ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΛΙΣΤΑΣ ΣΕΛΙΔΩΝ
Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015
Κοινοβουλευτική εκπρόσωπος, Όλγα Γεροβασίλη:Ερώτηση με θέμα: Χορήγηση εισοδηματικής ενίσχυσης οικογενειών ορεινών και μειονεκτικών περιοχών
Αθήνα,
18 Ιουνίου 2015
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς
τον κ. Υπουργό Οικονομικών
ΘΕΜΑ: Χορήγηση
εισοδηματικής ενίσχυσης οικογενειών ορεινών και μειονεκτικών περιοχών
Με τις διατάξεις του
άρθρου 27 του N. 3016/2002 θεσπίστηκε η καταβολή ετήσιας οικονομικής
ενίσχυσης σε οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα που είναι εγκατεστημένες σε
ορεινές και μειονεκτικές περιοχές της χώρας. Το επίδομα κυμαίνεται στο ποσό των
300 - 600 ευρώ, ανάλογα με το ύψος του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος των
δικαιούχων και καταβάλλεται εφάπαξ μετά την υποβολή απαιτούμενων
δικαιολογητικών.
Η
εισοδηματική ενίσχυση στους κατοίκους των συγκεκριμένων περιοχών παρέχεται στο
πλαίσιο της κοινωνικής προστασίας ευπαθών ομάδων του πληθυσμού προκειμένου να
υποστηριχθούν οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα, κάτω από το όριο της φτώχειας
και κατά συνέπεια να αποτραπεί ο κίνδυνος να ερημωθούν περιοχές που βρίσκονται
σε ορεινά και μειονεκτικά σημεία της χώρας.
Πιο συγκεκριμένα, με
την υπ’ αριθμ. 2/71338/0026/22-07-2013 Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών
Εσωτερικών, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας και Αναπλ.
Οικονομικών και την υπ’ αριθμ. 2/111270/0026/11-12-2013 ερμηνευτική εγκύκλιο
του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, καθορίστηκαν η διαδικασία και τα
δικαιολογητικά για την χορήγηση της εισοδηματικής ενίσχυσης οικογενειών ορεινών
και μειονεκτικών περιοχών της οδηγίας 85/148/ΕΟΚ.
Δικαιούχοι
της εισοδηματικής ενίσχυσης είναι οικογένειες, συμπεριλαμβανομένων και των
μονογονεϊκών, Ελλήνων και υπηκόων κρατών-μελών της Ε.Ε., που κατοικούν μόνιμα
σε ορεινές και μειονεκτικές περιοχές της χώρας, όπως αυτές ορίζονται από την
Οδηγία 85/148/ΕΟΚ. Η καταβολή γίνεται εφάπαξ από την 1η Σεπτεμβρίου κάθε
ημερολογιακού έτους με την υποβολή των προβλεπόμενων δικαιολογητικών και αφορά
μόνο σε όσους διαμένουν τουλάχιστον 2 έτη στις περιοχές αυτές. Το ύψος της
ενίσχυσης ανέρχεται:
α)
σε εξακόσια (600) ευρώ ετησίως,
εφόσον το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα των
δικαιούχων δεν υπερβαίνει το ποσό των τριών χιλιάδων ευρώ (3.000,00 €) ετησίως, και
β)
σε τριακόσια (300) ευρώ ετησίως,
εφόσον το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα των δικαιούχων κυμαίνεται μεταξύ του
ποσού των τριών χιλιάδων ευρώ (3.000,00 €) και του ποσού των τεσσάρων χιλιάδων επτακοσίων ευρώ (4.700,00
€).
O όρος «ετήσιο οικογενειακό εισόδημα» αναφέρεται στο συνολικό φορολογούμενο πραγματικό ή τεκμαρτό,
καθώς και το απαλλασσόμενο ή φορολογούμενο με ειδικό τρόπο ετήσιο εισόδημα του φορολογουμένου, της
συζύγου του και των ανήλικων τέκνων από κάθε πηγή. Σε περίπτωση δε ύπαρξης τεκμαρτού εισοδήματος
διενεργείται σύγκριση πραγματικού και τεκμαρτού εισοδήματος και λαμβάνεται
υπόψη το μεγαλύτερο εξ αυτών.
Το
ανώτατο λοιπόν όριο του συνολικού ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος που ορίζεται έως 4.700 ευρώ αναφέρεται
στο εισόδημα που προκύπτει από το άθροισμα των προαναφερόμενων εισοδημάτων (πραγματικό/τεκμαρτό)
όλων των μελών της οικογένειας όπως αναγράφεται στο αντίγραφο του
εκκαθαριστικού σημειώματος στη δήλωση φορολογίας εισοδήματος του οικονομικού
έτους για το οποίο αιτείται η εισοδηματική ενίσχυση.
Ωστόσο,
σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 του Ν.3842/2010 ως ελάχιστη ετήσια
αντικειμενική δαπάνη για ένα άτεκνο ζευγάρι ορίζονται οι 5.000 ευρώ (2.500 ευρώ
τεκμαρτό εισόδημα κατά κεφαλήν) δηλαδή το τεκμαρτό εισόδημα ενός ζευγαριού δεν
μπορεί να είναι κάτω από 5.000 ευρώ. Αυτό αυτομάτως σημαίνει ότι μια οικογένεια
με χαμηλό έως και μηδενικό πραγματικό εισόδημα δεν εμπίπτει στους δικαιούχους
του επιδόματος, αφού το τεκμαρτό της εισόδημα υπερβαίνει πάντα το ποσό των
4.700 ευρώ που έχει τεθεί ως όριο – προϋπόθεση με αποτέλεσμα πολλές οικογένειες
που βρίσκονται σε αντικειμενική ανάγκη εξ ορισμού να αποκλείονται από τους
δικαιούχους.
Επίσης, για την
χορήγηση του επιδόματος απαραίτητο στοιχείο είναι η «οικογένεια» και όχι η
κατοικία, η οποία μπορεί να είναι ιδιόκτητη, ενοικιαζόμενη ή και κοινή. Με τον
όρο «οικογένεια» εννοούνται οι σύζυγοι μόνο ή και με τέκνα (ανήλικα ή ενήλικα
άγαμα) που βαρύνουν φορολογικά το δικαιούχο- αρχηγό της οικογένειας. Στους
δικαιούχους περιλαμβάνονται και οι μονογονεϊκές οικογένειες, ωστόσο τα μεμονωμένα άτομα δεν αποτελούν «οικογένεια»
(απαιτούνται πάνω από δύο μέλη). Επίσης το επίδομα δικαιούνται ακόμη και
δυο οικογένειες που ενδέχεται να συνοικούν στο ίδιο σπίτι. Δεν χορηγείται όμως
μεμονωμένα σε πρόσωπα κάτω από το όριο της φτώχιας, ακόμη και αν το πραγματικό
τους εισόδημα είναι μηδενικό.
Επειδή ο καθορισμός των δικαιούχων γίνεται με
βασικό κριτήριο το ετήσιο εισόδημα που προκύπτει από τις τεκμαρτές δαπάνες
διαβίωσης και όχι με κριτήριο το πραγματικό εισόδημα.
Επειδή η εν λόγω
οικονομική ενίσχυση προορίζεται για οικογένειες και όχι για μεμονωμένα άτομα
που έχουν πραγματικό ή τεκμαρτό εισόδημα κάτω από 4.700 Ευρώ.
Επειδή η άμεση αλλαγή των προϋποθέσεων και των
κριτηρίων προσδιορισμού των ετήσιων εισοδημάτων για την καταβολή της
εισοδηματικής ενίσχυσης σε οικογένειες ορεινών και μειονεκτικών περιοχών που
έχουν χαμηλό εισόδημα καθίσταται πρωταρχικής σημασίας σε εποχές κρίσης
Ερωτάται ο κ.
Υπουργός:
-
Προτίθεται να
εξετάσει την δυνατότητα, στους δικαιούχους της οικονομικής ενίσχυσης ορεινών
και μειονεκτικών περιοχών να εμπίπτουν και οι οικογένειες που το τεκμαρτό τους
εισόδημα υπερβαίνει το όριο των 4.700 ευρώ αλλά το πραγματικό τους εισόδημα
είναι χαμηλότερο από αυτό;
-
Προτίθεται να
εξετάσει την δυνατότητα επαναπροσδιορισμού των δικαιούχων ώστε να μην
αποκλείονται μεμονωμένα άτομα με χαμηλό πραγματικό εισόδημα;
Όλγα Γεροβασίλη, Βουλευτής Άρτας
Αθήνα, Μητροπόλεως 1, Τ.Κ. 10557, τηλ: 210 3709661-2, FAX: 210 3709660
Άρτα, Κασσοπίτρας 10, Τ.Κ. 47100, τηλ: 2681029077, FAX: 2681029077
e-mail:olgagerovasili@gmail.com,
o.gerovasili@parliament.gr
http://gerovasili.wordpress.com
Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΕΕΘΑ ΜΕ ΟΠΑ
Την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Μιχαήλ Κωσταράκος, παρέστη στην Ημερίδα με θέμα «Οι Ένοπλες Δυνάμεις ως Πυλώνας Ανάπτυξης της Οικονομίας», στην Κεντρική Αίθουσα της Παλαιάς Βουλής όπου πραγματοποίησε ομιλία με θέμα «Η λειτουργία των Ενόπλων Δυνάμεων».
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από το ΓΕΕΘΑ, ανταποκρινόμενο στο αίτημα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και σε συνεργασία με το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δημόσια Πολιτική και Διοίκηση», των Σχολών Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Στο περιθώριο της Ημερίδας, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Μιχαήλ Κωσταράκος και ο Πρύτανης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Κωνσταντίνος Γάτσιος, υπέγραψαν Πλαίσιο Συνεργασίας μεταξύ του ΓΕΕΘΑ και του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (ΠΜΣ) «Δημόσια Πολιτική και Διοίκηση» των Τμημάτων Οικονομικής Επιστήμης, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών των Σχολών Οικονομικής Επιστήμης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, για τη συμμετοχή στελεχών των ΕΔ στο υπόψη ΠΜΣ.
Η διάρκεια της συνεργασίας καθορίζεται στα 10 ακαδημαϊκά έτη ενώ ο αριθμός των στελεχών που δύνανται να συμμετάσχουν μπορεί να κυμανθεί από 8 έως 12.
Δεν πληρώνουν οι Γερμανοί τους μισθούς και τις συντάξεις των Ελλήνων
Με μια ρήση του Γερμανού φιλοσόφου, Αρθρουρ Σοπενάουερ, ξεκινάει το κείμενο-παρέμβασή του προς τον γερμανικό λαό ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας.
Στο άρθρο του, το οποίο δημοσιεύεται στο Tagesspiegel, ο πρωθυπουργός εξηγεί πως λειτουργεί το συνταξιοδοτικό σύστημα της Ελλάδας και επιχειρεί να πείσει τους Γερμανούς για τους λόγους για τους οποίους δεν μπορεί να δεχθεί νέες περικοπές συντάξεων.
Μάλιστα, ο πρωθυπουργός κάνει λόγο για «μύθο» σημειώνοντας ότι «όσοι σας λένε ότι πληρώνετε μισθούς και συντάξεις των Ελλήνων δεν σας λένε την αλήθεια.
Το άρθρο γνώμης που δημοσιεύτηκε την Τετάρτη στο Tagesspiegel το οποίο έχει ως εξής:
Στην εξέλιξη μιας διαπραγμάτευσης είναι θεμιτή η επίμονη αντιπαράθεση επιχειρημάτων, αρκεί να υπάρχει ειλικρίνεια και καλή πίστη μεταξύ των μερών.
Διαφορετικά, όταν ο διάλογος δεν αποσκοπεί στην αλήθεια, πρέπει να καταφύγει κανείς στις μεθόδους που περιγράφει ο σπουδαίος Γερμανός φιλόσοφος Σοπενάουερ στο «Η Τέχνη του να έχεις πάντα δίκιο»!
Γιατί είναι αθέμιτο να χρησιμοποιούνται επιλεκτικά στατιστικοί δείκτες, περιβεβλημένοι μάλιστα με το κύρος διακεκριμένων οικονομολόγων όπως ο Olivier Blanchard, για να παραχθούν αστήρικτες γενικεύσεις που συσκοτίζουν την πραγματικότητα.
Με δυό λόγια η σημερινή μου παρέμβαση στη φιλόξενη εφημερίδα σας αποσκοπεί στο να αποκαταστήσει έναν διαδεδομένο μύθο προς τον μέσο Γερμανό φορολογούμενο.
Όσοι του λένε ότι πληρώνει μισθούς και συντάξεις Ελλήνων δεν του λένε την αλήθεια.
Δεν παρεμβαίνω για να αρνηθώ ότι το ασφαλιστικό μας σύστημα έχει πρόβλημα. Αλλά για να επισημάνω που ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα και πως μπορεί να επιλυθεί. Γιατί τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει κύματα περικοπών, χωρίς όμως να αποδώσουν κάτι, παρά μόνο μεγαλύτερη ύφεση που έκανε το πρόβλημα ακόμα μεγαλύτερο.
Πιο συγκεκριμένα, ίσως να ακούγεται εντυπωσιακά μεγάλο ως μέγεθος ότι ποσοστό 75% των πρωτογενών δαπανών πηγαίνει στην πληρωμή μισθών και συντάξεων. Στην πραγματικότητα, όμως, μόλις το 30% αφορά τις συντάξεις και εν πάση περιπτώσει οι μισθοί είναι διαφορετικό πράγμα από τις συντάξεις και η άθροισή τους είναι σοβαρό μεθοδολογικό σφάλμα.
Ειδικά η σύγκριση με την Γερμανία είναι μάλλον παραπειστική καθώς σύμφωνα με τα διαχρονικά στοιχεία των Αgeing Reports (2009, 2015) η συνταξιοδοτική δαπάνη στην Ελλάδα από 11,7% του ΑΕΠ το 2007 (ελάχιστα υψηλότερη από το 10,4% της Γερμανίας) έφτασε στο 16,2% το 2013 (ενώ στη Γερμανία παρέμεινε περίπου σταθερό). Που οφείλεται αυτή η αύξηση; Μήπως στην αύξηση των συνταξιούχων ή στην αύξηση των συντάξεων; Τίποτα από τα δύο, αφού ο αριθμός των συνταξιούχων δεν έχει μεταβληθεί ιδιαίτερα ενώ το ύψος των συντάξεων έχει συρρικνωθεί δραματικά από τις πολιτικές που εφαρμόστηκαν.
Αρκεί η απλή αριθμητική για να συμπεράνει κανείς ότι η αύξηση της συνταξιοδοτικής δαπάνης σαν ποσοστό του ΑΕΠ οφείλεται αποκλειστικά στη μείωση του ΑΕΠ (του παρονομαστή) και όχι στην αύξηση της δαπάνης (του αριθμητή). Με άλλα λόγια, το ΑΕΠ μειώθηκε πιο γρήγορα από τις συντάξεις.
Σε ότι αφορά τις ηλικίες συνταξιοδότησης, μήπως στην Ελλάδα οι εργαζόμενοι συνταξιοδοτούνται πολύ νωρίτερα; Η αλήθεια είναι το όριο συνταξιοδότησης στην Ελλάδα είναι στα 67 έτη για άντρες και γυναίκες, δηλαδή δύο χρόνια πάνω από τη Γερμανία.
Η μέση ηλικία αποχώρησης από την αγορά εργασίας των αντρών στην Ελλάδα είναι στα 64,4 χρόνια, δηλαδή 8 μήνες νωρίτερα από τα 65,1 χρόνια της Γερμανίας ενώ οι ελληνίδες γυναίκες αποχωρούν από την εργασία τους στα 64,5 χρόνια, 3,5 περίπου μήνες αργότερα από τις γερμανίδες που αποχωρούν στα 64,2 χρόνια.
Τα παραπάνω δεν τα αναφέρω για να αποφύγω το πρόβλημα ούτε για να αρνηθώ τις στρεβλώσεις και παθογένειες του ασφαλιστικού μας συστήματος αλλά για να αποδείξω ότι το πρόβλημα δεν είναι η υποτιθέμενη γενναιοδωρία του.
Η πιο σημαντική διαταραχή στο σύστημα οφείλεται στα μειωμένα έσοδα που κατέγραψε τα τελευταία χρόνια. Αυτά προέκυψαν τόσο από τις απώλειες περιουσιακών στοιχείων που προκάλεσε το PSI ( κούρεμα των ομολόγων του ελληνικού δημοσίου που κατείχαν τα Ασφαλιστικά Ταμεία με συνολικό κόστος περίπου 25 δις) όσο όμως -και κυρίως- από την μεγάλη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών που προκάλεσε η εκτίναξη της ανεργίας και η μείωση των μισθών.
Ειδικότερα δε, κατά τη περίοδο 2010- 2014 με σειρά μέτρων αφαιρέθηκαν από το ασφαλιστικό μας σύστημα περί τα 13 δις ευρώ, με αντίστοιχη μείωση συντάξεων και παροχών σε ποσοστό περίπου 50%, γεγονός που έχει εξαντλήσει τα περιθώρια περεταίρω μειώσεων χωρίς να θιγεί ο πυρήνας λειτουργίας του συστήματος.
Εξάλλου πρέπει να καταλάβουμε ότι το σύστημα πιέζεται κυρίως από την πλευρά των εσόδων κι όχι τόσο των δαπανών, όπως συχνά υπονοείται.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να επισημάνω και ένα επιπλέον στοιχείο που αποτελεί ιδιαιτερότητα της Ελλάδας της κρίσης. Το ασφαλιστικό σύστημα αποτελεί τον θεσμοθετημένο μηχανισμό αλληλεγγύης μεταξύ των γενεών και η βιωσιμότητα του είναι κεντρικό ζήτημα για το σύνολο της κοινωνίας. Παραδοσιακά, αυτή η αλληλεγγύη σημαίνει ότι οι νέοι χρηματοδοτούν με τις εισφορές τους τις συντάξεις των γονιών τους. Όμως, στην Ελλάδα της κρίσης, συχνά βλέπουμε αυτή την αλληλεγγύη αντεστραμμένη αφού οι συντάξεις των γονιών χρηματοδοτούν την επιβίωση των παιδιών τους. Οι συντάξεις της τρίτης ηλικίας είναι το τελευταίο καταφύγιο για ολόκληρες οικογένειες που έχουν ένα ή κανένα πλέον μέλος να εργάζεται σε μια χώρα με ανεργία 25% στο γενικό πληθυσμό και 50% στους νέους.
Μπροστά σε μια τέτοια κατάσταση δεν μπορούμε να υιοθετούμε μια λογική τυφλών και οριζόντιων περικοπών, όπως μας ζητάνε κάποιοι, που θα προκαλέσουν δραματικές κοινωνικές συνέπειες. Από την άλλη δεν στεκόμαστε καθόλου αδιάφορα μπροστά στην αδύναμη προοπτική του ασφαλιστικού μας συστήματος και είμαστε αποφασισμένοι να εξασφαλίσουμε τη βιωσιμότητα του.
Η Ελληνική κυβέρνηση κατέθεσε συγκεκριμένες προτάσεις για εξορθολογισμό του συστήματος. Συμφωνήσαμε στην άμεση κατάργηση του καθεστώς των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων που αυξάνουν τη μέση ηλικία συνταξιοδότησης και δεσμευτήκαμε να προχωρήσουμε άμεσα στην ενοποίηση των ταμείων, μειώνοντας τα λειτουργικά τους έσοδα και περιορίζοντας τα ειδικά καθεστώτα.
Όπως αναλύσαμε διεξοδικά στις συζητήσεις με τους θεσμούς, αυτές οι μεταρρυθμίσεις λειτουργούν αποφασιστικά υπέρ της βιωσιμότητας του συστήματος. Κι όπως όλες οι μεταρρυθμίσεις, τα αποτελέσματά τους δεν φαίνονται από τη μια μέρα στην άλλη. Όμως η βιωσιμότητα απαιτεί μακροπρόθεσμη οπτική και δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται με στενά βραχυπρόθεσμα δημοσιονομικά κριτήρια (πχ μείωση δαπάνης κατά 1% του ΑΕΠ το 2016).
Ο Ντισραέλι έλεγε ότι υπάρχουν τριών ειδών ψεύδη: τα συνήθη, τα καταστρεπτικά και η στατιστική. Ας μην επιτρέψουμε μια ιδεοληπτική χρήση των δεικτών να καταστρέψει την ώριμη συμφωνία που προετοιμάσαμε όλο το προηγούμενο διάστημα των εντατικών διαβουλεύσεων. Είναι καθήκον όλων μας.
πηγή:tovima.gr
ΓΕΕΘΑ: Ημερίδα με θέμα: "Οι Ένοπλες Δυνάμεις ως Πυλώνας Ανάπτυξης της Οικονομίας"
Ημερίδα του ΓΕΕΘΑ σε Συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015 το ΓΕΕΘΑ, ανταποκρινόμενο στο αίτημα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δημόσια Πολιτική και Διοίκηση» των Σχολών Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων, διοργανώνει Ημερίδα με θέμα «Οι Ένοπλες Δυνάμεις ως Πυλώνας Ανάπτυξης της Οικονομίας».
Στην Ημερίδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην Κεντρική Αίθουσα της Παλαιάς Βουλής, θα παρουσιαστεί θεματολογία αναφορικά με την Οικονομία και την Άμυνα, το πλαίσιο των μεταξύ των σχέσεων, τόσο σε εθνικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο καθώς η λειτουργία και ο ρόλος των ΕΔ στο πλαίσιο αυτό.
Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015
ΑΝΥΕΘΑ: Δεν υπάρχουν προτάσεις για περικοπές μισθών στο χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς και άλλων δαπανών
Δήλωση ΑΝΥΕΘΑ Κώστα Ήσυχου σχετικά με δημοσιεύματα σε διεθνή και εγχώρια μέσα μαζικής ενημέρωσης
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας Κώστας ’Ησυχος, με αφορμή δημοσιεύματα σε διεθνή και εγχώρια μέσα μαζικής ενημέρωσης, τα οποία επικαλούνται δήθεν προτάσεις και σχέδια για περικοπές μισθών στο χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς και άλλων δαπανών που συνδέονται με την ετοιμότητα και το αξιόμαχο των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, σε δήλωσή του αναφέρει τα ακόλουθα:
«Δεν υπάρχουν ούτε πρόκειται να υπάρξουν τέτοιες προτάσεις. Τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας είναι ανυπόστατα, υποβολιμαία και εξυπηρετούν άλλες σκοπιμότητες. Εντάσσονται στη στρατηγική απαξίωσης της ελληνικής κυβέρνησης και της μάχης που δίνει για τον απεγκλωβισμό της ελληνικής κοινωνίας από το φαύλο κύκλο της λιτότητας και της ύφεσης. Δεν πρόκειται δεν δεχθούμε μέτρα που εντείνουν την καταστροφική πορεία των μνημονιακών πολιτικών. Δεν πρόκειται να αποδεχθούμε τον αφοπλισμό της χώρας, που θα βάλει σε κίνδυνο την ανεξαρτησία, την κυριαρχία της και την ύψιστη αποστολή που επιτελούν με τον καλύτερο τρόπο κάτω από ειδικές συνθήκες οι γυναίκες και οι άνδρες των Ενόπλων Δυνάμεων».
«Δεν υπάρχουν ούτε πρόκειται να υπάρξουν τέτοιες προτάσεις. Τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας είναι ανυπόστατα, υποβολιμαία και εξυπηρετούν άλλες σκοπιμότητες. Εντάσσονται στη στρατηγική απαξίωσης της ελληνικής κυβέρνησης και της μάχης που δίνει για τον απεγκλωβισμό της ελληνικής κοινωνίας από το φαύλο κύκλο της λιτότητας και της ύφεσης. Δεν πρόκειται δεν δεχθούμε μέτρα που εντείνουν την καταστροφική πορεία των μνημονιακών πολιτικών. Δεν πρόκειται να αποδεχθούμε τον αφοπλισμό της χώρας, που θα βάλει σε κίνδυνο την ανεξαρτησία, την κυριαρχία της και την ύψιστη αποστολή που επιτελούν με τον καλύτερο τρόπο κάτω από ειδικές συνθήκες οι γυναίκες και οι άνδρες των Ενόπλων Δυνάμεων».
Τρίτη 16 Ιουνίου 2015
Ανησυχία για τα Βαλκάνια και ευρεία σύσκεψη στο ΥΠΕΞ, με τους Πρέσβεις
Σύσκεψη Υπουργού Εξωτερικών Ν. Κοτζιά με τους επικεφαλής των ελληνικών διπλωματικών Αρχών στις χώρες της Βαλκανικής
Υπό την προεδρία του Υπουργού Εξωτερικών, κ. Ν. Κοτζιά και με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα του ΥΠΕΞ και υπηρεσιακών παραγόντων, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Εξωτερικών σύσκεψη με τους επικεφαλής των ελληνικών διπλωματικών Αρχών στις χώρες της Βαλκανικής.
Στην εν λόγω σύσκεψη συμμετείχαν οι Πρέσβεις της Ελλάδας στην Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Αλβανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη καθώς και οι Επικεφαλής των Γραφείων Συνδέσμου στα Σκόπια και την Πρίστινα.
Κατά τη σύσκεψη αξιολογήθηκαν οι επιμέρους πολιτικές που αφορούν σε εκάστη χώρα των Βαλκανίων, καταστρώθηκε στρατηγική προώθησης των προτεραιοτήτων της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής για τις χώρες αυτές και συζητήθηκαν οι πρωτοβουλίες που θα αναληφθούν με σκοπό την υλοποίηση συγκεκριμένων στόχων.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)