτλο: «48 χρόνια μετά. Τα ντοκουμέντα του Πολυτεχνείου».



πηγή:https://www.dimokratia.gr/apopseis/538016/ta-sarantapora-oi-doiranes-kai-o-k-mpogiopoylos/

Ε.Α.Α.Σ: Βράβευση του Υποστρατήγου ε.α. Κωνσταντίνου Κολοκούρη - Ως Λοχαγός εκτέλεσε πυρά αντιαρματικού και πολυβόλου κατά τουρκικού υποβρυχίου, τρέποντάς το σε φυγή.


 

 Η Ε.Α.Α.Σ., έκλεισε την 1η ημέρα του συνεδρίου της με βράβευση προσωπικοτήτων. Οι επιλογές των προσώπων δείχνουν την προσήλωση της Ενώσεως στις αρχές και τις αξίες της ευνομούμενης Πολιτείας, της ευσυνειδησίας στην εκτέλεση του καθήκοντος, τη γενναιότητα, τον πατριωτισμό και την πίστη στην τήρηση του Νόμου.

Η όμορφη βραδιά έκλεισε με την απονομή τιμητικής διάκρισης στον Υπτγο ε.α. Κωνσταντίνο Κολοκούρη, διότι ως Λοχαγός επικεφαλής Λόχου Πεζοναυτών, το Πάσχα 27 Απριλίου 1997 στο Φαρμακονήσι, εκτέλεσε πυρά αντιαρματικού και πολυβόλου κατά τουρκικού υποβρυχίου, το οποίον εμφανώς είχε παραβιάσει τα εθνικά χωρικά ύδατα, τρέποντάς το σε φυγή. Η πράξη του Υπτγου ε.α. Κωνσταντίνου Κολοκούρη ανέδειξε το αιώνιο πνεύμα του Έλληνα μαχητή και εξύψωσε το ηθικό των ανδρών και των συναδέλφων του.


Ο Υπτγος ε.α. Κωνσταντίνος Κολοκούρης παρέλαβε από το μέλος του ΔΣ της Ενώσεως Αντγο  Δικαστικού ε.α.  Καρανίσα Θωμά, Επίτιμο Πρόεδρο Αναθεωρητικού Δικαστηρίου, αντίγραφο σπαρτιατικής κοπίδας με το πρόσταγμα «Μολών Λαβ

Φασισμός παντός καιρού…


Θα έχετε προσέξει ασφαλώς, ότι οι νεοέλληνες είναι πολύ εύκολοι στους χαρακτηρισμούς. Με μεγάλη άνεση απονέμονται ταμπέλλες επί δικαίων και αδίκων, διότι «έτσι μας αρέσει» που λέει και η σχετική διαφήμιση.

  • Από τον Χρήστο Μπολώση

Έτσι χαρακτηρίζονται «δημοκρατικοί», άνθρωποι που αν τους ρωτήσεις «τι είναι δημοκρατία», κινδυνεύεις να εισπράξεις απάντηση, που θα σε καταστήσει ανάπηρο για το υπόλοιπο του βίου σου.

Διάβαζα μια μέρα, ότι γνωστός παλιός ποδοσφαιριστής, στον οποίο κάποτε έτεινε χείρα βοηθείας ο Θεός για να πετύχει κάποιο καθοριστικό γκολ, έλεγε σε μια συνέντευξή του ότι το 1982 στην φανέλα του είχε γραμμένη την λέξη «δημοκρατία», σε αντίδραση προς το δικτατορικό καθεστώς της πατρίδας του. Ως εδώ θα ήταν όλα καλά  και το μέλι γλυκύτατο, που έλεγε και ο μεγάλος μας  Ν. Τσιφόρος. Όμως ο, μακαρίτης πλέον,  σταρ συνεχίζει και μας πληροφορεί ότι σε ένα από τα τέσσερα παιδιά του έχει δώσει το όνομα «Φιντέλ», προς τιμή του (δημοκράτη προφανώς) Φιντέλ Κάστρο. Από την ημέρα που διάβασα την συνέντευξη αυτή, άρχισαν και τα προβλήματα με τα αυτιά μου. Κοινώς με κούφανε.

Μια μέρα, εκεί που ξεφύλλιζα βαριεστημένα την εφημερίδα μου, πέφτει το μάτι μου σε μια φωτογραφία κάποιας επώνυμης, της οποίας τα κιλά είναι όχι απλώς παραπανίσια, αλλά αν αποφασίσει να κάνει λιποαναρρόφηση θα βγάλει ίσα με 50 κιλά λίπος πρώτης ποιότητος. «Ας διαβάσω να δω τι λένε και οι διάδοχοι του Όλιβερ Χάρντι (του γνωστού ‘’χοντρού’’ του σινεμά), σκέφθηκα, μην είμαστε και ντιπ καταντίπ εκτός εποχής».

Το διάβασμα πήγαινε σχεδόν ομαλά και έμαθα ότι λατρεύει τον Μπρεχτ και τον Κούντερα (αισθάνθηκα πολύ άσχημα που λατρεύω τον Τσιφόρο, τον Σακελλάριο και τον Ψαθά) και το όνειρό της είναι να παίξει στην Επίδαυρο, στο «Ολυμπιά» των Παρισίων, στο Γουέμπλεϊ, στο «Ελ Πάσο» της Καλλιθέας κ.λπ. κ.λπ. Ξαφνικά  παθαίνω κάτι σαν σοκ. «Κοίτα να δεις σκέφθηκα. Να γιατί πεθαίνουν ξαφνικά οι άνθρωποι και μετά οι άλλοι αναρωτιούνται ‘’μα καλά χθες ήταν καλά’’ και κανένας δεν σκέφτεται ότι μέχρι να πεθάνουμε, όλοι είμαστε καλά». Τι είχα όμως διαβάσει; Διαβάστε το κι’ εσείς:

– Είναι φασισμός και ωμός ρατσισμός να έχουν καταδικάσει εμάς τις εύσωμες  (τι εύσωμη δηλαδή, που ήταν σαν ιπποπόταμος με τάσεις περαιτέρω πάχους και καραχοντρή του κερατά).

Όμως εμένα μου την είχε ανάψει.

Κατέβασα λοιπόν λεξικά και εγκυκλοπαίδειες και έψαξα στο λήμμα «Φασισμός», να δω πού αναφέρει κάτι σχετικό. Τίποτα. Διάβασα πολλά κείμενα του Γκαμπριέλε Ντ’ Ανούτσιο, αλλά πουθενά δεν βρήκα ότι το να αποκαλέσεις  κάποιον «κεφτέ» ή «μπυροκοιλιά» ή «πατσοκοιλιά» ή «φαλαινάκι πάνω στην ανάπτυξη», αναφέρεσαι ακριβώς στην καρδιά της ιδεολογίας του Φασισμού.

Ακόμη, ως πιστός και φιλότιμος ερευνητής, έψαξα στα γραπτά του Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ. Ούτε αυτός έγραψε κάπου ότι το «τέρας και το κήτον» του μακαρίτη του Αυλωνίτη, αποτελούν ρατσιστικό προσδιορισμό. Άλλο όνειρο είχε ο Μ. Λ. Κινγκ. Όχι να προστατεύει τα απανταχού της γης παιδοβούβαλα. Να γράψω και κάτι καλό για τον μαυρούκο τον Μ.Λ.Κ. να τόχω για καβάτζα τώρα που σούρνεται και το αντιρατσιστικό.

Τέλος, ανέσυρα από την βιβλιοθήκη μου το βιβλίο του Ρόμπερτ Πάξτον «Η Ανατομία του Φασισμού» για να ξαναθυμηθώ τι επί τέλους είναι ο Φασισμός. Διαβάζω λοιπόν: «Ο Φασισμός μπορεί να ορισθεί  ως μία μορφή πολιτικής συμπεριφοράς που χαρακτηρίζεται από μονομανή ενασχόληση με την κοινωνική παρακμή, την ταπείνωση ή τον  κατατρεγμό και από μια αντισταθμιστική προσήλωση στην ενότητα, στην ενεργητικότητα  και στον εξαγνισμό.  Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της στάσης, ένα κόμμα μαζικής απήχησης που αποτελείται από αποφασισμένους  εθνικιστές ακτιβιστές, οι οποίοι βρίσκονται σε ταραχώδη αλλά αποτελεσματική συνεργασία με παραδοσιακές ελίτ, εγκαταλείπει τις δημοκρατικές ελευθερίες και, χωρίς ηθικούς ή νομικούς περιορισμούς, επιδιώκει να πραγματοποιήσει εσωτερικές εκκαθαρίσεις  και να επεκταθεί εξωτερικά».

Εν τάξει. Δεν μπορώ να πω ότι τα κατάλαβα όλα, άλλωστε και ο ίδιος ο Πάξτον ζορίστηκε για να δώσει τον ορισμό, από τον οποίο όμως σίγουρα δεν τεκμαίρεται, ότι ο Φασισμός έχει στρώσει στο κυνήγι τις τροφαντές υπάρξεις.

Και κάτι ακόμη. Οι διάφοροι ξερόλες και προοδευτικοί πάσης φύσεως πολλές φορές αναφέρουν και τον  «Κόκκινο φασισμό», είναι όμως αστοιχείωτοι, διότι αυτό που προσδιορίζουν έτσι, έχει όνομα και δεν χρειάζεται άλλο, το οποίο πάντως ουδόλως το προσδιορίζει. Και το όνομα  αυτού: «Διεθνισμός ή Κομμουνισμός». Μια χαρά!…

Όμως και για να επανέλθουμε στη  στρουμπούλω, με είχε επηρεάσει πολύ ο καημός της μεγάλης μας (λέμε τώρα) διασημότητος. Έπρεπε κάπως να την βοηθήσω. Η λύση δεν άργησε να δημιουργηθεί από την φαιά μου ουσία. «Βρε κοίτα να δεις που θα το λησμονούσα», σκέφτηκα. «Θα γράφω ένα γράμμα σε κάθε αρμόδιο, ώστε ν΄ αναθεωρηθεί ο αντιρατσιστικός νόμος και να προβλεφθεί διάταξη ώστε αν κάποιος αποκαλέσει χοντρό έναν χοντρό να εκτελείται αμέσως και με συνοπτικές διαδικασίες. Τι διάολο μόνο για τους gay (αλλιώς τους λέγαμε στα νιάτα μου…) θα νοιαζόμαστε;…

Και να ήταν μόνο αυτό; Ο «φασισμός» έχει γίνει καραμέλα. Θέλεις να δεις τον αγώνα στην τηλεόραση; Αμέσως εισπράττεις το «Είναι φασισμός να μη μας αφήνεις να δούμε τις αντιχουντικές μέλισσες». Δεν σου αρέσει το πολύ αλάτι στο φαγητό; Είναι φασισμός, όπως φασισμός είναι και δεν δέχεσαι να εμβολιαστείς (έχω κάνει και τα τρία…), αν δεν σου αρέσουν οι μπάμιες, αν ροχαλίζεις στον ύπνο σου, αν κοιμάσαι από την δεξιά πλευρά, αν, αν, αν….

Αυτά σκεφτόμουν, όταν το στεφάνι μου με ξύπνησε από τους διαλογισμούς μου περί του τι ακριβώς είναι ο φασισμός και με ρώτησε:

-Τι θα φάμε αύριο;

-Ξέρω ‘γω. Φτιάξε μακαρόνια με κιμά.

-Ε, όχι πια, εξανέστη. Συνέχεια μακαρόνια ζητάς. Αυτό είναι φασισμός.

Και η απορία μου λύθηκε αμέσως. Φασισμός είναι τα μακαρόνια με κιμά…

Καλημέρα σας…




πηγή:https://www.dimokratia.gr/apopseis/538388/fasismos-pantos-kairoy/

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021

Επίσκεψη ΥΦΕΘΑ στην ΕΛΔΥΚ, στον Τύμβο Μακεδονίτισσας και στη Γραμμή Κατάπαυσης του Πυρός


 

O Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Νικόλαος Χαρδαλιάς τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021, στο πλαίσιο της επίσκεψης που πραγματοποιεί στην Κύπρο, αρχικά μετέβη στην έδρα της Διοίκησης της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου (ΕΛΔΥΚ), στη Μαλούντα.

Κατά την επίσκεψη του, ενημερώθηκε από τον Διοικητή της ΕΛΔΥΚ, Συνταγματάρχη (ΠΖ) Στυλιανό Τίνανα, για την οργάνωση, την αποστολή, τις τρέχουσες εκπαιδευτικές και επιχειρησιακές δραστηριότητές της. Επιπλέον, περιηγήθηκε στου χώρους του Μουσείου της ΕΛΔΥΚ, ενώ απότισε φόρο τιμής καταθέτοντας στεφάνι στο Μνημείο πεσόντων και αγνοουμένων Ελλήνων Αξιωματικών και Οπλιτών στην Κύπρο, μετά την τέλεση επιμνημόσυνης δέησης. Στον χαιρετισμό που απηύθυνε στα στελέχη και μεταξύ άλλων, ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας ανέφερε τα ακόλουθα:

«..με αφορμή τη σημερινή μαύρη επέτειο της ανακήρυξης του ψευδοκράτους και 38 χρόνια μετά, από εδώ, από αυτό τον χώρο την έδρα της ΕΛΔΥΚ, θέλω για άλλη μια φορά να ξεκαθαρίσω, ότι η Ελλάδα, τασσόμενη στο πλευρό της Κυπριακής Δημοκρατίας, δεν πρόκειται ποτέ να αποδεχθεί τα τετελεσμένα της τουρκικής εισβολής και κατοχής και θα συνεχίσει να συμβάλει σταθερά και υπεύθυνα, στην αποκατάσταση της διεθνούς νομιμότητας στην Κύπρο, η οποία μπορεί να επιτευχθεί, μόνο μέσω του τερματισμού της κατοχής, της κατάργησης του αναχρονιστικού καθεστώτος των εγγυήσεων και της επανένωσης της Κύπρου, στη βάση των αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών».

Ακολούθως, επισκέφθηκε το Στρατιωτικό Κοιμητήριο Ελλαδιτών και Ελληνοκυπρίων πεσόντων κατά την τουρκική εισβολή του 1974, στον Τύμβο Μακεδονίτισσας, όπου και κατέθεσε στεφάνι.

Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας πραγματοποίησε συνάντηση με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Νέας Ιουστινιανής και πάσης Κύπρου κ.κ. Χρυσόστομο Β΄, στην έδρα της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου, στη Λευκωσία, όπου ενημερώθηκε από τον Μακαριώτατο για το κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο που επιτελείται από την Αρχιεπισκοπή, καθώς και τις δραστηριότητες της.

Επίσης, είχε ενημερωτική συνάντηση με τον Πρέσβη της Ελλάδας στην Κύπρο, κ. Ιωάννη Παπαμελετίου, στο κτήριο της Πρεσβείας, στη Λευκωσία.

Τέλος, ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας περιηγήθηκε στη Γραμμή Κατάπαυσης του Πυρός (Πράσινη Γραμμή), στην Οδό Λήδρας, και παρακολούθησε ενημέρωση στο Παρατηρητήριο Σιακόλα και στο Φυλάκιο του 211 Τάγματος Πεζικού.

Οι φονιάδες θα πληρώσουν;


 

Κι όμως αυτοκτονούν...

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονταν διασωληνωμένοι σύμφωνα με τα στοιχεία του Σαββάτου ήταν 530 (61,9% άνδρες) με μέση ηλικία τα 65 έτη...

To 83,2% αυτών είχε  υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονταν διασωληνωμένοι το Σάββατο που πέρασε, οι  446 (84,15%) ήταν  ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και οι 84 (15,85%) πλήρως εμβολιασμένοι.

Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 38 έτη ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη.

Με βάση τα στοιχεία των εμβολιασμών και νοσήσεων περί τα 7,5 -7,7 εκατ. πολίτες διαθέτουν εμβολιαστική ή φυσική ανοσία. Ο υπόλοιπος ενήλικος πληθυσμός είναι 1 – 1,2 εκατ. και ο πληθυσμός που διατρέχει μεγάλο κίνδυνο είναι οι πολίτες άνω των 60 ετών εκ των οποίων ο αριθμός των ανεμβολίαστων υπολογίζεται πως προσεγγίζει τις 600 χιλ.

Βλέπε: Σκέρτσος: 600.000 οι ανεμβολίαστοι άνω των 60 ετών – Μεγάλος ο κίνδυνος να νοσήσουν βαριά

Για τον μέσο λογικό άνθρωπο το να είναι κάποιος άνω των 60 ετών και να παραμένει ανεμβολίαστος είναι σαν παίζει ρώσικη ρουλέτα με τη ζωή του.

Τούτο όμως είναι προφανώς πως δεν γίνεται κατανοητό...

Η ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα ενός Επόπτη Υγείας που έχει τεθεί σε αργία λόγω άρνησης εμβολιασμού είναι χαρακτηριστικό δείγμα του πολιτισμικού φορτίου με το οποίο πορεύεται στη ζωή και συμπορεύεται με τους υπολοίπους αυξάνοντας κατακόρυφα το ρίσκο της μακροημέρευσης και ευημερίας της κοινότητας, μια σημαντική μερίδα των αρνητών:

"Έφυγε πριν από λίγο η Π… όπως πληροφορούμαι στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου. Μακάριοι οι εν Κυρίω αποθνήσκοντες, ίνα αναπαύονται εκ των κόπων αυτών. Τα δε έργα αυτών ακολουθεί μετ’ αυτών. Καλή ανάσταση Π… και καλή αντάμωση. Οι φονιάδες σου θα πληρώσουν."

Μια μέρα αργότερα ο ίδιος αναρτά πάλι στα κοινωνικά δίκτυα τα εξής: "Εξωνημένοι γιατροί, στους φαρμακοβιομηχανους, που δέχτηκαν εν γνώση τους, και εν πλήρη συνειδηση, να τροποποιησουν το DNA τους, μη σεβομενοι την ίδια την ζωή τους, αποδεδειγμένα πλέον, μετά τις φρικαλεες αποκαλύψεις της πρόσφατης Σουηδικής ερευνας, περιμένει κανείς, να σεβαστούν τις ζωές των ασθενών τους, μέσα στα νοσοκομεια; Όχι βέβαια. Δεν δικαιούστε ούτε να ομιλείτε, ούτε να απειλείτε.

Βγάλτε τον σκασμό, τόσο απλά, γιατί με κάθε κουβέντα που λέτε, επιβαρύνετε την θέση σας. Οι απόλυτα και πρωταρχικά υπεύθυνοι για την τραγωδία της ιατρικής απάτης, που βιώνει η ανθρωπότητα".

Ο ίδιος λίγες ώρες νωρίτερα φέρεται να παρότρυνε 51χρονη  αρνήτρια την οποία οι γιατροί έκριναν πως πρέπει να διασωληνωθεί: "Να υπογράψει και να φύγει"... Το αποτέλεσμα ήταν η άτυχη γυναίκα να καταλήξει.

Σε φυσιολογικές συνθήκες κανονικότητας οι συμπολίτες μας που ενεργούν με βάση τις συμβουλές που απορρέουν είτε  από τη μυθολογία του ζωδιακού κύκλου, είτε τις δοξασίες  θρησκόληπτων σεχτών ποικίλων θρησκειών και αιρέσεων, είτε θολές εναλλακτικές  θεωρίες και γιατροσόφια, δεν ενοχλούν κανένα παρά μόνο τον εαυτό τους. Μάλιστα θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί πως εμπλουτίζουν την ποικιλία  της κοινωνικής "πανίδας" και "χλωρίδας" με πινελιές διαφορετικότητας.

Σε συνθήκες πανδημίας όμως οι συμπεριφορές και συνήθειες αυτές αυξάνουν το ρίσκο μιας κοινωνικής και οικονομικής ζημιάς που αφορά το σύνολο της κοινωνίας.

Αυτός είναι και ο λόγος που στη  Σιγκαπούρη η κυβέρνηση αποφάσισε να μην καλύπτει το Δημόσιο τα έξοδα όσων χρειαστούν νοσοκομειακή νοσηλεία και είναι εκ πεποιθήσεως ανεμβολίαστοι.

Βλέπε: Σιγκαπούρη: Οι ανεμβολίαστοι θα επωμίζονται το κόστος των ιατρικών τους δαπανών

Στην Ευρώπη όμως  που είναι κοιτίδα τόσο του Χριστιανισμού και του ορθολογικού  ανθρωπισμού μια ανάλογη απόφαση μοιάζει πολύ δύσκολη καθώς η συγχώρεση και η ανεκτικότητα αποτελούν σημαντικά δομικά στοιχεία της υπαρξιακής της υπόστασης.

Επί του πρακτέου...

Η πανδημία εξελίσσεται με βάση τα χειρότερα των σεναρίων που υπάρχουν.  Τούτο, αν και μικρότερο σε σχέση με τα προηγούμενα κύματα, αναμένεται να έχει αντίκτυπο στην οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα.

Καταλυτικές συνέπειες έχει όμως ήδη στις δυνατότητες του Δημοσίου Συστήματος Υγείας να προσφέρει υπηρεσίες σε πολίτες που τις χρειάζονται για άλλες ασθένειες λόγω του φόρτου από περιστατικά του Covid.

Η πανδημία τις τελευταίες εβδομάδες μας υπενθυμίζει με κάθε τρόπο πως δεν έχει τελειώσει μαζί μας και φυσικά και ούτε και εμείς μαζί της.

Κυρίως όμως μας υπενθυμίζει διαρκώς πόσο εύθραυστη και ευάλωτη είναι η ευημερία και σταθερότητα των κοινωνιών μας...







πηγή:https://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3594944/oi-foniades-tha-plirosoun