Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Ένοπλες Δυνάμεις: Ερχονται 2.000 προσλήψεις επαγγελματιών οπλιτών




Προσλήψεις 2.000 Οπλιτών Βραχείας Ανακατάταξης (ΟΒΑ) δρομολογεί το υπουργείο Αμυνας προκειμένου να καλυφθούν οι τεράστιες ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεων σε έμψυχο δυναμικό και να ανακοπεί η γήρανση του Στρατού.
Το «Πεντάγωνο» έχει ήδη στείλει στο υπουργείο Οικονομικών το σχετικό έγγραφο με τις αναλυτικές καταστάσεις για τα κενά που πρέπει να καλυφθούν στις Ενοπλες Δυνάμεις και - σύμφωνα με τις πληροφορίες των «ΝΕΩΝ» - με αυτό ζητείται να εξασφαλιστούν τα κονδύλια για προσλήψεις 2.000 ΟΒΑ το 2020 αλλά και για αριθμό προσλήψεων τα επόμενα δύο χρόνια, το 2021 και το 2022

Στόχος τόσο του υπουργού Νίκου Παναγιωτόπουλου όσο και του υφυπουργού Αλκιβιάδη Στεφανή, που ως πρώην αρχηγός ΓΕΣ γνωρίζει από πρώτο χέρι το οξύτατο πρόβλημα της υποστελέχωσης και της γήρανσης του έμψυχου δυναμικού, είναι οι απαραίτητες διαδικασίες να ολοκληρωθούν το συντομότερο ώστε να αρχίσει να επουλώνεται ακόμα μία «πληγή» του Ελληνικού Στρατού σε μια κρίσιμη περίοδο για τα εθνικά θέματα. Επιδίωξη είναι δηλαδή να καλυφθούν επιχειρησιακές ανάγκες σε μάχιμες μονάδες σε όλη την επικράτεια.
Σε πρώτη φάση δρομολογείται η πρόσληψη 2.000 ΟΒΑ μέσα στο 2020. Αλλωστε, οι επιτελείς των Όπλων (ΓΕΣ, ΓΕΑ, ΓΕΝ) και του ΓΕΕΘΑ έχουν σημάνει συναγερμό εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια και έχουν ζητήσει επιτακτικά τις συγκεκριμένες προσλήψεις. Εντούτοις δεν είχε δοθεί το «πράσινο φως» από την προηγούμενη κυβέρνηση προκειμένου να αναστραφεί η πορεία γήρανσης του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων.
Επισημαίνεται ότι η θητεία των ΟΒΑ διαρκεί τρία χρόνια και έχουν δικαίωμα επανακατάταξης για άλλα τρία. Πρόσφατα μάλιστα το Υπουργείο Άμυνας προώθησε ρύθμιση προκειμένου οι ΟΒΑ που κατατάσσονται εκ νέου να έχουν και οικονομικό κίνητρο, αφού θα ανέβουν μισθολογική κλίμακα.


Συντάξεις: Ξεκινάει νέος γύρος προσφυγών για τα τραγικά λάθη του νόμου Κατρούγκαλου; - Διαφορές από 80 έως και 299 ευρώ τον μήνα!!




 - Προκύπτουν διαφορές από 80 έως και 299 ευρώ τον μήνα έως και σήμερα 


- Αν γίνει ο υπολογισμός των διαφορών αυτών επί 40 μήνες, προκύπτει ένα ποσό που ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ.




Εκρηκτικές διαστάσεις λαμβάνει το θέμα με τη νέα γενιά αναδρομικών στις επικουρικές συντάξεις που δημιούργησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με τη λανθασμένη εφαρμογή του νόμου Κατρούγκαλου σε 300.000 συνταξιούχοι






Μιζαδόροι, κλέψτε ελεύθερα! Η Δικαιοσύνη και το πολιτικό σύστημα, σας απαλλάσσει λόγω παραγραφής!!







Έκλεισε δικαστικά η υπόθεση της Siemens, αλλά η μπόχα και η σαπίλα της παραμένουν. Μόλις 22 από τους 54 κατηγορουμένους κρίθηκαν ένοχοι από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων για νομιμοποίηση παράνομων εσόδων κατ’ επάγγελμα. Από τους υπόλοιπους, 27 απαλλάχθηκαν λόγω παραγραφής και πέντε κρίθηκαν αθώοι.
Απαλλάχθηκε λόγω παραγραφής και ένας από τους ιθύνοντες νόες του καθεστώτος ΠΑΣΟΚ την περίοδο του σημιτικού εκσυγχρονισμού: ο Θεόδωρος Τσουκάτος (παρατσούκλι «στρατηγός»). Ήταν δεξί χέρι του Κώστα Σημίτη και κουβαλητής των μετρητών του Χριστοφοράκου στα ταμεία του τότε κυβερνώντος κόμματος.
Είναι φυσικό ότι αυτού του είδους τα «ξεπλύματα» προσώπων και υπολήψεων σε υποθέσεις που ήταν σκαστά σκάνδαλα εξοργίζουν και προκαλούν τους Ελληνες. Αναμφίβολα, μια επιπλέον πρόκληση προς την κοινωνία ήταν η δήλωση του Θεόδωρου Τσουκάτου για την έκβαση της υπόθεσης: «Στη διάρκεια αυτών των 11 χρόνων, απολύτως μόνος (με ελάχιστες εξαιρέσεις δημόσιας στήριξης από τους συναγωνιστές μου), δέχτηκα σιωπηλά συκοφαντίες, ψέματα, διαστρεβλώσεις. Με πίκρα τα αφήνω όλα πίσω».
Αυτός που ομολόγησε ότι κουβάλησε τα μετρητά της Siemens στα γραφεία του βουτηγμένου στη διαφθορά ΠΑΣΟΚ εκφράζει τη θλίψη του, διότι βρέθηκε «απολύτως μόνος» στη διάρκεια των 11 χρόνων, όταν εξεταζόταν η υπόθεσή του. Ομως και όταν κουβαλούσε τη μίζα στα θησαυροφυλάκια του ΠΑΣΟΚ, μόνος του ήταν!
Δεν ήθελε παρέα στα «λαδώματα». Ούτε πήγε στο ΠΑΣΟΚ τα μετρητά του Χριστοφοράκου συνοδευόμενος από τους φορολογουμένους, που πλήρωσαν τελικά τον λογαριασμό.
Τέλος, μόνο ως κακόγουστος σαρκασμός μπορεί να εκληφθεί η ευχή του «στρατηγού» του Κώστα Σημίτη, που λέει: «Ελπίζω και εύχομαι μία από τις επικείμενες μεταρρυθμίσεις να αφορά τη διαφάνεια και το πολιτικό χρήμα».
Το μήνυμα που στέλνει το καθεστώς της παρακμής είναι σταθερό: Μιζαδόροι, κλέψτε ελεύθερα! Δεν υπάρχει κάτι που θα σας εμποδίσει στο «έργο» σας ή θα σας τιμωρήσει γι' αυτό. Αυτή είναι τελικά η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα, αυτό και το πολιτικό σύστημα, το οποίο νομοθετεί τις παρανομίες του και παραγράφει τα εγκλήματα που διαπράττει.













πηγή:https://www.dimokratianews.gr/content/102657/mizadoroi-



















Συντάξεις/Αναδρομικά:: Σε Πρότυπη δίκη, μετά από αίτηση του ΕΦΚΑ, θα κριθούν τα αναδρομικά των συνταξιούχων - Αφορά και τους απόστρατους των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας;




  Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το Συμβούλιο της Επικρατείας, δηλώνει πως αποφάσισε να δεχθεί το αίτημα του ΕΦΚΑ και να προβεί στην διεξαγωγή  πρότυπης δίκης, για να κρίνουν άπαξ και δια παντός, μετά τις αντιφατικές αποφάσεις δικαστηρίων, το θολό τοπίο γύρω από διεκδικούμενα αναδρομικά των συνταξιούχων. 


 Η παραπάνω πρότυπη δίκη από την Ολομέλεια του ΣΤΕ δεν αφορά τα εν αποστρατεία στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων Και Σωμάτων Ασφαλείας, γιατί:

  α. Η 2192 απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, που αφορά τις Ε.Δ. και τα Σ.Α. εκδόθηκε το 2014   και όχι το 2015. 
Στην ανακοίνωσή του το ΣτΕ αναφέρει πως θα εξετάσει  τις αποφάσεις που εξέδωσε  το 2015( 2287 και 22880)  και αφορούν άλλες κατηγορίες συνταξιούχων
  β. Για τα αναδρομικά των αποστράτων, των Ε.Δ. και Σ.Α. αποφασίζει το Ελεγκτικό Συνέδριο, καθόσον εκεί είμαστε υποχρεωμένοι, εκ του νόμου, μα καταθέτουμε τις αγωγές μας  και ΟΧΙ στα Διοικητικά Πρωτοδικεία 
    
   

   
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ


ΠΡΑΞΗ 21/2019
της Επιτροπής του άρθρου 1 παρ. 1 του Ν. 3900/2010
Η Επιτροπή του άρθρου 1 παρ. 1 του Ν. 3900/2010 (ΦΕΚ Α΄ 213), αποτελούμενη από την Πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας κ. Αικατερίνη Σακελλαροπούλου, τον αρχαιότερο Αντιπρόεδρο κ. Αθανάσιο Ράντο και την Αντιπρόεδρο κ. Σπυριδούλα Χρυσικοπούλου, Πρόεδρο του αρμόδιου καθ’ ύλην Α΄ Τμήματος,
Αφού έλαβε υπ’ όψη:
α) το άρθρο 1 του Ν. 3900/2010,
β) την από 15.11.2019 αίτηση (ΠΑ 14/2019), με την οποία το Ν.Π.Δ.Δ. “Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης” (Ε.Φ.Κ.Α.) ζητεί, κατ’ επίκληση του άρθρου 1 παρ. 1 του ν. 3900/2010, να εισαχθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας η εκκρεμής ενώπιον του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών αγωγή των Ασπασίας Βαδάση κ.λ.π. (46 εναγόντων) κατά του Ε.Φ.Κ.Α. 

Με την αγωγή αυτή ζητείται να καταβληθούν σε καθέναν από τους ενάγοντες, νομιμοτόκως, τα αναλυτικώς εκτιθέμενα στην αγωγή ποσά ως αποζημίωση με βάση το άρθρο 105 του ΕισΝΑΚ λόγω των παράνομων, κατά τους ισχυρισμούς τους, περικοπών στην καταβολή της κύριας και επικουρικής σύνταξής τους που έλαβαν χώρα με βάση τις διατάξεις των ν. 4051/2012 και 4093/2012, αλλά και για την παράνομη κατάργηση από 1.1.2013 των δώρων εορτών και του επιδόματος αδείας, όπως τα ζητήματα αυτά κρίθηκαν με τις 2287/2015 και 2288/2015 αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, και επικουρικώς ως αδικαιολόγητος πλουτισμός με βάση το άρθρο 904 του ΑΚ. 
Το εναγόμενο ν.π.δ.δ. επικαλούμενο τις σκέψεις 10, 17 και, ιδίως, 18 της απόφασης 1891/2019 της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας προβάλλει ότι με την επίμαχη αγωγή τίθενται τα ακόλουθα ζητήματα γενικότερου ενδιαφέροντος που έχουν συνέπειες για ευρύτερο κύκλο προσώπων, δεδομένου ότι στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών εκκρεμούν περίπου 6.000 συναφείς αγωγές, οι περισσότερες εκ των οποίων είναι ομαδικές: α). Αν η θεσπισθείσα με τη διάταξη του άρθρου 14 παρ. 2Α του ν. 4387/2016 ρύθμιση της συνέχισης καταβολής των συντάξεων, όπως είχαν διαμορφωθεί την 31.12.2014, δηλαδή με τις μειώσεις που επήλθαν με τους ν. 4051/2012 και 4093/2012 για το χρονικό διάστημα από την έναρξη ισχύος του νόμου 4387/2016, ήτοι από 12.5.2016 και εφεξής, είναι σύμφωνη με το Σύνταγμα και την ΕΣΔΑ. 
β). Αν η παραπάνω διάταξη του άρθρου 14 παρ. 2α του ν. 4387/2016  έχει την έννοια ότι καταλαμβάνει ρυθμιστικά και το διάστημα από 1.1.2013 έως την 11.5.2016 και, σε καταφατική περίπτωση, εάν η ρύθμιση για το διάστημα αυτό αντίκειται στο Σύνταγμα και την ΕΣΔΑ. 
γ).  Αν ο χρονικός περιορισμός της ισχύος των αποτελεσμάτων που έθεσαν οι 2287-8/2015 αποφάσεις της Ολ. ΣτΕ αφορά μόνο τη διαπίστωση της αντίθεσης προς το Σύνταγμα των διατάξεων των ν. 4051/2012 και 4093/2012 ή καταλαμβάνει και τη διαπιστωθείσα αντίθεση αυτών προς το άρθρο 1 του 1ου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ και 
δ). Αν με βάση τις ανωτέρω κρίσεις της ΟλΣτΕ 1891/2019 και των ΟλΣτΕ 2287-8/2015 οι παραπάνω μειώσεις των συντάξεων για το χρονικό διάστημα από 1.1.2013 έως 11.5.2016 είναι δυνατό να κριθούν σύμφωνες με το Σύνταγμα και την ΕΣΔΑ εφόσον από εμπεριστατωμένη επιστημονική μελέτη, μεταγενέστερη των αποφάσεων ΟλΣτΕ 2287-8/2015 προκύπτει ή θα προκύψει ότι οι μειώσεις των συντάξεων βάσει των ν. 4051/2012 και 4093/2012 από την έναρξη επιβολής τους (1.1.2013) ήταν κατ’ ουσίαν σύμφωνες με το Σύνταγμα και την ΕΣΔΑ,

γ). το γεγονός ότι η αίτηση ασκείται χωρίς υποχρέωση καταβολής παραβόλου.
Α π ο φ α σ ί ζ ε ι
Την αποδοχή του ανωτέρω αιτήματος, διότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής του άρθρου 1 του Ν. 3900/2010.
Δ ι α τ ά σ σ ε ι
1. Να εισαχθεί ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, ειδικότερα δε ενώπιον της Ολομέλειας του Δικαστηρίου, η εκκρεμής ενώπιον του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών αγωγή με αριθμ. κατάθ. ΑΓ13133/16.9.2019.

2. Η πράξη αυτή να δημοσιευθεί στις ημερήσιες εφημερίδες “ΤΑ ΝΕΑ” και “ΕΣΤΙΑ” και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Η παρούσα πράξη συνεπάγεται την αναστολή εκδίκασης των εκκρεμών υποθέσεων, στις οποίες τίθενται τα ίδια ζητήματα.
Αθήνα, 21 Νοεμβρίου 2019
Αικ. Σακελλαροπούλου         Α. Ράντος                  Σ. Χρυσικοπούλου
Κοινοποίηση: 
1) Γενικό Επίτροπο της Επικρατείας των Τακτικών Διοικητικών Δικαστηρίων (προκειμένου να μεριμνήσει για την γνωστοποίηση της πράξεως στα Διοικητικά Δικαστήρια της Χώρας).
2) Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών.

Θράκη: Παράλληλες Δομές και Μαύρο Χρήμα ή πώς στήνεται το παρακράτος - Τα κρίσιμα ερωτήματα - Γιατί η Ελληνική πολιτεία επιδεικνύει δουλοπρέπεια και υποχωρητικότητα;










Διάβασα προ ημερών για την καταδίκη θρησκευτικού λειτουργού της Κομοτηνής που αυτοαποκαλείται «αιρετός Μουφτής», από ποινικό δικαστήριο της Αλεξανδρούπολης, για αντιποίηση θρησκευτικής ιδιότητας. Μετά από χρόνια η Ελληνική Δικαιοσύνη επιχειρεί αθόρυβα και με απόλυτη συνέπεια και διαφάνεια να βάλει ένα τέλος στην ανοχή μιας παράλληλης δομής που επικρατεί στην Ξάνθη και στην Κομοτηνή, η οποία ανοχή θέτει σε κίνδυνο την λειτουργία των νόμιμων Μουφτήδων. 
Είναι απορίας άξιον πώς επί χρόνια η Ελληνική πολιτεία επιδεικνύοντας μια απίστευτη δουλοπρέπεια και μια αδικαιολόγητη υποχωρητικότητα, άφησε ανεξέλεγκτα δύο πρόσωπα που ισχυρίζονται ότι «εκλέχθηκαν» σε μια  διαδικασία εκτός λογικής, δια ανατάσεως της χειρός από κάποιες εκατοντάδες πιστούς κατά την ώρα της προσευχής στα Τεμένη, κάποια μέρα, να αυτοχριστούν, πραξικοπηματικά και πέραν πάσης νομιμοποίησης από οποιονδήποτε άλλον πλην του Τουρκικού Προξενείου, ως οι μοναδικοί και αδιαμφισβήτητοι Μουφτήδες, στους δύο νομούς. Ο στόχος ήταν και είναι σαφής. Να καταργήσουν μέσω των παράλληλων δομών που στήθηκαν γύρω τους με χρήματα που προέρχονται από πηγές εκτός της χώρας μας, τις δομές που αναγνωρίζουν οι νόμοι που ψηφίζει η Ελληνική Βουλή.
Η ουσία του ζητήματος δεν αφορά ούτε τη θρησκευτική ελευθερία της μειονότητας ούτε τη σχέση της με την Ελληνική Πολιτεία αλλά το κατά πόσον ένα ξένο κράτος έχει το δικαίωμα να αναπτύσσει μηχανισμούς και να παρεμβαίνει στα εσωτερικά ενός άλλου κράτους χρησιμοποιώντας την θρησκεία ως πολιτικό όπλο και μέθοδο παρέμβασης καλύπτοντας την επιθετική πολιτική του πίσω από τις δημοκρατικές κατακτήσεις και τον χαρακτήρα της Ευρώπης. Η Ελλάδα δεν είναι η μοναδική χώρα που υφίσταται αυτή την επίθεση. Οι Γερμανοί, οι Αυστριακοί, οι Ολλανδοί αλλά και άλλοι έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται το παιχνίδι ισχύος και παρέμβασης στα εσωτερικά τους μέσω δικτύων που ξεκινούν από το Diyanet.
Αυτοί οι δύο διορισμένοι κύριοι που αυτοαποκαλούνται «εκλεγμένοι μουφτήδες» ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι παρά διορισμένοι από το τουρκικό προξενείο, κατάφεραν εξαιτίας της εκνευριστικής ανοχής της Ελληνικής Πολιτείας να δημιουργήσουν μια de facto δομή παραμουφτείας στους δύο νομούς, να εγκαταστήσουν ένα ολόκληρο σύστημα ελέγχου των περισσοτέρων (σχεδόν) τεμενών στη Θράκη, διορίζοντας, απασχολώντας και «πληρώνοντας» έναν ολόκληρο στρατό από ιμάμηδες στα τεμένη που αυτοί ελέγχουν, τα οποία λειτουργούν παράλληλα με τα τεμένη  των νόμιμων Μουφτειών. 
Στηριζόμενοι ευθέως από το Τουρκικό Προξενείο, από διάφορες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις εντός και εκτός Ελλάδος με ξεκάθαρη διασύνδεση με το Τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών εξελίχθηκαν σε παράγοντες επηρεασμού της μουσουλμανικής μειονότητας  στην Θράκη. 
Χάρη στην απροκάλυπτη ηθική αλλά κυρίως οικονομική στήριξη της Τουρκίας, διαφημίζονται ως θρησκευτικοί ηγέτες που έχουν την δύναμη να καθορίζουν ποιοι θα εκλέγονται βουλευτές, δήμαρχοι, ή σύμβουλοι δήμων και περιφέρειας στη Θράκη, επιζητώντας τη δουλοπρεπή υποταγή στα γραφεία τους όλων των υποψηφίων εκπροσώπων της μειονότητας. 
Το θλιβερό είναι ότι με την διαχρονική ανοχή και υποχωρητικότητα των Ελληνικών Κυβερνήσεων, εξελίχθηκαν σε ρυθμιστικούς παράγοντες εκλογής και των χριστιανών υποψηφίων που με τους σιελογόνους αδένες τους σε υπερδιέγερση σπεύδουν να ανταλλάξουν την εκλογή τους με την εν τοις πράγμασιν αναγνώριση της παραθεσμικής τους, ιδιότητας.
Μπορούν άραγε να μας απαντήσουν : 
α. Σε ποιο ιερό κείμενο καταγράφεται διαδικασία εκλογής Μουφτή; 
β. Σε ποια ισλαμική χώρα εφαρμόζεται η διαδικασία εκλογής Μουφτή δια ανατάσεως της χειρός; 
γ. Γιατί η Τουρκία ζητά αιρετό Μουφτή στην Ελλάδα ενώ στο εσωτερικό της ακόμη και ο Αρχιμουφτής (Διευθυντής Θρησκευτικών Υποθέσεων) είναι διορισμένος κρατικός υπάλληλος;
Τα ερωτήματα που ανακύπτουν πολλά:
α. Ποιος χρηματοδοτεί την πολυδιάστατη και πλούσια δράση τους; Πώς πληρώνονται; 
β. Πού βρίσκουν χρήματα για να πληρώνουν τους εκατοντάδες ιμάμηδες που εξαρτώνται από αυτούς; 
γ. Πώς καλύπτουν τη δική τους απαιτητική δράση, περιοδείες, ταξίδια στο εξωτερικό, συμμετοχή σε συνέδρια, ποια είναι τα δικά τους εισοδήματα; 
δΤι δηλώνουν ως επάγγελμα, ως απασχόληση;
Πρόσφατα ο της Ξάνθης Αχμέτ Μετέ, αντιμετώπισε φορολογικό πρόστιμο για αγορά ενός JEEP που δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει από τα δηλωθέντα εισοδήματα του, το οποίο πρόστιμο είχε το θράσος να ζητήσει με δημόσια ανάρτησή του να το καλύψουν οι πιστοί με δωρεές και έρανο, για να έχει πιθανότατα μια δικαιολογία για να καλύψει την ύποπτη προέλευση των χρημάτων που θα απαιτούνταν για την εξόφλησή του.
Ερευνητέο είναι από πού βρίσκουν χρήματα για να χρηματοδοτούν έργα αναστήλωσης – εξωραϊσμού των τεμενών, ή εξοπλισμού αιθουσών για να γίνονται τα κατηχητικά σχολεία τους (κουράν κουρσού); 
Γιατί ανεχόμαστε λειτουργία παραθεσμικών δράσεων που γίνονται σε βάρος παιδιών και πιστών; 
Γιατί η Ελληνική Πολιτεία δεν εστίασε ποτέ στον φορολογικό έλεγχο όλων αυτών των δραστηριοτήτων; 
Γιατί ποτέ δεν επιχείρησε να καταγράψει αρχικά και να ελέγξει το απασχολούμενο προσωπικό του κάθε τεμένους; 
Ποιος χρηματοδοτεί τις βακουφικές επιτροπές και τα διενεργούμενα κουράν κουρσού; 
Πώς μισθοδοτούνται και από ποιόν;
 Δηλώνουν τα εισοδήματά τους; 
Πως ασκούν καθήκοντα και ποιος είναι ο εργοδότης τους; 
Πως δικαιολογείται, πολλοί από αυτούς, να έχουν μηδενικά εισοδήματα; 
Είναι αλήθεια ότι υποχρεώνονται οι πιστοί σε κάθε τέμενος να καταβάλλουν ένα ποσό ανά οικογένεια για την μισθοδοσία των θρησκευτικών τους λειτουργών; 
Δηλώνονται αυτά τα χρήματα; Κι αν όχι, δεν συνιστά αυτό απόδειξη ότι στη Θράκη διακινείται πολύ μαύρο χρήμα με σταθερή στόχευση στην χειραγώγηση της μουσουλμανικής μειονότητας;
Ποιος τελικά είναι ο προϋπολογισμός της κάθε παραμουφτείας; 
Έλλην βουλευτής και καθηγητής ΑΕΙ σε παλαιότερη συνέντευξή του είχε δηλώσει ότι το Προξενείο είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης στην Θράκη καθώς υπολογίζεται ότι συντηρεί (;) περί τα 3.000 άτομα. Και είναι επίσης γνωστό ότι ο προϋπολογισμός του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής είναι τεράστιος και απλησίαστος για τα Ελληνικά μεγέθη
Οι παραμουφτήδες μαζί με ένα δίκτυο συλλόγων και ΜΚΟ Ελληνικών και ξένων συγκροτούν ένα δίκτυο συγκοινωνούντων δοχείων στα οποία ρέει άφθονο χρήμα στα πλαίσια μιας στρατηγικής που οργανώθηκε, σχεδιάζεται και εκτελείται από μηχανισμούς εκτός Ελλάδος με μόνο στόχο την δημιουργία τετελεσμένων στην Θράκη προς εξυπηρέτηση αλλότριων συμφερόντων που σκοπό έχουν να χειραγωγήσουν την μουσουλμανική μειονότητα. 
Ανάλογες παράλληλες δομές σχεδιάζονται τόσο στο τομέα της εκπαίδευσης, της υγείας με δημιουργία εκπαιδευτηρίων και νοσηλευτικών ιδρυμάτων, αφού τέτοιες δράσεις προβλέπονται στα καταστατικά των διάφορων συλλόγων που συστήνονται στην Θράκη τα τελευταία χρόνια και λειτουργούν ως αποδέκτες του χρήματος που ρέει από το εξωτερικό. 
Υπενθυμίζουμε ότι πριν την καταδίκη του παραμουφτή Κομοτηνής είχε προηγηθεί η αμετάκλητη καταδίκη του παραμουφτή Ξάνθης  για ρατσιστικές δηλώσεις σε βάρος των Εβραίων. Είναι χαρακτηριστικός ο πύρινος λόγος των δύο αυτών προσώπων και η στρατευμένη προπαγάνδα που εκτελείται από όλο αυτό το σύστημα παράλληλων δομών και συλλόγων στη Θράκη, και που κάνει λόγο για Τουρκική μειονότητα, αμφισβητώντας ευθέως την Συνθήκη της Λωζάννης.
Δεν γνωρίζω τις προθέσεις της νέας κυβέρνησης. Δεν ξέρω αν και αυτή θα συνεχίσει την ίδια τακτική ανοχής και κάλυψης της ανώμαλης αυτής κατάστασης «κάτω από το χαλί», στέλνοντας ηττοπαθή μηνύματα προς όλους τους αποδέκτες. 
Είναι αλήθεια όμως ότι η μουσουλμανική μειονότητα, παρά το ότι αποφεύγει στην πλειοψηφία της να πάρει θέση, εν τούτοις τείνει να αντιλαμβάνεται τον παράλληλο θεσμό ως κανονικότητα και θα εγκαταλείψει σταδιακά την λογική των ίσων αποστάσεων. Ήδη το γεγονός ότι ανέχεται έναν θρησκευτικό ηγέτη να αναμιγνύεται στα πολιτικά δρώμενα και να αναγορεύεται σε μέντορα βουλευτών και δημάρχων, που ακολουθούν τις υποδείξεις του,  θα πρέπει να δημιουργεί εύλογες ανησυχίες. Η διαφημιζόμενη ιδιότητά τους ως δήθεν εκλεγμένοι από το λαό, τους δίνει πλέον πολιτική ιδιότητα ασυμβίβαστη με τη θρησκευτική τους ιδιότητα.
 Αν η Ελληνική Πολιτεία αποδεχτεί έναν εκλεγμένο Μουφτή, όταν ούτε στην Τουρκία δεν υφίσταται τέτοια ιδιότητα, τότε αντιλαμβάνεται κανείς πως ένα τέτοιο πρόσωπο αμφισβητούμενων προσόντων και προθέσεων, εξαρτημένο από το Τουρκικό Κράτος (δια του εδώ Προξενείου) θα αποτελέσει προάγγελο δυσάρεστων καταστάσεων, αν συνδυαστεί με το γεγονός της αναβίωσης ενός πιο ριζοσπαστικού ισλάμ, όπως αυτό ήδη εγκαθιδρύεται στην γείτονα. 
Η μειονότητά της Θράκης ανέκαθεν απέφευγε να ενταχθεί στην σφαίρα επιρροής της γείτονος, όσες προσπάθειες και αν αυτή κατέβαλλε. Οι άριστες σχέσεις των δύο κοινοτήτων στην περιοχή αποτελούν επί τόσα χρόνια τη δύναμη αποτροπής οποιονδήποτε τέτοιων δυσάρεστων εξελίξεων. 
Για να διατηρηθεί όμως αυτό το κλίμα επιβάλλεται η πολιτεία με σταθερά και αποφασιστικά βήματα να βάλει τέλος στην λειτουργία αυτών των παράλληλων δομών και με τους δικούς της μηχανισμούς να εξαλείψει κάθε παράνομη και παραθεσμική δραστηριότητα στέλνοντας μηνύματα προς πάσα κατεύθυνση για το κυρίαρχο κράτος που είναι παρόν. Αυτή η ιδιότυπη ασυλία – ασυδοσία να αντιποιούμαστε την θρησκευτική ιδιότητα κρατικών λειτουργών και να αμφισβητούμε το κυριαρχικό δικαίωμα μιας χώρας να καθορίζει η ίδια την λειτουργία των θεσμών, θέτοντας όρους και κανόνες που θα γίνονται σεβαστοί από όλους τους πολίτες αυτής της χώρας, πρέπει να σταματήσει. 
Η Δικαιοσύνη και οι λοιπές δημόσιες υπηρεσίες έχουν τα μέσα να επιβάλλουν την νομιμότητα προς κάθε κατεύθυνση. Είμαστε ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό κράτος που δεν έχει χώρο ούτε για παραθεσμούς ούτε για πλυντήρια μαύρου χρήματος, και πρέπει να το αποδεικνύουμε στην πράξη.

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Εορτασμός της Ημέρας των Ενόπλων Δυνάμεων και Αποστράτων/Βετεράνων - Ιδιαίτερη μνεία, για την προσφορά των αποστράτων και βετεράνων στην Πατρίδα μας








Με την πρέπουσα λαμπρότητα και επισημότητα πραγματοποιήθηκε σήμερα στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου Άρτας, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτης Άρτας κ. Καλλίνικου η επίσημη Δοξολογία, για τον Εορτασμό της Ημέρας των Ενόπλων Δυνάμεων, ενώπιον της Στρατιωτικής Ηγεσίας, Ενώσεων αποστράτων αξιωματικών  Στρατού, Αστυνομίας βετεράνοι Αξιωματικοί και οι Τοπικές Αρχές  και φορείς της πόλεως.
Κατά την διάρκεια τόσο της Δοξολογίας όσο και στον πανηγυρικό της ημέρας, έγινε ιδιαίτερη μνεία, για την προσφορά των αποστράτων και βετεράνων στην Πατρίδα μας

Μετά την δοξολογία ακολούθησε, η κατάθεση Στεφάνων στο Μνημείο Ηρώων και στη συνέχεια παράθεση καφέ σε καφετέρια της πόλεως.


ς.


































Λευτεριά στα λαμόγια και στους μιζαδόρους - Δεν υπάρχει καμία σωτηρία για τη χώρα όσο δεν λειτουργεί η Δικαιοσύνη!!





Παραγραφή σε ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην ιστορία της Μεταπολίτευσης έφερε ο Ποινικός Κώδικας που τέθηκε σε ισχύ τον περασμένο Ιούλιο, οδηγώντας στην απαλλαγή των κατηγορουμένων στην υπόθεση της Siemens για τα αδικήματα της δωροδοκίας και της δωροληψίας και αφήνοντας στο… απυρόβλητο ακόμη και τον πάλαι ποτέ «στρατηγό» της Χαριλάου Τρικούπη Θεόδωρο Τσουκάτο, παρά την ομολογία για το 1.000.000 γερμανικά μάρκα που έλαβε από τον γερμανικό κολοσσό με κατάληξη τα ταμεία του ΠΑΣΟΚ!
Το κατηγορητήριο για το γαϊτανάκι της μίζας που φέρεται ότι είχε στηθεί γύρω από την αμαρτωλή σύμβαση 8002/1997 για την προμήθεια των ψηφιακών κέντρων του ΟΤΕ από τη Siemens «κατέρρευσε» κατά το ήμισυ, με την έδρα του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων να προχωρά έπειτα από ακροαματική διαδικασία τριών ετών στην καταδίκη 22 από τους συνολικά 54 κατηγορουμένους και μόνο για το αδίκημα της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα.
Συγκεκριμένα, ένοχοι για ξέπλυμα βρόμικου χρήματος κατ' επάγγελμα κρίθηκαν ο πρώην ισχυρός άνδρας της Siemens Μιχάλης Χριστοφοράκος, ο από το στάδιο της ανάκρισης καταζητούμενος Χρήστος Καραβέλας και η σύζυγός του Μάρθα, ο Πρόδρομος Μαυρίδης, οι τραπεζίτες Φάνης Λυγινός και Ζαν Κλοντ Οσβαλντ (πριν από λίγους μήνες έσπασε το «βραχιολάκι» και έκτοτε τα ίχνη του αγνοούνται), οι Γερμανοί Μίκαελ Κουτσενρόιτερ και Ράινχαρτ Σίκατσεκ, καθώς και 14 ακόμη εμπλεκόμενα στελέχη της Siemens και του ΟΤΕ που βρίσκονται αντιμέτωπα με ποινές κάθειρξης έως και 15 έτη.
Στον αντίποδα, η έδρα, υιοθετώντας το πνεύμα της πρότασης της εισαγγελέως Ελένης Σκεπαρνιά, που μετά την αλλαγή του Ποινικού Κώδικα προχώρησε σε νέα εισήγηση, αποφάσισε την παύση της ποινικής δίωξης λόγω παραγραφής για τα αδικήματα της δωροδοκίας στον ιδιωτικό τομέα και της δωροδοκίας υπαλλήλου για τα κατηγορούμενα στελέχη της Siemens, της δωροληψίας στον ιδιωτικό τομέα για τα κατηγορούμενα στελέχη του ΟΤΕ, καθώς και της συνέργειας σε δωροληψία, αδίκημα που βάρυνε 20 κατηγορουμένους, μεταξύ των οποίων και ο Θεόδωρος Τσουκάτος.
Ελεύθερος
Έτσι, παρά την «ομολογία» του άλλοτε ισχυρού στελέχους του κόμματος για μαύρο χρήμα που μπήκε στα ταμεία του κόμματος από τη γερμανική εταιρία, ο ίδιος αναχώρησε χθες από το δικαστήριο ελεύθερος και κατά δήλωσή του δικαιωμένος!
Το αδίκημα που αντιμετώπιζε, άλλωστε, ήταν η συνέργεια σε δωροληψία των στελεχών του ΟΤΕ, το οποίο κατά την εισαγγελική λειτουργό δεν απεδείχθη. Και μπορεί ο ίδιος στην απολογία του να είχε υποστηρίξει ότι μέσω τρίτων προσώπων τα χρήματα ήρθαν σε δόσεις στο γραφείο του μέρα μεσημέρι, όπου οι ταμίες (σ.σ..: του κόμματος) τα μέτρησαν και τα πήραν, αλλά σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τη χθεσινή δικαστική κρίση, το αδίκημα για το οποίο κατηγορείτο ο Θεόδωρος Τσουκάτος είναι παραγεγραμμένο!
Και αυτό καθώς διώκεται πλέον σε βαθμό πλημμελήματος και άρα υπόκειται σε παραγραφή.
«Πήρα την πολιτική ευθύνη λέγοντας την αλήθεια και η δικαίωση ήρθε ύστερα από 11 χρόνια. Στη διάρκεια αυτών των 11 χρόνων απολύτως μόνος (με ελάχιστες εξαιρέσεις δημόσιας στήριξης από τους συναγωνιστές μου) δέχτηκα σιωπηλά συκοφαντίες, ψέματα, διαστρεβλώσεις. Με πίκρα τα αφήνω όλα πίσω» δήλωσε ο ίδιος μετά την εκφώνηση της απόφασης, αφήνοντας άλλη μια φορά αιχμές για το ΠΑΣΟΚ που, όπως είχε πει στην απολογία του, «τον κατέστησε αποδιοπομπαίο τράγο». Με βάση τη χθεσινή κρίση του δικαστηρίου αθώοι κρίθηκαν οι κατηγορούμενοι Νικόλαος Μανασής, Σάββας Γιαννακάκης, Αθανάσιος Ράμμος, Βασίλης Τυρογαλάς και Εμμανουήλ Παπαδογιαννάκης.
Οι κατηγορούμενοι που κρίθηκαν ένοχοι θα επανέλθουν την Παρασκευή προκειμένου να ακούσουν το δικαστήριο, το οποίο θα αποφανθεί για την αναγνώριση ή όχι των ελαφρυντικών που αιτούνται, απόφαση που άλλωστε θα καθορίσει και την τελική ποινή που θα τους επιβληθεί.
Απειλές Γιάννου κατά του Κοττάκη
Από τη φυλακή όπου βρίσκεται, ο Γιάννος Παπαντωνίου παρενέβη τηλεφωνικά με ωμό τρόπο και απειλητική διάθεση προς τον διευθυντή της «Εστίας» και αρθρογράφο της «δημοκρατίας» Μανώλη Κοττάκη για τον σχολιασμό του επί του κειμένου-ντροπής των 61 υποστηρικτών του πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ, για το οποίο ο ίδιος παραδέχτηκε πως εστάλη από τη γραμματέα του, πιθανόν να συντάχθηκε κιόλας καθ' υπόδειξίν του. Σύμφωνα με καταγγελίες του δημοσιογράφου, ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ του τηλεφώνησε κατά τη διάρκεια του διαλείμματος της ραδιοφωνικής του εκπομπής στον Real FM, διαμαρτυρόμενος για όσα είχαν ειπωθεί λίγο νωρίτερα διά των ερτζιανών, ότι, δηλαδή, το κείμενο των «61» αποτέλεσε ωμή παρέμβαση στο έργο της Δικαιοσύνης. Ο κ. Παπαντωνίου φέρεται ότι διαμαρτυρήθηκε πως παραβιάζονται τα ανθρώπινα δικαιώματά του, εξαιτίας της απόφασης «κάποιου ανακριτή».
Ο Μ. Κοττάκης χαρακτήρισε λάθος το κείμενο, θεωρώντας το παρέμβαση στη Δικαιοσύνη, ειδικά όταν αναφέρεται σε «πολιτικό κρατούμενο», για να λάβει -όπως καταγγέλλει- την απίστευτη απάντηση από τον πρώην υπουργό ότι έγινε λάθος από τη γραμματέα του... Στο ερώτημα του δημοσιογράφου αν έστειλε αυτός το κείμενο και όχι οι «61», επιχείρησε να τα μαζέψει, υποστηρίζοντας ότι έγινε λάθος στη μεταφορά από κείμενο σε κείμενο. Μάλιστα φέρεται ότι ισχυρίστηκε πως δεν μπορεί κάποιος ανακριτής να αποφασίζει να παραμένει στη φυλακή, κατονομάζοντας τον ανακριτή, εκφράζοντας τη γνώμη ότι οι «61» άσκησαν το δικαίωμά τους στην ελευθερία έκφρασης. Σύμφωνα μάλιστα με τον Μ. Κοττάκη, ο κ. Παπαντωνίου μίλησε για την «τρομοκρατία ενός άδικου κράτους» και εξέφρασε τη λύπη του «για τα δημοκρατικά φρονήματα» του δημοσιογράφου