Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΜΕ ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΖΗΤΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠ.ΟΙΚ.









Με παρέμβαση τους, προς τον Υπουργό Οικονομικών, 20 βουλευτές της Ν.Δ.ζητούν τον συμψηφισμό των πάσης φύσεως υποχρεώσεων των Στρατιωτικών  προς το Δημόσιο με τα αναδρομικά του ΣτΕ.
Στην ερώτηση, αναφέρονται τα εξής:
«Η Ολομέλεια του ΣτΕ τον περασμένο Ιανουάριο, έκρινε ομόφωνα τις περικοπές στις αποδοχές των Στρατιωτικών, οι οποίες έγιναν αναδρομικά από την 1η Αυγούστου 2012, ως αντισυνταγματικές, ακυρώνοντας απόφαση του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών.
Ωστόσο, μέχρι και σήμερα, δεν έχουν επιστραφεί τα ποσά που παρακρατήθηκαν σε έκαστο στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων.
Δεδομένης της ιδιαίτερης φύσης της εργασίας των Στρατιωτικών και όντας σε ετοιμότητα κάθε ημέρα και καθ' όλο το εικοσιτετράωρο για τη διαφύλαξη της εθνικής ασφάλειας και έννομης τάξης, αποτελούν προσωπικό ειδικής κατηγορίας, μεταχείρισης και προστασίας, όταν καθημερινά δίνουν μάχες διακινδυνεύοντας τη ζωή τους.
Με κύριο γνώμονα τα ανωτέρω, οι αποδοχές τους πρέπει να είναι αφενός επαρκείς για την αξιοπρεπή διαβίωσή τους, αφετέρου ανάλογες της σημασίας της αποστολής τους. Οι συνεχείς μειώσεις των μισθών τους, αλλά και η αναδρομική μείωση των συντάξεων τους από 1-8-2012, έχουν ως συνέπεια να περιέλθουν σε δεινή οικονομική θέση σε μία τόσο δύσκολη περίοδο, όπως αυτή που διανύει η χώρα μας. Ως εκ τούτου θα πρέπει η ελληνική πολιτεία να αποδεχθεί το συμψηφισμό των χρεών πάσης φύσεως (φορολογία εισοδήματος, εκκρεμείς πληρωμές για τον ΕΝΦΙΑ, κ.λ.π ) για τρία τουλάχιστον έτη προς το ελληνικό δημόσιο με τα αναδρομικά των στελεχών των Ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας μετά την δικαίωση του ΣτΕ.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται ο κ. Υπουργός, σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί το Υπουργείο, προκειμένου να συμψηφιστούν οι πάσης φύσεως οφειλές προς το δημόσιο με τα αναδρομικά των εν ενεργεία και συνταξιούχων των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας».
Οι βουλευτές που συνυπογράφουν την ερώτηση είναι οι εξής:

πηγή:enikos.gr

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΥΠΡΟΣ: 'ΣΗΜΑ " ΤΕΛΟΥΣ . Λύση συνομοσπονδίας προκρίνει η Τουρκία




Λύση συνομοσπονδίας προκρίνει η Τουρκία




Του ΝΙΚΟΥ ΜΕΛΕΤΗ 
«Σήμα» τέλους για κάθε προσπάθεια επιδίωξης ομοσπονδιακής λύσης στο Κυπριακό, έδωσε ο Ταγιπ Ερντογαν με την επίσκεψη του στα Κατεχόμενα αλλά και με τις θέσεις που επανέλαβε στην συνάντηση του με τον Αντώνη Σαμαρα, θέτοντας πλέον νέα δεδομένα στο κυπριακό, στις ελληνοτουρκικές και ευρωτουρκικές σχέσεις.
Η απροκάλυπτη πλέον αναφορά του Ταγιπ Ερντογαν σε «λύση ομοσπονδίας που θα στηρίζεται σε δυο κράτη» δεν ήταν μια τυχαία δήλωση αφού ο τούρκος ηγέτης επέλεξε να την κάνει στην αφετηρία της πρώτης θητείας του ως πρόεδρος της Τουρκίας ,που ουσιαστικά δίνει και το στίγμα της στρατηγικής προσέγγισης της Άγκυρας στο Κυπριακό.
Οι συνομιλίες πλέον είναι προφανές, ότι αποτελούν το ιδανικό πεδίο για την Τουρκία ώστε να διαμορφωθεί ένα σχέδιο λύσης κατά πολύ δυσμενέστερο του απαράδεκτου Σχεδίου Ανάν με πολύ πιο έντονη την διζωνικότητα και την αριθμητική αντίληψη της πολιτικής ισότητας, ώστε τελικά να καταλήξει σε μια χαλαρή συνομοσπονδία όπου η Άγκυρα εκτός του ασφυκτικού πολιτικού ελέγχου που θα έχει στο τουρκοκυπριακό κρατίδιο θα εξασφαλίσει μέσω της Συνομοσπονδίας επιρροή και έλεγχο και στο ελληνοκυπριακό συνιστών κρατίδιο…
Στην παρούσα φάση το μεγάλο πρόβλημα της Τουρκίας είναι ότι δεν μπορεί να ανεχθεί μια μικρή έστω και ακρωτηριασμένη Κυπριακή Δημοκρατία, να έχει την δυνατότητα ανάληψης σημαντικού στρατηγικού ρόλου στην πιο καυτή περιοχή του πλανήτη, η ίδια η Τουρκία να αισθάνεται αποκομμένη από την Νοτιοανατολική Μεσόγειο λογω της μη αναγνώρισης της Κυπριακής Δημοκρατίας και συγχρόνως να βιώνει την «τιμωρία της ιστορίας» όπου όλος ο φυσικός πλούτος, των υδρογονανθράκων βρίσκονται στο νότιο τμήμα του νησιού, στο τμήμα εκείνο το οποίο για πολλούς και διαφόρους λόγους δεν κατέλαβε στρατιωτικά (αν και πιθανότατα θα μπορούσε να το πράξει) το 1974.
Η Άγκυρα είχε από καιρό ξεδιπλώσει το σχέδιο της που αποσκοπούσε στην ενισχυση με κάθε τρόπο του ψευδοκράτους ώστε όταν έρθει η ώρα, επί ίσοις οροις να διεκδικεί όλο και πιο διευρυμένο μερίδιο εξουσίας σε μια χαλαρή συνομοσπονδία με την Κυπριακή Δημοκρατία η οποία θα συρρικνώνονταν σε ένα ελληνοκυπριακό κρατίδιο το οποίο θα λύγιζε συγχρόνως από το βάρος της Τρόικας και του Μνημονίου.
Ήδη από το 2012 ο «Φιλελεύθερος» (και ο δημοσιογράφος Κώστας Βενιζελος) είχαν αποκαλύψει το «Μνημόνιο» που επέβαλλε η Άγκυρα στο ψευδοκράτος προκειμένου οι δομές του, να εκσυγχρονιστούν με αντάλλαγμα την παροχή οικονομικής βοήθειας. Το ιδιότυπο αυτό Μνημόνιο είχε περιληφθεί στο «Οικονομικό Πρωτόκολλο για την περίοδο 2013 -2015» το οποίο σε μια σημαντική πολιτική κίνηση τουρκοποιησης των Κατεχομένων προέβλεπε ότι θα μπορούσαν οι έποικοι να αναλάβουν ακόμη και ανώτατες θέσεις του ψευδοκράτους .
Μέχρι σήμερα υπήρξαν σημαντικές παρεμβάσεις με την οικονομική βοήθεια προς τα Κατεχόμενα υπό τον αυστηρό έλεγχο του εκαστοτε τούρκου «πρέσβη» αλλά και η μεταφορά ηλεκτρικής ενεργείας και κυρίως με τον αγωγό που θα μεταφέρει νερό από τη Τουρκία στα κατεχόμενα.
Με τέτοιες κινήσεις καθώς και με την ενισχυση του τουρισμού με προορισμό τα καζίνο του ψευδοκράτους, αλλά και της προσέλκυσης κυρίως Κεντροασιατων σπουδαστών στο πανεπιστήμιο στα Κατεχόμενα, η Αγκυρα θωρακίζει σταδιακά μια κρατική δομή στα Κατεχόμενα που θα μπορεί να διαπραγματευτεί επί ισοις οροις τους Ελληνοκύπριους.
Σε πολιτικό επίπεδο, δεν είναι τυχαία η προσπάθεια παράκαμψης των αποφάσεων του ΟΗΕ και η πρόσκληση «υπουργών» του ψευδοκράτους όχι μόνο στο Λονδίνο που ούτως η άλλως παίζει τον γνωστό άθλιο και ύποπτο ρόλο στο Κυπριακό, αλλά σταδιακά άνοιξαν οι πόρτες και στις Βρυξέλλες και στις ΗΠΑ.
Ο λεγόμενος ΥΠΕΞ του ψευδοκράτους Οζντελ Ναμί ο οποίος πιθανότατα θα είναι υποψήφιος στις «προεδρικές» εκλογές του 2015 επισκέφθηκε το Λονδίνο και αμέσως μετα του προγραμμάτισαν επίσκεψη στην Ουάσιγκτον, η οποία φαίνεται πως δεν θα γίνει μετά την αντίδραση της Λευκωσίας και της Ομογένειας.
Η δραστηριότητα αυτή του κ. Ναμι (είχε προηγηθεί περιοδεία σε ξένες πρωτεύουσες του διαπραγματευτή για το κυπριακό Κουντρετ Οζερσάι που πιθανόν να είναι ο βασικός αντίπαλος του κ. Ναμι στις «προεδρικές» εκλογές) προκάλεσε εντονότατες αντιδράσεις της Κυπριακής κυβέρνησης με τον εκπρόσωπο της Νίκο Χριστοδουλίδη να προαναγγέλλει διαβήματα και να καταδικάζει τις επαφές που έχουν «στόχο να τύχουν εκμετάλλευσης από το παράνομο καθεστώς καθώς επίσης να ικανοποιήσουν προσωπικές και άλλες επιδιώξεις εις βάρος της κοινής υποτίθεται προσπάθειας   για επίλυση του κυπριακού στην βάση του συμφωνημένου πλαισίου..»
Απαιτείται άμεσα νέος επαναπροσδιορισμός της εθνικής στρατηγικής για το κυπριακό, καθώς οι χειρισμοί δεν μπορεί να εξαντλούνται στο blame game…
Η διχοτόμηση πια είναι μια αποδοχή της ήττας του 1974 και του τεράστιου κόστους που πλήρωσε ο ελληνισμός σε αυτή την 40ετια, από την άλλη όμως θα πρέπει να υπάρξει στρατηγικός σχεδιασμός ώστε και να επιβιώσει η Κύπρος στην αντιπαράθεση με την Τουρκία και να μπορέσει να προχωρήσει στην εκμετάλλευση των φυσικών πόρων της με τις μικρότερες δυνατές απώλειες..
Η μη λύση και η οριστικοποίηση της διχοτόμησης έχει ένα τεράστιο ψυχολογικό κόστος για τις μεγαλύτερες σε ηλικία γενιές των ελληνοκυπρίων και δημιουργεί μια σειρά πρακτικών προβλημάτων (πέραν της απώλειας περιουσιών, όσων είχαν ελπίδες να τους επιστραφεί η περιουσία τους σε εδάφη που θα τιθονταν υπό ελληνοκυπριακό έλεγχο) αλλά το πλήγμα για την Τουρκία θα είναι στρατηγικού χαρακτήρα.
Γι αυτό η Τουρκία δεν πρόκειται να καταθέσει εύκολα τα όπλα, αφήνοντας την κατάσταση να διολισθήσει σε διχοτόμηση, επιλέγοντας είτε την συνέχιση της εκκρεμότητας είτε την επιβολή συνομοσπονδιακής λύσης.
Τώρα θα πρέπει να δοθεί ακόμη μεγαλύτερη μάχη για να αποφευχθεί η συνομοσπονδιακή λύση, την όποια χωρίς καμία λογικη αφηναν να καλιεργείται με την ενισχυση της διζωνικοτητας με την ελπίδα ότι ετσι θα “εγκλωβίσουν” την Τουρκία να αποδεχτεί λύση μιας έστω χαλαρής ομοσπονδίας… Οι μέχρι τώρα συνταγές (μετα το 2004 όταν ο Κυπριακός Ελληνισμός με την ηγεσία του Τάσσου Παπαδοπουλου και την έστω και απρόθυμη στήριξη της τότε ελληνικής κυβέρνησης, πέτυχε την απόρριψη του Σχεδίου Ανάν και την ομαλή ένταξη στην Ε.Ε.) διαπραγμάτευσης του Κυπριακού  αποδειχθηκαν αποτυχημένες.
Απαιτείται πλέον νέα Εθνική Στρατηγική που θα έχει στόχο να κερδίσει το μέλλον και όχι να αποζημιώσει το χαμένο παρελθόν.
Το «Δόγμα» Νταβουτογλου για την Κύπρο
Έχει ξεχωριστό και όχι απλώς και μόνο ιστορικό ενδιαφέρον το πώς περιέγραφε την εμπλοκή του Κυπριακού στην εξωτερική πολιτική της Τουρκίας ο νυν πρωθυπουργός της χώρας Αχμέτ Νταβουτογλου στο περίφημο βιβλίο του «Το Στρατηγικό Βάθος» (2001).
«Μια χώρα που παραμελεί την Κύπρο δεν είναι δυνατόν να έχει έναν αποφασιστικό ρολό στις παγκόσμιες και περιφερειακές πολιτικές. Δεν μπορεί να είναι δραστήρια στις παγκόσμιες πολιτικές διότι αυτό το μικρό νησί κατέχει μια θέση που μπορεί να επηρεάσει άμεσα τούς στρατηγικούς συνδέσμους μεταξύ της Ασίας και της Αφρικής, της Ευρώπης και της Αφρικής, της Ευρώπης και της Ασίας…
Ο Αχμέτ Νταβουτογλου περιγράφει τους δυο άξονες της τουρκικής πολιτικής για το κυπριακό:
-Η ιστορική ευθύνη της Τουρκίας για την εμπέδωση της ασφάλειας της μουσουλμανικής τουρκικής κοινότητας της νήσου είναι ένας άξονας που έχει κοινωνικό χαρακτήρα. Με την μείωση των εδαφών του Οθωμανικού κράτους πάντα μια από τις βασικές παραμέτρους της οθωμανοτουρκικής εξωτερικής πολιτικής υπήρξε η ασφάλεια και η συνεχεια των μουσουλμανικών στοιχείων που παρέμειναν στα εγκατελειφθέντα εδάφη… Μια ενδεχόμενη αδυναμια που θα μπορούσε να ανακύψει αναφορικά με την ασφάλεια και την προστασία της τουρκικής κοινότητας της Κύπρου εμπεριέχει τον κίνδυνο να εξαπλωθεί κατά κύματα στην Δυτική Θράκη και στην Βουλγαρία και ακόμη στο Αζερμπαϊτζάν και στην Βοσνία….
Γι’ αυτό τον λόγο η προστασία της τουρκικής κοινότητας της Κύπρου έχει μεγάλη σημασία όχι μόνο από την άποψη της εν λόγω κοινότητας αλλά και από την άποψη του μέλλοντος των λοιπών κοινοτήτων, οι οποίες συνιστούν οθωμανικά κατάλοιπα.
-Ο δεύτερος σημαντικός άξονας του Κυπριακού είναι η σημασία της γεωγραφικής θέσης του νησιού από γεωστρατηγικη άποψη. Ο άξονας αυτός είναι ζωτικής σημασίας.
Ακόμη κι αν δεν υπήρχε ούτε ένας μουσουλμάνος τούρκος εκεί, η Τουρκία όφειλε να διατηρεί ένα κυπριακό ζήτημα. Καμιά χώρα δεν μπορεί να μείνει αδιάφορη σε ένα τέτοιο νησί που βρίσκεται στην καρδιά του ζωτικού χώρου της…»
Ο Αχμετ Νταβουτογλου χαρακτηρίζει μάλιστα την εισβολή και συνεχιζόμενη κατοχή, ως «στρατηγικό πλεονέκτημα που απέκτησε την δεκαετία του 1970 και το οποίο πρέπει να διαχειρισθεί όχι ως στοιχείο μιας αμυντικής κυπριακής πολιτικής που προσανατολίζεται στην διαφύλαξη του ισχύοντος καθεστώτος αλλά ως ένα από τα διπλωματικού χαρακτήρα βασικά στηρίγματα μιας επιθετικής στρατηγικής θάλασσας..»
Το κείμενο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Επίκαιρα–http://www.epikaira.gr

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

TEΛΕΣΙΓΡΑΦΟ ΔΥΟ ΜΗΝΩΝ ΕΔΩΣΕ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣτΕ ΣΤΟ ΥΠ.ΟΙΚ.








Προθεσμία δύο μηνών να συμμορφωθεί με την απόφαση έδωσε η Επιτροπή Συμμόρφωσης της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας στο υπουργείο Οικονομικών

Η Επιτροπή Συμμόρφωσης της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ)  υπό τον πρόεδρο της Σωτήρη Ρίζο, έδωσε προθεσμία δύο μηνών στο υπουργείο Οικονομικών, για να συμμορφωθεί προς την απόφαση της Ολομέλειας του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου που δικαιώνει τους ενστόλους για τη μείωση των αποδοχών τους. 

Η Ολομέλεια έχει αποφανθεί ήδη ότι οι αποδοχές των ενστόλων πρέπει να επιστρέψουν στο καθεστώς του Αυγούστου του 2012 πριν μειωθούν κατά την επιταγή των μνημονιακών νόμων. Τα πρακτικά της επιτροπής είναι τέσσερα (10-13 του 2014), δηλαδή όσα τα σωματεία των ενστόλων που προσέφυγαν στην επιτροπή. 

Συγκεκριμένα κατέθεσαν αιτήσεις η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Προσωπικού Λιμενικού Σώματος, η Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Αττικής, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων και η Πανελλήνια Ομοσπονδία  Αξιωματικών Αστυνομίας.


πηγή:protothema.gr

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ












Από εφέτος θα αρχίσει να υλοποιείται η σταδιακή αποκατάσταση των μισθών και συντάξεων των Στρατιωτικών και Σωμάτων Ασφαλείας, χωρίς, πάντως, να εφαρμοσθεί στο ακέραιο η σχετική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ).
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, όπως ανέφερε υψηλόβαθμος παράγοντας του υπουργείου Οικονομικών, έως το τέλος του μήνα θα είναι έτοιμη από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ) η μελέτη για τα μισθολογικά των Στρατιωτικών και Σωμάτων Ασφαλείας, η οποία, κατά με τον ίδιο, «θα είναι σύμφωνη με το σκεπτικό του ΣτΕ, για αύξηση των απολαβών που δεν θα θίγει το αξιόμαχο. Αλλά, πλήρης αποκατάσταση (σ.σ. στο επίπεδο του Ιουλίου 2012) δεν μπορεί να γίνει». Όσον αφορά στην επιστροφή των αναδρομικών (Αύγουστος 2012- Αύγουστος 2014), αυτή κατά πάσα πιθανότητα θα αρχίσει από το επόμενο έτος, όμως λογιστικά το συνολικό κόστος θα εγγραφεί το 2014.
Σημειώνεται ότι, εάν υπήρχε πλήρης αποκατάσταση των μισθολογικών των ένστολων, το συνολικό κόστος θα ανέρχονταν σε 1 δισ. ευρώ (περίπου 650 εκατ. ευρώ για το κόστος των αναδρομικών και περίπου 350 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση των μισθών και συντάξεων).
Στο προσχέδιο του νέου προϋπολογισμού, που θα κατατεθεί στη Βουλή στις 6 Οκτωβρίου, θα καταγράφεται, σύμφωνα με τον υψηλόβαθμο αξιωματούχο του υπουργείου Οικονομικών, το κόστος για τους Στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασαφαλείας, με βάση τη μελέτη του ΓΛΚ.
Παράλληλα, θα περιλαμβάνονται αυτά που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ.
Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών, δηλώνουν, τέλος, βεβαιότητα ότι ο τρέχων προϋπολογισμός θα κλείσει με πρωτογενές πλεόνασμα 1,5% του ΑΕΠ (όπως έχει συμφωνηθεί με την τρόικα), παρά τους κινδύνους που ελλοχεύουν, κυρίως από το ενδεχόμενο υπέρβασης δαπανών στην Υγεία, τα ασφαλιστικά ταμεία και τους ΟΤΑ. Παράλληλα, «κλειδί» θα αποτελέσει και η εξέλιξη των φορολογικών εσόδων, τα οποία, στο τέλος του οκταμήνου εφέτος είναι αυξημένα κατά περίπου 600 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Αλλά, υστερούν κατά περίπου 360 εκατ. ευρώ από τον στόχο, λόγω, κυρίως, του γεγονότος ότι δεν έχουν εισπραχθεί οι δύο πρώτες δόσεις για τον ΕΝΦΙΑ, ύψους 884 εκατ. ευρώ.
πηγή:enikos.gr

ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΕΤΟΧΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ

Λήξη συναγερμού για τα Μετοχικά Ταμεία thumbnail image





     Με αφορμή την απόφαση του ΜΤΝ , να εξετάσει τις εκκρεμούσες αιτήσεις για χορήγηση εφάπαξ μετά την την έκδοση οδηγιών, για την εφαρμογή του Ν.4281/2014, εύλογα γεννιούνται πολλά ερωτήματα, απορίες και υποψίες που αφορούν, στον τρόπο υπολογισμού, σε πιθανές μεγάλες περικοπές, και την σταδιακή υπαγωγή και των τριών ταμείων στο Υπουργείο Εργασίας.






 
ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΑΜΕΙΟΥ
ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΓΛΑΔΣΤΩΝΟΣ  1 – 10677 ΑΘΗΝΑ
Ημερομηνία : 10-09-2014 

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
    
 Από τον Ειδικό Λογαριασμό Ταμείου Αλληλοβοηθείας Ναυτικού(Ε.Λ.Ο.Α.Ν) ανακοινώνεται ότι  η  Διοικούσα Επιτροπή του, σε συνεδρίαση ολομέλειας την 10-9-2014, αποφάσισε όπως οι εκκρεμούσες αιτήσεις χορήγησης εφάπαξ βοηθημάτων, να εξετασθούν μετά την έκδοση οδηγιών για την εφαρμογή των σχετικών  διατάξεων του Ν.4281/2014 (ΦΕΚ Α΄ 160), άρθρο 220, παράγραφος 3, από το  Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας, οι οποίες αναμένονται στο προσεχές διάστημα.
                                                                        
Αρχιπλοίαρχος (Ο) N. Πέτσος  ΠΝ 
       Διευθυντής  ΕΛΟΑΝ

     
   

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Aνακοίνωση της Wind για τους συνδρομητές του Γ.Ε.Σ.

                           E.A.A.Σ.                   
                        Δελτίο Τύπου


Η Wind ανακοινώνει ότι με βάση την ανανέωση της σύμβασης υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας του Γ.Ε.Σ πραγματοποιούνται οι ακόλουθες αλλαγές στις χρεώσεις του οικoνομικού προγράμματος BBEST PLUS ΓΕΣ από 01/10/2014.
  • Μειώνεται η ελάχιστη μηνιαία χρήση ανά σύνδεση από 4€ σε 3€. Η ελάχιστη χρήση εφαρμόζεται μόνο εφόσον η μηνιαία κίνηση κάθε γραμμής είναι μικρότερη των 3€.
  • Μειώνεται το κόστος χρήσης Internet από 4,1€ / MΒ σε 1€ / 20MΒ.
  • Αυξάνεται η χρέωση των εθνικών κλήσεων ομιλίας προς κινητά και σταθερά δίκτυα τηλεφωνίας από 0,0025€/sec σε 0,0049€/sec για χρήστες χωρίς κάποια ενεργοποιημένη υπηρεσία φωνής και από 0,0025€/sec σε 0,0031 €/sec για χρήστες που έχουν ενεργοποιημένη κάποια υπηρεσία φωνής.
Επιπλέον παρέχεται ειδική προσφορά για υπηρεσία δωρεάν χρόνου φωνής 30, 120 και 240 λεπτών/μήνα προς όλα τα εθνικά σταθερά και κινητά δίκτυα τηλεφωνίας με μηνιαία πάγια χρέωσης 6 €, 10€ και 18€ αντίστοιχα, καθώς και υπηρεσία mobile internet 150MB / 530MB / 1,1GB / 2,3GB με μηνιαία πάγια χρέωσης 2,50€ / 5€ / 7,5€ και 10€ αντίστοιχα.
Οι συνδρομητές των οποίων τα προγράμματα υπόκεινται στην ανωτέρω αύξηση έχουν το δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβαση τους αζημίως εντός ενός μηνός από την παρούσα ανακοίνωση οφείλοντας να προβούν στην εκπλήρωση των εκ του νόμου και της συμβάσεως τους απορρεουσών υποχρεώσεών τους. Για περαιτέρω πληροφορίες καλέστε 1250 από το Wind κινητό σας (χρέωση 0,25/λεπτό) ή επισκεφθείτε ένα κατάστημα Wind.

Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 23%

πηγή:eaas.gr

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ - ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.






Αυξήσεις από 18 έως 498 ευρώ μηνιαίως ΕΑΝ......

Εφόσον εφαρμοστεί κατά γράμμα η απόφαση της ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας,
που αποφαίνεται ότι ο μνημονικός νόμος 4093 ήταν αντισυνταγματικός και, συνεπώς, οι περικοπές στους μισθούς και τις συντάξεις των στρατιωτικών και του προσωπικού των Σωμάτων Ασφαλείας είναι παράνομες, άρα θα πρέπει οι αποδοχές να επιστρέψουν στο καθεστώς του Ιουλίου του 2012, τότε θα έχουμε τα εξής μισθολογικά αποτελέσματα:

Οι βασικοί μισθοί των στρατιωτικών - Σωμάτων Ασφαλείας θα αυξηθούν από 15% έως και 40%. Για τους 22 μήνες των «κομμένων» αποδοχών, οι εν ενεργεία στρατιωτικοί θα λάβουν αναδρομικά από 215 έως 9.130 ευρώ για τον βασικό μισθό και από 110 μέχρι 3.856 ευρώ για τα επιδόματα. Ανάλογες θα είναι και οι αυξήσεις στις συντάξεις των αποστράτων και, φυσικά, και αυτοί θα λάβουν αναδρομικά για τους 20 μήνες, από 680 μέχρι 6.840 ευρώ.

Οι βασικοί μισθοί των στρατιωτικών - Σωμάτων Ασφαλείας θα αυξηθούν κατά 18 έως 498 ευρώ το μήνα, ενώ η αύξηση που θα «δοθεί» στα επιδόματα θα κυμανθεί μεταξύ 8 και 185 ευρώ τον μήνα. Το επίδομα αυξημένης επιχειρησιακής ετοιμότητας θα αυξηθεί κατά 16 ευρώ για τις Ενοπλες Δυνάμεις και κατά 27 ευρώ για τα Σώματα Ασφαλείας. Θα πρέπει επίσης να καταβληθούν αναδρομικά 357 ευρώ στους αξιωματικούς και υπαξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων και 414 ευρώ στο ένστολο προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ., του Πυροσβεστικού και του Λιμενικού Σώματος.

Το επίδομα ειδικών συνθηκών θα αυξηθεί από τα 65 στα 72 ευρώ τον μήνα, ενώ θα πρέπει να δοθούν και αναδρομικά από 177 μέχρι 230 ευρώ. Τα έξοδα παράστασης για τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ, τους αρχηγούς των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας θα πρέπει να αυξηθούν κατά 35 έως 83 ευρώ τον μήνα και να χορηγηθούν και αναδρομικά από 592 έως 1.796 ευρώ. Στα επιδόματα ευθύνης διοίκησης θα πρέπει να δοθούν αυξήσεις κατά 15 έως 44 ευρώ τον μήνα. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να καταβληθούν αναδρομικά από 294 έως 541 ευρώ.

Επιβάρυνση 560 εκατ. ευρώ

Συνολικά, η επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού, από την κατά γράμμα εφαρμογή της απόφαση του ΣτΕ για τους στρατιωτικούς, υπολογίζεται στα 560 εκατομμύρια ευρώ. Ουσιαστικά, δηλαδή, το ποσό που απαιτείται για την εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ για τους στρατιωτικούς είναι ισόποσο με το πρωτογενές πλεόνασμα που, όπως υποστηρίζει η κυβέρνηση, θα διατίθεται για την αποκατάσταση των αδικιών, που έχουν γίνει στις ασθενέστερες κοινωνικές ομάδες από την εφαρμογή των μνημονιακών νόμων.

Η κυβέρνηση εκτιμά ότι η οικονομική κατάσταση της χώρας δεν επιτρέπει την πλήρη εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ. Γι’ αυτό, προσανατολίζεται, να υπερκεράσει την απόφαση του ΣτΕ καταρτίζοντας νέο μισθολόγιο για τους στρατιωτικούς (αποκλειστικό ρεπορτάζ στο «Παρασκήνιο»). Με το νέο μισθολόγιο, οι στρατιωτικοί θα δουν τις αποδοχές τους να αυξάνονται συνολικά (βασικός μισθός επιδόματα κ.ά.) από 6%-10%. Η «οροφή» του 10% θα αφορά μόνο τους χαμηλόμισθους, ενώ οι ανώτατοι αξιωματικοί θα περιοριστούν σε αυξήσεις όχι μεγαλύτερες από 6%.

Τους δυσαρέστησε ο Α/ΓΕΕΘΑ

Πρέπει να διευκρινίσουμε ότι το ΓΕΕΘΑ δεν έχει καμιά ουσιαστική συμμετοχή στην επιτροπή του Υπουργείου Οικονομικών που καταρτίζει το νέο μισθολόγιο των στρατιωτικών. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ, ουδέποτε ανατέθηκε στα στρατιωτικά επιτελεία το έργο της κατάρτισης του νέου μισθολογίου, αφού παραμένει στην ευθύνη των αρμοδίων της κυβερνήσεως. Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι η θέση του αρχηγού ΓΕΕΘΑ στρατηγού Μιχάλη Κωσταράκου είναι ότι σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να υπάρξει συμμόρφωση με τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας και, ως εκ τούτου, οι μισθοί των στελεχών των Ε.Δ. πρέπει να επιστρέψουν  στο επίπεδο του Αυγούστου 2012, όπως εντέλλεται από τη σχετική απόφαση του ΣτΕ.

 Με τη δήλωση του αρχηγού ΓΕΕΘΑ συμφώνησε και ο ΥΠΕΘΑ, Δ.  Αβραμόπουλος. Ωστόσο, η δήλωση του στρατηγού Μιχ. Κωσταράκου δυσαρέστησε την κυβέρνηση, με αποτέλεσμα το ΓΕΕΘΑ να προβεί σε νέα «διορθωτική» ανακοίνωση…

Χρήστος Α. Καπούτσης
πηγη:paraskinio.gr