Τρίτη 3 Αυγούστου 2021

Ελληνοτουρκικά: Σε παράκρουση ο Ερντογάν: "Οι πυρκαγιές δεν προκλήθηκαν από σύμπτωση ή αμέλεια" - "Το κράτος αντιμετωπίζει μια σοβαρή τρομοκρατία Ελλάδας-PKK"


 



Το καθεστώς Erdogan διαδίδει θεωρίες συνομωσίας τις πιο ντελιριώδεις για την αιτία των μεγάλων πυρκαγιών που ασταμάτητα καταστρέφουν την Τουρκία τα δάση της και τα τουριστικά θέρετρά της : – «τρομοκρατία ελληνο-PKK». – «Μέθοδος πολέμου αλά USΑ για να πληγεί ο τουρισμός». – «Μυστική συγκέντρωση μεταξύ Σύρων πρακτόρων , PKK, DHKP-C et Acilciler (ομάδα φιλο-Assad)»

Eιδικότερα ο ε.α αντιναύαρχος Cihat Yaycı για τις πυρκαγιές: Δεν υπάρχει αμέλεια, το κράτος αντιμετωπίζει την τρομοκρατία Ελλάδας-PKK κι αυτά στην φιλοκυβερνητική εφημερίδα Yeni Safak.
Ο Cihat Yaycı, ο οποίος ήταν καλεσμένος της ζωντανής μετάδοσης του TVNET, έκανε δηλώσεις σχετικά με τις πυρκαγιές σε δάση σε πολλές πόλεις της Ανατολίας. Εκφράζοντας ότι οι πυρκαγιές δεν προκλήθηκαν από σύμπτωση ή αμέλεια, ο Yaycı είπε: “Υπάρχει πρόθεση εδώ. Το κράτος αντιμετωπίζει μια σοβαρή τρομοκρατία Ελλάδας-PKK”είπε.

dimpenews.com

"Κarma is a bitch" – Αθλιότητες από τον βουλευτή Μαμουλάκη για φωτιά σε Βαρυμπόμπη και… Μάτι


 Σε μια απίστευτα εξοργιστική δήλωση προχώρησε ο Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και βουλευτής Ηρακλείου, Χάρης Μαμουλάκης, σχολιάζοντας την καταστροφική πυρκαγιά στην Βαρυμπόμπη ξεφεύγοντας από τα όρια.

«Η Βαρυμπόμπη φλέγεται και μία ανίκανη κυβέρνηση Μητσοτάκη αμήχανα παρακολουθεί. Τα Canadiar καρφωμένα για ώρες στην Σκύρο και ο Συνολάκη εξαφανισμένος με silver alert. Τυμβωρύχοι στο Μάτι, μοιραίοι στην Βαρυμπόμπη. Karma is a bitch ( Το κάρμα είναι σκύλα) έγραψε χαρακτηριστικά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. 

Μετά τον σάλο που προκάλεσε η ανάρτησή του, ο Χάρης Μαμουλάκης κατέβασε το σχετικό tweet γράφοντας:

«Η προηγούμενη ανάρτηση ήταν ατυχής ως προς το Karma is a bitch. Κυβερνητικές ευθύνες υπάρχουν, αυτή τη στιγμή όμως, προέχει η προστασία της ζωής κ των περιουσιών των πολιτών. Βρισκόμαστε στο πλευρό τους, στο πλευρό όσων δίνουν τη μάχη με τις φλόγες. Τα υπόλοιπα στην ώρα τους».

Η αναρτήσεις του προκάλεσαν κύμα οργής με τους χρήστες του Twitter να του «επιτίθενται».

«600 χιλιόμετρα μακριά είμαι και κλαίω για όλο αυτό.. και εσύ τι προσπαθείς να σώσεις….. Δυστυχώς σε πληρώνουμε… Παραίτηση εδώ και τώρα.. εάν θες να λέγεσαι άνθρωπος…» έγραψε ένας κάτω από την… απολογητική του ανάρτηση.

«Σε έχουν ψηφίσει εσένα δηλαδή ε; Να σε χαίρονται… Βουλευτής που χαίρεται βλέποντας να καταστρέφονται περιουσίες, να χάνονται ολόκληρες εκτάσεις δάσους που θα κάνουν μισό αιώνα για να ξαναγίνουν όπως πριν. Ντροπή σου!» απάντησε ένας άλλος.

«Παρακαλάνε για νέα τραγωδία παρακαλάνε για νεκρούς αλλά κ πάλι κουβά θα πάνε. Το είδα σε τοιχο (αμα το κάρμα είναι κ παραλια. (δεν το έσωσες που το κατέβασες, δείχνει ότι δεν έχεις αντοχη στην πίεση,, άρα παρορμητικά θα πάρεις λάθος απόφαση Αν αναλάβεις ποστο».




ΠΗΓΉ:https://www.in.gr/2021/08/03/politics/kommata/karma-bitch-athliotites-apo-ton-vouleyti-tou-syriza-mamoulaki-gia-fotia-se-varympompi-kai-mati/

ΓΕΕΘΑ: Προσλήψεις Στρατιωτικού Προσωπικού (ΟΒΑ)


 

Το ΓΕΕΘΑ ενημερώνει ότι έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες διαδικασίες για την προκήρυξη πρόσληψης Οπλιτών Βραχείας Ανακατάταξης (ΟΒΑ), στους τρεις Κλάδους των Ενόπλων Δυνάμεων για το έτος 2021.

Για την πλήρωση 779 θέσεων ΟΒΑ στο Στρατό Ξηράς, δείτε την προκήρυξη εδώ

Για την πλήρωση 200 θέσεων ΟΒΑ στο Πολεμικό Ναυτικό, δείτε την προκήρυξη εδώ

Για την πλήρωση 201 θέσεων ΟΒΑ στην Πολεμική Αεροπορία, δείτε την προκήρυξη εδώ

Ανέγερση Μνημείο Πεσόντων στις μάχες του Έπους του 1940, στο ηρωικό Καλπάκι.


 

Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Αλκιβιάδης Στεφανής παρέστη, σήμερα, Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021, στην τελετή υπογραφής σύμβασης μεταξύ της Βουλής των Ελλήνων και του Δήμου Πωγωνίου, σχετικά με τη χρηματοδότηση της ανέγερσης Μνημείου Πεσόντων στις μάχες του Έπους του 1940, στο ηρωικό Καλπάκι.

Τη Σύμβαση υπέγραψαν ο Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων κ. Κωνσταντίνος Τασούλας και ο Δήμαρχος Πωγωνίου κ. Κωνσταντίνος Καψάλης. Παρών ήταν επίσης, ο Πρόεδρος του Σωματείου Συγγενών Πεσόντων του Έπους του 1940, πρώην Αντιπρόεδρος της Βουλής και Υπουργός κ. Γεώργιος Σούρλας.

Η Βουλή θα προσφέρει για την υλοποίηση του έργου 600.000 ευρώ. Το έργο έχει αναλάβει να μελετήσει και να υλοποιήσει ο Δήμος Πωγωνίου σε συνεργασία με το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Η ανέγερση του Μνημείου εντάσσεται στην ευρύτερη ενότητα του ιστορικού Πάρκου που θα δημιουργηθεί στο Καλπάκι με την ανακαίνιση και τον εκσυγχρονισμό του υπάρχοντος Στρατιωτικού Μουσείου και με την ανάδειξη των σημείων όπου έγιναν οι μάχες του Ελληνοϊταλικού Πολέμου.

Στην τοποθέτησή του, ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας δήλωσε πως το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και το Υπουργείο Τουρισμού, υπέγραψε ένα μνημόνιο συνεργασίας μέσα από το οποίο αναδεικνύεται ο ιστορικός τουρισμός.

«Θέλουμε να εντάξουμε στο γενικότερο προϊόν του τουρισμού στη χώρα μας την απόδοση φόρου τιμής και από τους Έλληνες, αλλά και από τους επισκέπτες που έρχονται στην Ελλάδα στα πεδία των μαχών και στα μνημεία. Ένα από τα έργα είναι αυτό που θα υλοποιήσουμε στο Καλπάκι», υπογράμμισε.

Όπως τόνισε, «τώρα γίνεται μια ολοκληρωμένη προσπάθεια, ένα συνολικό πάρκο στο οποίο θα προστεθούν τα ονόματα των 14.000 Αξιωματικών και Οπλιτών, οι οποίοι εξακολουθούν να θεωρούνται παράδειγμα και πρότυπο ηρωισμού. Αποτελούν για τις Ένοπλες Δυνάμεις ένα φωτεινό παράδειγμα που αναζωογονεί την αγάπη μας για την Πατρίδα»

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2021

Η απάντηση του προέδρου του ΔΣ/ Ε.Α.Α.Σ στον Απτχο (Ι) ε.α. Π. Δημητριάδη, μέλος του ΔΣ /Ε.Α.Α.Α: Ιδιαίτερα απρεπή τα υπονοούμενα για τους ΥΦΕΘΑ και Α/ΓΕΕΘΑ - Το ΜΤΣ δεν έχει πλέον κανένα οικονομικό πρόβλημα - Έλαβε δάνειο και όχι χρηματική δωρεά

 


Κύριε Πτέραρχε, 

σε πρόσφατη επιστολή σας, η οποία δημοσιεύεται στην παρούσα “Εθνική Ηχώ”, όπως το ζητήσατε, προσπαθείτε να επιχειρηματολογήσετε για το άρθρο μου στο φύλλο του Ιουνίου επί του θέματος και στο οποίο διατύπωνα θέσεις προσωπικές και της Ε.Α.Α.Σ. υποχρεώνοντάς με να απαντήσωμε την παρούσα. 

Χαίρομαι για αυτή την ευκαιρία που μου δίνετε, καθόσον πιστεύω ότι ο ευπρεπής δημόσιος διάλογος προάγει την ενημέρωση, μπορεί να υπηρετήσει την αλήθεια και ευνοεί την ανάπτυξη των συνεκτικών δεσμών μιας κοινωνίας και σίγουρα μεταξύ των συναδέλφων “εν όπλοις”. 

Επιτρέψτε μου κατ’ αρχήν την γενική παρατήρηση επί του τίτλου της επιστολής σας “… για την ανακατανομή των πόρων των Μετοχικών Ταμείων”. 

Ουδείς ζήτησε ανακατανομή πόρων των Μετοχικών Ταμείων (ΜΤ). Ζητούμε αναλογική κατανομή πόρων από μελλοντικά εξοπλιστικά προγράμματα των Ενόπλων Δυνάμεων (ΕΔ).Η διαφορά είναι τεράστια και φαντάζομαι κάθε καλόπιστος αναγνώστης μπορεί να την αναγνωρίσει. 

Στην 2η παράγραφό σας αναφέρεστε σε ερώτηση “… στη ΒτΕ από τον κ Βελόπουλο προς τους κ.κ ΥΕΘΑ και Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών με αριθ. πρωτ. 2260 έχοντας συνημμένη επιστολή της Ε.Α.Α.Σ..

Στην επιστολή της η Ε.Α.Α.Σ. υποστήριζε ότι η κατανομή των κοινωνικών πόρων πρέπει να γίνεται με αναλογικό τρόπο,…”. 

Από έρευνά μας προέκυψε ότι η ερώτηση του κ. Βελόπουλου είναι η 2261και όχι η 2260.Ο κ. Βελόπουλος δεν αναφέρεται στο θέμα που εσείς παρουσιάζετε, αλλά με θέμα “Αίτημα των αποστράτων αξιωματικών για παύση των κρατήσεων στα μερίσματα του Μετοχικού Ταμείου Στρατού” καλεί τους κκ Υπουργούς να εξετάσουν την επιστολή μας και να αποφανθούν σχετικά. 

Η επιστολή στην οποία αναφέρεστε δεν είχε αποδέκτη τον κ. βουλευτή. Δεν γνωρίζω για τον τρόπο πληροφόρησής του γι’ αυτήν και τον ευχαριστούμε για την πρωτοβουλία του ανάδειξης των θεμάτων που η επιστολή μας θίγει. Η συγκεκριμένη επιστολή, που έχει κοινοποιηθεί στην “Εθνική Ηχώ” του Μαρτίου στη σελίδα 3, όπως θα διαπιστώσουν οι αναγνώστες μας, έχει ως θέμα τις κρατήσεις στα Μερίσματα του ΜΤΣ κατ’ επιταγήτουΝ.4093/2012,που έχει κριθεί αντισυνταγματική και επιβάλλεται να καταργηθεί και αποδέκτες της είναι οι κκ Υπουργοί Εθνικής Αμύνης και Προστασίας του Πολίτη. Στο πλαίσιο γενικότερων προτάσεων για τη θεσμοθέτηση μέτρων αύξησης των εσόδων του ΜΤΣ παρεμπιπτόντως, και όχι κυρίως, όπως υπονοείτε, τίθεται το εν λόγω θέμα. 

Στην 3η παράγραφο αναφέρετε ότι “Στην πράξη ο Α.Ν 2141/39 του Μεταξά καταργήθηκε με τον ν 3981/59 …”. Κάθε νόμος καταργείται με νεότερο και είναι του Κράτους και όχι του “Μεταξά”. Με την κατάργησή του από νεότερο νόμο δεν χάνει την αξία του ως νομικού κειμένου και δεν καταργούνται τα έννομα αποτελέσματα που έχει ήδη παράξει. Θεωρώ, λοιπόν, λάθος να γίνεται έμμεση προσπάθεια πολιτικής απαξίωσης ΑΝ 2141/39 με τον πολιτικό χαρακτηρισμό του ως “Μεταξικού”. 

Για την καλύτερη, όμως, ενημέρωση όλων μας και επειδή αφιερώνετε ξεχωριστή παράγραφο για την αναφορά των σχετικών νόμων επιτρέψτε μου να προβώ και σε μια αξιολόγησή τους, ήτοι: 

του ΑΝ 2141/1939 (ΦΕΚ Α’ 538/12 Δεκ 1939) “Περί ενιαίων Κρατήσεων υπέρ Μετοχικών Ταμείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας” και του ΝΔ 3981/1959 (ΦΕΚ Α’ 193, 21 Σεπ 1959) “Περί τροποποιήσεως και συμπληρώσεως της περί Μετοχικού Ταμείου Βασιλικής Αεροπορίας (Μ.Τ.Β.Α.) Νομοθεσίας: 

Ο πρώτος είναι λιτός, περιεκτικός, διαπνέεται από διακλαδικό πνεύμα και ενιαία αντίληψη για όλους τους συναδέλφους των Ενόπλων Δυνάμεων, μέσα σε μισή σελίδα έχει 3 μόνον άρθρα στα οποία αναφέρονται ενοποιητικά και στα τρία ΜΤ, παράγει ουσιαστική πολιτική και στο Άρθρο 2 σε 3 παραγράφους ορίζει απλά ότι: 

    Στην παράγραφο 1: “… οι κρατήσεις που προβλέπονται υπό των νομοθεσιών των Μετοχικών Ταμείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας … αποτελούν πρόσοδο του Κράτους, ήτις διατίθεται υπ΄ αυτού ως κοινός πόρος των Μετοχικών Ταμείων Στρατού, Βασιλικού Ναυτικού και Βασιλικής Αεροπορίας”. 

    Στην παράγραφο 2: “Το προϊόν της κρατήσεως αυτής κατανέμεται υπό του Υπουργού των Οικονομικών εις τα ως άνω Μετοχικά Ταμεία με βάση την συνολικήν δύναμιν των εν ενεργεία και αποστρατεία Αξιωματικών, Ανθυπασπιστών και Οπλιτών και ορφανικών οικογενειών αυτών και των τούτοις εξομοιουμένων μετόχων και μερισματούχων εκάστου τούτων”. 

Ο δεύτερος μέσα σε 8 άρθρα πολλών σελίδων προβαίνει σε δεκάδες τροποποιήσεις της ισχύουσας νομοθεσίας περί του Μ.Τ.Β.Α. και στο άρθρο 7,8 παραγράφων, ασχολείται με διάφορα θέματα, όπως ο Κανονισμός Εσωτερικής λειτουργίας του Ταμείου, του προσωπικού του, των καταβολών για το ΙΚΑ, για τα Διοικητικά Συμβούλια οργανισμών στους οποίους το ΜΤ συμμετέχει, για προμήθειες και δαπάνες του Ταμείου, για την επεξήγηση χορήγησης αρτίου και ελαττωμένου μερίσματος στους μερισματούχους του, τον Α.Ο.Ο.Α κ.λ.π. Και μέσα σε όλα αυτά στην παράγραφο 7 αίφνης προβαίνει σε ουσιωδέστατη τροποποίηση πολιτικής αντιμετώπισης των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων προβλέποντας: 

“Το άρθρον 2 του Α.Ν. 2141/1939 “περί καθορισμού ενιαίων κρατήσεων υπέρ Μ.Τ.Σ., Μ.Τ.Β.Ν. και Μ.Τ.Β.Α., καταργείται, της υπό τούτου καθορισθείσης κρατήσεως εκ 4% ενεργουμένης και περιερχομένης από της πρώτης του επομένου μηνός καθ’ ον ο παρών Νόμος δημοσιευθήσεται δια της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως … υπέρ του οικείου Ταμείου ως ίδιος εκάστου πόρος…” 

Η εισηγητική έκθεση αυτού του νόμου δεν διαφωτίζει για την αναγκαιότητα μιας τέτοιας αλλαγής, γεγονός που επιτρέπει την αντίληψη ότι δυστυχώς επικράτησαν για άλλη μια φορά μικροπολιτικές σκοπιμότητες και κλαδικές διασπαστικές νοοτροπίες. 

Από απλή σύγκριση των ανωτέρω δύο νόμων γίνεται αντιληπτή η ουσιαστική μας θέση και το επιχείρημα για την επαναφορά σε ισχύ της ορθής πολιτικής αντιμετώπισης των στελεχών των Ε.Δ. που προβλεπόταν στο παλιό νομοθέτημα, τον Α.Ν. 2141/1939, όχι διότι μας συμφέρει, αλλά διότι: 

παραγάγει δικαιότερη πολιτική κατανομής πόρων στα στελέχη των Ε.Δ. και 

προάγει ορθή διακλαδική νοοτροπία σε όλους. 

Στις ακόλουθες παραγράφους αναφέρεστε με λιβελογραφικό τρόπο, που αρνούμαι να παρακολουθήσω, σε παλαιές υποθέσεις του ΜΤΣ για τις οποίες έχει αποφανθεί η δικαιοσύνη και έχουν δρομολογηθεί οι απαραίτητες διοικητικές και οικονομικές πράξεις τακτοποίησης των οποιονδήποτε εκκρεμοτήτων.

Ο Πρόεδρος της Ε.Α.Α.Σ., κύριε, δεν λογοδοτεί και δεν έχει καμμία δουλειά να δικαιολογήσει ή μή όλα τα αναφερόμενα για την οικονομική πορεία του ΜΤΣ ή της Γενικής Τράπεζας, θέματα παντελώς άσχετα με το εν λόγω θέμα. Η παράθεση τόσων και τέτοιων ερωτημάτων γίνεται μάλλον για τον αποπροσανατολισμό της συζήτησης και σαφώς δεν παρασύρομαι σε τέτοια ατραπό. 

Επειδή όμως αναφέρονται και κάποια ανακριβή στοιχεία είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω, μετά από συνεργασία με τον κ. Γενικό Διευθυντή του ΜΤΣ ότι: 

Το ΜΤΣ δεν οφείλει κανένα ποσό στην Ε.Α.Α.Σ

Οι μέτοχοι ΜΤΣ (εν ενεργεία), έχουν πλέον κράτηση 5%(από 2013 αν θυμάμαι) επί των αποδοχών τους, ενώ οι μέτοχοι ΜΤΝ-ΜΤΑ έχουν 4%, για να αντιμετωπίσει τα κατά πολύ λιγότερα αναλογικά έσοδα σε σχέση με τα άλλα δυο ΜΤ.(ΣΟΣ ΣΟΣ) 

Δεν υπήρξε ποτέ χρηματική δωρεά ή κρατική επιχορήγηση. Υπήρξε δάνειο για ρύθμιση χρέους, με αποπληρωμή το 2032 και με την υποχρέωση εξόφλησης ανειλημμένων υποχρεώσεων για τα ΒΟΕΑ.(ΣΟΣ ΣΟΣ)

 Αποπληρώνει κανονικά το δάνειο από το Υπουργείο Οικονομικών. 

Το ΜΤΣ έχει διαθέσει ΒΟΕΑ για την ικανοποίηση αιτήσεων δικαιούχων μέχρι και τον Μάρτιο του 2021 και συνεχίζει κανονικά την ικανοποίηση των υποβαλλομένων αιτήσεων. 

Διαθέτει το μείζον του δικαιουμένου ΒΟΕΑ, ως προκαταβολή, προς το παρόν, εν αναμονή νομοθετικής ρύθμισης που αφορά στην διασύνδεση του νέου μισθολογίου των στρατιωτικών με το διατιθέμενο μέρισμα. 

Το Μετοχικό Ταμείο Στρατού δεν έχει πλέον κανένα οικονομικό πρόβλημα έχοντας πραγματοποιήσει συνολικά από το έτος 2011 σταδιακά 63% μείωση του μερίσματος, χωρίς να προβεί σε οποιαδήποτε αύξηση, όπως οι άλλοι δυο Κλάδοι του Ναυτικού και της Αεροπορίας. 

Μετά την εφαρμογή των Ν. 4146/2013 και Ν. 4284/2014 και τις μειώσεις των μερισμάτων του ΜΤΣ, δημιουργήθηκε την 31/12/2016 το αναγκαίο αποθεματικό. Έτσι η εξυγίανση έχει ολοκληρωθεί, από το 2017. 

Έχει ήδη αποκαταστήσει την διαγραφή ζημίας που πραγματοποίησε το έτος 2018 κατά 50%, μέσα σε 3 έτη, και συνεχίζει διαθέτοντας χαμηλά μερίσματα και κάνοντας χρηστή διαχείριση των προκυπτόντων πλεονασμάτων που παρουσιάζονται στους ετήσιους απολογισμούς του. 

Τέλος, επειδή γίνονται συνεχώς αναφορές για την δωρεάν επιχορήγηση του ΜΤΣ το έτος 2013,θα πρέπει να γνωρίζετε ότι στον ΕΛΟΑΣ, που αποτελεί λογαριασμό του ΜΤΣ, έχει καταργηθεί από το έτος 2000 η δυνατότητα είσπραξης κοινωνικών πόρων, σε αντίθεση με το Ναυτικό και την Αεροπορία, δηλαδή απώλεια εσόδων για τον Στρατό Ξηράς περίπου 250 εκατ. ευρώ.

Θερμά συγχαρητήρια, λοιπόν στις διοικήσεις των ΜΤΝ και ΜΤΑ για τη χρηστή διοίκησή τους και σαφώς οφείλουμε να αποδώσουμε και τα ανάλογα συγχαρητήρια στις πρόσφατες διοικήσεις του ΜΤΣ για τις προσπάθειές τους για την τακτοποίηση των οποιοδήποτε οικονομικών προκλήσεων και να αποδώσουμε τα εύσημα στους μερισματούχους του ΜΤΣ για την υπομονή τους. 

Δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη την τουλάχιστον “ατυχή” και ανεπίτρεπτη παρακάτω δήλωσή σας:

 “Αλήθεια γιατί δεν υπάρχει αναφορά για την εφαρμογή του ν 1911/90 περί διαχωρισμού του ΜΤΣ από την ΕΛΑΣ, αλλά επιδιώκετε όταν συμπίπτει να είναι ΑΓΕΕΘΑ και ΥΦΕΘΑ εκ του ιδίου Επιτελείου η διάλυση των Μετοχικών Ταμείων Ναυτικού και Αεροπορίας όπως έγινε και το 2012 με το αντίστοιχο δίδυμο σύμφωνα με το σχέδιο ΄΄τα δικά τους δικά τους και τα δικά μας πάλι δικά τους΄΄; 

Οι προβλέψεις του Ν.1911/90, όπως και η ενοποίηση των ΜΤ, αποτελούν αντικείμενα που εκφεύγουν του παρόντος ζητήματος. Θεωρώ ιδιαίτερα κακόπιστο να ισχυρίζεστε ότι επιδιώκουμε (ποιοί;)τη διάλυση των ΜΤΝαυτικού και Αεροπορίας και αρνούμαι να το σχολιάσω.  

Τα υπονοούμενα για τους κκ ΥΦΕΘΑ και Α/ΓΕΕΘΑ χαρακτηρίζω ιδιαίτερα απρεπή. 

Δεν είναι δυνατόν να ισχυρίζεστε ότι τα συγκεκριμένα πρόσωπα στην εκτέλεση του δημοσίου έργου τους που είναι μάλιστα η υπηρέτηση της αποστολής των Ενόπλων Δυνάμεων “συνωμοτούν”, ως δίδυμο, για την υλοποίηση κάποιου φανταστικού σχεδίου για “… τα δικά τους δικά τους και τα δικά μας πάλι δικά τους…”. 

Κύριε Δημητριάδη, 

με την πρότασή μας δεν καλούμε κανέναν να πληρώσει την αναφερόμενη από σας “κακοδιαχείριση” του ΜΤΣ. Αυτό ήδη γίνεται με μεγάλη προσπάθεια από το ίδιο το ΜΤΣ και με το ανάλογο οικονομικό κόστος των μερισματούχων του. Αυτό που ζητούμε είναι ο εξορθολογισμός επί το δικαιότερο των μελλοντικών εσόδων των ΜΤ με βάση δύο ουσιαστικά επιχειρήματα: 

α. Οι προβλεπόμενες κρατήσεις από τα εξοπλιστικά αντισταθμίζουν την κρατική συνεισφορά προς τους αξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων λόγω της ανυπαρξίας επικουρικών ταμείων σ’ αυτές. Είναι λοιπόν άδικο η κατανομή να γίνεται ανισομερώς. Όλοι υπηρετούμε στις ΕΔ και υπό την μία και αυτή Ελληνική Πολιτεία. 

β. Τα εξοπλιστικά προγράμματα εξυπηρετούν τις επιχειρησιακές ανάγκες των ΕΔ και δεν ανήκουν σε κάποιο Κλάδο. Είναι λοιπόν άδικο η κατανομή θεσμοθετημένων πόρων στα ΜΤ από τις εξοπλιστικές δαπάνες να γίνεται ανισομερώς.

Όλοι υπηρετούμε στις ΕΔ, για την υλοποίηση του διακλαδικού επιχειρησιακού έργου.




Ιούλιος 2021 ΕΘΝΙΚΗ ΗΧΩ

Υπουργός Εργασίας για τις Συντάξεις και τα Αναδρομικά: - "Οι παλαιοί συνταξιούχοι θα πάρουν πολύ λιγότερα αναδρομικά ..." - Δείτε, αυτολεξεί, το επίμαχο τμήμα της συνάντευξης



      Κατή την διάρκεια της συνέντευξής του, στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του OPEN,  "ΤΩΡΑ Ο, ΤΙ  ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ"  ο Υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, απαντώντας στην ερώτηση: "Πότε θα πάρουν τα αναδρομικά οι παλαιοί συνταξιούχοι;" απάντησε αυτολεξεί τα εξής:

" Αυτοί θα ξεκινήσουν από τον Σεπτέμβριο και μετά. Αυτοί είναι οι περισσότεροι, αλλά εκεί υπολογίζεται από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ ότι τα αναδρομικά λόγω των προσωπικών διαφορών και άλλων θεμάτων που έχουν να κάνουν με την νομοθεσία, τα αναδρομικά που θα πάρουν αυτοί οι άνθρωποι θα είναι πολύ  λιγότερα από αυτά που παίρνουν οι συνταξιούχοι, για τους οποίους λέμε (εννοεί τους συνταξιούχους ιδιωτικού δικαίου)" 



Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

Μισθοί/Συντάξεις: Θα φάνε με χρυσά κουτάλια οι μισθωτοί και συνταξιούχοι δημοσίου! - Σκέφτονται, εάν και εφόσον επιτραπεί από τους δανειστές, να καταργήσουν, ΟΧΙ την κανονική αλλά την ειδική εισφοράς αλληλεγγύης


 

Σενάριο που προβλέπει την κατάργηση της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης για όλους τους φορολογούμενους -κι όχι μόνο για τους εργαζόμενους και απασχολούμενους στον ιδιωτικό τομέα όπως ήδη ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία- θα εξετάσει η κυβέρνηση το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους όταν θα έχει διαμορφωθεί πλέον μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για την εξέλιξη της επιδημίας του κορονοϊού και τις επιπτώσεις της στα οικονομικά του κράτους.

Εάν τελικά η κυβέρνηση αποφασίσει να προχωρήσει στην κατάργηση της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης από την 01-1-2022 για όλους τους υπόχρεους φορολογούμενους, τότε περισσότεροι από 500.000 δημόσιοι υπάλληλοι, δημόσιοι λειτουργοί και συνταξιούχοι με ετήσια φορολογητέα εισοδήματα από μισθούς ή συντάξεις άνω των 12.000 ευρώ θα δουν τις καθαρές μηνιαίες αποδοχές τους να αυξάνονται από το επόμενο έτος. Αυτό θα συμβεί επειδή από τον Ιανουάριο του 2022 θα σταματήσει η μηνιαία παρακράτηση της εισφοράς από τους μισθούς και τις συντάξεις τους.

Το φθινόπωρο

Το σενάριο της πλήρους -και ενδεχομένως μόνιμης- κατάργησης της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης για τους έχοντες ετήσια εισοδήματα άνω των 12.000 ευρώ από το 2022 θα εξεταστεί στο πλαίσιο κατάρτισης του κρατικού προϋπολογισμού του νέου έτους, το προσεχές φθινόπωρο, εφόσον τότε διαπιστωθεί ότι υπάρχει και ο απαιτούμενος «δημοσιονομικός χώρος». Νύξη για το θέμα αυτό κάνει συχνά το τελευταίο διάστημα ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας σε συνεντεύξεις του σε ραδιοφωνικούς σταθμούς. Πριν από μια εβδομάδα, μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3 ανέφερε ότι για κάθε δημοσιονομικό χώρο που θα δημιουργείται η κυβέρνηση θα μειώνει φόρους και ασφαλιστικές εισφορές «και από το 2022 θα επιδιώξουμε οι μειώσεις φορών να μονιμοποιηθούν». Πρόσφατα, μιλώντας στον ALPHA 9.89 επανέλαβε την ίδια δήλωση. Αφησε έτσι ανοικτό το ενδεχόμενο η κατάργηση της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης να γίνει καθολική και μόνιμη από το επόμενο έτος, με άμεσα ωφελούμενους περίπου 500.000 υπαλλήλους του Δημοσίου και συνταξιούχους.

Σήμερα, η επιβολή της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης έχει ανασταλεί για τους μισθούς που εισπράττουν φέτος και θα εισπράττουν και το 2022 οι υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα καθώς επίσης και για τα εισοδήματα του 2020 και του 2021 τα οποία προέρχονται από επιχειρηματικές-αγροτικές δραστηριότητες, από εκμετάλλευση ακινήτων και από κινητές αξίες και τα οποία πρόκειται να φορολογηθούν φέτος και το 2022, αντίστοιχα.

Σε περίπτωση που η κυβέρνηση αποφασίσει να επεκτείνει την εφαρμογή του μέτρου αυτού από το επόμενο έτος σε όλους, ανεξαιρέτως, τους φορολογούμενους τότε από την 1η-1-2022 και μετά θα πάψουν να επιβαρύνονται με ειδική εισφορά αλληλεγγύης:

α) Οι πολιτικοί δημόσιοι υπάλληλοι με ετήσιες αποδοχές άνω των 12.000 ευρώ.

β) Οι δημόσιοι λειτουργοί, δηλαδή οι στρατιωτικοί, οι αστυνομικοί, οι πυροσβέστες, οι λιμενικοί, οι δικαστικοί, οι ιατροί του ΕΣΥ, οι πανεπιστημιακοί, οι ερευνητές και οι λοιποί δημόσιοι λειτουργοί, των οποίων τα ετήσια εισοδήματα από μισθούς υπερβαίνουν τα 12.000 ευρώ.

γ) Οι συνταξιούχοι με ετήσια εισοδήματα άνω των 12.000 ευρώ

δ) Τα μέλη της κυβέρνησης, οι βουλευτές, οι γενικοί και ειδικοί γραμματείς, οι περιφερειάρχες, οι δήμαρχοι και τα στελέχη των επιχειρήσεων και των οργανισμών του δημοσίου τομέα, των οποίων οι ετήσιες αποδοχές είναι παρά πολύ υψηλές.

Οι πλέον ευνοημένοι

Ολες αυτές οι κατηγορίες μισθωτών υπαλλήλων-λειτουργών του Δημοσίου και συνταξιούχων θα δουν από τον Ιανουάριο του 2022 τις μηνιαίες καθαρές αποδοχές τους να αυξάνονται σημαντικά λόγω κατάργησης των μηνιαίων κρατήσεων ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης. Τις μεγαλύτερες αυξήσεις θα λάβουν οι πλέον υψηλόμισθοι, δηλαδή τα μέλη της κυβέρνησης, οι βουλευτές, οι δικαστικοί λειτουργοί και τα στελέχη του στενού και του ευρύτερου δημοσίου τομέα (οι γενικοί και ειδικοί γραμματείες, οι επικεφαλής των Ο.Τ.Α., των Ν.Π.Δ.Δ. και των Α.Ε. του Δημοσίου).

Σύμφωνα με αναλυτικό πίνακα παραδειγμάτων που παραθέτουμε, οι καθαρές αποδοχές των παραπάνω κατηγοριών μισθωτών υπαλλήλων και λειτουργών του δημοσίου τομέα καθώς επίσης και των παραπάνω κατηγοριών συνταξιούχων με ετήσια φορολογητέα εισοδήματα από 14.000 έως 200.000 ευρώ θα αυξηθούν κατά 44 έως 15.351 ευρώ σε ετήσια βάση ή κατά 3,67 έως 1.279,25 ευρώ σε μηνιαία βάση, αν η κυβέρνηση καταργήσει και γι’ αυτές τις κατηγορίες την ειδική εισφορά αλληλεγγύης από την 1η-1-2022.

Η συνολική πρόσθετη δημοσιονομική δαπάνη που θα προκύψει από την πλήρη κατάργηση της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης θα υπερβεί τα 400 εκατ. ευρώ.




ΤΑ ΟΦΕΛΗ (ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΘΑΡΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ) ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ                ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ (ΕΕΑ) ΣΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΟΥ 2022
ΕΤΗΣΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΜΗΝΙΑΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΕΤΗΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΕΑ                  ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΜΗΝΙΑΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΕΑ                  ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΕΤΗΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΕΑ                  ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΜΗΝΙΑΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΕΑ                ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΕΤΗΣΙΟ ΟΦΕΛΟΣ (ΑΥΞΗΣΗ ΕΤΗΣΙΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ)ΜΗΝΙΑΙΟ ΟΦΕΛΟΣ (ΑΥΞΗΣΗ ΜΗΝΙΑΙΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ)
10000833,33000000
120001000,00000000
140001166,67443,6700-44-3,67
160001333,33887,3300-88-7,33
180001500,0013211,0000-132-11,00
200001666,6717614,6700-176-14,67
220001833,3327623,0000-276-23,00
240002000,0037631,3300-376-31,33
260002166,6747639,6700-476-39,67
280002333,3357648,0000-576-48,00
300002500,0067656,3300-676-56,33
400003333,331326110,5000-1326-110,50
450003750,001701141,7500-1701-141,75
500004166,672076173,0000-2076-173,00
550004583,332451204,2500-2451-204,25
600005000,002826235,5000-2826-235,50
650005416,673201266,7500-3201-266,75
700005833,333651304,2500-3651-304,25
750006250,004101341,7500-4101-341,75
800006666,674551379,2500-4551-379,25
850007083,335001416,7500-5001-416,75
900007500,005451454,2500-5451-454,25
950007916,675901491,7500-5901-491,75
1000008333,336351529,2500-6351-529,25
20000016666,67153511279,2500-15351-1279,25






πηγή το ELEFTHEROSTYPOS.GR - https://eleftherostypos.gr/oikonomia/798801-sto-trapezi-i-katargisi-eisforas-allileggyis-gia-olous-ti-simainei-ayto-gia-tous-misthous/













https://eleftherostypos.gr/oikonomia/798801-sto-trapezi-i-katargisi-eisforas-allileggyis-gia-olous-ti-simainei-ayto-gia-tous-misthous/