Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Σοκ τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 για πάνω από 1 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ. Αναλυτικοί Πίνακες


Σοκ τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 για πάνω από 1 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr


Άλλαξε το αρχικό σχέδιο για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 της Ειδικής Επιτροπής που έχει συσταθεί από το υπουργείο Οικονομικών και ασχολείται με την φορολογία στα αυτοκίνητα καθώς η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε οχήματα με 1η Άδεια από την 1η/1/2003 βρήκε αντίθετους τόσο τους εισαγωγείς και εμπόρους όσο και στελέχη του οικονομικού επιτελείου καθώς εκτιμούν πως θα έχει τα αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr, το οικονομικό επιτελείο έδωσε σαφείς εντολές στην Ειδική Επιτροπή για περιορισμό της επέκτασης των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από την 1η/1/2007 αντί της 1ης/1/2003 περιορίζοντας τον αριθμό των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που θα επηρεαστούν σε πάνω από 1 εκατ. από 3 εκατ. που περιελάμβανε το αρχικό σχέδιο.

Μάλιστα στο στόχαστρο αρκετών μελών του οικονομικού επιτελείου έχει εισέλθει η Ειδική Επιτροπή που έχει συσταθεί από το υπουργείο Οικονομικών καθώς το απέτυχε παταγωδώς το πρώτο επίτευγμά της που αφορά στο νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης που είχε ως αποτέλεσμα το «πάγωμα» των εκτελωνισμών καινούριων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αλλά και των δημοσίων εσόδων!

Ωστόσο η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2007 εγκυμονεί κινδύνους καθώς τότε τα αυτοκίνητα που παράγονταν σε ήταν και τόσο «καθαρά» σε σχέση με τα τωρινά με αποτέλεσμα κάποιοι να δουν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 να ανέρχονται σε απίστευτα υψηλά επίπεδα ακόμη και αν πλήρωναν χαμηλά ποσά λόγω του κυβισμού του κινητήρα.

Ειδικότερα σε αυτοκίνητο με 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 2007 και κυβισμό 1,3 λίτρου τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανέρχονταν σε μόλις 135 ευρώ ενώ με βάση τις εκπομπές ρύπων τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 ανέρχονται σε 426.3 ευρώ! Η αύξηση υπολογίζεται σε 215,7%!

«Αγκάθι» η κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας
Η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας που υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2 αποτελεί μία κίνηση με πολύ υψηλό ρίσκο για το οικονομικό επιτελείο καθώς σύμφωνα με στελέχη της αγοράς οι καταθέσεις των πινακίδων κυκλοφορίας θα δημιουργήσει μεγάλο έλλειμμα στον προϋπολογισμό καθώς κανένας ιδιοκτήτης ΙΧ που πληρώνει Τέλη Κυκλοφορίας 135 ευρώ για ένα μοντέλο με κινητήρα 1.250 κ.εκ. να καταβάλει το 2017 Τέλη Κυκλοφορίας που ανέρχονται σε 426,3 ευρώ!
Παράλληλα η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους θα αλλάξει ριζικά τα δεδομένα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου καθώς όλα τα εγχώρια μεταχειρισμένα ΙΧ θα χάσουν την αξία τους και οι εμπορίες αυτοκινήτων θα υποστούν τεράστιες ζημίες.
Να υπενθυμίσουμε πως αυτή τη στιγμή στις εφορίες βρίσκονται πάνω από 750.000 πινακίδες κυκλοφορίας κατατεθειμένες.
Δείτε τους αναλυτικούς πίνακες του Enikonomia.gr με τις αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας που προκύπτουν από τις εκπομπές ρύπων και όχι από τον κυβισμό του κινητήρα.
Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Daihatsu Sirion 1,0
118
120
115,6
Subaru Justy 1,0
118
120
115,6
Honda Jazz 1,2
125
135
150
Toyota Yaris 1,0
127
120
152,4
Hyundai Getz 1,1
130
135
156
Mitsubishi Colt 1,1
130
135
156
Chevrolet Aveo 1,2
132
135
158,4
Ford Fiesta 1,25
133
135
159,6
Opel Corsa 1,0
134
120
160,8
Fiat Grande Punto 1,2
139
135
166,8
Renault Clio 1,2
139
135
166,8
Renault Clio 1,2 TCE
139
135
166,8
Seat Ibiza 1,2
139
135
166,8
Skoda Fabia 1,2
140
135
168
Lancia Ypsilon 1,2 8V
142
135
262,7
Citroen C3 1,1
143
120
264,5
Nissan Micra 1,2
143
135
264,5
VW Polo 1,2
144
135
266,4
Opel Corsa 1,2
146
135
270,1
Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Honda Jazz 1,4
128
135
153,6
Mini One 1,4
128
135
153,6
Mazda 2 1,3
129
135
154,8
Lancia Ypsilon 1,4 8V
130
255
156
Ford Fiesta 1,4
133
255
159,6
Daihatsu Sirion 1,3
137
135
164,4
Hyundai Getz 1,4
137
135
164,4
Mitsubishi Colt 1,3
138
135
165,6
Fiat Gr. Punto 1,4 77
139
255
166,8
Kia Rio 1,4 5d
139
255
166,8
Chevrolet Aveo 1,4
140
255
168
Suzuki Swift 1,3
140
135
168
Toyota Yaris 1,3
141
135
260,8
Fiat Gr. Punto 1,4 95
142
255
262,7
Citroen C3 1,4
145
255
268,2
Peugeot 207 1,4 95 PS
145
255
268,2
Citroen C3 1,4 16V
148
255
273,8
Daihatsu Sirion 1,3 4x4
148
135
273,8
Opel Corsa 1,4
149
255
275,6
Seat Ibiza 1,4
149
255
275,6
Peugeot 207 1,4 75 PS
150
255
277,5
Peugeot 207 1,4 90 PS
152
255
281,2
Alfa Romeo MiTo 1,4 155 PS
153
255
283
Peugeot 1007 1,4
153
255
283
Nissan Micra 1,4
154
255
284,9
Suzuki Swift 1,3 4x4
154
135
284,9
Fiat Grande Punto 1,4 T
155
255
286,7
Lancia Ypsilon 1,4 16V
155
255
286,7
Skoda Fabia 1,4
155
255
286,7
VW Polo 1,4
155
255
286,7
VW CrossPolo 1,4
159
255
294,1
Dacia Sandero 1,4
165
255
404,2
Subaru Justy 1,3 4WD
166
135
406,7
Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
BMW 116i
139
280
166,8
Hyundai i30 1,6
152
280
281,2
Kia Cee'd 1,6
152
280
281,2
Mitsubishi Lancer Sports Sedan 1,5
153
280
283
Opel Astra 1,6
155
280
286,7
Ford Focus 1,6 Ti-VCT
157
280
290,4
Mercedes A170 BlueEFFICIENCY
157
280
290,4
Opel Astra 1,6 Sedan
158
280
292,3
Citroen C4 1,6
159
280
294,1
Ford Focus 1,6
159
280
294,1
Peugeot 308 1,6
159
280
294,1
Mazda 3 1,6
162
280
396,9
Nissan Qashqai 1,6
162
280
396,9
Toyota Corolla 1,6
162
280
396,9
Citroen C4 1,6 T
164
280
401,8
Renault Megane 1,6
164
280
401,8
Lada Aquarius 1,6
165
280
404,2
Lada Venus 1,6
165
280
404,2
Nissan Tiida 1,6
165
280
404,2
Suzuki SX4 1,6
165
280
404,2
Toyota Auris 1,6
166
280
406,7
Peugeot 308 1,6 T 150 PS
167
280
409,1
Volvo C30 1,6
167
280
409,1
Audi A3 1,6
169
280
414
Subaru Impreza 1,5
176
280
431,2
Chevrolet Lacetti 1,6
178
280
436,1
Citroen C4 Sedan 1,6
179
280
438,5
Peugeot 308 GT
180
280
441
Seat Leon 1,6
180
280
441
Opel Astra 1,6 T
185
280
514,3
VW Beetle 1,6
185
280
514,3
Alfa Romeo 147 1,6
194
280
539,2
Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
Νέα Τλέλη Κυκλοφορίας
Toyota Prius 1,5
104
-
101,9
BMW 316i
142
280
262,7
Mercedes C 180 BlueEFFICIENCY
156
280
288,6
VW Passat 1,4 TSI
157
255
290,4
Skoda Octavia 5 1,6 FSI
158
280
292,3
Opel Vectra 1,6
163
280
399,3
Skoda Octavia 1,4
163
255
399,3
Skoda Octavia 5 1,4
167
255
409,1
Skoda Octavia 1,6
169
280
414
Chevrolet Lacetti 1,4 4d
171
255
418,9
Volvo S40 1,6
171
280
418,9
Toyota Avensis 1,6
172
280
421,4
Skoda Octavia 5 1,6 MPI
176
280
431,2
Ford Mondeo 1,6
177
280
433,6
Chevrolet Lacetti 1,6 4d
178
280
436,1
Opel Insignia 1,6
179
280
438,5
Renault Laguna 1,6
180
280
441
Seat Toledo 1,6
185
280
514,3
Opel Insignia 1,6 T
186
280
517
Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Mazda 6 1,8
159
280
294,1
Audi A4 1,8 TFSI 120 PS
169
300
414
Audi A4 1,8 TFSI 160 PS
169
300
414
Toyota Avensis 1,8
171
300
418,9
Opel Vectra 1,8
173
300
423,8
Volvo S40 1,8
174
300
426,3
Skoda Octavia 5 1,8 TFSI
176
300
431,2
Dodge Caliber 1,8
177
300
433,6
Alfa Romeo 159 1,8
179
300
438,5
Mercedes C 200 K
180
300
441
VW Passat 1,8 TSI
180
300
441
Peugeot 407 1,8
183
300
508,7
Saab 9-3 Sport Sedan 1,8i
183
300
508,7
Opel Insignia 1,8
184
300
511,5
Citroen C5 1,8
188
300
522,6
Skoda Octavia 1,8 T
189
300
525,4
Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Skoda Superb 1,4 TSI
157
255
290,4
BMW 520i
163
690
399,3
Skoda Superb 1,8 TSI
180
300
441
Kia Magentis 2,0
184
690
511,5
Dodge Avenger 2,0
185
690
514,3
Opel Signum 1,8
185
300
514,3
Audi A6 2,0
187
690
519,8
Skoda Superb 1,8 TSI 4x4
189
300
525,4
Subaru Legacy 2,0
202
690
616,1
Chevrolet Epica 2,0
205
690
625,2
Volvo S60 2,0 T
212
690
646,6
Saab 9-5 2,0 T
214
690
652,7
Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Kia Sportage 2,0
194
690
539,3
Honda CR-V 2,0
195
690
542,1
China Motors CEO-3 2,4
196
690
544,8
Hyundai Tucson 2,0
197
690
547,6
Subaru Forester 2,0
198
690
550,4
Suzuki Gr. Vitara 2,0 Wagon
199
690
553,2
VW Tiguan 1,4 TSI
199
255
553,2
Toyota RAV4 2,0
202
690
616,1
Nissan Qashqai 2,0 4x4
204
690
622,2
Jeep Compass 2,4
206
690
628,3
Jeep Patriot 2,4
206
690
628,3
Nissan X-Trail 2,0
208
690
634,4
Suzuki Gr. Vitara 2,4 Wagon
208
690
634,4
VW Tiguan 2,0 TSI 170 PS
213
690
649,6
VW Tiguan 2,0 TSI 200 PS
213
690
649,6
BMW X3 2,0
215
690
655,7
Chevrolet Captiva 2,4
222
690
677,1
Seat Altea Freetrack 2,0 TFSI
223
690
680,1
BMW X3 2,5 si
224
960
683,2
Citroen C-Crosser 2,4
225
690
686,2
Mitsubishi Outlander 2,4
225
690
686,2
Peugeot 4007 2,4
225
690
686,2
Opel Antara 2,4
229
690
698,4
Nissan X-Trail 2,5
230
690
701,5
Renault Koleos 2,5
237
690
722,8
Mazda CX-7 2,3
243
690
741,1
Hyundai Santa Fe 2,7
248
920
756,4
Subaru Forester 2,5
248
960
756,4
Kia Sorento 2,4
259
690
963,4
SsangYong Actyon 2,3
259
690
963,4
SsangYong Rexton 2,3
272
690
1.011,8

http://www.enikonomia.gr/auto/107631,sok-ta-teli-kykloforias-2017-gia-pano-apo-1-ekat-idioktites-ich.html

Θα έρθει η μέρα που θα ξυπνήσει γιατί..............

12552869_10153689856141311_6902183538741691948_n




 Θα έρθει η μέρα που ο Έλληνας, θα ξυπνήσει από την λήθη και θα καταλάβει επιτέλους ποιος τον παρέδωσε στην καταστροφή και τον έκανε σκλάβο.

Θα έρθει η μέρα που θα αποτινάξει τον μνημονιακό ζυγό και θα σταθούμε στα πόδια μας γιατί... του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει





Μειώσεις συντάξεων με «καπέλο»!




Αποτέλεσμα εικόνας για ΦΩΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΜΕ ΚΑΠΕΛΟ ΚΑΙ ΕΥΡΩ





Καπέλο 5% έως 15% στις μειώσεις συντάξεων βάζει το υπουργείο Εργασίας, χρεώνοντας στους συνταξιούχους μεγαλύτερες περικοπές από αυτές που τους αναλογούν με βάση το άθροισμα των ποσών που λαμβάνουν από κύρια, μέρισμα ή και επικουρική σύνταξη!
Η αρχή έγινε ήδη με το μέρισμα των συνταξιούχων του Δημοσίου, οι οποίοι διαπίστωσαν ότι, πέρα από το τσεκούρωμα έως 54% στο καθαρό ποσό του μερίσματος, είχαν την ίδια μείωση που επιβάλλεται πάνω από τα 1.000 ευρώ του αθροίσματος με την κύρια σύνταξη, παρά το γεγονός ότι μετά την περικοπή του μερίσματος, το άθροισμα για πάρα πολλούς συνταξιούχους έπεσε κάτω από τα 1.000 ευρώ και, βάσει νόμου, θα έπρεπε να τους αφαιρεθούν οι κρατήσεις που επιβάλλονταν όταν η σύνταξη με το μέρισμα ήταν πάνω από 1.000 ευρώ.
Η αναιτιολόγητη μείωση που είχαν ήταν ένα 5%, που κανονικά δεν θα έπρεπε να τους επιβληθεί! Το ίδιο συνέβη και σε όσους είχαν άθροισμα πάνω από 1.500 ευρώ και με το νόμο 4093/12 είχαν μείωση 10%.
Τώρα, παρότι κόπηκε το μέρισμα και το νέο άθροισμα σύνταξης και μερίσματος έπεσε κάτω από τα 1.500 ευρώ, τα Ταμεία εξακολουθούν να χρεώνουν το ίδιο ποσοστό περικοπής, δηλαδή 10%, ενώ βάσει νόμου θα έπρεπε να έχουν περικοπή 5%!
Ακόμη μεγαλύτερο καπέλο επιβάλλεται στους συνταξιούχους που βγάζουν άθροισμα πάνω από 2.000 ευρώ (με κύρια, επικουρική ή και μέρισμα).
Με το νόμο 4093/12 επιβλήθηκε περικοπή 15%. Οσοι όμως πληρώθηκαν το μειωμένο μέρισμα και το άθροισμα των αποδοχών τους έπεσε κάτω από τις 2.000 ευρώ, συνέχισαν να έχουν την περικοπή του 15%, ενώ βάσει νόμου θα έπρεπε να πέσουν στο 10%.
Το κόλπο αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερες μειώσεις, καθώς το υπουργείο Εργασίας διατηρεί σε ισχύ τους νόμους με τους οποίους θεσπίστηκαν οι παλιές περικοπές και, ειδικά με το νόμο 4093/12, διατηρεί τις ίδιες μειώσεις που είχαν οι συνταξιούχοι επί του παλιού αθροίσματος, ακόμη και αν το νέο άθροισμα κύριας, επικουρικής και μερίσματος είναι κάτω από 1.000, 1.500 ή 2.000 ευρώ.
Για παράδειγμα:
*Συνταξιούχος με άθροισμα κύριας σύνταξης και μερίσματος (πριν από την περικοπή του μερίσματος) 1.591 ευρώ. Από το ποσό αυτό το μέρισμα ήταν 221 ευρώ και η σύνταξη 1.370 ευρώ.
Με το νόμο 4093/12 επιβλήθηκε μείωση 10% και στην κύρια και στο μέρισμα.
Το ποσό της μείωσης ήταν 159 ευρώ και το νέο άθροισμα ήταν 1.432 ευρώ πριν από την εισφορά ασθένειας και το φόρο.
Με την περικοπή που έγινε την Παρασκευή, το μέρισμα μειώθηκε στα 110 ευρώ, που σημαίνει ότι το άθροισμα έπεσε στα 1.480 ευρώ.
Με το ν. 4093 η μείωση θα έπρεπε να αλλάξει και αντί 10% να γίνει 5%, που αντιστοιχεί σε άθροισμα σύνταξης από 1.000 ως 1.500 ευρώ.
Παρά ταύτα, τα Ταμεία χρέωσαν την ίδια μείωση (159 ευρώ) στο σύνολο της σύνταξης, ενώ η μείωση θα έπρεπε να είναι 5%, επί του νέου αθροίσματος, δηλαδή 74 ευρώ (1.480Χ5%=74 ευρώ).
Στην πράξη ίσχυσε διπλάσια μείωση από αυτή που προβλέπει ο νόμος!
Το καπέλο στις μειώσεις συντάξεων μάλιστα αποκαλύπτεται και στα σημειώματα των συνταξιούχων.
Οι συνταξιούχοι του Δημοσίου, που λαμβάνουν μέρισμα και πληρώθηκαν πρώτα την κύρια σύνταξη και στη συνέχεια το μειωμένο μέρισμα, διαπίστωσαν ότι η κύρια σύνταξη είχε την ίδια περικοπή (5% ή 10%) ακόμη και αν με την καταβολή του μερίσματος το νέο τους άθροισμα ήταν κάτω από 1.000 ευρώ ή κάτω από 1.500 ευρώ ή κάτω από 2.000 ευρώ.
Η κυβέρνηση λοιπόν παίρνει με ύπουλο τρόπο παραπάνω από αυτά που θα έπρεπε και μάλιστα από περισσότερους συνταξιούχους. Με το κόλπο αυτό η κυβέρνηση και το υπουργείο Εργασίας διατηρούν παράνομα τις ίδιες μειώσεις σε μικρότερο άθροισμα συντάξεων!
Και το πιο άδικο είναι ότι ακόμη και όσοι είχαν παλιό άθροισμα σύνταξης και μερίσματος 1.070 ευρώ (890 σύνταξη και 180 μέρισμα) και τους αναλογούσε μείωση 5% (-54 ευρώ), θα συνεχίσουν να υφίστανται παράνομα την ίδια μείωση, ακόμη και αν μετά το ψαλίδι στο μέρισμα, το νέο άθροισμα με την κύρια θα πέσει κάτω από τα 1.000 ευρώ, για τα οποία ο νόμος 4093/12 δεν προβλέπει καμία περικοπή!
Δηλαδή, αν το μέρισμα έπεσε στα 90 ευρώ, τότε το νέο άθροισμα με την κύρια σύναξη είναι 980 ευρώ.
Βάσει του ν. 4093, δεν προβλέπεται μείωση σε συντάξεις κάτω των 1.000 ευρώ.
Εντούτοις το υπουργείο Εργασίας διατηρώντας παρανόμως τις μειώσεις, συνεχίζει να χρεώνει την περικοπή 5% και στη σύνταξη των 980 ευρώ παραβιάζοντας το νόμο.
Ο ΣΥΡΙΖΑ είχε καταγγείλει τον 4093 ως νόμο-λαιμητόμο στις συντάξεις και σήμερα όχι μόνο τον εφαρμόζει αλλά τον ξεπερνά κιόλας, αφού χρεώνει με περικοπές και τις συντάξεις κάτω από τα 1.000 ευρώ.
«Ψαλίδι» σε πάνω από 400.000 επικουρικές!
Το μεγάλο «ψαλίδι» θα έρθει βέβαια σε έναν, το πολύ δύο μήνες. Όταν θα μπουν στις περικοπές και οι επικουρικές συντάξεις.
Ηδη στο υπουργείο Εργασίας εκτιμούν ότι οι μειώσεις στις επικουρικές συντάξεις που ξεπερνούν σε άθροισμα τα 1.300 ευρώ (μικτά) με τις κύριες, αφορούν σε πάνω από 400.000 συνταξιούχους, ενώ αρχικά οι κ. Κατρούγκαλος και Πετρόπουλος έλεγαν ότι δεν είναι πάνω από 260.000 οι συνταξιούχοι που θίγονται.
Η πραγματικότητα είναι διαφορετική και, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις που έχουν πάρει από τα αρχεία των συνταξιούχων που τηρεί η ΗΔΙΚΑ, οι συνταξιούχοι που πιάνονται στον «κόφτη» των επικουρικών με μικτό άθροισμα (κύριας και επικουρικής) πάνω από 1.300 ευρώ, προσεγγίζουν τους 420.000!
Το «ψαλίδι» στις επικουρικές θα έρθει στην πληρωμή της σύνταξης που θα πάρουν τον Αύγουστο (2/8) ή το αργότερο με τη σύνταξη του Σεπτεμβρίου (2/9) και θα έχει αναδρομική ισχύ από τη σύνταξη Ιουνίου, που την πληρώθηκαν τον Μάιο.
Αν, δηλαδή, μία επικουρική των 250 ευρώ έχει μείωση 30%, ήτοι -75 ευρώ, με την πληρωμή του Σεπτεμβρίου η μείωση αυτή των 75 ευρώ θα ισχύσει αναδρομικά για 3 ή 4 μήνες!

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΙΚΟΣ
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής

Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

Αδιάβαστος ο αναπληρωτής Υπουργός οικονομικών, Γιώργος Χουλιαράκης



Ο Χουλιαράκης «αδειάζει» τον Καμμένο για τα ειδικά μισθολόγια



  . Αδιάβαστος πιάστηκε ο αναπληρωτής Υπουργός οικονομικών, Γιώργος Χουλιαράκης, ο οποίος απαντώντας σε ερώτηση του Βουλευτή της ΝΔ Αθανάσιο Δαβάκη, σχετικά με τις διαβεβαιώσεις του ΥΕΘΑ ότι, το ΥΠΕΘΑ έχει ήδη προβεί στην εξεύρεση ισοδύναμων μέτρων, μόνιμου χαρακτήρα για να μην "παγώσει" το μισθολόγιο των Ενόπλων Δυνάμεων, δήλωσε
"Είμαστε βέβαιοι ότι τα υπουργεία Δικαιοσύνης, Άμυνας και Παιδείας, θα μεριμνήσουν και θα καταθέσουν τις προτάσεις τους. Μέχρι σήμερα, το υπουργείο Οικονομικών δεν έχει παραλάβει τις προτάσεις τους με ισοδύναμα αντισταθμιστικά μέτρα. Είμαστε βέβαιοι όμως ότι θα το κάνουν". 

   . Ο Κος Υπουργός θα έπρεπε να γνωρίζει το έγγραφο, με Φ.841/49/133396/Σ.1852/27 Ιουν 2016/ΥΠΕΘΑ/ΓΔΟΣΥ, το οποίο εκτός των άλλων αναφέρει:
       "9. Σημειώνεται δε ότι με το (η) σχετικό σας γνωστοποιήσαμε τις βασικές αρχές από τις οποίες πρέπει να διέπεται το νέο μισθολόγιο των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας, το οποίο εγκρίθηκε από τις πολιτικές Ηγεσίες των συναρμοδίων Υπουργείων.
 Η δε επιβάρυνση του κρατικού Π/Υ (μετά την αναπροσαρμογή των αποδοχών κατά του υπολοίπου 50%, λόγω απόφασης ΣτΕ) θα ανέλθει στο ύψος προ ισχύος του ν.4093/2012, ήτοι περίπου 49 εκ. ευρώ (51 εκ. ευρώ μικτά αφαιρουμένων κρατήσεων υπέρ Δημοσίου ύψους 2 εκ. ευρώ), στο οποίο ούτως ή άλλως πρέπει να διαμορφωθούν οι αποδοχές μετά την πλήρη εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ. 

       10. Για τους ως άνω λόγους, θεωρούμε απαραίτητη την πραγματοποίηση σύσκεψης σε υψηλό επίπεδο, μεταξύ ανώτατων στελεχών του Υπουργείου Οικονομικών, μετά του Γενικού Γραμματέα του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ), των Υπαρχηγών των Κλάδων των Γενικών Επιτελείων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και των Υπαρχηγών των Σωμάτων Ασφαλείας και του Λιμενικού Σώματος, προκειμένου να αποφασισθούν οι βασικές κατευθύνσεις για την εκπόνηση νέου μισθολογίου για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων 4 ./. Ασφαλείας και παράλληλα να επιτευχθεί ο εξορθολογισμός των υφιστάμενων εγγενών αδυναμιών και στρεβλώσεων. 


      11. Για την υλοποίηση των ανωτέρω, παρακαλείσθε όπως μας ενημερώσετε για την ημερομηνία διεξαγωγής της εν λόγω σύσκεψης".

    . Η πρόταση, για την ημερομηνία διεξαγωγής της σύσκεψης, προέκυψε από την αδυναμία των συναρμόδιων Υπουργείων, καθόσον, προς το παρόν, δηλώνουν αδυναμία για την εξεύρεση ισοδύναμων μέτρων, μόνιμου χαρακτήρα και αυτό αποδεικνύεται από το έγγραφο με Φ.800/230/133395/Σ.1851/27 Ιουν 2016/ΥΠΕΘΑ/ΓΔΟΣΥ  που τους διαβίβασε και τους τονίζει ότι: 
          "1. Κατόπιν σχετικού και προκειμένου να μην ανασταλούν οι μισθολογικές ωριμάνσεις και προαγωγές του στρατιωτικού προσωπικού, σας ενημερώνουμε ότι το ΥΠΕΘΑ έχει εντοπίσει και προσδιορίσει τις αντίστοιχες δημοσιονομικές παρεμβάσεις ισοδύναμης καθαρής εξοικονόμησης δαπανών μόνιμου χαρακτήρα (ισοδύναμα μέτρα). 

          2. Παρακαλούμε για τις ανάλογες ενέργειες αρμοδιότητάς σας προκειμένου να εξασφαλιστούν από όλα τα εμπλεκόμενα Υπουργεία οι αντίστοιχες δημοσιονομικές παρεμβάσεις ισοδύναμης καθαρής εξοικονόμησης δαπανών μόνιμου χαρακτήρα." 

    Διαβάστε το σχετικό δημοσίευμα και δείτε το ΒΙΝΤΕΟ από το newsit 
________________________________________________________________________

- Εκθέτει τον Καμμένο ο Χουλιαράκης για τα ισοδύναμα
- Άμεσος κίνδυνος να παγώσουν οι μισθοί στις Ένοπλες Δυνάμεις
- Εκατοντάδες ευρώ οι απώλειες για τους ένστολους

«Τορπίλη» Χουλιαράκη στην αξιοπιστία του Πάνου Καμμένου για την εξεύρεση από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας των ισοδυνάμων προκειμένου να μην παγώσουν τα ειδικά μισθολόγια των ένστολων.
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Γιώργος Χουλιαράκης από το βήμα της Βουλής αποκάλυψε ότι παρά τις επανειλημμένες διαβεβαιώσεις του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου ότι έχει βρει τους κωδικούς (μάλιστα τους έχει αναφέρει αριθμητικά και ονομαστικά) του προϋπολογισμού του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας που θα περικοπούν προκειμένου να βρεθούν ως ισοδύναμα τα χρήματα για να μην παγώσουν τα ειδικά μισθολόγια και οι ωριμάνσεις στις Ένοπλες Δυνάμεις, αυτά δεν έχουν ακόμα σταλεί στο υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να ελεγχθούν και να αξιολογηθούν εάν είναι, όπως πρέπει από πάγιες δαπάνες.



Μετά τις επισημάνσεις έκπληξης για την «αδράνεια» αυτή του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου να αποστείλει στο υπουργείο Οικονομικών τα ισοδύναμα που βρήκε, τόσο του ερωτώντα βουλευτή της ΝΔ Θανάση Δαβάκης όσο και του προεδρεύοντα Νικήτα Κακλαμάνη, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Γιώργος Χουλιαράκης και στην δευτερολογία του είπε«εγώ δεν έχω κανένα λόγο να αμφιβάλλω ότι οι υπουργοί Άμυνας, Παιδείας και Εσωτερικών θα καταθέσουν τις δικές τους ισοδύναμες προτάσσει μόνιμου χαρακτήρα για να μην παγώσουν τα ειδικά μισθολόγια. Ο χρόνος που έχουμε μπροστά μας είναι άπλετος. 

Μέχρι στιγμής όμως δεν έχουμε λάβει καμία τέτοια πρόταση. Και εγώ έχω ακούσει τον υπουργό Εθνικής Άμυνας που έχει αναφέρει του κωδικούς του προϋπολογισμού που προτείνει να περικοπούν για να μην παγώσουν τα ειδικά μισθολόγια των Ε.Δ. Περιμένουμε να μας σταλούν στο υπουργείο Οικονομικών για να αξιολογηθούν ότι πρόκειται για περικοπές πάγιων δαπανών, γιατί τέτοιες πρέπει να είναι»



Δείτε τι ακριβώς είπε ο κ. Χουλιαράκης:









Διαβάστε την Εθνική Ηχώ Ιουνίου