Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

ΟΙ Ε.Δ. ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ




πηγη: Defencenet





"Βροχή" πυραύλων σε Αιγαίο και Έβρο - 'Ετοιμοι να απασφαλίσουν και οι S-300


Βροχή» πυραύλων προγραμματίζουν οι Ένοπλες Δυνάμεις για τα τέλη Νοεμβρίου σε Αιγαίο και Έβρο θέλοντας να στείλουν ένα σαφές μήνυμα ισχύος στην Τουρκία που «τσαμπουκαλεύεται» και αμφισβητεί κυριαρχικά μας δικαιώματα. Αποκορύφωμα της σφοδρής «καταιγίδας» βλημάτων από πλοία, μαχητικά αεροσκάφη και επιθετικά ελικόπτερα θα είναι η πολυαναμενόμενη βολή των S-300 PMU-1 στις 11 Δεκεμβρίου.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του «defencenet.gr», επιτελείς του Πενταγώνου σχεδιάζουν τη διεξαγωγή τριών ασκήσεων ταυτόχρονα στις περιοχές που η Άγκυρα επικεντρώνει την απειλή της σε βάρος της Ελλάδας. Στο νοτιοανατολικό Αιγαίο, που επιχειρεί την αλλαγή του status quo προκειμένου να βάλει «πόδι» στα κοιτάσματα των υδρογονανθράκων και στον Έβρο.
Από τις 25 έως της 29 Νοεμβρίου το Πολεμικό Ναυτικό θα διεξάγει την άσκηση «Θαλάσσιος Γρύπας». Πλοία του Στόλου θα αναπτυχθούν στο νοτιοανατολικό Αιγαίο και θα πραγματοποιήσουν στην ευρύτερη περιοχή της Κρήτης βολές RIM-7M Sea Sparrow και Penguin.
Η σημαντικότερη βολή όμως θα είναι με πύραυλο Exocet. Είναι ο φόβος και ο τρόμος των Τούρκων, καθώς δεν διαθέτουν τέτοιο βλήμα και γνωρίζουν πολύ καλά τη «φονικότατα» του απέναντι στους θαλάσσιους στόχους, που είναι τα πλοία τους σαν και τη φρεγάτα «Ορούκ Ρέις» που δοκίμασε τις ανοχές των επάκτιων πυροβολαρχιών ΜΜ-40 Exocet.
Και τα στελέχη του Πολεμικού Ναυτικού, όχι απλά έχουν στα χέρια τους αυτό το όπλο, αλλά γνωρίζουν άριστα και πώς θα το χρησιμοποιήσουν όταν έρθει η ώρα. Αν βέβαια οι υποτακτικοί πολιτικοί δώσουν την εντολή και δεν καθίσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για να μοιράσουν ελληνικά εδάφη ή να συνηγορήσουν στη λογική των «γκρίζων ζωνών», όπως έκανε το 1996 ο Σημίτης και ο Πάγκαλος στα Ίμια.
Ημερομηνία καταλυτική όμως θα είναι ως φαίνεται η 28η Νοεμβρίου. Εκεί θα συναντηθούν δυνάμεις από Ναυτικό, Αεροπορία και Στρατό απλώνοντας μία ομπρέλα προστασίας των ανατολικών συνόρων της Ελλάδας
Η Πολεμική Αεροπορία θα διεξάγει άσκηση στο Πεδίο Βολής της Κρήτης ταυτόχρονα με την άσκηση του Π.Ν. ενώ απο τις 18 έως τις 22 Νοεμβρίου θα διεξαχθεί ο «Δικέφαλος Αετός» με την εκτόξευση Α/Α όπλων. Πιθανό είναι το ενδεχόμενο να συμμετάσχει και η Π.Α. με την ρίψη βλημάτων Magic II που φέρουν τα Mirage-2000 και τα Mirage 2000-5 και όπλων αέρος επιφανείας κατά θαλάσσιου στόχου, όπως τα AGM-65 Maverick από F-16.
Αποτελεί ζητούμενο αν θα γίνει χρήση βλήματος ΑΜ-39Μk2 Exocet από αεροσκάφη Μirage-2000, κάτι που είχε γίνει πριν περίπου ένα χρόνο και είχε προκαλέσει «εμπλοκή» στα Τουρκάκια.
Στο «Δικέφαλο Αετό» πρόκειται να ενεργοποιηθούν τα αντιαεροπορικά συστήματα Patriot, δεν αποκλείεται η μεταφορά επάκτιων συστημάτων, ενώ θα συμμετάσχουν ιπτάμενα ραντάρ EMB-145H ΑΣΕΠΕ για έγκαιρη προειδοποίηση και έλεγχο από πλευράς Π.Α., όπως επίσης και τα ΤΟR-M1.
Την ίδια ημέρα «φωτιά και ατσάλι» θα υπάρξει στον Έβρο με την πραγματοποίηση της άσκησης «Αστραπή». Άρματα μάχης και δυνάμεις Πυροβολικού, υποστηριζόμενα από επιθετικά ελικόπτερα AH-64 Apache και τους πυραύλους τους AGM 114 K1 Hellfire θα κάνουν τη νύχτα μέτρα, στέλνοντας τη «λάμψη» των πυρών… απέναντι.
Μετά τον καταιγισμό πυραύλων και από τους τρεις κλάδους των Ένοπλων Δυνάμεων σε Αιγαίο και Έβρο έρχεται το απόλυτο για την αντιαεροπορική-αντιπυραυλική άμυνα της χώρας. Βολή S-300 PMU-1, στις 11 Δεκεμβρίου.
Η στιγμή αυτή που χρόνια περιμέναμε φαίνεται πώς έφτασε και προκαλεί «ταραχή» στους Τούρκους, αφού το ρωσικό αντιαεροπορικό σύστημα με τις δυνατότητες που έχει αλλάζει την ισορροπία στο Αιγαίο.
Μπορεί να εγκλωβίσει και να καταρρίψει πολλούς στόχους ταυτόχρονα πριν το πάρουν χαμπάρι. Αυτός είναι ο λόγος που έχουν κάνει τα πάντα για να συλλέξουν όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν, προκαλώντας ακόμη και το θάνατο του Κώστα Ηλιάκη.
Σε μία περίοδο λοιπόν πολιτικής αστάθειας στην Ελλάδα ελέω τρόικας και μνημονίων οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις στέκονται στο ύψος των περιστάσεων, δείχνουν την ισχύ τους σε αέρα, θάλασσα και στεριά και να δηλώνουν αποφασισμένες να αποτρέψουν τις κακές σκέψεις απόπειρας δημιουργίας τετελεσμένων στο Αιγαίο και τον Έβρο.
Η Άγκυρα μπορεί να προκαλεί με «κρουαζιέρες» στο Αιγαίο, υπερπτήσεις, παραβάσεις του FIR Αθηνών και παραβιάσεις των χωρικών υδάτων και του εθνικού εναέριου χώρου, αλλά οι φύλακες έχουν… γνώση.
Αρκεί κάποιος πολιτικός που φορά παντελόνια και δεν έχει συνέχεια σκυμμένο το κεφάλι να δώσει εντολή να πατηθεί το κόκκινο κουμπάκι. Αν είχε πατηθεί από το 1974 έστω μία φορά τώρα τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ...

Πηγή: Defencenet.gr (εδώ)

ΒΙΝΤΕΟ: Το NEMESIS σε πλήρη δράση - Ενα σκάφος που κερδίζει πολέμους


Εκτός από την Ελλάδα που "τρώει τις σάρκες της" και σκυβει το κεφάλι στους ξένους δανειστές ζητώντας καινούρια δανεικά, υπάρχει και η Ελλάδα που αντιστέκεται, κατασκευάζει πρωτοποριακά προϊόντα και κατακτά τις ξένες αγορές.
Το defencenet.gr παρουσιάζει ένα εντυπωσιακό βίντεο από το πρώτο ελληνικής σχεδίασης και ναυπήγησης ταχύπλοο σκάφος ειδικών επιχειρήσεων ΝΕΜΕΣΙΣ το οποίο μπορεί να θεωρηθεί το πρώτο "glass-cockpit" (!) όπως φαίνεται και στο βίντεο, φουσκωτό σκάφος άκαμπτης γάστρας τύπου RHΙΒ  (Rigid-Hulled Inflatable Boat), παγκοσμίως.
Η πρώτη του παραγγελία αφορά ξένη χώρα, αφού το σχέδιο και οι προδιαγραφές από την αρχή προσέλκυσαν ξένη χρηματοδότηση.
Η γάστρα του σκάφους έχει κατασκευαστεί από Fiberglass με πυραντοχικό πολυεστέρα και ίνες Binaxial ενώ διαθέτει αλεξίσφαιρη προστασία η οποία αποτελείται από υλικό Dyneema της ολλανδικής εταιρείας DSM!
Το υλικό αυτό προστατεύει το πλήρωμα από πυρά όπλων όπως τα ΑΚ-47 7,62x39 FMC (ταχύτητα βλήματος 720 μέτρα το δευτερόλεπτο).
Το παραπάνω κατέστη δυνατό με την εφαρμογή της τεχνογνωσίας της ναυπηγού εταιρείας ELMON στο τομέα της αλεξίσφαιρης προστασίας και της συνεργασίας της με την ολλανδική DNM.
Οι διαστάσεις του σκάφους είναι  μήκος 11,6 μέτρα με μήκος γάστρας 10,20 μέτρα, μέγιστο εξωτερικό  πλάτος 3,44 μέτρα και βάρος 4,3 τόνους. Οι διαστάσεις του σκάφους μπορούν να μεγαλώσουν ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη
Το ΝΕΜΕΣΙΣ  προωθείται από δύο εσω-έξω κινητήρες diesel D6-370 Α/DP PENTA της εταιρείας VOLVO  (ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ A.E). Ο 6κύλινδρος κινητήρας D6-370 Α/DP PENTA έχει βάρος 770 κιλά, απόδοση 370 ίππους έκαστος ενώ και οι δύο κινητήρες επιτρέπουν στο σκάφος να πετύχει μέγιστη ταχύτητα μέχρι και 65 κόμβους.
Η αυτονομία του σκάφους φτάνει τις 12 ώρες και η εμβέλεια του τα 480 ναυτικά μίλια.
Σε ότι αφορά τη μεταφορική του ικανότητα το σκάφος μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 10 οπλισμένους στρατιώτες, ενώ το πλήρωμα του αποτελείται από δύο άτομα και δύο πολυβολητές, ένα στην πλώρη και ένα στην πρύμνη.
Οι 10 στρατιώτες κάθονται σε δύο ξεχωριστές διατάξεις. Στο κέντρο του σκάφους και πίσω ακριβώς από το διμελές πλήρωμα. Στο κέντρο του σκάφους υπάρχουν δύο σειρές καθισμάτων με 4 καθίσματα έκαστη, με τους καθήμενους στρατιώτες να βρίσκονται πλάτη με πλάτη.
Οι υπόλοιποι δύο μεταφερόμενοι στρατιώτες κάθονται ακριβώς πίσω από τους δύο χειριστές του σκάφους.
Ο βασικός οπλισμός του σκάφους αποτελείται από δύο πολυβόλα των 12,7 χλστ της εταιρείας ΑΤΚ τα οποία είναι τοποθετημένα στην πλώρη και στην πρύμνη σε  ειδικούς έστορες.
Επιπρόσθετα εάν ο χρήστης το επιθυμεί μπορεί να αντικαταστήσει το πρωραίο πολυβόλο των 12,7 χλστ. (μπορεί να εγκατασταθεί και τηλεχειριζόμενος πύργος) με ένα εκτοξευτή ρουκετών (απλές ή κατευθυνόμενες) καθώς και κατευθυνόμενων πυραύλων μικρής εμβέλειας δυτικής ή ρωσικής κατασκευής.
Επιπλέον για προστασία το σκάφος διαθέτει εκτοξευτές καπνογόνων τοποθετημένους στις δύο πλευρές του Roll Bar. Για την ασφαλέστερη ναυσιπλοΐα του σκάφους το ΝΕΜΕΣΙΣ διαθέτει το σχετικό ραντάρ με εμβέλεια 24 ναυτικά μίλια.  
Η INTRACOM έχει τοποθετήσει το σύστημα ελέγχου και διοίκησης Spartan, με αποτέλεσμα ένα 100% ελληνικό προϊόν, πλην των δύο εσωλέμβιων μηχανών Penta της Volovo.
Στις 14 Ιουνίου το ΝΕΜΕΣΙΣ είχε πραγματοποιήσει ένα σπάνιο και  αξιοζήλευτο ρεκόρ για σκάφος της κατηγορίας του όταν μετά από πλεύση 21 ωρών και με μόνο ανεφοδιασμό στην Μάλτα, έφτασε στην Λιβύη όπου επιδείχθηκε στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας καθώς  ενδιαφέρονται για την προμήθειά του.
Το σκάφος είχε ξεκινήσει  στις 02.30 τα ξημερώματα της Παρασκευής 14 Ιουνίου  από το Πόρτο Ράφτη και με έναν ανεφοδιασμό στην Μάλτα, έφτασε στις 23.00 το βράδυ της ίδιας ημέρας στην Λιβύη!
Μάλιστα μεταξύ Μάλτας και αφρικανικών ακτών αντιμετώπισε κατάσταση θάλασσας 7 Μποφόρ, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
Δείτε το εντυπωσιακό βίντεο για να γίνει καλύτερα αντιληπτό τί κατασκευάστηκε από ελληνικά χέριαχωρίς την παραμικρή κρατική χρηματοδότηση και χωρίς η πορεία του στην διεθνή αγορά να εξαρτάται από εγχώριες παραγγελίες.







ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: ΤΑΝΑΓΡΑ – ΚΥΜΗ – ΣΚΥΡΟΣ !!!!!!!

πηγη: Defencenet


Χωρίς-τίτλο



Διάτρηση στο «τρίγωνο του διαβόλου» επιχειρούν οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις




Σε ολοκληρωμένο σχέδιο των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων καταγραφής των συχνοτήτων των ραντάρ και των επικοινωνιών των αντιαεροπορικών συστημάτων Patriot PAC-3 της ΠΑ και Hawk του ΕΣ εξελίχθηκε η χθεσινοβραδινή «εισβολή» της τουρκικής φρεγάτας TCG ORUC REIS (F 245)  εντός των Εθνικών Χωρικών Υδάτων (ΕΧΥ) πραγματοποιώντας τον περίπλου της Σκύρου.

Στην ευρύτερη αυτή περιοχή εδρεύουν δύο μονάδες Patriot (Σκύρος, Τανάγρα) και μια μονάδα των συστημάτων Hawk του ΕΣ σχηματίζοντας ένα πολύ “σκληρό” τρίγωνο αεράμυνας για οποιοδήποτε εχθρικό μαχητικό ή γενικότερα αεροκίνητη επιδρομή που θα επιχειρήσει να προχωρήσει σε επιθετική κίνηση κατά του χερσαίων εγκαταστάσεων των τριών Κλάδων των ΕΔ.

Ολοκληρωμένο γιατί σε συνδυασμό με τη φρεγάτα ταυτόχρονα και εντός του τουρκικού FIR πετούσε αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας του τουρκικού Ναυτικού CN-235MPA με συστήματα καταγραφής  ηλεκτρονικών εκπομπών.

Έτσι και σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις ο περίπλους της τουρκικής φρεγάτας γύρω από τη Σκύρο και ειδικότερα ο διάπλους ανάμεσα στη Σκύρο και την Εύβοια ήταν η καταγραφή όλων των συχνοτήτων των ραντάρ των αντιαεροπορικών συστημάτων μέσω των συστημάτων υποστήριξης (ESM) που διαθέτει.

Παράλληλα, αν και από το ΓΕΕΘΑ δεν το επιβεβαιώνει- είναι πάγια τακτική του τουρκικού Ναυτικού σε περιπτώσεις αποστολής τουρκικού σκάφους κοντά στις ελληνικές ακτές  να συνοδεύεται από τουρκικό υποβρύχιο το οποίο πλέει σε εγγύτητα με τη φρεγάτα ή την κορβέτα κατά περίπτωση.

Σκοπός η καταγραφή των υποβρύχιων οδών που καταλήγουν στην Σκύρο.

Η μεταφορά ειδικών δυνάμεων μέσω υποβρυχίου είναι αυτονόητη άρα αυτονόητη είναι και η ανίχνευση του βυθού.

Το ενδιαφέρον των Τούρκων εκτός των συχνοτήτων των ραντάρ και των επικοινωνιών (για την ανανέωση της βιβλιοθήκης απειλών τους) συγκεντρώνουν επίσης και οι επικοινωνίες των Patriot και Hawk, τόσο μεταξύ τους όσο και με τo Mambo, το ραντάρ δηλαδή της ΠΑ που βρίσκεται στην Πάρνηθα.

Το πρόβλημά τους σε μια καταδρομική επιχείρηση, δεν είναι να μην εντοπιστούν τα μαχητικά, τόσο, όσο το να μην εντοπιστούν ατ ελικόπτερα.

Η ελεύθερη και ανεντόπιστη αεροκίνηση για τις τουρκικές δυνάμεις είναι το “κλειδί” για την επιτυχία του εγχειρήματος σε μεγάλο βαθμό.

Λίγες ώρες μετά τον πλου της φρεγάτας TCG ORUC REIS γύρω από την Σκύρο “πακέτο” 6 μαχητικών και 5 ελικοκπέτων S-70B-28, τα δύο εκ των οποίων είχαν απογειωθεί από τη προωθημένη βάση της τουρκικής Αεροπορίας  στο Ντάλαμαν και τα υπόλοιπα τρία από τη βάση του τουρκικού Ναυτικού στο Τσιγλκί απέναντι από τη Χίο,παραβίασαν τον ΕΕΧ..

Ο τουρκικός Στρατός διαθέτει 13 ελικόπτερα S-70A28D Blackhawk ASAM. Πρόκειται για το γνωστό μεταφορικό ελικόπτερο της εταιρείας Sikorsky, το οποίο στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει περάσει από ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των ηλεκτρονικών του συστημάτων από την εταιρεία Aselsan και μία ισραηλινή εταιρεία, εκ των οποίων τα 5 εξοπλίστηκαν με το ηλεκτροπτικό σύστημα AselFlir 200, επίσης της τουρκικής εταιρείας.

Στο σύνολο τους και τα 13 ελικόπτερα απέκτησαν glass cockpit, το οποίο είναι συμβατό με τα Night Vision Googles AN/AVS-6 (M929/M930 και M929A/M930A) για πιλότους, που κατασκευάζει η ίδια εταιρεία κατόπιν άδειας, τα οποία επιτρέπουν στον πιλότο να πετά με ταχύτητα 278 χλμ/ώρα σε ύψος  χαμηλότερο από τα 200 πόδια ακόμα και με αστρικό φώς.

Το ελικόπτερο S-70A28D Blackhawk επανδρώνεται από τριμελές πλήρωμα και μπορεί να μεταφέρει συνολικά 11 εξοπλισμένους άνδρες σε απόσταση 592 χλμ., με ταχύτητα πτήσης 290 χλμ/ώρα στα 2000 πόδια.

Αν στο ελικόπτερο προστεθεί και το σύστημα External Stores Support System (ESSS), το οποίο αποτελείται από δύο βραχίονες επι των οποίων μπορούν να φορτωθούν δύο δεξαμενές των 230 US gal (870 L) και δύο των 450 US gal (1,700 L), τότε η εμβέλειά του αυξάνεται στα 2130 χλμ.

Εκτός από τα 13 εκσυγχρονισμένα ελικόπτερα S-70A28D ASAM, οι τουρκικές Ειδικές Δυνάμεις διαθέτουν το δικό τους ελικοπτερικό στόλο, ο οποίος αποτελείται από 5 ελικόπτερα S-70A28 Blackhawk CSAR και S-70D28 Blackhawk CSAR, καθώς και 4 ελικόπτερα S-70A28Y Blackhawk/YARASA.

Το δεύτερο σε χρήση σύγχρονο ελικόπτερο του τουρκικού Στρατού είναι το AS-532 U2 Cougar Mk2. Ο τουρκικός Στρατός χρησιμοποιεί συνολικά 10 ελικόπτερα αυτού του τύπου, τα οποία ανήκουν στη δύναμη της 4ης Στρατιάς (Στρατιά του Αιγαίου), εκ των οποίων τα 4 έχουν διαμορφωθεί για επιχειρήσεις SAR (κωδικοποιούνται ως AS-532 U2 Cougar Mk2).

Εκτός από αυτά τα τέσσερα ελικόπτερα, η τουρκική πολεμική αεροπορία διαθέτει 6 AS-532 A2 Cougar Mk2 για επιχειρήσεις CSAR και 14 ελικόπτερα AS-532 U2 Cougar Mk2 για επιχειρήσεις SAR. Τα ελικόπτερα αυτά μπορούν να μεταφέρουν 29 συνολικά  στρατιώτες σε απόσταση 796 χλμ., με ταχύτητα 242 χλμ/ώρα.

Η αυτονομία του ελικοπτέρου φτάνει τις 4 ώρες και 20 λεπτά, ενώ τα ελικόπτερα της έκδοσης SAR είναι εξοπλισμένα με συστήματα Radar και FLIR. Τα ελικόπτερα που εκτελούν αποστολές CSAR είναι εξοπλισμένα με σύστημα   FLIR.

Όπως γίνεται αντιληπτό, οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις διαθέτουν ένα ικανοποιητικό στόλο ελικοπτέρων που θα μπορούσαν να εκτελέσουν ειδικές αποστολές σε σχετικά μεγάλη απόσταση από τις βάσεις του, πίσω από τις γραμμές του εχθρού.

Τα συνολικά 24 ελικόπτερα AS-532 U2 Cougar Mk2 και AS-532 A2 Cougar Mk2 μαζί με τα 4 S-70A28Y Blackhawk/YARASA, τα οποία λόγω των επιπρόσθετων δεξαμενών που απέκτησαν με το πρόγραμμα  YARASA έχουν αυξημένη εμβέλεια που φτάνει τα 1.520 χλμ., θα μπορούσαν να αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος της καταδρομικής επιχείρησης στο νησί της Σκύρου.

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ KEΡΝΑΜΕ ΚΑΦΕ !!!!

πηγη: NEW POST




apisteyto-h-toyrkikh-fregata-htan-sth-skyro-kai-emeis-toys-kernoysame-kafeΗΤΑΝ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ… To σχέδιο κατάληψης το 2009 της Ρω από την Τουρκία – Πώς και ποιοι το ματαίωσαν




Απίστευτο: Η τουρκική φρεγάτα ήταν στη Σκύρο 


και εμείς τους κερνούσαμε καφέ!




Γράφει ο Γιάννης Κοκκινίδης
Ξεπερνάει κάθε φαντασία αυτό που συνέβη και ίσως η Ελληνική κυβέρνηση πρέπει επιτέλους να στείλει ένα ξεκάθαρο μήνυμα της έντονης δυσαρέσκειάς της προς την Τουρκία.
Συγκεκριμένα ενώ η τουρκική φρεγάτα παραβίαζε χτες τα Εθνικά Χωρικά μας Ύδατα και απείχε μόλις 4-5 μίλια από τη Σκύρο και από το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Πολεμικής Αεροπορίας που βρίσκεται στο νησί, Τούρκοι αξιωματούχοι έπιναν καφέ στο Πεντάγωνο και συγκεκριμένα στο Γενικό Επιτελείο Ναυτικού. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του ΓΕΝ:
«Την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013, στο πλαίσιο της υλοποίησης των συμφωνηθέντων Μέτρων Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης (ΜΟΕ) Ελλάδας-Τουρκίας έτους 2013, αντιπροσωπεία του Τουρκικού Γενικού Επιτελείου Ναυτικού επισκέφθηκε το ΓΕΝ.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο επικεφαλής της τουρκικής αντιπροσωπείας έγινε δεκτός από τον Αρχηγό ΓΕΝ, Αντιναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη ΠΝ και συναντήθηκε με τον Υπαρχηγό ΓΕΝ, Υποναύαρχο Παναγιώτη Παστουσέα ΠΝ».
Σίγουρα υπάρχει η στρατιωτική διπλωματία αλλά όλα έχουν και όρια.
Θα έπρεπε, κατά την ταπεινή μας άποψη, σε ένδειξη διαμαρτυρίας το ΓΕΝ να ακυρώσει ή ακόμα και να ματαιώσει τη συγκεκριμένη συνάντηση καθώς η συγκεκριμένη τουρκική φρεγάτα «TGS ORUC REIS», έκανε κατάχρηση της αβλαβούς διέλευσης σύμφωνα με τη πορεία που ακολούθησε το εν λόγω σκάφος. Με την ενέργεια αυτή η Άγκυρα αμφισβήτησε εκ νέου τα εθνικά κυριαρχικά μας δικαιώματα και να πρόσβαλε για ακόμη μία φορά την αξιοπρέπεια της χώρας.
Και τίποτα δεν έγινε τυχαία.
Σίγουρα οι στρατηγοί της Άγκυρας γνώριζαν για την χτεσινή συνάντηση των αξιωματούχων τους στο ΓΕΝ και προγραμμάτισαν και την εμφάνιση της φρεγάτας τους στη Σκύρο.
Και η μεγάλη ειρωνεία είναι ότι η συζήτηση ήταν περί... μέτρων Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης!
Το να πετάξει έξω από το γραφείο του εκείνη την ώρα ο αρχηγός ΓΕΝ τους Τούρκους αξιωματούχους κατανοούμε ότι δεν μπορούσε να το πράξει αυτοβούλως και θα χρειάζονταν πολιτική απόφαση από το υπουργείο Εξωτερικών.
Ούτε γνωρίζουμε αν ειπώθηκε κάτι από πλευράς του αρχηγού ΓΕΝ προς τους Τούρκους ανώτατους αξιωματούχους , πριν αναχωρήσει για το ταξίδι του στο εξωτερικό.
Πάντως αν δεν ενοχλούνταν το Ελληνικό Πεντάγωνο από την έλευση της τουρκικής φρεγάτας δεν θα την έθετε υπό παρακολούθηση από την πρώτη κιόλας στιγμή.


ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΗΓΕΤΗ !!!! ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ QUIZ


diaforetiko.gr : quiz ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ QUIZ: Απαντήστε τις 2 ερωτήσεις και δείτε πως με μαθηματική ακρίβεια θα πέσετε κι εσείς στην ίδια παγίδα!

πηγη: secretrealtrouth
ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ QUIZ: Απαντήστε τις 2 ερωτήσεις και δείτε πως με μαθηματική ακρίβεια θα πέσετε κι εσείς στην ίδια παγίδα!

1η ερώτηση:
Αν γνωρίζατε μια γυναίκα που ήταν έγκυος και είχε…

ήδη 8 παιδιά, 3 εκ των οποίων ήταν κουφά, 2 τυφλά, ένα διανοητικά καθυστερημένο και η ίδια είχε σύφιλη, θα τη συμβουλεύατε να κάνει έκτρωση;
Διαβάστε την επόμενη ερώτηση, στη συνέχεια θα δείτε την απάντηση.

2η ερώτηση:
Είναι καιρός να εκλέξετε το νέο πλανητάρχη, και η δική σας ψήφος θα κρίνει το αποτέλεσμα. Σας παραθέτουμε τα προφίλ των τριών υποψηφίων.
 

Υποψήφιος Α
Συνεργάζεται με διεφθαρμένους πολιτικούς, και συμβουλεύεται αστρολόγους.
Είχε δύο εξωσυζυγικές σχέσεις.
Καπνίζει 3 πακέτα τσιγάρα τη μέρα και πίνει 8 με 10 μαρτίνι τη μέρα.

 Υποψήφιος Β
Τον έδιωξαν από το πολιτικό του γραφείο δυο φορές
Ξυπνάει το μεσημέρι
Έκανε χρήση οπίου στο πανεπιστήμιο και πίνει μισό μπουκάλι ουίσκι κάθε βράδυ.

 Υποψήφιος Γ
Έχει λάβει παράσημο στον πόλεμο.
Είναι χορτοφάγος, δεν καπνίζει, πίνει μια μπίρα μια στο τόσο και ποτέ δεν απάτησε τη γυναίκα του.
Ποιόν θα ψηφίζατε; Αποφασίστε πρώτα, χωρίς να δείτε τις απαντήσεις.


ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Ο υποψήφιος Α είναι ο Φράνκλιν Ντ. Ρούσβελτ.
Ο υποψήφιος Β είναι ο Γουίνστον Τσόρτσιλ.
Ο υποψήφιος Γ είναι ο Αδόλφος Χίτλερ.

Μήπως τελικά η επιλογή σας δεν ήταν σωστή;

Επίσης, η απάντηση στην ερώτηση της έκτρωσης…
Αν απαντήσατε ναι, τότε μόλις «σκοτώσατε» τον Μπετόβεν!!!!!!



Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ !!!!

πηγη: ΟΛΥΜΠΙΑ


20131113-152030.jpg




“Ο χειρότερος αγράμματος είναι ο πολιτικά αγράμματος. Δεν ακούει τίποτα, δεν βλέπει τίποτα, δε μετέχει στην πολιτική ζωή.
Δε δείχνει να γνωρίζει ότι το κόστος διαβίωσης, η τιμή των φασολιών, του αλευριού, του ενοικίου, των φαρμάκων, όλα βασίζονται σε πολιτικές αποφάσεις. Νιώθει ακόμη και περήφανος για την πολιτική του αμορφωσιά, φουσκώνει το στήθος και λέει πως μισεί την πολιτική.
Δε γνωρίζει, ο ηλίθιος, πως απ’ την έλλειψη συμμετοχής του στα κοινά προέρχεται η ύπαρξη της πόρνης, το παρατημένο παιδί, ο κλέφτης και, χειρότερα απ’ όλα, οι διεφθαρμένοι αξιωματούχοι, oι λακέδες των εκμεταλλευτριών πολυεθνικών εταιρειών…”.



- ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ.

Ο Παπα...τρέχας!

Πηγή:  ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ  (εδώ)





Δεν πίστευαν στα μάτια τους όσοι συμμετείχαν στον 31ο Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας όταν είδαν να τους προσπερνάει σαν σίφουνας ένας... παπάς με τα ράσα του να ανεμίζουν από την ταχύτητα! Όπως αποδείχτηκε, δεν ήταν ένας απλός ιερωμένος αλλά... ταυτόχρονα και αξιωματικός του στρατού!

Ο 43χρονος πατέρας Αθανάσιος ξεχώρισε όσο κανένας άλλος από τους συμμετέχοντες στον μαραθώνιο. Αν και δεν τερμάτισε κάνοντας χρόνο ρεκόρ, κατάφερε να κάνει τη διαφορά συμμετέχοντας στον μαραθώνιο τρέχοντας με τα ράσα!

Το μήνυμα

«Ήθελα να δείξω ότι η Εκκλησία είναι κοντά στον λαό και παρίσταται σε όλες τις εκδηλώσεις, από τις κοινωνικές έως τις αθλητικές, γι' αυτό συμμετείχα στον μαραθώνιο. Είδα ότι στον κόσμο άρεσε η συμμετοχή μου. Απ' όπου περνούσα με χειροκροτούσαν πολύ περισσότερο από τους υπολοίπους. Κάποιοι μάλιστα μου ζητούσαν την ευχή μου. Την έδινα ενώ έτρεχα!»

Ο 43χρονος είναι ιερέας και ζει στην Πτολεμαΐδα. Έχει μάλιστα και τον βαθμό του λοχαγού, αφού είναι στρατιωτικός ιερέας και υπηρετεί στο Α΄ Σώμα Στρατού. Πατέρας πέντε παιδιών και ερασιτέχνης δρομέας, πήρε την απόφαση να τρέξει τα 42 χιλιόμετρα του μαραθωνίου για να περάσει ένα μήνυμα για την Εκκλησία.

«Με ενδιέφερε η συμμετοχή στον αγώνα για να περάσω το μήνυμα που ήθελα. Ο κόσμος με υποδέχτηκε θερμά. Δεν άκουσα ούτε ένα αρνητικό σχόλιο, το αντίθετο. Ένας μόνο μου ευχήθηκε του χρόνου να τρέξω χωρίς τα ράσα. “Μα, έτσι δε θα καταλάβαινες ότι είμαι ιερέας” του απάντησα!» λέει ο πατήρ Αθανάσιος.

Για να μπορέσει να τρέξει ο ιερέας πήρε την ευχή του μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας, ο οποίος χάρηκε με την απόφασή του να αγωνιστεί με τα ράσα, αν και δεν ήταν υποχρεωμένος.

«Έτρεξα με τα ράσα για να περάσω το μήνυμα που ήθελα. Αλλιώς, χωρίς τα ράσα, δεν θα περνούσα κανένα μήνυμα» εξηγεί.


Οι κράμπες

Ο πατέρας Αθανάσιος Βλαχοδήμος τερμάτισε τελικά σε 4 ώρες και 16 λεπτά, αν και είχε προπονηθεί -όπως λέει- για να καλύψει την απόσταση σε 3 ώρες και 40 λεπτά.

«Καθυστέρησα επειδή έπαθα κάποιες κράμπες. Δεν ήταν κάτι επικίνδυνο ευτυχώς, απλώς μειώθηκε ο χρόνος μου. Παρά το γεγονός ότι έκανα αυτό τον χρόνο, το χάρηκα πολύ. Εξάλλου, όσοι τερματίζουν παίρνουν μετάλλιο. Αυτό είναι το νόημα του μαραθωνίου, ο τερματισμός» σημείωσε.

(ESPRESSO 13/11/2013 – Σ.Λ.)