Περισσότερο από έντεκα μήνες περιμένουν οι στρατιωτικοί, που αποστρατεύτηκαν, για να πάρουν το εφάπαξ που δικαιούνται. Η βασική αιτία είναι η πολύ κακή κατάσταση των μετοχικών ταμείων. Επισημαίνουμε ότι, το εφάπαξ που λαμβάνουνοι στρατιωτικοί, οι οποίοι αποστρατεύονται, είναι αμιγώς ανταποδοτικού χαρακτήρα καιόχι προνοιακού. Είναι χαρακτηριστικό ότ που αποστρατεύθηκαν στιςκρίσεις του Μαρτίου του 2013 δεν έχουνπάρει ακόμη εφάπαξ! Οι αιτήσεις που εκκρεμούν και στα τρία μετοχικά ταμεία ξεπερνούν τις 2.200. Πιο συγκεκριμένα: Στον Στρατό Ξηράς, ο χρόνος αναμονής για το εφάπαξ είναι σήμερα εννέα με δέκαμήνες και με αυξητικές τάσεις.Στην Πολεμική Αεροπορία, η αναμονή για το εφάπαξ είναι στους οκτώ με εννέα μήνες. Ο Ειδικός Λογαριασμός Αλληλοβοήθειας Αεροπορίας (ΕΛΟΑΑ) εξοφλεί τις αιτήσεις από τον Σεπτέμβριο του 2013. Τον Ιούλιο εκτιμάται πως θα ξεκινήσουν οι πληρωμές του περασμένου Οκτωβρίου, ενώ τοΑύγουστο οι πληρωμές του περασμένουΝοεμβρίου. Στο Πολεμικό Ναυτικό, ο χρόνος αναμονής του εφάπαξ αγγίζει τους δέκα με έντεκα μήνες. Ο Ειδικός Λογαριασμός Αλληλοβοήθειας Ναυτικού (ΕΛΟΑΝ) πληρώνει τώρα τις αιτήσεις του Μαρτίου του 2013. Το μέσο εφάπαξ των στρατιωτικών έχει μειωθεί κατά 30% σε σύγκριση με το χορηγούμενο εφάπαξ μέχρι το 2009. Σήμερα, το μέσο εφάπαξ των στρατιωτικών κυμαίνεται από 62.000-73.000 ευρώ (για τους αποφοίτους από Σχολές Υπαξιωματικών), ενώ στις 78.000-85.000 ευρώ είναιτο εφάπαξ για τους προερχομένους απόΣχολές Αξιωματικών Το υπουργείο Εθνικής Αμυνας αναγνωρί-ζει το πρόβλημα ρευστότητας των Μετοχικών Ταμείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας, ωστόσο, ξεκαθαρίζει πως σε καμία περίπτωση το εφάπαξ των στρατιωτικών δεν κινδυνεύει και ότι καταβάλλονται προσπάθειες να μειωθεί σημαντικά ο χρόνος αναμονής για τη χορήγησή του στους αποστρατευθέντες στρατιωτικούς. Χρήστος Α. Καπούτσης πηγή:paraskinio,
Στη Βουλή το θέμα των ερευνών για πετρέλαιο στην Άρτα και Πρέβεζα
Η διαδικασία έναρξης ερευνών στην περιοχή της Άρτας και της Πρέβεζας, από την εταιρία ENEL TRADE SpA, προχωρά, ωστόσο το θέμα φτάνει μέχρι τη Βουλή των Ελλήνων, καθώς η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Νίκη Φούντα, θέτει σε ερώτησή της, εύλογες απορίες για την εξέλιξη της υπόθεσης.
Ειδικότερα η κα Φούντα απευθύνει τα παρακάτω ερωτήματα:
Σε ποια νέα δεδομένα βασίστηκε η Διεύθυνση Πετρελαϊκής Πολιτικής του ΥΠΕΚΑ για την αποδοχή των τριών αιτήσεων ενδιαφέροντος της ENEL TRADE SpA;
Ποια το ιστορικό και η εξέλιξη των παλαιότερων ερευνών των ΔΕΠ, ΔΕΠ-ΕΚΥ και των λοιπών εταιρειών που είχαν κατά καιρούς λάβει επισήμως παραχωρήσεις στη Δυτική Ελλάδα;
Θα υπάρξει αναλυτική ενημέρωση από τον κ. υπουργό στην αρμόδια Επιτροπή
Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής;
Φαίνεται πως υπάρχει τεράστια πηγή πλούτου στη Δυτική Ελλάδα και επιχειρήσεις-κολοσσοί, μόνο αδιάφοροι δεν είναι.
Για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια θα αναγκαστεί μια ελληνική κυβέρνηση να δώσει στοιχεία για την αποστολή της Α' Μοίρας Καταδρομών στην Κύπρο και για τους ηρωικούς Έλληνες καταδρομείς που χάθηκαν τόσο από φίλια όσο και από εχθρικά πυρά, αλλά στο τέλος έσωσαν τουλάχιστον την μάχη του αεροδρομίου της Λευκωσίας.
Η Διερευνητική Επιτροπή για τους Αγνοουμένους (ΔΕΑ) ζήτησε από το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς (ΓΕΕΦ) και αυτό θα ζητήσει (αν δεν έχει ήδη συμβει αυτό) ολα εκείνα τα στοιχεία που συνιστούσαν την αποστολή "ΝΙΚΗ" των μεταγωγικών Noratlas, έμφορτων με 350 καταδρομείς στις 22 Ιουλίου 1974, στην μοναδική προσπάθεια της Ελλάδας να βοηθήσει έμπρακτα την Κύπρο.
Σημειώνεται ότι μέχρι και σήμερα η αποστολή "ΝΙΚΗ" δεν έχει αναγνωριστεί επίσημα από το ελληνικό κράτος και όχι απλώς δεν έχουν τιμηθεί οι συμμετάσχοντες σε αυτή, αλλά ούτε καν έχουν αναγνωριστεί οι νεκροί!
Το κυπριακό υπουργικό συμβούλιο αποφάσισε μάλιστα την διεξαγωγή εκταφών στο στρατιωτικό κοιμητήριο στον Τύμβο της Μακεδονίτισσας, προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσο υπάρχουν ακόμα οστά στρατιωτών από την Ελλάδα, που βρίσκονταν στο μεταγωγικό αεροσκάφος που κατάρρίφθηκε από φίλια πυρά (λόγω του χάους που επικρατούσε και του σκότους, θεωρήθηκε ότι τα αεροσκάφη ήταν τουρκικά και εβλήθησαν όλα).
Οι εκταφές αποφασίστηκαν , ύστερα από σχετικό αίτημα του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Η ΔΕΑ ζήτησε κατά πόσο υπάρχει κάποιος χάρτης με το ακριβές σημείο, που είχε θαφτεί το αεροπλάνο και με τα στοιχεία των θυμάτων.
Πάντως, αυτόπτες μάρτυρες, οι οποίοι κατά καιρούς μίλησαν δημόσια για τα τραγικά γεγονότα του Ιουλίου του 1974, είχαν πει ότι το αεροπλάνο θάφτηκε στο σημείο, όπου σήμερα βρίσκεται ο μεγάλος σταυρός, στο ύψωμα του στρατιωτικού κοιμητηρίου.
Όπως αποφάσισε το υπουργικό, και γράφει η εφημερίδα "Φιλελεύθερος" τη γενική ευθύνη για την υλοποίηση του έργου θα αναλάβει το υπουργείο Εξωτερικών και επικεφαλής/ συντονιστής έχει οριστεί ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ανθρωπιστικών Θεμάτων του υπουργείου Εξωτερικών.
Θα εργαστούν τέσσερις Κύπριοι αρχαιολόγοι, επί εθελοντικής βάσεως ή με απόσπαση από το μουσείο, για την περίοδο που θα διαρκέσουν οι εργασίες, η μέγιστη διάρκεια της οποίας (συμπεριλαμβανομένης της ολοκλήρωσης των ανθρωπολογικών εξετάσεων) θα είναι 3-4 εβδομάδες.
Η πτήση των μεταγωγικών προβλέπονταν να γίνει με άκρα μυστικότητα, από την αεροπορική βάση της Σούδας στην Κρήτη, μετά από διαταγή του ΓΕΣ μεταφέροντας την Α΄ Μοίρα Καταδρομών με τον οπλισμό της.
Η όλη επιχείρηση θα έφερε την κωδική ονομασία “ΝΙΚΗ”. Είκοσι αεροσκάφη Nord 2501 Noratlas και δέκα C-47 Dakota της 354 Μοίρας Μεταφορών “Πήγασος” διατέθηκαν για την μεταφορά της Μοίρας.
Τα αεροσκάφη θα απογειώνονταν κατά την διάρκεια της νύχτας, θα πετούσαν χωρίς συνοδεία μαχητικών, σε χαμηλό ύψος, σε σιγή ασυρμάτου, με τα φώτα πορείας σβηστά και χωρίς οπτική επαφή μεταξύ τους. Τελικός προορισμός το αεροδρόμιο της Λευκωσίας, προσγείωση σε αυτό, αποβίβαση των καταδρομέων και άμεση επιστροφή των αεροσκαφών στην Ελλάδα.
Τελικά αποφασίστηκε να διατεθούν στο πρώτο κύμα 15 αεροσκάφη και στο δεύτερο τα υπόλοιπα 15. Η κυβέρνηση Καραμανλή που ανέλαβε την εξουσία στην Ελλάδα μετά την κατάρρευση της στρατιωτικής κυβέρνησης, απαγόρευσε στο δεύτερο κύμα να απογειωθεί.
Το “σχέδιο” προέβλεπε να αρχίσουν οι απογειώσεις στις 22.30 της 21ης Ιουλίου με χρονικό διαχωρισμό αεροσκαφών 5΄ έτσι ώστε να έχουν όλα απογειωθεί μέχρι τα μεσάνυχτα. Η πτήση προς την Κύπρο, η αποβίβαση των καταδρομέων και του υλικού και η επιστροφή έπρεπε να γίνουν υπό πλήρες σκότος, για την αποφυγή εντοπισμού από την Τουρκική αεροπορία. Υπήρξε ρητή διαταγή, σε καμία περίπτωση να μην προσγειωθεί αεροσκάφος στην Κύπρο με το φως της ημέρας.
Οι απογειώσεις ξεκίνησαν στις 22:30 με την παρακάτω σειρά και το χαρακτηριστικό κλήσης:
Στις 22:30 το αεροσκάφος 135 με χαρακτηριστικό κλήσεως ‘Νίκη 1′
Το σχέδιο απογειώσεων εφαρμόστηκε όσον αφορά τα πέντε πρώτα αεροσκάφη, αλλά από εκεί και πέρα υπήρξαν καθυστερήσεις, (σύμφωνα με ορισμένες εκδοχές σκόπιμες) με αποτέλεσμα να δοθεί διαταγή να ακυρωθούν οι απογειώσεις, αφήνοντας πέντε Νοράτλας και όλα τα Ντακότα με το υλικό πίσω! Τελευταίο απογειώθηκε το Νοράτλας με τον κωδικό “Νίκη 15″, (15ο στην σειρά απογειώσεων) έξω από τα χρονικά όρια, και παρά την εντολή να ακυρώσει.
Δυστυχώς δεν απογειώθηκαν και τα F-4E. Εδώ οι διαταγές τηρήθηκαν, όπως ακολουθήθηκαν και οι διαταγές από τα υποβρύχια να μην πληγεί ο τουρκικός αποβατικός Στόλος!
Όταν απογειώθηκαν και τα 15 Νοράτλας το Κέντρο Επιχειρήσεων της 115 Π.Μ έστειλε το σχετικό σήμα στο 28ο ΑΤΑ (Αρχηγείο Τακτικής Αεροπορίας), και στο ΓΕΑ. Με την σειρά τους το 28ο ΑΤΑ ή το ΓΕΑ ενημέρωσε το ΑΕΔ (Αρχηγείο Ενόπλων Δυνάμεων) το οποίο ενημέρωσε το ΓΕΕΦ (Λευκωσία) σε απλή γλώσσα και χωρίς κωδικοποίηση με το παρακάτω σήμα: “ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ”.
Πλησιάζοντας την Κύπρο από τα δυτικά, και έχοντας από ώρα σπάσει την σιγή ασυρμάτου, παρατήρησαν ότι η θαλάσσια περιοχή νότια του νησιού παρουσίαζε ασυνήθιστη κίνηση πολεμικών πλοίων του Αμερικανικού 6ου Στόλου.
Φτάνοντας πάνω από το νησί, παρατήρησαν μεγάλες πυρκαϊές στο Όρος Τρόοδος, οι οποίες είχαν ανάψει απο τους βομβαρδισμούς των Τούρκων. Αυτές οι πυρκαϊές ήσαν η πηγή των αναλαμπών στον ορίζοντα που είχαν βοηθήσει στον προσανατολισμό πολλών Νοράτλας κατά την προσέγγισή τους στην Κύπρο. Μερικά αεροσκάφη δέχτηκαν αραιά πυρά από τις διάσπαρτες τουρκοκυπριακές θέσεις, αλλά χωρίς τα πληρώματά τους να ανησυχήσουν ιδιαίτερα.
Ένα-ένα τα μεταγωγικά άρχισαν την κάθοδό τους προς το αεροδρόμιο της Λευκωσίας, όταν διαπίστωσαν ότι δέχονταν σφοδρά αντιαεροπορικά πυρά, αν και απ’ ότι γνώριζαν, το αεροδρόμιο ευρίσκετο μέχρι εκείνη την στιγμή σε Ελληνικά χέρια. Η ώρα ήταν λίγο μετά τις 02.00 της 22ας Ιουλίου.
Πριν την αναχώρηση της αποστολής, τα πληρώματα των "Νοράτλας" ενημερώθηκαν ότι οι κυπριακές δυνάμεις οι οποίες είχαν τον έλεγχο του αεροδρομίου, είχαν ειδοποιηθεί για την άφιξη των ελληνικών αεροσκαφών και είχαν διαταχθεί να μην ανοίξουν πυρ κατά την προσέγγισή τους αλλά η ουσία είναι ότι τους υποδέχθηκαν με καταιγισμό πυρών.
Κάποιοι απο τους χειριστές των αεροσκαφών, ελπίζοντας ότι το αεροδρόμιο ήταν ακόμη σε Ελληνικά χέρια, σε μια απελπισμένη προσπάθεια να δηλώσουν την εθνικότητά τους άναβαν όλα τα φώτα των Νοράτλας, κατά την τελική φάση της προσγείωσης.
Αυτό, λίγο επηρέασε αυτούς που πυροβολούσαν απο το έδαφος, αλλά τουλάχιστον τα τελευταία αεροσκάφη δεν είχαν απώλειες, αν και όλα έφεραν σημάδια απο τα πυρά που δέχτηκαν. Οι κυπριακές α/α Μοίρες, οι 185η και 184η δεν ενημερώθηκαν για την αποστολή, με αποτέλεσμα να θεωρήσουν ότι τα αεροσκάφη τα οποία πέταγαν ήταν εχθρικά.
Όταν καθυστερημένα διαπιστώθηκε ότι τα αεροσκάφη που επιχειρούσαν να προσγειωθούν ήσαν ελληνικά, τα πυρά απο το έδαφος άρχισαν να αραιώνουν και τέλος σταμάτησαν. Ήταν όμως πλέον αργά: Ενα "Νοράτλας" το "ΝΙΚΗ 4" καταρρίφθηκε και 33 Ελληνες αεροπόροι και καταδρομείς σκοτώθηκαν...
Το "ΝΙΚΗ 6" εβλήθη σε πολλαπλά σημεία της ατράκτου και σχεδόν χωρίς μηχανές και χάρη στις προσπάθειες των πιλότων κατάφερε ευτυχώς να προσγειωθεί με δύο νεκρούς καταδρομείς και πολλούς τραυματίες.
Το τραγικό αυτό λάθος κόστισε την ζωή σε 4 αεροπόρους 29 καταδρομείς και τον τραυματισμό 11 ακόμα καταδρομέων . Από την δύναμη των 318 ανδρών της Α'Μοίρας καταδρομών 278 παρέμειναν στην Κύπρο και πολέμησαν ηρωικά.
Τελευταίο, και λίγο πριν το πρώτο φως προσγειώθηκε το “Νίκη 15″ που μετέφερε τα πυρομαχικά της Α΄Μοίρας Καταδρομών.
Τα υπόλοιπα προσγειώθηκαν. Οι 278 άνδρες που επέζησαν, πολέμησαν και νίκησαν στην μάχη του αεροδρομίου. Αλλοι τόσοι θα είχαν σώσει το στρατόπεδο της ΕΛΔΥΚ και άλλοι τόσοι θα είχαν σταματήσει την τουρκική απόβαση. Ομως η νέα κυβέρνηση των Αθηνών αρνήθηκε να βοηθήσει...
Περιορισμένης κλίμακας θα είναι οι μειώσεις που θα γίνουν από την 1η Ιουλίου 2014 στις επικουρικές συντάξεις. Η μείωση θα είναι μεσοσταθμική κατά 4%-5% και δεν θα αφορά όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Εργασίας, κατά μέσο όρο, ο «μέσος» συνταξιούχος θα δει τις επικουρικές αποδοχές που λαμβάνει από το Ταμείο του να είναι κατά 9 ευρώ λιγότερες κάθε μήνα. Μάλιστα, για κάποιες κατηγορίες συνταξιούχων οι μειώσεις θα είναι μηδενικές.
Ως γνωστόν, από την 1η Ιουλίου 2014 αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού και αναπροσαρμογής των συντάξεων στο ΕΤΕΑ (επικουρικό ταμείο των μισθωτών). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα λαμβάνεται υπόψη ο συντελεστής βιωσιμότητας των Ταμείων, με βάση τον οποίο θα αναπροσαρμόζονται και οι παροχές. Δηλαδή στα ελλειμματικά Ταμεία θα περικόπτονται οι συντάξεις. Ετσι, από 1ης Ιουλίου θα εφαρμοστεί μεικτό σύστημα για τον υπολογισμό των συντάξεων στο ΕΤΕΑ. Το τμήμα της σύνταξης που αντιστοιχεί στον χρόνο ασφάλισης μέχρι τις 30 Ιουνίου υπολογίζεται με το παλαιό σύστημα. Το τμήμα της σύνταξης που αντιστοιχεί στον χρόνο ασφάλισης μετά την 1η Ιουλίου, με το νέο σύστημα. Συγκεκριμένα, θα υπάρχει διανεμητικό σύστημα προκαθορισμένων εισφορών με νοητή κεφαλαιοποίηση.
ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΜΕΡΙΔΕΣ. Παράλληλα από την 1η Ιανουαρίου 2015 δημιουργούνται «ατομικές μερίδες» για τους ασφαλισμένους. Τα μετοχικά Ταμεία πολιτικών υπαλλήλων και των Σωμάτων Ασφαλείας (Στρατού, Αεροπορίας και Ναυτικού) υποβάλλουν υποχρεωτικά κάθε έτος μελέτη. Με βάση αυτή τη μελέτη θα καθορίζονται και οι παροχές (δηλαδή αν υπάρχουν ελλείμματα θα περικόπτονται). Από την 1η Ιανουαρίου 2015 όλοι οι φορείς επικουρικής ασφάλισης και πρόνοιας του υπουργείου Εργασίας, οι αντίστοιχοι τομείς των Σωμάτων Ασφαλείας (ΤΕΑΠΑΣΑ) λειτουργούν με βάση το μοντέλο που ήδη αναφέρθηκε για το ΕΤΕΑ.
Σημειώνεται ότι η μείωση των επικουρικών συντάξεων αποτυπώνεται και στο ελληνικό Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Πολιτικής 2015-18 που ψηφίστηκε από τη Βουλή στις αρχές του μήνα. Ενδεικτικά, αναφέρεται πως οι δαπάνες των ασφαλιστικών ταμείων για επικουρικές συντάξεις θα μειωθούν στα 3,634 δισ. ευρώ το 2014 από τα 3,764 δισ. ευρώ - που σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του 2014 διαμορφώθηκαν το 2013. Η μείωση των επικουρικών συντάξεων θα συνεχιστεί και το 2015-17, καθώς οι σχετικές δαπάνες θα φθάσουν τα 3,585 δισ. ευρώ το 2015, τα 3,464 δισ. ευρώ το 2016 και τα 3,442 δισ. ευρώ το 2017. Συνολικά, δηλαδή, από το τέλος του 2013, με την κατάργηση της 13ης και 14ης επικουρικής σύνταξης, οι δαπάνες για τις επικουρικές συντάξεις θα μειωθούν κατά 9,3%.
ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ. Στο μεταξύ, μείωση ασφαλιστικών εισφορών έρχεται σε λίγες ημέρες. Ετσι από 1ης Ιουλίου:
1 Καταργείται η εργοδοτική εισφορά 1% υπέρ του Διανεμητικού Λογαριασμού Οικογενειακών Επιδομάτων Μισθωτών (ΔΛΟΕΜ).
2 Καταργείται η εργατική εισφορά 1% επίσης υπέρ του ΔΛΟΕΜ.
3 Καταργείται η ειδική εισφορά 1% για την επιδότηση των στρατευμένων μισθωτών (την πληρώνει ο εργοδότης).
4 Μειώνεται η ασφαλιστική εισφορά υπέρ του Ενιαίου Λογαριασμού για την Εφαρμογή Κοινωνικών Πολιτικών (ΕΛΕΚΠ). Ο συντελεστής μειώνεται από 0,81% σε 0,46%, ως εξής:
Η εργοδοτική εισφορά υπέρ του Ειδικού Λογαριασμού Προγραμμάτων Επαγγελματικής Κατάρτισης και Εκπαίδευσης (ΕΛΠΕΚΕ) διαμορφώνεται σε 0,24%.
Η εργοδοτική εισφορά υπέρ του Ειδικού Κοινού Λογαριασμού Ανεργίας (ΕΚΛΑ) διαμορφώνεται σε ποσοστό 0,12% και η εργατική εισφορά υπέρ του ΕΚΛΑ διαμορφώνεται στο 0,1%.
5 Η ασφαλιστική εισφορά εργοδότη υπέρ του κλάδου παροχών ασθενείας και μητρότητας σε χρήμα από 0,8% διαμορφώνεται στο 0,25%.
Η κατάργηση ή η μείωση των παραπάνω εισφορών οδηγεί τελικώς και σε κατάργηση των οικογενειακών επιδομάτων. Για το 2014, θα καταβληθεί το 50% των επιδομάτων.
Εξαιτίας της μείωσης των εισφορών οι εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις που είναι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ θα δουν από τον ερχόμενο Ιούλιο οριακές αυξήσεις στους μισθούς τους. Αναλυτικά:
- Στον βασικό μισθό 586 ευρώ μεικτά, η μηνιαία αύξηση θα είναι περίπου 6 ευρώ.
- Σε μισθό 1.000 ευρώ, η μηνιαία αύξηση θα είναι 10 ευρώ.
- Σε μισθό 1.300 ευρώ, η μηνιαία αύξηση θα είναι 13 ευρώ.
Μέσω της Hurriyet έδωσε, και όχι τυχαία, στη δημοσιότητα ο Ερντογάν και ο Νταβούτογλου το βίντεο από τη γιγάντια εκπαιδευτική απόβαση που πραγματοποίησαν κάτω από το λιμάνι της Σμύρνης οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις.
Χθες μετέβη στο παρατηρητήριο της άσκησης ο Τούρκος πρωθυπουργός συνοδευόμενος και ο υπουργός Άμυνας Ισμέτ Γιλμάζ για να δουν την κορύφωση της άσκησης «EFES-2014» που διεξήχθη με πραγματικά πυρά και με τη χρήση των ολοκαίνουργιων αποβατικών σκαφών.
Η Hurriyet ,στην ηλεκτρονική της έκδοση, είχε αφιερωμένη χθες ολόκληρη την πρώτη της σελίδα στην άσκηση αυτή αναφέροντας ότι συμμετείχαν 8.000 άνδρες , 40 πλοία ,70 σκάφη ,50 αεροσκάφη, 17 ελικόπτερα, 100 τεθωρακισμένα και πολλά άλλα που δεν τα έδειξαν στο ολιγόλεπτο βίντεο.
Δοκιμάστηκαν νέες τεχνικές και σύγχρονα οπλικά συστήματα. Το γεγονός και μόνο ότι διαθέτουν τόσο μεγάλο αριθμό αποβατικών σκαφών μαρτυράει ότι μόνο ο αμυντικός χαρακτήρας δεν κυριαρχεί στις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις. Η Ελλάδα διαθέτει αρματαγωγά προκειμένου να ενισχύσει τις δυνάμεις στα νησιά αν χρειαστεί . Η Τουρκία που δεν διαθέτει νησιωτικό σύμπλεγμα δεν δικαιολογείται να έχει τόσο μεγάλο αριθμό αποβατικών σκαφών.
Μάλιστα σε μία επίδειξη δυνάμεως ο Ερντογάν είχε καλέσει να παρακολουθήσουν μαζί του την «EFES-2014» και 51 παρατηρητές από ξένα κράτη.
Καλούνται, όσοι εκ των εγγεγραμμένων συναδέλφων, επιθυμούν να διορισθούν στο Τ.Σ. του παραρτήματός μας, να υποβάλουν τις σχετικές αναφορές τους, είτε μέσω του παραρτήματος μας, είτε απευθείας στην Ε.Α.Α.Σ. μα συστημένη επιστολή. Ακολουθεί το σχετικό έγγραφο της Ε.Α.Α.Σ.
1. Προκειμένου το νέο Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Σ., που ανέλαβε τα καθήκοντά του στις 2 Μαϊ 2014, να προβεί στον διορισμό νέων Τοπικών Συμβουλίων (Τ.Σ.), σύμφωνα με το Ν.Δ. 1171/72(όπως αυτό τροποποιήθηκε από το Ν. 1911/90), παρακαλούμε να ενημερωθούν όλα τα Μέλη των Παραρτημάτων ώστε, οι επιθυμούντες να διορισθούν στα Τ.Σ. των Παραρτημάτων της Ε.Α.Α.Σ., να υποβάλουν σχετικές αναφορές.
2. Οι αναφορές πρέπει να υποβληθούν το αργότερο μέχρι 16 Ιουνίου 2014, είτε μέσω των Παραρτημάτων είτε απευθείας στην Ε.Α.Α.Σ. (Χαρ. Τρικούπη 18Α, Τ.Κ. 10679 ΑΘΗΝΑ), με συστημένη επιστολή(σφραγίδα αποστολής ταχυδρομείουέως και 16 Ιουνίου 2014), ενημερώνοντας ταυτόχρονα στην περίπτωση αυτή και το Παράρτημα στο οποίο ανήκουν.
3. Επίσης πρέπει να υποβληθεί (ως συνημμένο της αναφοράς) και Συνοπτικό Βιογραφικό Σημείωμα Υποψηφίου Μέλους, όπως στο συνημμένο έντυπο «ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ», συμπληρωμένο σύμφωνα με τα συνημμένα «ΣΧΕΔΙΟ-ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ» και «ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ-ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ».
4. Εκ των επιθυμούντων, οι διατελέσαντες με οποιαδήποτε ιδιότητα Μέλη, αλλά και τα νυν Μέλη των Τ.Σ. των Παραρτημάτων, να υποβάλουν επίσης αναφορές, στις οποίες θα περιλάβουν και το χρονικό διάστημα που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στα Τοπικά Συμβούλια.
5. Στο φύλλο εφημερίδος «ΕθΝΙΚΗ ΗΧΩ», μηνός Μαΐου 2014, θα καταχωρηθεί και σχετική «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ», με όλες τις παραπάνω πληροφορίες, για την ευρύτερη δυνατή ενημέρωση των Μελών μας, το δε παρόν έγγραφο θα αναρτηθεί και στην ιστοσελίδα της Ε.Α.Α.Σ.
6. Τα Παραρτήματα παρακαλούνται όπως στις 17 Ιουνίου 2014, ανυπερθέτως, αποστείλουν τις υποβληθείσες (απευθείας σε αυτά), αναφορές υποψηφιοτήτων.
7. Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες, προς εξασφάλιση της ενημερότητας όλων των Μελών (Στρατού Ξηράς, ΕΛ.ΑΣ και πρώην Χωροφυλακής), της περιοχής ευθύνης σας.