Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Υπόσχεση αύξηση των συντάξεων το 2019 ! - Ξεκινάει η πιλοτική εφαρμογή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για συντάξεις.


Φωτογραφία του Alexandros Panagis.





Αύξηση των συντάξεων που βρίσκονται στο επίπεδο των 700 ευρώ υπόσχεται για το 2019 ο υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Τάσος Πετρόπουλος.
Συγκεκριμένα, ο κ. Πετρόπουλος,μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Κόκκινο ανέφερε πως έτσι, "με την έναρξη της ισχύος του ν. 4287, όταν επανυπολογιστούν οι συντάξεις, θα επιφέρουν μία μικρή αλλά αξιόλογη αύξηση στις κατώτατες συντάξεις. Αυτές μέχρι 700 ευρώ βλέπουμε ήδη ότι έχουν μία προσαύξηση, από 1η Ιανουαρίου του 2019". Για παράδειγμα:
από 503 ευρώ σε 595 ευρώ (αύξηση 92 ευρώ)
από 526 ευρώ σε 612 ευρώ (αύξηση 86 ευρώ)
από 606 ευρώ σε 666 ευρώ (αύξηση 60 ευρώ)
"Αυτές οι αυξήσεις είναι βέβαιο ότι θα υπάρξουν, είναι σχεδιασμένες και θα προκύψουν μέσα από το σύστημα", τόνισε ο κ. Πετρόπουλος.
Επίσης, "για συντάξεις ως 700 ευρώ θα υπάρχει από 1/1/2019 μηδενική συμμετοχή στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Η εξοικονόμηση κατά μέσο όρο είναι άλλα 30 ευρώ μηνιαίως", όπως ανέφερε.
Παράλληλα, από το 2019 "όσοι διαμένουν σε ενοίκιο θα λαμβάνουν επίδομα από 50 ως 87 ευρώ μηνιαίως".
Αναφερόμενος στην περικοπή του ΕΚΑΣ για τους χαμηλοσυνταξιούχους, ο κος. Πετρόπουλος σημείωσε πως "είναι μία νομοθετική ρύθμιση του 2015, που με την έναρξη κάθε έτους επανέρχεται η συζήτηση για αυτήν, ακριβώς επειδή υπάρχουν άνθρωποι που έχουν σοβαρό πρόβλημα", είπε ο κ. Πετρόπουλος και "δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τις αιτίες".
Από το 2010 με το ν. 3863 το ΕΚΑΣ αποσχίστηκε από την σύνταξη και τον πυρήνα προστασίας της, θεωρούμενο προνοιακή παροχή", όπως θύμισε, και "τότε, με το email Χαρδούβελη και τις δεσμεύσεις της τότε κυβέρνησης, η προοπτική ήταν να συνδεθεί με την περιουσιακή κατάσταση του λήπτη, αν έχει ακίνητα, κατοικία, κτλ. ... ενώ το ίδιο θα έμπαινε σε διαδικασία πλήρους κατάργησης".
"Όταν ήρθαμε το 2015", συνέχισε ο ίδιος, "συμφωνήσαμε τα μέτρα αυτά να ληφθούν σταδιακά, με σκοπό να σβήνουμε τις συνέπειες με άλλα μέτρα, αυτό που είπαμε "αντίμετρα" ή "παράλληλο πρόγραμμα"".
Ξεκινάει η πιλοτική εφαρμογή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για συντάξεις
Σύμφωνα με τον κ. Πετρόπουλο, στον ΕΦΚΑ την ίδια ώρα είναι βέβαιο ότι πετυχαίνουμε ένα πλεόνασμα άνω των 600 εκατ. ευρώ (... ο στόχος μας είναι, όπως και το 2017, να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα στη διαχείριση της καλύτερης απόδοσης των παροχών.
Με τις νέες ρυθμίσεις οφειλών, θα έχουμε ακόμη καλύτερη βελτίωση στα οικονομικά του ΕΦΚΑ και θα μπορέσουμε να κάνουμε μία καλύτερα σχεδιασμένη πολιτική το επόμενο διάστημα.
Στο μέτωπο της απόδοσης συντάξεων και εφάπαξ, ο κ. Πετρόπουλος σημείωσε ότι αντιμετωπίζονται "προβλήματα σχεδόν ενός αιώνα... αποτελεί μεγάλο επίτευγμα να έχουν περιοριστεί οι ληξιπρόθεσμες κύριες συντάξεις σε 75.000 με την έναρξη του 2018, κάτι που μας κάνει αισιόδοξους για ακόμη καλύτερη πορεία".
"Την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινώσουμε και την εφαρμογή της πλατφόρμας για τις προσωρινές συντάξεις που απονέμονται με την υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους (...) είναι μία πρόβα για την μελλοντική λειτουργία του ΕΦΚΑ ως προς την έκδοση των οριστικών συντάξεων με το σύστημα σε πλήρη λειτουργία, ώστε να εκδίδεται η σύνταξη τον ίδιο μήνα της υποβολής της αίτησης".
πηγή:http://www.enikonomia.gr/my-money/176545,tasos-petropoulos-yposchetai-afxisi-ton-syntaxeon-to-2019.html

Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

Περισσότεροι από 100.000.000 οι Έλληνες σε ολόκληρο τον κόσμο! Τα σύνορα της καρδιάς μας!






Eπιστημονικές έρευνες που βασίζονται στο DNA ανατρέπουν τα δεδομένα για τον αριθμό των ομογενών. Τα 20.000.000 από αυτούς είναι στην Τουρκία
Από τον
Νίκο Σταυρουλάκη 
Aς αφήσουμε -προς το παρόν- το ερώτημα «πόσοι είναι σήμερα οι Ελληνες παγκοσμίως;»… Ασφαλώς το ερώτημα είναι πολύπλοκο και το πρόβλημα περίπλοκο, αν μάλιστα διευρυνθεί με τους ελληνογενείς πληθυσμούς και τις διάσπαρτες κοινότητες-μειονότητες που υπάρχουν στα μήκη και τα πλάτη της Γης, από την Ινδία και το Αφγανιστάν μέχρι τη Χώρα των Βάσκων, την Ιρλανδία και τη Σκοτία, και από την Αυστραλία μέχρι τους χαμένους ελληνικούς πληθυσμούς της Λατινικής Αμερικής.

Εκεί, με αισθητή παρουσία στα κοινά, οι Ελληνες άφησαν στο πέρασμά τους εμφανές το ίχνος τους (ποδοσφαιρική ομάδα Κορίνθιανς στη Βραζιλία κ.λπ.), ενώ ισχυρότερο «σήμα» στέλνουν «αυτόχθονες» (μεταγενέστερα) πληθυσμοί μακρινών χωρών, που ισχυρίζονται οι ίδιοι πως κατάγονται από τους Ελληνες.

Oπως οι Καλάς στο Αφγανιστάν, που αβίαστα και υπερήφανα τονίζουν ότι είναι απόγονοι των Ελλήνων-Μακεδόνων, ή οι Αραούκοι (Αραουκανοί), «Ινδιάνοι» της Χιλής, που επιμένουν ότι είναι απόγονοι των Ελλήνων-Σπαρτιατών. Η εκδοχή αυτή αποτυπώθηκε και στη μελέτη του Lonko Kilapan με τίτλο: «El Origen Griego de los Araucanos» («Η ελληνική καταγωγή των Αραουκανών»), 1974, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις, Σαντιάγο!
Τα σύνορα της καρδιάς μας!
Ποια είναι (τελικά) τα σύνορα της καρδιάς μας; Ο ΥΠΕΞ Νίκος Κοτζιάς υποχρεώθηκε πριν από μερικούς μήνες να απαντήσει στον Τούρκο πρόεδρο Ταγίπ Ερντογάν και στις γνωστές αλυτρωτικές «κορόνες» του για την ανάγκη αναθεώρησης της Συνθήκης της Λωζάννης, επειδή -όπως είπε- τα «σύνορα της καρδιάς του δεν ταυτίζονται με τα σημερινά σύνορα της Τουρκίας», λέγοντας πως «και τα σύνορα της δικής μας καρδιάς φτάνουν μέχρι την Ινδία, αλλά δεν το κάνουμε θέμα»!

Το «απρόοπτο» της άποψης αυτής έγκειται στο γεγονός ότι προϊούσης της επιστημονικής έρευνας η συναισθηματική προσέγγιση τείνει να ταυτίζεται με την πολιτική απάντηση του Ελληνα ΥΠΕΞ στον Τούρκο πρόεδρο. Επιστημονικές έρευνες που διεξάγονται τα τελευταία χρόνια από αναγνωρισμένα διεθνή κέντρα, αξιοποιώντας ευρήματα της Γενετικής Επιστήμης και της ανάλυσης του δεσοξυριβοζονουκλεϊνικού οξέως στο ανθρώπινο σώμα (του γνωστού DNA), κατατείνουν στο συμπέρασμα ότι οι Ελληνες-ελληνογενείς ανά τον κόσμο είναι πολύ περισσότεροι από την εκτίμηση των 17.000.000 Ελλήνων της Γενικής Γραμματείας Αποδήμου Ελληνισμού του ελληνικού ΥΠΕΞ.
Στη γειτονιά μας ανάλογες έρευνες αποκτούν πρόσθετο ενδιαφέρον. Οπως η πολυετής γενετική έρευνα του ελβετικού ινστιτούτου Γενετικής i-GENEA, που βρήκε 300.000 «ελληνογενείς» στα Σκόπια, 900.000 Ελληνες στην Αλβανία και 4.400.000 ελληνικής καταγωγής πολίτες στη Βουλγαρία!

Διήρκεσε πάνω από 10 χρόνια και βασίστηκε σε γενετικά δείγματα και εκτενή βιβλιογραφία από 500 επιστημονικές πηγές, ενώ ανανεώνεται με ό,τι νεότερο…
Με αφορμή την παραπάνω έρευνα, αναβιώνουν παλαιότερες επιστημονικές προσεγγίσεις γερμανικών ιδρυμάτων και επιστημόνων για την πληθυσμιακή κατανομή των μειονοτήτων και στη γειτονική Τουρκία.

Ο χάρτης κατανομής των μειονοτήτων στη σύγχρονη Τουρκία της Γερμανίδας ερευνήτριας Liesa Nestmann (1989), δημοσιευμένος στην εργασία της «Die Ethnische Differenzierung der Bevolkerung der Ostturkei in ihren Sozialen Bezugen» («Η εθνική διαφοροποίηση του πληθυσμού της Ανατολικής Τουρκίας και η κοινωνική σημασία της»), 1989, που αναδημοσιεύτηκε στην εργασία της Κουρδογερμανίδας Anna Grabolle-Celiker «Kurdish Life in Contemporary Turkey - Migration, Gender and Ethnic Identity» («Η κουρδική ζωή στη σύγχρονη Τουρκία - Μετανάστευση, γενετική καταγωγή και εθνική ταυτότητα»), 2013, παρουσιάζει μία Τουρκία-μωσαϊκό, με 72 διάσπαρτες μειονοτικές ομάδες, από την Ανατολία έως τα παράλια του Αιγαίου, έτοιμη να εκραγεί... Σε αυτήν την Τουρκία ικανό ποσοστό καταγράφει η μειονοτική Griechishe-Christen (Ελληνες χριστιανοί).

Το ποσοστό αυτό «αριθμοποίησε» εκείνη την περίοδο ο καθηγητής Εφαρμοσμένης Οικονομίας του Πάντειου Πανεπιστημίου Σταύρος Θεοφανίδης στη μελέτη του «Πληθυσμός και ανάπτυξη στην Ελλάδα» (Αθήνα, 1998), αναφέροντας ότι Ελληνες και ελληνογενείς σε ολόκληρο τον κόσμο ξεπερνούν τα 100.000.000, ενώ μόνο στην Τουρκία υπάρχουν σήμερα περί τα 20.000.000 Ελληνες! Με άλλα λόγια, η Ελλάδα συνορεύει (πληθυσμιακά) με τον εαυτό της!
Στη χερσόνησο του Αίμου
Η έρευνα του i-GENEA δημοσιεύτηκε πρώτη φορά το 2010, προκαλώντας αίσθηση στις γειτονικές χώρες και στους επιστήμονες που εργάζονται με τις σύγχρονες μεθόδους «αυτοσωμάτωσης». Κυρίως όμως στα Σκόπια, όπου από τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας αναδύθηκε το ιστορικό εύρος αναζήτησης της εθνικής ταυτότητας των μη Αλβανών κατοίκων της χώρας.
Η έρευνα συνεχίστηκε το 2014, τροφοδοτώντας τις «υπαρξιακές» αναζητήσεις των Σκοπιανών, και επανήλθε φέτος στη δημοσιότητα από τα σκοπιανικά ΜΜΕ (2017), καθώς η χώρα βρίσκεται σε «υπαρξιακή μετάβαση»…

Η απομακεδονοποίηση που καλλιεργεί η νέα μεικτή εξουσία Αλβανών-σλαβόφωνων, προκειμένου να εμφανιστεί περισσότερο ευέλικτη στις επικείμενες διαπραγματεύσεις με την Ελλάδα για το όνομα, το 2018, ήδη κλονίζει το συνειδησιακό οικοδόμημα των πολιτών της ΠΓΔΜ ως προς το «ποιοι τελικά είμαστε οι κάτοικοι των Σκοπίων;».

Τη βάση του προβλήματος σε σχέση και με την Ελλάδα περιέγραψε σε συνέντευξη (ΕΡΤ, 18/12/2017) ο Νίκος Κοτζιάς, τονίζοντας -εμμέσως πλην σαφώς- ότι το πρόβλημα (μεταξύ μας) δεν είναι η ταυτότητα. Το πρόβλημα είναι ο αλυτρωτισμός!
Είπε ο υπουργός: «Πρέπει να ‟ακούτε και αυτό που δεν λέγεται! Οι Σκοπιανοί πρέπει να καταργήσουν τον αλυτρωτισμό για να μπορέσουμε να κάνουμε μία συμφωνία εμπιστοσύνης. Και πρέπει να ξεφύγουν από την αίσθηση ότι εμείς θέλουμε να τους διαλύσουμε... Οι διαφορές μας με τα Σκόπια είναι πάρα πολύ σημαντικές όσον αφορά την ταυτότητα των ανθρώπων, ως προς το “‟ποιος είμαι, από πού έρχομαι και πού πάω…”. Δεν αφορά όμως γεωπολιτικά ζητήματα, χωρίς (σ.σ.: εκτός) τον αλυτρωτισμό»!
Ασφαλώς, στην έρευνα του ελβετικού ινστιτούτου (www.igenea.com) τηρούνται νόρμες διαχωρισμού εθνοτήτων με τοπολογικά κριτήρια, που δεν ταυτίζονται απαραίτητα με συνειδησιακούς διαχωρισμούς εθνοτήτων. 
Για παράδειγμα, η αποκοπή Θρακών και Μακεδόνων από την ελληνική φυλετική οντότητα δεν αντέχει στο ιστορικό βάθος, αφού παραγνωρίζει τους ιστορικούς συνεκτικούς δεσμούς των φύλων αυτών με τον ελληνικό εθνολογικό κορμό. Ωστόσο, η έρευνα, από γενετικής άποψης, καταρρίπτει αλλοπρόσαλλους διεκδικητικούς ισχυρισμούς σε βάρος της χώρας μας.

Ως προς το αρχικό ερώτημα, πόσοι είναι οι Ελληνες ανά την υφήλιο, απαντήσεις επιχείρησε να δώσει πριν από περίπου 20 χρόνια ο καθηγητής Θεοφανίδης. Σε άρθρο που δημοσίευσε στην εφημερίδα «Απογευματινή» (18/12/1998) ανέφερε πως στο ερώτημα «πόσοι είναι σήμερα οι Ελληνες;» ακριβής απάντηση δεν μπορεί να δοθεί…

«Με αυτή τη μορφή το ερώτημα φυσικά και δεν μπορεί να απαντηθεί μόνο από τα αποτελέσματα των απογραφών πληθυσμού που διενεργεί η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, σύμφωνα με την οποία στην ελληνική επικράτεια υπάρχουν σήμερα περίπου 11.000.000 Ελληνες. Ούτε από τα στοιχεία που έχουν μέχρι σήμερα συγκεντρώσει το Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού (ΣΑΕ) και η αντίστοιχη γραμματεία του υπ. Εξωτερικών, σύμφωνα με την οποία υπάρχουν περί τα 17.000.000 Ελληνες ανά την υφήλιο. Και αυτό διότι ο ορισμός “‟Ελλην” δεν μπορεί να είναι ‟τέλειος, σαφής και ευκρινής, όπως απαιτεί η επιστημονική μέθοδος» έγραφε σχετικά και συμπλήρωνε:

«Αν στο πλήθος των Ελλήνων προσθέσει κανείς και τους οριζομένους ως ελληνογενείς, ο καθορισμός του συνολικού αριθμού τους καθίσταται αδύνατος με τυπικές μεθόδους απαρίθμησης».
Ωστόσο, με θεωρητικές προσεγγιστικές μεθόδους κατέληγε από τότε στο συμπέρασμα ότι «οι Ελληνες και οι ελληνογενείς ξεπερνούν τους 100.000.000».
Οι σημερινές γενετικές προσεγγίσεις τείνουν να τον επιβεβαιώσουν.
300.000 το σύνολο στα γειτονικά Σκόπια
Σύμφωνα με γράφημα στην έρευνα του i-GENEA, το 15% των Σκοπιανών είναι Ελληνες κατά το DNA! Με βάση τη σημερινή πληθυσμιακή κατάσταση των 2.000.000 κατοίκων, το 15% δίνει 300.000 Ελληνες!
Με βάση την έρευνα, στην ίδια χώρα υπάρχουν σλαβόφωνοι Σέρβοι σε ποσοστό επίσης 15% (δηλαδή και αυτοί είναι 300.000), οι Αλβανοί αγγίζουν το 10%, δηλαδή 200.000, οι Τεύτονες (γερμανικό φύλο της Βαλτικής που πέρασε τον Δούναβη) είναι το 20%, δηλαδή 400.000, ενώ οι λοιποί -μη Σέρβοι - σλαβόφωνοι που επιθυμούν να αποκαλούνται «Μακεδόνες» είναι μόλις το 30%, δηλαδή 600.000 άτομα.
Η «μακεδονική» συνείδησή τους δεν τους επιτρέπει να υποκύψουν στις πιέσεις της Σόφιας, που, εκμεταλλευόμενη το γεγονός του συγγενούς γλωσσικού ιδιώματος, επιμένει να εννοεί τη FYROM «ζωτικό χώρο» της Βουλγαρίας…
4.400.000 κατοικούν στη Βουλγαρία!
Σύμφωνα με τα σκοπιανά δημοσιεύματα, που ανέδειξαν τις τελευταίες μέρες (για προφανείς λόγους) την έρευνα του i-GENEA που αφορά τη Βουλγαρία, ανατρέπεται άρδην η εικόνα της πληθυσμιακής υπόστασης του γειτονικού κράτους. Η έρευνα έδειξε ότι το 49% του πληθυσμού της Βουλγαρίας είναι «Θράκες» (προσέγγιση λογική), ενώ παρουσιάζει και ένα 11% που το θέλει να εκπροσωπεί αμιγώς «Ελληνες» (όχι ελληνογενείς).
Τα ποσοστά, αθροιστικά, αποδίδουν ένα 60%, που σημαίνει ότι επί συνόλου 7.500.000 κατοίκων της Βουλγαρίας οι 4.400.000 είναι γενετικά ελληνογενείς. Η Βουλγαρία, που συγκροτείται προς Νότο από θρακικά και μακεδονικά εδάφη, δεν θεωρείται παράλογο να περιλαμβάνει ελληνογενείς πληθυσμούς, με τη «διαχωριστική γραμμή» ανάμεσα στο μεσογειακό και το σλαβικό στοιχείο να μετατοπίζεται βόρεια του Πύργου (Burgas) και της Φιλιππούπολης (Plovdiv).
900.000 βρίσκονται στην Αλβανία
Στην Αλβανία η γενετική έρευνα του ινστιτούτου i-GENEA διαψεύδει τον Αλβανό πρωθυπουργό Εντι Ράμα που ισχυρίζεται ότι «ούτε στην ελληνική Χειμάρρα υπάρχουν Ελληνες»! Η έρευνα διαπιστώνει πως το 14% του αλβανικού πληθυσμού (όχι μόνο στον Νότο) είναι Ελληνες, δηλαδή περίπου 400.000 (2.800.000 κάτοικοι επί 14%), ενώ αναφέρονται και 18% Θράκες. Ως «Θράκες» θεωρεί το αυτόχθονο τοπικό φύλο της ακριτικής περιοχής, που από την αρχαιότητα αυτοπροσδιορίζεται ως «ελληνικό». Το ποσοστό μεταφράζεται σε 500.000 Θράκες (γενετικά) στην Αλβανία. Συνολικά τα ποσοστά δίνουν ένα 32%, που αριθμοποιείται σε 900.000 ελληνογενείς.
Εννοείται ότι η επιστημονική αυτή προσέγγιση αφορά γενετικά και όχι συνειδησιακά χαρακτηριστικά των παραπάνω.

Από φυσιογνωμιστική πλευρά, τα ποσοστά επιβεβαιώνουν τον χαλαρό διαχωρισμό των Αλβανών σε «Γκέγκηδες» και «Τόσκηδες», με τους δεύτερους να φέρουν τα φυσιογνωμιστικά χαρακτηριστικά της πλειονότητας των «Αλβανών» του Νότου, που δεν σχετίζονται ούτε με τα αντίστοιχα των Αλβανών του Βορρά ούτε με τα γενικά φυσιογνωμιστικά χαρακτηριστικά των Αλβανών του Κοσσυφοπεδίου!
Αν η γενετική προσέγγιση του i-GENEA είναι ορθή, στη γειτονική χώρα οι 900.000 Ελληνες-ελληνογενείς αποτελούν το 1/3 του συνολικού πληθυσμού της σημερινής Αλβανίας!

Από ιστορική άποψη, όπως σημειώνεται στην ιστοσελίδα himara.gr που δημοσίευσε στοιχεία της έρευνας, στα χρόνια των επιδρομών δυτικών φύλων στα Βαλκάνια, αρχικά των Οστρογότθων και αργότερα των Νορμανδών, η αυτοκρατορική εξουσία στη Βασιλεύουσα απέστειλε στρατό και εποίκους να κατοικήσουν την περιοχή του Δυρραχίου (αρχαία Επίδαμνος) και του Φιέρι (αρχαία Απολλωνία, αποικία των Κορινθίων) ως ανάχωμα στους εισβολές.

Οι ελληνικής προέλευσης πληθυσμοί αυτοί εγκαταστάθηκαν οριστικά στην περιοχή, απέκτησαν γη και εδραίωσαν την παρουσία τους, ανανεώνοντας το ελληνικό στοιχείο που προϋπήρχε στις παράκτιες ελληνικές αποικίες στην ανατολική ακτή της Αδριατικής από την αρχαιότητα. Η εγκατάστασή τους ενδυνάμωσε την άμυνα του Βυζαντίου στα δύο άκρα της Εγνατίας Οδού (που συνέδεε το Δυρράχιο με την Κωνσταντινούπολη μέσω Θεσσαλονίκης), όσο η κραταιά Βασιλεύουσα μπορούσε ακόμα να φυλάσσει με ασφάλεια τις πύλες της Ευρώπης και από τους αναδυόμενους ανατολικούς εισβολείς.

Σημειώνεται πως η Αννα Κομνηνή αναφέρεται στην άμυνα του Δυρραχίου (δύο-ράχες, με το «ρ» να διπλασιάζεται λόγω σύνθετης λέξης) περιγράφοντας τα πανύψηλα ισχυρά τείχη της πόλης.

Και όλα αυτά συμβαίνουν ενώ στην Αλβανία εξελίσσεται κυβερνητική κρίση (και) λόγω μειονοτικού. Ο νέος πρόεδρος της Αλβανίας Ιλίρ Μέτα άσκησε (περιέργως) το συνταγματικό του δικαίωμα να μην προσυπογράψει τον πρόσφατο νόμο με τον βαρύγδουπο τίτλο «Περί προστασίας των μειονοτήτων» (την ώρα που ο πρωθυπουργός Ράμα επιτίθεται στην ελληνική μειονότητα με όλα τα μέσα), με τον οποίο το αλβανικό βαθύ κράτος επιχειρεί να «τακτοποιήσει» μειονοτικά θέματα της χώρας εν όψει της προσδοκίας για την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας. Ο νόμος στηρίζεται από τους δύο μεγάλους συνασπισμούς στην αλβανική πολιτική σκηνή, καθώς το αλβανικό Κοινοβούλιο ενέκρινε τον νόμο στα μέσα Οκτωβρίου με ψήφους του κυβερνώντος Σοσιαλιστικού Κόμματος του Ράμα και του κύριου πυλώνα της αντιπολίτευσης, του Δημοκρατικού Κόμματος.

Συγκέντρωσε, ωστόσο, τα πυρά μερίδας της αντιπολίτευσης, καθώς κατά του συγκεκριμένου νόμου τάχθηκαν οι βουλευτές του Σοσιαλιστικού Κινήματος για την Ενσωμάτωση (LSI ), του οποίου ιδρυτής είναι ο πρόεδρος Μέτα, και η ελληνική μειονότητα, μέσω του βουλευτή και προέδρου του ΚΕΑΔ Βαγγέλη Ντούλε.

Ο νόμος θα τεθεί σε ισχύ με το συνταγματικό παράδοξο να μη φέρει την υπογραφή του αρχηγού του κράτους, καθώς ήδη δημοσιεύτηκε στην αλβανική Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
πηγή:http://www.dimokratianews.gr/content/81547/perissoteroi-apo-100000000-oi-ellines-se-olokliro-ton-kosmo

Με Αρετή και Τόλμη








Παρακολουθήστε το επεισόδιο 15  της εκπομπής του ΓΕΕΘΑ με θέμα την δράση  των Ενόπλων Δυνάμεων μας.

Δημοσιεύτηκε στις 3 Ιαν 2018



«Βρωμιά» του Βερολίνου: Ζήτησε άδεια από την Τουρκία για να κάνει έρευνες στα Κύθηρα! – Η απάντηση της Αθήνας





Η Ελληνική κυβέρνηση προχώρησε σε άμεση ανάκληση της άδειας που είχε παραχωρήσει στο γερμανικό ερευνητικό πλοίο «Meteor» για επιστημονικές έρευνες στο Αιγαίο, καθώς οι Γερμανοί ζήτησαν άδεια από την Τουρκία για να προχωρήσουν σε έρευνες στα… Κύθηρα, εντός μιας περιοχής της οποίας η αρμοδιότητα ανήκει στην Ελλάδα και μόνο.

Το σίριαλ με το «Meteor» έχει αρχίσει από την προηγούμενη εβδομάδα, όταν το γερμανικό πλοίο που ανήκει στο πανεπιστήμιο του Αμβούργου ξεκίνησε έρευνες ανοικτά της Λήμνου.

Το πλήρωμα του γερμανικού ερευνητικού πλοίου είχε λάβει εξουσιοδότηση από τις ελληνικές αρχές να προχωρήσει σε έρευνες, αφού προηγουμένως είχε ζητήσει άδεια από το υπουργείο Εξωτερικών.

Στις 29 Δεκεμβρίου, όταν το «Meteor» έπλεε κοντά στη Λήμνο, οι τουρκικές αρχές προβάλλοντας τον ισχυρισμό ότι πλέει σε τουρκικά ύδατα και ότι δεν έχει άδεια από τουρκικό σταθμό, απαίτησαν έντονα να αποχωρήσει!

Όμως οι επικεφαλής του «Meteor» και του πανεπιστημίου του Αμβούργου έσπευσαν να αναγνωρίσουν την τουρκική «δικαιοδοσία» εκεί που υπάρχει μόνο η ελληνική κυριαρχία και ζήτησαν άδεια για τη διεξαγωγή επιστημονικών ερευνών στο Αιγαίο από την Άγκυρα!

Έτσι εξηγείται πως αμέσως οι παράκτιοι σταθμοί της Σμύρνης και της Αττάλειας εξέδωσαν Navtex με τις οποίες δέσμευαν συνολικά εννέα θαλάσσιες περιοχές που ορίζονται από τα νησιά Λήμνος-Κάρπαθος-Κύθηρα για να συνεχίσει τις έρευνες το γερμανικό πλοίο

Το μεσημέρι της Τετάρτης, το πανεπιστήμιο του Αμβούργου ενημερώθηκε ότι η ελληνική κυβέρνηση ανακάλεσε την άδεια που είχε παραχωρήσει στο «Meteor» για διεξαγωγή ερευνών στο Αιγαίο.

Πλωτό του Λιμενικού προσέγγισε το «Meteor» που πλέει ανοιχτά της Λέσβου και ενημέρωσε τον πλοίαρχο ότι δεν έχει πλέον άδεια για να συνεχίσει τις έρευνες.

Οι αρμόδιοι του γερμανικού πλοίου απάντησαν ότι έχουν σταματήσει τις έρευνες.

Δια παν ενδεχόμενο, σκάφος του Λιμενικού παραμένει στην περιοχή και σύμφωνα με πληροφορίες οι Έλληνες αξιωματικοί έχουν οδηγίες να προχωρήσουν στη σύλληψη των αρμοδίων του πληρώματος αν επιχειρήσουν να κάνουν έρευνες, δεδομένου ότι πλέον δεν έχουν την απαιτούμενη διπλωματική άδεια από την ελληνική κυβέρνηση.

Το ατόπημα των Γερμανών έχει θορυβήσει την ελληνική κυβέρνηση. Κι αυτό διότι θεωρείται περίεργο πώς παρέβλεψαν τα ισχύοντα από το διεθνές δίκαιο και ζήτησαν άδειες για έρευνες από μια τρίτη κυβέρνηση, όταν αποτελεί βασική αρχή του διεθνούς δικαίου ότι για έρευνες στα διεθνή ύδατα την αποκλειστική ευθύνη για παραχώρηση άδειας έχει το παράκτιο κράτος που έχει την ευθύνη για έρευνα και διάσωση (η περιοχή αυτή συμπίπτει με τα όρια του FIR της χώρας).

Άρα οι Γερμανοί δεν είχαν κανένα λόγο να ζητήσουν άδεια από τις τουρκικές αρχές για να κάνουν έρευνες στον 23ο μεσημβρινό -τέμνει τα Κύθηρα- όπου είχαν προγραμματίσει να βρίσκεται το «Meteor» στις 5 Ιανουαρίου, ούτε στην Κάρπαθο ή σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή εντός του FIR Αθηνών όπου η άδεια παραχωρείται αποκλειστικά από την ελληνική κυβέρνηση.

πηγη- https://national-pride.org/2018/01/03/

Η κοσμοπολίτικη αντίληψη, ο φονταμενταλισμός και η παραδοσιακή οικογένεια στην Ελλάδα και διεθνώς




oikogenia





Γράφει: ο Γιώργος Γκορέζης*
web    : ggore.wordpress.com


Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε η παγκοσμιοποίηση δεν είναι μόνο οικονομική, αλλά και πολιτική, τεχνολογική και πολιτιστική. Oι άνθρωποι στην προσπάθεια να κατανοήσουν ένα κόσμο που μεταβάλλεται ραγδαία, αναμετρούνται με συνταρακτικές πραγματικότητες, όπως η τρομοκρατία, οι κλιματικές μεταβολές, οι εξελίξεις στις επικοινωνίες, η επέκταση των διεθνών χρηματοοικονομικών συναλλαγών, οι νέες τεχνολογίες, οι γεωπολιτικές αλλαγές, και οι αλλαγές στην κουλτούρα και τις οικογενειακές σχέσεις. Δύο όμως είναι οι αλλαγές που δεσπόζουν στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης. Η εξασθένηση της παράδοσης και η σύγκρουση της κοσμοπολίτικης αντίληψης με τον φονταμενταλισμό.
Στις Δυτικές χώρες οι δημόσιοι θεσμοί και η καθημερινή ζωή αποσπώνται από την επιρροή των εθίμων και της παράδοσης. Αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο πολλές κοινωνίες που παρέμεναν παραδοσιακές, αρχίζουν να απομακρύνονται από την παράδοση. Η παράδοση και το έθιμο συνιστούν τα κυριότερα συστατικά στοιχεία της ζωής των περισσοτέρων ανθρώπων για το μεγαλύτερο μέρος της ανθρώπινης ιστορίας, αλλά ο ευρωπαϊκός διαφωτισμός και ορθολογισμός του 18ου αιώνα προσέδωσε στην παράδοση ένα άσχημο περιεχόμενο, και έκτοτε η ακαδημαϊκή ζωή θα διερευνά συνεχώς τα όρια των παραδόσεων. Παρά ταύτα οι παραδόσεις είναι αναγκαίες στην κοινωνία και θα εξακολουθήσουν να διατηρούνται, αλλά θα μεταβάλλονται και θα προσαρμόζονται στις εκάστοτε συνθήκες.
Η δεύτερη αλλαγή του αιώνα μας αφορά στη σύγκρουση μεταξύ της κοσμοπολίτικης αντίληψης και του φονταμενταλισμού, του απόλυτου και του σχετικού. Υπάρχει μια άποψη ότι ο φονταμενταλισμός υπήρχε ανέκαθεν, αλλά αυτό δεν ισχύει. Η άνοδος του φονταμενταλισμού αποτελεί την απάντηση στις δυνάμεις της παγκοσμιοποίησης. Είναι το παιδί της παγκοσμιοποίησης, στην οποία αντιδρά αλλά και την χρησιμοποιεί. Σχεδόν παντού οι φονταμενταλιστικές ομάδες χρησιμοποιούν τις νέες επικοινωνιακές τεχνολογίες. Ο Αγιατολαχ Χομεϊνί κυκλοφόρησε ευρέως βίντεο και κασέτες με τις διδασκαλίες του, ενώ οι μαχητές Χιντού, της Αλ Καϊντα και του Ισλαμικού Κράτους (isis )χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο και την ηλεκτρονική αλληλογραφία.
Όμως το απόλυτο είναι σκληρό ναρκωτικό. Πολλές φορές ο εθισμός στο απόλυτο μας έχει κάνει παιδιά που κρατιούνται από τη φούστα της μάνας τους. Έχει δολοφονήσει εκατομμύρια ανθρώπων μέχρι σήμερα, ενώ το σχετικό δεν σκότωσε ποτέ κανένα. Σήμερα δεν μας χρειάζονται απόλυτες ηθικές αξίες. Χρειάζονται κώδικες συμπεριφοράς που να βασίζονται στο σεβασμό της ελευθερίας και της αξιοπρέπειας του άλλου, και που να διαφοροποιούνται όταν οι συνθήκες αλλάζουν. Κάτι που ήταν αμαρτία στο παρελθόν-σαν τη ελευθερία του έρωτα-σήμερα είναι δικαίωμα, αυτό που ήταν κάτι φυσικό-η δουλεία-σήμερα είναι έγκλημα.
Ο φονταμενταλισμός αποτελεί ένα κάλεσμα επιστροφής στα παλαιά ιερά και θρησκευτικά κείμενα, τα δόγματα των οποίων θα πρέπει να εφαρμοστούν στην κοινωνική, την οικονομική και την πολιτική ζωή. Οι κληρικοί και οι άλλοι προνομιούχοι ερμηνευτές των δογμάτων αποκτούν θρησκευτική και κοσμική εξουσία. Πιθανόν να επιδιώξουν την άμεση ανάληψη των ηνίων της διακυβέρνησης, όπως συνέβη στο Ιράν και στο Αφγανιστάν, ή να συνεργαστούν με τα πολιτικά κόμματα.
Σ΄ ένα κόσμο που παγκοσμιοποιείται και αναζητά νόημα, ο φονταμενταλισμός καταλήγει να είναι μια παράδοση, που η υπεράσπιση της γίνεται με τον παραδοσιακό τρόπο. Δεν έχει να κάνει με την ουσία των θρησκευτικών ή των άλλων πίστεων, αλλά με τελετουργικές αλήθειες. Το κρίσιμο σημείο είναι ο τρόπος υπεράσπισης ή επιβεβαίωσης της αλήθειας των πίστεων.
Ο φονταμενταλισμός δεν είναι μόνο μια απλή αντίθεση στη νεωτερικότητα που παγκοσμιοποιείται. Όποια μορφή κι αν έχει, θρησκευτική, εθνοτική, εθνικιστική, πολιτική, φλερτάρει με το ενδεχόμενο βίας και είναι εχθρός των κοσμοπολίτικων αξιών. Οι κοσμοπολίτες οφείλουν να καταστήσουν σαφές ότι η ανοχή και ο διάλογος καθοδηγούνται από οικουμενικές αξίες. Όλοι μας χρειαζόμαστε ηθικές δεσμεύσεις και θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να οργανώσουμε δυναμικά την άμυνα των ηθικών αξιών, όπου η ανάπτυξη τους είναι περιορισμένη, ή όπου απειλούνται. Η κοσμοπολίτικη ηθική προβάλλει το θάρρος. Η ζωή αποκτάει όνομα όταν διαθέτουμε κάτι για το οποίο αξίζει να πεθάνουμε.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του θρησκευτικού φονταμενταλισμού σε όλο τον κόσμο είναι η αντίθεση στην ισότητα των φύλων και την σεξουαλική ελευθερία των γυναικών, δύο στοιχεία ασύμβατα με την παραδοσιακή οικογένεια. Ελάχιστες είναι οι χώρες του κόσμου όπου δεν διεξάγεται έντονη συζήτηση για το θέμα αυτό. Και όπου ο διάλογος απουσιάζει από τη δημόσια σφαίρα, αυτό οφείλεται πρωτίστως στο γεγονός ότι καταπιέζεται δυναμικά από αυταρχικές κυβερνήσεις, ή φονταμενταλιστικές ομάδες.
Αρκετοί πολιτικοί, αλλά και ομάδες πίεσης ισχυρίζονται ενίοτε ότι αν υπάρξουν αλλαγές στην οικογενειακή πολιτική ( το διαζύγιο καταστεί ευκολότερο, τάση που επικρατεί στη χώρα μας, ή δυσκολότερο ) θα υπάρξει δυνατότητα άμεσης επίλυσης των προβλημάτων μας.  Καθημερινά, πολιτικοί και ακτιβιστές μας καλούν να επιστρέψουμε στην παραδοσιακή οικογένεια. Η οικογένεια αποτελεί πεδίο διαμάχης μεταξύ της παράδοσης και της νεωτερικότητος, τόσο σε καθημερινό όσο και σε συμβολικό επίπεδο
Αλλά οι ανθρώπινες κοινωνίες και οι πολιτισμοί έχουν γνωρίσει πληθώρα διαφορετικών μορφών οικογενειακών συστημάτων. Ωστόσο η οικογένεια στις μη σύγχρονες κουλτούρες χαρακτηρίζεται από κάποια γνωρίσματα που συναντώνται σχεδόν σ’ όλο τον κόσμο. Κατά πρώτον η παραδοσιακή οικογένεια αποτελούσε μια οικονομική μονάδα, και στην αγροτική παραγωγή συμμετείχε το σύνολο της οικογένειας. Η ανισότητα ανδρών γυναικών ήταν τέτοια που ότι και αν πούμε για τη σημασία της δήλωσης αυτής δεν θα είναι υπερβολή. Στην Ευρώπη οι γυναίκες συνιστούσαν περιουσία των πατέρων ή των συζύγων, σαν κινητή περιουσία την όριζε ο νόμος. Σε παρόμοια θέση βρίσκονταν και τα παιδιά.
Η  έννοια της παραδοσιακής οικογένειας στις δυτικές κοινωνίες ήταν σε μεταβατική φάση την δεκαετία του 1950. Εκείνη την εποχή οι γυναίκες που εργάζονταν ήταν λίγες, και για τις γυναίκες ήταν δύσκολο να αποκτήσουν διαζύγιο χωρίς να στιγματιστούν. Εντούτοις, οι άνδρες και γυναίκες εκείνης της εποχής ήταν περισσότερο ίσοι από ότι προηγουμένως, τόσο στην πράξη όσο και ενώπιον του νόμου. Από τότε οι αλλαγές στην οικογένεια είναι ραγδαίες.
Οι λεπτομέρειες διαφέρουν από κοινωνία σε κοινωνία, αλλά οι τάσεις είναι εμφανείς. Αρχίζει να επικρατεί η άποψη ότι η σωστή σχέση είναι μια σχέση ίσων, όπου η κάθε πλευρά διαθέτει ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις. Έπειτα η γνήσια σχέση βασίζεται στην επικοινωνία, και η ομιλία και ο διάλογος αποτελούν βάση για τη λειτουργία της. Η εμπιστοσύνη είναι κάτι που αποκτιέται με επίμονη προσπάθεια, δεν μπορεί ποτέ να θεωρηθεί δεδομένη.
Υπάρχουν πολλά ανησυχητικά φαινόμενα στην σημερινή κατάσταση της οικογένειας στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Οι φονταμενταλιστικοί ισχυρισμοί ότι κάθε οικογενειακή μορφή είναι το ίδιο καλή, ή, ότι η παρακμή της παραδοσιακής οικογένειας είναι καταστροφική είναι και τα δύο λάθος. Διότι οι δυνάμεις που προωθούν την δημοκρατία και την οικονομική ανάπτυξη είναι η ισότητα και η εκπαίδευση των γυναικών, που επιτυγχάνονται με τον μετασχηματισμό της παραδοσιακής οικογένειας. Και η ισότητα των δύο φύλων δεν είναι απλώς μια κεντρική αρχή της δημοκρατίας. Σχετίζεται με την πραγμάτωση των προσδοκιών μας.-


*Ο Yπτγος Γιώργος Γκορέζης είναι συγγραφέας, αρθρογράφος. πολιτικός-Στρατιωτικός αναλυτής.







Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2018

Η εφαρμογή της μείωσης του αφορολόγητου θα γίνει το 2020 και όχι το 2019






«Για το 2018 δε θα έχουμε καμία διαφορά στα φορολογικά, ούτε θα έχουμε μείωση στο αφορολόγητο», διαβεβαίωσε η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου μιλώντας στο Καλημέρα Ελλάδα.

Η Κ.Παπανάτσιου εξέφρασε την πεποίθηση ότι η εφαρμογή της μείωσης του αφορολόγητου θα γίνει το 2020 και όχι το 2019, οπότε καθώς το οικονομικό επιτελείο θεωρεί ότι θα πιαστούν οι στόχοι του 2018 και δεν θα χρειαστεί.

Σχετικά με τις αντικειμενικές αξίες, σημείωσε ότι η υποχρέωση είναι να έχουν οριστεί μέχρι τις 31 Μαρτίου, αναφέροντας πως η διαδικασία έχει ήδη ξεκινήσει. Κληθείσα να απαντήσει στο αν θα υπάρχει διαφορά με τις τρέχουσες, είπε ότι δεν είναι σε θέση να απαντήσει, υπογραμμίζοντας ότι οι εκτιμητές είναι ανεξάρτητοι.

Παραδεχόμενη ότι ο στόχος των φόρων ακινήτων παραμένει ίδιος, επεσήμανε ότι η αλλαγή των αντικειμενικών αξιών στοχεύει στο να καλυφθούν οι μεγάλες διαφορές που υπάρχουν σε περιοχές της χώρας.

Μιλώντας για το ζήτημα του πλαστικού χρήματος και συγκεκριμένα για τη σύνδεσή του με το «χτίσιμο» του αφορολόγητου, αλλά και τις κληρώσεις της φορολοταρίας, διαβεβαίωσε πως ισχύουν όλες οι αποδείξεις συναλλαγών με κάρτες στο χτίσιμο του αφορολόγητου, παρά το γεγονός πως στη φορολοταρία δεν υπολογίζονται οι συναλλαγές με κάρτα που έγιναν σε επιχειρήσεις των οποίων οι λογαριασμοί είναι προσωπικοί και όχι επαγγελματικοί.

Εκεί, ωστόσο, που εντοπίζεται το πρόβλημα είναι στις συναλλαγές μέσω web banking, καθώς οι συναλλαγές αυτές δεν υπολογίζονται ακόμα. Διαβεβαίωσε όμως πως το ζήτημα είναι σε γνώση των αρμοδίων και θα επιλυθεί.

Σχετικά με τους πλειστηριασμούς της πρώτης κατοικίας, τόνισε ότι «το Δημόσιο δεν έχει κάνει ποτέ πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας. Κάνει κατάσχεση επειδή πρέπει να διαφυλαχθούν τα χρήματα του Δημοσίου».

Ερωτηθείσα για τις αποδείξεις που πρέπει να συγκεντρώσουν οι φορολογούμενοι για τις φετινές τους δηλώσεις, είπε προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιος σχεδιασμός.

Τέλος, η υφυπουργός Οικονομικών είπε πως «δεν πρόκειται να αυξηθούν από εδώ και πέρα οι φόροι. Το 2019 δεν θα έχουμε καμία αλλαγή για τους φόρους» και πρόσθεσε ότι, «θα έχουμε επίσης μείωση φορολογικών συντελεστών».

πηγή:http://www.ant1news.gr/news/Economy/article/492745/papanatsioy-ston-ant1-mexri-teli-martioy-oi-nees-antikeimenikes-axies-binteo-



Πώς και γιατί τορπιλίσθηκε το 1992 η λύση για το Σκοπιανό


Papandreou Mitsotakis





Το θέμα του ονόματος των Σκοπίων έχει έλθει στην επικαιρότητα και όλοι θυμούνται τη δήλωση που είχε κάνει τότε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης: «Σε δέκα χρόνια κανείς δεν θα το θυμάται…»
➤➤➤
Βεβαίως, όλοι συνεχίζουν να το θυμούνται, αλλά με αυτή την αφορμή εγώ, σήμερα, 25 χρόνια μετά, θα σας αποκαλύψω κάτι που ελάχιστοι γνωρίζουν και έχει -από ιστορικής πλευράς- τη σημασία του…
➤➤➤
Ιδού ο πραγματικός λόγος που τορπιλίστηκε, εν έτει 1992, η λύση του προβλήματος... 
➤➤➤
Ένας από τους πρώτους πολέμιους, τότε, της «σύνθετης ονομασίας» υπήρξε -ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης- ο Ανδρέας Παπανδρέου (φωτό). Πριν και από τον Αντ. Σαμαρά... Αυτό, όμως, δημοσίως. Διότι κατ’ ιδίαν…
➤➤➤
Σε μια κρίσιμη συνεδρίαση του Εκτελεστικού Γραφείου του ΠΑΣΟΚ, περί τα τέλη του 1991, προσήλθε αναγνωρίζοντας ότι το «Σλαβομακεδονία» ήταν η καλύτερη συμβιβαστική λύση που μπορούσε να υπάρξει.
➤➤➤
Παρ' όλα αυτά, κατέστησε σαφές ότι δεν θα συναινούσε. Ο λόγος; Εκείνη την περίοδο βρισκόταν σε εξέλιξη το Ειδικό Δικαστήριο για το σκάνδαλο Κοσκωτά και ήταν πεπεισμένος ότι «ο Μητσοτάκης θέλει την καταδίκη μου»…
➤➤➤
Η εντολή του προς τους εκτελεστικάριους, λοιπόν, ήταν ότι πάση θυσία έπρεπε να «πέσει» η κυβέρνηση της Ν.Δ. Στο πλαίσιο αυτό εντάχθηκε και η απόλυτη άρνηση για το Μακεδονικό…
➤➤➤
Το ΠΑΣΟΚ πρωτοστάτησε στα μαχητικά και ογκώδη συλλαλητήρια της εποχής. Και, όταν έγινε η πρώτη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, τον Φεβρουάριο του 1992, λίγο μετά την οριακή αθώωση Παπανδρέου, τα πράγματα είχαν ήδη πάρει τον δρόμο τους…
➤➤➤
Η δεύτερη -και καθοριστική- σύσκεψη έλαβε χώρα τον Απρίλιο. Ο Κων. Μητσοτάκης (φωτό), ως πρωθυπουργός, επεδίωξε την επανάληψή της για να αλλάξει η απόφαση που απέρριπτε οποιαδήποτε χρήση του όρου «Μακεδονία», αλλά αυτό «κατέστη αδύνατον, λόγω της απολύτου αρνήσεως του Ανδρέα Παπανδρέου», όπως είχε δηλώσει…
➤➤➤
Ο Παπανδρέου είχε δώσει, επίσης, οδηγίες «να ενθαρρυνθεί» ο Αντ. Σαμαράς, ο οποίος βρισκόταν πια σε τροχιά ρήξης με τον Κων. Μητσοτάκη…
➤➤➤
Αν, δηλαδή, δεν «μεσολαβούσε» το Ειδικό Δικαστήριο, θα είχε δοθεί λύση (προ 25ετίας) στο εθνικό θέμα; 
Ίσως, αλλά με τα «αν» δεν γράφεται η Ιστορία… 

Ρεπόρτερ
http://www.dimokratianews.gr/content/81544/pos-kai-giati-o-andreas-papandreoy-torpilise-ti-lysi-gia-skopiano