Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Μάθε παιδί μου… δημοτικό τραγούδι





Τριαντάφυλλος Κωτόπουλος
Καθώς και ημερολογιακά μόλις εισήλθαμε στο καλοκαίρι, αρκετούς θα αρχίσουν να ξεμυαλίζουν οι παραλίες και τα βουνά, τα θερινά σινεμά και οι πιο έντονοι τρόποι νυχτερινής διασκέδασης. Ταβέρνες, μπαράκια, after αλλά και πανηγύρια… Πανηγύρια υπό τους ήχους, όχι πάντοτε με την καλύτερή τους εκτέλεση, και των δημοτικών τραγουδιών.
Το να μιλήσει κανείς για τη μοναδική αξία του δημοτικού τραγουδιού, τέχνη εξαιρετική που συνδυάζει τον λόγο, τη μουσική και τον χορό, προφανώς είναι κοινοτοπία. Στην ίδια λογική κινούνται και αναφορές που υπενθυμίζουν πως ορισμένα είδη του, τα ακριτικά τραγούδια, τοποθετούνται ανάμεσα στα πρώτα μνημεία της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Από τότε μέχρι και τον προηγούμενο αιώνα, το δημοτικό τραγούδι προσέφερε στην πολιτισμική μας συνέχεια και τόνωσε το κοινό μας αίσθημα.
Αν θέλαμε ίσως να λειτουργήσουμε ιντριγκαδόρικα θα συμπληρώναμε πως σε αντίθεση με το ρεμπέτικο, το οποίο εκφράζεται πολύ με τη μουσική και τον χορό αλλά έχει γενικά πιο απλοϊκούς και ακατέργαστους στίχους, το δημοτικό τραγούδι βασίζεται στον ποιητικό του λόγο. Τον λόγο που επηρέασε τον Σολωμό, τον Παλαμά, τον Σικελιανό, τον Σεφέρη, τον Ρίτσο, τον Ελύτη και τόσους νεότερους που αδικούμε συστηματικά με την αναφορά μόνο στα μεγάλα προγονικά ονόματα.
Οι σημαντικότεροι μελετητές του συμφωνούν πως η δική του συμβολή είναι καθοριστική στη σταδιακή διαμόρφωση της αισθητικής, της κοσμοαντίληψης και της βιοθεωρίας του νεοελληνικού μας πολιτισμού. Για να είμαστε πιο ακριβείς εδώ θα πρέπει να εστιάσουμε στον λαϊκό μας πολιτισμό της υπαίθρου.

Η παρακμή και το σήμερα

Η παρακμή του δημοτικού τραγουδιού αποδόθηκε -μνημονεύω εδώ την άποψη του δικού μου δασκάλου Ερατοσθένη Καψωμένου- στην άνοδο της αστικής τάξης σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και των μέσων επικοινωνίας. Νομοτέλεια; Σήμερα το δημοτικό τραγούδι το συναντούμε σε κέντρα παραδοσιακού γλεντιού, ή με πιο φυσικό τρόπο στα γνωστά μας πανηγύρια που προαναφέραμε.
Θα τολμήσω να πω ότι και στις δύο περιπτώσεις εμφυλοχωρεί, δεν λέω ότι κυριαρχεί, μια συστηματοποιημένη επιχειρηματική του εκμετάλλευση. Προσωπικά με ενοχλεί το γεγονός, αλλά όχι γιατί είμαι λάτρης του είδους ούτε γιατί το αντιμετωπίζω ως ζήτημα αισθητικής τάξης. Θεωρώ πως ο τρόπος απόδοσής του, ειδικά το μουσικό του «σκέλος» λες και πολεμά τις περισσότερες φορές να ακυρώσει με την κακή ακουστική την πολυεπίπεδη λειτουργία του. Αλλά και οι ηλικίες όσων συμμετέχουν προδίδουν μία νοσταλγική αντιμετώπιση και όχι μία ζώσα πολιτισμική πρακτική.
Θα ενδιέφερε, θα ήταν χρήσιμη και ωφέλιμη μία επανάκαμψη του δημοτικού τραγουδιού στις μέρες μας; Κι αν όχι μία θριαμβική επιστροφή του, ίσως μία επανασύσταση με διαφορετικό όμως τρόπο στα παιδιά μας, αλλά και στους μεγαλύτερους; Μπορεί αυτό να συμβεί; Έχει νόημα να επιχειρηθεί κάτι τέτοιο;

Η δημιουργική γραφή και το μέλλον

Η υιοθέτηση της λογικής αυτής της περιβόητης Δημιουργικής Γραφής στο σχολείο τα τελευταία χρόνια κινείται προς μία τέτοια κατεύθυνση, όσες τρικλοποδιές κι αν της βάζουν αυτοί που κλήθηκαν (αλήθεια με ποια κριτήρια;) να σχεδιάσουν την ένταξή της στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δεν είναι λίγοι οι εκπαιδευτικοί που βρήκαν πρόσφορο τον τρόπο για να μυήσουν τους μαθητές στο δημοτικό τραγούδι και τις χάρες του. Παραδειγματικά να αναφέρω το 2ο Γυμνάσιο Αγρινίου.
Η καθηγήτρια Αγγέλη Μαρία -ούτε την γνωρίζω, ούτε φίλος μαζί της είμαι, απλώς «έπεσα» διαδικτυακά πάνω στη δουλειά της- επέλεξε στα πλαίσια της θεματικής εβδομάδας να συνδυάσει τη Δημιουργική Γραφή με το Δημοτικό Τραγούδι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα παιδιά αφού γνώρισαν βιωματικά το είδος, που σημαίνει πως και το χόρεψαν και το τραγούδησαν, στη συνέχεια συνέγραψαν μαντινάδες, άρα είχαν μία γόνιμη επαφή με τη μετρική. Η αλήθεια είναι πως οι μαντινάδες διαθέτουν μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα χάρη στο πνεύμα πρωτοτυπίας και αυτοσχεδιασμού που τις χαρακτηρίζει.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως μέχρι σήμερα αναπτύσσονται καινούργιες κατηγορίες μαντινάδων που απηχούν τις νέες κοινωνικές συνθήκες και τα δεδομένα του σύγχρονου τεχνικού πολιτισμού. Θα μπορούσαν τα παιδιά να δοκιμάσουν συγγράψουν και ερωτικά και σατιρικά και ευτράπελα και ίσως και ιστορικά τραγούδια. Αλλά αυτό θα προϋπέθετε περισσότερο χρόνο και σχεδιασμό από την αρχή του έτους, κάτι που δεν περνά απαραίτητα από το χέρι των μάχιμων εκπαιδευτικών.
Το δημοτικό τραγούδι είναι μια τέχνη που οικοδομείται με την αφαίρεση. Η ποιητική του μέγιστου με την τεχνική του ελάχιστου αποκρυσταλλωμένη από μία μακρά προφορική παράδοση σε στερεότυπα σχήματα μεγάλης αισθητικής και ψυχολογικής ευστοχίας. Τυπική η διάρθρωση του μύθου. Αδρή και σχηματική η διαγραφή των χαρακτήρων. Με νοηματικά ή χρονικά άλματα προχωρά το κείμενο, έτσι ώστε να δραστηριοποιείται η φαντασία του ακροατή για να καλύψει τα κενά.

Λιτότητα και δραστικότητα

Γνωρίζοντας πιο ουσιαστικά το δημοτικό τραγούδι τα παιδιά μπορούν να αντιληφθούν την αξία του προφορικού λόγου μιας και η φράση του δημοτικού τραγουδιού είναι απλή και σύντομη και από άποψη δομής βρίσκεται πολύ κοντά σε αυτόν. Η λιτότητα και η δραστικότητα αυτή τούς ασκεί στους βασικούς φορείς του νοήματος της γλώσσας μας.
Το ρήμα και το ουσιαστικό, που μαζί με τους συνδέσμους και τις αντωνυμίες, κυριαρχούν στο δημοτικό τραγούδι, αποκαλύπτουν, διδάσκουν αν το θέλετε, την αμεσότητα στην επικοινωνία, τη θέρμη και τη ζωντάνια που μπορεί να αποκτήσει ο λόγος μας χωρίς να επισκιάζεται από κανένα περιττό στολίδι. Περιττά που αποφεύγονται με τα λιγότερα επίθετα και επιρρήματα.
Αλλά και τα στερεότυπα εκφραστικά του σχήματα του δημοτικού τραγουδιού μπορούν να εμπνεύσουν ασκήσεις, άρα μαθητεία. Ασκήσεις με περιορισμούς αλλά OuLiPo. Τα εισαγωγικά μοτίβα (τρία πουλάκια κάθονταν), οι μεταβατικοί στίχοι (πιάνω το κείνο το στρατί, κείνο το μονοπάτι, / το μονοπάτι μ’ έβγαλε…), τα τυπικά εκφραστικά ζεύγη που κατανέμονται στα δύο ημιστίχια και κλιμακώνουν το νόημα (Αυτά τα φρύδια τα σμιχτά, τα ζαχαρένια μάθια) μαζί φυσικά και με άλλα πολλά που παραλείπουμε για ευνόητους λόγους μπορούν να βοηθήσουν και να οδηγήσουν τους μαθητές στην παιγνιώδη, αλλά ύψιστη πράξη της δημιουργίας.
Να διασκευάσουν για παράδειγμα ένα παλαιότερο τραγούδι κατά τρόπο που να ταιριάζει στις σύγχρονες απαιτήσεις με την αλλαγή ονομάτων ή τοπικών και χρονικών προσδιορισμών. Κι αν αυτό είναι το πρώτο σκαλί, σκεφθείτε πως μπορεί να εκπλαγούμε από τη ριζική και ουσιαστικότερη συμβολή τους με την κατάθεση καινούργιων δημοτικών τραγουδιών

https://slpress.gr/politismos/mathe-paidi-mou-dhmotiko-tragoydi-tragoydi/

Οι μειώσεις που έρχονται στις αποδοχές των απόστρατων






Τις τρομακτικές μειώσεις που έρχονται στις αποδοχές των απόστρατων με την εφαρμογή του νόμου Κατρούγκαλου και τη νέα περικοπή από το 2019 περιέγραψε στο  ο πρόεδρος της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Βασίλης Ροζής. 
Αφού είπε ότι «με το νόμο Κατρούγκαλου ισοπεδωνόμαστε πλήρως» υπενθυμίζοντας ότι για τις χήρες κάτω των 52 ετών προβλέπει ότι θα παίρνουν 3 χρόνια σύνταξη και στη συνέχεια στα 67 έτη, στη συνέχεια τόνισε ότι «χοντρικά και κατά μέσο όρο κάθε συνάδελφος θα χάνει 200-300 ευρώ το μήνα». 
Αν συνυπολογιστεί, δε, και η μείωση του αφορολογήτου από το 2020 αυτό, όπως είπε ο κ. Ροζής, θα σημαίνει ότι «ένας απόστρατος θα χάνει 2-3 συντάξεις το χρόνο». 
«Είμαστε μια ομάδα που έχει χάσει έως και το 60% των αποδοχών της στα χρόνια του Μνημονίου. Εγώ προσωπικά έχω μείωση 62% σε σχέση με τις αποδοχές του 2010» συμπλήρωσε ο κ. Ροζής και ως παράδειγμα της νέας κατάστασης είπε ότι «ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ θα παίρνει σύνταξη 1.150 ευρώ. 
Σκεφτείτε τι θα συμβαίνει παρακάτω».




πηγή:http://www.aftodioikisi.gr/asfalistika/miosis-pou-erchonte-stis-apodoches-ton-apostraton/


Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Δραστηριότητες Έτους Εφέδρων και Εθνοφυλάκων - ΒΙΝΤΕΟ







Δραστηριότητες Έτους Εφέδρων και Εθνοφυλάκων









Δραστηριότητες Έτους Εφέδρων και Εθνοφυλάκων - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=GVPP2rDwg00
 Μεταφορτώθηκε από Hellenic Army General Staff - ΓΕΣ
Δραστηριότητες Έτους Εφέδρων και Εθνοφυλάκων. Hellenic Army General Staff - ΓΕΣ. Loading... Unsubscribe from Hellenic Army General Staff ...

Επίδομα Παιδιού 2018: Ανοίγει αύριο, Παρασκευή 01/06, η ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων Α21




Ανοίγει αύριο το πρωί, Παρασκευή 1 Ιουνίου, η ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων Α21 για το Επίδομα Παιδιού 2018.

Η πλατφόρμα στην οποία οι δικαιούχοι θα υποβάλλουν την αίτηση, θα είναι προσβάσιμη από την ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ (www.opeka.gr) και από την ιστοσελίδα της ΗΔΙΚΑ (www.idika.gr).

Στην πρώτη σελίδα της νέας πλατφόρμας οι δικαιούχοι θα βρουν αναλυτικές οδηγίες για τα βήματα συμπλήρωσης και υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης (Α21) για το Επίδομα Παιδιού.

Προαπαιτούμενο για την υποβολή της αίτησης Επιδόματος Παιδιού (Α21) 2018 είναι η προηγούμενη υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος (Ε1) για τα εισοδήματα του 2017.

Οι τεχνικές δυνατότητες της νέας πλατφόρμας εγγυώνται πως το σύνολο των δικαιούχων που επιθυμούν να υποβάλλουν αίτηση Α21 μέχρι τις 20 Ιουνίου θα έχουν τη δυνατότητα να την υποβάλλουν, ώστε να πληρωθούν κανονικά στις 25-27 Ιουνίου, ημερομηνία κατά την οποίακαταβάλλεται η Β΄ δόση του Επιδόματος Παιδιού 2018.

Επισημαίνεται ότι η πλατφόρμα θα παραμείνει διαθέσιμη στους δικαιούχους που επιθυμούν να υποβάλλουν φορολογική δήλωση ή/και αίτηση Α21 μετά την 20η Ιουνίου και μέχρι το τέλος του 2018. Στις 25-27 Ιουλίου θα ακολουθήσει η καταβολή της Γ δόσης 2018, σε όλους όσοι θα έχουν υποβάλλει φορολογική δήλωση και αίτηση Α21 έως και την 20η Ιουλίου. Εν συνεχεία θα ακολουθήσουν φυσικά και οι επόμενες προβλεπόμενες διμηνιαίες δόσεις.
Σε κάθε καταβολή επιδόματος παιδιού θα συμπεριλαμβάνονται τυχόν αναδρομικά επιδόματα δικαιούχων που δεν έχουν καταβληθεί καθώς και τυχόν συμψηφισμοί οφειλών προηγούμενων ετών που θα έχουν οριστικοποιηθεί και ελεγχθεί.

Η νέα πλήρως ψηφιοποιημένη διαδικασία βασίζεται σε ηλεκτρονικές διασταυρώσεις, μέσω των διαθέσιμων ηλεκτρονικών βάσεων δεδομένων, ώστε να μειώσει τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και να επισπεύσει τον χρόνο απονομής του Επιδόματος.
Πέρυσι μέχρι τα τέλη Ιουλίου 2017 είχαν πληρωθεί από τον ΟΓΑ σε οικογενειακά επιδόματα 291 εκ. ευρώ σε δυο δόσεις. Φέτος ήδη έχουν πληρωθεί με την Α΄ δόση 161 εκ. ευρώ, ενώ με τις επόμενες δυο δόσεις εκτιμάται πως η συνολική δαπάνη μέχρι το τέλος Ιουλίου, δηλαδή για το πρώτο 6μηνο, θα προσεγγίσει τα 450 εκ. ευρώ, γεγονός που σημαίνει αύξηση καταβαλλόμενων επιδομάτων για το ίδιο διάστημα της τάξης του 50%.

Δείτε εδώ τα 7 βήματα για την συμπλήρωση της αίτησης Α21
Δείτε εδώ τηλέφωνα και email για απορίες σχετικά με την 
αίτηση Α21

Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/40832

Εορτασμός του Αγίου Πνεύματος - Λιτάνευση και περιφορά της Παλαιάς Εφεσίου Εικόνας της Αγίας Τριάδος στις Κεραμάτες Άρτας



    Την 28η και 29η  Μαΐου, Εορτάσθηκε με την πρέπουσα λαμπρότητα και επισημότητα, στον Ιερό Ενοριακό Ναό της Αγίας Τριάδος Κεραματών Άρτας, η Εορτή του Αγίου Πνεύματος, προεξάρχοντος του  Σεβασμιωτάτου  Μητροπολίτη Νικοπόλεως & Πρεβέζης κ.κ. Χρυσοστόμου. 
     Μετά το πέρας του Μέγα Πανηγυρικού Εσπερινού, ακολούθησε η  Λιτάνευση και περιφορά  της Παλαιάς Εφεσίου Εικόνας  της Αγίας Τριάδος 

    Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν 
    .  Η Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη.
    .  Οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Βασίλης Τσίρκας και την ΝΔ Γιώργος Στύλιος
    .  Ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Άρτας, Σχης(ΠΖ) ε.α. Δημήτριος Βαρέλης  και η περιφερειακή σύμβουλος Αναστασία Σίμου.
    .  Ο Δήμαρχος Αρταίων και μεγάλος αριθμός δημοτικών συμβούλων
    .  Ο Λγος(ΠΖ) Τσιλιγιάννης Δημήτριος, ως εκπρόσωπος του Του ΚΕΝ Άρτας
    .  Ο Αστυνομικός Διευθυντής Άρτας Φώτιος Ντζιμάνης και αριθμός Αστυνομικών.
    .  Ο Υποδιοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Άρτας 
    .  Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Άρτας Χρήστος Παπάζογλου
    .  Ο Πρόεδρος, ο Αντιπρόεδρος, ο  Γραμματέας & Διαχστής Χρηματικού, Σχης(ΠΖ) ε.α. Αλέξανδρος, Ανχης(ΥΓ) Ιωάννης Πετρούδης, Τχης(ΔΒ) ε.α. Δημήτριος Καλογήρου αντίστοιχα και αριθμός μελών.
    . Πολύ μεγάλο πλήθος Πιστών














Περί Λαμπράκη - Γιατί κάθε νέος οφείλει να ξέρει τι συνέβη με τη δολοφονία του


Γιατί κάθε νέος οφείλει να ξέρει τι συνέβη με τη δολοφονία του
Από τον
Μανώλη Κοττάκη
Oι συζητήσεις για το «χθες» στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά δημοφιλείς. Οταν «διαβάζουμε» την πατρίδα μας αποκλειστικά με όρους τού «χθες», καθένας μπορεί να αναζητήσει έναν ρόλο. Μπορεί να νιώσει «αριστερός», κι ας έχει εκχωρήσει με την ψήφο του εθνικό πλούτο. Μπορεί να αισθανθεί «δημοκράτης», κι ας έχει ψηφίσει την παράκαμψη του Κοινοβουλίου όταν πρόκειται να εκποιηθούν ΔΕΚΟ. 

Ζούμε, δυστυχώς, σε μια πατρίδα που την ελκύει συνεχώς η συζήτηση για το «τι έγινε» και ποτέ για το «τι θα γίνει». Στο «τι θα γίνει» δυσκολευόμαστε να βρούμε ρόλους, γιατί δεν ξέρουμε τις απαντήσεις. Ωστόσο, αγαπητοί φίλοι, δεν θα αποφύγω την απάντηση στο ερώτημα που προέκυψε μετά την τοποθέτηση Μητσοτάκη αν ένας νέος 17 ετών πρέπει να ξέρει λεπτομέρειες για τη δολοφονία Λαμπράκη. Η απάντησή μου είναι απερίφραστα «ναι, πρέπει». Πέραν των γνωστών (ποιοι τον δολοφόνησαν, πού), ένας νέος πρέπει να ξέρει για τη δολοφονία Λαμπράκη για δύο βασικούς λόγους: 

Ο πρώτος είναι
για να γνωρίζει πώς συμπεριφέρθηκε η Αριστερά στη Δεξιά μετά τη δολοφονία. Για να θυμάται ότι η ΕΔΑ αγνόησε τη δραματική ρητορική ερώτηση του εκλεγμένου πρωθυπουργού της ΕΡΕ «ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο;» και έσπευσε, χωρίς κανένα αποδεικτικό στοιχείο, να τον χαρακτηρίσει «ηθικό αυτουργό της δολοφονίας». 
Για να θυμάται ότι πέρασαν πενήντα χρόνια από τότε -γενιές γαλουχήθηκαν με τον μύθο ότι ευθύνεται ο Καραμανλής-, μέχρι να ανέβει στο βήμα του Κοινοβουλίου η Αλέκα Παπαρήγα και να ομολογήσει ότι καμιά σχέση δεν είχε με το γεγονός ο εκλεγμένος πρωθυπουργός. 

Να ένας πρώτος λόγος που οφείλει ένας 17χρονος να γνωρίζει για τον Λαμπράκη. Η δολοφονία του δεν αφορά μόνο την ιστορία της Αριστεράς, αλλά και την ιστορία της δεξιάς παράταξης. Στο μέτρο, μάλιστα, που ο ανακριτής της υπόθεσης Λαμπράκη, Χρήστος Σαρτζετάκης, διαδέχθηκε τον Καραμανλή στην Προεδρία της Δημοκρατίας το 1985, το γεγονός αφορά ακόμη και τη μεταπολιτευτική ιστορία της παράταξης.

Ο δεύτερος λόγος
που οφείλει ένας νέος να γνωρίζει τι συνέβη με τον Λαμπράκη είναι ότι η δολοφονία του αποτελεί έναν από τους πολλούς κρίκους της μακράς αλυσίδας που οδήγησε στη δικτατορία. 
Ο Λαμπράκης δολοφονήθηκε από το βαθύ παρακράτος σε συνεργασία με κάποια συνιστώσα των Ανακτόρων. Αυτή η «αόρατος» εξουσία, που δρούσε στο παρασκήνιο, ώθησε τον Καραμανλή να καταγγείλει τη θηλυκή συνιστώσα των Ανακτόρων, η οποία με τη δράση της έβλαψε το κύρος του βασιλικού θεσμού και οδήγησε τη χώρα στην αστάθεια και την εκτροπή. Και τούτο, μολονότι ο Μακεδόνας όφειλε τον διορισμό του στην πρωθυπουργία στο Παλάτι. Η υπόθεση Λαμπράκη επικύρωσε την ήδη διαμορφωμένη άποψη στον Καραμανλή ότι έπρεπε να εγκαταλείψει τη χώρα για να μη συγκρουστεί με τους θεσμούς και οδηγηθούμε στην ανωμαλία - όπως και οδηγηθήκαμε.
Αυτά λοιπόν, ναι, πρέπει να τα γνωρίζουν οι νέοι. 
Κάτι τελευταίο: Η σύζυγος του Γρηγόρη Λαμπράκη, Ρούλα, αποκάλυψε στην «Εστία» ότι πρώτη επιλογή του βουλευτή ήταν η Ενωση Κέντρου, όχι η ΕΔΑ, και πως ο ίδιος εξομολογείτο ότι «έχει γίνει αντιπαθής στο κόμμα». 
Γι’ αυτά... τσιμουδιά! 
Μόνο κάτι παραπολιτικά, ότι αμφισβητούμε πως ήταν αριστερός και ότι οι φάκελοι της... Ασφάλειας είναι πιο αξιόπιστοι (!) από τη σύζυγό του, διαβάσαμε! Ντροπή!

πηγή:http://www.dimokratianews.gr/content/86646/peri-lampraki



Βράβευση, διακριθέντων Στελεχών, σε αγώνες υπεραποστάσεων, από τον Αρχηγό ΓΕΣ


Την Τετάρτη 30 Μαΐου 2018, βραβεύθηκαν από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού, Αντιστράτηγο Αλκιβιάδη Στεφανή, ο Συνταγματάρχης Πεζικού (ΠΖ) Στέργιος Αναστασιάδης και ο Ταγματάρχης (ΠΖ) Ηλίας Καραϊωσήφ, οι οποίοι διακρίθηκαν σε αγώνες υπεραποστάσεων.
Ο Συνταγματάρχης (ΠΖ) Στέργιος Αναστασιάδης, ξεκίνησε τους αγώνες υπεραποστάσεων το 2000 και από τότε έχει συμμετάσχει σε Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια πρωταθλήματα και σε δεκάδες αγώνες απόστασης, έως 255 χιλιομέτρων.Έχει τερματίσει εννέα φορές στο διεθνή αγώνα «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ», απόστασης 246 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τις τρεις φορές τερμάτισε ως πρώτος Έλληνας.
Ο Ταγματάρχης (ΠΖ) Ηλίας Καραϊωσήφ, ξεκίνησε τους αγώνες υπεραποστάσεων το 2008 και από τότε έχει συμμετάσχει σε δεκάδες αγώνες απόστασης, έως 400 χιλιομέτρων. Έχει τερματίσει τρεις φορές στο διεθνή αγώνα «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» και κατέκτησε τη δεύτερη θέση στον διεθνή αγώνα «ΔΟΛΙΧΟΣ», απόστασης 255 χιλιομέτρων.
Με τις επιτυχίες τους, τα δύο στελέχη του Στρατού Ξηράς, καταδεικνύουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ότι η άοκνη καθημερινή προσπάθεια, το ήθος και το αγωνιστικό πνεύμα αμείβονται, αποτελώντας έτσι εξαίρετο παράδειγμα, για το σύνολο του προσωπικού, προβάλλοντας το Στρατό Ξηράς, τις Ένοπλες Δυνάμεις και την Πατρίδα μας.
#ΕλληνικόςΣτρατός, #HellenicArmy, #ΕίμαστεΠαντού, #WeAreEverywhere, #ΕίμαστεΠερήφανοι, #WeAreProud