Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ .Σκληρή γλώσσα από τους δικαστές κατά της Κυβέρνησης




Της Άννας Κανδύλη
Ιδιαίτερα υψηλούς τόνους χρησιμοποίησαν στις τοποθετήσεις τους οι πρόεδροι των δικαστικών Ενώσεων κατά την Πανδικαστική συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εφετείου.
Τα πυρά τους στράφηκαν κυρίως προς την Κυβέρνηση λόγω της άρνησης της όπως είπαν να εφαρμόζει τις δικαστικές αποφάσεις και ειδικά αυτές του Μισθοδικείου με τις οποίες δικαιώθηκαν οι δικαστικοί λειτουργοί για τις περικοπές των αποδοχών τους και την καθιέρωση του αφορολόγητου του 25% των αποδοχών τους.
Η πρόεδρος Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων Βασιλική Θάνου έκανε λόγο για "προσπάθεια απαξίωσης και υποβάθμισης του θεσμού της Δικαιοσύνης και του θεσμικού ρόλου των δικαστικών λειτουργών».
Χρησιμοποιώντας ιδιαίτερα σκληρή γλώσσα η κ. Θάνου μίλησε για «μείζον θεσμικό ζήτημα» αναφερόμενη στην μη εφαρμογή των δικαστικών αποφάσεων από την Εκτελεστική Εξουσία υπογραμμίζοντας ότι: «Συνιστά κίνδυνο για τους πολίτες, κίνδυνο για την έννομη τάξη και το Κράτος Δικαίου, κίνδυνο για τη Δημοκρατία. Με την μη εφαρμογή τους η κυβέρνηση θέτει εκτός λειτουργίας τον θεσμό της Δικαιοσύνης μετατρέπει τον εαυτό της σε κυβέρνηση κράτους απολυταρχικού και δείχνει σαφώς στον πολίτη και εάν έχει δικαστική απόφαση που τον δικαιώνει εντούτοις το κράτος κατά τρόπο αυθαίρετο και παράνομο αρνείται την εφαρμογή της». 
Η κ. Θάνου ήταν κατηγορηματική «Η κυβέρνηση υποχρεούται, με βάση τις συνταγματικές αρχές και τις αρχές του κράτους δικαίου, να εφαρμόζει τις δικαστικές αποφάσεις... Επιβάλλεται να εφαρμόσει άμεσα στο σύνολο της τις δικαστικές αποφάσεις», είπε.
Τα πυρά της προέδρου της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων εστράφησαν και στο οικονομικό επιτελείο της Κυβέρνησης. Η κ. Θάνου κατηγόρησε τον υπουργό Οικονομικών για «αλαζονική λογική» καθώς και ότι κινείται «εκτός των πλαισίων του Κράτους Δικαίου» με αφορμή τις δηλώσεις του ότι οι πολιτικοί αποφασίζουν την δημοσιονομική πολιτική και όχι οι δικαστές αλλά και τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών για «παραπληροφόρηση του κόσμου» σχετικά με το ποσό που πρέπει να δοθεί στους δικαστές στην προσπάθεια του , όπως είπε στην ομιλία της, να στέψει τον κόσμο εναντίο τους.
Η κ. Θάνου επιχείρησε να απαντήσει στις αιτιάσεις ότι οι δικαστές είναι προνομιούχοι λέγοντας με έμφαση: «Εμείς οι δικαστές δεν είμαστε αντίπαλοι των άλλων κοινωνικών ομάδων ούτε προνομιούχοι έναντι αυτών, όπως επιμένει να θέλει να μας εμφανίζει για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας το οικονομικό επιτελείο της Κυβέρνησης. Είμαστε μαζί με τους Έλληνες πολίτες» υπογραμμίζοντας ότι και στους δικαστές επιβλήθηκαν τα ίδια μνημονιακά μέτρα με μειώσεις μισθών που άγγιξαν το 60%.
«Προστατεύουμε με τις αποφάσεις μας τα ατομικά και εργασιακά δικαιώματα των πολιτών όταν αυτοί προσφεύγουν στα Δικαστήρια για να ζητήσουν προστασία και μπορούν να είναι βέβαιοι ότι αυτό θα εξακολουθήσουμε να πράττουμε και στο μέλλον» είπε η κ. Θάνου και αναφέρθηκε σε δικαστικές αποφάσεις - σταθμό σε μια προσπάθεια να υπερασπίσει την... τιμή των δικαστών που δέχονται επιθέσεις ότι «λειτουργούν προς το συμφέρον τους» λέγοντας χαρακτηριστικάQ
«Εμείς οι δικαστές εκδίδουμε αποφάσεις στην διαδικασία των υπερχρεωμένων νοικοκυριών και μειώνονται οι δόσεις στις τράπεζες.
Εμείς οι δικαστές με αποφάσεις μας από τον α βαθμό έως τον Άρειο Πάγο κηρύξαμε αντισυνταγματικό το «χαράτσι» της ΔΕΗ.
Εμείς οι δικαστές αναστέλλουμε τις αποφάσεις της Διοίκησης για απολύσεις των συμβασιούχων

Εμείς οι δικαστές κηρύξαμε αντισυνταγματικές τις μειώσεις των μισθών των στρατιωτικών και των σωμάτων ασφαλείας».
Παράλληλα, μίλησε και για τη απόφαση του μισθοδικείου που κήρυξε «αντισυνταγματικές τις τελευταίες, τρίτες κατά σειρά, μειώσεις των αποδοχών των δικαστών» τονίζοντας ότι η πλειοψηφία του Ανώτατου Δικαστηρίου δεν απαρτίζουν δικαστές.
Η κ. Θάνου έκανε λόγο για δυσλειτουργία στη Δικαιοσύνη με αφορμή «συνεχείς τροποποιήσεις των νόμων, η πολυνομία και οι αιφνιδιαστικές, αποσπασματικές και συχνά φωτογραφικές τροπολογίες σε άσχετα με το θέμα τους νομοσχέδια...».
Από την πλευρά της η πρόεδρος της Ένωσης Διοικητικών Δικαστών, πρόεδρος Εφετών, Ειρήνη Γιανναδάκη διερωτήθηκε πως είναι δυνατόν να έρθει κάποιος να κάνει επενδύσεις σε μια χώρα που το κράτος δεν εφαρμόσει τις δικαστικές αποφάσεις.
Παράλληλα, η κυρία Γιανναδάκη τόνισε ότι αναπαράγεται αρνητική εικόνα για τους δικαστές και επικρατεί παραπληροφόρηση και εμπάθεια, ενώ ανέφερε ότι με ευθύνη της Κυβέρνησης μπλοκάρουν τα δικαστήρια, καθώς η Κυβέρνηση για λιμένα ζητήματα εξαντλεί όλους τους δικαστικούς βαθμούς (φτάνει μέχρι Συμβούλιο της Επικρατείας και Άρειο Πάγο). Μάλιστα, τόνισε η κυρία Γιανναδάκη, ότι στα Διοικητικά Δικαστήρια εκκρεμούν σήμερα 368.000 υποθέσεις εκ των οποίων οι 85.520 είναι φορολογικές.
Η πρόεδρος της Ένωσης Δικαστικών Λειτουργών του Ελεγκτικού Συνεδρίου, αντιπρόεδρος του Ανωτάτου Δημοσιονομικού Δικαστηρίου Ανδρονίκη Θεοτοκάτου, αναφέρθηκε σε παραπληροφόρηση μέσω του Τύπου για τις αποδοχές των δικαστικών λειτουργών και την επιστροφή των αναδρομικών τους, ενώ σημείωσε ότι η απόφαση του Μισθοδικείου για την φοροαπαλλαγή του 25% των αποδοχών των συναδέλφων της, από την πλευρά της Κυβέρνησης αντιμετωπίζεται σαν να μην υπάρχει.
Ανάλογες θέσεις ανέπτυξαν οι πρόεδροι της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος, αντεισαγγελέας Εφετών, Κωνσταντίνος Τζαβέλλας, της Ένωσης Μελών Νομικού Συμβουλίου του Κράτους πάρεδρος Ν.Σ.Κ., Κωνσταντίνος Βαρδακαστάνης. Να σημειωθεί ότι στην πανδικαστική συγκέντρωση δεν συμμετέχει η Ένωσης Δικαστικών Λειτουργών Συμβουλίου της Επικρατείας, καθώς σήμερα έχουν εκλογές για την ανάδειξη νέου διοικητικού Συμβουλίου.
Ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών Βασίλης Αλεξανδρής πρότεινε να νομοθετηθεί κοινό όργανο δικαστών και δικηγόρων, το οποίο θα προωθεί τα προβλήματα στο χώρο της Δικαιοσύνης.
πηγή:enikos.gr,

Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΔΙΑΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΤΑΣΤΑΣΗΣ



ΣΤΕ



         "Οι Δικαστικές αποφάσεις που αφορούν στην επιστροφή των αναδρομικών και την  επαναφορά μισθών και συντάξεων των Δικαστικών, των  Στρατιωτικών και των Σωμάτων Ασφαλείας στα επίπεδα του Ιουλίου 2012, έχουν πολύ μεγάλη επίπτωση στο μισθολογικό κόστος του Δημοσίου και στη δημοσιονομική πολιτική της Χώρας, η οποία είναι ευθύνη της Κυβέρνησης,πόσο μάλλον την εποχή της κρίσης, που οι σχετικές αποφάσεις αφορούν την επιβίωση της Χώρας".
        
         "Άλλωστε παρέχεται η δυνατότητα σε κάθε Κυβέρνηση , που έχει κερδίσει την λαϊκή εντολή να διαμορφώσει τη δημοσιονομική της πολιτική μέσω της κατάρτιση και εκτέλεσης του Κρατικού Προϋπολογισμού".
         
          "Σε κάθε περίπτωση η Κυβέρνηση σέβεται της αποφάσεις της Δικαιοσύνης και αξιοποιεί όλα τα μέσα που της παρέχει ο Νόμος, προκειμένου να αντιμετωπίζει τα ζητήματα που αφορούν την ομαλή εκτέλεση του προϋπολογισμού".

           Όλα τα παραπάνω  αναφέρονται στην  γραπτή απάντηση, που διαβίβασε στη Βουλή, ο Υπουργός Οικονομικών σε σχετική κατάθεση ερώτησης - καταγγελίας που έγινε με αφορμή  δήλωσή του, "ότι οι πολιτικοί αποφασίζουν τη δημοσιονομική πολιτική και όχι η δικαστική εξουσία, έχει λόγο η Δικαιοσύνη για το τι είναι δίκαιο και τι άδικο, αλλά δεν μπορεί να κάνει δημοσιονομική πολιτική".

   
           Στην παράγραφο που αναφέρει ότι, "Σε κάθε περίπτωση η Κυβέρνηση σέβεται της αποφάσεις της Δικαιοσύνης και αξιοποιεί όλα τα μέσα που της παρέχει ο Νόμος, προκειμένου να αντιμετωπίζει τα ζητήματα που αφορούν την ομαλή εκτέλεση του προϋπολογισμού", φαίνεται πλέον ξεκάθαρα ότι η Κυβέρνηση θέλοντας να βρίσκεται εντός των πλαισίων που έχουν βάλει οι αποφάσεις του ΣτΕ, σύμφωνα με τις οποίες, οι περικοπές δεν θα πρέπει να θίγουν, το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, επιλέγει να προβεί στην μερική αποκατάσταση μισθών,συντάξεων και αναδρομικών,ερμηνεύοντας διασταλτικά την απόφαση του ΣτΕ (ερμηνεία η οποία δεν περιλαμβάνεται στο γράμμα του νόμου αλλά ανταποκρίνεται στο πνεύμα του)  ως εξής:
           
          α. Αποκατάσταση μισθών και συντάξεων μόνο κατά 50%.

          β.  Τμηματική καταβολή των μειωμένων αναδρομικών,   αρχής γενομένης από το τέλος Νοεμβρίου, για το χρονικό διάστημα από 01-8- 2014 μέχρι 31-12-2014  και για τα υπόλοιπα σε βάθος τριετίας, σε μηνιαίες δόσεις, δημιουργώντας έτσι την ψευδαίσθηση ότι πρόκειται για αποκατάσταση των μισθών και των συντάξεων, ανερχόμενη στο ύψος του 75% ! 

          Σε ένα ευνομούμενο Κράτος, θα πρέπει πρώτα η εκτελεστική εξουσία να εφαρμόζει χωρίς παρέκκλιση τις Δικαστικές αποφάσεις και μετά να απαιτεί από τους πολίτες την πιστή εφαρμογή τους.                                                                                                                           

          Επειδή εκ μέρους της Κυβέρνησης,  "ο κύβος της αποκατάστασης ερρίφθη",θα πρέπει να να βρισκόμαστε σε εγρήγορση γιατί τα περιθώρια του χρόνου αντίδρασης έχουν στενέψει πολύ.


           Συμφωνούμε απόλυτα με την παράγραφο 4 της ανακοίνωσης του Συντονιστικού Συμβουλίου των τριών Ε.Α.Α. που αναφέρει:

   
           " Επισημαίνεται ότι οι Απόστρατοι ουδέποτε ζήτησαν αύξηση σε βάρος των υπολοίπων Ελλήνων, όπως κατά κόρον διαδίδεται και διεκδικούν μόνο την επιστροφή των χρημάτων τα οποία παράνομα, σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΣτΕ, άδικα και στοχευμένα τους περιεκόπησαν. Οι τρείς Ενώσεις σας καλούν όπως την οποιαδήποτε αύξηση προτίθεσθε  να δώσετε, να την δώσετε στους άνεργους και στις ευπαθείς ομάδες που το έχουν μεγάλη ανάγκη."
         
        










Ο Αττίλας Oil στην Κύπρο




Σε εξέλιξη ο Αττίλας Oil στην Κύπρο



Φρεγάτα από την Ελλάδα έχει ζητήσει η Λευκωσία όχι για την εκδίωξη του «Μπαρμπαρός», αλλά για συμπαράσταση προς τη Μεγαλόνησο και για να δείξει ότι είναι παρούσα στην Ανατολική Μεσόγειο. Τι σημαίνει η  επίσκεψη Σαμαρά στη Λευκωσία

Οι έρευνες του τουρκικού σκάφους «Μπαρμπαρός» νοτίως της Κύπρου συνιστούν μείζονος σημασίας παραβίαση του Διεθνούς Δικαίου και έμπρακτη αμφισβήτηση των νόμιμων δικαιωμάτων της Κυπριακής Δημοκρατίας. Δεν έχουν, ωστόσο, από μόνες τους τις προϋποθέσεις να προκαλέσουν θερμό επεισόδιο. 



Η κίνηση που θα άλλαζε ποιοτικά τον χαρακτήρα της τουρκικής πρόκλησης είναι η παρεμπόδιση με στρατιωτικά μέσα της γεώτρησης που ήδη πραγματοποιεί η κοινοπραξία ΕΝΙ-Kogas στο κοίτασμα «Ονασαγόρας» στο θαλάσσιο οικόπεδο 9 της κυπριακής ΑΟΖ.

Προς το παρόν, δεν υπάρχει ένδειξη ότι η Αγκυρα προτίθεται να κάνει το κρίσιμο αυτό βήμα. Ο λόγος είναι ότι μια τέτοια ενέργεια θα προκαλούσε άλλου τύπου αντιδράσεις και παρενέργειες. Ας σημειωθεί ότι στην περιοχή δεν βρίσκονται μόνο τουρκικές ναυτικές μονάδες. Ασκηση με πραγματικά πυρά πραγματοποίησε το ρωσικό ναυτικό, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται και κοινή άσκηση του Ισραήλ με την Κυπριακή Δημοκρατία με τη συμμετοχή μαχητικών αεροσκαφών.
Η Λευκωσία έχει ζητήσει την αποστολή στη Μεγαλόνησο ελληνικής φρεγάτας. Η κυβέρνηση Σαμαρά είναι πολύ επιφυλακτική, με το επιχείρημα ότι δεν θέλει να στρατικοποιήσει την κρίση. Η αποστολή ελληνικής φρεγάτας, όμως, δεν θα είχε σκοπό την εκδίωξη του «Μπαρμπαρός» από την κυπριακή ΑΟΖ και την εμπλοκή σε θερμό επεισόδιο. Θα είχε σκοπό να υπογραμμίσει τη συμπαράσταση προς τη Λευκωσία και να δείξει ότι η Ελλάδα είναι παρούσα στην Ανατολική Μεσόγειο. Η επίδειξη σημαίας είναι μέρος της ναυτικής τακτικής.




Η πορεία του «Μπαρμπαρός»

Η απροθυμία της Αθήνας να εμπλακεί είχε φανεί όταν στην αρχή της κρίσης ο πρόεδρος Νίκος Αναστασιάδης είχε ζητήσει από τον κ. Αντώνη Σαμαρά να μεταβεί στη Λευκωσία για διαβουλεύσεις με σκοπό να φανεί ότι η Κυπριακή Δημοκρατία δεν είναι μόνη. Τότε ο Ελληνας πρωθυπουργός είχε απαντήσει αρνητικά. Τελικώς, αποφασίστηκε να πάει στην Κύπρο καθ’ οδόν προς το Κάιρο, όπου στις 8 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η τριμερής σύνοδος Ελλάδας - Κύπρου - Αιγύπτου.

Το ανωτέρω τρίγωνο, σε συνδυασμό με το συμπληρωματικό Ελλάδα - Κύπρος - Ισραήλ, έχει εμμέσως και αντιτουρκικό χαρακτήρα. Καταδεικνύει ότι η Τουρκία είναι απομονωμένη στην Ανατολική Μεσόγειο. Το γεγονός αυτό, ωστόσο, δεν θα ήταν από μόνο του ικανό να αποτρέψει την Αγκυρα από τυχοδιωκτισμούς. Ο λόγος που φαίνεται ότι τελικά δεν θα τολμήσει να εμποδίσει με στρατιωτικά μέτρα τη διεξαγόμενη γεώτρηση από την ΕΝΙ-Kogas είναι η αντίδραση της Δύσης σε μια τέτοια ενέργεια.

Προς το παρόν, τόσο οι ΗΠΑ όσο και οι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες αναγνωρίζουν, βεβαίως, το δικαίωμα της Κυπριακής Δημοκρατίας να εκμεταλλευτεί τον ενεργειακό πλούτο της, αλλά αποφεύγουν να καταγγείλουν την τουρκική πρακτική. Περιορίζονται σε γενικόλογες συστάσεις για αποφυγή ενεργειών που δημιουργούν ένταση και συστήνουν τα έσοδα από το φυσικό αέριο να μοιραστούν δίκαια στις δύο κοινότητες στο πλαίσιο λύσης του Κυπριακού.




Στις 8 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η τριμερής σύνοδος Ελλάδας - Κύπρου - Αιγύπτου. Το ανωτέρω τρίγωνο, σε συνδυασμό με το συμπληρωματικό  Ελλάδα - Κύπρος - Ισραήλ, έχειεμμέσως και αντιτουρκικό χαρακτήρα

Εάν οι Τούρκοι εμπόδιζαν τη γεώτρηση, η Δύση θα υποχρεωνόταν να αλλάξει την τωρινή μάλλον ποντιοπιλατική στάση της. Στην κυπριακή ΑΟΖ είναι αναμειγμένες μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες: η αμερικανική Noble Energy, η ισραηλινή Delek, η ιταλική ΕΝΙ, η κορεατική Kogas και η γαλλική Total. Οι εταιρείες αυτές ασκούν καθοριστική πολιτική επιρροή και όχι μόνο στις κυβερνήσεις τους. Και βεβαίως δεν πρόκειται να μείνουν άπραγες εάν παρεμποδιστεί η δραστηριότητά τους. Γνωρίζουν ότι, εάν επαληθευτούν οι ενδείξεις από τις σεισμικές έρευνες, τα συμβόλαια που έχουν υπογράψει με την Κυπριακή Δημοκρατία θα αποδειχτούν χρυσοφόρα.
Ας σημειωθεί ότι η Noble Energy σύμφωνα με την ανάλυση των στοιχείων που διαθέτει εκτιμά πως μεταξύ Κύπρου και Ισραήλ υπάρχουν 3,5 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο. Αυτό τουλάχιστον δήλωσε ο κ. Σόλων Κασίνης, ο άνθρωπος που μέχρι πρότινος χειριζόταν εκ μέρους της Κυπριακής Δημοκρατίας τα ενεργειακά.


Η Δύση θα αντιδράσει και για έναν πρόσθετο σοβαρό λόγο. Οι Αμερικανοί πιέζουν εδώ και χρόνια τους Ευρωπαίους να απεξαρτηθούν από τη ρωσική ενέργεια
Το ζήτημα επανήλθε με μεγάλη οξύτητα λόγω της ουκρανικής κρίσης. Η επάνοδος του ψυχροπολεμικού κλίματος και η προσπάθεια της Μόσχας να στραφεί προς την τεράστια ενεργειακή αγορά της Κίνας έχει αυξήσει την αβεβαιότητα. Εάν επιβεβαιωθούν οι αισιόδοξες εκτιμήσεις για το μεγάλο μέγεθος των κοιτασμάτων στην υφαλοκρηπίδα του Ισραήλ, της Κυπριακής Δημοκρατίας και της Ελλάδας, η Ε.Ε. θα βρεθεί με ενεργειακές πηγές στην αυλή της. Με άλλα λόγια, θα αποκτήσει μελλοντικά έναν σημαντικό βαθμό ενεργειακής αυτονομίας.
Εχει, λοιπόν, κάθε συμφέρον να προχωρήσει η διαδικασία ερευνών και γεωτρήσεων και βεβαίως προτιμάει οι ενεργειακές πηγές που βρίσκονται νοτίως της Κύπρου να είναι υπό τον έλεγχο της αδύναμης και ενσωματωμένης στην Ευρωζώνη Κυπριακής Δημοκρατίας παρά να περάσουν υπό τον έλεγχο της δύστροπης Τουρκίας, η οποία κάνει παιχνίδι για τον εαυτό της.

Υπενθυμίζουμε πως όταν η Λευκωσία είχε ανακηρύξει ΑΟΖ, η Αγκυρα είχε αντιδράσει με απειλητικές δηλώσεις. Στις αρχές του 2007 είχε ανακοινώσει ότι είναι αποφασισμένη να υπερασπίσει τα δικαιώματα και τα συμφέροντά της στην Ανατολική Μεσόγειο και δεν πρόκειται να επιτρέψει την προσβολή τους. Η Λευκωσία δεν είχε πτοηθεί. Είχε προχωρήσει σε συμφωνίες με μεγάλες διεθνείς πετρελαϊκές εταιρείες για την πραγματοποίηση ερευνών, αφού προηγουμένως είχε οριοθετήσει την ΑΟΖ της με την Αίγυπτο, με το Ισραήλ και με τον Λίβανο (εκκρεμεί η κύρωσή της).

Οι τουρκικές στρατιωτικές παρενοχλήσεις δεν απέτρεψαν την ολοκλήρωση των σεισμικών ερευνών και την επιτυχή γεώτρηση στο κοίτασμα «Αφροδίτη» στο θαλάσσιο οικόπεδο 12. Με άλλα λόγια, την πρώτη φορά οι Τούρκοι απέτυχαν να ακυρώσουν το δικαίωμα της Κυπριακής Δημοκρατίας να εκμεταλλευτεί τον ενεργειακό πλούτο της. Αυτή τη φορά η Αγκυρα δεν περιορίστηκε σε απειλητικές δηλώσεις και σε στρατιωτικές παρενοχλήσεις. Εκανε ένα ακόμα βήμα. Εξέδωσε νότα, με την οποία εντελώς παρανόμως δεσμεύει για έρευνες εντοπισμού ενεργειακών κοιτασμάτων μια θαλάσσια περιοχή νοτίως της Κύπρου!

Το σχετικά νεοαποκτηθέν σκάφος «Μπαρμπαρός» έχει τη δυνατότητα διεξαγωγής τέτοιων ερευνών και όλα δείχνουν ότι ήδη έχει αρχίσει τέτοια δραστηριότητα. Με τον τρόπο αυτό οι Τούρκοι παραβιάζουν εμπράκτως τα νόμιμα δικαιώματα της Κυπριακής Δημοκρατίας, η οποία δεν έχει τη στρατιωτική ισχύ να τα περιφρουρήσει. Για τους προαναφερθέντες λόγους, ωστόσο, αποφεύγουν να εμποδίσουν με στρατιωτικά μέσα τη γεώτρηση.

Επίσης δεν είναι σε θέση να δημιουργήσουν τετελεσμένο, πραγματοποιώντας δική τους γεώτρηση στην κυπριακή ΑΟΖ και στήνοντας πλατφόρμα για άντληση φυσικού αερίου. Οι Τούρκοι δεν έχουν τα μέσα να το κάνουν μόνοι τους και καμία μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία δεν πρόκειται να συνεργαστεί μαζί τους σε μια τόσο κραυγαλέα παρανομία. Κατά συνέπεια, όσο δεν εμποδίζουν τη διεξαγόμενη γεώτρηση, η πρόκλησή τους, παρότι συνιστά ποιοτική κλιμάκωση σε σύγκριση με το παρελθόν, έχει όρια όσον αφορά στην αποτελεσματικότητά της.

Μέχρι πού θα φτάσουν;
Το ερώτημα που ανακύπτει είναι γιατί η Αγκυρα επιδίδεται σε προκλήσεις που από μόνες τους δεν επαρκούν για να ακυρώσουν το δικαίωμα της Κυπριακής Δημοκρατίας να εκμεταλλευτεί τον ενεργειακό πλούτο της.

 Ο πρώτος λόγος είναι ότι θέλει να καταγράψει με τη μεγαλύτερη έμφαση την έμπρακτη αμφισβήτηση αυτού του δικαιώματος. Κατ’ αυτό τον τρόπο αφήνει ανοιχτό τον δρόμο για περαιτέρω κλιμάκωση και δημιουργία τετελεσμένων στο μέλλον. Εάν έμενε άπραγη ή περιοριζόταν σε δηλώσεις, θα της ήταν πολύ πιο δύσκολο.

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι οι νεο-οθωμανοί θεωρούν πως με την τακτική τους αυτή εγγράφουν υποθήκες. Καλλιεργούν την εντύπωση στην ελληνοκυπριακή πλευρά ότι, εάν δεν αποδεχτεί το σχέδιο τύπου Ανάν που βρίσκεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων Αναστασιάδη - Ερογλου, δεν θα καταστεί δυνατή η εκμετάλλευση του ενεργειακού πλούτου. Μια τέτοια λύση, όμως, όχι μόνο θα επέτρεπε στους Τούρκους να βάλουν χέρι (μέσω των Τουρκοκυπρίων) στον ενεργειακό πλούτο της Κυπριακής Δημοκρατίας, αλλά και θα εξασφάλιζε ότι το κυπριακό φυσικό αέριο θα διοχετευόταν στην Ευρώπη μέσω Τουρκίας.

Σ’ αυτό το επίπεδο, η Αγκυρα ξέρει ότι μπορεί να ποντάρει στην υποστήριξη και των Αμερικανών και των Ευρωπαίων. Μπορεί οι Δυτικοί να είναι δυσαρεστημένοι από την παρελκυστική στάση του Ερντογάν στο ζήτημα της καταπολέμησης των τζιχαντιστών, αλλά θεωρούν ότι έχουν ανάγκη την Τουρκία. Γι’ αυτό και αποφεύγουν επιμελώς να καταγγείλουν τις προκλήσεις της στην Κύπρο. Γι’ αυτό η Βρετανία, υποστηριζόμενη από τη Σουηδία και τη Φινλανδία, εμπόδισε την πραγματοποίηση διαβήματος της Ε.Ε. στον ΟΗΕ. Γι’ αυτό ο πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς απέτρεψε τη συζήτηση για έκδοση καταδικαστικού ψηφίσματος.

Ακόμα και η Σύνοδος Κορυφής της Ε.Ε. απέφυγε να καταγγείλει ευθέως την πρακτική των Τούρκων, περιοριζόμενη σε γενικόλογες διατυπώσεις και συστάσεις, καθώς και σε προτροπές προς τις δύο κοινότητες να λύσουν το Κυπριακό. Είναι αξιοσημείωτο ότι ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ έσπευσε με δήλωσή του να ζητήσει την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων, αποφεύγοντας να αναφερθεί στην αιτία που οδήγησε την ελληνοκυπριακή πλευρά να τις αναστείλει.

Υπενθυμίζουμε ότι στο πλαίσιο της αντίδρασής της για την τουρκική πρόκληση η Λευκωσία αποφάσισε όχι μόνο να αναστείλει τις διακοινοτικές διαπραγματεύσεις, αλλά και να παγώσει τις ενταξιακές διαπραγματεύσεις της Τουρκίας με την Ε.Ε. (δεν θα εγκρίνει το άνοιγμα άλλου κεφαλαίου). Τα αντίμετρα αυτά ήταν επιβεβλημένα. Η ελληνοκυπριακή ηγεσία, όμως, πρέπει να ξέρει ότι σύντομα θα δεχτεί πιέσεις να υποχωρήσει και στα δύο αυτά μέτωπα. Η δήλωση του γενικού γραμματέα του ΟΗΕ είναι μόνο η πρώτη βολή.


Ο τρίτος λόγος που η Αγκυρα κάνει επίδειξη δύναμης νοτίως της Κύπρου είναι για να εδραιωθεί ως κυρίαρχη ναυτική δύναμη στην Ανατολική Μεσόγειο. Βασική συνιστώσα της ευρύτερης νεο-οθωμανικής στρατηγικής, έτσι όπως σε ανύποπτο χρόνο την έχει εκθέσει ο κ. Αχμέτ Νταβούτογλου, είναι η μετατροπή της Τουρκίας σε μεγάλη ναυτική δύναμη. Σε αντίθεση με τους κεμαλιστές, που είχαν στόχο  να θέσουν υπό έλεγχο το Ανατολικό Αιγαίο, στόχος των νεο-οθωμανών είναι ο έλεγχος του Αιγαίου και της Ανατολικής Μεσογείου.


Για να κλιμακώσει τη ναυτική πίεσή της στο Αιγαίο, η Τουρκία στέλνει συστηματικά πολεμικά σκάφη της να κάνουν επίδειξη σημαίας σχεδόν έξω από το Σούνιο. Ο κ. Νταβούτογλου έχει δηλώσει ότι οι επί τούτου συχνές διελεύσεις τουρκικών πολεμικών πλοίων και στην καρδιά του Δυτικού Αιγαίου οφείλονται στην ψυχολογική ανάγκη των Τούρκων να δείχνουν ότι το Αιγαίο δεν είναι ελληνική θάλασσα! Προσέθεσε, μάλιστα, ότι εφεξής θα βλέπουμε «περισσότερες φιλικές τουρκικές σημαίες στο Αιγαίο» (αρχές Μαρτίου του 2011). Με άλλα λόγια, επιβεβαίωσε την αποφασιστικότητα της Τουρκίας να έχει ναυτική παρουσία ακόμα και στην καρδιά της Ελλάδας. Στο ίδιο πλαίσιο εγγράφεται και η προσπάθεια της Αγκυρας να ακυρώσει εμπράκτως ελληνικά πεδία βολής στο Αιγαίο και να επιβάλει δικά της.

Επιβεβαιώνεται, δηλαδή, η εκτίμηση ότι η Αγκυρα είναι αποφασισμένη να λειτουργήσει ως περιφερειακή δύναμη και συγκεκριμένα να επιδείξει τη ναυτική ισχύ της. Απηχώντας αυτή τη στρατηγική, η τουρκική εφημερίδα «Σαμπάχ» έχει γράψει χαρακτηριστικά: «Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι κάποτε τη Μεσόγειο την αποκαλούσαν "τουρκική λίμνη"»!




Αυτόν τον χάρτη παρουσίασε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς στους εταίρους μας στην Ε.Ε., οι οποίοι εξέδωσαν ανακοίνωση με συστάσεις για τις προκλητικές παραβιάσεις της Αγκυρας στην ΑΟΖ της Κύπρου


Επικαλούνται παράνομη συμφωνία

Η διατύπωση ότι η Τουρκία έχει συνάψει συμφωνία με τους Τουρκοκυπρίους είναι θολή και παραπλανητική. Ο ΟΗΕ και η διεθνής κοινότητα αναγνωρίζουν ως νόμιμη κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας την κυπριακή κυβέρνηση. Αυτή μόνο έχει το δικαίωμα να συνάπτει συμφωνίες. Οι Τουρκοκύπριοι ως πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας δεν συνάπτουν συμφωνίες. Τη συμφωνία με την Αγκυρα συνήψε το τουρκοκυπριακό κράτος, το οποίο είναι διεθνώς παράνομο και ως εκ τούτου παράνομη είναι και η εν λόγω συμφωνία.

Οι έρευνες του «Μπαρμπαρός» νοτίως της Κύπρου, όμως, είναι παράνομες και με βάση την επίσημη θέση της Αγκυρας. Σε αντίθεση με τη διεθνή κοινότητα που αναγνωρίζει ένα κράτος στην Κύπρο, η Τουρκία και οι Τουρκοκύπριοι ισχυρίζονται ότι από το 1983 (τότε ανακήρυξαν την «Τουρκική Δημοκρατία Βόρειας Κύπρου») στην Κύπρο υπάρχουν δύο κράτη. Σύμφωνα, λοιπόν, με την επίσημη τουρκική θέση, η «Τουρκική Δημοκρατία Βόρειας Κύπρου» έχει κυριαρχικά δικαιώματα στη Βόρεια Κύπρο, άρα και στην ΑΟΖ που της αντιστοιχεί. Δεν έχει, όμως, κανένα δικαίωμα στη Νότια Κύπρο και κατ’ επέκταση στην ΑΟΖ που της αντιστοιχεί.
Η Αγκυρα και η τουρκοκυπριακή ηγεσία παίζουν σε δύο ταμπλό. Αναλόγως με τι κάθε φορά τις βολεύει, άλλοτε μιλάνε για δύο κράτη και άλλοτε θυμούνται ότι η Κυπριακή Δημοκρατία είναι συνεταιρικό κράτος, παρότι οι ίδιες το κατέλυσαν αρχικά με την κατοχή και στη συνέχεια με την ανακήρυξη του Ψευδοκράτους. Είναι αξιοσημείωτο, πάντως, ότι η Λευκωσία και η Αθήνα δεν έχουν καταγγείλει την κραυγαλέα αυτή αντίφαση της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής.



Ακόμα, όμως, και με τους όρους του συνεταιρικού κράτους δεν στέκει η θέση ότι οι Τουρκοκύπριοι έχουν ισότιμα δικαιώματα σε ολόκληρη την Κύπρο, άρα και στα ενεργειακά κοιτάσματα νοτίως της Μεγαλονήσου. Σ’ όλο τον κόσμο ισχύει ότι ο ενεργειακός πλούτος μιας χώρας ανήκει στο νόμιμο κράτος και όχι σε κάθε πολίτη ξεχωριστά. Τα έσοδα τα διαχειρίζεται η νόμιμη κυβέρνηση προς όφελος της κοινωνίας και δεν τα μοιράζει στους πολίτες. Μόνο, λοιπόν, εάν λυθεί το Κυπριακό οι Τουρκοκύπριοι θα επωφεληθούν από τον ενεργειακό πλούτο και μάλιστα εμμέσως, όπως κάθε άλλος πολίτης της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Οι τουλάχιστον άστοχες δηλώσεις και του προηγούμενου προέδρου Δημήτρη Χριστόφια και του σημερινού προέδρου Αναστασιάδη ότι οι Τουρκοκύπριοι θα έχουν μέρισμα από τον ενεργειακό πλούτο έκαναν μεγάλη ζημιά. Εδωσαν πολιτικό έρεισμα στη θέση της Ουάσινγκτον και πολλών Ευρωπαίων ότι ο ενεργειακός πλούτος πρέπει να μοιραστεί ακριβοδίκαια μεταξύ των δύο κοινοτήτων. Η λύση του Κυπριακού, άλλωστε, είναι μια τελείως ανεξάρτητη διαδικασία από την τρέχουσα άσκηση της κυριαρχίας εκ μέρους της νόμιμης κυβέρνησης.


πηγή:protothema.gr




Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

NEOΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Ο Κος ΔΕΝΔΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ





     Ο Κος  Νικόλαος  Δένδιας  θα είναι ο νέος Υπουργός Εθνικής Άμυνας διαδεχόμενος τον Κο Αβραμόπουλο Δημήτριο.
   
     Του ευχόμαστε καλή επιτυχία, στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει, σε μια περίοδο όπου  η Ελλάδα βρίσκεται στη δίνη πολλών  προβλημάτων και ιδίως στα Εθνικά μας θέματα.

  Το βιογραφικό του
Ο Νίκος Δένδιας γεννήθηκε στην Κέρκυρα. Κατάγεται από τους Παξούς.
Είναι απόφοιτος του Κολλεγίου Αθηνών και αριστούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Master of Laws (LL.M.) του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, με ειδίκευση στο Ναυτικό και Ασφαλιστικό Δίκαιο στο University College (U.C.L.) και στην Εγκληματολογία στο London School of Economics and Political Science (L.S.E.).
Είναι Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω.
Γνωρίζει Αγγλικά και Ιταλικά.
Διετέλεσε Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας από τον Ιούνιο του 2014.
Διετέλεσε Υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη από τον Ιούνιο του 2012 ως τον Ιούνιο του 2014.
Διετέλεσε Υπουργός Δικαιοσύνης στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας από τον Ιανουάριο του 2009 έως τις εθνικές εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009.
Τον Δεκέμβριο του 2009 ορίσθηκε Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη και ένα χρόνο αργότερα Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, κατόπιν αποφάσεων του Προέδρου του κόμματος Αντώνη Σαμαρά.
Έχει διατελέσει μέλος πολλών Επιτροπών της Βουλής: Αναθεώρησης του Συντάγματος, Παραγωγής & Εμπορίου, Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης, Προστασίας Περιβάλλοντος και Παρακολούθησης Προγραμμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Έχει εκλεγεί Πρόεδρος της Επιτροπής Μετανάστευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης για το 2013 και Αντιπρόεδρος για το 2012. Είναι μέλος της Επιτροπής από το 2004.
Έχει διατελέσει μέλος της Επιτροπής Νομικών Υποθέσεων του Συμβουλίου της Ευρώπης.
Από το Μάρτιο του 2008 μέχρι το Φεβρουάριο του 2009 ήταν Πρόεδρος του Παραρτήματος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας στην Κέρκυρα.
Είναι πρόεδρος του Πολιτιστικού Σωματείου «Επτανησίων Πολιτεία» και μέλος των περισσότερων Κερκυραϊκών σωματείων, όπως της Αναγνωστικής Εταιρείας, της Φιλαρμονικής Εταιρείας «Μάντζαρος», της Λέσχης Προστασίας Περιβάλλοντος κλπ.
Είναι παντρεμένος με τη Δάφνη Λάλα και έχει δύο γιούς, το Σπύρο και το Στέφανο

Ε.Α.Α.Σ.:ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΤΣ











Δελτίο Τύπου της Ε.Α.Α.Σ. για συνάντηση με τον Πρόεδρο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού







ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Χαριλάου Τρικούπη 18 Α, 106 79,  Αθήνα
Τηλ.:  210 36 33 797  -  Τηλεομοιότυπο.:  210 362 14 10
Ιστοσελίδα: www.eaas.gr
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 21 Οκτωβρίου 2014
ΘΕΜΑ: Συνάντηση με τον Πρόεδρο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού
   Σας γνωρίζουμε ότι στις 14 Οκτωβρίου 2014, ο Πρόεδρος, ο Δνων Σύμβουλος και 3 Μέλη του Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Σ., συναντήθηκαν στο Μ.Τ.Σ. με τον Πρόεδρο, Γεν. Δντή και Δντές του.
    Η συνάντηση έγινε κατόπιν αιτήσεως της Ε.Α.Α.Σ. για αλληλογνωριμία, και ενημέρωση επί θεμάτων που απασχολούν τους αποστράτους Αξκούς και είναι αρμοδιότητας Μ.Τ.Σ.
  Η συζήτηση/ενημέρωση που ακολούθησε, πραγματοποιήθηκε σε άριστο πνεύμα συναδελφότητας και συνεργασίας και με πλήρη διαφάνεια. 
    Απαντήθηκαν πολλά ερωτήματα όπως:
  • Τα μερίσματα του Μ.Τ.Σ. και του ΕΚΟΕΜΣ, αρχής γενομένης από τον Αυγ 14, φορολογούνται ΜΟΝΟΝ μία φορά, από την ΗΔΙΚΑ.
  • Δεν έχει εκδοθεί ακόμη η απόφαση από την εκδίκαση της αγωγής της PICAR ΑΕΕ κατά του Μ.Τ.Σ. της 1-4-14, στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών. Το θέμα παρακολουθείται στενά και αν η απόφαση είναι εις βάρος του Μ.Τ.Σ. τότε θα γίνει έφεση.
  • Η απογραφή κατέγραψε 349 θανόντες μερισματούχους, οι κληρονόμοι των οποίων χρωστούν στο ΜΤΣ περίπου 1 εκατομμύριο €. Τα χρωστούμενα θα διεκδικηθούν με κάθε ένδικο μέσον.
  • Για 1.037 άτομα που δεν έχουν απογραφεί ακόμη, ανεστάλη το Μέρισμα. Για 8 άλλα άτομα διεκόπη το Μέρισμα.
  • Αναμένεται η έκδοση της ΚΥΑ των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη και ΥΕΘΑ για την υλοποίηση του Ν. 4256/2014, ώστε 5% επί των προστίμων για παραβάσεις ΚΟΚ να περιέρχεται ως πόρος του Μ.Τ.Σ.
  • Θα καταβληθεί προσπάθεια για διόρθωση της τιμής του μεριδίου, μετά την εξέταση των νέων δεδομένων του δεκαμήνου Ιαν-Οκτ 14.
  • Προωθήθηκε τροπολογία για καθορισμό μερισματοδοτικών βαθμών Ταξχου και Αλχία. Επίσης έχουν προωθηθεί άλλες 9 τροπολογίες, για τη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών.
  • Η ισχύουσα νομοθεσία δεν προβλέπει την διαφορετική αντιμετώπιση της οικονομικής ενίσχυσης των μερισματούχων της ΕΛ.ΑΣ, λόγω των χαμηλότερων εσόδων από την ΕΛ.ΑΣ. 
  • Το ΒΟΕΑ χορηγείται πλέον στην ηλικία των 25 ετών και καταβάλλεται πλέον μετά από 2 μήνες από την υποβολή του αιτήματος. Επίσης, η χορήγησή του προηγείται του Μερίσματος.
  • Υπάρχει πλήρης διαχωρισμός Μ.Τ.Σ. και ΕΚΟΕΜΣ.
  • Η εξυγίανση του Μ.Τ.Σ. εξελίσσεται κανονικά. Το χρέος των 20 εκατομμυρίων € προς το ΕΛΟΑΣ ήδη αποπληρώθηκε, το χρέος προς το ΕΚΟΕΜΣ μειώθηκε από τα 40 εκατομμύρια € στα 12, ποσό που θα αποπληρωθεί εντός του 2015. Το χρέος των 158 εκατομμυρίων € προς το ΥΠΟΙΚ θα αποπληρωθεί σταδιακά μέχρι το 2034.
  • Με το Ν. 4146/2013 επιτρέπεται να δίδεται το μέρισμα από τις εισφορές μέχρι και το 2016, ενώ κάθε έτος θα κρατείται ως αποθεματικό το ποσόν των 20 εκατομμυρίων €.
  • Κάθε έτος υποχρεούται το ΜΤΣ να αναφέρει στην Εθνική Αναλογιστική Αρχή, ενώ κάθε απόφαση του Δ.Σ./Μ.Τ.Σ. για αυξομειώσεις απαιτεί τη σύμφωνη γνώμη της Αρχής αυτής. Επιπλέον, κατόπιν της υπογραφής Μνημονίου Κατανόησης του Μ.Τ.Σ. με το ΥΠΟΙΚ, καμία πλέον δαπάνη του Μ.Τ.Σ. δεν μπορεί να πραγματοποιείται, αν προηγουμένως δεν έχει προβλεφθεί στον Π/Υ, όπως επίσης απαγορεύονται ρητά οι ληξιπρόθεσμες οφειλές.
  • Η μελέτη βιωσιμότητας που προκηρύχθηκε από το ΥΠΕΘΑ, θα καταδείξει αν και με ποιο τρόπο θα είναι δυνατή η ενοποίηση των 3 Μ.Τ. Στις 24 Οκτ 14 θα ανοιχθούν οι προσφορές του ηλεκτρονικού διαγωνισμού.
  • Το θέμα των οικονομικών ατασθαλιών που προέκυψε μετά την Επιθεώρηση το 2012, ανέλαβε αρχικά το Στρατοδικείο, αλλά μη έχοντας οικονομικές αρμοδιότητες το έστειλε στην Εισαγγελία Διαφθοράς, η οποία   το ανέθεσε τελικά στην Εισαγγελία Εφετών.  
  • Τέλος, ότι δεν έχει απασχολήσει το Δ.Σ./Μ.Τ.Σ. το θέμα της ενοποιήσεως όλων των Μ.Τ. σε Ενιαίο Μ.Τ. των Ε.Δ. και Σ.Α. 
   
   Διαπιστώθηκε η πλήρης ταύτιση απόψεων Ε.Α.Α.Σ. και Μ.Τ.Σ., σχετικά με τη διασφάλιση της ακίνητης περιουσίας του Μ.Τ.Σ.
   
  Το Δ.Σ./Ε.Α.Α.Σ. ευχαριστεί θερμά για την εμπεριστατωμένη ενημέρωση εκ μέρους του Μ.Τ.Σ. και το διαβεβαιώνει ότι θα ενημερώνει συνεχώς τους αποστράτους συναδέλφους για όλα τα θέματα του Μ.Τ.Σ. που τους αφορούν.
Εκ του Γραφείου Τύπου της Ε.Α.Α.Σ.

πηγή:eaas.gr

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΜΤΣ - ΜΤΝ -ΜΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΞ - ΠΝ - ΠΑ ( !!)





http://www.mts-mod.gr/images/Eniaia%20parousiash%2020141013.pdf



ΚΟΙΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ, ΕΙΔΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΣΞ - ΠΝ - ΠΑ

Η κοινή παρουσίαση των Μετοχικών Ταμείων, Ειδικών Λογαριασμών Αλληλοβοηθείας και Ειδικών Κλάδων Οικονομικής Ενίσχυσης ΣΞ - ΠΝ - ΠΑ φαίνεται αναλυτικά, εδώ.



συγκριτικο


20082014


πηγή:mts-mod.gr, paraskinio.gr,

Με τη βούλα του …Αλλάχ, ο Ερντογάν έχει πάντα δίκιο






Του ΜΑΡΙΟΥ ΕΥΡΥΒΙΑΔΗ
O Ισραηλινός Πρέσβης στην Άγκυρα το 1953, Maurice Fisher, αξιολογώντας τις εξαιρετικές, τότε, σχέσεις της χώρας του με τη Τουρκία υπογράμμισε ότι, παρά ταύτα, αυτές παραμένουν εύθραυστες και ότι μπορεί να αλλάξουν από την μια στιγμή στην άλλη. Ιδού πως διατύπωσε αυτή του την ανησυχία ο Ισραηλινός αξιωματούχος σε μήνυμα του προς το κέντρο στις 16 Αυγούστου:

“Οι σχέσεις μας με την Τουρκία είναι εξαιρετικά καλές τελευταία …[όμως] αυτές οι καλές σχέσεις μπορεί να χειροτερεύσουν από την μια στιγμή στην άλλη και θα πρέπει να πάρουμε μαθήματα από την πικρή εμπειρία άλλων. Οι Τούρκοι δεν έχουν φθάσει ακόμη στο επίπεδο εκείνο κατά το οποίο, σε περίπτωση διαφωνίας με άλλο κράτος, θα μπορούσαν να σταθμίσουν αντικειμενικά τις θέσεις και των δυο πλευρών. Γι’ αυτούς υπάρχει μόνο μία αρχή: σε οποιαδήποτε σύγκρουση με κάποιον ξένο, είτε άτομο, είτε εταιρεία, είτε κράτος, ο Τούρκος έχει πάντα δίκιο.” (Παραθέτω, ειδικά για τους καλοθελητές-νεροκουβαλητές, το απόσπασμα στα αγγλικά και την πηγή του: “Our relations with Turkey have been extremely good of late…[but] these good relations could deteriorate overnight, and we should learn from the bitter experience of others. The Turks have yet to achieve a standard by which, in the event of disagreement with another state, they can weigh up the positions of both sides. For them, there exists one sole principle: in any conflict with a foreigner, whether a private individual, a company or a state, the Turk is always right.» Maurice Fisher, Israeli minister to Ankara, to Foreign Ministry, 16 Aug.1953, Israeli State Archive, ISA, 2536/12/B.)

Εάν στην παραπάνω εκτίμηση του αξιόλογου Ισραηλινού διπλωμάτη προστεθεί και η σημερινή ισλαμική-τζιχαντιστική συνιστώσα, κάτι που την δεκαετία του 1950 δεν λαμβάνονταν υπόψη διότι οι Δυτικοί προπαγάνδιζαν την Κεμαλική Τουρκία ως “κοσμικό μοντέλο”, τότε το μέγεθος των παραισθήσεων των ισλαμιστών της Άγκυρας παίρνει σουρρεαλιστικές διαστάσεις. Οι Τούρκοι δεν έχουν απλά πάντα δίκιο ως ληστρικοί κατακτητές. Το έχουν και με την ευλογία και βούλα του Αλλάχ ως ορθόδοξοι, δηλαδή, σουννίτες μουσουλμάνοι!

Το τζιχαντιστικό δίδυμο Ερντογάν-Νταβούτογλου και η Μεγάλη (Buyuk) Τουρκία έχουν πάντα δίκιο. Έχουν δίκιο που θέλουν την ανατροπή του Αλαουϊτικού καθεστώτος της Συρίας. Αλλά είχαν δίκιο και πριν, όταν το υποστήριζαν και συναγελάζονταν μαζί του, ένα καθεστώς το οποίο ο Αχμέτ ( a.k.a “Μηδενικά Προβλήματα”) Νταβούτογλου περηφανευόταν ότι το επισκεφθηκε 62 φορές! Ναί είχε δίκιο το τζιχαντιστικό δίδυμο και όταν το 2011 δια στόματος του αρχιτζιχαντιστή Ερντογάν βροντοφώναζε, αρχές Μαρτίου, ότι το ΝΑΤΟ δεν είχε καμιά δουλειά να βομβαρδίσει την Λιβύη και να ανατρέψει τον Καντάφι. Και είχε δίκιο 20 μέρες αργότερα, όταν η Σμύρνη μετετράπη σε Νατοϊκό αρχηγείο για τους βομβαρδισμούς της Λιβύης!

Στη περίπτωση του Άσσαντ το δίδυμο είχε δίκιο, λέει, διότι συμβούλεψε τον Άσσαντ ότι έπρεπε να “φύγει” αλλά αυτός τους αψήφισε. Αν είναι ποτέ δυνατόν να έκανε λάθος το δίδυμο! Στην περίπτωση του Καντάφι η αλλαγή, σε 20 μέρες, έγινε αφού στο μεσοδιάστημα ο αλάθητος Ερντογάν επισκέφθηκε τα κλεπτοκρατικά (Σουννιτικά) καθεστώτα του Περσικού Κόλπου. Εκεί οι σουννίτες ομοϊδεάτες του τον εξαγόρασαν, κυριολεκτικά. Ο Eρντογάν στήριζε τον Καντάφι, που λίγο καιρό πριν τον τίμησε ως Μεγάλο (Buyuk) Υποστηρικτή των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, για τα 3.5 δις δολλάρια ετησίως που οι Τουρκικές επιχειρήσεις κέρδιζαν με κατασκευές στην Λιβύη. Οι σουννίτες του Κόλπου του προσέφεραν ετησίως 15 δις, αν εγκατέλειπε τον Καντάφι. Αυτό το ποσό εισέρχεται πλέον “μαύρο” στη Τουρκία ετησίως και χρηματοδοτεί τον κατασκευαστικό τομέα που ελέγχει προσωπικά ο ίδιος ο Ερντογάν. Είναι με τα μαύρα αυτά δις που ο ίδιος και το σινάφι του πλουτίζουν και ελέγχουν την τουρκική οικονομία. Και είναι αυτά τα 15 δις που εμφανίζονται στο ετήσιο ΑΕΠ της Τουρκίας κάτω από την στήλη ΔΙΑΦΟΡΑ, ακριβώς διότι είναι τα κατάμαυρα αργύρια των κλεπτοκρατών σεϊχηδων του Περσικού Κόλπου για τον ισλαμιστή Ιούδα.

Έχουν δίκιο και για τους Κούρδους. Άσπρος σκύλος, μαύρος σκύλος, όλοι οι σκύλοι μια γενιά. Είναι όλοι τους τρομοκράτες. Και ναι, μόνο οι Ισραηλινοί ξέρουν να σκοτώνουν, όπως δήλωσε κατάμουτρα στον αποσβολωμένο Ισραηλινό Πρόεδρο Πέρες, ο Ταγίπ (a.k.a. “ένα λεπτό- vun minut”) Ερντογάν το 2009 στο Νταβός. Για να τον υποδεχθούν, στη επιστροφή από το Νταβός στο αεροδρόμιο της Πόλης, χιλιάδες εκστασιασμένοι μουσουλμάνοι. Επειδή βροντοφώνησε την αλήθεια και το δίκιο, απέναντι στον “τσίφτη” Εβραίο Πρόεδρο.

Τέλος οι μουσουλμάνοι, κατά το δίδυμο Ερντογάν-Νταβούτογλου, δεν είναι τρομοκράτες , δεν σκοτώνουν και αφού δεν σκοτώνουν δεν είναι δυνατόν να είναι γενοκτόνοι. Και το καθημερινό μακελειό στη Μέση Ανατολή και παλαιότερα στο Νότιο Σουδάν, όπου σφαγιάζονταν καθημερινά χριστιανοί από τζιχαντιστές; Όλα αυτά που συμβαίνουν, πώς εξηγούνται; Εδώ η παραίσθηση είναι πράγματι αδύνατο να εξηγηθεί, αλλά θα προσπαθήσω. Το κλειδί της κατανόησης βρίσκεται στο θεόπνευστο Κοράνι, τον άκτιστο Λόγο του Θεού που μόνο ορθόδοξοι (σουννίτες) πιστοί, όπως το δίδυμο Ερντογάν-Νταβούτογλου γνωρίζουν, διότι με τη πίστη τους μόνο αυτοί έχουν αντιληφθεί την “μοναδικότητα”, το tawhid, του Αλλάχ. Όλοι οι υπόλοιποι είναι “κιαφίρ” δηλαδή , άπιστοι, ακόμη και αυτοί που αυτοπροσδιορίζονται ως μουσουλμάνοι αλλά δεν είναι ορθόδοξοι σουννίτες. Και ως τέτοιοι είναι “υπάνθρωποι”. Η ζωή τους δεν λογαριάζεται. Αν δολοφονούνται, λιθοβολούνται, σκλαβώνονται, καρατομούνται, αυτό δεν έχει σημασία. Μπροστά στον Θεό σημασία έχει τι συμβαίνει στην “κοινότητα των πιστών”, την σουννιτική Ούμμα. Μόνο μέσα από αυτό το πρίσμα μπορούμε να αντιληφθούμε την συμπεριφορά του τουρκικού τζιχαντιστικού διδύμου, αλλά και γιατί έχουν ως ομοϊδεάτες τους και βοηθούν τους τζιχαντιστές του Χαλιφάτου της Μέσης Ανατολής.

Από το 1953 πέρασε κυριολεκτικά μισός αιώνας για να εκτιμηθεί ορθά από το ισραηλινό κράτος η αξιολόγηση του Πρέσβη Fisher. Και έπρεπε να μεσολαβήσουν δεκάδες προσβολές και ταπεινωτικές αντισημιτικές συμπεριφορές από τους Τούρκους, που κλιμακώθηκαν επί εξουσίας των ισλαμιστών Ερντογάν-Νταβούτογλου, για να εγκαταλείψει η Ιερουσαλήμ την πολιτική του κατευνασμού της Άγκυρας. Και το έπραξε τελικά το 2010 όταν αντέδρασε δυναμικά στους παλικαρισμούς της Άγκυρας στη Μεσόγειο. Η ιστορική ειρωνεία είναι ότι το 2010, στο γνωστό αιματηρό επεισόδιο στη Μεσόγειο με το Μαβί Μαρμαρά, είναι η συμβουλή της πρεσβείας του Ισραήλ στη Άγκυρα της δεκαετίας του 1950 που ακολούθησε η κυβέρνηση. Κατά μια έκθεση προς το Κέντρο “πάνω απ´όλα αυτοί [οι Τούρκοι] σέβονται την δύναμη και όσο πιο απροκάλυπτα αυτή εκδηλώνεται, τόσο περισσότερο τους αρέσει, την εκτιμούν και την κατανοούν”. Το Μαβί Μαρμαρά δεν επαναλήφθηκε παρά τις αμέτρητες απειλές τις Άγκυρας. Αλλά ούτε και έχει τολμήσει η Τουρκία, με τον μεγαλύτερο νατοϊκό στρατό στη Ευρώπη, να επιτεθεί εναντίον της Συρίας. Αντίθετα ζήτησε και πήρε αρωγή από το ΝΑΤΟ για προστασία από μια… αιμάσσουσα Συρία. Απαιτεί επιπλέον την ανατροπή του Άσσαντ αλλά θέλει να την κάνει ο… Ομπάμα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Θέλει επίσης ζώνες απαγόρευσης πτήσεων στη Συρία, αλλά από τη …αμερικανική αεροπορία!

Και στη Κύπρο έχουν δίκιο οι Τούρκοι. Δεν υπάρχει λένε τέτοιο κράτος. Αφού είναι ανύπαρκτο πώς είναι δυνατό να έχει… ΑΟΖ ; Παράλογο δεν είναι να γίνεται τόση φασαρία επειδή βγήκε το “Βάρβαρος” σεργιάνι στην Μεσόγειο; Άδικο δεν είναι; Αν υπάρχει Κύπρος δεν υφίσταται παρά ως σατραπεία της Άγκυρας.

Αυτή είναι η αντίληψη τους. Και επειδή η αντίληψη αυτή συγκρούεται με τα πράγματα, όπως στην Συρία και αλλού, το κυπριακό κράτος έχει επιπλέον πλεονεκτήματα έναντι της Άγκυρας. Και ακριβώς επειδή είναι κράτος και όχι μασκαραλίκι ή σατραπεία κανενός, μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την Άγκυρα σε κρατικό και σε επίπεδο διεθνών θεσμών και οργανισμών. Εκεί ούτε καν ο “μοναδικός” Θεός που επικαλείται το τζιχαντικό δίδυμο Ερντογάν-Νταβούτογλου δεν δύναται να βοηθήσει, εξαφανίζοντας ή ακυρώνοντας το κυπριακό κράτος. Έστω και αν αυτό δεν διαθέτει ισχύ και δύναμη, όπως π.χ. το Ισραήλ.

  ΠΗΓΗ: http://WWW.PHILENEWS.COM