Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Ε.Α.Α.Σ: Έκκληση οικονομικής βοήθειας για πυρόκλητη οικογένεια Συναδέλφου




ΘΕΜΑ: ΕΚΚΛΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ για ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ 
( Εν ενεργεία Μόνιμος Υπαξιωματικός σε Μονάδα της ΞΑΝΘΗΣ)
ΣΧΕΤΑπόσπασμα Βιβλίου Συμβάντων Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ξάνθης/ 27-12-‘18
Αγαπητοί Συνάδελφοι και Φίλοι μας, στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, 
1. Σας πληροφορούμε για την ολοσχερή καταστροφή από πυρκαγιά, στις 27 Δεκ.2018,της οικίας του ΕΜΘ Αρχιλοχία (ΤΧ). Παπαδόπουλου Γρηγορίου, στο χωριό ΠΕΤΕΙΝΟΣ Ξάνθης. Η οικογένεια του αποτελείται από τη σύζυγό του Ελένη Κακλαμάνου (άνεργη), τα δύο (2) ανήλικα παιδιά από τα οποία το  1 πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο νόσημα και την πεθερά με κινητική αναπηρία 85% (κατάκοιτη).
2. Το Δ’ Σ. Στρατού, επιλήφθηκε από την πρώτη στιγμή με λήψη των κατάλληλων μέτρων για την αντιμετώπιση των άμεσων αναγκών της οικογενείας (παροχή προσωρινής στέγασης, κλπ). Το ΓΕΣ ενημερώθηκε και διέθεσε σχετικό κονδύλιο, στο πλαίσιο της μέριμνας του Προσωπικού του. Οι εργασίες ήδη ξεκίνησαν και είναι συγκινητική η βοήθεια των ε.ε. συναδέλφων του, όσο και των κατοίκων.
3. Το Παράρτημα  της ΕΑΑΣ Ξάνθης αφού επικοινώνησε με την πυρόπληκτη Οικογένεια και διαπίστωσε το μέγεθος της ολοκληρωτικής καταστροφής τις πολλαπλές ανάγκες της, (έπιπλα, ηλεκτρικές συσκευές, ενδυμασία και λοιπός εξοπλισμός), καθότι  σύμφωνα με την έκθεση της Π.Υ.Ξάνθης, δεν υπάρχει τίποτα χρήσιμο πλην της τοιχοποιίας, θεωρεί ότι είναι ανάγκη να συνδράμουμε την οικογένεια και 

    ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΕΚΚΛΗΣΗ προς ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
για την οικονομική βοήθεια, επιλέγοντας από τους παρακάτω τρόπους:

α. ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ σε Τραπεζικό Λογαριασμό της (ΕΤΕ)
Κατάθεση του επιθυμητού ποσού  στον τραπεζικό λογαριασμό ΕΤΕ, με ΙΒΑΝ:GR2301102070000020763091004 και ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: ΚΑΚΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΑΓΓΕΛΟΣ.( σύζυγος του), με την αιτιολογία ‘’ΔΩΡΕΑ’’ 

β. ΠΡΟΣΦΟΡΑ  ΥΛΙΚΩΝ (ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ-ΗΛΕΚΤΡ.ΣΥΣΚΕΥΕΣ-ΕΠΙΠΛΑ)-
Όσοι επιθυμούν , δύναται να βοηθήσουν σε απευθείας επικοινωνία για συνεννόηση με την οικογένεια, στα τηλέφωνα: 6995811639  και 6996925292.

γ. ΜΕΤΡΗΤΑ στο Παράρτημα Ξάνθης  (Κάτοικοι Ξάνθης)
 Στα Γραφείατου Παραρτήματος της ΕΑΑΣ/Ξάνθης άνοιξε  ''ΛΙΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ'',που δέχεταιτη δική σας προσφορά. Το ποσό που θα συγκεντρωθεί θα είναι για την εκτέλεση συγκεκριμένης εργασίας (π.χ. κουφώματα, υαλοπίνακες ή ηλεκτρικά είδη, κλπ) ή κατάθεση στο Λογαριασμό. Παράκληση το ελάχιστο ποσόβοήθειας : 5 €., μέχρι 20 Φεβ.2019.


Εκ του Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων ΕΑΑΣ 

Ε.Α.Α.Σ: Όσοι συνάδελφοι θέσουν υποψηφιότητα στις προσεχείς εκλογές, μπορούν να προβληθούν, στην «Εθνική Ηχώ» μηνός Μαρτίου




ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ 
ΝΑ ΚΑΤΕΛΘΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Γνωρίζεται στους συναδέλφους που πρόκειται να θέσουν υποψηφιότητα στις προσεχείς εκλογές (Ευρωεκλογές, Περιφερειακές ή Δημοτικές) ,εφόσον το επιθυμούν ,θα δημοσιευθούν τα ονόματά τους στην «Εθνική Ηχώ» μηνός Μαρτίου σε συγκεκριμένες σελίδες.
 Οι υποψήφιοι πρέπει να αποστείλουν στοιχεία σε ψηφιακή μορφή     όπως ονοματεπώνυμο ,ιδιότητα ,στοιχεία επικοινωνίας , σύντομο βιογραφικό, συνδυασμό ή κόμμα και μια φωτογραφία ταυτότητας. Η αποστολή θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο ,μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου ,στο email:eaasgr@gmail.com
Τηλ. επικοινωνίας με Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων της ΕΑΑΣ 210 -3633797 εσωτερικό 13.

Εκ του Γρ.Τύπου της ΕΑΑΣ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

ΚΕΔΙΣΑ «Παρουσίαση Πανελλαδικής Έρευνας Κοινής Γνώμης για την κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών »




To Κέντρο Διεθνών Στρατηγικών Αναλύσεων-ΚΕΔΙΣΑ διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία την Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019 εκδήλωση με θέμα: «Παρουσίαση Πανελλαδικής Έρευνας Κοινής Γνώμης της Metron Analysis για την κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών από την Βουλή των Ελλήνων». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Amalia Athens με χορηγούς επικοινωνίας το Reader.gr, Insider.gr, EleftherosΤypos.gr και Liberal.gr
Συντονιστής της εκδήλωσης ήταν ο κ.Ανδρέας Γ.Μπανούτσος, Ιδρυτής & Πρόεδρος Δ.Σ. ΚΕΔΙΣΑ. Ομιλητές της εκδήλωσης ήταν: Ο κ.Στράτος Φαναράς (Πρόεδρος Δ.Σ. & Δ/νων Σύμβουλος Metron Analysis), ο κ.Κώστας Ζαχαριάδης (Δ/ντης Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΣΥΡΙΖΑ), ο κ.Γιώργος Κουμουτσάκος (Βουλευτής Β’ Αθηνών και Τομεάρχης Εξωτερικών ΝΔ), ο κ.Ανδρέας Λοβέρδος (Βουλευτής Β’ Αθηνών ΚΙΝΑΛ-τ.υπουργός), ο κ.Δημήτρης Ιατρίδης (Διεθνολόγος-Δικηγόρος, Στέλεχος ΝΔ) και ο κ.Σπύρος Καρανικόλας (Αναπληρωτής Εκπρόσωπος Τύπου ΚΙΝΑΛ).
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους πλήθος κόσμου ανάμεσά τους πολιτικοί, στρατηγοί και ναύαρχοι ε.α., πρέσβεις, εκπρόσωποι του Ελληνικού Διπλωματικού Σώματος, των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, εκπρόσωποι Ξένων Διπλωματικών Αποστολών στην Ελλάδα, κληρικοί, δημοσιογράφοι και φοιτητές. Ιδιαίτερη τιμή για το ΚΕΔΙΣΑ αποτέλεσε η παρουσία της Α.Ε. κ. Aleksandar Sunko Πρέσβη της Κροατίας στην Ελλάδα και της κας Αικατερίνης Παπαθανασίου, Προέδρου του κόμματος των Ρεπουμπλικάνων (ΗΠΑ) στην Ελλάδα.
Ο Ιδρυτής & Πρόεδρος Δ.Σ. του ΚΕΔΙΣΑ κ. Ανδρέας Γ.Μπανούτσος στην εισαγωγική του ομιλία  επισήμανε ότι κατά την εκτίμηση του η διαπραγμάτευση που οδήγησε στην υπογραφή της Συμφωνίας των Πρεσπών δεν ήταν η ενδεδειγμένη αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι εκείνα που θα έπρεπε να επισπεύσουν τη διαπραγμάτευση γιατί επιθυμούσαν την ένταξή τους στους Ευρωατλαντικούς θεσμούς ήταν τα Σκόπια, συμπληρώνοντας ότι εξ’αυτού του λόγου τις μεγαλύτερες υποχωρήσεις κατά τη διαπραγμάτευση θα έπρεπε να τις είχε κάνει η πλευρά των Σκοπίων και όχι η Ελλάδα όπως και τελικά έγινε. 
Ανέφερε επίσης ότι το ίδιο το όνομα «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» ενέχει τον κίνδυνο να χρησιμοποιηθεί μελλοντικά από μία εθνικιστική κυβέρνηση στα Σκόπια ως όχημα αλυτρωτισμού εις βάρος της Ελληνικής Μακεδονίας που γεωγραφικά βρίσκεται νότια από τη Βόρεια Μακεδονία, συμπληρώνοντας ότι τα Σκόπια από μόνα τους δεν συνιστούν απειλή για την Ελλάδα αλλά με όχημα τη σύνθετη ονομασία «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» ξένες εχθρικές προς την Ελλάδα δυνάμεις θα μπορούσαν να το εκμεταλλευτούν εις βάρος της χώρας μας.  
Ο κ. Μπανούτσος ανέφερε επίσης ότι ήταν μεγάλη υποχώρηση κατά τη διαπραγμάτευση η αναγνώριση «Μακεδονικής» εθνικότητας και γλώσσας για τους Σκοπιανούς από την κυβέρνηση του κ. Αλέξη Τσίπρα και πως θα ήταν ένας καλύτερος συμβιβασμός για την Ελλάδα η αναγνώριση «Σλαβομακεδονικής» εθνικότητας και γλώσσας. Αναφορικά με την ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ επισήμανε ότι τα προηγούμενα παραδείγματα της Τουρκίας και της Αλβανίας μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι είναι πολύ πιθανό και η σχέση μας με τη «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» να καταστεί επιζήμια για τα εθνικά συμφέροντα της Ελλάδος μέσα στους κόλπους της Ατλαντικής Συμμαχίας. Τέλος ανέφερε ότι η κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών από τη Βουλή των Ελλήνων θέτει ένα σοβαρό ζήτημα δημοκρατικής νομιμοποίησης λόγω της αναντιστοιχίας που υπάρχει με τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων η οποία είναι αντίθετη με τη Συμφωνία των Πρεσπών όπως δείχνουν όλες οι δημοσκοπήσεις συμπεριλαμβανομένης και εκείνης της Metron Analysis που παρουσιάστηκε κατά την εκδήλωση του ΚΕΔΙΣΑ.
Ο κ. Στράτος Φαναράς, Πρόεδρος Δ.Σ. & Δ/νων Σύμβουλος της Metron Analysis παρουσίασε αναλυτικά τα αποτελέσματα της τηλεφωνικής έρευνας κοινής γνώμης που διενήργησε η εταιρεία του για λογαριασμό του ΚΕΔΙΣΑ κατά το διάστημα 17-19 Δεκεμβρίου 2018 σε δείγμα 1200 ατόμων. Τα  συνοπτικά αποτελέσματα της έρευνας είναι τα παρακάτω:
Α) Στο ερώτημα «Πιστεύετε ότι αν έρθει η Συμφωνία των Πρεσπών στη Βουλή των Ελλήνων θα πρέπει να υπερψηφιστεί ή όχι» το 68% απάντησαν αρνητικά, το 23% θετικά και ένα 9% (ΔΓ/ΔΑ).
Β) Στο ερώτημα αν «Η Συμφωνία των Πρεσπών εξυπηρετεί τα συμφέροντα της Ελλάδος ή όχι» το 71% απάντησε ότι δεν τα εξυπηρετεί, το 19% απάντησε ότι τα εξυπηρετεί και 10% δεν απάντησαν.
Γ) Στο ερώτημα αν «Θα θέλατε το πολιτικό κόμμα που ψηφίσατε στις τελευταίες εθνικές εκλογές να υπερψηφίσει τη Συμφωνία των Πρεσπών στο Ελληνικό Κοινοβούλιο ή όχι» μόλις το 21% απάντησε «ναι», το 65% απάντησε «όχι» και 14% απάντησαν (ΔΓ/ΔΑ).
Δ) Στο ερώτημα αν «Στις επόμενες βουλευτικές εκλογές σκέφτεστε να ψηφίσετε ένα από τα κόμματα που είναι υπέρ της Συμφωνίας των Πρεσπών ή ένα από τα κόμματα που είναι κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών» το 66% απάντησε ότι θα ψηφίσουν κόμμα που είναι κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών, το 19% απάντησε ότι θα ψηφίσει κόμμα που είναι υπέρ της Συμφωνίας των Πρεσπών και το 15% απάντησε (ΔΓ/ΔΑ).
Την πλήρη παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας κοινής γνώμης της Metron Analysis που έγινε από τον κ.Στράτο Φαναρά κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης του ΚΕΔΙΣΑ μπορείτε να την βρείτε εδώ.
Ο κ.Κώστας Ζαχαριάδης, Δ/ντης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ  κατά την ομιλία του σημείωσε ότι οι δημοσκοπήσεις είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την ανάλυση των πεποιθήσεων και των προθέσεων της κοινής γνώμης δεν μπορούν όμως να υποκαταστήσουν τις πολιτικές αποφάσεις που λαμβάνονται σε επίπεδο κυβέρνησης και Κοινοβουλίου. 
Αναφέρθηκε στο παράδειγμα της ένταξης της Ελλάδος στην τότε ΕΟΚ το 1981, όταν η συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινής γνώμης ήταν αντίθετη με την ένταξη και ο τότε Έλληνας πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Καραμανλής πήγε αντίθετα στο «ρεύμα» και υπέγραψε την ένταξη της Ελλάδος στην ΕΟΚ γιατί πίστευε πως αυτό υπαγόρευε το μακροπρόθεσμο εθνικό συμφέρον.
 Έτσι επισήμανε και ο κ.Αλέξης Τσίπρας και η κυβέρνησή του έκριναν ότι η υπογραφή και κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών εξυπηρετεί τα μακροπρόθεσμα εθνικά συμφέροντα. Τέλος ανέφερε ότι για να επιτύχει η Συμφωνία των Πρεσπών θα πρέπει να στεριώσει στις συνειδήσεις και των δύο λαών ως μια συμφωνία που εμπεδώνει την ασφάλεια, τη σταθερότητα και την ευημερία στην περιοχή των Βαλκανίων.
Ο κ. Γιώργος Κουμουτσάκος, Βουλευτής Β’ Αθηνών και Τομεάρχης Εξωτερικών της ΝΔ στην ομιλία του ανέφερε ότι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης μεταξύ της ένταξης της Ελλάδος στην ΕΟΚ στα τέλη της δεκαετίας του 70’ και την υπογραφή και κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών το 2018-2019 γιατί η Συμφωνία των Πρεσπών αφορά ένα ζήτημα εθνικής ταυτότητας που δεν μπορεί να αλλάξει την πεποίθηση του Ελληνικού λαού ενώ η ένταξη στην ΕΟΚ ήταν ένα οικονομικό και θεσμικό ζήτημα για το οποίο ήταν αντίθετοι τότε οι Έλληνες πολίτες, όταν όμως στη συνέχεια και όντας η Ελλάδα κράτος-μέλος της ΕΟΚ και μετέπειτα της ΕΕ διαπίστωσαν ότι ωφελήθηκαν οικονομικά,θεσμικά κλπ στήριξαν με μεγάλη πλειοψηφία την επιλογή αυτή. Αυτό είναι κάτι που δεν πρόκειται κατά την εκτίμησή του να συμβεί με τη Συμφωνία των Πρεσπών γιατί είναι απίθανο να κερδίσει τις καρδιές και τα μυαλά των Ελλήνων πολιτών. 
Αναφερόμενος στην επόμενη ημέρα από την κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών από το Ελληνικό Κοινοβούλιο διατύπωσε τον προβληματισμό του κατά πόσο η «Βόρεια Μακεδονία» θα είναι σύμμαχος της Ελλάδος ή της Τουρκίας μέσα στο ΝΑΤΟ ενώ σχετικά με τη διαδικασία ένταξης των Σκοπίων στην ΕΕ εξέφρασε την ανησυχία του κατά πόσο η Ελλάδα θα έχει πλήρη δικαιώματα άσκησης βέτο κατά το άνοιγμα και κλείσιμο των κεφαλαίων ένταξης στην ΕΕ ή αν θα είναι το μόνο κράτος-μέλος της ΕΕ με περιορισμένα δικαιώματα και αυτό λόγω των προβλέψεων που υπάρχουν στη Συμφωνία των Πρεσπών περί μη παρεμπόδισης ένταξης της «Βόρειας Μακεδονίας» στους διεθνείς οργανισμούς.
Ο κ. Ανδρέας Λοβέρδος, Βουλευτής Β’ Αθηνών ΚΙΝΑΛ στην ομιλία του ανέφερε ότι δεν υπάρχει η αμφιβολία ότι η συντριπτική πλειοψηφία της Ελληνικής κοινής γνώμης τόσο πριν όσο και μετά την κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών από το Ελληνικό κοινοβούλιο είναι ενάντια στη Συμφωνία αυτή και αυτό είναι κάτι που μπορεί να αφουγκραστεί ένας πολιτικός συζητώντας με τους πολίτες. Οι δημοσκοπήσεις όπως εκείνη που παρουσίασε ο κ.Στράτος Φαναράς της Metron Analysis απλά επιβεβαιώνουν με αριθμούς τη διάχυτη αυτή πεποίθηση του Ελληνικού λαού. Αναφέρθηκε επίσης στο μεγάλο πρόβλημα που συνιστά για την Ελλάδα η αναγνώριση «Μακεδονικής» εθνικότητας και γλώσσας, όπως προκύπτει από τη Συμφωνία των Πρεσπών και πως τώρα κανείς πλέον δεν μπορεί να διαμαρτυρηθεί επισήμως όταν ο οποιοσδήποτε αναφέρεται στους Σκοπιανούς ως «Μακεδόνες» γιατί πλέον η Ελληνική κυβέρνηση και το Ελληνικό κοινοβούλιο συμφώνησαν σε αυτό με την υπογραφή και την κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών. Κλείνοντας την ομιλία του ανέφερε ότι ο όρος Citizenship (Ιθαγένεια) θα αποτελούσε έναν καλύτερο συμβιβασμό για την Ελληνική πλευρά από τον όρο nationality (εθνικότητα) που υπάρχει στο Αγγλικό κείμενο της Συμφωνίας των Πρεσπών.
Ο κ. Δημήτρης Ιατρίδης, Διεθνολόγος-Δικηγόρος και Στέλεχος της ΝΔ στην ομιλία του ανέφερε ότι η Συμφωνία των Πρεσπών δεν  εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα και επισήμανε πως η Ελλάδα δεν πήρε απολύτως κανένα αντάλλαγμα για τις υποχωρήσεις που έκανε με μείζονα υποχώρηση την αναγνώριση «Μακεδονικής» εθνικότητας και γλώσσας. Ανέφερε επίσης ότι ως αποτέλεσμα της κύρωσης της Συμφωνίας των Πρεσπών ενδεχομένως να προκύψουν και μειονοτικά ζητήματα από μία δήθεν «Μακεδονική» μειονότητα στην Βόρειο Ελλάδα και επισήμανε ότι ανησυχεί πολύ ότι η κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών μπορεί να αποτελέσει την απαρχή αρνητικών εξελίξεων και για τα υπόλοιπα εθνικά θέματα.
Ο κ.Σπύρος Καρανικόλας, Αναπληρωτής Εκπρόσωπος Τύπου του ΚΙΝΑΛ στην ομιλία του αναφέρθηκε ότι ο πρωθυπουργός της Ελλάδος κ.Αλέξης Τσίπρας διαπραγματεύτηκε χωρίς να υπηρετήσει μία εθνική γραμμή που θα προέκυπτε ύστερα από σύγκληση του Συμβουλίου των Πολιτικών Αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας όπως είχε ζητήσει η Πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ κ.Φώφη Γεννηματά. Ανέφερε επίσης ότι με ευθύνη της κυβέρνησης του κ.Αλέξη Τσίπρα εργαλειοποιήθηκε ένα εθνικό θέμα με στόχο να διχάσει τους πολιτικούς της αντιπάλους και τον Ελληνικό λαό. Αναφορικά με τη Συμφωνία των Πρεσπών τη χαρακτήρισε εθνικά επιζήμια και επιτομή αλυτρωτισμού μιας και εκχωρεί «Μακεδονική» εθνικότητα και γλώσσα στα Σκόπια.

Συντάξεις Δημοσίου: Πότε καταβάλλεται η προσωπική διαφορά. - Παραδείγματα




























Θέμα: “Συμπληρωματικές οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 6 του ν. 4387/2016 (Α΄ 85).

” Σχετ.: Η αριθμ. 110974/0092/17.10.2016 (ΑΔΑ: 7ΔΡ6Η-921) εγκύκλιος. 

Σε συνέχεια των οδηγιών που δόθηκαν με την ανωτέρω σχετική εγκύκλιο και για λόγους ορθής εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 6 του ν. 4387/2016, διευκρινίζονται τα κάτωθι: 
1. Με τις διατάξεις της παρ. 2α του άρθρου 56 του π.δ. 169/2007, οι οποίες έπαυσαν να ισχύουν μετά την ισχύ των διατάξεων του άρθρου 6 του ν. 4387/2016, προβλεπόταν ότι όσοι υπάγονται στο ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό καθεστώς του Δημοσίου μπορούν να αποχωρήσουν από την Υπηρεσία τους, λόγω συνταξιοδότησης, εφόσον έχουν συμπληρώσει τα απαιτούμενα για θεμελίωση σύνταξης έτη ασφάλισης, όχι όμως και το ισχύον κατά περίπτωση όριο ηλικίας συνταξιοδότησης. 
Στην περίπτωση αυτή εκδίδονταν η πράξη κανονισμού σύνταξης η καταβολή της οποίας όμως αναστελλόταν μέχρι τη συμπλήρωση του κατά τα ανωτέρω ορίου ηλικίας. 

2. Με τις προαναφερόμενες διατάξεις του άρθρου 6 του ν. 4387/2016 ορίσθηκε ότι για όσα από τα ανωτέρω πρόσωπα δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις άμεσης καταβολής της σύνταξης κατά την ημερομηνία έναρξη ισχύος των διατάξεων αυτών (13.05.2016), η σύνταξή τους θα υπολογισθεί εκ νέου με βάση τις διατάξεις του ν. 4387/2016 (νέο ασφαλιστικό). 3. Για λόγους ίσης μεταχείρισης με τους λοιπούς ασφαλισμένους που υπάγονται ως προς τον υπολογισμό της σύνταξής τους στις διατάξεις του ν. 4387/2016, όσα από τα πρόσωπα της ανωτέρω παραγράφου 1 των οποίων η σύνταξη είχε ορισθεί πληρωτέα εντός των ετών 2016, 2017 και 2018,δικαιούνται την προσωπική διαφορά της περ. γ΄ του άρθρου 6 του ν. 4387/2016, όπως ισχύει, ανάλογα με το έτος που θα καταβληθεί η σύνταξή τους και με ανάλογη εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 14 του ν. 4387/2016, όπως ισχύουν. Έτσι σ’ όσα από τα πρόσωπα αυτά η σύνταξή τους είχε ορισθεί πληρωτέα εντός του έτους 2016 και σε περίπτωση κατά την οποία το καταβαλλόμενο ποσό της σύνταξής τους σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4387/2016 (νέο ασφαλιστικό) υπολείπεται κατά ποσοστό άνω του 20% του ποσού της σύνταξης που θα ελάμβαναν με βάση τις διατάξεις της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου, όπως αυτές ίσχυαν κατά την 31.12.2014, τους καταβάλλεται το ήμισυ της διαφοράς. Σ’ όσα από τα εν λόγω πρόσωπα η σύνταξή τους είχε ορισθεί πληρωτέα εντός του έτους 2017 ή εντός του έτους 2018 η κατά τα ανωτέρω προσωπική διαφορά ανέρχεται στο 1/3 της διαφοράς και στο 1/4 αυτής, αντίστοιχα. 

4. Παραδείγματα: 
α) Έστω υπάλληλος (άνδρας) που αποχώρησε από την Υπηρεσία του την 21.04.2016 έχοντας συμπληρώσει το 59ο έτος της ηλικίας του και με συνολική συντάξιμη υπηρεσία έτη 32 – 01 – 27. 
Με βάση τη συνταξιοδοτική νομοθεσία του Δημοσίου του κανονίσθηκε μειωμένη σύνταξη 1.100,07€, η καταβολή της οποίας ανεστάλη μέχρι την 08.12.2016 που συμπλήρωσε το 60ο έτος της ηλικίας του και μπορούσε να λάβει την ως άνω μειωμένη σύνταξη. 
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 του ν. 4387/2016 η ως άνω σύνταξη υπολογίσθηκε εκ νέου και το ποσό αυτής προσδιορίσθηκε σε 812,25€. 
Η διαφορά μεταξύ των δύο καταβαλλόμενων ποσών ανέρχεται σε 287,82€ και επομένως υπερβαίνει το 20% του ως άνω ποσού της σύνταξης που είχε υπολογισθεί πριν την ισχύ του ν. 4387/2016. 
Επειδή η σύνταξη είχε ορισθεί πληρωτέα εντός του έτους 2016 το ήμισυ της ανωτέρω διαφοράς, ήτοι ποσό 143,91€ θα καταβληθεί ως προσωπική διαφορά. 

β) Έστω υπάλληλος (γυναίκα) με ανίκανο τέκνο που αποχώρησε από την Υπηρεσία της την 01.02.2016 έχοντας συμπληρώσει το 49ο έτος της ηλικίας της και συνολική συντάξιμη υπηρεσία έτη 25 – 08 – 20. 
Με βάση τη συνταξιοδοτική νομοθεσία του Δημοσίου της ορίσθηκε καταβαλλόμενο ποσό σύνταξης 863,64€ το οποίο ανεστάλη μέχρι την 06.08.2017 που συμπλήρωσε το 50ο έτος της ηλικίας της. 
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 του ν. 4387/2016 η ως άνω σύνταξη υπολογίσθηκε εκ νέου και το ποσό αυτής προσδιορίσθηκε σε 660,58€. 
Η διαφορά μεταξύ των δύο καταβαλλόμενων ποσών ανέρχεται σε 203,06€ και επομένως υπερβαίνει το 20% του ως άνω ποσού της σύνταξης που είχε υπολογισθεί πριν την ισχύ του ν. 4387/2016. 
Επειδή η σύνταξη είχε ορισθεί πληρωτέα εντός του έτους 2017, το ένα τρίτο (1/3) της ανωτέρω διαφοράς ήτοι ποσό 67,69€θα καταβληθεί ως προσωπική διαφορά. 

Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ 
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΟΥΛΙΑΡΑΚΗΣ 

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ 

Ακριβές Φωτοαντίγραφο 
Ο Τμηματάρχης Διεκπεραίωσης






Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Η καθαρίστρια από τον Βόλο θα πάρει τη σύνταξή της - «Δεν χρειάζεται ούτε πτυχίο ούτε απολυτήριο λυκείου για να κάνει τη δουλειά της»,





«Δεν χρειάζεται ούτε πτυχίο ούτε απολυτήριο λυκείου για να κάνει τη δουλειά της», σημειώνει ο υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης

Διασφαλίστηκε η σύνταξη της καθαρίστριας από τον Βόλο, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης Τάσος Πετρόπουλος.

«Σήμερα κρίνεται στον Άρειο Πάγο η τύχη της καθαρίστριας από το Βόλο. Σήμερα υπέγραψα την απόφασή μου ότι όταν ένα επάγγελμα ασκείται έστω και με έλλειψη τυπικών προσόντων αλλά το επάγγελμα δεν απαιτεί τέτοιου είδους δικαιολογητικά τότε ο χρόνος ασφάλισης που έχει πληρωθεί είναι χρόνος που προσμετράται για τη σύνταξη» ανέφερε μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό News247 και συμπλήρωσε:
«Επομένως η καθαρίστρια θα πάρει τη σύνταξή της, δεν χρειάζεται ούτε πτυχίο ούτε απολυτήριο λυκείου για να κάνει τη δουλειά της. Εδώ και δυο χρόνια έχει ψηφιστεί διάταξη με βάση την οποία οι φυλακισμένοι δεν χάνουν τη σύνταξή του


πηγή;https://www.protothema.gr/greece/article/862271/petropoulos-i-katharistria-apo-ton-volo-tha-parei-tin-sudaxi-tis/

Γιατί ο Ερντογάν δεν θέλει πόλεμο με την Ελλάδα





Σταύρος Λυγερός

Η Άγκυρα φρόντισε, δια του εκπροσώπου της Καλίν, να ορίσει την ατζέντα των συνομιλιών Τσίπρα-Ερντογάν, περιλαμβάνοντας σ’ αυτή όλα τα ζητήματα που συνιστούν τις μονομερείς τουρκικές διεκδικήσεις. 
Δεν πρόκειται για έκπληξη.
 Ήταν προφανές πως θα συνέβαινε αυτό. 
Το κρίσιμο ερώτημα είναι πως θα χειρισθεί τις συνομιλίες ο Έλληνας πρωθυπουργός. 
Είναι αξιοσημείωτο, πάντως, πως στην ελληνική αποστολή δεν υπάρχουν πρόσωπα, τα οποία να γνωρίζουν σε βάθος τα ελληνοτουρκικά. 
Κι αυτό το κενό γίνεται μεγαλύτερο, λόγω της απουσίας του νέου υπουργού Άμυνας Αποστολάκη.


Είναι σαφές πως η Αθήνα επιδιώκει με αυτή την επίσκεψη να διαμορφώσει κλίμα ύφεσης στις διμερείς σχέσεις, να διασφαλίσει πως παρά τις διαφωνίες η θερμοκρασία θα παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα. Η αποχώρηση του Καμμένου από την κυβέρνηση έχει εισπραχθεί θετικά από την Άγκυρα, η οποία θεωρεί -ειδικά μετά τη Συμφωνία των Πρεσπών- πως ο Τσίπρας είναι διατεθειμένος να προβεί σε υποχωρήσεις, προκειμένου να επιτύχει μία συμφωνία.
Προφανώς, τα ελληνοτουρκικά είναι μία πολύ πιο σύνθετη και εθνικά επικίνδυνη υπόθεση από το Μακεδονικό. Ως εκ τούτου, ακόμα και εάν έχουν κάποια βάση οι προσδοκίες της Άγκυρας για τις διαθέσεις του Τσίπρα, είναι προφανές πως ειδικά αυτή την περίοδο, όπου η Ελλάδα έχει εισέλθει σε άτυπη προεκλογική περίοδο, δεν πρόκειται να γίνει βήμα προς την κατεύθυνση μίας διμερούς διαπραγμάτευσης.
Παραμένει, ωστόσο, το χρόνιο και κρίσιμο ερώτημα: με ποιόν τρόπο η Ελλάδα πρέπει να αντιμετωπίσει την τουρκική επεκτατική πίεση. Και μάλιστα σε μία τόσο δύσκολη γι’ αυτήν περίοδο, λόγω της οξύτατης και παρατεταμένης οικονομικής κρίσης. Η κρίση έχει -μεταξύ των άλλων- ως συνέπεια και την ολοένα και μεγαλύτερη επιδείνωση στο επίπεδο των εξοπλισμών, με αποτέλεσμα η ισορροπία δυνάμεων να έχει καταστεί δυσμενέστερη παρά ποτέ.

Τρεις αιτίες

Μέχρι τώρα, η Τουρκία προβάλλει τις μονομερείς επεκτατικές διεκδικήσεις της και συντηρεί το κλίμα έντασης και στο Αιγαίο και στη Θράκη, αλλά αποφεύγει τις επικίνδυνες έμπρακτες προκλήσεις. 
Η πρώτη αιτία που τηρεί αυτή τη στάση είναι το γεγονός ότι ο Ερντογάν έχει απλώσει πολύ τραχανά στα ανατολικά του. Έχει ανοικτό στρατιωτικό μέτωπο στη Συρία με τους Κούρδους.
Η δεύτερη αιτία είναι ότι το αμερικανοτουρκικό ρήγμα δεν γεφυρώνεται, γεγονός που εκ των πραγμάτων συνιστά μειονέκτημα για την Άγκυρα, ενισχύοντας κατ’ αντιδιαστολή τη θέση της Αθήνας στο πολιτικό-διπλωματικό επίπεδο. Το κλίμα για την Τουρκία είναι πιο αρνητικό παρά ποτέ και στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη. Αν και στην Ουάσιγκτον θέλουν να εξαντλήσουν κάθε περιθώριο για να επαναφέρουν την Τουρκία στο δυτικό «μαντρί», τα περιθώρια είναι πλέον περιορισμένα. Αυτό τουλάχιστον μας διδάσκουν μέχρι τώρα τα γεγονότα.
Είναι ενδεικτικό, άλλωστε, ότι πληθαίνουν καθημερινά οι φωνές στο αμερικανικό κατεστημένο εξωτερικής πολιτικής για την ανάγκη ριζικής αναθεώρησης των σχέσεων με την Άγκυρα. Εξαιρετικά βαρύ για την Τουρκία είναι και το κλίμα στο ΝΑΤΟ, λόγω του εναγκαλισμού Ερντογάν-Πούτιν. Η τουρκική πλευρά συνεχώς προβάλει προσκόμματα, προκαλώντας δυσαρέσκειες. Προς το παρόν όλοι την ανέχονται, αλλά είναι σαφές πως αυτή την κατάσταση δεν μπορεί να συνεχισθεί για πολύ.
Δεν μπορεί να αποκλεισθεί το ενδεχόμενο η Δύση να τα βρει με κάποιον τρόπο με τον Ερντογάν, αλλά, όπως προανέφερα, οι πιθανότητες για μία τέτοια εξέλιξη συρρικνώνονται. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εγγράφεται στην ατζέντα το ενδεχόμενο αργά ή γρήγορα να επέλθει κάποιου είδους ρήξη. Το πιθανότερο, ωστόσο, είναι να παραταθεί η ασταθής σημερινή ισορροπία, χωρίς ούτε η μία ούτε η άλλη πλευρά να προβούν στην κίνηση, η οποία θα προκαλέσει οριστική ρήξη. Οι Δυτικοί, άλλωστε, έχουν την υπομονή να αναμένουν τη στιγμή που ο Ερντογάν θα φύγει από τη σκηνή, αλλά δεν είναι καθόλου σίγουρο πως αυτό θα επαναφέρει την Τουρκία σε τροχιά επανόδου στο δυτικό «μαντρί».
Η τρίτη αιτία είναι το γεγονός ότι ο Ερντογάν έχει ανοικτό εσωτερικό μέτωπο και κυρίως ότι ακόμα δεν εμπιστεύεται τις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις, οι οποίες είναι σε μεγάλο βαθμό αποδυναμωμένες και με πεσμένο ηθικό, λόγω των εκτεταμένων εκκαθαρίσεων και του εμφυλιοπολεμικού κλίματος. Φοβάται μήπως σε περίπτωση σύρραξης με την Ελλάδα οι στρατηγοί θα αποκτήσουν μεγάλη αυτονομία κινήσεων, την οποία ενδεχομένως να εκμεταλλευθούν για να τον ανατρέψουν.
Ακόμα πιο πολύ φοβάται μήπως οι Αμερικανοί χρησιμοποιήσουν ένα θερμό επεισόδιο με την Ελλάδα ως ευκαιρία και πρόσχημα για να μεθοδεύσουν με κάποιον τρόπο την ανατροπή του. Ο φόβος του είναι μάλλον υπερβολικός, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι ότι ο ίδιος τον συμμερίζεται και ως εκ τούτου τον συνυπολογίζει στον σχεδιασμό του στο μέτωπο των ελληνοτουρκικών.

Εκτός ατζέντας ελληνοτουρκική σύρραξη

Για όλους αυτούς τους λόγους, το σενάριο πρόκλησης θερμού επεισοδίου δεν φαίνεται να είναι στην ατζέντα του Τούρκου προέδρου. Οι νεοοθωμανοί χρησιμοποιούν την απειλή χρήσης στρατιωτικής βίας ως πολιτικό όπλο, όπως και οι κεμαλιστές προκάτοχοί τους. Το πραξικόπημα του 2016, ωστόσο, ήταν σημείο καμπής για τον Ερντογάν. Το άνοιγμά του προς τον Πούτιν προσέλαβε διαστάσεις, σε βαθμό που να έχει πλέον πέσει στην αγκαλιά του.
Η στρατηγική θεώρηση του Τούρκου προέδρου αποτυπώνεται με καθαρότητα σ’ αυτό που είπε στο Υπουργικό του Συμβούλιο. Αφού υπογράμμισε πως η περιοχή ρευστοποιείται γεωπολιτικά, λόγω και της ανάδυσης του κουρδικού παράγοντας, πρόσθεσε ότι η Τουρκία αυτή την περίοδο ή θα κερδίσει ή θα χάσει εδάφη, καταλήγοντας με τη διαβεβαίωση πως ο ίδιος θα αγωνισθεί για να συμβεί το πρώτο.
Μπορεί κάποιοι να θεωρούν πως πρόκειται για ρητορεία χωρίς αντίκρισμα. Δεν είναι, όμως, έτσι. Ο Ερντογάν είναι πεπεισμένος πως έχουμε εισέλθει σε περίοδο παρόξυνσης των γεωπολιτικών ανταγωνισμών, που συχνά προσλαμβάνουν και τη μορφή ένοπλων συγκρούσεων. Αυτός είναι ο λόγος που έχει εισβάλει στη βόρειο Συρία, αυτός είναι ο λόγος που προβαίνει σε πειρατικές ενέργειες στην κυπριακή ΑΟΖ, αυτός είναι ο λόγος που κλιμακώνει την επιθετικότητά του στο Αιγαίο και στη Θράκη, χωρίς, ωστόσο, να υπερβαίνει την κόκκινη γραμμή.
Η Ελλάδα μπορεί να μην βρίσκεται στη “ζώνη του πολέμου”, αλλά εφάπτεται σ’ αυτήν. Μέσω της τουρκικής επιθετικότητας δέχεται ισχυρές πιέσεις, οι οποίες το επόμενο διάστημα ενδέχεται να κλιμακωθούν. Η καταχρηστική έκδοση αλλεπάλληλων NAVTEX για τη δέσμευση μεγάλων περιοχών είναι ένας τρόπος να υπογραμμισθεί η τουρκική ναυτική παρουσία, αλλά και η αποφασιστικότητα να χρησιμοποιήσει στρατιωτική βία.
Ούτως εχόντων των πραγμάτων, η Ελλάδα έχει κάθε λόγο να αποφύγει προς το παρόν κινήσεις που μπορεί να την εμπλέξουν σε θερμό επεισόδιο. Έχει κάθε λόγο να περιμένει “να κάτσει η μπίλια” στις ταραγμένες αμερικανοτουρκικές σχέσεις, ώστε να είναι σαφές το περιβάλλον, μέσα στο οποίο θα είναι υποχρεωμένη να ανασχέσει την έμπρακτη και κλιμακούμενη τουρκική επεκτατική πίεση. Με αυτή την έννοια, η επίσκεψη Τσίπρα δεν είναι αφετηριακά λάθος. Μπορεί, όμως, να αποδεχθεί επιβλαβής εάν η ελληνική πλευρά δεν προβεί στους κατάλληλους χειρισμούς.

πηγή:https://slpress.gr/ethnika/giati-o-erntogan-den-thelei-polemo-me-tin-ellada/

Άφαντος, για μία ακόμα φορά, ο κ. Τσακαλώτος!! - " ...η συνάντηση για τον 13ο και τον 14ο μισθό δεν έχει νόημα.."!!




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Άφαντος, για μία ακόμα φορά,
ο κ. Τσακαλώτος από το Υπουργείο του

Την απαξίωσή του προς τους εκατοντάδες εργαζόμενους, τις Ομοσπονδίες και την Α.Δ.Ε.Δ.Υ., που συγκεντρώθηκαν σήμερα, Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019, στο Υπουργείο οικονομικών για τα ΒΑΕ και τον 13ο και 14ο μισθό, έδειξε, για μία ακόμα φορά, ο Υπουργός Οικονομικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος.
Παρά το γεγονός ότι εδώ και 20 μέρες η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. έχει ζητήσει συνάντηση μαζί του και παρά το γεγονός ότι ενημερώθηκε για τη σημερινή κινητοποίηση και τη συγκέντρωση των εργαζομένων έξω από το Υπουργείο του, αυτός επέλεξε να απουσιάζει.
Είναι και αυτό ένα δείγμα της πρακτικής με την οποία η  Κυβέρνηση αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους.
Αντ’ αυτού ανέλαβε να ενημερώσει την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ο Διευθυντής του γραφείου του, ο οποίος κατ’ εντολή του Υπουργού δήλωσε ότι «η συνάντηση για τον 13ο και τον 14ο μισθό δεν έχει νόημα», αφού εκκρεμεί η δίκη στο ΣτΕ. Αρνήθηκε, δηλαδή, να δώσει πολιτική λύση στο θέμα, όπως έκανε  η Κυβέρνηση με τους ένστολους.
Για τα ΒΑΕ δήλωσε πως θα παραταθεί η χορήγηση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, για ένα εξάμηνο, μέχρι να καταλήξει η Κυβέρνηση σε οριστική λύση.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., ύστερα από τα παραπάνω, καταγγέλλει τον κ. Τσακαλώτο σε όλους τους εργαζόμενους, για την απαράδεκτη και απαξιωτική στάση του και δηλώνει πως μέσα στις επόμενες μέρες θα οργανώσει νέα συγκέντρωση στο Υπουργείο Οικονομικών.
Θέλει δεν θέλει ο κ. Τσακαλώτος θα αναγκαστεί, όπως έγινε και στο παρελθόν, να δεχθεί τους εργαζόμενους.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.