ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΛΙΣΤΑΣ ΣΕΛΙΔΩΝ

Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

Κυριάκο: Αν όχι τώρα, πότε; - Πως οι υπουργικές καρέκλες μπορεί εύκολα να μετατραπούν σε ηλεκτρικές καρέκλες


 Καθώς προχωρούν οι έρευνες για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, οι ευθύνες του παρόντος και του απόντος σταθμάρχη και του μοιραίου προϊστάμενου τους, καθώς και του επιθεωρητή που έτρεξε να πάρει ένα μήνα αναρρωτική την επομένη, γίνονται ευκρινέστερες...

Αποκαλύπτεται πως στον σταθμό υπήρχε αυτόματο σύστημα αλλά ο μοιραίος άνθρωπος το παράκαμψε γιατί μάλλον δεν ήξερε να το χρησιμοποιεί. Τούτο δεν είναι κάτι πρωτότυπο για το ελληνικό Δημόσιο.  Έχω ακούσει δεκάδες ιστορίες για μηχανήματα που πληρώθηκαν και σκουριάζουν κάπου γιατί το προσωπικό δεν θέλει ή δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει. Απλά αλλού αυτό δεν έχει κοστίζει  ανθρώπινες ζωές...

Αυτά που καταμαρτυρεί ο τελευταίος σταθμάρχης του Βόλου για την υπόθεση είναι χαρακτηριστικά: "Δεν είναι μόνο ο σταθμάρχης, ο οποίος φταίει. Και ο μηχανοδηγός φταίει. Όλοι φταίνε.

Αλλά κυρίως φταίνε αυτοί που τοποθέτησαν αυτό τον σταθμάρχη στη Λάρισα με 30 ημέρες υπηρεσία. Φταίνε αυτοί που έφτιαξαν έναν 58 ετών σταθμάρχη. Τι να προσφέρει αυτός ο άνθρωπος 58 ετών;

Αυτός θέλει αυτή τη στιγμή δέκα φάρμακα την ημέρα και τον δολοφόνησαν στην ουσία τον άνθρωπο αυτό. Δεν γίνεσαι σταθμάρχης με το σπαθί, ούτε με το μαγικό ραβδί...".

Πώς λοιπόν κάποιος ανεπαρκής και κυρίως κάποιος που έχει άγνοια της ανεπάρκειάς του (αλλά και της ευθύνης) συντονισμού των διερχόμενων συρμών, βρέθηκε να παριστάνει τον σταθμάρχη σε έναν από τους μεγαλύτερους σιδηροδρομικούς σταθμούς;

Ποιος τον εκπαίδευσε και του πιστοποίησε την επάρκειά του όταν όσοι έχουν συνεργαστεί μαζί του αφήνουν να εννοηθεί πως οι χειρισμοί του και η ενσυναίσθηση των ευθυνών ήταν σε τραγικά χαμηλά επίπεδο;

Αλήθεια, η συνδικαλιστική παράταξη στην οποία φέρονται να ανήκουν οι περισσότεροι των υπευθύνων, με βάση τις μέχρι τώρα αποκαλύψεις, δεν αισθάνεται την ανάγκη να ξεκαθαρίσει τα όρια των ευθυνών της;

Αν η ανάδειξη ενός ακατάλληλου σε μια θέση ευθύνης για λόγους που άπτονται των συνδικαλιστικών παραταξιακών δεσμών ή των κομματικών πελατειακών δεσμών, δεν συνεπάγεται ευθύνες και για τις συνδικαλιστικές και κομματικές  παρατάξεις που λυμαίνονται το Δημόσιο;

Μέχρι τούδε η κοινωνία για την ανεπάρκεια του ελληνικού Δημοσίου συνήθως πλήρωνε το κόστος σε χρήμα (μια χρεοκοπία πρόσφατα), ταλαιπωρία και υποβάθμιση της ποιότητας ζωής. Τώρα που το πλήρωσε και σε αίμα θα αλλάξει κάτι ή θα κρυφτούμε πίσω από τις πομφόλυγες του κ. Κουτσούμπα και των ομοίων του πως ευθύνεται το καπιταλιστικό κέρδος;

Δεν υποστηρίζω πως οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι είναι η παρεοκρατία που λυμαίνεται τον ΟΣΕ, όπως οι δεκάδες άλλες που λυμαίνονται διάφορες πτυχές της Δημόσιας περιουσίας.

Σίγουρα μεγάλη ευθύνη φέρουν τόσο ο τελευταίος υπουργός Μεταφορών όσο και οι προηγούμενοι που στάθηκαν τυχεροί και δεν... "έκατσε κάποια στραβή στη βάρδια τους".

Όταν κάτι δεν δουλεύει σωστά στο Δημόσιο, ο πολιτικός προϊστάμενος είναι ο πρώτος που φέρει ευθύνη. Όποιος αντιλαμβάνεται το μέγεθος της ευθύνης όταν αναλαμβάνει τη διαχείριση πολιτικής εξουσίας, δεν αντιλαμβάνεται πως οι υπουργικές καρέκλες μπορεί εύκολα να μετατραπούν σε ηλεκτρικές καρέκλες.

Έχει χειρότερη ενσυναίσθηση και από τον... "Αμάν, τράκα"...

Οι πολιτικοί προϊστάμενοι είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να ελέγχουν τους γραφειοκράτες, τους συνδικαλιστές και τα ιδιωτικά συμφέροντα που διαπλέκονται με όλους αυτούς.

Αν κάτι πρωτίστως μας κατέδειξε το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη είναι η αδυναμία του κράτους να προστατέψει την κοινωνία από τους συνδικαλιστές που λυμαίνονται το δημόσιο.

Γιατί, αν κάτι διαφαίνεται μέχρι τώρα είναι πως οι συνδικαλιστές δεν συνδιοικούν, όπως άκουσα να λέει κάποιος άλλος σταθμάρχης, αλλά να διοικούν τον ΟΣΕ.



πηγή:https://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3703841/kuriako-an-oxi-tora-pote