Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

Aίσχος! Ο Γαβρόγλου «απέβαλε» τον Π. Μελά!! Το υπουργείο Παιδείας θεωρεί ανεπιθύμητους τους εθνικούς ήρωες!!





«Πέταξαν» τον Π. Μελά από τα σχολεία
Το υπ. Παιδείας θεωρεί «εκπαιδευτικά ακατάλληλη» επίσκεψη των απογόνων  των Μακεδονομάχων σε γυμνάσιο
Ρεπορτάζ
Βαγγέλης Στολάκης
Ανεπιθύμητοι» φαίνεται ότι ήταν οι απόγονοι των Μακεδονομάχων σε εκδήλωση για τον εορτασμό της επετείου του Μακεδονικού Αγώνα, που έγινε στις 12 Οκτωβρίου 2018 στο 3ο Γυμνάσιο Θέρμης.
Το υπουργείο Παιδείας έκρινε ότι η παρουσία απογόνων των Ελλήνων ηρώων που έδωσαν τη ζωή τους για την απελευθέρωση της Μακεδονίας «δεν εγκρίνεται, διότι δεν κρίνεται εκπαιδευτικά κατάλληλη», όπως απάντησε η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου στη διευθύντρια του σχολείου και εκείνη με τη σειρά της στον πρόεδρο του Συλλόγου Απογόνων Μακεδονομάχων «Ο Παύλος Μελάς», που διατηρεί παραρτήματα σε πολλές πόλεις της χώρας.

Η στάση αυτή του υπουργείου εγείρει μια σειρά ερωτημάτων, ενώ, σύμφωνα με τον αρθρογράφο της «δημοκρατίας» και πρώην πρόεδρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών, Θανάση Καραθανάση, πρόκειται για «αποτέλεσμα της Συμφωνίας των Πρεσπών».
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Απογόνων Μακεδονομάχων «Ο Παύλος Μελάς», Μιχάλη Παπανούση, που κατήγγειλε το περιστατικό, «το υπουργείο απαγόρευσε την είσοδο του συλλόγου στο συγκεκριμένο σχολείο». «Η διευθύντρια του σχολείου μετά τη θετική μας στάση κοινοποίησε την απόφαση του συλλόγου διδασκόντων στο υπουργείο, προκειμένου και τυπικά να δοθεί η άδεια εισόδου μας στο σχολείο. Δυστυχώς, το υπουργείο δεν έκρινε την παρουσία μας απαραίτητη» λέει ο κ. Παπανούσης στη «δημοκρατία».

Οπως λέει ο κ. Παπανούσης, ο ίδιος και μέλη του συλλόγου επρόκειτο να επισκεφτούν το σχολείο ντυμένοι με την παραδοσιακή μακεδονική στολή για να απαντήσουν στις ερωτήσεις μαθητών. Οταν η διευθύντριά τους κοινοποίησε την απάντηση του υπουργείου έμειναν με το στόμα ανοιχτό. «Μετά λύπης μας σας ενημερώνουμε ότι το αίτημά μας για έγκριση εισόδου στο σχολείο μας δεν έγινε δεκτό. Σύμφωνα με έγγραφο του ΥΠΕΠΘ, η επίσκεψή σας δεν εγκρίνεται, διότι δεν κρίνεται εκπαιδευτικά κατάλληλη. Κατόπιν τούτου, δεν θα μπορέσουμε, δυστυχώς, να σας αξιοποιήσουμε για να προσφέρουμε στους μαθητές μας τη δυνατότητα μιας πιο βιωματικής προσέγγισης των ιστορικών γεγονότων» αναφέρει η διευθύντρια του σχολείου προς τον κ. Παπανούση.

Σε επικοινωνία της «δημοκρατίας» με τον περιφερειακό διευθυντή Εκπαίδευσης Παναγιώτη Ανανιάδη, ο τελευταίος ανέφερε πως δεν έχει ενημέρωση. «Οποιοσδήποτε τρίτος επιθυμεί να εισέλθει στο σχολείο υπόκειται σε αυτή τη διαδικασία» λέει ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης Απόστολος Αποστολίδης, συμπληρώνοντας πως την άδεια τη δίνει το υπουργείο.
«Aπότοκο της Συμφωνίας Πρεσπών»
 «Πρόκειται για απότοκο της Συμφωνίας των Πρεσπών» σχολιάζει ο ομότιμος καθηγητής του ΑΠΘ Θανάσης Καραθανάσης. «Μέχρι πέρσι έκανα ομιλίες σε πολλά σχολεία που με καλούσαν και δεν υπήρχε πρόβλημα. Φαίνεται πως πάμε προς κατάργηση της διαδραστικής διδασκαλίας» λέει.
Δείτε παρακάτω το έγγραφο του υπουργείου Παιδείας που απορρίπτει το αίτημα του συλλόγου


πηγή:https://www.dimokratianews.gr/content/92654/aishos-o-gavrogloy-apevale-ton-p-mela

Μποναμάς Χριστουγέννων 6,5 εκατ. ευρώ στα κόμματα ενώ είναι ανοικτός ο φάκελος για τα δάνεια τους!!







Με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών, Αλέξανδρου Χαρίτση, χορηγήθηκαν στα κόμματα και στους συνασπισμούς πολιτικών κομμάτων, κρατική χρηματοδότηση 6,5 εκατ. ευρώ.
Όπως είναι γνωστό, έχει ανοίξει και πάλι ο φάκελος για τα δάνεια των κομμάτων με αφορμή την κίνηση των οικονομικών εισαγγελέων να εξετασθούν για τις δανειοδοτήσεις της προηγούμενης δεκαετίας τραπεζικά στελέχη που υπέγραψαν τότε τα δάνεια, και όσοι ήταν υπεύθυνοι για τα οικονομικά των κομμάτων.
Τα δάνεια για τα οποία καλούνται στελέχη της πρώην Αγροτικής Τράπεζας αλλά και της Εθνικής Τράπεζας, αφορούν κυρίως το ΠΑΣΟΚ και τη Ν.Δ. και λιγότερο το ΚΚΕ, το οποίο διαθέτει μικρό δανεισμό, ενώ δανεισμό διέθετε ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν περιλαμβάνεται στα κόμματα που ελέγχονται, καθώς κρίθηκε ότι δεν είναι επισφαλείς οι δανειοδοτήσεις του.
Συνολικά, το ποσό δανεισμού των κομμάτων υπερβαίνει τα 270 εκατ. ευρώ.
Πώς μοιράστηκε η κρατική επιχορήγηση:














Συγκεκριμένα, ο υπουργός Εσωτερικών με την υπ’ αριθμ. 63245/2018 απόφασή του διένειμε στα κόμματα την τακτική κρατική  χρηματοδότηση ύψους 5.416.666,66 ευρώ και την κρατική  χρηματοδότηση για ερευνητικούς και επιμορφωτικούς λόγους ύψους 1.083.333,34 ευρώ στα πολιτικά κόμματα και συνασπισμούς πολιτικών κομμάτων, για το έτος 2018, το συνολικό ύψος της οποίας ανέρχεται στα  6.500.000 ευρώ.





πηγή:https://www.dikastiko.gr/

Ιδού η διάταξη του νόμου που επιστρέφει δεκάδες εκατομμύρια στους βουλευτές και στους κληρονόμους τους!!




Ιδού η διάταξη του νόμου που επιστρέφει δεκάδες εκατομμύρια

στους βουλευτές και στους κληρονόμους τους και έχει ψηφίσει

και ο ίδιος ο Πρόεδρος της Βουλής!!

Άρθρο 23 παρ. 4 εδ. β-γ ν. 4387/2016

«4. α. (…)
β. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται ο τρόπος, ο χρόνος και η διαδικασία καταβολής των αναδρομικών ποσών σύνταξης, που δικαιούνται συνταξιούχοι του Δημοσίου κατά το Ν.Δ. 99/1974 (Α΄ 295), καθώς και οι κληρονόμοι τους, λόγω της αναπροσαρμογής των συντάξεών τους με βάση τις διατάξεις του άρθρου 57 του Ν. 3691/2008 (Α΄ 166), σε εκτέλεση τελεσίδικων δικαστικών αποφάσεων.
γ. Αναδρομικά ποσά συντάξεων τα οποία καταβάλλονται σε εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων, συμψηφίζονται με τυχόν ποσά που οφείλει ο δικαιούχος στο Δημόσιο.».

Η ΕΝΥΠΕΚΚ, πάντα στο πλευρό του ελληνικού λαού θα συνεχίσει να ενημερώνει έγκυρα προστατεύοντάς τον από την παραπληροφόρηση και την εξαπάτηση από παράγοντες της Πολιτείας και φίλια προς αυτούς μέσα.

Η Εκτελεστική Επιτροπή ΕΝΥΠΕΚΚ

To πλεόνασμα 4,5% του ΑΕΠ - Ο κίνδυνο και οι «αδικίες» - Ζητήματα ίσης μεταχείρισης. !!!





Πέντε εστίες αβεβαιότητας για την προοπτική της ελληνικής οικονομίας καταγράφει στην τριμηνιαία έκθεσή του το Γραφείο Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή. Οι κίνδυνοι που συνδέονται με τον εκλογικό κύκλο και τον κύκλο των δικαστικών αποφάσεων καταβολής αναδρομικών ξεχωρίζουν, όπως ξεχωρίζουν όμως και οι ιδιαίτερα σημαντικές υπερβάσεις οι οποίες προδιαγράφονται στον ορίζοντα του πρωτογενούς πλεονάσματος.
Από την επεξεργασία των στοιχείων εκτέλεσης του προϋπολογισμού στο εννιάμηνο , το ΓΠΚΒ έχει διαπιστώσει υψηλότερο κατά 1 δισ. ευρώ πρωτογενές πλεόνασμα φέτος σε σχέση με πέρυσι. Ανεπίσημες εκτιμήσεις αναφέρουν πως εάν δεν υπάρξει η παραμικρή «διαταραχή» στην εκτέλεση του προϋπολογισμού μέχρι το κλείσιμο του δημοσιονομικού έτους, το πρωτογενές πλεόνασμα θα μπορούσε να ξεπεράσει φέτος ακόμα και το 4,5% του ΑΕΠ.
Μια τέτοια εξέλιξη με τη σειρά της, θα άνοιγε το δρόμο για πολιτική και δημοσιονομική διαχείριση ενός «πακέτου» της τάξεως του 1,8- 2 δισ. ευρώ υπό μορφή κοινωνικού μερίσματος, κρατώντας πάντα κάτι «στην άκρη» όπως συνέβη και πέρυσι για το ενδεχόμενο αναθεωρήσεων από τη Eurostat.
Στο υπουργείο Οικονομικών, πληροφορίες αναφέρουν πως η συζήτηση για τον προσδιορισμό του δημοσιονομικού χώρου και την κατανομή του κοινωνικού μερίσματος βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Οριστικές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί ακόμα αλλά στο τραπέζι βρίσκεται τόσο η αύξηση του επιδόματος θέρμανσης, προκειμένου να καλυφθεί η επιβάρυνση από την εκτίναξη της λιανικής τιμής (1,15 ευρώ) όσο και η ενίσχυση των ασθενέστερων εισοδηματικά τάξεων κατά τα περυσινά πρότυπα.
Οι αποφάσεις δεν μπορεί να αργήσουν καθώς αναμένεται να ενσωματωθούν στον προϋπολογισμό (κατατίθεται στις 21 Νοεμβρίου στη Βουλή) και η καταβολή των όποιων ενισχύσεων θα πρέπει να γίνει εντός Δεκεμβρίου, ώστε να μην υπάρξει δημοσιονομική επιβάρυνση του προϋπολογισμού 2019.

Οι κίνδυνοι

Η γενική εκτίμηση του ΓΠΚΒ, όπως εκφράστηκε και από τον συντονιστή Φραγκίσκο Κουτεντάκη είναι πως η ελληνική οικονομία διατηρεί τα θετικά στοιχεία και στο τρίτο τρίμηνο του έτους, με θετικό ρυθμό ανάπτυξης, ανεργία σε πτωτική τροχιά και αύξηση των μισθών (2,6% στο δεύτερο τρίμηνο) ενώ η εκτέλεση του προϋπολογισμού είναι βελτιωμένη κατά περίπου 1 δις ευρώ σε σχέση με πέρυσι.
Παρά τη θετική «μεγάλη εικόνα», σημαντικές εστίες αβεβαιότητας είναι ενεργές, με τον εκλογικό κύκλο και τις δικαστικές αποφάσεις καταβολής διεκδικήσεων εργαζομένων και συνταξιούχων να βρίσκονται , λόγω επικαιρότητας, σε πρώτο πλάνο. Ο κ. Κουτεντάκης, παρ’ ότι έκρουσε καμπανάκι κινδύνου εμφανίστηκε καθησυχαστικός, επισημαίνοντας πως μέχρι σήμερα κανένα από τα κόμματα εξουσίας δεν έχει αμφισβητήσει μέσω παροχών τον στόχο για πλεόνασμα 3,5% του ΑΕΠ . Όσον αφορά στις δικαστικές αποφάσεις, επισήμανε τον κίνδυνο και τις «αδικίες» όπως σημειώνονται στην έκθεση αλλά εκτίμησε πως «δεν είναι πολύ πιθανό ένα τσουνάμι υποχρεώσεων το οποίο θα απειλούσε τους δημοσιονομικούς στόχους.
Στην έκθεση όλοι οι κίνδυνοι αναλύονται διεξοδικά και συγκεκριμένα:
1. Διεθνές περιβάλλον. Η περαιτέρω κλιμάκωση των εμπορικών εντάσεων θα μπορούσε να οδηγήσει σε επιβράδυνση της ανάπτυξης της παγκόσμιας οικονομίας και κατ’ επέκταση να επηρεάσει αρνητικά τις εξαγωγές και τον ρυθμό μεγέθυνσης της ελληνικής οικονομίας. Η συνέχιση των αναταράξεων στις διεθνείς χρηματοπιστωτικές αγορές εξαιτίας ταχύτερης ανόδου των αμερικανικών επιτοκίων και ανατίμησης του δολαρίου και οι συνεπακόλουθες αρνητικές επιπτώσεις στις αναδυόμενες οικονομίες που έχουν μεγάλο μέρους του χρέους τους εκφρασμένο σε δολάρια καθώς και η συνέχιση των εντάσεων στις σχέσεις ΕΕ-Ιταλίας θα μπορούσαν να αυξήσουν την αποστροφή κινδύνου των διεθνών επενδυτών. Κάτι τέτοιο θα είχε αρνητικές επιπτώσεις, καθώς θα οδηγούσε σε αύξηση του κόστους εξυπηρέτησης του ελληνικού δημόσιου χρέους, γεγονός που θα αποθάρρυνε νέες εκδόσεις ομολόγων και θα δρούσε ανασταλτικά στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων.
2. Υψηλό κόστος δανεισμού. Οι αποδόσεις των δεκαετών ομολόγων παραμένουν πάνω από το 4% κυρίως λόγω της Ιταλίας. Παρά τις υψηλές αποδόσεις, η ύπαρξη του ταμειακού αποθέματος ασφαλείας διασφαλίζει την κάλυψη των χρηματοδοτικών αναγκών της γενικής κυβέρνησης για διάστημα τουλάχιστον δύο ετών και επιτρέπει την προσεκτική και καλά σχεδιασμένη επάνοδο στις διεθνείς αγορές κεφαλαίου. Ωστόσο, αυτό δεν θα πρέπει να οδηγήσει σε εφησυχασμό καθώς η επιστροφή στις διεθνείς αγορές με βιώσιμους όρους είναι το τελικό κριτήριο για το εάν τελικά η χώρα θα καταφέρει να ξεπεράσει οριστικά την μακρόχρονη κρίση. Επιπρόσθετα, οι αποδόσεις των τίτλων του δημοσίου επηρεάζουν το σύνολο των εγχώριων επιτοκίων και διατηρούν σε υψηλά επίπεδα το κόστος δανεισμού των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών, δρώντας αποτρεπτικά για την υλοποίηση των επενδυτικών σχεδίων.
Συμπληρωματικά σε αυτό, το υψηλό απόθεμα μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων των τραπεζών, περιορίζει τις δυνατότητες του τραπεζικού συστήματος να χρηματοδοτήσει τις εγχώριες επενδύσεις και την ανάκαμψη της οικονομίας. Το ενδεχόμενο μιας βραδύτερης από την αναμενόμενη αύξησης των επενδύσεων το 2019, σε συνδυασμό με μία ταχύτερη επιβράδυνση της εξωτερικής ζήτησης για τα εγχώρια αγαθά και υπηρεσίες θα μπορούσε να οδηγήσει σε επιβράδυνση των ρυθμών ανάπτυξης για το επόμενο έτος.
3. Δικαστικές αποφάσεις. Σημαντική πηγή αβεβαιότητας αποτελεί και η κλιμάκωση των δημοσιονομικών πιέσεων υπό το βάρος δικαστικών αποφάσεων που ακυρώνουν εφαρμοσμένες μισθολογικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις. Η πρόσφατη νομοθετική παρέμβαση για καταβολή των αναδρομικών ποσών σε μισθωτούς και συνταξιούχους των ειδικών μισθολογίων που προέκυψαν από τις δικαστικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας αποτελεί μια πράξη συμμόρφωσης στη συνταγματική νομιμότητα. Ωστόσο, προκύπτουν ζητήματα ίσης μεταχείρισης καθώς δεν είναι απόλυτα σαφές γιατί οι μισθολογικές και συνταξιοδοτικές περικοπές ήταν συνταγματικές σε κάποιες κατηγορίες δημόσιων λειτουργών αλλά αντισυνταγματικές σε κάποιες άλλες. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να εγείρει επιπλέον δικαστικές διεκδικήσεις από άλλες κατηγορίες μισθωτών ή συνταξιούχων με σημαντικό δημοσιονομικό ρίσκο.
4. Εκλογικός κύκλος. Η αβεβαιότητα αυτή θα μπορούσε να ενισχυθεί λαμβάνοντας υπόψη ότι η ελληνική οικονομία εισέρχεται σε εκλογικό κύκλο με εντεινόμενο πολιτικό ανταγωνισμό ο οποίος μπορεί να στείλει αντιφατικά μηνύματα όσον αφορά τις δεσμεύσεις της οικονομικής πολιτικής και να διαταράξει τις ευνοϊκές προσδοκίες που έχουν διαμορφωθεί.
5. Εταιρικές «ατασθαλίες». Μια ακόμα εστία αβεβαιότητας προέκυψε από πρόσφατες υποθέσεις που έλαβαν ιδιαίτερη δημοσιότητα και σε διεθνές επίπεδο. Αυτές αφορούν στις δημοσιευμένες λογιστικές καταστάσεις της εισηγμένης εταιρείας Folli Follie και την παραβίαση των κεφαλαιακών ελέγχων της Κίνας από ελληνική επιχείρηση με τη χρήση των συστημάτων πληρωμών POS ελληνικής συστημικής τράπεζας. Τέτοιες υποθέσεις δημιουργούν αμφιβολίες για τις διαδικασίες εταιρικής διακυβέρνησης και την επάρκεια των εποπτικών αρχών και δεν συνεισφέρουν στην εμπέδωση κλίματος εμπιστοσύνης στην οικονομία.
* Δείτε όλη την έκθεση στη στήλη Συνοδευτικό Υλικό.

ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ


https://www.euro2day.gr/news/economy/article/1648350/plorh-gia-pleonasma-45-toy-aep-vazei-o-proypologis.html

Κράτος VS Εκκλησία: Από τον Καραμανλή στον Ανδρέα και από τον Ανδρέα στον Τσίπρα




Η συμφωνία ή άλλως το προσύμφωνο για τη ρύθμιση των σχέσεων Πολιτείας και Εκκλησίας, χαρακτηρίστηκε ιστορικής σημασίας. Ένας ιστορικός συμβιβασμός με ισχυρό συμβολισμό, όπως κάποιοι εύστοχα χαρακτήρισαν το κοινό ανακοινωθέν Πρωθυπουργού και Αρχιεπισκόπου. Διότι περί συμβιβασμού με ιστορική σημασία πρόκειται. Και πολιτική χωρίς συμβιβασμούς, δεν υπάρχει στην επίγεια ζωή. Οι εκκρεμότητες Πολιτείας 
– Εκκλησίας έρχονται από πολύ μακριά. Ειδικά σε ότι έχει να κάνει με την διασύνδεση της μισθοδοσίας των κληρικών με την εκκλησιαστική περιουσία, οδηγούμαστε δύο αιώνες πίσω, στις διακηρύξεις των Επαναστατικών Εθνοσυνελεύσεων των Αντιπροσώπων του Ελληνικού Λαού, του 1822 και του 1829

Στην πραγματικότητα, στο ΙΑ΄ Ψήφισμα της Δ΄ Εθνοσυνέλευσης (1829), ορίζεται ότι το Κράτος θα αναλάβει την εκκλησιαστική περιουσία, και από τα έσοδα αυτής της περιουσίας θα διατίθενται ποσά «εις βελτίωσιν του Ιερατείου» και για την εκπαίδευση των νέων. Αυτή η διατύπωση «εις βελτίωσιν του Ιερατείου», το οποίο τότε ήταν άμισθο, αποτέλεσε και την βάση για την ανάληψη της μισθοδοσίας των κληρικών από το κράτος.
Ανέλαβε ποτέ το κράτος τη διαχείριση του συνόλου της εκκλησιαστικής περιουσίας; Αυτό επιχειρείται σήμερα με κοινό σχήμα πολιτείας – εκκλησίας. Και αν από τη συγκεκριμένη διαχείριση, προκύψουν έσοδα που μπορούν να καλύψουν τις λειτουργικές ανάγκες της εκκλησίας, τότε η εφάπαξ κάθε χρόνο κρατική χρηματοδότηση μπορεί να βαίνει μειούμενη.
Η Ελλάδα είναι μια από τις ελάχιστες χώρες της Ευρώπης που δεν έχει γίνει ο διαχωρισμός. Και αυτό, αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί, το τόλμησε με υπομονή ο Αλέξης Τσίπρας σε συνεργασία με τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.

Οι δύο πρώτες απόπειρες

Πριν τον Αλέξη Τσίπρα, είχαμε άλλες δύο απόπειρες να ρυθμιστούν οι εκκρεμότητες. Η πρώτη αφορά την απόπειρα του Κωνσταντίνου Καραμανλή το 1976. «Μακαριότατε, νομίζω πως ήρθε η ώρα να χωρίσουμε τα τσανάκια μας», είπε στον τότε αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, για να πάρει την απάντηση: «Πρόεδρε, το δικό σου μαγαζί να κοιτάξεις, εκεί είναι το πρόβλημα, το δικό μου είναι γωνία, όποτε θες, έλα να τα χωρίσουμε».
Η δεύτερη απόπειρα έγινε από τον Ανδρέα Παπανδρέου το 1983 με το τότε υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Αντώνη Τρίτση. Οι ιεράρχες αντέδρασαν και απείλησαν με όπλο το πολιτικό κόστος. Ο Ανδρέας έκανε πίσω. Τα κόμματα της αντιπολίτευσης αιφνιδιάστηκαν. Δεν τόλμησαν όμως να χειριστούν το θέμα με το τρόπο που επέλεξαν να κάνουν για τη Συμφωνία των Πρεσπών. Ίσως γιατί μπορεί να πιέσουν τους πρόθυμους ιερείς να βγουν μπροστά για να πλήξουν την κυβέρνηση και εκείνοι, να εισπράξουν τους πιθανούς ψήφους δυσαρέσκειας.
Και τι λένε οι ιερείς που πρωτομίλησαν; Ο αντιπρόεδρος του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών, πατήρ Γεώργιος Βαμβακίδης, τόνισε με έμφαση ότι οι κληρικοί ζητούν να μείνει ως έχει η μισθοδοσία του ιερού κλήρου και αναρωτήθηκε «ποιος φορέας της Πολιτείας θα εξασφαλίσει για εμάς τη σύνταξη και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη».

Λειτούργημα ή επάγγελμα;

Μπορεί όμως ένας αφοσιωμένος ιερέας να προτάσσει το θέμα της δημοσιοϋπαλληλίας που αφορά μόνο το μισθό, όταν πολύ περισσότερο από τη συμφωνία, προκύπτει εγγύηση και προοπτική το κοινό σχήμα αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας να υπερκαλύψει τις οικονομικές ανάγκες των ιερέων; Τους είναι αδιάφορο ότι θα προκύψουν 10.000 νέες θέσεις εργασίας στον δημόσιο τομέα;
Και όλα αυτά μάλιστα σε μια εποχή που εκατομμύρια πολίτες βγήκαν βασανισμένοι και πληγωμένοι από την άγρια ύφεση των μνημονίων; Πόσους μπορεί να πείσει ο σκοταδιστής, κήρυκας του μίσους, μητροπολίτης Καλαβρύτων και οι παρόμοιοι συνάδελφοί του, με τις κατάρες του; Πως μπορεί κάθε καλοπροαίρετος χριστιανός να μην ανατριχιάζει με δηλώσεις, ότι ο θεός για να τιμωρήσει τον Τσίπρα έκαψε 100 χριστιανούς στο Μάτι;
Ας σκεφτούν λοιπόν όλοι προσεκτικά πριν βγουν στους δρόμους. Ας σκεφτούν οι διαμαρτυρόμενοι ιερείς τα βάσανα του ελληνικού λαού που βίωσε ζωή χωρίς εργασία και αρρώστιες χωρίς φάρμακα. Ας σκεφτούν όσοι μας διδάσκουν την αγάπη προς τον πλησίον μας και τη δωρεά του ενός χιτώνα, αν έχουμε δύο σε όποιον τον έχει ανάγκη, αν αυτό που κάνουν είναι επάγγελμα ή λειτούργημα για το θέλημα του Θεού στον οποίο πιστεύουν.
Και ας προσέξουν καλά, διότι όλοι οι Έλληνες πολίτες λίγο ως πολύ γνωρίζουν πόσα χρήματα έχουν ξοδέψει χωρίς να λαμβάνουν αποδείξεις σε θρησκευτικές τελετές, γάμοι, βαφτίσια, μνημόσυνα, αγιασμοί κλπ.
Αν η σεμνότητα και η ταπεινότητα του ιερωμένου καταλήξει σε οργή για τα οικονομικά κεκτημένα, δύσκολα θα βρουν οι διαφωνούντες ιερείς την συμπαράσταση του χριστεπώνυμου πληρώματος, για να μην πως ότι θα προκαλέσουν και οργή για υποκρισία, καθώς από τη συμφωνία προκύπτει πλήρης προστασία της μισθοδοσίας τους αφού αυτό προτάσσουν.

πηγή:https://slpress.gr/politiki/apo-ton-karamanli-ston-andrea-kai-apo-ton-andrea-ston-tsipra/

Πυρίτιδα περιείχε ο εκρηκτικός μηχανισμός έξω από το σπίτι Ντογιάκου - Γιατί δεν εξερράγη




Στα εργαστήρια της Εγκληματολογικής Υπηρεσίας μεταφέρθηκε ο εκρηκτικός μηχανισμός που τοποθετήθηκε έξω από την πολυκατοικία όπου διαμένει ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ισίδωρος Ντογιάκος, στον Βύρωνα και εντοπίστηκε τα ξημερώματα έπειτα από δύο προειδοποιητικά τηλεφωνήματα.
Από την έως τώρα πορεία των ερευνών, έχει προκύψει ότι ο εκρηκτικός μηχανισμός ήταν χαμηλής ισχύος. Δεν περιείχε δηλαδή κάποιο ισχυρό εκρηκτικό, όπως ζελατοδυναμίτιδα ή αμμωνιοδυναμίτιδα, αλλά αποτελείτο από ένα κιλό πυρίτιδας.
Οσο για την αιτία που ο μηχανισμός δεν ενεργοποιήθηκε, πιθανολογείται ότι αυτό οφείλεται σε εμπλοκή του κυκλώματος πυροδότησης, πιθανώς κατά τη μεταφορά του πάνω στη μοτοσικλέτα.
Δύο τηλεφωνήματα
Περί τις 04.00, άγνωστος τηλεφώνησε στην Εφημερίδα των Συντακτών και τον ιστότοπο Ζούγκλα και είπε ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στην οδό Αδραμυτίου στον Βύρωνα και ότι επρόκειτο να εκραγεί σε 20 λεπτά. Ο άγνωστος τόνισε ότι δεν επρόκειτο για φάρσα.

Αμέσως κινητοποιήθηκε η αστυνομία, η οποία απέκλεισε την περιοχή, ενώ ταυτόχρονα ενημέρωσε τους κατοίκους ότι έπρεπε να παραμείνουν μέσα στα σπίτια τους.
Στο σημείο έσπευσε κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ). Έπειτα από έρευνες, εντοπίστηκε εκρηκτικός μηχανισμός στην μπαγκαζιέρα δίκυκλου που ήταν σταθμευμένο έξω από την πολυκατοικία όπου διαμένει ο Ισίδωρος Ντογιάκος.
Η εκρηκτική ύλη βρέθηκε μέσα σε πλαστικό τάπερ που είχε τοποθετηθεί μέσα σε κατσαρόλα.
Οπως προέκυψε αργότερα από την έρευνα της ΕΛΑΣ, η μοτοσικλέτα στη μπαγκαζιέρα της οποίας βρέθηκε ο εκρηκτικός μηχανισμός, είχε κλαπεί προ δύο ημερών από την περιοχή του Βύρωνα.
Το σπίτι του Ισίδωρου Ντογιάκου δεν είχε σταθερή φρουρά, ο ίδιος όμως είχε αστυνομική συνοδεία στις μετακινήσεις του.
«Ειδοποιηθήκαμε από την αστυνομία ότι βρέθηκε εκρηκτικός μηχανισμός σε μπαγκαζιέρα μηχανής, μέσα σε κατσαρόλα. Είδα τον εκρηκτικό μηχανισμό με τα μάτια μου» ανέφερε ο Εισαγγελέας, Ισίδωρος Ντογιάκος, μιλώντας στον ΑΤ1 και συνέχισε:
«Εχει αποκλειστεί η περιοχή και δεν μας επιτρέπουν να βγούμε από το σπίτι μας που βρίσκομαι με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου».
Αν και παρόμοια μεθοδολογία με αυτή των δραστών της σημερινής απόπειρας στο σπίτι του Ισίδωρου Ντογιάκου, είχε χρησιμοποιήσει η οργάνωση «Ομάδα λαϊκών αγωνιστών» τον Δεκέμβριο του 2017, όταν είχαν τοποθετήσει εκρηκτικό μηχανισμό στο Εφετείο, στην οδό Λουκάρεως, αξιωματικοί που χειρίζονται την υπόθεση πιθανολογούν ότι θα υπάρξει ανάληψη ευθύνης από πρωτοεμφανιζόμενη οργάνωση «μιμητών» των Πυρήνων της Φωτιάς.

πηγή:http://www.kathimerini.gr/994818/gallery/epikairothta/ellada/pyritida-perieixe-o-ekrhktikos-mhxanismos-e3w-apo-to-spiti-ntogiakoy---giati-den-e3erragh

Καταβολή ΒΟΕΑ μηνών Φεβρουαρίου-Μαρτίου-Απριλίου 2018






Το Μετοχικό Ταμείο Στρατού μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών καταβολής ΒΟΕΑ (Βοηθημάτων Οικογενειακής Επαγγελματικής Αυτοτέλειας) μηνός Ιανουαρίου 2018 και της ηλεκτρονικής πληρωμής των, ανακοινώνει τα εξής :
Τα τέκνα που  υπέβαλαν αίτηση τους μήνες ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ-ΜΑΡΤΙΟ-ΑΠΡΙΛΙΟ  του έτους 2018, θα πρέπει να προσκομίσουν ή να αποστείλουν με ταχυαποστολή προς το ΜΤΣ, Φορολογική Ενημερότητα στο όνομά τους,  << για είσπραξη χρημάτων από φορείς του Δημοσίου πλην Κεντρικής Διοίκησης>>  το  αργότερο  μέχρι την 26-11-2018 και να έχουν ισχύ, τουλάχιστον μέχρι την 13-12-2018.
Επισημαίνεται ότι η μη έγκαιρη αποστολή  Φορολογικών  Ενημεροτήτων ενδέχεται να επιφέρει  καθυστερήσεις στις  πληρωμές του συνόλου των αιτήσεων.
Αποστολή Στοιχείων στη Διεύθυνση :
Μετοχικο Ταμείο Στρατού
Κολοκοτρώνη 13
Τ.Κ. 10562 Αθήνα
Υπόψη κας Μπασουκέα Σταυρούλας
                                                         Ταξχος Αθανάσιος Δημητριάδης
                                                               ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ