Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

O Moscovici καρφώνει την κυβέρνηση για το πανάκριβο πετρέλαιο θέρμανσης




Ως το 2016 θα πληρώνουμε πανάκριβο το πετρέλαιο


Βρυξέλλες, 17/3/2017.
 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Moscovici καρφώνει κυβέρνηση για πανάκριβο πετρέλαιο θέρμανσης μετά από Ερώτηση του Νότη Μαριά
Στη σέντρα βγάζει κυριολεκτικά ο P. Moscovici την κυβέρνηση για το πανάκριβο πετρέλαιο θέρμανσης απαντώντας σε Γραπτή Ερώτηση του Ανεξάρτητου Ευρωβουλευτή, Καθηγητή, Νότη Μαριά.
Ο Έλληνας Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής στις 31/10/2016 είχε ζητήσει με Ερώτησή του από την Κομισιόν να συναινέσει στη μείωση της δυσθεώρητης φορολογίας στο πετρέλαιο θέρμανσης που είχε ως αποτέλεσμα την αδυναμία του φτωχοποιημένου Ελληνικού λαού να θερμανθεί κατά τη διάρκεια του παγωμένου χειμώνα.
Μετά από τέσσερις και πλέον μήνες!! Απαντώντας ο κ. Moscovici, εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, επισήμανε ότι η Ελλάδα μπορεί να μειώσει τους συντελεστές Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και ΦΠΑ στο πετρέλαιο θέρμανσης, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα και την εκπλήρωση των δημοσιονομικών μνημονιακών στόχων. Με απλά λόγια ο Moscovici ρίχνει τα βάρη στην κυβέρνηση για το πανάκριβο πετρέλαιο θέρμανσης και νίπτει τας χείρας του ως μέλος της τρόικας.
Ακολουθούν τα κείμενα της Γραπτής Ερώτησης του Νότη Μαριά και της Απάντησης του κ. Moscovici:
Θέμα: Μέτρα για τη μείωση του ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης και για την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας στην Ελλάδα

Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Απόδοσης Κτηρίων, η αδυναμία διατήρησης επαρκούς θέρμανσης στην Ελλάδα αφορά το 70% των νοικοκυριών όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ένωση ανέρχεται στο 10,8%.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών, το σύνολο των φόρων που επιβάλλονται στο πετρέλαιο θέρμανσης στην Ελλάδα αντιστοιχεί σε ποσοστό 51,1% της λιανικής τιμής του όταν κατά μέσο όρο το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι 32,1%.

Σημειωτέον ότι παρά την αύξηση της φορολογίας του πετρελαίου θέρμανσης το 2016, το επίδομα θέρμανσης στα νοικοκυριά με χαμηλό εισόδημα θα παραμείνει το ίδιο με το 2015. Αυτό το γεγονός, σε συνδυασμό με την αύξηση της λιανικής τιμής του πετρελαίου κατά 20% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2016 αναμένεται να επιδεινώσει την αδυναμία θέρμανσης των νοικοκυριών.

Όπως έχει αναγνωρίσει η Επιτροπή στην απάντηση που έδωσε στην Ερώτησή μας Ε-000827/2016, η Ελλάδα μπορεί να μειώσει τους φορολογικούς συντελεστές που εφαρμόζονται στο πετρέλαιο θέρμανσης.
Ενόψει των παραπάνω, ερωτάται η Επιτροπή:
1. Εάν είναι διατεθειμένη να αποδεχτεί ως μέλος της τρόικας μειώσεις των ως άνω φορολογικών συντελεστών;
2. Ποια επιπλέον μέτρα προτίθεται να προτείνει προκειμένου να αντιμετωπίσει την ενεργειακή φτώχεια στην Ελλάδα και ιδιαίτερα την αδυναμία θέρμανσης των νοικοκυριών;

Απάντηση του κ. Moscovici εξ ονόματος της Επιτροπής (6.3.2017):
1. Στη νομοθεσία της ΕΕ καθορίζονται μόνον εναρμονισμένοι ελάχιστοι συντελεστές. Αποφάσεις των κρατών μελών για συντελεστές ειδικών φόρων κατανάλωσης και ΦΠΑ υψηλότερους των κατώτατων αυτών ορίων εξαρτώνται από τις εθνικές πολιτικές, συμπεριλαμβανομένης της φορολογικής πολιτικής. Η Ελλάδα μπορεί να μειώσει τους συντελεστές οι οποίοι εφαρμόζονται στα προϊόντα που αναφέρει ο κ. βουλευτής, αλλά πρέπει να εξασφαλίσει την εκπλήρωση των δημοσιονομικών στόχων της. 
Όλα τα δημοσιονομικά μέτρα που προτίθεται να λάβει η Ελλάδα για την εξασφάλιση βιώσιμων δημόσιων οικονομικών και για την επίτευξη σημαντικών και βιώσιμων πρωτογενών πλεονασμάτων περιγράφονται στο μνημόνιο συνεννόησης (ΜΣ) που υπεγράφη μεταξύ της Ελλάδας και της Επιτροπής, η οποία ενεργούσε εξ ονόματος του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας(1).
2. Η οικονομική κρίση είχε άνευ προηγουμένου επιπτώσεις για την κοινωνική πρόνοια. Όπως αναφέρεται στο μνημόνιο συμφωνίας, η πιο πιεστική προτεραιότητα για την κυβέρνηση είναι η παροχή άμεσης στήριξης στους πλέον ευάλωτους ώστε να συμβάλει στην άμβλυνση των επιπτώσεων της ανανεωμένης ύφεσης. Έχει θεσπιστεί προσωρινή δέσμη μέτρων ανθρωπιστικού χαρακτήρα η οποία θα καταργηθεί σταδιακά ώστε να συμπέσει με την εφαρμογή σε εθνικό επίπεδο του καθεστώτος του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος (ΕΕΕ). Οι αρχές επωφελούνται από τη διαθέσιμη τεχνική βοήθεια που παρέχεται από διεθνείς οργανισμούς και από την Επιτροπή στον τομέα αυτό.

3. Τέλος, η Επιτροπή υποστηρίζει ότι στην Ελλάδα θα πρέπει να μειωθεί η περιεκτικότητα σε άνθρακα του μείγματος καυσίμων. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη θέρμανση, όπου η επικράτηση του πετρελαίου θέρμανσης έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερες εκπομπές και υψηλότερο κόστος για τους καταναλωτές. Οι τρέχουσες μεταρρυθμίσεις και η ελευθέρωση της αγοράς φυσικού αερίου θα πρέπει να ενθαρρύνει την ευρύτερη υιοθέτηση του φυσικού αερίου ως καυσίμου θέρμανσης, καθώς είναι λιγότερο δαπανηρό και μικρότερης έντασης άνθρακα. Η μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης για το φυσικό αέριο που χρησιμοποιείται για θέρμανση από τα νοικοκυριά, που εκδόθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος, θα πρέπει να έχει θετικά αποτελέσματα στο θέμα αυτό

Τελετή Παράδοσης – Παραλαβής Διοικήσεως στην ΣΜΥ (βίντεο/φωτό)






Με κάθε τιμή και λαμπρότητα , πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 15/3, η “Τελετή Παράδοσης – Παραλαβής Διοικήσεως” της  ΣΜΥ, παρουσία του Γενικού Επιθεωρητή Στρατού(ΓΕΠΣ) Ανγου κ. Νικολάου Μανούρη & σύσσωμης της Πολιτικής & Θρησκευτικής Αρχής του Νομού.

Η παράδοση της Δκσεως της Σχολής, έγινε από τον Υποστράτηγο κ. Γεώργιο Λιάκο, στο νέο πλέον Δκτή Ταξίαρχο κ. Δημήτρη Τσιπίδη.

Κατά την ομιλία ο απερχόμενος Δκτής  ο οποίος μετατίθεται στο Δ’ Σώμα Στρατού στην Ξάνθη ως Υπδκτής,  μεταξύ άλλων είπε:“Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά & τιμή, που η 
στρατιωτική ηγεσία με εμπιστεύθηκε & με τοποθέτησε ως Υπδκτή του Δ’ Σώματος Στρατού, αλλά ταυτόχρονα αισθάνομαι & λύπη γιατί πρέπει να αποχαιρετήσω το προσωπικό της Σχολής, τους συνεργάτες μου, οι οποίοι με βοήθησαν να φέρω σε πέρας το δύσκολο έργο μου. Τους σπουδαστές & τις σπουδάστριες, γιατί με το ήθος τους δεν δημιούργησαν κανένα πρόβλημα, κατά την διάρκεια της σκληρής εκπαίδευσης”.
(Ταξίαρχος, νέος Δ/κτή ΣΜΥ): Ευχαριστώ τον Θεό, που αξίωσε να αναλάβω μία τόσο σημαντική θέση. Με σεβασμό & τιμή στο έργο του προκατόχου μου, αλλά & των ευθυνών & των υποχρεώσεων που πηγάζουν από την διοίκηση της Σχολής, θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης της στρατιωτικής ηγεσίας, αλλά & της ιστορίας της Σχολής & θα τηρήσω πιστά τους νόμους & τους κανονισμούς & θα απαιτήσω την τήρησή τους απ’ όλους χωρίς καμίας εξαίρεση. Υπερήφανος για την αποστολή που μου ανατέθηκε & έχοντας επίγνωση ότι θα συνεχίσω μαζί σας έναν ωραίο αγώνα, με αισιοδοξία & χαμόγελο εύχομαι σε όλους υγεία & ευτυχία”.

Μετά το πέρας της Τελετής , πραγματοποιήθηκε  δεξίωση, κατά την οποία μάλιστα απονεμήθηκαν στον κ. Γεώργιο Λιάκο τιμητικές πλακέτες από τον Γεν. Επιθεωρητή Στρατού  & του νέου Δκτή , αλλά & από πλευράς Σχολής.

Από το Παράρτημά μας τίμησαν την τελετή με την παρουσία τους  Ο Πρόεδρός μας Υπλγος ε.α Στέφος Ευάγγελος,  καθώς και πλήθος μελών μας.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον αποχωρούντα Δκτή Υπγο Κο Γεώργιο Λιάκο για την άψογη συνεργασία που είχαμε καθ' όλη την διάρκεια της θητείας του.

Ευχόμαστε στον παραλαμβάνοντα Δκτή Τξχο Κο Δημήτριο Τσιπίδη καλή δύναμη και με την βοήθεια της Παναγίας μας να φέρει σε πέρας το δύσκολο έργο που του έχει ανατεθεί.































                                                    ΒΙΝΤΕΟ


πηγή: http://eaastrikalon.blogspot.gr/2017/03/blog-post_99.html

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε.Ν. Ροδόπης: Όχι στα δίγλωσσα Σχολεία





brefonipiakoi_5






ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ
                            « ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ »                                                    Κομοτηνή  12-3-2017
 Φιλ. Εταιρείας & Χαρ. Τρικούπη 69100 – Κομοτηνή                         Αρ. Πρωτ.: 49
                       ΤΗΛ. & FAX   25310-22462                                      
           email : syllogosdaskrod@gmail.com                        
                                                                       Προς : Μ.Μ.Ε.


Θέμα : «Προσχολική αγωγή των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στο     
               Ν. Ροδόπης»

            Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ροδόπης «Οι Τρεις Ιεράρχες» ανησυχεί σοβαρά για τις εξελίξεις σχετικά με την προσχολική αγωγή στην περιοχή που σε συνδυασμό με την αντεργατική και αντιεκπαιδευτική επίθεση που υλοποιείται από κυβέρνηση, Ε.Ε., ΔΝΤ, ΟΟΣΑ, ΣΕΒ και όλο το μνημονιακό πολιτικό μπλοκ που μαζί ψήφισε το 3ο μνημόνιο προμηνύει την ακόμα μικρότερη κάλυψη των μορφωτικών αναγκών και δικαιωμάτων των παιδιών προσχολικής ηλικίας στην περιοχή.         
Μια σύντομη περιγραφή της πραγματικότητας :
  1. Με εξαίρεση την Κομοτηνή σε όλο τον υπόλοιπο νομό υπάρχει έλλειψη δημόσιων νηπιαγωγείων σε οικισμούς κατοικημένους από τη μουσουλμανική μειονότητα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ένα σημαντικό τμήμα των μαθητών-τριων της μειονότητας να εγγράφεται στην Α΄ Δημοτικού των Μειονοτικών ή των Δημόσιων σχολείων χωρίς κανενός είδους προσχολική αγωγή. Υπάρχουν νηπιαγωγεία και παραρτήματα νηπιαγωγείων που ιδρύθηκαν με την καθιέρωση της υποχρεωτικότητας της προσχολικής αγωγής (ως αποτέλεσμα της μεγάλης απεργίας του 2006 της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης) τα οποία παραμένουν δυστυχώς κλειστά.
  2. Η λειτουργία των δημόσιων νηπιαγωγείων υποκαθίσταται με ποικιλία ιδιωτικής φύσεως χώρων απασχόλησης νηπίων από διάφορους φορείς.
  3. Παρατηρείται ότι, όταν τα νήπια της μουσουλμανικής μειονότητας γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα έστω και στοιχειωδώς, μειώνονται τα προβλήματα της εκπαίδευσης και επικοινωνίας τους.   
Το φαινόμενο αυτό αμβλύνεται όπου: 
  1. Τόσο η μειονότητα όσο και η πλειονότητα έχουν αναπτυγμένες κοινωνικές επαφές και εκτός σχολικών χώρων σε βαθμό που στοιχεία των «άλλων» γλωσσών έχουν προσληφθεί από τα νήπια πριν ακόμα φτάσουν στην ηλικία φοίτησης σε νηπιαγωγείο.
  2. Είναι γενικά κοινή εμπειρία των δασκάλων και άλλων εκπαιδευτικών και στο μειονοτικό και στο δημόσιο σχολείο πως τα νήπια της μειονότητας που έχουν φοιτήσει στο δημόσιο νηπιαγωγείο αναπτύσσουν ταχύτερα δεξιότητες χρήσης τόσο της μητρικής τους όσο και της ελληνικής γλώσσας σε όποιο δημοτικό και αν πάνε μετά σε σχέση με τα νήπια που δεν έχουν φοιτήσει σε δημόσιο νηπιαγωγείο.
Συνεπώς :
  1. Θεωρούμε απολύτως απαραίτητη την καθολική φοίτηση όλων των παιδιών (άρα και της μειονότητας) στο δημόσιο δωρεάν νηπιαγωγείο. Διεκδικούμε άλλωστε σαν πάγιο αίτημα την 2χρονη δημόσια και δωρεάν καθολική υποχρεωτική προσχολική αγωγή.
  2. Θεωρούμε απαράδεκτη την οποιαδήποτε προσπάθεια και από οποιονδήποτε να μην λειτουργήσει δημόσιο δωρεάν νηπιαγωγείο ή την απόπειρα αντικατάστασής του από οποιασδήποτε μορφής ιδιωτικό «νηπιαγωγείο» ή παιδικό σταθμό γιατί στερεί από τα νήπια την δωρεάν κάλυψη των μορφωτικών αναγκών τους.  Ταυτόχρονα ισοδυναμεί με την κατάργηση θέσεων εργασίας για τη δημόσια εκπαίδευση αλλά και προσπάθεια αντικατάστασής της από την ιδιωτική.
  3. Οι μουσουλμανόπαιδες που αναφέρονται στο πρόγραμμα αποτελούν θρησκευτική μειονότητα και το κύριο χαρακτηριστικό της μειονότητας αυτής είναι η ανομοιογενής σύνθεση του πληθυσμού και η γεωγραφική κατανομή της. Αποτελείται από τρεις συνιστώσες: α) τους τουρκογενείς, β) τους Πομάκους και γ) τους Ρομά. Η μητρική γλώσσα των ανθρώπων αυτών είναι αντίστοιχα η τουρκική, η πομακική (μία νότια σλαβική γλώσσα της περιοχής της Ροδόπης) και η ρομανί.      
  4. Η πολυπολιτισμική Θράκη χρόνια τώρα σέβεται την κουλτούρα και τον πολιτισμό αυτών των ανθρώπων και οι νηπιαγωγοί της αποδεχόμενοι την διαφορετικότητα των παιδιών εργάζονται με ζήλο, καταβάλλοντας μεγάλη προσπάθεια και έχουν καταφέρει να καλλιεργήσουν, στηριζόμενοι στην εκάστοτε μητρική γλώσσα αυτών των παιδιών και την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη.     
Στο Πιλοτικό πρόγραμμα του ΙΕΠ «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη» προβλέπεται  η συμμετοχή  συνεργάτη/τριας στην αίθουσα του νηπιαγωγείου πέραν του/της νηπιαγωγού, μέλους της μειονότητας με πτυχία ελληνικού ΑΕΙ.

Η χρησιμοποιούμενη φρασεολογία αναδεικνύει αμέσως σοβαρά ζητήματα:
  1. Επιρρίπτει την ευθύνη στις νηπιαγωγούς για τη σημερινή πραγματικότητα μη φοίτησης των νηπίων της μειονότητας στο δημόσιο νηπιαγωγείο αφού θεωρείται απαραίτητη η συμμετοχή συνεργάτη.
  2. Εισάγει στο δημόσιο σχολείο προσωπικό με αδιευκρίνιστες εργασιακές σχέσεις και δικαιώματα.
  3. Θεωρούμε πως είναι τουλάχιστον αδιευκρίνιστος ο ρόλος του «συνεργάτη» και εν τέλει θεωρούμε απαράδεκτο πως αρκεί να είναι «απόφοιτος ΑΕΙ» όσον αφορά την παιδαγωγική πράξη.  
  4. Πουθενά δεν διευκρινίζεται από πού απορρέει επιστημονικά η ανάγκη ειδικά για έναν τέτοιο συνεργάτη και ποιος ακριβώς θα είναι ο ρόλος του. Θεωρούμε ως αντιπαιδαγωγική την οποιαδήποτε παρέμβαση και παρουσία μέσα στις αίθουσες των νηπιαγωγείων, προσωπικού που απλά θα κληθεί να παίξει το ρόλο του ενδιάμεσου – διερμηνέα μεταξύ νηπίων και νηπιαγωγού. Τέτοια περίπτωση θα αποτελεί εμπόδιο στη άμεση επαφή και παιδαγωγική αλληλεπίδραση του νηπίου με τον/την νηπιαγωγό και στην ανάπτυξη των γλωσσικών και άλλων δεξιοτήτων του νηπίου.
  5. Οποιοσδήποτε σχεδιασμός έρευνας και δράσης θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει τη συναίνεση της εκπαιδευτικής κοινότητας της περιοχής.
  6. Στο Π.Δ. 200/98 άρθρο 9 παρ. 5 δεν προβλέπεται η συμμετοχή συνεργάτη στο δημόσιο Νηπιαγωγείο.     
Δηλώνουμε πως σαν Σύλλογος θα υπερασπιστούμε την κάλυψη των μορφωτικών αναγκών όλων των νηπίων αλλά και την εμπειρία και τα εργασιακά δικαιώματα κάθε συναδέλφου.
  1. Διεκδικούμε την άμεση (από την επόμενη σχολική χρονιά) λειτουργία όλων των υπαρχόντων δημόσιων νηπιαγωγείων και παραρτημάτων τους. Διεκδικούμε την ίδρυση και λειτουργία και άλλων όπου δεν υπάρχουν σε όλο το νομό.
  2. Διεκδικούμε τους μαζικούς διορισμούς νηπιαγωγών κόντρα στις επιταγές των μνημονιακών πολιτικών έτσι ώστε να καλυφθεί με μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς κάθε εκπαιδευτικό έργο. Να οριστεί βάσει υπαρχόντων διατάξεων του ν.1566/85 η οργανικότητα στα νηπιαγωγεία της περιοχής στο 1/15. Άλλωστε διεκδικούμε την αναλογία 1/15 για τα νηπιαγωγεία σε όλη τη χώρα.
  3. Διεκδικούμε περαιτέρω μειωμένη αναλογία μαθητών (προερχόμενων από τη μειονότητα) ανά νηπιαγωγό έτσι ώστε η αναλογία να είναι 2 νηπιαγωγοί ανά 25 νήπια – προνήπια.
Για τη στήριξη της χρήσης των μητρικών γλωσσών ως γλωσσών στήριξης διεκδικούμε αύξηση της οργανικότητας σε νηπιαγωγεία όπου φοιτούν νήπια της μουσουλμανικής μειονότητας ή γενικά νήπια με μητρική γλώσσα άλλη από την ελληνική. Η αύξηση της οργανικότητας θα στηρίζεται πάντα σε προσλήψεις νηπιαγωγών απόφοιτων Τμημάτων Επιστημών της Αγωγής Προσχολικής Ηλικίας και μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι που θα έχουν προσληφθεί κεντρικά από το Υπουργείο Παιδείας και με ενιαίο τρόπο (όπως όλοι/ες οι νηπιαγωγοί), για τη διευκόλυνση της παιδαγωγικής πράξης. Σημειώνουμε πως νηπιαγωγοί, απόφοιτοι ΑΕΙ Τμημάτων Επιστημών της Αγωγής Προσχολικής Ηλικίας φυσικοί ή μη ομιλητές των μητρικών γλωσσών της μειονότητας,  έχουν έτσι κι αλλιώς κάθε δικαίωμα τοποθέτησης σε όλα τα δημόσια νηπιαγωγεία (όπου φοιτούν ή όχι νήπια της μειονότητας) όπως κάθε άλλος/η νηπιαγωγός.  
  1. Διεκδικούμε την αναβάθμιση των κτιριακών εγκαταστάσεων και του παιδαγωγικού υλικού. Το πλούσιο και ανανεωμένο παιδαγωγικό υλικό βοηθάει στην ανάπτυξη των γλωσσών. Αντίθετα πρόχειρες και ελλειμματικές υποδομές αποτελούν τροχοπέδη  στη φοίτηση των νηπίων.
Υποχρέωση λοιπόν της πολιτείας είναι να παρέχει άριστης ποιότητας εκπαίδευση ώστε να λειτουργήσει σαν κίνητρο σε τέτοιες ομάδες για τη φοίτηση των παιδιών τους και να μην υπολείπεται το ελληνικό σχολείο σε τίποτα των σχολείων άλλων ευρωπαϊκών χωρών.
  1. Διεκδικούμε την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών σε θέματα γενικής και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Τα προγράμματα επιμόρφωσης αυτά για να είναι αποτελεσματικά πρέπει να γίνονται με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα (μερική ή ολική δηλαδή άδεια ή μειωμένο ωράριο).
  2. Διεκδικούμε και αγωνιζόμαστε μαζί με όλους τους εργαζόμενους της χώρας για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Διεκδικούμε τους μαζικούς διορισμούς νηπιαγωγών με μόνιμη σταθερή εργασία, τη μοναδική σχέση εργασίας ως απάντηση στην κάλυψη κάθε αναγκαίου εκπαιδευτικού έργου.    
  3. Διεκδικούμε δίχρονη υποχρεωτική δημόσια δωρεάν προσχολική αγωγή για όλα τα νήπια.
Με βάση τα παραπάνω τονίζουμε ότι ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Ροδόπης «Οι Τρεις Ιεράρχες» δεν συμφωνεί με την υλοποίηση του πιλοτικού προγράμματος  του Ι.Ε.Π. «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη».
                                                           

                                                            Για το Δ.Σ.
            Η Πρόεδρος                                                             Η Γ. Γραμματέας




Βενετοπούλου Παναγιώτα                                             Λιουλιάκη Δήμητρα      



ΠΑΣΥΣΕΚ: Πρόσκληση στην παρουσίαση του ντοκυμαντέρ "AsiaQuest: Ταξίδι στην Ανατολή




Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Στρατιωτική δραστηριότητα της Τουρκίας γύρω από το Καστελόριζο - ΒΙΝΤΕΟ



Στρατιωτική δραστηριότητα της Τουρκίας γύρω από το Καστελόριζο - ΒΙΝΤΕΟ



Αεροναυτικές ασκήσεις με αληθινά πυρά γύρω από το Καστελόριζο, ξεκίνησαν από το πρωί της Πέμπτης οι Τούρκοι.
Η Αθήνα παρακολουθεί με ψυχραιμία την στρατιωτική δραστηριότητα της Άγκυρας και καθημερινά λαμβάνει μέτρα για να μειώσει τις πιθανότητες ενός ατυχήματος στον αέρα ή τη θάλασσα.
Δείτε το βίντεο:

Πόλεμο μεταξύ Σταυρού και ημισελήνου βλέπει ο Ερντογάν - Έλληνας μουσουλμάνος της Θράκης καλεί σε αγώνα κατά των απίστων. ΒΙΝΤΕΟ



Πόλεμο μεταξύ σταυρού και ημισελήνου βλέπει ο Ερντογάν - ΒΙΝΤΕΟ


Για πόλεμο μεταξύ σταυρού και ημισελήνου μίλησε ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που κλιμακώνει την αντιπαράθεσή του με την Ευρώπη. Νωρίτερα, ο Μεβλούτ Τσαβούσογλου είχε προβλέψει «ιερούς πολέμους» στην Ευρώπη.
Σε αγώνα κατά των απίστων καλεί Έλληνας μουσουλμάνος της Θράκης, που μάλιστα ήταν και υποψήφιος δήμαρχος.
Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:

Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Η Ελλάδα, παρά την τεράστια κρίση που διέρχεται, σε ό,τι αφορά το Προσφυγικό, πράττει στο ακέραιο το χρέος της.



ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ




Από την συνάντηση του Προέδρου της Δημοκρατίας κ.Προκόπιου Παυλόπουλου με την Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης Πρέσβη κα Laura Thompson στο Προεδρικό Μέγαρο

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σας καλωσορίζω στην Προεδρία της Δημοκρατίας. Και θέλω ευθύς εξαρχής να συγχαρώ, μέσω υμών, τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης για την πορεία του. Μια εξαιρετικά πετυχημένη πορεία, γιατί τώρα είναι πλέον αναπόσπαστο μέρος του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών και ο εκφραστής της πολιτικής του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για τα θέματα Μετανάστευσης.

Σ’αυτήν την πορεία και την προσπάθεια η Ελλάδα και η Ευρώπη είμαστε παρόντες πάνω σε ορισμένες βασικές αρχές που δεν πρέπει να τις ξεχνάμε: Ότι είμαστε αμείλικτοι απέναντι στην τρομοκρατία. Και δεν μπορεί να μην διακηρύσσουμε παντού ότι αυτή, ιδίως, η τρομοκρατία, η τζιχαντιστική τρομοκρατία, είναι μια βάρβαρη τρομοκρατία που διαπράττει εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας. 
Αλλά δεν πρέπει, σε καμιά περίπτωση, να συγχέουμε την τρομοκρατία με τους πρόσφυγες και τους μετανάστες. Είναι δύο εντελώς διαφορετικά ζητήματα. Και είναι έξω από τον πολιτισμό του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών και έξω από τον πολιτισμό της Ευρώπης οποιαδήποτε σύγχυση. Είναι ανεπίτρεπτη τέτοια σύγχυση. Πρέπει, λοιπόν, στους πρόσφυγες και στους μετανάστες να φερόμαστε με βάση τις αρχές και τις αξίες του ΟΗΕ και εμείς, οι Ευρωπαίοι, με βάση τις αρχές και τις αξίες της Ευρώπης.

Ξέρετε ότι η Ελλάδα, παρά την τεράστια κρίση που διέρχεται, σε ό,τι αφορά το Προσφυγικό ιδίως, πράττει στο ακέραιο το χρέος της. Και εκεί ζητάμε την ενεργό συμπαράσταση της Ύπατης Αρμοστείας για τους πρόσφυγες του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, καθώς και την δική σας συμπαράσταση.
Και μου δίνετε την ευκαιρία να πω κάτι άλλο: Ότι ζητάμε την συμπαράσταση – οφειλόμενη άλλωστε – και από ορισμένους, ευτυχώς λίγους, Εταίρους μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι οποίοι δεν έχουν καταλάβει ότι είναι Ευρωπαίοι. Και ότι το να είσαι Ευρωπαίος είναι μεγάλη τιμή, αλλά συνεπάγεται και σημαντικές υποχρεώσεις. Και μία απ’αυτές είναι η Αλληλεγγύη στα μεγάλα αυτά ανθρωπιστικά ζητήματα.

Θέλω να πιστεύω ότι η δική σας δράση και η δική σας φωνή θα είναι μια δράση και φωνή γενικότερα στον Κόσμο για την περιοχή εδώ και αυτά που περνά η περιοχή. Αλλά και θα είναι – αν θέλετε – ένα μέσο για να μπορέσουν ν’αφυπνισθούν και ορισμένοι Εταίροι μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση προκειμένου ν’αναλογισθούν και τις ευθύνες τους και να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους.

Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ γιατί βρίσκεσθε εδώ. Να ευχαριστήσω και τον κ.Εσδρά γιατί η συνεργασία μαζί του – με μένα έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια, από τον καιρό που ήμουν Υπουργός Εσωτερικών – είναι μια εξαιρετικά πετυχημένη συνεργασία. Τώρα νομίζω, μετά από την εξέλιξη γενικότερα του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης, διευκολύνονται πολύ περισσότερο αυτού του είδους οι συνεργασίες, αλλά αποκτά μεγαλύτερη σημασία και ο ρόλος του Δ.Ο.Μ. Και πάλι καλωσορίσατε.
L.THOMPSON: Ευχαριστώ πάρα πολύ κύριε Πρόεδρε. Θα προσπαθήσω να μιλήσω στα ελληνικά. Όπως ξέρετε, δεν είναι η πρώτη μου γλώσσα, αλλά έχω μάθει τα ελληνικά στην Ελλάδα πολλά χρόνια πριν. Προσπαθώ να τα συντηρήσω όσο καλά γίνεται.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Εμείς σας θεωρούμε και εν μέρει Ελληνίδα.

L.THOMPSON: Είμαι και στην καρδιά πάρα πολύ. Και όντως είναι μια χώρα που την αγαπάω πάρα πολύ, που την έχω πολύ κοντά στην καρδιά μου. Και χαίρομαι πάρα πολύ που κάνω την γνωριμία σας. Είναι μια μεγάλη τιμή για μένα και για τον Οργανισμό που εκπροσωπώ να είμαστε σήμερα εδώ, να έχουμε καταβάλει μια μεγάλη προσπάθεια για να στηρίξουμε όσο μπορούμε την ελληνική κυβέρνηση, τον ελληνικό λαό να αντιμετωπίσει μια κατάσταση που ξέρουμε ότι είναι πολύ σημαντική και πολύ δύσκολη.
Νομίζω ότι έχουμε προχωρήσει πάρα πολύ σε όλα τα θέματα και σήμερα η Ελλάδα είναι σε καλύτερες συνθήκες για να αντιμετωπίσει τα θέματα και τους ανθρώπους που έχουν έρθει. Νομίζω ότι κάνουμε, όπως είπατε κι εσείς, μια μεγάλη προσπάθεια και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όχι μόνο με τις αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και επιπλέον με τα κράτη μέλη για να αναγνωριστεί αυτή η προσπάθεια από όλους και να υποστηριχθεί από όλους. Και μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο ήρθα κι εγώ εδώ σήμερα, αυτές τις μέρες, για να συζητήσω με τους αρμόδιους υπουργούς και να δω πώς έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, πώς έχουμε προχωρήσει στην αντιμετώπιση της καταστάσεως και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε λίγο παραπάνω. Είναι μεγάλη τιμή, όπως σας είπα, και μπορείτε οπωσδήποτε να υπολογίζετε στην υποστήριξή μας και για τα επόμενα χρόνια.-