Παρά τα όσα προβλέπει η συμφωνία των Πρεσπών και τις υποσχέσεις
Συνεχίζει το υπουργείο Τουρισμού της Βόρειας Μακεδονίας, να προωθεί τουριστικά τη χώρα, γύρω από το προκλητικό μότο «Macedonia Timeless» (Αιώνια «Μακεδονία»), παρά τα όσα προβλέπονται στη «Συμφωνία των Πρεσπών».
Αν και πριν από δύο χρόνια, όπως τότε είχε αποκαλύψει το protothema.gr, η κυβέρνηση Ζάεφ είχε δεσμευτεί προς την ελληνική πλευρά πως θα τροποποιηθεί η επίσημη τουριστική καμπάνια, σύμφωνα με τις Πρέσπες, εν τούτοις το υπουργείο Τουρισμού συνεχίζει να το παίζει προκλητικά σε δύο ταμπλό.
Αν και πριν από δύο χρόνια, όπως τότε είχε αποκαλύψει το protothema.gr, η κυβέρνηση Ζάεφ είχε δεσμευτεί προς την ελληνική πλευρά πως θα τροποποιηθεί η επίσημη τουριστική καμπάνια, σύμφωνα με τις Πρέσπες, εν τούτοις το υπουργείο Τουρισμού συνεχίζει να το παίζει προκλητικά σε δύο ταμπλό.
Ενδεικτικό είναι πως η επίσημη τουριστική ιστοσελίδα της χώρας, λειτουργεί σε δύο… version. Τόσο με την αρχική ονομασία (www.macedonia-timeless.com) όσο και τη νέα (www.northmacedonia-timeless.com), μ’ την ένδειξη «Μacedonia’s official tourism web site»
πηγή:https://www.protothema.gr/politics/article/1137969/skopia-sunehizoun-tin-proklitiki-kabania-macedonia-timeless/