Σκληρό άθλημα η πολιτική. Όποιος εκών άκων ασχοληθεί μαζί της να γνωρίζει πως επιτρέπονται όλα τα χτυπήματα. Και μερικές φορές τα πιο αποτελεσματικά είναι αυτά κάτω από τη μέση, γιατί αυτά αρέσουν στο φιλοθέαμον κοινό. Οποιο δημόσιο πρόσωπο πιστεύει πως παρεμβάσεις του οι οποίες, δικαίως ή αδίκως, θα θεωρηθούν πολιτικές θα αντιμετωπιστούν με αντικειμενικότητα και μόνο με επιστημονικό αντίλογο, θα διαπιστώσει τάχιστα το λάθος του. Θα δεχτεί από τους αντιφρονούντες ολομέτωπη επίθεση.
Αυτές τις σκέψεις έκανα με αφορμή την παρέμβαση του κ. Ράμμου και τις οξείες αντιδράσεις που προκάλεσε. Ηταν εκ των πραγμάτων μια πολιτική παρέμβαση και έτσι αντιμετωπίστηκε. Γιατί και η στήριξη που του παρείχαν οι υποστηρικτές του είχε μεν έναν επιστημονικοφανή μανδύα, αλλά ήταν ουσιαστικά πολιτική. Ο κ. Ράμμος προφανώς γνώριζε πως κινδύνευε να εμπλακεί σε μια αντιπαράθεση σε προεκλογική περίοδο, όμως αποφάσισε να διαβεί τον Ρουβίκωνα και γι’ αυτό κατηγορείται.
Οπως επισημαίνει το Επιστημονικό Συμβούλιο της Βουλής, δεν μπορούσε αυτοκλήτως να παρουσιαστεί στη Βουλή και να την ενημερώσει για τη δραστηριότητα της ΑΔΑΕ. Και όμως το αποπειράθηκε.
Η δε απόρριψη του αιτήματός του οδήγησε τον ΣΥΡΙΖΑ σε μια θεαματική αποχώρηση από τη Βουλή. Συγχρόνως εγκαλείται ο κ. Ράμμος πως δεν είχε το δικαίωμα αυτός, αλλά μια τριμερής επιτροπή, να ενημερώσει τον Αλ. Τσίπρα για το ποιους παρακολουθούσε η ΕΥΠ, πολύ δε περισσότερο να απαντήσει στο αίτημά του, καθώς αυτό δεν αφορούσε τον ίδιο τον Αλ. Τσίπρα.
Αφορούσε άλλα έξι πρόσωπα, τα οποία είδαν, με τη δημοσιοποίηση των ονομάτων τους, χωρίς την άδειά τους, να προσβάλλεται η προσωπικότητά τους. Ας σημειωθεί πως η ΑΔΑΕ δεν εξετάζει αν καλώς ή κακώς παρακολουθείται ένας πολίτης – έλεγχος σκοπιμότητας. Εξετάζει μόνον αν η παρακολούθησή του είναι σύννομη – έλεγχος νομιμότητας. Αν είναι, όπως υποστηρίζουν έγκυροι νομικοί, δεν έχει κανένα λόγο να δώσει συνέχεια στο θέμα, πολύ δε περισσότερο να απαντήσει σε ένα «σκονάκι» με έξι ονόματα.
Οι πράξεις του κ. Ράμμου, από όποια σκοπιά και αν τις εξετάσουμε, είναι πολιτικές. Και ως τέτοιες αντιμετωπίζονται από τους επικριτές του αλλά και από τους υποστηρικτές του.
πηγή:https://www.kathimerini.gr/opinion/562250272/ta-pitoyra-kai-oi-kotes/