ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΛΙΣΤΑΣ ΣΕΛΙΔΩΝ

Κυριακή 28 Ιουνίου 2020

Μόνο στην Ελλάδα! - Δημόσια υπηρεσία ζήτησε από κωφό να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού!




Σε καταγγελία προχώρησε ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ του νομού Καβάλας, καθώς υπάλληλος δημόσιας υπηρεσίας προέτρεψε κωφό άτομο που μετέβη εκεί, να κλείσει τηλεφωνικά ραντεβού, προκειμένου να εξυπηρετηθεί.
Σε ανοικτή επιστολή του προς τον αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Καβάλας, κύριο Κωνσταντίνο Αντωνιάδη, ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ ν. Καβάλας καταγγέλει το γεγονός.
«Το πρωί της Δευτέρας, κωφό μέλος μας, επισκέφτηκε την διεύθυνση συγκοινωνιών ΠΕ Καβάλας, προκειμένου να εκδώσει πινακίδες για το όχημα του. Ο υπάλληλος της υπηρεσίας του απαγόρευσε να εισέλθει και του είπε να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού σε ένα τηλεφωνικό νούμεροαδιαφορώντας για το ότι ο πολίτης είναι κωφός» εξήγησε στην επιστολή ο σύλλογος.

«Λόγω των καθυστερημένων ραντεβού ΔΕΝ γίνεται να δοθεί προτεραιότητα σε άτομα ΑμεΑ»

Στη συνέχεια το κωφό μέλος του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ ν. Καβάλας, επισκέφθηκε τα γραφεία του συλλόγου και ζήτησε την δική διαμεσολάβηση του για να επιλυθεί το πρόβλημα που είχε προκύψει. «Οι προσπάθειες που καταβάλαμε στην διάρκεια του πρωινού και για 1,5 ώρα δυστυχώς απέβησαν άκαρπες. Έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με την γραμματεία του Αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Καβάλας κου Αντωνιάδη, καταφέραμε επιτέλους να μιλήσουμε με τον προϊστάμενο Διεύθυνσης Συγκοινωνιών όπου μας εξήγησε ότι λόγω των καθυστερημένων ραντεβού ΔΕΝ γίνεται να δοθεί προτεραιότητα και ότι θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού στο τηλέφωνο 2513503497 αλλά η γραμμή βούιζε συνεχώς καθ΄ολη την διάρκεια του πρωινού. Εκ των υστέρων ενημερωθήκαμε ότι το τηλέφωνο των ραντεβού λειτουργεί από τις 8 εως 9 το πρωί» καταγγέλει ο σύλλογος, ενώ παράλληλα τονίζει ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές είναι απαράδεκτες σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πάσης φύσεως αναπηρίες και θα έπρεπε να τηρείται απαρέγκλιτα η προτεραιότητα χωρίς αμφισβήτηση στοχοποίηση και στιγματισμό.
«Καλούμε όλους τους αρμοδίους να εξασφαλίσουν το δικαίωμα των ΑμεΑ την άμεση εξυπηρέτηση τους στις δημόσιες υπηρεσίες και να μην μας αναγκάζουν να προβαίνουμε σε καταγγελίες για να επιτευχθεί το αυτονόητο» καταλήγει η επιστολή.