Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Ο Ερντογάν προκαλεί: Θέλει την Τουρκία με Θράκη, Κύπρο και νησιά Αιγαίου



151020161747315058618_2


¨To ενδιαφέρον μας για τις αδερφές περιοχές είναι και καθήκον και δικαίωμα μας¨


Η Τουρκία δεν είναι μόνο η Τουρκία, υποστήριξε ο Ερντογάν σε ομιλία του στη Ρίζε, ο οποίος εποφθαλμιά και άλλες περιοχές. Ζήτησε και δημοψήφισμα για τη δυτική Θράκη
«Η Τουρκία δεν είναι μόνο η Τουρκία», σύμφωνα με τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος με αφορμή την υπόθεση της Μουσούλης είπε πως η Τουρκία «εκτός από τα 79 εκατομμύρια των πολιτών της, φέρει ευθύνη και απέναντι στα εκατοντάδες εκατομμύρια αδέλφια μας στη γεωγραφική περιοχή με την οποία μας συνδέουν ιστορικοί και πολιτισμικοί δεσμοί». Στο πλαίσιο αυτό, ο Ερντογάν έκανε λόγο και για τη «Δυτική Θράκη».


«Είναι καθήκον, αλλά και δικαίωμα της Τουρκίας να ενδιαφέρεται για το Ιράκ, τη Συρία, τη Λιβύη, την Κριμαία, το Καραμπάχ, τη Βοσνία και τις άλλες αδελφές περιοχές. Η Τουρκία δεν είναι μόνο η Τουρκία», υποστήριξε ο Ερντογάν σε ομιλία του στη Ρίζε και πρόσθεσε: «Η στιγμή που θα παραιτηθούμε από αυτό, θα είναι η στιγμή που θα χάσουμε την ανεξαρτησία μας και το μέλλον μας».
Ο Ερντογάν είπε ότι το 1920 η τότε τουρκική Εθνοσυνέλευση έλαβε απόφαση περί του «εθνικού συμβολαίου», το οποίο περιλάμβανε τα σύνορα της Τουρκίας, και τόνισε ότι με βάση την απόφαση εκείνη τα σύνορα στις περιοχές του Οθωμανικού κράτους όπου υπήρχε αραβική πλειοψηφία κατά την υπογραφή της Συνθήκη του Μούδρου το 1918, θα έπρεπε να ορισθούν σύμφωνα με την εκφρασμένη μέσω δημοψηφίσματος βούληση των ίδιων των πληθυσμών. Η απόφαση του 1920 ανέφερε επίσης, σύμφωνα πάντα με τον Ερντογάν, ότι το κριτήριο είναι η συγγένεια από πλευράς θρησκείας και γένους και ότι το νομικό καθεστώς και της Δυτικής Θράκης πρέπει να οριστεί ως αποτέλεσμα ελεύθερου δημοψηφίσματος στην περιοχή.
Ο Ερντογάν υποστήριξε επίσης ότι «ορισμένοι ιστορικοί θεωρούν πως τα σύνορα του εθνικού συμβολαίου περιλαμβάνουν επίσης την Κύπρο, το Χαλέπι, τη Μουσούλη, το Αρμπίλ, το Κιρκούκ, το Μπατούμ, τη Θεσσαλονίκη, το Κίρτζαλι, τη Βάρνα και τα νησιά του Αιγαίου».

Και μετά όσοι θέλετε πάτε τουρίστες στην χώρα του … ελληνόφωνοι !
Οι παρακάτω χάρτες αναρτήθηκαν από το παράρτημά μας
1 Σύμφωνο των εθνικών συνόρων 
2. Σήμερα τα σύνορα της Τουρκίας
πηγή:news247


Βίντεο: Κούρδοι αντάρτες ανατινάζουν τουρκικό θωρακισμένο όχημα κόμπρα






Στο τέλος του βίντεο αναγράφονται τα εξής :
¨Στις Ο7:30 της 3/10, κατά την ώρα που μεγάλο στρατιωτικό κομβόι θωρακισμένων οχημάτων κατευθυνόταν από την Γιουξέκοβα του νομού Χακκάρι προς το φυλάκιο Οραμάρ και βρισκόταν σε περιοχή ανάμεσα στα χωριά Μπερντερέσε και Σερναγκίλ, δυνάμεις των ανταρτών μας πραγματοποίησαν δράση σαμποτάζ κατά ενός οχήματος Κόμπρα.  Το θωρακισμένο στρατιωτικό όχημα καταστράφηκε, 6 στρατιώτες σκοτώθηκαν και 2 άλλοι τραυματίστηκαν. 
Κέντρο Τύπου του HPG¨
Η δράση είναι στο 2:50 και μετά. Ο ¨κάμεραμαν¨ ακούγεται να μετράει τους στρατιώτες, ενώ όταν οι στρατιώτες περιπολούνε πεζοί μπροστά από τα οχήματα , διακρίνεται πως κάποιος εξ αυτών φέρει φορητό τζάμερ, προφανώς για να εμποδίσει εκρήξεις βομβών που ενεργοποιούνται μέσω κινητών τηλεφώνων ή ασυρμάτων. Επίσης για κάποιο λόγο επιλέγουν να χτυπήσουν το Κόμπρα και όχι τα Κίρπι οχήματα.




ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΣΑMΠΟΤΑΖ ΚΑΤΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΟΜΠΡΑ ΑΠΟ ΚΟΥΡΔΟΥΣ ΑΝΤΑΡΤΕΣ



πηγή:http://tourkikanea.gr/






Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Έξτρα φόρος το 2017 για συνταξιούχους και μισθωτούς



Έξτρα φόρος το 2017 για συνταξιούχους και μισθωτούς - Οι επιβαρύνσεις στα εισοδήματα



του Γιώργου Παλαιτσάκη 

Η εκκαθάριση του φόρου εισοδήματος και της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης θα γίνει με τις νέες επαχθέστερες φορολογικές κλίμακες για όλο το 2016 - και για τους 12 μήνες - ενώ η παρακράτηση των φόρων αυτών με τις νέες κλίμακες γίνεται φέτος μόνο για 7 μήνες, από τον Ιούνιο μέχρι τον Δεκέμβριο-Αναλυτικός πίνακας με παραδείγματα για τις πρόσθετες επιβαρύνσεις που θα πληρώσουν οι φορολογούμενοι 

Εκκαθαριστικά σημειώματα στα οποία θα αναγράφονται επιπλέον πληρωτέα ποσά φόρου εισοδήματος και ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης θα λάβουν την άνοιξη του 2017 οι περισσότεροι μισθωτοί και συνταξιούχοι όταν θα υποβάλουν τις φορολογικές δηλώσεις για τα εισοδήματα του 2016. 

Ο λόγος είναι ότι το επόμενο έτος η εκκαθάριση του φόρου εισοδήματος και της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης θα γίνει από το σύστημα ΤΑXISNET με βάση τις επαχθέστερες φορολογικές κλίμακες, που καθιερώθηκαν από τον περασμένο Μάιο με τον ν. 4387/2016, για το σύνολο των αποδοχών του έτους 2016, δηλαδή και για τους 12 μήνες του έτους αυτού, ενώ ο φόρος εισοδήματος και η ειδική εισφορά αλληλεγγύης που παρακρατείται φέτος από τις αποδοχές των μισθωτών και των συνταξιούχων έχει υπολογιστεί με τις προηγούμενες πιο ευνοϊκές κλίμακες κατά τους πρώτους πέντε μήνες του έτους (από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο) και με τις νέες επαχθέστερες κλίμακες μόνο κατά τους επόμενους 7 μήνες, από τον Ιούνιο μέχρι τον Δεκέμβριο. 

Τα επίπεδα στα οποία θα διαμορφωθούν τα επιπλέον ποσά φόρων που θα αναγράφουν τα χρεωστικά εκκαθαριστικά σημειώματα των μισθωτών και των συνταξιούχων το 2017 αποτυπώνονται στους αναλυτικούς πίνακες παραδειγμάτων που δημοσιεύουμε. 

Για ποιους λόγους οι νέες κλίμακες είναι επαχθέστερες 

Κατά την εκκαθάριση των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος, τις οποίες θα υποβάλουν την άνοιξη του 2017 οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι, ο υπολογισμός του φόρου εισοδήματος και της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης θα γίνει για ολόκληρο το 2016 με βάση τις κλίμακες οι οποίες καθιερώθηκαν τον περασμένο Μάιο με το ν. 4387/2016. Οι κλίμακες αυτές είναι επαχθέστερες για τους εξής λόγους:

 1) Στην κλίμακα υπολογισμού του φόρου εισοδήματος για τους μισθούς και τις συντάξεις, την οποία προβλέπει ο ν. 4387/2016,  ο ελάχιστος συντελεστής φόρου 22% ισχύει πλέον για ετήσια εισοδήματα μέχρι 20.000 ευρώ, ενώ στην παλαιά κλίμακα ο ελάχιστος συντελεστής 22% έφθανε μέχρι το επίπεδο ετησίου εισοδήματος των 25.000 ευρώ. Επιπλέον, στη νέα κλίμακα το ανώτατο ποσό της ετήσιας έκπτωσης φόρου μειώθηκε από τα 2.100 στα 1.900 ευρώ για όσους εργαζόμενους και συνταξιούχους δεν έχουν προστατευόμενα τέκνα, στα 1.950 ευρώ για όσους έχουν ένα προστατευόμενο τέκνο και στα 1.900 ευρώ για όσους έχουν δύο προστατευόμενα τέκνα. Μόνο για όσους έχουν τρία ή περισσότερα προστατευόμενα τέκνα η ανώτατη ετήσια έκπτωση φόρου παρέμεινε στα 2.100 ευρώ. 

Επίσης, στη νέα κλίμακα: 

-Πάνω από το επίπεδο ετησίου εισοδήματος των 20.000 ευρώ και μέχρι τα 30.000 ευρώ επιβάλλεται συντελεστής φόρου 29%, ενώ στην παλαιά κλίμακα, από τα 20.000 έως τα 25.000 ευρώ εφαρμοζόταν συντελεστής φόρου 22% και από τα 25.001 έως τα 30.000 ευρώ επιβαλλόταν συντελεστής φόρου 32%. 
-Πάνω από τα 30.000 και μέχρι τα 40.000 ευρώ ισχύει συντελεστής φόρου 37%. Στην παλαιά κλίμακα, το τμήμα ετησίου εισοδήματος από τα 30.000 έως τα 40.000 ευρώ φορολογείτο με συντελεστή 32%. -Στο υπερβάλλον των 40.000 ευρώ τμήμα του ετησίου εισοδήματος επιβάλλεται συντελεστής φόρου 45%. Στην προηγούμενη κλίμακα, στο τμήμα από τα 40.001 έως τα 42.000 ευρώ του ετησίου εισοδήματος επιβαλλόταν φόρος 32% και στο υπερβάλλον των 42.000 ευρώ τμήμα του ετησίου εισοδήματος επιβαλλόταν φόρος 42%. 

- Η έκπτωση φόρου των 1.900 – 2.100 ευρώ μειώνεται κατά 10 ευρώ για κάθε 1.000 ευρώ πρόσθετο εισόδημα πάνω από τα 20.000 ευρώ, ενώ στην παλαιά κλίμακα υπήρχε ενιαία έκπτωση φόρου 2.100 ευρώ, η οποία όμως μειωνόταν κατά 100 ευρώ για κάθε 1.000 ευρώ επιπλέον εισοδήματος πάνω από τα 21.000 ευρώ. 

2) Η κλίμακα της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης που καθιερώθηκε με το ν. 4387/2016 διαμορφώνεται ως εξής: 
συντελεστής 2,2% για τμήμα ετησίου εισοδήματος από 12.001 ως 20.000 ευρώ, 
5% για τμήμα ετησίου εισοδήματος από 20.001 ως 30.000 ευρώ, 6,5% για τμήμα ετησίου εισοδήματος από 30.001 ως 40.000 ευρώ, 7,5% για τμήμα ετησίου εισοδήματος από 40.001 ως και 65.000 ευρώ, 
9% για τμήμα ετησίου εισοδήματος από 65.001 ως και 220.000 ευρώ και 
10% για τμήμα ετησίου εισοδήματος από 220.001 ευρώ και πάνω. 

Στην προηγούμενη κλίμακα εφαρμοζόταν συντελεστές: 

-0,7% σε όλο το ετήσιο εισόδημα αν ανερχόταν μεταξύ 12.000 και 20.000 ευρώ 

-1,4% σε όλο το ετήσιο εισόδημα αν ανερχόταν μεταξύ 20.000 και 30.000 ευρώ 

-2% σε όλο το ετήσιο εισόδημα αν ανερχόταν μεταξύ 30.000 και 40.000 ευρώ 

-4% σε όλο το ετήσιο εισόδημα αν ανερχόταν μεταξύ 50.000 και 100.000 ευρώ 

-6% σε όλο το ετήσιο εισόδημα αν ανερχόταν μεταξύ 100.000 και 500.000 ευρώ και 

-8% σε όλο το ετήσιο εισόδημα αν ανερχόταν πάνω από 500.000 ευρώ.   

Με βάση τις παραπάνω επαχθέστερες φορολογικές κλίμακες, οι οποίες αυξάνουν σημαντικά τις επιβαρύνσεις για τους περισσότερους μισθωτούς και συνταξιούχους, υπολογίζεται φέτος η μηνιαία παρακράτηση φόρου εισοδήματος επί των μισθών και των συντάξεων για το χρονικό διάστημα από την 1η Ιουνίου έως την 31η Δεκεμβρίου, δηλαδή για 7 μήνες. Το 2017 όμως η τελική εκκαθάριση του φόρου εισοδήματος θα γίνει με τις επαχθέστερες κλίμακες επί του συνόλου των αποδοχών που θα έχουν εισπράξει οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι το 2016, δηλαδή και για τους 12 μήνες του τρέχοντος έτους. Έτσι, οι περισσότεροι μισθωτοί και συνταξιούχοι, με τα εκκαθαριστικά σημειώματα που θα λάβουν την ερχόμενη άνοιξη από το σύστημα TAXISNET 

- αμέσως μόλις ολοκληρώσουν την ηλεκτρονική υποβολή των φορολογικών δηλώσεων για τα εισοδήματα του 2016, - θα κληθούν να καταβάλουν πρόσθετες φορολογικές επιβαρύνσεις οι οποίες θα αντιστοιχούν στις πρόσθετες διαφορές μεταξύ των ποσών των φόρων που προκύπτουν βάσει των παλαιών και των νέων κλιμάκων, για τους 5 πρώτους μήνες του 2016.





f1


f2

f3

f4




www.dikaiologitika.gr

Συντάξεις: Είναι παράλογο να θέλουμε να προστατέψουμε συντάξεις 1.300 ευρώ κατ΄ελάχιστο




%ce%bc%ce%b9%cf%81%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b1-%ce%be%ce%b1%cf%86%ce%b1





   Η κ. Μιράντα Ξαφά, πρώην μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου του ΔΝΤ, την περίοδο 2004  - 2009, μιλώντας στη εκπομπή του ΣΚΑΪ, Νεοφιλελεύθερος, δήλωσε μεταξύ των άλλων και για τις θέσεις του ΔΝΤ στο θέμα των συντάξεων τα εξής:  

  "Είναι παράλογο να θέλουμε να προστατέψουμε συντάξεις 1.300 ευρώ κατ΄ελάχιστο, την στιγμή που αυτό θεωρείτε ένας καλός μισθός , δεν μπορεί να δίνουμε περισσότερα στους συνταξιούχους όταν, οι εργαζόμενοι είναι το 1/3 των συνταξιούχων του συνολικού αριθμού των ατόμων που πρέπει να επιδοτηθούν.......η λύση είναι, να ευθυγραμμισθούν οι συντάξεις με τις εισφορές, όχι μόνο για τους μελλοντικούς συνταξιούχους αλλά και για τους σημερινούς............επειδή υπάρχουν , αρκετοί συνταξιούχοι στην Ελλάδα που όχι μόνο είναι κάτω από 65 αλλά και κάτω από 60, αυτοί αποκλείεται να έχουν συνεισφέρει αρκετά για να εισπράττουν τις συντάξεις, που εισπράττουν επί 30 ή 35 χρόνια,.....δεν πρέπει να γίνει κάποια οριζόντια περικοπή, αλλά πρέπει να γίνει ανάλογα με τι έχει συνεισφέρει ο καθένας και αυτό που ισχυρίζεται η Κυβέρνηση, δηλαδή οι συνταξιούχοι βοηθούν και τα παιδιά που είναι άνεργα.....δεν είναι δυνατόν οι συντάξεις να παίζουν αυτό το ρόλο, χρειάζεται δηλαδή ένα στοχευμένο σύστημα, κοινωνικής προστασίας, που θα περιλαμβάνει και το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα, το οποίο το ΔΝΤ το εισηγήθηκε καιείπε ότι, είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει στη Ελλάδα ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα"


Δείτε το βίντεο .

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

Ανθελληνικό παραλήρημα στην Αλβανική Βουλή




Ανθελληνικό παραλήρημα στην Αλβανική Βουλή


Σε ανθελληνικό παραλήρημα εξελίχθηκε η συνεδρίαση της Αλβανικής Βουλής, καθώς ο πρόεδρος της, Ιλίρ Μέτα υποστήριξε ότι έθεσε το Τσάμικο στις συνομιλίες που είχε τις προηγούμενες ήμερες στην Αθήνα, ενώ ο υπουργός εξωτερικών Ντμίτρι Μπουσάτι επέμεινε ότι έχει τεθεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο πλέον το Τσάμικο, ενώ συνέδεσε την ανέγερση των στρατιωτικών κοιμητηρίων για τους νεκρούς έλληνες στρατιώτες του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, με την Άρση του Εμπόλεμου και την λειτουργία νεκροταφείων στην Ελλάδα για τους... Αλβανούς νεκρούς.

Στην διάρκεια της συνεδρίασης οι Τσάμηδες και το κόμμα PDIU και ο αρχηγός τους Ιντρίζι, κατέφυγαν σε ακρότητες προκειμένου να ασκήσουν κριτική στον πρόεδρο της Βουλής επειδή δήθεν δεν έθεσε με ένταση το Τσάμικο στις συνομιλίες με τον Αλέξη Τσιπρα, τον Νίκο Κοτζιά και τον Νίκο Βούτση στην διάρκεια της επίσκεψης του στην Ελλάδα. Ο κ. Ιντριζί στην παρέμβαση του τόνισε:

«Οι πληγές είναι μόνο δικές μας. Εμείς, ούτε σκοτώσαμε, ούτε και διώξαμε κάποιον... Μας έχουν σκοτώσει και μας έχουν κατακρεουργήσει. Ο κ. Μουχεντίνι (ο επίτιμος Πρόεδρος του Κόμματος των Τσάμηδων PDIU και βουλευτής) έχει 28 σκοτωμένους από την οικογένειά του, εμείς θέλουμε να συγχωρέσουμε, αλλά για να συγχωρέσουμε, θα πρέπει να μας ζητήσουν οι Έλληνες συγνώμη. Εμείς είμαστε τα θύματα...» Ο κ. Ιντρίζι κατηγόρησε μάλιστα τον Ι. Μέτα ότι όταν ο Πρ. Παυλόπουλος έθεσε το θέμα των στρατιωτικών νεκροταφείων δεν ζήτησε και ο ίδιος νεκροταφεία για τους «δολοφονημένους Αλβανούς της Τσαμουριάς». Απείλησε μάλιστα ότι θα προτείνει στην Βουλή ψήφισμα ώστε «να μην επιτραπεί η λειτουργιά των νεκροταφείων για τους έλληνες στρατιώτες εάν δεν ανεγερθούν νεκροταφεία για τους Αλβανούς της Τσαμουριάς».

Ο υπουργός εξωτερικών Ντ. Μπουσάτι επιτιθέμενος στον πρώην πρωθυπουργό Σαλί Μπερίσα τόνισε ότι «χωρίς την άρση του Εμπολέμου δεν μπορεί να υπάρξει λύση του Τσάμικου» καθώς όπως είπε αυτά τα ζητήματα δεν λύνονται με το «Σύμφωνο Φιλίας». Και απευθυνόμενος προς τον πρώην πρωθυπουργό υποστήριξε ότι το Τσάμικο δεν είναι θέμα μόνο περιουσιών αλλά θέμα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθεριών».

Και σε μια εντυπωσιακή ταύτιση με την θεωρία που ο ίδιος ο κ.Κοτζιας είχε φροντίσει να αναπτύξει κάνοντας διαχωρισμό σε «κάλο» και «κακό» Τσάμικο ζήτημα, ο κ. Μπουσάτι εξήγησε τι ακριβώς εννοεί:

«Τι σημαίνει θέμα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθεριών; Σημαίνει το δικαίωμα να επισκεφθούν τα εδάφη τους, τα εδάφη των προγόνων τους, να τιμήσουν τους πεσόντες Τσαμηδες. Σημαίνει να διαχωριστεί οριστικά η ατομική ευθύνη για την οποία έχουν αποφανθεί τα ελληνικά δικαστήρια, από τη συλλογική ευθύνη, η οποία είναι απαράδεκτη τον 21 ο αιώνα. Το τσάμικο είναι ένα εθνικό θέμα, που αφορά τους Αλβανούς σε όποιο μέρος κι αν ζουν ...».

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Κοτζιας για πρώτη φορά στην επίσκεψη του στα Τίρανα πρόβαλε την καινοφανή θεωρία με την οποία το Τσάμικο αφορά αποκλειστικά και μόνο τους συγκεκριμένους Τσάμηδες που καταδικάσθηκαν από τα ελληνικά δικαστήρια αφήνοντας έτσι παράθυρο για την έγερση Τσάμικου ζητήματος, με απαιτήσεις για επιστροφή ιθαγένειας αλλά και περιουσιών σε συγγενείς η κληρονόμους τους η Τσάμηδες που εγκατέλειψαν την Ελλάδα ακολουθώντας τα ναζιστικά στρατεύματα…

Ο αλβανός υπουργός εξωτερικών μάλιστα επέκρινε τον Σ. Μπερίσα επειδή αποδέχτηκε την ανέγερση των ελληνικών νεκροταφείων χωρίς να ζητήσει την Άρση του Εμπολέμου και την ανέγερση νεκροταφείων για τους αλβανούς Τσαμηδες και φέροντας σαν παράδειγμα την Ιταλία η οποία ζήτησε και πήρε τα οστά των ιταλών φαντάρων στην Ιταλία ο κ. Μπουσάτι σε πλήρη σύγχυση, καθώς προφανώς η επιτιθέμενη Ιταλία, με την οποία συνεργάστηκε η Αλβανία δεν θα μπορούσε να συγκριθεί με την ηρωική θυσία των ελλήνων στρατιωτών στα βουνά της Βορείου Ηπείρου.

Έτσι ο κ. Μπουσάτι αν και προκρίνει την… μεταφορά των οστών των Ελλήνων στρατιωτών στην Ελλάδα, όπως έγινε με την Ιταλία, δηλώνει ότι θα σεβασθεί την συνεχεία του κράτους, και τις συμφωνίες που υπέγραψε ο κ. Μπερίσα αλλά υποστήριξε ότι θα πρέπει να προηγηθεί η άρση του Εμπόλεμου...

Στην ίδια συνεδρίαση ο Ιλίρ Μέτα με προσβλητικό τρόπο για την Ελλάδα δήλωσε ότι προσκλήθηκε από την Ελλάδα και αποδέχτηκε την πρόσκληση παρά το γεγονός ότι δεν την είχε ζητήσει ο ίδιος λόγω της ασταθούς οικονομικής και πολιτικής κατάστασης στην Ελλάδα.

Ο κ. Μέτα δήλωσε ότι έθεσε το θέμα του Τσάμικου στην Αθήνα και παρέπεμψε στην δήλωση του μετά την συνάντηση του με τον Νίκο Κοτζιά ότι για το συγκεκριμένο θέμα «υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις, διότι οι θέσεις είναι αντίθετες» και ότι επεσήμανε ότι το «τσάμικο» είναι η πιο βαθειά πληγή στην ιστορία των σχέσεων μεταξύ Αλβανίας και Ελλάδας.

Ο κ. Μέτα εξέφρασε την εκτίμηση ότι για το θέμα του Εμπολέμου και για θέματα όπως οι περιουσίες Αλβανών που… απομακρύνθηκαν βίαια από την Ελλάδα, που τέθηκαν σε κάθε συνάντηση, «υπάρχει βούληση να ακούσουν, ανεξάρτητα από την αντίδραση». Και υποστήριξε ότι οι «κυβερνήσεις που θα έρθουν μελλοντικά στην Ελλάδα δεν θα είναι τόσο διατεθειμένες όσο η σημερινή να κλείσουν αυτές οι πληγές». Και εξήρε την σημερινή κυβέρνηση λέγοντας ότι διαπίστωσε «θετική βούληση σε αυτή την κυβέρνηση για πολλά θέματα, ειδικά ως προς την ενσωμάτωση των μεταναστών, πράγματα που δεν το είχε κάνει καμία προηγούμενη κυβέρνηση, διαπίστωσα επίσης βούληση για εδραίωση των σχέσεων ανάμεσα στις δύο χώρες»

Και φυσικά σε αυτή την φορτισμένη συνεδρίαση της Αλβανικής Βουλής, αίσθηση προκάλεσε η αποκάλυψη του Σαλί Μπερίσα ότι για την ακύρωση της Ελληνοαλβανικής Συμφωνίας Οριοθέτησης των Θαλασσίων Ζωνών έπαιξε ρόλο κάποια τρίτη δύναμη που υποκίνησε το Σοσιαλιστικό Κόμμα του νυν πρωθυπουργού Έντι Ράμα να προσφύγει στο Συνταγματικό Δικαστήριο. Είναι γνωστό ότι η Τουρκία είχε παρέμβει στα Τίρανα ώστε να μην επικυρωθεί η Συμφωνία η οποία βασίζονταν στο Διεθνές Δίκαιο και το Δίκαιο της Θάλασσας και δημιουργούσε έτσι ένα σημαντικό τετελεσμένο για το πλαίσιο των οριοθετήσεων των θαλασσίων ζωνών στην Μεσόγειο, το οποίο φυσικά αμφισβητεί η Τουρκία…


Πηγή Liberal

Ό,τι δεν λύνεται, κόβεται...










Αναζητώντας τη λύση στο πρόβλημα που δεν θέλουμε να δούμε… 
Ήρθε η ώρα για μια νέα πορεία παλιγγενεσίας 
Κάποτε εταίροι και σήμερα "γεύμα" των άτυπων κατακτητών μας 

Γράφει ο Κωνσταντίνος Τερζής 

Είχε απόλυτο δίκιο ο Κομφούκιος όταν είπε πως «οι πιο επικίνδυνοι καιροί είναι και οι πιο ενδιαφέροντες». Και το ενδιαφέρον, προκύπτει από την αδήριτη ανάγκη που δημιουργείται ώστε να δημιουργηθούν όλες οι συνθήκες ώστε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα και να απομακρυνθούν οι κίνδυνοι που σήμερα μας απειλούν με εθνική ισοπέδωση. Σε αυτήν ακριβώς την χρονική στιγμή βρίσκεται σήμερα και η πατρίδα μας, η Ελλάδα, η οποία φαίνεται πολιορκούμενη και καθηλωμένη από τους γνωστούς – αγνώστους, καταγεγραμμένους ιστορικά, «φίλους» και «συμμάχους» της.

Για να προχωρήσουμε στην ιστορία και για να αντιμετωπίσουμε επαρκώς, ως έθνος, τους κινδύνους που μας περιβάλλουν, θα πρέπει να κατανοήσουμε τι ακριβώς έχει συμβεί, για να μπορέσουμε να αντιδράσουμε με την απαιτούμενη επάρκεια. Αν και βρισκόμαστε σε μία χρόνια σύγχυση, κατά πολλούς εντέχνως επιβεβλημένη, και βιώνουμε έναν παρατεταμένο ψυχολογικό βομβαρδισμό, η ανάγκη αναγνώρισης του «τις πταίει», αλλά και πως ξεκίνησε το δράμα που ζούμε, είναι επίσης κάτι που θα πρέπει να διευκρινισθεί, παρακάμπτοντας τον κακό σύμβουλο που λέγεται οργή.

Τι έγινε, λοιπόν, και βρεθήκαμε ως οι καταγέλαστοι και «αποδιοπομπαίοι τράγοι» της Ευρώπης; Ισχύει το περίφημο «μαζί τα φάγαμε» ή μήπως η αλήθεια είναι παντελώς διάφορη από όσα με ιδιαίτερη προσπαθούν με ιδιαίτερη επιμέλεια να μας επιβάλουν ως «αλήθεια» πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες εντός και εκτός Ελλάδας; Το σίγουρο είναι πως οι υπηρεσίες έχουν πλήρη χαρτογράφηση των όσων φαγώθηκαν και που βρίσκονται τα «φαγωμένα» τώρα…

Για να είμαστε ειλικρινείς, η Ελλάδα πτώχευσε (ή τουλάχιστον την εμφάνισαν ως πτωχευμένη, για να μην ξεχνάμε και τα μαγειρέματα ποσοστών της ΕΛΣΤΑΤ του κ. Γεωργίου) το 2010. Και η «πτώχευση» επήλθε με πλήρη ευθύνη του πολιτικού προσωπικού της χώρας, και την κάκιστη διαχείριση της οικονομίας της χώρας. Κι ενώ οι υπεύθυνοι έπρεπε να ομολογήσουν την ανικανότητά τους (αλλά και την συμμετοχή τους σε κυβερνητικά έργα –βλ. προμήθειες έργων και αγορών-) και να θέσουν εαυτούς στην κρίση της Δικαιοσύνης, τελικά επέλεξαν να συνεργαστούν μεταξύ τους αλλά και με εξωτερικούς παράγοντες (ΔΝΤ και Ε.Ε.) και να αποφύγουν την ποινική τους τιμωρία συνεργαζόμενοι σε ένα σχέδιο διάσωσης ευρωπαϊκών τραπεζών και καταστροφής της Ελλάδας.
Και η καταστροφή αυτή επήλθε, και διογκώνεται έως και σήμερα, με σειρά νομοθετημάτων (εξωχώριας προέλευσης) που αρχικά κατέστρεψαν στην οικονομία και στη συνέχεια δημιούργησαν τεράστια χρέη στους πολίτες, οι οποίοι απειλούνται σήμερα έως και με απώλεια της προσωπικής τους περιουσίας (έως και της κατοικίας)!!!

Κι ενώ σήμερα μετράμε το (τέταρτο;) αλλά όχι και τελευταίο μνημόνιο, το οποίο έχει αποκτήσει χαρακτηριστικά αυτοματισμού (θρεφόμενο από την ίδια την καταστροφή που επιβάλλει), που παραβιάζει το σύνολο των ανθρωπίνων και πολιτικών δικαιωμάτων των Ελλήνων πολιτών, που παραβιάζει την Ευρωπαϊκή Χάρτα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, το Διεθνές Δίκαιο, αλλά και το σύνολο σχεδόν του Ελληνικού Συντάγματος, που καταργεί επί της ουσίας την οποιαδήποτε αιτιολόγηση για συνέχεια ύπαρξης και πληρωμής των μισθών αυτής της κυβέρνησης αλλά και του κοινοβουλίου των αθλίων ανίκανων και υποτακτικών… Τελικά, η φυσιολογική ερώτηση δεν αφορά τη νομιμότητα ή την αντισυνταγματικότητα λειτουργίας της (αυτοκαθαιρούμενης) κυβέρνησης Τσίπρα – Καμμένου, αλλά την πολιτική «λογική» ή την «ηθική» που με πράξεις ή παραλείψεις της καταργεί την Ελλάδα ως χώρα, η οποία αντιμετωπίζεται ως «πτωχευμένη επιχείρηση», βυθίζεται σε ένα καθεστώς 99 χρόνων υποτέλειας και σε απώλεια του συνόλου της κρατικής (αλλά και ιδιωτικής οσονούπω) περιουσίας. Μία απόφαση που ουσιαστικά επιδιώχθηκε και επιβλήθηκε από τους «εταίρους» και τους «φίλους» και η οποία ταιριάζει μόνο ως επιβολή επονείδιστων όρων του νικητή προς τον ηττημένο μετά από πόλεμο…

Αφού, λοιπόν, συμφωνήσουμε πως, το παρόν (αλλά και το προηγούμενο) πολιτικό προσωπικό της Ελλάδας πρέπει να τοποθετηθεί έναντι των ποινικών ευθυνών που του αρμόζουν για παράδοση της χώρας, θα πρέπει να συμφωνήσουμε πως η σημερινή Ευρώπη (όπως κάκιστα θέλει να αυτοπροσδιορίζεται η Ευρωζώνη) είναι κάτι περισσότερο από σαφές πως δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί ως «φιλική» απέναντι στην Ελλάδα ή, τουλάχιστον, δεν αποτελεί μέρος της λύσης, αλλά μέρος του προβλήματος που αντιμετωπίζει η Ελλάδα.

Την ίδια στιγμή διάφορα «θρασίμια», γείτονες της Ελλάδας, προχωρούν σε προσβολές έως και αιτιάσεις υφαρπαγής ελληνικής γης, ενώ η Τουρκία, χώρα γνωστή και ως «μαντρόσκυλο» (κατ’ άλλους κοπρόσκυλο) των πέραν του Ατλαντικού «συμμάχων», αλλά και ιστορικά φίλη χώρα της Γερμανίας ανεβάζει κατακόρυφα την κλιμάκωση στο Αιγαίο με επιθετικές κινήσεις αλλά και με λίαν επιθετικές δηλώσεις του ίδιου του Ερντογάν, ενώ λίαν προσφάτως η Άγκυρα μέσω του τουρκικού ΥΠΕΞ δεν δίστασε να προχωρήσει και σε «συστάσεις» προς την Αθήνα, σχετικά με τους «τούρκους» της Ελληνικής Θράκης, προχωρώντας σε μία απροκάλυπτη διείσδυση επί εσωτερικών θεμάτων της Ελλάδας…! Αξίζει να σημειωθεί πως η «όσμωση» μεταξύ Βερολίνου και Άγκυρας (δύο χωρών που διαθέτουν τεράστια ποινικά μητρώα εις βάρος της ανθρωπότητας) είναι σε τέτοιο βαθμό, που σκιαγραφεί μία συντονισμένη προσπάθεια των ιστορικών φίλων για υφαρπαγή και συνδιαχείριση μέρους ή ολόκληρης της Ελληνικής ΑΟΖ που βρίσκεται νότια της Κρήτης και νότια - νοτιοανατολικά του Καστελλόριζου…

Κάποιοι επιμένουν πως το πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η Ελλάδα, είναι κυρίως οικονομικό. 
Κάποιοι άλλοι, επιμένουν πως το πρόβλημα είναι κυρίως πολιτικό. 
Φυσικά, και οι δύο πλευρές έχουν απόλυτο δίκιο, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς, τα όσα βιώνει σήμερα η Ελλάδα αποτελούν πρόβλημα γεωπολιτικό (για την ακρίβεια μία σημαντική παράμετρος στην επιβολή γεωπολιτική ισχύος στον παγκόσμιο χάρτη ισχύος για τα επόμενα εκατό χρόνια), αλλά και ενεργειακό όσον αφορά τις ενεργειακές οδούς και την εξόρυξη – εκμετάλλευση νέων (ήδη εντοπισμένων) ενεργειακών κοιτασμάτων που υπάρχουν στην Ελληνική ΑΟΖ. Η παγκόσμια ιστορία αποδεικνύει πως οι χώρες στις οποίες βρέθηκαν ενεργειακά κοιτάσματα οδηγήθηκαν σε βίαιη φτωχοποίηση ή σε εμφύλιους πολέμους… Και, επίσης, πως έχουν υποστρεί συντριπτικές ήττες εκείνες οι χώρες που δεν κατανόησαν ότι οι Διεθνείς Συνθήκες και Συμφωνίες παραβιάζονται από εκείνους που διαθέτουν την πολιτική βούληση και την ισχύ για να τις παραβιάσουν...

Το ουσιώδες ερώτημα είναι: «Μπορεί η σημερινή Ελλάδα να ξεφύγει από την μέγγενη των «φίλων» και «εταίρων»;»
Η απάντηση είναι πως αυτό είναι δυνατό να συμβεί, αν… εκλείψει παντελώς το παρόν πολιτικό προσωπικό από έναν σχηματισμό εθνικής σωτηρίας. Ναι, υπό αυτή την αρχική αυστηρή προϋπόθεση, η διάσωση της Ελλάδας είναι εφικτή. Και, δυστυχώς ή ευτυχώς, έχουν απόλυτο δίκαιο οι Ευρωπαίοι «εταίροι» όταν αναφέρονται σε έλλειψη εμπιστοσύνης μεταξύ Ελλάδας και Ευρώπης, αφού τα όσα οι ίδιοι επέβαλαν (με την απειλή ροπάλου) στους Έλληνες αποδείχθηκαν καταστροφικά και, όλως τυχαίως ιδιαίτερα ωφέλιμα για τους ίδιους (το έχουν ομολογήσει έως και γερμανικές εφημερίδες)!!!

Το επόμενο κρίσιμο ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι: «Είναι απαραίτητη η παραμονή της Ελλάδας στην Ευρωζώνη;»
Αν γυρίσουμε πίσω στον χρόνο, στο 2010 όταν από το Καστελλόριζο ο τότε πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου ανακοίνωνε την είσοδο της Ελλάδας στα μνημόνια και σε κατάσταση κατοχής, τότε θα θυμηθούμε διάφορες προπαγανδιστικές απειλές που ανέφεραν πως θα χάσουμε τους μισθούς, τις συντάξεις, πως θα χαθεί η κρατική και η ιδιωτική περιουσία, πως θα χάσουμε έως και τα σπίτια μας, εάν η Ελλάδα φύγει από το Ευρώ…
Αν σήμερα συγκρίνουμε την σημερινή κατάσταση που επικρατεί στην χώρα, αλλά και τα όσα «δακρύζοντας» (ή διασκεδάζοντας γύρω από ένα πιάνο) υπογράφουν οι κυβερνώντες σηματοδοτώντας την πλήρη φτωχοποίηση του συνόλου σχεδόν του Ελληνικού πληθυσμού, εύκολα αντιλαμβανόμαστε πως το ευρώ (ή οι διαχειριστές του σε Βερολίνο και Βρυξέλλες) είναι ένα καταστροφικό σκεύασμα, το οποίο λειτουργεί με κανόνες ιδιοτέλειας και χρησιμοποιείται αυστηρά για την κάλυψη των πολιτικών, οικονομικών και «άλλων» αναγκών κυρίως της Γερμανίας και των κρατών δορυφόρων της.

Και τι μπορεί να γίνει αν βρεθεί μία ομάδα έντιμων Ελλήνων που θα είναι διατεθειμένοι να αντιμετωπίσουν τα «θηρία»; 
Θα πρέπει στο σημείο αυτό να κατανοήσουμε πως οι πολιτικοί μπορούν να κάνουν λάθη ή παραλείψεις. Όταν όμως αυτά τα λάθη και οι παραλείψεις είναι συνεχόμενα, διογκούμενα και μονότονα προς ζημιογόνα κατεύθυνση για την Ελλάδα, τότε παύουν να είναι λάθη και οφείλουν να ελεγχθούν προσεκτικά ως σκοπιμότητες, τα αποτελέσματα των οποίων θα κληθούν -όλοι οι παρελθόντες και παρόντες πολιτικοί- με κατάθεση αποδεικτικών στοιχείων - αποτελεσμάτων να αιτιολογήσουν στην Ελληνική Δικαιοσύνη.
Αφού με διαδικασίες εξπρές προφυλακιστεί το σύνολο του πολιτικού προσωπικού των τελευταίων 40 χρόνων, δημευθεί το σύνολο της περιουσίας τους (κινητή, ακίνητη και τραπεζικοί λογαριασμοί) και ξεκινήσουν ανακρίσεις από ειδικό σώμα δικαστικών (αν και η Δικαιοσύνη φέρει τεράστια ευθύνη για τα όσα έχουν -με πράξεις ή παραλείψεις τους- συμβεί στην Ελλάδα) αμέσως μετά θα πρέπει να εφαρμοσθεί ένα ήδη έτοιμο εθνικό σχέδιο δράσης (δυστυχώς αυτή τη στιγμή δεν υφίσταται), μία «γαλάζια βίβλος», στην οποία θα κατατίθεται ένας εθνικός συνολικός σχεδιασμός, ένας Ελληνικός Στρατηγικός Σχεδιασμός, όπου με σαφήνεια θα καταγράφονται οι στόχοι και οι διαδρομές επίτευξής τους, που με νόμο του κράτους θα είναι υποχρεωμένες οι κυβερνήσεις να ακολουθούν (και να τηρούν) με τη συνέργεια ειδικού σώματος τεχνοκρατών.

Στο ερώτημα εάν η Ελλάδα θα «ανήκει» στην Δύση ή στην Ανατολή, απαιτείται να δοθεί με έμφαση η ιστορική και η σημερινή γεωπολιτική θέση της Ελλάδας και να κατατεθεί μία πρόταση που θα προβληματίσει πολλούς, αλλά θα χαροποιήσει ακόμη περισσότερους, προσφέροντας άμεσα ευνοϊκό πολιτικό χώρο και ένα πλήθος από οικονομικά οφελήματα στην Ελλάδα και όχι μόνο. Η δημιουργία ενός ουδέτερου εδάφους, των σημερινών Βαλκανίων, πρόσφορου για οικονομικές δραστηριότητες μεσαίου κόστους, ασφαλούς για την διέλευση των ενεργειακών οδών και ικανού «φράχτη» για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης και της ισλαμικής τρομοκρατίας, υπό καθεστώς ισότητας μέσα σε μία «Βαλκανική Κοινοπολιτεία», θα είναι και η ρηξικέλευθη πρόταση της σύγχρονης Ελλάδας για την ειρήνη και την ισότητα μεταξύ των λαών και των εθνών, απέναντι σε μία Ευρώπη που καταρρέει στον άκρατο φασισμό (και ναζισμό).

Η πλήρης αλλαγή του Ελληνικού Συντάγματος και του εκλογικού νόμου, με δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία του εκλέγειν και εκλέγεσθαι και των ελλήνων της ομογένειας, προκειμένου να καλύψουν προεπιλεγμένους τομείς (πλήρους εξειδικευμένης ενασχόλησής τους) σε υπουργεία άμεσα σχετιζόμενα με την ανάπτυξη και την δημιουργία φιλικών σχέσεων με χώρες που σήμερα διατηρούν αποστάσεις εξαιτίας της πολιτικής και οικονομικής διαφθοράς στην Ελλάδα.

Άμεση διερεύνηση του ελληνικού χρέους και άμεση καταφυγή στη διεθνή δικαιοσύνη έναντι των εξωτερικών παραγόντων και προσωπικοτήτων που με ενέργειές τους έβλαψαν το κύρος και την οικονομία της Ελλάδας.
Τακτικές καλοσχεδιασμένες κινήσεις προς την κατεύθυνση απαίτησης αποπληρωμής του γερμανικού κατοχικού χρέους (αναγκαστικό δάνειο, καταστροφές στην ελληνική οικονομία).

Τέλος, άμεση κατάθεση ολοκληρωμένου προγράμματος διακυβέρνησης, με πλήρη ενημέρωση του ελληνικού λαού για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η πατρίδα, με προτάσεις ουσίας και άμεσης εφαρμογής, με αυστηρά χρονοδιαγράμματα, με καθεστώς φορολόγησης σε επιχειρήσεις και ιδιώτες 10% και με ειδικά προγράμματα ανάπτυξης της γεωργίας, κτηνοτροφίας και αλιείας, με επεξεργασία και συσκευασία των παραγόμενων προϊόντων σε αγαστή συνεργασία με τα επιμελητήρια της χώρας και τις πρεσβείες της Ελλάδας ανά τον κόσμο. Επίσης, άμεση και ολική αλλαγή του υφιστάμενου προγράμματος Εκπαίδευσης με έμφαση στην ελληνική γλώσσα (αρχαία και νεοελληνική), την ιστορία και τον πολιτισμό. Σε συνεργασία πανεπιστημίων και μεγάλων επιχειρήσεων, ανάπτυξη του τομέα έρευνας και δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας σε ιδιαίτερους τομείς έρευνας και παραγωγής (π.χ. οπλικά συστήματα).
Άμεση αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος, με συνεργασία κρατικών φορέων και εργαστηρίων εξωσωματικής (διαθέτουμε τα καλύτερα σε ολόκληρη την Ευρώπη), για δωρεάν εξωσωματικές σε άτεκνα ζευγάρια. Φοροαπαλλαγή 10% για κάθε παιδί, η οποία θα ισχύει από το τρίτο παιδί, ενώ θα υποστηρίζεται με κυβερνητικά προγράμματα η εργασία γονέων πολύτεκνων οικογενειών.
Άμεση αντιμετώπιση παρακρατικών λειτουργιών και ομάδων (ΜΑΡΦΙΝ, κουκουλοφόροι, «τρομοκρατικές οργανώσεις», και παύση λειτουργίας όλων των ξένων ΜΚΟ, αλλά και των ΜΚΟ που δεν θα λειτουργούν υπέρ των εθνικών συμφερόντων.

Η θεσμοθέτηση απολύτως ανεξάρτητης λειτουργίας στην Αστυνομία, στον Στρατό, στο Λιμενικό, Δικαιοσύνη και στην ΕΥΠ, με επιτροπές παρακολούθησης του έργου τους, και με ειδικά νομικά συμβούλια ανώτατων δικαστών που θα λειτουργούν με απόλυτη αμεσότητα και θα γνωμοδοτούν με βάση την εξασφάλιση της ειρήνης και της ασφάλειας, αλλά και της γεωγραφικής επικράτειας, θεωρείται ως η επαρκέστερη λύση και απεμπλοκή σχέσεων πολιτικών και κρατικών λειτουργών, η οποία θα επιφέρει την αξιοκρατία και θα αποδίδει την διοίκηση (και τις ευθύνες που προκύπτουν από αυτήν) στους πλέον ικανούς και όχι στους πολιτικά αρεστούς ή σε κομματικά φερέφωνα…

Η αλλαγή του εκλογικού νόμου, προς την κατεύθυνση της αμεσοδημοκρατίας, θα προσφέρει το δικαίωμα οιουδήποτε πολίτη στην συμμετοχή των βουλευτικών εκλογών, με μόνη δέσμευση την υπογραφή του ότι ως έλληνας πολίτης θα λειτουργεί αποκλειστικά υπέρ των συμφερόντων της Ελλάδας, και σε περίπτωση που παραβιάσει αυτή την δέσμευση θα χάνει την βουλευτική του έδρα και θα οφηγείται πάραυτα στη Δικαιοσύνη. Για να συμβεί όμως αυτό, θα πρέπει να προηγηθεί μια κυβέρνηση Ελλήνων, που θα αναλάβει την απομάκρυνση της κόπρου και της επαναφοράς στις βασικές αξίες και αρχές μιας πραγματικά ευνομούμενης πολιτείας προς την κατεύθυνση μίας εύλογης πορείας παλιγγενεσίας.
Ένα Κοινοβούλιο στο οποίο δεν θα υπάρχουν παρατάξεις, αλλά προσωπικές γνώμες για τα προς ψήφιση θέματα, θα απαλλάξει την Ελληνική Βουλή από φαινόμενα «βουλευτών – κομματικών υπαλλήλων» που δεσμευμένοι από το κόμμα έκλαιγαν αλλά ψήφιζαν υπέρ της καταστροφής της χώρας.
Η κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας θα ισχύει μόνο για περιπτώσεις αστικού δικαίου, ενώ η άρση της βουλευτικής ασυλίας θα εφαρμοστεί αναδρομικά για όλους τους πολιτικούς των τελευταίων 50 χρόνων.
Η βουλευτική αποζημίωση θα ορίζεται στο ύψος της κατώτατης σύνταξης, ενώ τα έξοδα διαμονής, διατροφής, μετακίνησης, ένδυσης και υπόδησης των βουλευτών θα τα αναλαμβάνει το κράτος για όλη τη διάρκεια της βουλευτικής υπηρεσίας, στο τέλος της οποίας θα παραδίδεται η περιουσία που είχε παρακρατηθεί κατά την έναρξη της βουλευτικής δραστηριότητας.

Όλα αυτά μπορεί να σας φαίνονται ανώριμα, υπερβολικά ή λίγα. Όμως, πρέπει να κατανοήσουμε πως από κάπου πρέπει να γίνει η αρχή... Αυτά είναι απλές διαπιστώσεις, απλές προτάσεις και απλές κινήσεις των δύο πρώτων μηνών μίας κυβέρνησης Ελλήνων και όχι ελληνοφώνων. Το μεγάλο όμως ερώτημα που μένει να απαντηθεί δεν είναι εάν είναι υλοποιήσιμα (τακτικό οργανωμένο σχέδιο ήδη υπάρχει), αλλά το εάν οι Έλληνες πολίτες είναι σε θέση να αποδεχτούν την αλήθεια, να κατανοήσουν πως η Ελλάδα δεν θα είναι ποτέ ξανά ίδια, πως για να διεκδικήσουν μία καλύτερη ζωή για τους ίδιους και τα παιδιά τους θα πρέπει να περάσουν αγωνιζόμενοι μέσα από τη φωτιά και πως, τελικά, θα πρέπει να ομονοήσουν και να διαφύγουν της επιβληθείσας σύγχυσης που τους οδηγεί στις λάθος επιλογές.
Το μεγάλο και κρίσιμο ερώτημα είναι εάν οι πολίτες της Ελλάδας θα μπορέσουν να εμπιστευτούν ανθρώπους που ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχαν την «εύνοια» των συστημικών ΜΜΕ της χώρας, δηλαδή ανθρώπους της διπλανής πόρτας, που θα επιχειρήσουν να επαναφέρουν και να λειτουργήσουν εκείνες τις αξίες και τις δομές του έθνους που επί σειράς ετών έχουν στοχοποιηθεί και η απώλειά τους συνέβαλε στα μέγιστα για να φτάσει η πατρίδα μας στο «σημείο μηδέν»…

Οι καιροί που ζούμε είναι πραγματικά ενδιαφέροντες, αλλά και επικίνδυνοι. Το που θα μας οδηγήσουν όμως, εξαρτάται από τις δικές μας επιλογές και τις ηθικές μας αντιστάσεις και στο κατά πόσο είμαστε διατεθειμένοι να αντιληφθούμε πως εκείνο που δεν λύνεται, απλά κόβεται και πως κανένας δεν θα μας χαρίσει την ελευθερία μας αν δεν αγωνιστούμε να την κερδίσουμε...
Εν κατακλείδι, ποτέ δεν θα μπορέσουμε σαν λαός να αντιμετωπίσουμε αυτά που σήμερα μας συμβαίνουν, εάν δεν αντιληφθούμε ότι μέρος του προβλήματος είμαστε κι εμείς, εξαιτίας της παθητικότητας και της σιωπηλής αποδοχής μας στην βίαιη δουλοποίησή μας...
Σήμερα υπάρχουν λαοί που πολεμάνε ενάντια στην φρίκη και που υπερασπίζονται την ελευθερία τους με κάθε τρόπο. Υπάρχουν όμως και λαοί που υποτάσσονται και παραδίδουν τα πάντα επειδή φοβούνται να αγωνιστούν. Σήμερα, λοιπόν, όλοι εμείς, πρέπει να αποφασίσουμε τι λαός είμαστε. Φοβικών υποταγμένων δούλων ή ελεύθερων σκεπτόμενων και αγωνιζόμενων ανθρώπων; Αυτή μας η απόφαση θα κρίνει το μέλλον μας και την καταγραφή ή την διαγραφή μας από την ιστορία, στην οποία θα καταγραφούμε είτε ως βόθρος είτε ως φάρος του σύγχρονου Ελληνισμού...

ΥΓ: Φυσικά, όποιος δεν ενοχλείται εάν ξεπουλιέται η πατρίδα του και εάν για τα επόμενα 100 χρόνια η Ελλάδα θα είναι μία κατεχόμενη χώρα, με κατοίκους που θα ζούνε σε φαβέλες, έχει κάνει τις προσωπικές του επιλογές. Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν δικαιούται την προσωπική του υποταγή να την προτείνει ως «στάση ζωής» για όσους επιθυμούν να ονειρεύονται, να ζούνε και να σκέπτονται ως ελεύθεροι άνθρωποι.

πηγή:Ας Μιλήσουμε Επιτέλους

https://kostasxan.blogspot.com/

Η Διαφθορά, η διαπλοκή, το πελατειακό κράτος και η διαχρονική εξέλιξη του χρέους σε παρούσες αξίες




EIKONA---Ελλάδα




Ένα κράτος είναι τότε μόνο εθνικά κυρίαρχο, όταν η χρηματοδότηση των δαπανών του προϋπολογισμού του δεν εξαρτάται από άλλους – ενώ, όταν συμβαίνει το αντίθετο, τότε δεν πρόκειται για κράτος αλλά για αποικία / ακουστικό
.
«Οι παραισθήσεις συνιστούν «στρεβλωμένα αντιληπτικά βιώματα», υπαρκτών όμως αντικειμένων της αντίληψης. Αντίθετα, οι ψευδαισθήσεις συνιστούν αντιληπτικά βιώματα των ασθενών, χωρίς υπαρκτά αντικείμενα της αντίληψης – αν και οι ασθενείς είναι απολύτως βέβαιοι για την ύπαρξή τους. Είναι γεγονός άλλωστε πως οι ψευδαισθήσεις δεν επηρεάζονται από κριτικά αντεπιχειρήματα, ενώ ο ασθενής συχνά χαίρεται, αφού δεν συνειδητοποιεί την πλάνη του» (Α.Δ.).


 Ποτέ δεν υποστηρίξαμε πως η δραχμή ήταν ένα νόμισμα που εξασφάλιζε την ευημερία της Ελλάδας – αφού ήταν ανέκαθεν συνδεδεμένη με μεγάλες υποτιμήσεις για την ανάκτηση της ανταγωνιστικότητας της χώρας μας, είχε οδηγήσει στην αύξηση των χρεών ως αποτέλεσμα της κακής οικονομικής διαχείρισης εκ μέρους των κυβερνήσεων, «εξέτρεφε» τη διαφθορά, τη διαπλοκή και το πελατειακό κράτος, μας επιβάρυνε με υψηλά επιτόκια δανεισμού που ενίοτε υπερέβαιναν το 20% κοκ.
Όσον αφορά το ευρώ μετά την εισαγωγή του, όπου το χρέος ήταν περίπου στο 100% του ΑΕΠ σε παρούσες αξίες (γράφημα), επιβράδυνε κάπως την αύξηση του έως το 2008 – όπου είχε φτάσει στο 109% του ΑΕΠ ή στα 264 δις €. Αμέσως μετά όμως εκτινάχθηκε στο 127% ή στα 300 δις €, με τη διόγκωση των ελλειμμάτων από  το ΔΝΤ – ο βασικός στόχος του οποίου ήταν η είσοδος του στην Ευρωζώνη, μέσω του ελληνικού Δούρειου Ίππου.




ΓΡΑΦΗΜΑ - διαχρονική εξέλιξη του χρέους

http://www.analyst.gr/2016/05/10/i-episfragisi-tis-dropis/