Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Εκδηλώσεις προς τιμήν του Αρχιστράτηγου της Ελληνικής Επανάστασης Γ. Καραϊσκάκη.

Φωτογραφία του Δημήτρης Βαρέλης Περιφερειακός Σύμβουλος.

























Την Κυριακή 23 Ιουλίου, ολοκληρώθηκαν στην γενέτειρα του Αρχιστράτηγου Γεωργίου Καραϊσκάκη,  Σκουλικαριά Άρτας, οι 3ήμερες  εκδηλώσεις, προς απότιση φόρου τιμής στον Εθνικό μας Ήρωα. 
Την  Ε.Α.Α.Σ./ Παρ. Άρτας εκπροσώπησε ο Σχης(ΠΖ ε.α και περιφερειακός σύμβουλος Δημήτριος Βαρέλης, ο οποίος προέβη και στη κατάθεση του στεφάνου.

 Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν:
  . Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Άρτας κ.κ.Καλλίνικος 
  .  Ο Δήμαρχος του δήμου Γ. Καραϊσκάκη Περικλής Μίγδος
  . Ο Βουλευτής της ΝΔ, Γιώργος Στύλιος
  . Ο Αντιπεριφερειάρχης Άρτας Βασίλης Ψαθάς
  . Ο Διοικητής του ΚΕΝ Άρτας, Ανχης(ΠΖ) Φώτιος Καραμπάς
  . Ο Υδντης της Αστυνομίας Άρτας
  . Ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Άρτας
  .  Εκπρόσωποι των δήμων Άρτας και Ν. Σκουφά
  . Περιφερειακοί σύμβουλοι
  
Φωτογραφία του Περικλής Μίγδος.





Φωτογραφία του Περικλής Μίγδος.




























Μου αρέσει!
Σχολιάστε


Το μήνυμα του παραιτηθέντος Αρχηγού των Γαλλικών ΕΔ , προς τους Έλληνες Αρχηγούς ΓΕΣ - ΓΕΝ - ΓΕΑ και ΓΕΕΘΑ







«Δεν θα κάτσω να με γα@@σει ο Μακρόν», είπε ο Γάλλος ΑΓΕΕΘΑ και παραιτήθηκε























ΠΟΛΙΤΙΚΟΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ. ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ.

Με αφορμή την πρόσφατη παραίτηση του Αρχηγού των Γαλλικών ΕΔ στρατηγού Βιλιέρ, ίσως, επί τέλους, είναι καιρός το κράτος μας να εστιάσει με υπευθυνότητα στο ιδιαίτερα σημαντικό θέμα των πολιτικοστρατιωτικών σχέσεων (το οποίο δεν αφορά πρόσωπα αλλά είναι δομικού χαρακτήρος), με αποκλειστικό γνώμονα τα εθνικά συμφέροντα.

Η πρωτοκαθεδρία της πολιτικής και ο πολιτικός έλεγχος των ΕΔ είναι αυτονόητος για κάθε πολίτη με σώας τας φρένας αλλά και για κάθε στέλεχος των ΕΔ, το οποίο γαλουχείται ανάλογα εδώ και δεκαετίες και ενστερνίζεται ενσυνείδητα την εν λόγω αρχή. Πρότυπο της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών αποτελούν αμετάκλητα οι ευνομούμενες Δημοκρατίες Δυτικού τύπου, ενώ παραμένει πάντοτε μία ισχνή κοινωνική μειοψηφία η οποία αντλεί τα οράματά της από γραφικά κράτη της Λατινικής Αμερικής, της Αφρικής και της Ασίας και η οποία θα υιοθετούσε κάθε μορφής και αποχρώσεως ολοκληρωτισμό ως το σωτήριο πολίτευμα της χώρας (στο όνομα πάντοτε του λαού…).

Η επιβαλλόμενη αποτελεσματική συνεργασία πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας (ιδιαίτερα σε κρίση και σε πόλεμο), απαιτεί μακρά και ουσιαστική καλλιέργεια από τον καιρό της ειρήνης, λόγω διαφοροποιήσεως αφετηριών, προσεγγίσεων, αντιλήψεων, γνωστικής και εμπειρικής υποδομής κ.λπ. των δύο πλευρών. Σε κάθε περίπτωση η επιβαλλόμενη πολιτική πρωτοκαθεδρία είναι αδιανόητο να εκφυλίζεται σε κομματικοποίηση των ΕΔ, σε ευνοιοκρατία ή και σε μετατροπή των στρατιωτικών σε «δημοσίους υπαλλήλους» (με την κακή έννοια), άνευ δυνατότητος αναλήψεως πρωτοβουλιών και υπό το πρόσχημα του «συνδρόμου της επταετίας», το οποίο έχει παρέλθει πλέον ανεπιστρεπτί. Φαινόμενα σαν και αυτά είναι ιδιαίτερα επιζήμια και δυστυχώς αυτοί που τα διαπράττουν (πολιτικοί και στρατιωτικοί), γνωρίζουν ότι δεν υπηρετούν τα εθνικά αλλά απλώς τα ιδιοτελή τους συμφέροντα.

Ο πολιτικός έλεγχος των ΕΔ, δεν απαλλάσσει την στρατιωτική 
ηγεσία από την ευθύνη των έργων (ειρήνης, κρίσεως, πολέμου) τα οποία έχει επωμισθεί στα πλαίσια της αποστολής των ΕΔ.  Τα εν λόγω έργα των ΕΔ καθορίζονται από την  πολιτική ηγεσία, στα πλαίσια των Εθνικών Συμφερόντων και της Εθνικής Στρατηγικής, έναντι των απειλών και προκλήσεων άμυνας και ασφάλειας της χώρας.

Η στρατιωτική ηγεσία οφείλει να εναρμονίζει την δομή των ΕΔ (σχήμα διοικήσεως και οργανώσεως, ποσότητα, ποιότητα και ποικιλία μέσων, Δόγμα, εκπαίδευση κ.λπ.), με τα έργα τα οποία αναθέτει η Πολιτεία στις ΕΔ, με ένα αποδεκτό ποσοστό ρίσκου, μέσω της εκάστοτε Στρατιωτικής Στρατηγικής. 
Εάν η εναρμόνιση αυτή, της δομής ΕΔ, με τα ανατεθέντα έργα, έναντι συγκεκριμένων απειλών και προκλήσεων άμυνας και ασφάλειας, υφ’ οιανδήποτε Στρατιωτική Στρατηγική, δημιουργεί μη αποδεκτό ρίσκο (π.χ. οι τύχες της χώρας βασίζονται σε παιγνίδι «ρωσικής ρουλέτας»), τότε η στρατιωτική ηγεσία οφείλει να το επισημάνει στην πολιτική της ηγεσία. 
Η  τελευταία θα πρέπει ή να αυξήσει τα διαθέσιμα μέσα (επίτευξη ουσιαστικής εθνικής αποτροπής), ή να επιτύχει (λίαν αμφίβολη περίπτωση) την διασφάλιση των υπαρξιακών και ζωτικών συμφερόντων με εξωτερική εξισορρόπηση (μέσω συμμάχων) ή να μεταβάλει κατάλληλα την αποστολή και τα έργα των ΕΔ (π.χ. λιγότερο απαιτητικά αλλά με κίνδυνο «εκπτώσεων», σε ζωτικά συμφέροντα).

Εάν παρά τις ιεραρχικού (δεοντολογικού) τύπου επισημάνσεις (ανακολουθίας μέσων και έργων) της στρατιωτικής ηγεσίας, η πολιτική ηγεσία εξακολουθεί να αδρανεί, καθιστώντας έτσι επισφαλή την προάσπιση ζωτικών συμφερόντων άμυνας και ασφάλειας της χώρας, τότε η τεχνοκρατικά αρμόδια Στρατιωτική Ηγεσία οφείλει δια της παραιτήσεώς της να καταστήσει γνωστό το πρόβλημα στον Ελληνικό λαό, διαφορετικά η σιωπή της ισοδυναμεί με αποδοχή των δεδομένων, γεγονός που την καθιστά συνυπεύθυνη.

Το εκπαιδευμένο και υψηλού φρονήματος έμψυχο δυναμικό των ΕΔ, το οποίο αναμένεται ότι θα πράξει το καθήκον του με όποια μέσα και αν διαθέτει, δεν είναι δυνατόν να ισοσταθμήσει τυχόν σημαντική διαφορά υλικής ισχύος (ποσότητα,  ποιότητα και ποικιλία μέσων, συστημάτων, όπλων, υλικού, υποδομών, υποστηρίξεως), ως προς τις εκάστοτε απειλές και προκλήσεις, κατά την  εκτέλεση των έργων του.

Αν και τα υπαρξιακά ή και ζωτικά συμφέροντα της Γαλλίας δεν απειλούνται άμεσα από συγκεκριμένη στρατιωτική απειλή, ο Γάλλος Αρχηγός ΕΔ παραιτήθηκε όταν η πολιτική ηγεσία του ζήτησε συγκριμένο ποσό περικοπών από τις ΕΔ, καθ’ όσον έκρινε ότι η αποτελεσματική εκτέλεση των έργων που έχει αναθέσει η Πολιτεία στις γαλλικές ΕΔ, δεν συμβαδίζει  με τις εν λόγω περικοπές, υφ’ οιανδήποτε ακολουθητέα Στρατιωτική Στρατηγική. 

Το παράδειγμά του ελπίζω να προβληματίσει και να εμπνεύσει κάθε στρατιωτική ηγεσία η οποία ούσα μόνη αρμόδια για την στρατιωτική εκτίμηση καταστάσεως και σχετική εισήγηση, ενδεχομένως αμφιταλαντεύεται ως προς το «δέον γενέσθαι».


Η χώρα μας ευρίσκεται υπό καθεστώς οικονομικής κρίσεως σε μία ιδιαίτερα ασταθή γειτονιά και αντιμετωπίζει σημαντικές και απτές απειλές και προκλήσεις άμυνας και ασφάλειας σε έναν συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο. 

Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει οι ενέργειες της πολιτικής ηγεσίας να αποδεικνύουν έμπρακτα ότι έχει κατανοήσει στον απαιτούμενο βαθμό πως η χώρα απειλείται, ενώ οι ενέργειες της στρατιωτικής ηγεσίας θα πρέπει να διασφαλίζουν την αποτελεσματική αντιμετώπιση κρίσεων και πολέμου, καθώς και ότι οι ΕΔ δεν θα καταστούν «αποδιοπομπαίος τράγος», δεχόμενες σιωπηρώς από τον καιρό της ειρήνης τυχόν σημαντική ανισομέρεια και ασυμβατότητα έργων και διαθεσίμων μέσων, έναντι των απειλών και προκλήσεων. 

Τέλος ο τρίτος και κυρίαρχος πυλώνας των Ελλήνων πολιτών θα πρέπει με ωριμότητα και αφού συνειδητοποιήσει ότι απειλούνται οι ζώντες αλλά και οι αγέννητοι Έλληνες, να προασπίσει το πρωταρχικό και αναφαίρετο δικαίωμά του στην άμυνα και την ασφάλεια της πατρίδος του, με την δυναμική πολύπλευρη σχετική συμμετοχή του, στα πλαίσια του δημοκρατικού μας πολιτεύματος και κρίνοντας ανάλογα αυτούς οι οποίοι φιλοδοξούν να τον κυβερνήσουν, όχι επί των εξαγγελιών τους αλλά επί των πεπραγμένων και εκ του αποτελέσματος.


Σ. Αργουζής 
Γ Γ ΕΛ.Ι.Σ.ΜΕ.

Αυτοί είναι οι νέοι μισθοί για τους Στρατιωτικούς και τους ενστόλους



Αυτοί είναι οι νέοι μισθοί για τους ενστόλους






Τις εκ βάθρων αλλαγές στη δομή των ειδικών μισθολογίων των Στρατιωτικών, των αστυνομικών, των λιμενικών, των πυροσβεστών, των ιατρών του ΕΣΥ, των πανεπιστημιακών καθηγητών, των διπλωματικών υπαλλήλων και πολλών άλλων κατηγοριών δημοσίων λειτουργών, οι οποίες επήλθαν με το ν. 4472/2017, αποκαλύπτει εγκύκλιος 77 σελίδων που απέστειλε ο Γιώργος Χουλιαράκης σε όλες τις συναρμόδιες για την εφαρμογή των σχετικών διατάξεων υπηρεσίες των Υπουργείων.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην εγκύκλιο, οι αλλαγές που προβλέπει ο νόμος 4472/2017 δεν προκαλούν μειώσεις αποδοχών για όσους δημόσιους λειτουργούς έχουν καταταγεί ή διοριστεί μέχρι 31/12/2016 αλλά μόνο για όσους έχουν καταταγεί/διοριστεί ή κατατάσσονται/διορίζονται από την 1η/1/2017 και μετά.
Όπως προκύπτει από την εγκύκλιο, με τα άρθρα 123-127 του ν. 4472/2017 το μισθολογικό καθεστώς των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος αναμορφώνεται , αναδρομικά από την 1η/1/2017 στα εξής σημεία:
1. Τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας κατατάσσονται σε 4 μισθολογικές κατηγορίες ανάλογα με την προέλευσή τους, το διοικητικό βαθμό και ταέτη υπηρεσίας:
Στην κατηγορία Α, στην οποία υπάρχουν 35 μισθολογικά κλιμάκια και οι βασικοί μισθοί κυμαίνονται από 1.155 ευρρώ έως 4.200 ευρώ το μήνα κατατάσσονται τα στελέχη που προέρχονται από τα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΣΕΙ) ή από αντίστοιχες παραγωγικές σχολές Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού, του Πυροσβεστικού Σώματος, οι απευθείας ή με διαγωνισμό κατατασσόμενοι στο Σώμα των Αξιωματικών και τα Κοινά Σώματα από την ονομασία τους ως αξιωματικών, οι αξιωματικοί ειδικών καθηκόντων της Ελληνικής Αστυνομίας πτυχιούχοι ΑΕΙ και οι αξιωματικοί Ειδικών Υπηρεσιών του Πυροσβεστικού Σώματος καθώς και της Ελληνικής Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος.
Στην κατηγορία Β, στην οποία υπάρχουν 28 μισθολογικά κλιμάκια και οι βασικοί μισθοί κυμαίνονται από 985 έως 2.445 ευρώ το μήνα κατατάσσονται οι υπαξιωματικοί, ανθυπασπιστές και αξιωματικοί που προέρχονται από τις παραγωγικές Σχολές Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων (ΑΣΣΥ), οι αξιωματικοί του ν.δ. 649/1970, οι υπαξιωματικοί, ανθυπαστυνόμοι και αντίστοιχοι και αξιωματικ9οί που προέρχονται από παραγωγικές ή μη σχολές των Σωμάτων Ασφαλείας καθώς οι αστυφύλακες, πυροσβέστες και λιμενοφύλακες των ίδιων Σωμάτων.
Στην κατηγορία Γ, στην οποία υπάρχουν 22 μιθολογικά κλιμάκια και οι βασικοί μισθοί κυμαίνονται από 939 έως 2.109 ευρώ το μήνα κατατάσσονται τα στελέχη με προέλευση από Ε-ΠΟΠ-ΟΠΥ-ΕΜΘ-ΕΠΥ καθώς και το προερχόμενο από την κατηγορία Δ’ Αστυνομικό προσωπικό.
Στην κατηγορία Δ, στην οποία υπάρχουν 18 μισθολογικά κλιμάκια και οι βασικοί μισθοί κυμαίνονται από 953 έως 1.686 ευρώ το μήνα κατατάσσονται οι ειδικοί φρουροί και οι συνοριοφύλακες της Ελληνικής Αστυνομίας.
2. Καταργούνται από την πλειοψηφία των αξιωματικών και υπαξιωματικών τα εξής επιδόματα:
Χρόνου Υπηρεσίας
Εξομάλυνσης
Ειδικής Απασχόλησης
Επιτελικής Ευθύνης
Ειδικών Συνθηκών.

3. Οι βασικοί μισθοί των υπηρετούντων στις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας ορίζονται σε μεγαλύτερο ύψος από το ισχύον σήμερα λόγω της ενσωμάτωσης του καταργούμενου χρονοεπιδόματος.

4. Στην πλειοψηφία των αξιωματικών και υπαξιωματικών θα καταβάλλονται πλέον μόνο ο βασικός μισθός και 2 επιδόματα:
Το επίδομα ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας που διαφοροποιείται ανά διοικητικό βαθμό και προσαυξάνεται ανάλογα με την οικογενειακή κατάσταση των στελεχών.
Το επίδομα θέσης ευθύνης κλιμακούμενο από τον βαθμό του Ταγματάρχη και άνω, με προϋποθέσεις που θα καθοριστούν σε εγκύκλιο του ΓΛΚ.

5. Καταργείται το καθεστώς των μισθολογικών προαγωγών.
Προσωπική διαφορά

Αν από τις ρυθμίσεις των διατάξεων του νόμου αυτού προκύπτουν τακτικές μηνιαίες αποδοχές χαμηλότερες από αυτές που δικαιούνταν ο λειτουργός ή υπάλληλος στις 31-12-2016, η διαφορά διατηρείται ως «προσωπική». Για τον υπολογισμό της «προσωπικής διαφοράς» δεν λαμβάνεται υπόψη η οικογενειακή παροχή. Επίσης, για τον υπολογισμό της «προσωπικής διαφοράς» δεν λαμβάνονται υπόψη:
* το μηνιαίο επίδομα των 100 ευρώ το οποίο χορηγείται στα στελέχη που υπηρετούν ή είναι αποσπασμένα στο Νομό Εβρου και στους Νομούς Λέσβου, Χίου, Σάμου, Δωδεκανήσων και Σαμοθράκης, καθώς και στο ένστολο προσωπικό της Πολεμικής Αεροπορίας που υπηρετεί ή είναι αποσπασμένο στη Σκύρο.
* τα επιδόματα αναπηρίας και κινδύνου (πτητικό, πτώσεως αλεξιπτωτιστών, καταδυτικό, υποβρύχιων καταστροφέων, δυτών, εκκαθάρισης ναρκοπεδίων, ΕΚΑΜ, ΕΜΑΚ, ΜΑΤ, ανιχνευτών, εξουδετερωτών βομβών και εκρηκτικών μηχανισμών, συνοδών σκύλων που χρησιμοποιούνται για την ανίχνευση εκρηκτικών υλών και άλλων ελέγχων, ειδική αποζημίωση πυροτεχνουργών του υπουργείου Εθνικής Αμυνας, γραφείου λόγω ανικανότητας ένεκα παθήματος στην υπηρεσία) που παρέχονται στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.
Σε κάθε περίπτωση, η «προσωπική διαφορά» θα μειώνεται από οποιαδήποτε μελλοντική αύξηση των αποδοχών πλην της χορήγησης παροχών και επιδομάτων που εξαιρούνται της ανωτέρω σύγκρισης.
Ουσιαστικά, όσοι θα λαμβάνουν την «προσωπική διαφορά» θα εγκλωβιστούν στις ίδιες αποδοχές για πολλά χρόνια, καθώς, οι όποιες αυξήσεις χορηγούνται στους βασικούς τους μισθούς λόγω μετάβασης σε επόμενα μισθολογικά κλιμάκια ή λόγω βαθμολογικών προαγωγών απλώς θα μειώνουν την «προσωπική διαφορά». Με τον τρόπο αυτό θα χάνονται τα οφέλη από τις μισθολογικές προαγωγές και ωριμάνσεις.
Σε περίπτωση που από τις ρυθμίσεις των διατάξεων του νόμου αυτού προκύπτουν τακτικές μηνιαίες αποδοχές υψηλότερες από αυτές που ελάμβανε ο λειτουργός ή υπάλληλος στις 31-12-2016, η προκαλούμενη αύξηση καταβάλλεται σε μία δόση, αν δεν υπερβαίνει το ποσό των 20 ευρώ και σε 4 ισόποσες ετήσιες δόσεις αν υπερβαίνει το ποσό των 20 ευρώ.
Για τους… νέους

Για όσους κατατάχθηκαν για πρώτη φορά στις Ενοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας από την 1η-1-2017 μέχρι και σήμερα οι συνολικές αποδοχές τους, εφόσον με βάση τις διατάξεις των άρθρων 123-127 του ν. 4472/2017 για το νέο μισθολόγιο διαμορφώνονται σε χαμηλότερα επίπεδα από αυτά που λαμβάνουν σήμερα, θα περικοπούν κατά τα ποσά των αρνητικών διαφορών που προκύπτουν, καθώς αυτοί δεν δικαιούνται να λαμβάνουν την «προσωπική διαφορά», επειδή δεν ελάμβαναν αποδοχές στις 31-12-2016!
Οσοι θα καταταγούν από δω και στο εξής στις Ενοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας θα λαμβάνουν τις αποδοχές που προκύπτουν με βάση τις διατάξεις των άρθρων 123-127 του ν. 4472/2017 για το νέο μισθολόγιο, χωρίς να δικαιούνται την «προσωπική διαφορά».











http://www.enikonomia.gr/my-money/160950,aftoi-einai-oi-neoi-misthoi-gia-tous-enstolous.html




Πρόσκληση στην Λιτανεία της Ιεράς Εικόνας της Αγίας Παρασκευής στον Καλόβατο Άρτας



Γιορτάζει η Αγία Παρασκευή. Γιατί θεωρείται προστάτιδα των ματιών;



                   Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η 


Ο Δήμος Αρταίων και η Ιερά Μητρόπολη Νικοπόλεως και Πρεβέζης σας προσκαλούν στην Λιτανεία της Ιεράς Εικόνας της Αγίας Παρασκευής στον Καλόβατο Άρτας την Τρίτη 25 Ιουλίου 2017. Το πρόγραμμα έχει ως εξής: 

 Μέγας Εσπερινός ώρα 19:30. 
 Πέρας προσέλευσης επισήμων ώρα 20:15 
 Λιτανεία ώρα 20:45 

 Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΤΑΙΩΝ 
ΧΡΗΣΤΟΣ Κ. ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ


                                             Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ-ΠΡΕΒΕΖΗΣ  

                                                                  κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Εθνική Νέων Ανδρών, νίκησε το Ισραήλ με 65-56



Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Ελλάδα


Το τρίτο χρυσό της μετάλλιο πανηγύρισε η Εθνική Νέων Ανδρών, η οποία επικράτησε στον τελικό στα «Δύο Αοράκια» του Ηρακλείου Κρήτης Εθνική Νέων Ανδρών, και ανέβηκε ξανά στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου μετά το 2002 και το 2009.
Η ομάδα του Ηλία Παπαθεοδώρου υστέρησε μόνο στο πρώτο δεκάλεπτο, όπου βρέθηκε να χάνει με 16-9. Στη συνέχεια ανέβασε την απόδοσή της. Βελτιώθηκε αισθητά επιθετικά. Σκλήρυνε την άμυνα της και στο 30' βρέθηκε να προηγείται με 48-41. Στο 4ο δεκάλεπτο, η Εθνική δεν άλλαξε συνταγή. Διατήρησε τον έλεγχο του ματς και έφθασε στη νίκη με 65-56.
Τα στατιστικά των δύο ομάδων:
Ελλάδα: 10/33 δίποντα, 10/29 τρίποντα, 15/21 βολές, 42 ριμπάουντ, 12 ασίστ, 10 λάθη, 11 κλεψίματα, 3 κοψίματα.
Ισραήλ: 13/33 δίποντα, 7/26 τρίποντα, 9/14 βολές, 43 ριμπάουντ, 13 ασίστ, 13 λάθη, 4 κλεψίματα, 1 κόψιμο.
Τα δεκάλεπτα: 9-16, 26-23, 48-41, 65-56.
ΕΛΛΑΔΑ (Παπαθεοδώρου): Λούντζης 12 (2), Μιλεντίγιεβιτς, Κόνιαρης 15 (5 τρίπ., 6 ριμπ.), Φλιώνης 2, Καρράς 6, Σκουλίδας, Δίπλαρος 8 (1), Αγραβάνης, Χρηστίδης 9, Χαραλαμπόπουλος 10 (2 τρίπ., 10 ριμπ.), Μουράτος 3, Τάταρης.
ΙΣΡΑΗΛ (Κάτας): Άρτζι 7 (1 τρίπ., 8 ριμπ.), Μπένι, Ρούινα, Μόσκοβιτς, Μπλατ 10 (7 ασ., 6 λαθ.), Χούμπερ 4, Ραμπίνοβιτς, Σαπίρ, Ναβόν 7 (1), Κόπερμπεργκ 5 (7 ριμπ.), Νάτσια, Ζούσμαν 23 (5 τρίπ., 7 ριμπ.).
Δείτε το τελικό σκορ:

πηγή: http://www.enikos.gr/sports/527555/protathlitria-evropis-i-ellada