Αντώνης Σαμαράς / Antonis Samaras
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΛΙΣΤΑΣ ΣΕΛΙΔΩΝ
Κυριακή 3 Αυγούστου 2025
Ο Σαμαράς ισοπεδώνει τον Πρωθυπουργό: - “Παραγγέλνεις” ΝΔ και σου έρχεται στο “πιάτο” Ποτάμι, Σημιτικό ΠΑΣΟΚ και ...“ολίγη από ΝΔ”! - "Ξεπλένει την Τουρκία για όσα μας έχει κάνει"
Η «γαλάζια» συντονίστρια της Ηπείρου στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ… - Οι Επιδοτήσει, η Ferrari και ο σύζυγος με τα 1,4 εκατομμύρια ευρώ!!! Και οι 3 είναι παμψηφεί ΑΘΩΟΙ
Σάλος έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ώρες με μία ακόμη «γαλάζια εμπλοκή» στο τεράστιο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ. Πρωταγωνίστρια αυτή την φορά είναι η Καλλιόπη Σεμερτζίδου, υποψήφια βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στο Νομό Κοζάνης.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η ίδια συστήνεται μέσα από τα κοινωνικά της δίκτυα ως «Συντονίστρια Κοινοτικών Πόρων και Γυναικείας Αγροτικής Επιχειρηματικότητας Ηπείρου και Ιονίων Νήσων».
Είναι άγνωστο τι ακριβώς συντόνιζε στην περιοχή, αφού επίσημα τουλάχιστον, ουδέποτε ανακοινώθηκε το παραμικρό. Είναι άγνωστο αν πρόκειται για κάποιο κομματικό διορισμό ή για κάτι περισσότερο αφού δεν καταγράφεται καμία απολύτως δραστηριότητα, πέραν από τις βόλτες στα ορεινά με την ακριβή Ferrari.
Αυτό που προκύπτει είναι ο ενεργός ρόλος που είχε στη Γραμματεία Αγροτικών Θεμάτων της Νέας Δημοκρατίας και η στενή συνεργασία με τον πρώην Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Λευτέρη Αυγενάκη.
Η Καλλιόπη Σεμερτζίδου είναι σύζυγος του Θεσσαλού αγρότη Χρήστου Μαγειρία, που ελέγχεται από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και την Ανεξάρτητη Αρχή για το Ξέπλυμα Μαύρου Χρήματος για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ και συγκεκριμένα, για παράνομες επιδοτήσεις ύψους 1.400.000 εκατομμυρίων ευρώ.
Οι δραστηριότητες της ίδιας και του συζύγου της, με τα πολυτελή αυτοκίνητα, τις μηχανές και τα ακριβά ταξίδια όπως προβάλλονται, τυγχάνουν εξαιρετικά καυστικών σχολίων στην πλατφόρμα του «Χ» από χρήστες της οποίας αναδείχθηκε το θέμα.
Παράλληλα φαίνεται ότι η κ. Σεμερτζίδου είχε ενεργό κομματικό ρόλο.. Πλήθος φωτογραφιών με υπουργούς, με τον Πρωθυπουργό, επισκέψεις στη Βουλή αλλά και ακόμη και στον… ΟΠΕΚΕΠΕ!!!
Απομένει να διευκρινιστεί αν οι επιδοτήσεις ήταν για… ωραία βοσκοτόπια στον Γράμμο ή σε άλλα βουνά!
πηγή: https://www.epiruspost.gr/i-galazia-syntonistria-tis-ipeiroy/
Ηταν ένας άνθρωπος που νόμιζε ότι ήταν "Βασιλιάς" και του άρεσε οι υπήκοοί να πεινάνε ...!! - 6 στους 10 Έλληνες δεν έχουν τα προς το ζην!!
Με συντάξεις πείνας προσπαθεί να επιβιώσει η πλειοψηφία των συνταξιούχων της χώρας μας, αναγκάζοντας πολλούς ηλικιωμένους να επιστρέψουν στην αγορά εργασίας, αντιμετωπίζοντας σκληρές συνθήκες και κινδύνους. Σύμφωνα με τα στοιχεία του συστήματος «Ήλιος», η μέση σύνταξη γήρατος, διατηρήθηκε και τον Ιούνιο σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα και συγκεκριμένα στα 843,63 ευρώ (μεικτά). Η μέση επικουρική διαμορφώθηκε στα 196,59 ευρώ και το μέσο μέρισμα στα 113,26 ευρώ, ενώ παραμένει το «χάσμα» ανάμεσα σε Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα, όσον αφορά τις νέες συντάξεις που εκδίδονται από τον ΕΦΚΑ.
Αξιοσημείωτο είναι ότι έξι στις δέκα κύριες συντάξεις γήρατος είναι κάτω από 1.000 ευρώ μεικτά.
Συνταξιούχοι αναζητούν εργασία και όχι από επιλογή
Η κυβέρνηση, που θριαμβολογεί για το υπερπλεόνασμα της οικονομίας, όπως τα 11,5 δισ. ευρώ το 2024, αρνείται να προχωρήσει σε ουσιαστικές αυξήσεις και στην επαναφορά της 13ης και 14ης σύνταξης, όπως απαιτούν οι απόμαχοι της δουλειάς.
Η πολιτική της λιτότητας και στις συντάξεις, καθιστά εξαιρετικά δύσκολη την αξιοπρεπή διαβίωση για μεγάλο μέρος των ηλικιωμένων, οι οποίοι συχνά αναγκάζονται να συνεχίζουν να εργάζονται ή να αναζητούν επιπλέον πηγές εισοδήματος για να τα βγάλουν πέρα.
Η παράταση του εργάσιμου βίου και η «ενεργός γήρανση» δεν είναι επιλογή για τους συνταξιούχους αλλά ανάγκη, που αρκετούς τους οδηγεί σε εργασιακούς χώρους που χαρακτηρίζονται από υπερεντατικοποίηση και έλλειψη μέτρων ασφαλείας με αποτέλεσμα να εκτίθενται σε σοβαρούς κινδύνους για την υγεία και τη ζωή τους.
Την ίδια ώρα, όλο και πιο συχνά εμφανίζεται στον δημόσιο διάλογο η συζήτηση για το συνταξιοδοτικό με φόντο την αναθεώρηση προς τα πάνω των ορίων ηλικίας, ελέω δημογραφικού.
Η Δανία ήδη ψήφισε, εν μέσω αντιδράσεων, σύνταξη στα 70 για τους σημερινούς 55άρηδες. Στο τέλος του 2026 αναμένονται οι αποφάσεις της ελληνικής κυβέρνησης η οποία αναμένεται να ακολουθήσει το μοντέλο Δανίας. Σημειώνεται ότι η χώρα μας έχει σήμερα το υψηλότερο όριο ηλικίας συνταξιοδότησης (67 και 62) στην Ε.Ε. μαζί τη Γαλλία, τη Δανία, και την Ιταλία.
Επιβίωση μετά τη συνταξιοδότηση – Η κατάσταση για τους ηλικιωμένους στην Ευρώπη
Γεγονός είναι επίσης, ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, το μέσο εισόδημα των ατόμων άνω των 65 ετών είναι χαμηλότερο από αυτό του συνολικού πληθυσμού, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ. Σε αρκετές περιπτώσεις, τα εισοδήματα των ηλικιωμένων πέφτουν κάτω από το 80% του εθνικού μέσου όρου, συμβάλλοντας σε σημαντικά υψηλά ποσοστά φτώχειας μεταξύ των συνταξιούχων.
Σύμφωνα το Euronews , το 66% του διαθέσιμου εισοδήματος των ατόμων άνω των 65 ετών στην Ευρώπη προέρχεται από δημόσιες παροχές, κυρίως συντάξεις και κοινωνικά επιδόματα. Το 21% προέρχεται από εργασία (είτε μερική απασχόληση ή συνέχιση εργασίας). Το 7% από χρηματοοικονομικά εισοδήματα (π.χ. προσωπικές αποταμιεύσεις) και το 6% από ιδιωτικά επαγγελματικά συνταξιοδοτικά προγράμματα.
Σε χώρες όπως Λουξεμβούργο, Αυστρία, Φινλανδία, Τσεχία, Ιταλία, Πορτογαλία και Ελλάδα, τουλάχιστον το 75% του εισοδήματος των ηλικιωμένων καλύπτεται από τις συντάξεις. Αντίθετα, σε χώρες όπως η Ελβετία (41%), Ηνωμένο Βασίλειο (42%) και Ολλανδία (43%), το ποσοστό αυτό είναι πολύ χαμηλότερο
Οι σκανδιναβικές χώρες (πλην Φινλανδίας) έχουν χαμηλότερη εξάρτηση από το κράτος: 52% στη Σουηδία, 58% σε Νορβηγία και Ισλανδία. Στην Τουρκία, υποψήφια χώρα για ένταξη στην ΕΕ, το 57% του εισοδήματος των ηλικιωμένων προέρχεται από δημόσιες παροχές.
https://www.in.gr/2025/08/03/economy/oikonomikes-eidiseis/epiviosi-syntakseis-peinas-pos-ta-vgazoun-pera-oi-syntaksiouxoi-ti-symvainei-stin-eyropi/ μετά τη συνταξιοδότηση
Οι ιδιωτικές συντάξεις παραμένουν σπάνιες. Μόλις επτά χώρες καταγράφουν τις ιδιωτικές επαγγελματικές συντάξεις ως πηγή εισοδήματος. Η Ολλανδία προηγείται με 40%, ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο (33%) και την Ελβετία (29%). Η Σουηδία (19%), η Δανία (15%), η Νορβηγία (14%) και η Γερμανία (5%) συμπληρώνουν τη λίστα.
Η συμβολή της εργασίας στο εισόδημα των ηλικιωμένων υπερβαίνει το ένα τρίτο σε πολλές χώρες, δείχνοντας την οικονομική πίεση που αντιμετωπίζουν οι συνταξιούχοι.
Από 7% στη Γαλλία, φτάνει έως 40% στη Λετονία. Υψηλά ποσοστά καταγράφονται επίσης σε Σλοβακία (36%), Λιθουανία (35%), Εσθονία και Πολωνία (34%), και Ισλανδία (32%).
Πάνω από 20% του εισοδήματος προέρχεται από εργασία στην Τουρκία (27%), την Ουγγαρία (26%), τη Σλοβενία (23%), την Ιρλανδία και την Τσεχία (22%) και στην Ελλάδα, την Πορτογαλία και την Ισπανία (20-21%).
«Οι λεβέντες δεν φοβούνται να πεθάνουν και θα φοβηθώ εγώ η παλιόγρια;» - Καλλιόπη Αβραάμ η Ηρωίδα Γιαγιά της ΕΛΔΥΚ - Σκοτώθηκε δίπλα στα παλικάρια της για την Ελλάδα - ΑΘΑΝΑΤΗ
Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που αισθάνονται το κάλεσμα της Μοίρας και τραβούν εμπρός. Δεν το αποφεύγουν το επιζητούν για ένα μεράκι, για μια αγάπη, για μια ιδέα. Για την 78χρονη, το 1974, Καλλιόπη Αβραάμ η Ελλάδα ήταν όλα τα παραπάνω μαζί. Για αυτό η ηρωική γιαγιά αποφάσισε να πεθάνει δίπλα στα παλικάρια της ΕΛΔΥΚ αψηφώντας τους υβριστές κάθε ήθους.
Πρωθυπουργός: - Έχουμε τα εργαλεία για αυξήσεις τόσο στα εισοδήματα των εργαζόμενων, όσο και στα έσοδα του κράτους!!
Kyriakos Mitsotakis
Σάββατο 2 Αυγούστου 2025
1342/2023 πιλοτική απόφαση του Α΄ Τμήματος του ΣτΕ - ΟΧΙ ΜΟΝΟ δεν έβαλε "ταφόπλακα" στα αναδρομικά αλλά τα ΙΣΧΥΡΟΠΟΊΗΣΕ κιόλας! - Οι δικαιούχοι
1. Καμμιά απολύτως κυβέρνηση δεν μπορεί να ακυρώσει, για τα αναδρομικά, τις τελεσίδικες αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας και του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Η Απόφαση
του ΣτΕ A΄ 7μελές 1342/2023:
Προδικαστικό ερώτημα
Διοικ. Πρωτ. Αθηνών. Αγωγή συνταξιούχων Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π. με την οποία ζητείται αποζημίωση για μη καταβολή περικοπέντων από την επικουρική σύνταξή τους, δυνάμει υποπαρ. ΙΑ6 παρ. ΙΑ άρ. πρώτου ν. 4093/2012, δώρων εορτών και επιδόματος αδείας για τον μετά την ισχύ του ν. 4387/2016 χρόνο.
ΣτΕ Α΄ 7μελές. 1342/2023
Πρόεδρος: Σπ. Χρυσικοπούλου, Αντιπρόεδρος
Εισηγητής: Ν. Σκαρβέλης, Σύμβουλος
Δεν καταβάλλονται, στο πλαίσιο των ρυθμίσεων του συνταξιοδοτικού συστήματος του ν. 4387/2016, τα δώρα εορτών Χριστουγέννων και Πάσχα και το επίδομα αδείας που είχαν καταργηθεί με το άρ. πρώτο παρ. ΙΑ υποπαρ. ΙΑ.6 του ν. 4093/2012 και των οποίων η κατάργηση κρίθηκε αντισυνταγματική με τις Σ.τ.Ε. 2287-2288/2015 Ολομ.
Δεν υφίσταται αγώγιμη αξίωση για τις παροχές αυτές για τον μετά την 12/5/2016 χρόνο, ανεξάρτητα από το ακυρωτικό αποτέλεσμα των 1889-1991/2019 αποφάσεων του Σ.τ.Ε.
Με την 1342/2023 απόφαση του Α΄ Τμ. (7μελούς), εκδοθείσα επί προδικαστικού ερωτήματος του Διοικ. Πρωτ. Αθηνών που διατυπώθηκε σε δίκη επί αγωγής συνταξιούχων επικουρικής σύνταξης, απαντήθηκε ότι οι συνταξιοδοτικές παροχές των δώρων εορτών Χριστουγέννων και Πάσχα και του επιδόματος αδείας που καταβάλλονταν από τα ταμεία επικουρικής ασφάλισης έως 31/12/2012 και οι οποίες καταργήθηκαν από 1.1.2013 με το άρ. πρώτο παρ. ΙΑ υποπαρ. ΙΑ.6 περ. 3 του ν. 4093/2012, η δε κατάργησή τους κρίθηκε αντισυνταγματική με τη 2287/2015 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, δεν προβλέπονται υπό το νέο ασφαλιστικό σύστημα του ν. 4387/2016 από 12.5.2016 και εφεξής ούτε καταβάλλονται κατά τον, κατά τις διατάξεις του νόμου αυτού, επανυπολογισμό των συντάξεων των παλαιών συνταξιούχων.
Περαιτέρω, το ακυρωτικό αποτέλεσμα των 1889-1891/2019 αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας δεν επάγεται (προκύπτει) ως συνέπεια να καθίστανται αγώγιμες αξιώσεις κατά του Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π. (ήδη e-Ε.Φ.Κ.Α.) των παλαιών συνταξιούχων για την καταβολή αποζημίωσης ισόποσης με το επίδομα αδείας και τα δώρα εορτών για τον μετά την ισχύ του ν. 4387/2016 χρόνο, ανεξάρτητα αν οι αξιώσεις αυτές επιδιώκονται με αγωγές ασκηθείσες πριν ή μετά τις 4.10.2019.
Ειδικότερα, με την απόφαση αυτήν έγινε δεκτό ότι:
I. Στον ν. 4387/2016 προβλέπεται ότι το ποσό της κύριας σύνταξης καταβάλλεται «ανά μήνα» (άρ. 2 παρ. 4), χωρίς καμία περαιτέρω πρόβλεψη για καταβολή ετήσιων παροχών, όπως ήταν τα δώρα εορτών Χριστουγέννων και Πάσχα και το επίδομα αδείας που είχαν καταργηθεί με το άρ. πρώτο παρ. ΙΑ υποπαρ. ΙΑ6 του ν. 4093/2012 και των οποίων η κατάργηση κρίθηκε αντισυνταγματική με τις Σ.τ.Ε. 2287-2288/2015 Ολομ., με συνέπεια οι παροχές αυτές να μην διατηρήθηκαν στο πλαίσιο του συνταξιοδοτικού συστήματος απονομής κύριων συντάξεων του ν. 4387/2016 και να μην καταβάλλονται για τον μετά την ισχύ του νόμου αυτού (12.5.2016) χρόνο.
Άλλωστε, όπου ο νομοθέτης θέλησε να διατηρήσει ή να προβλέψει την καταβολή παροχών ή επιδομάτων, όρισε τούτο ρητώς. Περαιτέρω, με το άρθρο 96 του ν. 4387/2016 μεταβλήθηκε εκ βάθρων και το σύστημα υπολογισμού των επικουρικών συντάξεων, ομοίως χωρίς την πρόβλεψη καταβολής των αντισυνταγματικώς καταργηθέντων με την υποπαρ. ΙΑ.6 της παρ. ΙΑ του άρ. πρώτου του ν. 4093/2012 δώρων εορτών και επιδομάτων αδείας.
Αντίθετα μάλιστα, στην παρ. 5 του εν λόγω άρ. 96 περιέχεται ρητή πρόβλεψη για το ότι από την έναρξη ισχύος του ν. 4387/2016 το Ε.Τ.Ε.Α. (μετονομασθέν με τον ίδιο νόμο σε Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.) χορηγεί «αποκλειστικά» την επικουρική σύνταξη όπως ρυθμίζεται με τις διατάξεις του άρθρου αυτού και καταργείται κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη.
Επομένως, τα δώρα εορτών και το επίδομα αδείας που καταβάλλονταν επί των επικουρικών συντάξεων, πέραν του ότι δεν προβλέπονται στο σύστημα ρυθμίσεων του ν. 4387/2016, καταργήθηκαν, πάντως, και ρητώς με την παρ. 5 του άρ. 96 του νόμου αυτού.
Η μη χορήγηση των ως άνω παροχών στα πλαίσια του εισαχθέντος με τον ν. 4387/2016 συνταξιοδοτικού συστήματος είναι συμβατή με το ότι ο νόμος αυτός θεσπίστηκε σε συνέχεια των δεσμεύσεων τις οποίες ανέλαβε η Ελληνική Δημοκρατία με τους ν. 4334/2015 και 4336/2015 και, κατά την αιτιολογική έκθεση αυτού, ενσωματώνει όλες τις προβλέψεις του ν. 4336/2015.
Οι παροχές των δώρων εορτών και του επιδόματος αδείας, ενόψει του τακτικού τους χαρακτήρα και του ότι υπολογίζονταν παγίως σε άμεση συνάρτηση με το ύψος της κύριας ή επικουρικής, κατά περίπτωση, σύνταξης και υπό την αυτονόητη προϋπόθεση της καταβολής της σύνταξης αυτής στον δικαιούχο, συνιστούσαν τμήμα της σύνταξης και δεν είχαν αυτοτελή σε σχέση με αυτήν χαρακτήρα, ανεξαρτήτως εάν προβλέπονταν από χωριστές διατάξεις και καταβάλλονταν σε συγκεκριμένες περιόδους του έτους.
Εξ αυτού δε του λόγου, στο μέτρο που οι εν λόγω παροχές δεν καταργήθηκαν με την παρ. ΙΑ του άρ. πρώτου του ν. 4093/2012, δηλ. για τους λαμβάνοντες το εξωιδρυματικό επίδομα των παρ. 1 και 2 του άρ. 42 του ν. 1140/1981, προβλέφθηκε ο επιμερισμός τους σε δωδεκάμηνη βάση και η προσαύξηση με το επιμεριστικώς αναλογούν ποσό της εκάστοτε μηνιαίας σύνταξης.
Ενόψει δε του ότι οι εν λόγω παροχές δεν είχαν αυτοτελή σε σχέση με τη σύνταξη χαρακτήρα, δεν μπορεί, κατά το μέρος που χορηγούνταν επί των επικουρικών συντάξεων, να συναχθεί ότι δεν καταργήθηκαν με την παρ. 5 του άρ. 96 του ν. 4387/2016 κατ’ αναλογία όσων έχουν κριθεί για την πρόσθετη συνταξιοδοτική παροχή των συνταξιούχων τελωνειακών υπαλλήλων που προβλέφθηκε στο άρ. 17 του ν. 2676/1999 λόγω της καταβολής σε αυτούς δικαιωμάτων εκτέλεσης τελωνειακών εργασιών (ΔΕΤΕ).
Επί πλέον, όσον αφορά τον προβλεπόμενο από τις διατάξεις του ν. 4387/2016 επανυπολογισμό των ήδη καταβαλλόμενων κύριων και επικουρικών συντάξεων, ο νομοθέτης, κατά τα κριθέντα με τις Σ.τ.Ε. 1890 -1891/2019 Ολομ., υιοθέτησε, θεμιτώς από συνταγματική άποψη, τις περικοπές που είχαν προβλεφθεί με τους ν. 4051/2012 και 4093/2012, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και οι περικοπές, με την περ. 3 της υποπαρ. ΙΑ.6 της παρ. ΙΑ του άρ. πρώτου του ν. 4093/2012, των δώρων εορτών και του επιδόματος αδείας.
Κατ’ ακολουθία, η μη πρόβλεψη καταβολής των περικοπέντων με τις διατάξεις του ν. 4093/2012 δώρων εορτών και επιδόματος αδείας στα πλαίσια του προβλεπόμενου από τις διατάξεις του ν. 4387/2016 επανυπολογισμού των συντάξεων των παλαιών συνταξιούχων δεν παραβιάζει τις συνταγματικές αρχές της προστασίας της αξίας του ανθρώπου, της ισότητας στα δημόσια βάρη, της αναλογικότητας και της κοινωνικής αλληλεγγύης, το συνταγματικό δικαίωμα στην κοινωνική ασφάλιση, καθώς επίσης και το δικαίωμα των συνταξιούχων αυτών στην περιουσία τους κατά το άρ. 1 του Π.Π.Π. της Ε.Σ.Δ.Α., καθόσον μάλιστα από τις ανωτέρω διατάξεις δεν κατοχυρώνεται δικαίωμα σε σύνταξη ορισμένου ύψους, η εν προκειμένω δε σχετική επιλογή του νομοθέτη για μη καταβολή των παροχών αυτών δικαιολογείται από λόγους γενικού συμφέροντος, στους οποίους περιλαμβάνεται η εξασφάλιση της βιωσιμότητας του κοινωνικοασφαλιστικού συστήματος.
IΙ. Τα γενόμενα κατά τα ανωτέρω δεκτά σχετικά με τη μη καταβολή δώρων εορτών και επιδόματος αδείας επί των συντάξεων μετά την ισχύ του ν. 4387/2016 δεν διαφοροποιούνται ενόψει της διαπιστωθείσας με τις Σ.τ.Ε. 1889-1891/2019 Ολομ. αντισυνταγματικότητας των διατάξεων των άρ. 8 και 96 του ν. 4387/2016 και της ακύρωσης με τις αποφάσεις αυτές των προσβληθεισών στις οικείες δίκες κανονιστικών πράξεων, αφού η εν λόγω κρίση για την αντισυνταγματικότητα των διατάξεων αυτών δεν σχετίζεται με την καταβολή ή μη των ως άνω παροχών.
Τούτο δε ανεξαρτήτως του ότι στα πλαίσια της επιχειρηθείσας συμμόρφωσης του νομοθέτη προς τα κριθέντα με τις εν λόγω αποφάσεις της Ολομέλειας του Δικαστηρίου, θεσπίστηκε ο ν. 4670/2020, με τον οποίο, μεταξύ άλλων, αντικαταστάθηκαν οι διατάξεις των άρ. 8, 14, 33 και 96 του ν. 4387/2016.
Περαιτέρω, το ακυρωτικό αποτέλεσμα των Σ.τ.Ε. 1889-1891/2019 Ολομ., εκτεινόμενο στον μετά την 4.10.2019 χρόνο, δεν ανατρέπει τα θεμελιακά ερείσματα του ασφαλιστικού συστήματος ούτε επάγεται (προκύπτει) ως συνέπεια να καθίστανται αγώγιμες αξιώσεις συνταξιούχων που ανάγονται στον μετά την ισχύ του ν. 4387/2016 χρόνο για παροχές οι οποίες, θεμιτώς από συνταγματική άποψη, δεν προβλέπονται στο πλαίσιο του νόμου αυτού.
Αντίθετα, ο ορισμός ως χρόνου έναρξης του εν λόγω ακυρωτικού αποτελέσματος της ημερομηνίας αυτής, στοχεύοντας στη βιωσιμότητα των ασφαλιστικών οργανισμών και στη διατήρηση της οικονομικής δυνατότητάς τους να ανταποκρίνονται στη συνταγματική υποχρέωση της Πολιτείας να παρέχει στους ασφαλισμένους επαρκείς ασφαλιστικές παροχές, διασφαλίζει τα εν λόγω ερείσματα.
2 Αυγούστου 1943 - ΕΑΜ-ΕΛΑΣ συνεργάζεται με τους Αλβανούς για να εκτελέσουν 27 Βορειοηπειρώτες
Βόρειος Ήπειρος: 2 Αυγούστου 1943 - Η Σφαγή της Γλύνας - Όταν το ΕΑΜ, συνεργαζόταν με τους Ιταλούς φασίστες και τους αλβανούς εθνικιστές (μπαλίστες) για να εξοντώνει τα παλικάρια του ΜΑΒΗ ( Μέτωπο Απελευθέρωσης Βορείου Ηπείρου)
- Ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά των Ελλήνων Βορειοηπειρωτών.
- Οι μπαλίστες με τη βοήθεια των ιταλοφασίστων κατακτητών εκτελούν 27 άνδρες του χωριού.
- Το χωριό είχε ανοιχτά τάσεις ενάντια στις τότε κομμουνιστικές ομάδες.
- Πέπλο μυστηρίου σκεπάζει ακόμα μερικές πτυχές του εγκλήματος.
- Σ' αυτήν την τόσο μεγάλης σημασίας επέτειο θα πρέπει να έχουμε παλλαϊκή συμμετοχή και να επενθυμείται όχι μόνο την ημέρα αυτή.
Ενώ στις 5 Αυγούστου 1943 το ΕΑΜ μας κάλεσε σε μία συγκέντρωση στο Ορεινό Πωγωνίου (Ελλάδα). Δύο επιτετραμένοι της Πανηπειρωτικής Επιτροπής (Αλέκος Τσάτης και Αλέξης Γιάνναρης), όχι μόνο δεν πόνεσαν που κλέγαμε, αλλά χλεύαζαν! Ας είναι αιωνία η μνήμη τους. Έτσι χτυπήθηκε ο εθνικισμός και επικράτησαν οι πέντε κομμουνιστές στα 50 χωριά μας...