Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Κατέστρεψαν την ΑTE για να σωθούν τα πολιτικά κόμματα και να πληρώνει ο Ελληνικός λαός









 Τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον αμαρτωλό δανεισμό των κομμάτων τον έχει η Αγροτική Τράπεζα (χορήγησε πάνω από το 72% των δανείων) και λιγότερο οι άλλες τράπεζες. Στην περίπτωση της Αγροτικής Τράπεζας, της οποίας μέτοχος ήταν το Δημόσιο, η εκάστοτε κυβέρνηση έκανε ό,τι ήθελε. Από τότε που στήθηκε το μεγάλο κόλπο των δανείων των κομμάτων με αέρα κοπανιστό, επικεφαλής της τράπεζας τοποθετούνται σκληρά κομματικά στελέχη και έμπιστοι των αρχηγών των κομμάτων.

Όλο το σύστημα λειτουργεί όμορφα και ωραία, τα κόμματα, και ιδίως η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ, παίρνουν άνετα τα δάνεια που χρειάζονται και εκχωρούν στην τράπεζα την κρατική επιχορήγηση.
Αν χρειάζεται να κάνουν και καμία αθώα... κομπίνα, όπως, για παράδειγμα, να εκχωρούν όχι μόνο σε μία, αλλά σε περισσότερες τράπεζες την ίδια κρατική επιχορήγηση ως εγγύηση για νέο δάνειο, δεν έχουν κανένα νομικό ή ηθικό κώλυμα. Βεβαίως, αυτό απαγορεύεται σε κάθε κοινό θνητό, όμως ποιος θα ψάξει να μάθει, όταν πρόκειται για μεγάλα κόμματα, και μάλιστα εξουσίας, τα οποία ανά πάσα στιγμή μπορούν να πάψουν εκείνον που τοποθέτησαν τα ίδια επικεφαλής στην τράπεζα. Εξάλλου, είναι άνθρωπος της απολύτου εμπιστοσύνης τους. Και, για να μην ξεχνάμε, δάνεια μόνο με κόλπα μπορούν να πάρουν. Αν μπορούσαν αλλιώς, δεν θα χρεοκοπούσαν, ούτε θα σταματούσαν να πληρώνουν το προσωπικό των γραφείων, το ΙΚΑ κ.λπ.

Πήραν, λοιπόν, τα δάνεια και λειτουργούσαν ακόμα και με πολυτελή γραφεία (εξάλλου, από την τσέπη τους πλήρωναν τα ενοίκια;) και όσο τα ποσοστά τους είναι πάνω από 30% ούτε γάτα ούτε ζημιά. Ελέγχουν το παιχνίδι πλήρως και με διακομματική συναίνεση «αρμέγουν» την ΑΤΕ όποτε το επιθυμούν. Κάπως έτσι, το ανεξόφλητο ύψος των δανείων της ΑΤΕ έφτασε στα 96.800.000 ευρώ προς το ΠΑΣΟΚ και στα 105.000.000 ευρώ προς τη Νέα Δημοκρατία. 
Ήρθαν, όμως, τα καταραμένα Μνημόνια, τα ποσοστά των δύο κομμάτων, ιδίως του ΠΑΣΟΚ, καταβαραθρώνονται και η κρατική επιχορήγηση δεν φτάνει πλέον για τις εγγυήσεις. Χάνουν και την εξουσία, οπότε τα πράγματα στριμώχνουν ακόμα περισσότερο. Και για να καταλάβουμε αν τώρα τα κόμματα μπορούν να ξεπληρώσουν ή όχι τα δάνεια, θα χρησιμοποιήσουμε τη γνώμη του τελευταίου διοικητή της ΑΤΕ, πριν από τη μεταβίβασή της εν μία νυκτί στην Τράπεζα Πειραιώς.
Απάντηση με νόημα
Ο Θεόδωρος Πανταλάκης, καταθέτοντας στην εξεταστική επιτροπή για τα δάνεια των κομμάτων και των μέσων μαζικής ενημέρωσης, όταν ρωτήθηκε
πότε θα μπορέσουν να ξεπληρώσουν τα κόμματα, απάντησε με σαφήνεια: «Οταν θα επανέλθουν στην εξουσία». Άρα, ως τότε οι τράπεζες, και πρωτίστως η Πειραιώς, η οποία κληρονόμησε τα δάνεια των κομμάτων, θα πρέπει είτε να κάνουν υπομονή είτε να στραφούν στη νομική οδό για να διεκδικήσουν τα δανεικά, όπως κάνουν για κάθε κοινό θνητό. Και επειδή τα δύο πρώην μεγάλα κόμματα που εναλλάσσονταν στην εξουσία για δεκαετίες αντιλαμβάνονται το 2012 ότι κάτι μπορεί να μην πάει καλά, φροντίζουν να πάρουν τα μέτρα τους.

Το πρώτο που κάνουν, προς γενική κατάπληξη και σε αντίθεση με δηλώσεις και δεσμεύσεις του τότε πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, είναι να καταδικάσουν την ΑΤΕ σε εξαφάνιση, πληρώνοντας ακριβότερα την Πειραιώς για να την πάρει (το εγχείρημα κόστισε μόλις... 3,8 δισ. παραπάνω), παρά να την εξυγιάνουν με λιγότερο κόστος για τους φορολογούμενους πολίτες. Έτσι, και την Πειραιώς σώζουν και εξασφαλίζονται και τα ίδια. Και ο καχύποπτος της περασμένης Κυριακής θα σκεφτεί πως αυτά δεν γίνονται χωρίς ανταλλάγματα. Μπορεί να έχει άδικο, αλλά πώς θα σκεφτεί αλλιώς:

■ Όταν η Πειραιώς πήρε τζάμπα την ΑΤΕ, πληρώνοντας μόνο 95.000.000 ευρώ, ποσό που έβγαλε με την πώληση της ΑΤΕ Ασφαλιστικής και της θυγατρικής στη Ρουμανία και επιπλέον προικοδοτήθηκε με 7,4 δισ. ευρώ.
■ Όταν τα δάνεια των κομμάτων δεν πήγαν στην «κακή» τράπεζα της ΑΤΕ, αλλά ακολούθησαν το υγιές κομμάτι στην Πειραιώς και εκεί τα πάρκαραν με ασφάλεια.

Γιατί τα δύο κόμματα γνώριζαν πολύ καλά ότι, αν μεταφέρονταν ως μη εξυπηρετούμενα στην «κακή» Αγροτική, θα έπρεπε αμέσως να καταγγελθούν και να ξεκινήσουν οι διαδικασίες αναγκαστικής εκτέλεσης, πράγμα κομματάκι δύσκολο.
Έτσι, προτίμησαν τη ζεστή και φιλόξενη αγκαλιά της Πειραιώς, έστω και αν κόστισε κάτι παραπάνω, όχι σε αυτά, αλλά στους φορολογουμένους. Και για να μην πει κανείς ότι καλώς πήγαν στην Πειραιώς, θα αναφέρουμε ότι έγγραφο του Γενικού Συμβουλίου Χορηγήσεων της Αγροτικής Τράπεζας με ημερομηνία 24 Ιουλίου 2012, δηλαδή δύο μέρες πριν από την απόφαση διάσπασης της τράπεζας, αναφέρεται στην επιδείνωση της διαβάθμισης των κομμάτων ως πελατών-δανειοληπτών, καθώς και στο ότι δεν είχαν τηρηθεί οι όροι της συμφωνίας, τουτέστιν ήταν μπαταχτσήδες και τα δάνεια έπρεπε κανονικά να πάνε στην «κακή» ΑΤΕ. 
Και όλα φαίνεται να πηγαίνουν σύμφωνα με τους σχεδιασμούς, μέχρι που ο εισαγγελέας Καλούδης αρχίζει έρευνες και καταλήγει σε πόρισμα το οποίο παραδίδει στις 15 Μαρτίου 2013, με το οποίο κατηγορούνται 50 τραπεζικά στελέχη (37 της ΑΤΕ και 13 της Εθνικής) και 10 στελέχη των κομμάτων. Οι κατηγορίες είναι πολύ σοβαρές και ποινικού χαρακτήρα και αν η υπόθεση φτάσει στο ακροατήριο κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την τελική ετυμηγορία.

Μέγας πανικός. Όχι μόνο γιατί δικά τους τραπεζικά στελέχη και στελέχη των κομμάτων τους κινδυνεύουν με αυστηρές ποινές, αλλά και γιατί μπορεί να παραβιαστεί η ομερτά, να ανοίξουν στόματα και άντε τότε να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, ιδίως σε μία εποχή που η οργή των πολιτών κατά των παλιών κομμάτων κοχλάζει.
Οι υποχρεώσεις 
■ Στις 29/02/2012, η Ν.Δ. εμφάνιζε δάνεια στην ΑΤΕ 106.430.000 ευρώ, στην ΕΤΕ 5.170.000 ευρώ, στην Πειραιώς 15.630.000 ευρώ, 2.000.000 ευρώ στην Attica Bank και 3.190.000 ευρώ στη Eurobank.
■ Το ΠΑΣΟΚ εμφάνιζε 92.290.000 ευρώ στην ΑΤΕ, 8.770.000 ευρώ στην ΕΤΕ, 6.150.000 ευρώ στην Πειραιώς, 5.200.000 ευρώ στην Attica Bank, 5.160.000 ευρώ στη Eurobank και 3.160.000 ευρώ στη Marfin Egnatia.
■ Το ΚΚΕ, 7.720.000 ευρώ στην Εθνική, 1.300.000 ευρώ στην Attica Bank και 1.950.000 ευρώ στη Marfin.
■ Ο ΣΥΝ (μετέπειτα ΣΥΡΙΖΑ) 8.040.000 ευρώ στην ΕΤΕ, 152.000 ευρώ στην Πειραιώς και 79.000 ευρώ στην Attica Bank.
Όλα αυτά με μοναδική εξασφάλιση τις κρατικές επιχορηγήσεις και με εξαίρεση το ΚΚΕ, το οποίο είχε υποθηκεύσει μέρος της ακίνητης περιουσίας του.
Η τροπολογία που αμνήστευε τους υπευθύνους!
Έτσι, λοιπόν, ξαφνικά, στις 4 Απριλίου 2013, βαθιά μεσάνυχτα, τρεις βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, οι Δημήτριος Χριστογιάννης, Δημήτριος Τσουμάνης και Διονύσης Σταμενίτης, λίγη ώρα προτού ολοκληρωθεί η συζήτηση του νομοσχεδίου, που είχε καταθέσει το υπουργείο Ανάπτυξης για «Διαμόρφωση φιλικού αναπτυξιακού περιβάλλοντος για τις στρατηγικές και ιδιωτικές επενδύσεις και άλλες διατάξεις», έφεραν προς ψήφιση την τροπολογία που αμνήστευε -αναδρομικά- τους τραπεζίτες.
Η τροπολογία ήταν: «Δεν συνιστά απιστία κατά την έννοια των άρθρων 256 και 390 του Ποινικού Κώδικα για τον πρόεδρο, τα μέλη του Δ.Σ. και τα στελέχη των τραπεζών η σύναψη δανείων πάσης φύσεως με νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτός οριοθετείται κατά νόμο, καθώς και η εν γένει παροχή πιστώσεων σε αυτά, εφόσον πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις: 
α) υφίστανται αποφάσεις των θεσμοθετημένων εγκριτικών επιτροπών ή οργάνων κάθε τράπεζας και 
β) τηρήθηκαν, κατά τη χορήγησή τους, οι σχετικές κανονιστικές πράξεις της Τράπεζας της Ελλάδος», δηλαδή ήταν απολύτως φωτογραφικά.
Το πόρισμα Καλούδη
Και θα καταλάβουμε γιατί τόση πρεμούρα αν δούμε το πόρισμα Καλούδη με το οποίο αιτούνταν την άσκηση ποινικής δίωξης για το κακούργημα της ηθικής αυτουργίας σε απιστία των Ιωάννη Παπακωνσταντίνου, Ροβέρτου Σπυρόπουλου, Άννας Πολυχρόνη, Κωνσταντίνου Σημαιοφορίδη, Μενέλαου Δασκαλάκη, Αθανασίου Σκορδά και Νικολάου Σοφιανού. Σε ό,τι αφορά τους πρώην βουλευτές Κώστα Γείτονα, Τηλέμαχο Χυτήρη και Ανδρέα Μακρυπίδη, πρότεινε διαβίβαση της δικογραφίας στον Άρειο Πάγο, καθώς «φέρεται ότι τέλεσαν τις εν λόγω αξιόποινες πράξεις κατά την άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων τους».

Μετά την απίστευτη αυτή τροπολογία, η υπόθεση τέθηκε αναγκαστικά στο αρχείο και, όπως είπε στη Βουλή ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης απαντώντας σε ερώτηση «διάταξη που να επαναφέρει ποινικές διατάξεις που έχουν ήδη τεθεί στο αρχείο δεν μπορεί να υπάρξει».

Και θα κλείσουμε με ένα ρητορικό ερώτημα το οποίο εμπεριέχει ένα ηθικό και πολιτικό ζήτημα.
Όσο ήταν ο Μιχάλης Σάλλας επικεφαλής της Πειραιώς, όλα καλά και ελεγχόμενα. Τώρα που έφυγε τι θα κάνουν τα δύο κόμματα αν οι νυν μέτοχοι, που ελέγχουν την Πειραιώς (ξένα funds) σκεφτούν να χρησιμοποιήσουν τα δάνεια ως μοχλό πίεσης για δικά τους συμφέροντα;
πηγή:http://www.dimokratianews.gr/content/76868/katestrepsan-tin-ate-gia-na-sothoyn-nd-pasok

Νέες συντάξεις δυο ταχυτήτων







Συνταξιούχοι δύο ταχυτήτων προκύπτουν από το 13% των νέων συντάξεων που έχουν εκδοθεί και βασίζονται στις αλλαγές του νόμου Κατρούγκαλου. Στην πρώτη ταχύτητα ανήκουν όσοι αμείβονταν με μηνιαίες μεικτές αποδοχές πάνω από 700 ευρώ, οι οποίοι θα δουν τη σύνταξή του μειωμένη-κλιμακωτά-έως και κατά 30% (για όσους αμείβονταν με περισσότερα από 1.300 ευρώ μεικτά). Στη δεύτερη ταχύτητα ανήκουν οι χαμηλοσυνταξιούχοι, όσοι, δηλαδή, αμείβονταν με μηνιαίες μεικτές αποδοχές κάτω από 700 ευρώ, οι οποίοι θα δουν αυξήσεις.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Realnews που αποκαλύπτει τις πρώτες οριστικές αποφάσεις νέων συντάξεων για αιτήσεις που υποβλήθηκαν από τις 13 Μαΐου 2016 έως τις 31 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους. Σύμφωνα με αυτές τις αποφάσεις, με τον νέο υπολογισμό καταγράφονται έως και 200 ευρώ τον μήνα υψηλότερες συντάξεις για τους χαμηλόμισθους και έως 300 ευρώ τον μήνα χαμηλότερες για τους υψηλόμισθους.
Οι διαφοροποιήσεις αυτές οφείλονται στο γεγονός ότι τα ποσοστά αναπλήρωσης για τους χαμηλόμισθους είναι γενναιόδωρα, σε σχέση με τα ποσοστά αναπλήρωσης που αφορούν τους υψηλόμισθους.
Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τον υπολογισμό των νέων συντάξεων- ο οποίος βρίσκεται σε εξέλιξη-είναι βέβαιο ότι θα πυροδοτήσουν εκ νέου την αντίδραση των δανειστών. Και αυτό διότι οι εκπρόσωποι των δανειστών είχαν εξαρχής υπογραμμίσει τη διαφωνία τους για τα υψηλά ποσοστά αναπλήρωσης σε εργαζόμενους με μισθούς που δεν υπερβαίνουν τα 700 ευρώ, ζητώντας την τροποποίηση της κλίμακας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία έκδοσης περίπου του 13% των «νέων συντάξεων», για αιτήσεις που κατατέθηκαν από τις 13 Μαΐου 2016 έως το τέλος του ίδιου χρόνου. Άλλωστε, η έκδοση του 10% αποτελούσε προυπόθεση για την εκταμίευση της δόσης των 7,7 δισ. ευρώ, ενώ η εκπλήρωση του 30% των αιτήσεων πήρε -με τη σύμφωνη γνώμη των δανειστών-μικρή παράταση έως το φθινόπωρο.
Οι χαμένοι
  • Ασφαλισμένοι στο Δημόσιο, Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, με υπηρεσία άνω των 30 ετών
  • Ασφαλισμένοι στο ΤΕΒΕ σε μεσαίες και υψηλές κατηγορίες
  • Ασφαλισμένοι στο Ταμείο Εμπόρων με περισσότερα από 30 χρόνια ασφάλισης
  • Ασφαλισμένοι στο Ταμείο Νομικών
  • Ασφαλισμένοι στο ΤΣΑΥ (γιατροί, υγειονομικοί κ.α)
  • Ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ με υψηλές αποδοχές (άνω των 1.500 ευρώ) και 30 χρόνια ασφάλισης
Οι κερδισμένοι
  • Ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ με 20 έως 30 χρόνια ασφάλισης
  • Ασφαλισμένοι στα πρώην ταμεία ΔΕΚΟ και τραπεζών
  • Ασφαλισμένοι στο πρώην Ταμείο Αυτοκινητιστών
  • Ασφαλισμένοι στο Δημόσιο, Υποχρεωτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με λιγότερα από 30 χρόνια ασφάλισης
Πηγή: Realnews - http://www.huffingtonpost.gr/2017/07/22/oikonomia-nees-sintaxeis-dio-taxititon-diaforopoiiseis_n_17559494.html







Συντάξεις; Υπολογισμός σύνταξης με βάση το ν. 4387/2016 (Κατρούγαλου). Αναλυτικά παραδείγματα.









ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΕΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ
ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ
ΑΠΟ
ΕΩΣ
0
15
0,77%
11,55%


15,01
18
0,84%
14,07%


18,01
21
0,90%
16,77%


21,01
24
0,96%
19,65%


24,01
27
1,03%
22,74%


27,01
30
1,21%
26,37%


30,01
33
1,42%
30,63%


33,01
36
1,59%
35,40%


36,01
39
1,80%
40,80%


39,01
42 και άνω
2,00%
46,80%



Παράδειγμα 1ο :  Ασφαλισμένος με 20 χρόνια ασφάλισης και συντάξιμες αποδοχές
1000€ δικαιούται ανταποδοτική σύνταξη ύψους 158,70€ υπολογιζόμενη ως ακολούθως:  (15χ0,77) + (3χ0,84) + (2χ0,90) = 15,87% χ 1000 = 158,70€

Παράδειγμα 2ο :  Ασφαλισμένος με 35 χρόνια ασφάλισης και συντάξιμες αποδοχές
1000€ δικαιούται ανταποδοτική σύνταξη ύψους 338,10€ υπολογιζόμενη ως ακολούθως:  (15χ0,77) + (3χ0,84) + (3χ0,90) + (3χ0,96) + (3χ1,03) + (3χ1,21) + (3χ1,42) + (2χ1,59) = 33,81% χ 1000 = 338,10€

Παράδειγμα 3ο :  Ασφαλισμένος με 35 χρόνια ασφάλισης και συντάξιμες αποδοχές
2830,06€ δικαιούται ανταποδοτική σύνταξη ύψους 956,84€ υπολογιζόμενη ως ακολούθως:  33,81% χ 2830,06 = 956,84€

Παράδειγμα 4ο :  Ασφαλισμένος με 40 χρόνια ασφάλισης και συντάξιμες αποδοχές
2830,06€ δικαιούται ανταποδοτική σύνταξη ύψους 1211,27€ υπολογιζόμενη ως ακολούθως:  (15χ0,77) + (3χ0,84) + (3χ0,90) + (3χ0,96) + (3χ1,03) + (3χ1,21) + (3χ1,42) + (3χ1,59) + (3χ1,80) + (1χ2) = 42,80% χ 2830,06 = 1211,27€


Σημείωση:  Η εθνική σύνταξη υπολογίζεται με βάση τα έτη ασφάλισης και συνεπώς κυμαίνεται από 345,60€ (για χρόνο ασφάλισης μέχρι 15 έτη) έως 384,00€ (για χρόνο ασφάλισης 20 και πλέον έτη)




Υπολογισμός Σύνταξης με 35 έτη συντάξιμα

Συντάξιμες αποδοχές  :  2830,06€
Σύνταξη ανταποδοτική : 2830,06 χ 33,81% =   956,84
Σύνταξη εθνική            :                                     384,00
ΣΥΝΟΛΟ                                                         1240,84€
        

    ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

Φόρος       :       168,82
Υγ. περίθ.  :        64,32         }         238,44€
εκτ. εισφ.   :          5,30

Πληρωτέο:      1002,40€


ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
Φόρος

Αναλογών       :  1240,84 χ 12 = 14890,08 χ 22% = 3275,82
Αφορολόγητο  :  3275,82 – 1250 = 2025,82
κατά μήνα       :  2025,82 : 12 = 168,82€  

Υγειονομική περίθαλψη

1240,84 – 168,82 = 1072,02 χ 6% = 64,32€

Έκτακτη εισφορά

14890,08 – 12000 = 2890,08 χ 2,2% = 63,58 : 12 = 5,30€

Υπολογισμός Σύνταξης με 40 έτη συντάξιμα

Συντάξιμες αποδοχές  :  2830,06€
Σύνταξη ανταποδοτική : 2830,06 χ 42,80% =  1211,27
Σύνταξη εθνική            :                                     384,00
ΣΥΝΟΛΟ                                                         1595,27€
             ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ
Φόρος       :       246,79
Υγ. περίθ.  :        80,91         }          340,80€
εκτ. εισφ.   :         13,10

Πληρωτέο:      1254,47€

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
Φόρος

Αναλογών       :  1595,27 χ 12 = 19143,24 χ 22% = 4211,50
Αφορολόγητο  :  4211,50 – 1250 = 2961,50
κατά μήνα       :  2961,50 : 12 = 246,79€  

Υγειονομική περίθαλψη

1595,27 – 246,79 = 1348,48 χ 6% = 80,91€

Έκτακτη εισφορά


19143,24 – 12000 = 7143,24 χ 2,2% = 157,15 : 12 = 13,10€




Ταξχος (ΣΔΓ) ε.α. Αναστάσιος Παπακώστας








Στον τελικό η Εθνική Νέων που «έλιωσε» 77-56 την Ισπανία






Δια …περιπάτου πέρασε στον τελικό του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Νέων η εθνική μας ομάδα που με ηγέτη τον Χαραλαμπόπουλο συνέτριψε στο Ηράκλειο της Κρήτης με 77-56 την Ισπανία στον ημιτελικό της διοργάνωσης και την Κυριακή (21:15) θα διεκδικήσει το χρυσό μετάλλιο απέναντι στο Ισραήλ.
Τα δεκάλεπτα: 24-14, 37-24, 60-45, 77-56
Η Εθνική ξεκίνησε πολύ δυνατά στην αναμέτρηση και με «όπλο» της την πολύ καλή άμυνα, που οδήγησε τους Ισπανούς σε αρκετά λάθη, κατάφερε γρήγορα να πάρει διψήφια διαφορά πόντων (13-3 στο 5΄). Στη συνέχεια η ομάδα του Ηλία Παπαθεοδώρου με ένα σερί 7-0 έκανε το σκορ 24-9 (8΄), αλλά οι Ισπανοί στο τελευταίο λεπτό του δεκαλέπτου πέτυχαν 5 «αναπάντητους» πόντους και μείωσαν σε 24-14 (10΄).
Στην δεύτερη περίοδο η Εθνική συνέχισε να ελέγχει το ρυθμό και αν και δεν ήταν τόσο αποτελεσματική στην επίθεση κατάφερε σχετικά εύκολα να διατηρήσει την διαφορά σε διψήφια επίπεδα, και να πάει στα αποδυτήρια στο +13 (37-24 στο 20΄).
Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα συνέχισε με την ίδια προσήλωση στην άμυνα και στο τρίτο δεκάλεπτο και με τους Καρρά, Χαραμπόπουλο και Κόνιαρη να είναι ασταμάτητοι στην επίθεση, κατάφερε να αυξήσει ακόμα περισσότερο το προβάδισμα της στους 15 πόντους (60-45 στο 30΄).
Στην τελευταία περίοδο οι Ισπανοί, που ήταν εγκλωβισμένοι από την άμυνα της Εθνικής, έδειχναν ανήμποροι να αντιδράσουν και έτσι οι Έλληνες με την ψυχολογία στα ύψη «καθάρισαν» εύκολα τον αγώνα. Σε όλη την διάρκεια του τελευταίου δεκαλέπτου η διαφορά δεν έπεσε ποτέ κάτω από τους 19 πόντους και έτσι το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα έφτασε με χαρακτηριστική ευκολία στο τελικό 77-56, που της έδωσε το εισιτήριο για τον τελικό της διοργάνωσης.
ΕΛΛΑΔΑ (Παπαθεοδώρου): Λούντζης 5, Μιλεντίγιεβιτς, Κόνιαρης 10 (2 τρίπ., 5 ασ.), Φλιώνης 4, Καρράς 16 (8/10 δίπ.), Σκουλίδας 5, Δίπλαρος 7 (1), Αγραβάνης, Χρηστίδης 5, Χαραλαμπόπουλος 19 (3)(, Μουράτος 4, Τάταρης 2.
ΙΣΠΑΝΙΑ (Ναβάρο): Ντε Λα Ρουά, Γκαρσία 12 (1 τρίπ., 3/13 σουτ), Λόπεθ 5, Βίλα 2, Χου 1, Ρίγκο, Γιούστα 4 (1/5 σουτ), Σορόγια, Μάρτι 12, Βίλα 11, Μπαρέιρο 6, Μαζάιρα 3 (1).
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ - http://sports.ert.gr/ston-teliko-i-ethniki-neon-pou-eliose-77-56-tin-ispania/
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: EUROKINISSI

Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

Η Ελλάδα εγκατέλειψε τα Ίμια για 6.000 ευρώ το Χρόνο !! ΒΙΝΤΕΟ






Οργή, αγανάκτηση και αποτροπιασμό προκαλεί η αποκάλυψη του «Blue Sky» ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο καταλόγισε πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ στον πρώην δήμαρχο Καλύμνου Δημήτρης Διακομιχάλης, επειδή ενίσχυε οικονομικά επί επτά χρόνια τον βοσκό που πήγαινε στα Ίμια για να φροντίσει τα κατσίκια του!
Εικοσιένα χρόνια μετά την ελληνοτουρκική κρίση στα Ίμια, που στοίχισε τη ζωή σε τρεις Έλληνες αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού, ο πρώην δήμαρχος Καλύμνου, Δημήτρης Διακομιχάλης, ο οποίος είχε υψώσει την ελληνική σημαία στα Ίμια καλείται να πληρώσει το ποσό αυτό από τη τσέπη του αναδρομικά και εντόκως, με το σκεπτικό ότι οι δαπάνες αυτές δεν ήταν νομίμως υλοποιημένες.
«Μέχρι το 2002, ως δήμαρχος, κράτησα το βοσκό Αντώνη Βεζυρόπουλο στα Ίμια, εγκρίνοντάς του, με αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, ποσό 2 εκατομμυρίων δραχμών- σημερινά 6.000 ευρώ- το χρόνο, ώστε να μπορεί να καλύπτει τα έξοδα καυσίμων, πηγαινοερχόμενος με τη βάρκα του στις βραχονησίδες που είναι απόσταση 6, 5μιλίων από το λιμάνι της Καλύμνου.
Τα ποσά ήταν για να αγοράζει τροφή, να μεταφέρει νερό και να περιποιείται τακτικά τα κατσίκια, επιβεβαιώνοντας έτσι την ελληνική κυριαρχία, όπως έκανε επί χρόνια νοικιάζοντας τις βραχονησίδες από το δήμο.
Διότι πρόκειται για δημοτική έκταση, σύμφωνα με Ιταλικούς, βρετανικούς, αμερικανικούς και τουρκικούς χάρτες που έχω», είπε ο κύριος Διακομιχάλης σε τηλεοπτική του συνέντευξη στο «Blue Sky» και στην εκπομπή του δημοσιογράφου Κώστα Μάρδα.
«Μετά τον Απρίλιο του 2004, και την αλλαγή, εν τω μεταξύ, της δημοτικής αρχής το 2002, ο βοσκός δεν πήγαινε, αφού δεν είχε την οικονομική στήριξη του δήμου, ενώ ο ίδιος δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στα έξοδα. Δεν πάει πια… Ειδικά τώρα, που έχουμε γενικευμένη αμφισβήτηση του Αιγαίου.
Επειδή ούτε το υπουργείο Εξωτερικών ούτε το υπουργείο Αιγαίου μπόρεσε να καλύψει το ποσό αυτό που φαίνεται οδήγησε στη… χρεοκοπία της Ελλάδας, μου καταλόγισαν ως μη νόμιμες δαπάνες 50.000 ευρώ.. Απαίτηση και μάλιστα εντόκως..», πρόσθεσε και σε άλλο σημείο της συνέντευξής του και ανέφερε ακόμα:
«Εγώ του πλήρωνα τα έξοδα. Αυτές τώρα οι δαπάνες είναι καταλογιστέες σε μένα. Με το σκεπτικό ότι δεν ήταν νόμιμα υλοποιημένες αυτές οι δαπάνες… Όταν ο βοσκός πήγαινε στα Ίμια τα τουρκικά πλοιάρια προσπαθούσαν να τον παρενοχλήσουν αλλά μέχρι εκεί. Σήμερα, δεν υπάρχει πλέον ζώσα ψυχή στα Ίμια».
Δείτε το επίμαχο βίντεο


http://blueskytv.gr/2017/


Συντάξεις - Μισθοί: Μείωση 650 ευρώ το χρόνο επειδή θα τεθεί, κατά ένα χρόνο, νωρίτερα, το νέο επικαιροποιημένο μνημόνιο



 Έρχεται έξτρα χαράτσι λόγω μείωσης του αφορολόγητου


Τη βεβαιότητα ότι η μείωση της ετήσιας έκπτωσης φόρου εισοδήματος κατά 650 ευρώ, η οποία προβλέπεται με το νέο επικαιροποιημένο Μνημόνιο για εκατομμύρια μισθωτούς, συνταξιούχους και κατ’ επάγγελμα αγρότες, θα τεθεί σε πλήρη ισχύ ένα χρόνο νωρίτερα, από την 1η-1-2019 αντί από την 1η-1-2020, εκφράζουν οι εμπειρογνώμονες του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου στην έκθεσή τους για την πορεία υλοποίησης του ελληνικού προγράμματος δημοσιονομικής και διαρθρωτικής προσαρμογής, την οποία έδωσαν χθες στη δημοσιότητα, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας του Ελεύθερου Τύπου.
«Κλείδωσε»
Συγκεκριμένα, στη σελίδα 12 της έκθεσης του ΔΝΤ οι τεχνοκράτες του επισημαίνουν ότι η μείωση κατά 650 ευρώ της ετήσιας έκπτωσης φόρου εισοδήματος που δικαιούνται οι μισθωτοί, οι συνταξιούχοι και οι κατ’ επάγγελμα αγρότες, η οποία αναμένεται να αποδώσει έσοδα ύψους 1% του ΑΕΠ ή 1,8 δισ. ευρώ, νομοθετήθηκε για να τεθεί σε ισχύ το 2020, όμως, η εφαρμογή της μπορεί να γίνει το 2019 εάν μια μελλοντική αξιολόγηση οδηγήσει το Ταμείο στο να θεωρήσει ότι κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο προκειμένου να επιτευχθεί ο συμφωνημένος στόχος για πρωτογενές πλεόνασμα 3,5% του ΑΕΠ το 2019. Στη συνέχεια, δε, τονίζουν ότι, στην πραγματικότητα, αναμένουν πως η μείωση αυτή στην έκπτωση φόρου θα εφαρμοστεί πλήρως το 2019.
Η μείωση της έκπτωσης φόρου εισοδήματος των 1.900-2.100 ευρώ κατά 650 ευρώ την οποία συμφώνησε η κυβέρνηση με τους δανειστές στο επικαιροποιημένο Μνημόνιο και η οποία αναμένεται να τεθεί σε πλήρη ισχύ από την 1η-1-2019, αντί από την 1η-1-2020, όπως εκτιμούν ήδη οι εμπειρογνώμονες του ΔΝΤ θα πλήξει περισσότερους από 5,8 εκατομμύρια μισθωτούς, συνταξιούχους και κατ’ επάγγελμα αγρότες.
Η περικοπή της έκπτωσης κατά 650 ευρώ ισοδυναμεί με μείωση του ετησίου αφορολόγητου ορίου εισοδήματος κατά 2.955 ευρώ, από τα επίπεδα των 8.636-9.545 ευρώ στα επίπεδα των 5.681-6.591 ευρώ. Από τη μείωση αυτή θα προκύψουν για πρώτη φορά επιβαρύνσεις ακόμη και για όσους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα αμείβονται με λίγο περισσότερα από 405 ευρώ το μήνα, καθώς επίσης και για τους δημοσίους υπαλλήλους και τους συνταξιούχους με αποδοχές λίγο μεγαλύτερες από 473 ευρώ το μήνα!
Τεκμήρια
Ωστόσο, ακόμη και όσοι μισθωτοί και συνταξιούχοι λαμβάνουν μηνιαία εισοδήματα χαμηλότερα από τα παραπάνω όρια, δηλαδή ζουν με ετήσια εισοδήματα χαμηλότερα από τα νέα μειωμένα αφορολόγητα όρια των 5.681-6.591 ευρώ θα κληθούν και αυτοί να πληρώσουν υπέρογκους φόρους εισοδήματος, καθώς η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων θα προσδιορίσει τα τελικά φορολογητέα εισοδήματά τους σε επίπεδα πολύ υψηλότερα των νέων χαμηλών αυτών αφορολόγητων ποσών, εφαρμόζοντας τα τεκμήρια διαβίωσης για τις κατοικίες στις οποίες διαμένουν και τα Ι.Χ. αυτοκίνητα που τυχόν χρησιμοποιούν. Κάτι αντίστοιχο θα συμβεί και στους κατά κύριο επάγγελμα αγρότες, οι περισσότεροι από τους οποίους δηλώνουν ετήσια εισοδήματα κάτω από τα επίπεδα των νέων μειωμένων αφορολόγητων ορίων, όμως, τα τεκμήρια διαβίωσης για τα σπίτια και τα Ι.Χ. αυτοκίνητά τους ανεβάζουν τα τελικά φορολογητέα εισοδήματά τους σε επίπεδα πολύ πιο υψηλά.
Ακτινογραφία
Ο "Ελεύθερος Τύπος "αναφέρει την σημασία της μείωσης της ετήσιας έκπτωσης φόρου των μισθωτών, των συνταξιούχων και των κατ’ επάγγελμα αγροτών κατά 650 ευρώ:
1. Η σημερινή έκπτωση φόρου των 1.900 ευρώ για τους μισθωτούς, τους συνταξιούχους και τους κατ’ επάγγελμα αγρότες που δεν βαρύνονται με ανήλικα ή ενήλικα εξαρτώμενα τέκνα (σπουδάζοντα, άνεργα κ.λπ.) θα μειωθεί στα 1.250 ευρώ. Η μείωση της έκπτωσης φόρου κατά 650 ευρώ με δεδομένο ότι θα συνδυαστεί με διατήρηση του κατώτατου συντελεστή φορολόγησης στο 22% θα οδηγήσει σε μείωση του ισχύοντος για τους φορολογούμενους αυτούς αφορολόγητου ορίου από τα 8.636 ευρώ (1.900 ευρώ/22%) στα 5.681 ευρώ (1.250 ευρώ/22%).
2. Η έκπτωση φόρου των 1.950 ευρώ, η οποία ισχύει σήμερα για τους μισθωτούς, τους συνταξιούχους και τους κατ’ επάγγελμα αγρότες που βαρύνονται με ένα ανήλικο ή ενήλικο εξαρτώμενο τέκνο θα μειωθεί στα 1.300 ευρώ. Η μείωση αυτή θα οδηγήσει σε μείωση του ισχύοντος για τους φορολογούμενους αυτούς αφορολόγητου ορίου από τα 8.863,63 ευρώ (1.950 ευρώ/22%) στα 5.909 ευρώ (1.300 ευρώ/22%).
3. Η έκπτωση φόρου των 2.000 ευρώ, που ισχύει σήμερα για τους μισθωτούς, τους συνταξιούχους και τους κατ’ επάγγελμα αγρότες που βαρύνονται με δύο ανήλικα ή ενήλικα εξαρτώμενα τέκνα θα μειωθεί στα 1.350 ευρώ. Η μείωση αυτή θα οδηγήσει σε περιορισμό του ισχύοντος για τους φορολογούμενους αυτούς αφορολόγητου ορίου από τα 9.091 ευρώ (2.000 ευρώ/22%) στα 6.136,36 ευρώ (1.350 ευρώ/22%).
4. Η έκπτωση φόρου των 2.100 ευρώ, που ισχύει σήμερα για τους μισθωτούς, τους συνταξιούχους και τους κατ’ επάγγελμα αγρότες που βαρύνονται με τρία ή περισσότερα ανήλικα ή ενήλικα εξαρτώμενα τέκνα θα μειωθεί στα 1.450 ευρώ. Η μείωση αυτή θα οδηγήσει σε περιορισμό του ισχύοντος για τους φορολογούμενους αυτούς αφορολόγητου ορίου από τα 9.545 ευρώ (2.100 ευρώ/22%) στα 6.591 ευρώ (1.450 ευρώ/22%).
Επιβαρύνσεις
Από τις παραπάνω μειώσεις στα αφορολόγητα όρια:
* Περίπου 4,3 εκατομμύρια μισθωτοί, συνταξιούχοι και κατ’ επάγγελμα αγρότες με ετήσια εισοδήματα μεγαλύτερα των 5.700 ευρώ θα υποστούν επιπλέον φορολογικές επιβαρύνσεις έως και 650 ευρώ έκαστος. 
Π.χ. μισθωτός με ετήσιο εισόδημα 9.000 ευρώ και δύο παιδιά, ο οποίος σήμερα δεν πληρώνει φόρο εισοδήματος, επειδή το αφορολόγητο που ισχύει γι’ αυτόν είναι 9.091 ευρώ, από το 2019 με τη μείωση του αφορολογήτου στα 6.136,36 ευρώ θα πληρώνει φόρο εισοδήματος 630 ευρώ.
Επίσης, συνταξιούχος χωρίς εξαρτώμενα τέκνα και ετήσιο εισόδημα 10.000 ευρώ, ο οποίος σήμερα δικαιούται αφορολόγητο όριο 8.636 ευρώ και πληρώνει φόρο εισοδήματος 300 ευρώ, από το 2019 με τη μείωση του αφορολογήτου στα 5.681 ευρώ θα πληρώνει φόρο 950 ευρώ, δηλαδή επιπλέον 650 ευρώ.
* Περίπου 1,5 εκατομμύριο μισθωτοί, συνταξιούχοι και κατ’ επάγγελμα αγρότες με ετήσια δηλούμενα εισοδήματα χαμηλότερα των νέων μειωμένων αφορολόγητων ορίων των 5.681-6.591 ευρώ θα υποστούν κι αυτοί επιβαρύνσεις, λόγω προσδιορισμού των τελικών φορολογητέων εισοδημάτων τους με βάση τα τεκμήρια διαβίωσης σε επίπεδα υψηλότερα των 6.000-7.000 ευρώ, όπου πλέον επιβάλλεται φόρος εισοδήματος. Π.χ. άγαμος μισθωτός εργαζόμενος με μηνιαίο εισόδημα 300 ευρώ, δηλαδή με ετήσιο εισόδημα μόλις 3.600 ευρώ που διαμένει σε διαμέρισμα 80 τ.μ. θα φορολογείται βάσει τεκμηρίων διαβίωσης για εισόδημα 6.200 ευρώ (3.000 ευρώ ελάχιστο τεκμήριο + 3.200 ευρώ τεκμήριο κύριας κατοικίας) και θα πληρώνει φόρο εισοδήματος 114 ευρώ.
πηγή:http://www.enikonomia.gr/economy/160835,erchetai-extra-charatsi-logo-meiosis-tou-aforologitou.html