Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020

Συντάξεις: Ένα εκατομμύριο οι ωφελημένοι από τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης. - Που τερματίζουν οι νέοι συντελεστές αναπλήρωσης των κύριων ανταποδοτικών συντάξεων - Οι ευνοημένοι των επικουρικών συντάξεων!!















Λίγο πάνω από το 50% αναμένεται να φτάνουν και να τερματίζουν οι νέοι συντελεστές αναπλήρωσης των κύριων ανταποδοτικών συντάξεων για όσους αποχωρούν με 40 έτη ασφάλισης και πάνω.

Το ασφαλιστικό νομοσχέδιο βρίσκεται λίγο πριν από τη διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης και, σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, στόχος είναι η 40ετία ασφαλιστικού βίου να οριοθετεί στο καινούργιο σύστημα το πλαφόν των νέων συντελεστών αναπλήρωσης. Αυτό σημαίνει πως μετά τα 40 έτη (ή το πολύ τα 42) τα ποσοστά δεν θα αυξάνονται περαιτέρω, αλλά θα παραμένουν σταθερά στο ανώτατο όριό τους

«Καρδιά» του συστήματος

Η αναπροσαρμογή των συντελεστών που δείχνουν το ύψος της ανταποδοτικής παροχής βρίσκεται στην καρδιά του νέου Ασφαλιστικού και στόχος είναι να «χτιστεί» ένα ασφαλές, ελκυστικό και βιώσιμο σύστημα. Στο πλαίσιο αυτό, η αναπροσαρμογή των συντελεστών αναμένεται να ξεκινά τελικά από τα 33 έτη και να αυξάνεται προοδευτικά ώστε να αγγίζει το 40%- 40,5% στην 35ετία (έναντι 33,81% σήμερα) και το 50%-50,5% στη 40ετία (έναντι 42,80% σήμερα). Στο σημείο αυτό η σωρευτική αύξηση των επίμαχων συντελεστών αναμένεται να πιάνει «ταβάνι».
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι ωφελημένοι από τους νέους συντελεστές, παλαιοί και νέοι συνταξιούχοι (που έχουν δηλαδή αποχωρήσει πριν ή μετά τον Μάιο του 2016), ξεπερνούν συνολικά το ένα εκατομμύριο. 
Με αυτό το σενάριο και εφόσον συμπεριληφθεί και η εθνική σύνταξη των 384 ευρώ, τα ανώτατα επίπεδα παροχών του νέου συστήματος αναμένεται να κυμαίνονται από: 
>. 887 ευρώ για συντάξιμες αποδοχές της τάξης των 1.000 ευρώ 
>. 3.650 ευρώ για το ανώτατο πλαφόν συντάξιμων αποδοχών των 6.500 ευρώ.
Συντάξιμες αποδοχές είναι ο μισθός ή οι αποδοχές επί των οποίων υπολογίζονται οι εισφορές. Αντίστοιχα, η συνολική αναπλήρωση (ανταποδοτική και εθνική σύνταξη) θα κυμαίνεται από 56% έως 88% περίπου. Για συντάξιμες αποδοχές μικρότερες των 1.000 ευρώ η συνολική αναπλήρωση θα είναι υψηλότερη λόγω και της εθνικής σύνταξης. Για παράδειγμα:
Μέσες συντάξιμες αποδοχές 900 ευρώ για 40 έτη ασφάλισης θα αποδίδουν σύνταξη 835 ευρώ, θα έχουν δηλαδή αναπλήρωση 92,7%.
Οι αλλαγές των ποσοστών αναπλήρωσης στις κύριες συντάξεις επηρεάζουν όλους τους συνταξιούχους, παλαιούς και νέους, που έχουν αποχωρήσει ή αποχωρούν με περισσότερα από 33 έτη. Οι ωφελημένοι ξεπερνούν συνολικά το ένα εκατομμύριο.
Οι περισσότεροι ωστόσο, κυρίως παλαιοί συνταξιούχοι (πριν από τον Μάιο του 2016), δεν θα δουν αυξήσεις στην τσέπη, αλλά έναν λογιστικό συμψηφισμό στο εκκαθαριστικό τους, καθώς διατηρούν προσωπική διαφορά, η οποία θα πρέπει να συμψηφιστεί ώστε να μειωθεί αντίστοιχα με την αύξηση της ανταποδοτικής παροχής. Οι εν λόγω συνταξιούχοι θα πρέπει να περιμένουν αυξήσεις στην τσέπη μετά το 2023 και αφού συμψηφιστεί στο 100% η προσωπική διαφορά τους με τις γενικές ετήσιες αυξήσεις που θα δίνονται με βάση την εξέλιξη του ΑΕΠ (50%) και του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή (50%).

Αύξηση από 5 έως 196 ευρώ

Όσοι δεν έχουν προσωπική διαφορά (ή έχουν αρνητική προσωπική διαφορά) και έχουν αποχωρήσει με πάνω από 33 έτη θα πρέπει να λάβουν αυξήσεις κύριων συντάξεων στην τσέπη. 
Αυτή η κατηγορία όπως και οι 300.000-320.000 δικαιούχοι επικουρικών που θα δουν αυξήσεις από 5 έως 196 ευρώ θα είναι και οι συνταξιούχοι που θα εισπράξουν τα αναδρομικά στις αρχές του 2020. 
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα αναδρομικά που απορρέουν από τις τελευταίες αποφάσεις του ΣτΕ (4 Οκτωβρίου 2019) εξετάζεται να δοθούν εφάπαξ σε μία δόση, μετά την ψήφιση του νόμου και αφού προηγηθούν οι απαραίτητοι επανυπολογισμοί των συντάξεων. Πρόκειται για αναδρομικά τουλάχιστον 5 μηνών, δεδομένου ότι οι συντάξεις Φεβρουαρίου θα πληρωθούν τέλη Ιανουαρίου.
Για όλες τις αναπροσαρμογές η αφετηρία μπαίνει στις 01 Οκτωβρίου 2019. Εκτός από τους νέους συντελεστές αναπλήρωσης, τις αυξήσεις των παλαιών επικουρικών και το νέο σύστημα εισφορών για μη μισθωτούς, στο νομοσχέδιο θα υπάρχουν και τρία ξεχωριστά κεφάλαια για την οργανωτική και διοικητική ενοποίηση του ΕΦΚΑ με το ΕΤΕΑΕΠ, τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΕΦΚΑ και τις ρυθμίσεις που απαιτούνται για την «ψηφιακή σύνταξη» μέσω του συστήματος.
«Ατλας» από τον Ιούνιο του 2020. Στα ζητήματα αυτά έχει αναφερθεί στο παρελθόν και ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Γιάννης Βρούτσης, επισημαίνοντας, μεταξύ άλλων, πως «προχωράμε σε μια ασφαλιστική μεταρρύθμιση που δημιουργεί περιβάλλον ασφάλειας και σιγουριάς για το μέλλον. Ενα δημόσιο σύστημα που θα καλλιεργεί την ασφαλιστική συνείδηση σε όλο τον ελληνικό λαό.
Μέσα από τη διοικητική και οργανωτική ενοποίηση του ΕΦΚΑ με το ΕΤΕΑΕΠ στον e-ΕΦΚΑ, θα προκύψουν οικονομίες κλίμακος και θα βελτιωθεί ο χρόνος απονομής των συντάξεων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΦΚΑ θα ολοκληρωθεί τα επόμενα τρία χρόνια και μέχρι το τέλος του 2022». Ο σχεδιασμός του υπουργείου Εργασίας προβλέπει το πολυαναμενόμενο νομοσχέδιο να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση εντός της περιόδου 10- 15 Ιανουαρίου περίπου, ώστε ακολούθως να εισαχθεί στη Βουλή και να ψηφιστεί προς τα τέλη Ιανουαρίου.

Αναλογιστική μελέτη

Κύκλοι του υπουργείου Εργασίας εκτιμούν πως η αναλογιστική μελέτη που συνοδεύει το νομοσχέδιο και μετράει πολλές μεταβλητές «αποδεικνύει ότι η χώρα πληροί απόλυτα τις διεθνείς δεσμεύσεις της, χτίζοντας ένα ασφαλές και υγιές σύστημα που εκπληρώνει τους όρους βιωσιμότητάς του έως το 2070». Οι ίδιες πηγές παρατηρούν πως μετά το 2030 η Ελλάδα φαίνεται πως μπαίνει στον λεγόμενο «ενάρετο κύκλο», εντός του οποίου η συνταξιοδοτική δαπάνη θα βρίσκεται στο επίπεδο του στενού πυρήνα των χωρών της Ευρωζώνης.
Στην κρίσιμη αναλογιστική μελέτη ενσωματώνεται η παραδοχή πως μια διαρκής χρηματοδότηση ύψους 0,5% του εκάστοτε ΑΕΠ θα διατρέχει ενισχυτικά το ασφαλιστικό σύστημα μέχρι το 2070, καλύπτοντας τις αυξήσεις των επικουρικών και των κύριων συντάξεων που θα προκύψουν. Στο μέτωπο των εισφορών, το νέο σύστημα θα επιτρέπει σε όλους να ασφαλίζονται προαιρετικά στον κλάδο επικούρησης εφόσον το επιθυμούν. Θα δοθεί έτσι πρόσβαση σε αγρότες και γιατρούς να ασφαλιστούν προαιρετικά για επικουρική σύνταξη με το νέο σύστημα των προκαθορισμένων ποσών εισφορών (42 ευρώ, 51 και 61 ευρώ). Οποιος επιλέξει να μπει στην επικούρηση θα πρέπει μετά να ακολουθεί την υποχρεωτικότητα και δεν θα μπορεί να βγαίνει και να ξαναμπαίνει όποτε θέλει.



Άγια Θεοφάνια: Χρόνια Πολλά και Καλή μας Φώτιση






Το Άγιο Πνεύμα να είναι πάντα οδηγός και βοηθός στη ζωή μας. Χρόνια Πολλά και Καλή μας Φώτιση. 






Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 6 Ιανουαρίου. Το 2020 φαίνεται να έχει αρκετά τριήμερα που προσφέρονται για μικρά ταξίδια ή απλά για ξεκούραση από την καθημερινότητα και τις δουλειές.


Τα Άγια Θεοφάνεια




Θεοφάνεια 2018 με την παρουσία της Τίμιας Κάρας του Αγίου Σωφρονίου στην ΚόρινθοΘεοφάνεια 2018: Τι γιορτάζουμε στις 6 Ιανουαρίου


Εν Ιορδάνη βαπτιζομένου σου Κύριε, η της Τριάδος εφανερώθη προσκύνησις, του γαρ Γεννήτορoς η φωνή προσεμαρτύρει σοι, αγαπητόν σε Υιόν ονομάζουσα και το Πνεύμα εν είδει περιστεράς, εβεβαίου του λόγου το ασφαλές. Ο επιφανείς Χριστέ ο Θεός, και τον κόσμον φωτίσας δόξα σοι.

Η Βάπτιση του Χριστού στον Ιορδάνη ποταμό από τον Ιωάννη τον Πρόδρομο λέγεται και επιφάνεια. 

Η λέξη Θεοφάνεια προέρχεται από το αποστολικό χωρίο «Θεός εφανερώθη εν σαρκί, εδικαιώθη εν Πνεύματι, ώφθη αγγέλοις, εκηρύχθη εν έθνεσιν, επιστεύθη εν κόσμω, ανελήφθη εν δόξη», και σχετίζεται περισσότερο με την Γέννηση του Χριστού. 


Η λέξη επιφάνεια προέρχεται από το αποστολικό χωρίο «επεφάνη η Χάρις του Θεού η σωτήριος πάσιν ανθρώποις» και αναφέρεται περισσότερο στην Βάπτιση του Χριστού, γιατί τότε οι άνθρωποι γνώρισαν την χάρη της Θεότητας. 

Με την εμφάνιση της Αγίας Τριάδος και την ομολογία του Τιμίου Προδρόμου έχουμε την επίσημη ομολογία ότι ο Υιός και Λόγος του Θεού είναι ο «είς της Τριάδος», ο οποίος ενανθρώπησε για την σωτηρία του ανθρωπίνου γένους από την αμαρτία τον διάβολο και τον θάνατο. 

Είναι γνωστό ότι στην αρχαία Εκκλησία την ίδια μέρα, 6 Ιανουαρίου, γιόρταζαν μαζί την εορτή των Χριστουγέννων και των Θεοφανείων. 

Οι γιορτές αυτές χωρίστηκαν κατά τον 4ο αιώνα, οπότε τα Χριστούγεννα μεταφέρθηκαν στις 25 Δεκεμβρίου, την ημέρα που οι Εθνικοί γιόρταζαν τον Θεό Ήλιο και οι χριστιανοί τον νοητό Ήλιο της δικαιοσύνης. 

Η ημέρα των Θεοφανείων λέγεται όμως και ημέρα των φώτων λόγω του βαπτίσματος και του φωτισμού των κατηχουμένων. Αφού ο Υιός και Λόγος του Θεού ενδύθηκε τον παλαιό Αδάμ, δηλαδή έγινε άνθρωπος και αφού εκτέλεσε όλα τα επιβαλλόμενα από τον ιουδαϊκό Νόμο, πήγε στον Ιωάννη, για να βαπτισθεί. Όχι γιατί ο Ίδιος το είχε ανάγκη, αλλά για να ξεπλύνει την ανθρώπινη φύση από την ντροπή της αμαρτίας του Αδάμ και να ενδύσει τη γυμνότητά της με την πρώτη στολή που αστραποβολά τη Θεϊκή λάμψη. 


Ο Ιωάννης κήρυττε το βάπτισμα της μετάνοιας και έτρεχε προς αυτόν ολόκληρη η Ιουδαία. 

Ο Κύριος κηρύττει το βάπτισμα της υιοθεσίας και ποιος από αυτούς που έχουν ελπίσει σε Αυτόν δεν θα υπακούσει; 
Το βάπτισμα εκείνο (του Ιωάννου) ήταν η εισαγωγή, το βάπτισμα αυτό (του Κυρίου) είναι το τελειωτικό. Εκείνο ήταν η αποχώρηση από την αμαρτία, αυτό είναι η οικείωση με τον Θεό. 
Με τη βάπτισή Του από τον Ιωάννη, ο Χριστός έδωσε ένα τέλος και στο τυπικό αυτό βάπτισμα, όπως τρώγοντας για τελευταία φορά το Ιουδαϊκό Πάσχα το κατάργησε και εγκαινίασε το Πάσχα της Καινής Διαθήκης.

Είναι γνωστό πώς ο Χριστός δεν είχε ανάγκη βαπτίσματος, αφού το βάπτισμα του Ιωάννου οδηγούσε τους ανθρώπους στην συναίσθηση των αμαρτιών τους. 


Ο Χριστός, γράφει ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, δεν βαπτίστηκε επειδή είχε ανάγκη κάθαρσης, «αλλά την εμήν οικειούμενος κάθαρσιν». 


Ο Χριστός βαπτίστηκε για να συντρίψει τις κεφαλές των δρακόντων στο νερό, επειδή υπήρχε η αντίληψη ότι οι δαίμονες κατοικούν μέσα στο νερό. 

Γι’ αυτό και παρατηρούμε στην εικόνα της βάπτισης τέρατα μέσα στο νερό που έχουν στραμμένα τα νώτα τους στον Χριστό λόγω του πυρός της θεότητος. 

Ο Χριστός βαπτίστηκε για να πλύνει την αμαρτία και να θάψει ολόκληρο τον παλαιό Αδάμ μέσα στο νερό.
Πολλές εικόνες της βαπτίσεως σε συνδυασμό και με την υμνογραφία της εορτής παρουσιάζουν τον Χριστό τελείως γυμνό, υποδηλώνοντας έτσι πόσο ο Χριστός ταπείνωσε τον εαυτό του για χάρη των ανθρώπων. Γυμνώθηκε εκείνος για να ντύσει τον άνθρωπο με ένδυμα αφθαρσίας. 


Κατά την βάπτιση του Κυρίου φάνηκε ο Υιός Θεός, αλλά αποκαλύφθηκε και η Αγία Τριάδα, όπως χαρακτηριστικά ψάλλει και ο υμνωδός στο απολυτίκιο της εορτής: «Εν Ιορδάνη βαπτιζομένου Σου, Κύριε, η της Τριάδος εφανερώθη προσκύνησις». 

Ο Υιός βαπτιζόταν, του Πατρός η φωνή ακουγόταν και το Άγιο Πνεύμα κατερχόταν «εν είδει περιστεράς». Έτσι ο Χριστός έγινε πρωτότοκος όλων εκείνων που αναγεννιούνται πνευματικά και ονομάζει αδελφούς όσους συμμετέχουν στην όμοια με Αυτόν γέννηση δι' ύδατος και Πνεύματος. 


Μόλις ο Χριστός βαπτίσθηκε, αγίασε όλη την φύση των υδάτων και έθαψε μέσα στα ρείθρα του Ιορδάνου, κάθε αμαρτία των ανθρώπων. Έτσι λοιπόν ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός ανακαίνισε και ανέπλασε τον παλαιωθέντα από την αμαρτία άνθρωπο και του χάρισε την ουράνια Βασιλεία.


Αυτή η ενότητα ουρανού και γης, φανερώθηκε κατά την βάπτιση του Χριστού με το άνοιγμα των ουρανών. Ο κατερχόμενος στον Ιορδάνη Θεάνθρωπος συντρίβει τις κεφαλές των αοράτων δρακόντων και ελευθερώνει το ανθρώπινο γένος από την εξουσία τους. Με τη βάπτισή Του στον Ιορδάνη, ο Χριστός μας εξάγει από τη σκιά του νόμου και μας εισάγει στην καινή Χάρη. 

Ο Απόστολος Παύλος ομιλεί για την επιφάνεια της δόξας του Θεού. Αλλού τονίζει ότι διά Χριστού «επεφάνη η χάρις του Θεού η σωτήριος πάσιν ανθρώποις». 

Πολλά στοιχεία παίρνουμε από το βιβλίο του Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου «Οι Δεσποτικές Εορτές». Η φανέρωση του Τριαδικού Θεού στον άνθρωπο δείχνει εκτός των άλλων ότι μόνο ο άνθρωπος είναι επίγειος μύστης και προσκυνητής της Αγίας Τριάδος, αλλά και ότι είναι ο μόνος κατ’ εικόνα του Τριαδικού Θεού δημιουργημένος. 

Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς διδάσκει ότι τα ζώα δεν έχουν νου και λόγο αλλά μόνο πνεύμα ζωτικό, το οποίο πνεύμα δεν υφίσταται καθ’ εαυτό, πράγμα που σημαίνει ότι όταν πεθαίνουν τα ζώα χάνεται και το πνεύμα, αφού δεν έχει ουσία αλλά μόνο ενέργεια. Ο άνθρωπος όμως έχει νου λόγο και πνεύμα που ζωοποιεί συνημμένο σώμα γι’ αυτό και αυτός μόνο είναι κατ’ εικόνα της τρισυπόστατου θεότητος. 


Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ερμηνεύοντας την φράση «εν ω ευδόκησα» γράφει πώς το θέλημα του Θεού είναι ένα, αλλά άλλοτε ενεργεί κατ’ ευδοκία, αφού το θέλει ο Θεός και άλλοτε κατά παραχώρηση. Ο Θεός είδε ότι θα γινόταν η πτώση του ανθρώπου, δεν τον έπλασε γι’ αυτήν αλλά τελικά την παραχώρησε, γιατί το θέλησε ο ίδιος ο άνθρωπος. 


Ο Θεός δεν καταργεί την ελευθερία του ανθρώπου. Έτσι άλλο το κατ’ ευδοκίαν θέλημα του Θεού και άλλο το κατά παραχώρηση. Μ’ αυτό το σκεπτικό η επιβεβαίωση του Πατρός «ούτός εστίν ο υιός μου ο αγαπητός, εν ω ευδόκησα» έδειχνε ότι η ενανθρώπηση ήταν το κατ’ ευδοκία θέλημα του Θεού.


Η μαρτυρία του Θεού Πατέρα για τον Υιό του φανερώνει ότι ο Υιός είναι «απαύγασμα της δόξης του Πατρός», αφού κοινή είναι η ουσία και η ενέργεια του Τριαδικού Θεού. Η εμφάνιση τώρα του Αγίου Πνεύματος «σαν περιστέρι» μας δείχνει ότι το Άγιο Πνεύμα δεν ήταν περιστέρι, αλλά φάνηκε σαν περιστέρι και αυτό λέγεται διότι το Άγιο Πνεύμα δεν είναι κτιστό αλλά άκτιστο όπως και τα άλλα πρόσωπα της Αγίας Τριάδος. 
Το ότι το Άγιο Πνεύμα μαζί με την φωνή του Πατρός κάθισε πάνω στον Χριστό δείχνει το ομοούσιο των προσώπων της Αγίας Τριάδος, καθώς επίσης φανερώνει ότι ο Μεσσίας δεν ήταν ο άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος, αλλά ο Χριστός. 
Στην επιφάνεια των ψευδών θεών η Εκκλησία αντέταξε την επιφάνεια του Αληθινού Θεού και Βασιλέως Χριστού, την αληθινή Θεοφάνεια. «Γη Ζαβουλών και γη Νεφθαλείμ, οδόν θαλάσσης πέραν του Ιορδάνου, Γαλιλαία των εθνών, ο λαός ο καθήμενος εν σκότει και σκιά θανάτου, φως ανέτειλεν αυτοίς». Με αυτή την προφητεία του Ησαΐου, ο Ευαγγελιστής Ματθαίος αρχίζει να ομιλεί για την έναρξη της δημόσιας δράσεως του Κυρίου, της επιφανείας Του μεταξύ του λαού.
Ας είναι ο επιφανείς Κύριός μας Φως σε κάθε βήμα της ζωής μας! αμήν 

* Ο Ιερομόναχος π. Μελέτιος Ρασντάν είναι Πτυχιούχος της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, μεταπτυχιακός φοιτητής της ιδίας Σχολής και εφημέριος του Ιερού ενοριακού Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Πύλης Θηβών. 

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2020

Λιβύη: Σφοδρές αεροπορικές επιθέσεις των δυνάμεων του Χ.Χαφτάρ - «Ισοπέδωσαν» το αεροδρόμιο της Τρίπολης





Σφοδρότατες είναι οι επιθέσεις που πραγματοποίησε η Αεροπορία του «Εθνικού Στρατού της Λιβύης» στο διεθνές αεροδρόμιο της Τρίπολης.
Μερί στιγμής δεν υπάρχουν ακριβείς πληροφορίες για τα αποτελέσματα των επιδέσεων, αλλά αναφέρεται πως τα αεροσκάφη του LNA είχαν στόχο πτήσεις τσάρτερ με ισλαμιστές μισθοφόρους που μόλις είχαν φτάσει στη Λιβύη.
Πιο πιθανό πάντως είναι να κατέστρεψαν υπόστεγο το οποίο φιλοξενούσε δύο τουρκικά UAV Bayraktar TB2.
: The in Libya have bombed the international airport in , which were reported to carrying Turkish drones as a present to the forces from .
Προβολή εικόνας στο Twitter
: The reportedly video of the attack of 2 Surface to Surface missiles striking the international airport in , which the forces have told and accused to be holding several Turkish drone of the forces.
25 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό

Κτύπησαν και βάση του GNA - Δεκάδες οι νεκροί
Τουλάχιστον 28 άτομα σκοτώθηκαν και ακόμη 18 τραυματίστηκαν από αεροπορική επίθεση των δυνάμεων του στρατηγού Χαλίφα Χαφτάρ σε στρατιωτική σχολή στην Τρίπολη.
Η Τρίπολη υποστηρίζει πως τα θύματα ήταν στην πλειοψηφία τους έφηβοι που μόλις είχαν καταταχθεί στο στρατό.
Από την πλευρά του ο LNA  υποστηρίζει πως το κτίριο χρησιμοποιείτο ως βάση διοίκησης των ισλαμιστών μισθοφόρων της Τρίπολης.
Τα νοσοκομεία στην Τρίπολη πάντως, κάνουν έκκληση για αίμα καθώς είναι πολλοί οι τραυματίες.