Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Μήνυση για εσχάτη προδοσία κατά του Νίκου Κοτζιά από την Ομοσπονδία Μακεδόνων




Μήνυση κατά του υπουργού Εξωτερικών, Νίκου Κοτζιά, κατέθεσε πριν από λίγη ώρα ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Μακεδόνων, Γιώργος Τάτσιος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, ο κ. Τάτσιος μετέβη στο δικαστικό μέγαρο Σερρών και υπέβαλλε μήνυση κατά του κ. Κοτζιά, κατηγορώντας τον για εσχάτη προδοσία. Σύμφωνα με το σκεπτικό της μήνυσης ο Υπουργός προέβη σε πράξεις προδοσίας από τη στιγμή που εκχώρησε το όνομα της Μακεδονίας στο πλαίσιο διαπραγματεύσεων με τον Σκοπιανό ομόλογό του, ενώπιον του ειδικού διαπραγματευτή του ΟΗΕ.
Τη μήνυση κατά του Υπουργού Εξωτερικών επικροτούν, τόσο οι Παμμακεδονικές Οργανώσεις όσο και η Επιτροπή Αγώνα για την ελληνικότητα της Μακεδονίας. Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να κατατεθούν και άλλες μηνύσεις κατά του κ. Κοτζιά από φορείς που ασχολούνται με το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων.

πηγή:http://www.thestival.gr/society/judicially/item/385584-minysi-gia-esxati-prodosia-kata-tou-nikoy-kotzia-apo-tin-omospondia-makedonon

Πώς θα λάβετε κουπόνι 360 ευρώ για ευρυζωνική σύνδεση.





Μέσα στο καλοκαίρι θα αρχίσει η εμπορική διάθεση των ευρυζωνικών πακέτων, με ταχύτητες άνω των 100 Mbps, τα οποία θα μπορούν να αποκτήσουν νοικοκυριά και επαγγελματίες με χρήση της επιδότησης μέσω του προγράμματος για το «Κουπόνι Υπερυψηλής Ευρυζωνικότητας (Superfast Broadband)».
Οι λεπτομέρειες για το κουπόνι δημοσιεύθηκαν την Τρίτη στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης και προβλέπουν πως θα παρέχεται επιδότηση 13 ευρώ τον μήνα, για 24 μήνες, για την απόκτηση ευρυζωνικής σύνδεσης άνω των 100 Mbps («άμεσα αναβαθμίσιμης σε 1 Gbps) και εφάπαξ επιδότηση 48 ευρώ για την εγκατάσταση του απαραίτητου εξοπλισμού.
Η αξία του κουπονιού που θα λαμβάνουν νοικοκυριά και επαγγελματίες θα ανέρχεται, δηλαδή, σε 360 ευρώ, με το συνολικό ύψος του προγράμματος στα 50 εκατ. ευρώ. Ετσι μπορούν να πάρουν το κουπόνι περίπου 138.000 δικαιούχοι.
Το πρόγραμμα, το οποίο επιθυμούσαν και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, στην ουσία στηρίζει τις επενδύσεις που πραγματοποιούν για την ανάπτυξη των δικτύων Νέας Γενιάς, κυρίως με βάση την τεχνολογία vectoring, αλλά και με βάση τις οπτικές ίνες μέχρι το κτίριο ή το σπίτι (FTTB ή FTTH). Με τις νέες επενδύσεις, μπορούν να παρέχονται πακέτα ευρυζωνικών συνδέσεων με ταχύτητες άνω των 100 Mbps, αλλά το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι μέχρι στιγμής περιορισμένο.
Όπως αναφέρεται και στην υπουργική απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, βασικός στόχος του προγράμματος με το κουπόνι είναι «η αύξηση ζήτησης υπηρεσιών υπερυψηλής ταχύτητας από ιδιώτες, στόχος που συνάδει απόλυτα με το Ψηφιακό θεματολόγιο 2020 (Digital Agenda 2020), την Επικοινωνία της ΕΕ Gigabit Society και το Εθνικό Σχέδιο Ευρυζωνικής Πρόσβασης Επόμενης Γενιάς (NGA Plan)». Πιο συγκεκριμένα, «μέσω της Δράσης επιτυγχάνεται:
• Η τόνωση της ζήτησης, που στοχεύει στη μεγιστοποίηση της χρήσης των διαθέσιμων ευρυζωνικών λύσεων, προκειμένου να γεφυρωθεί το μακροχρόνιο (και παγκοσμίως αναγνωρισμένο) ψηφιακό χάσμα στην Ελλάδα και να τεθεί η Ελλάδα σε θέση σχετικής ισοτιμίας με τους εταίρους της, στην ΕΕ.
• Η δημιουργία μιας αρχικής βάσης (early adopters) για την υιοθέτηση NGA υπηρεσιών στην ελληνική αγορά, προκειμένου να βοηθήσει στην εξοικείωση των καταναλωτών με αυτές τις υπηρεσίες, να ωθήσει τους παρόχους λιανικής στη διαμόρφωση σχετικών προϊόντων σε ευρεία κλίμακα και να ενθαρρύνει τον ανταγωνισμό.
• Μέγιστο όφελος για τους οικιακούς καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα θα δημιουργηθούν και διατεθούν υπηρεσίες SFBB (σ.σ. υπερυψηλής ταχύτητας ευρυζωνικών συνδέσεων), με πραγματική ταχύτητα καθόδου τουλάχιστον 100 Mbps».

Η διαδικασία

Ωφελούμενοι της δράσης «είναι όλοι οι πολίτες (φυσικά πρόσωπα περιλαμβανομένων και των επιτηδευματιών (…), που επιθυμούν να αποκτήσουν μια νέα SFΒΒ Υπηρεσία σε οποιαδήποτε από τις περιοχές όπου προσφέρονται οι υπηρεσίες αυτές, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρούσα. Ειδικά ως προς τα φυσικά πρόσωπα που τυγχάνουν και επιτηδευματίες, πριν την έγκριση της ενίσχυσης, με υπεύθυνη δήλωσή τους δεσμεύονται ότι δεν έχουν ξεπεράσει τα όρια (τα οποία καθορίζονται στον κανονισμό (ΕΚ) 1407/2013), για τις ενισχύσεις ήσσονος σημασίας, με ενισχύσεις που ήδη έχουν πάρει ή που έχουν αιτηθεί και τους έχουν εγκριθεί της αιτούμενης στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού ενίσχυσης συμπεριλαμβανόμενης».
Με τον οδηγό δράσης του προγράμματος «θα καλούνται όλοι οι ωφελούμενοι πολίτες να συμμετάσχουν στη δράση, λαμβάνοντας επιδότηση για την εγκατάσταση και λειτουργία SFΒΒ_Υπηρεσιών για διάστημα 24 μηνών, σύμφωνα με τους αναφερθέντες όρους».
Ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί, μέσω της ιστοσελίδας της Δράσης, να δει αν στη διεύθυνση ενδιαφέροντός του προσφέρονται SFΒΒ_Υπηρεσίες. Σε αυτή την περίπτωση, θα μπορεί να δει όλες τις προσφορές SFΒΒ_Υπηρεσιών από όλους τους Τηλεπικοινωνιακούς Παρόχους στην εν λόγω διεύθυνση (σε διαφορετική περίπτωση, ο ενδιαφερόμενος θα ενημερώνεται ότι στη διεύθυνση ενδιαφέροντός του δεν προσφέρονται SFΒΒ_Υπηρεσίες), και να εντοπίσει τη συγκεκριμένη Προσφορά που τον ενδιαφέρει, με αποκλειστικό κριτήριο τις ανάγκες ή/και τις δυνατότητές του, σύμφωνα με τα προσωπικά του κριτήρια.
Στη συνέχεια, με χρήση των διαπιστευτηρίων (username/ password) του πληροφοριακού συστήματος «TAXISNET» της ΑΑΔΕ θα μπορεί, εφόσον πληροί τις προϋποθέσεις επιλεξιμότητας της δράσης, να εκδώσει τον μοναδικό κωδικό του SFBB_voucher που του αντιστοιχεί και θα του αποσταλεί μέσω e-mail. Από τη στιγμή αυτή και έπειτα καθίσταται ωφελούμενος της δράσης. 
Στην υπουργική απόφαση δεν αναφέρονται, πάντως, τυχόν εισοδηματικά κριτήρια που θα χρησιμοποιηθούν για την επιλογή των δικαιούχων μέσω του TAXISNET.
Κατόπιν, οι ωφελούμενοι, αφού επιλέξουν τον Τηλεπικοινωνιακό Πάροχο και την Προσφορά SFΒΒ_Υπηρεσίας που επιθυμούν, μπορούν να προβούν σε εξαργύρωση του SFBB_voucher με τον συγκεκριμένο και μοναδικό κωδικό του.
http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1616607/pos-tha-lavete-koyponi-360-eyro-gia-eyryzonikh-syn.html

Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Αυτό που πάτε να κάνετε λέγεται: Εθνική προδοσία!




Γράφει ο Αθανάσιος Τσόκας

Μαθηματικός – Ερευνητής
Κύριε Πρωθυπουργέ
1) Είναι ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, όταν πάτε να αναγνωρίσετε με τη λέξη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, το Ψευτομακεδονικό κράτος των Σκοπίων, το οποίο είναι κατασκεύασμα του καθεστώτος Τίτο, το 1944!!!
2) Είναι ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, όταν πάτε να αναγνωρίσετε με τη λέξη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, το Ψευτομακεδονικό Έθνος των Σκοπίων, το οποίο είναι και αυτό κατασκεύασμα ,του Τίτο!!!

3) Είναι ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, όταν πάτε να αναγνωρίσετε με τη λέξη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, τη Ψευτομακεδονική γλώσσα των Σκοπίων, η οποία είναι και αυτή κατασκεύασμα του Τίτο!!!
Εάν, κύριε Πρωθυπουργέ, μου βρείτε έστω και ένα μικρό λογοτεχνικό κείμενο της δήθεν «Μακεδονικής γλώσσας» πριν από τον 20ον αιώνα, τότε η ταπεινότητα μου, θα συμπαραταχθεί μαζί σας και θα επικροτήσει τη θέση σας και θα ταχθεί υπέρ μιας σύνθετης ονομασίας, που θα εμπεριέχει τη λέξη : ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
Γιατί, κύριε Πρωθυπουργέ, δεν προχωράτε στη σύγκλιση μιας ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΥ από έγκριτους Ιστορικούς, για να αποφανθούν και επισήμως, ότι Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι μια και είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ? και το πόρισμα αυτής της Διεθνούς συνόδου, να το αποστείλετε και στα 196 Κράτη-μέλη του ΟΗΕ?
Γιατί λοιπόν, κύριε Πρωθυπουργέ, πάτε να εκχωρήσετε το όνομα : ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στους Σκοπιανούς, οι οποίοι δεν είναι Μακεδόνες?
Γνωρίζετε ,κύριε Πρωθυπουργέ, ότι : Αυτός, που εκχωρεί όνομα, παραχωρεί έδαφος?
Γνωρίζετε, κύριε Πρωθυπουργέ, ότι όλα αυτά που πάτε να διαπράξετε σε βάρος του Ελληνικού Έθνους, συνιστούν :ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ σε έσχατο βαθμό?
Τέλος, κύριε Πρωθυπουργέ, όλα αυτά που πάτε να κάνετε, εις βάρος της Μακεδονίας μας και του Έθνους μας, γιατί δεν τα φέρετε προς έγκριση από τον κυρίαρχο Ελληνικό λαό, μέσω ενός Δημοψηφίσματος?
Γιατί όπου σας βολεύει, κύριε Πρωθυπουργέ, κάνετε Δημοψήφισμα και όπου δεν σας βολεύει, όπως στην περίπτωση της Μακεδονίας μας, δεν προχωράτε σε Δημοψήφισμα και πάτε για της πλαγίας οδού, να ξεπουλήσετε τη ψυχή της Ελλάδας μας ,που είναι η Μακεδονία μας!!!
Αυτό όμως δείχνει έλλειμμα δημοκρατικού ύφους και ήθους εκ μέρους σας!!!
Και για όλα αυτά θα σας κρίνει ο Ελληνικός λαός και η Ιστορία!
πηγή:https://www.pentapostagma.gr/2018/05/%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CE%BB%CE%AD%CE%B3%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE.html

Τι θα γίνει τελικά με την «13η σύνταξη» -Πότε σχεδιάζεται να δοθεί







Τη δυνατότητα καταβολής και εφέτος 13ης σύνταξης στους περισσότερους συνταξιούχους, έτσι ώστε το συνολικό ετήσιο ποσό που θα χάσουν από τον επανυπολογισμό των συντάξεων να καλυφθεί, εξετάζει η κυβέρνηση. Η είδηση από χθες έχει γίνει viral και όλοι αναμένουν τις επίσημες ανακοινώσεις του υπουργείου.
Κατά τους εισηγητές της πρότασης πρόκειται για χρήματα που αφενός θα καλύψουν τις απώλειες και αφετέρου με το που θα δοθούν, θα πέσουν αμέσως στην αγορά και παράλληλα θα τονωθεί η κατανάλωση.
Σύμφωνα με αυτούς, η 13η σύνταξη μαζί με τα άλλα μέτρα που θα περιλαμβάνει το καλάθι του Αλέξη Τσίπρα στη ΔΕΘ θα πείσει τους πολίτες ότι οι ημέρες θα καλυτερεύουν όσο το πρόγραμμα της κυβέρνησης αποδίδει και η οικονομία ανεβάζει ρυθμούς.
Αν και το Μέγαρο Μαξίμου τηρεί σιγήν ιχθύος και επιδιώκει να κρατήσει κλειστή αυτή τη συζήτηση μέχρι και τις 20 Αυγούστου, τα σχέδια για επιλογές ενάντια στη λιτότητα που θα εξαγγελθούν από τον Πρωθυπουργό στη Θεσσαλονίκη έχουν αρχίσει να συζητούνται.
Εξάλλου, έχει εδραιωθεί η αίσθηση πως η κυβέρνηση της Αριστεράς κάθε χρόνο προχωρά σε  «μποναμά» για τα χαμηλά εισοδήματα, σε αντίθεση με προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις.
Κρίσιμο σημείο, πάντως, από το οποίο θα εξαρτηθούν εν πολλοίς και οι χειρισμοί του Πρωθυπουργού στο ζήτημα του επανυπολογισμού των συντάξεων και τη μείωση του αφορολογήτου (τυπικώς παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο να εφαρμοστεί και νωρίτερα) είναι η τελική στάση του ΔΝΤ στο ελληνικό πρόγραμμα.
πηγή:http://www.aftodioikisi.gr/oikonomia/ti-tha-gini-telika-tin-13i-syntaxi-pote-schediazete-na-dothi/

Η παράδοση του Ρούπελ και η λεηλατητική κατοχή του κράτους



     Διονύσιος Τσιριγώτης
Η παράδοση του οχυρού Ρούπελ, τέτοιες ημέρες πριν 102 χρόνια (26 Μαΐου 1916), στα γερμανοβουλγαρικά στρατεύματα και η κατοχή εδαφών της Μακεδονίας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Φλώρινα, κτλ.) αποτελεί το κορυφαίο σημείο του εθνικού διχασμού μεταξύ βενιζελικών-αντιβενιζελικών, όπου μετά και την εκδήλωση του κινήματος της «Εθνικής Άμυνας», τον Αύγουστο του 1916 στη Θεσσαλονίκη, προσλαμβάνει τον χαρακτήρα εμφύλιας σύρραξης. Παράλληλα, καταδεικνύει την ολική επαναφορά των δυνάμεων του παλαιοκομματισμού/κομματοκρατίας στην εσωτερική πολιτική σκηνή, μετά την ήττα τους στο Γουδί, το 1909.
Απότοκο της εξέλιξης αυτής, ήταν η κατάλυση της ελληνικής πολιτείας και της εσωτερικής τάξης-ασφάλειας με τη δημιουργία της Ελλάδας των δύο κυβερνήσεων, (Αθηνών-Θεσσαλονίκης), την κατάληψη της Θεσσαλονίκης και ελληνικών νησιών του Ιονίου- Αιγαίου από τις δυνάμεις της Αντάντ, την εδαφική κατοχή της Ανατολικής & Δυτικής Μακεδονίας από τα γερμανοβουλγαρικά στρατεύματα, τον ναυτικό αποκλεισμό της Ελλάδας από την Αντάντ και τη συνακόλουθη εσωτερική υπονόμευση του πολιτικοστρατιωτικού εγχειρήματος στη Μικρά Ασία.
Είναι αναμφίλεκτο ιστορικό γεγονός ότι η εγκαθίδρυση της κομματοκρατίας –η ιδιοποίηση δηλαδή του/της πολιτικού/πολιτικής συστήματος/λειτουργίας από το κομματικό σύστημα και η νομή του δημόσιου πλούτου για ικανοποίηση μικροπολιτικών συμφερόντων– από τον πρώτο συνταγματικό πρωθυπουργό, Ιωάννη Κωλλέτη, και η εξομοίωση του εθνικού με τον κομματικό πατριωτισμό, θα υπονομεύσει, εν είδει σταθεράς, κάθε μεθοδικά οργανωμένη στρατηγική για την πραγμάτωση του αέναου στόχου της εθνικής ολοκλήρωσης –Μεγάλη Ιδέα.
Υπό αυτό το πρίσμα δεν καθίσταται μεροληπτική η περιγραφή του Γεώργιου Βεντήρη (Η Ελλάς του 1910-1920, τομ. β’, σ. 106) για τα γεγονότα του Ρούπελ και τα παρελκόμενά του: «Η πολιτεία παρεδόθη εις τα μάλλον εφθαρμένα υπολλείματα του παλαιοκομματισμού. Το έθνος κατήντησε περίγελος και σκύβαλον των Βουλγάρων. Το Ρούπελ, η Καβάλλα, τα Νοεμβριανά, μαρτυρούν την ποιότητα της ελληνικής απολυταρχίας και είνε ισάριθμοι σταθμοί προς τον δρόμον της αυτοκτονίας της».
Χωρίς να υπεισέλθουμε σε ενδελεχή ανάλυση των αιτίων του εθνικού διχασμού, τα οποία εντοπίζονται στο διαπροσωπικό, ενδοκρατικό και διακρατικό επίπεδο, κρίνεται σκόπιμο να επισημανθεί η αφετηριακή του αιτία, την εν λόγω ιστορική περίοδο. Συγκεκριμένα, αναφερόμαστε στη διάσταση μεταξύ του Έλληνα πρωθυπουργού, Ελευθερίου Βενιζέλου, με το Γενικό Στρατιωτικό Επιτελείο, τον βασιλιά Κωνσταντίνο και τις αντιβενιζελικές πολιτικές δυνάμεις, αναφορικά με την ακολουθητέα πολιτική στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Για μια σειρά από λόγους και αιτίες που συνέχονται με τη γεωγραφική θέση της Ελλάδας, τα στρατηγικά συμφέροντα των δύο πολιτικοστρατιωτικών συνασπισμών (Αντάντ & Κεντρικές Δυνάμεις) την πολιτική στάση των συνδαιτημόνων της Αθήνας στη Χερσόνησο του Αίμου και τις άμεσες απειλές (Οθωμανική Αυτοκρατορία & Βουλγαρία) για το συμφέρον επιβίωσης του ελλαδικού-εξωελλαδικού Ελληνισμού, η επιλογή της πολιτικής ουδετερότητας ήταν η πλέον ανορθολογική και ουσιαστικά μη εφικτή πολιτική.

Απενεργοποίηση του δικαιώματος της κυριαρχίας

Ως εκ τούτου, η ορθολογικά υπολογισμένη στρατηγική του Ελευθερίου Βενιζέλου για σύμπραξη της Ελλάδας με την Αντάντ, στη βάση μιας πελατειακής-ανταλλακτικής σχέσης, θα υπονομευθεί από τις δυνάμεις του παλαιοκομματισμού και τον θρόνο. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τη διπλή παραίτηση της κυβέρνησης του Ελευθερίου Βενιζέλου (21.2/6.3.1915 & 22.9/5.10.1915), την κήρυξη και διατήρηση της γενικής επιστράτευσης (Σεπτέμβριος 1915).
Επίσης, την εφαρμογή της «νόθας» πολιτικής ουδετερότητας, λόγω της εγκατάστασης των αγγλογαλλικών στρατευμάτων στη Θεσσαλονίκη από τον Οκτώβριο του 1915 (σε συνέχεια της απόφασης της ελληνικής κυβέρνησης για την αναπλήρωση των σερβικών στρατευμάτων). Η εγκατάσταση των αγγλογαλλικών δυνάμεων στη Θεσσαλονίκη και η ανάληψη επιχειρησιακής δράσης, θα αποτελέσει το πρόσχημα για την είσοδο των γερμανοβουλγαρικών στρατευμάτων στην ελληνική εδαφική επικράτεια.
Όπως χαρακτηριστικά καταγράφεται στα τηλεγραφήματα των πρεσβευτών της Γερμανίας-Βουλγαρίας προς τον Έλληνα πρωθυπουργού, Στέφανο Σκουλούδη, (9/22.5.1916):
«Συνέπεια των επιθετικών μέτρων, άτινα έλαβον τελευταίως τα στρατεύματα της Συνεννοήσεως, η Γερμανία και οι Σύμμαχοι αυτής ευρίσκονται εις την ανάγκην να εισέλθωσιν εις το Ελληνικόν έδαφος, όπως εξασφαλίσωσι την ελευθέραν δίοδον των σπουδαιοτάτων στενών της φάραγγος του Ρούπελ. Πρόκειται μόνον περί μέτρου αμυντικού το οποίον προεκλήθη αποκλειστικώς υπό των κινήσεων των στρατιωτικών δυνάμεων της Συνεννοήσεως και το οποίον θα περιορισθή εντός των ορίων των υπαγορευομένων υπό των καθαρώς στρατιωτικών συμφερόντων».
Η απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να απενεργοποιήσει/καταλύσει το αναφαίρετο δικαίωμα της εξωτερικής/εσωτερικής της κυριαρχίας, δεν καταδεικνύει μόνο την ανυπαρξία εθνικής στρατηγικής. Κυρίως αντικατοπτρίζει την πάγια τακτική της παλαιοκομματικής ολιγαρχίας να υπονομεύει κάθε ολοκληρωμένο πολιτικοστρατιωτικό εγχείρημα για την πραγμάτωση της εθνικής ολοκλήρωσης, με σκοπό την εξυπηρέτηση των μικροπολιτικών της συμφερόντων.

Η δικαιολογία του Σκουλούδη

Είναι χαρακτηριστική η αιτιολόγηση του Έλληνα πρωθυπουργού, Σκουλούδη, στη συνεδρίαση της Ελληνικής βουλής (ΝΓ’, 23.5.1916) για τα γεγονότα του Ρούπελ:
«Την 1ην μεταμεσονύκτιον της 13ης προς 14ην ελήφθη τηλεγράφημα της 6ης Μεραρχίας καθ’ όν ο αρχηγός την έναντι του Ρούπελ Γερμανο-Βουλγαρικών στρατευμάτων εδήλωσε εις τον Διοικητήν του Οχυρού ότι τούτο δέον να εκκενωθή εντός της νυκτός καθόσον πάντως θα καταληφθή υπ’ αυτών. Υπό τοιαύτας περιστάσεις ευρεθείσα η Κυβέρνησις και βλέπουσα αφ’ ενός μεν την απόφασιν των εισβαλόντων, να καταλάβωσι το οχυρόν, αφ’ ετέρου δε ότι η εξακολούθησις τας ενόπλου αντιστάσεως δυναμένη από στιγμής εις στιγμήν να μεταβληθή αφ’ εαυτής εις γενικήν σύρραξιν θα ήγεν εις έξοδον από της πολιτικής της ουδετερότητος, την οποίαν δεν εννοεί να εγκαταλείπη, διέταξεν δια του Υπουργείου των Στρατιωτικών, πρώτον μεν την παύσιν της αντιστάσεως, είπα δε όπως δηλωθή εις τον Γερμανόν αρχηγόν ότι απέναντι γενικής εισβολής του Γερμανικού Στρατού εν τον στενωπώ του Δεμίρ-Ισσάρ εντός της οποίας ευρίσκεται το οχυρόν, είναι ηναγκασμένη η Φρουρά του Οχυρού να αποσυρθή τούτου συναποκομίζουσα άπαν το εν τω οχυρώ υλικόν. [….] Αφ’ ετέρου οφείλω να μη παραλίπω ότι ο χαρακτήρ της ενέργειας των εισβαλλόντων εις το Ελληνικόν έδαφος Γερμανών και Βουλγάρων κατά τας δηλώσεις αι οποίαι περί τούτο εγένοντο, επιτρέπει εις την Κυβέρνησιν να διαβεβαιώση ότι πρόκειται περί ενεργείας ήτις αποβλέπει εις αποκλειστικώς στρατιωτικόν σκοπόν και ουδαμώς εκθέτει εις κίνδυνον την ακεραιότητα ή τα συμφέροντα της χώρας».
Τα άμεσα αποτελέσματα των γεγονότων του Ρούπελ και της στρατιωτικής κατοχής εδαφικών περιοχών της Μακεδονίας από τα γερμανοβουλγαρικά στρατεύματα, ήταν:
  1. η κήρυξη στρατιωτικού νόμου στη Θεσσαλονίκη, από τον διοικητή των στρατιωτικών δυνάμεων της Ανταντ στο Μακεδονικό μέτωπο, τον Γάλλο αρχιστράτηγο Σαράιγ (Μάιος 1916),
  2. η πολιτική αξίωση της σερβικής Βουλής και του σέρβου αντιβασιλέα, η οποία έδρευε στη Θεσσαλονίκη, προς τον αρχιστράτηγο Σαράιγ να τους εκχωρήσει την πολιτική διοίκηση της πόλης,
  3. η συμμαχική διακοίνωση (Ιούνιος 1916) για την άμεση και γενική αποστράτευση των ελληνικών στρατιωτικών δυνάμεων,
  4. η αντικατάσταση της κυβέρνησης Σκουλούδη από υπηρεσιακή κυβέρνηση, η συγκρότηση της προσωρινής κυβέρνησης της Θεσσαλονίκης και η οριστική διάρρηξη των πολιτικοδιπλωματικών σχέσεων των δυνάμεων της Ανταντ με τον βασιλιά Κωνσταντίνο αμέσως μετά τα Νοεμβριανά (Νοέμβριος 1916).
Το ιστορικό δίδαγμα που κομίζουν τα γεγονότα του Ρούπελ στην παρούσα μνημονιακή συγκυρία και όπως ορθά αποφαίνεται ο Γιώργος Κοντογιώργης, είναι η επονείδιστη πραγματικότητα της «ολικής επαναφοράς στο καθεστώς της φαυλοκρατίας [κομματοκρατίας] του 19ο αιώνα». Συναφώς, το διακύβευμα για το σύνολο των φορέων της κομματοκρατίας δεν ήταν και δεν είναι ή άρση των αιτίων που οδήγησαν στην κρίση, αφού οι ίδιοι είναι η γενεσιουργός αιτία, αλλά η διατήρηση των προνομίων τους, συνεχίζοντας τη «δυναστική και λεηλατική κατοχή του κράτους» για τους ίδιους, «τις ομάδες συμφερόντων και τους περιμετρικούς συγκατανευσιφάγους».
πηγή:https://slpress.gr/idees/i-paradosi-tou-roupel-kai-i-leilatiki-katochi-tou-kratous/

Είμαστε ο πιο χρεωμένος λαός της Ευρωπαϊκής Ένωσης! Περάσαμε και τη Βουλγαρία!!





Στοιχεία-σοκ της Eurostat: Περάσαμε και τη Βουλγαρία! 
Ένας στους δύο Έλληνες με «φέσια» σε στεγαστικό, ενοίκιο ή ΔΕΚΟ
Θλιβερή πανευρωπαϊκή πρωτιά έχουν οι Έλληνες στην καθυστέρηση πληρωμής στεγαστικών δανείων, ενοικίων, λογαριασμών ΔΕΚΟ και δόσεων για αγορές προϊόντων, καθώς σχεδόν το ήμισυ του πληθυσμού αδυνατούσε να καλύψει εμπρόθεσμα τις παραπάνω υποχρεώσεις το 2016, όπως προκύπτει από χθεσινά στοιχεία της Eurostat.
Η έρευνα της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας δείχνει ότι στην Ελλάδα το 47,9% των πολιτών είχε στεγαστικά δάνεια, ενοίκια και λογαριασμούς ΔΕΚΟ σε καθυστέρηση. Ακολουθούσαν στη δεύτερη θέση οι Βούλγαροι, με σχεδόν το 1/3 του πληθυσμού να βρίσκεται στην ίδια δεινή θέση, και στην τρίτη θέση οι Κύπριοι, με το αντίστοιχο ποσοστό να φθάνει το 26,6%. Μια ανάσα χαμηλότερα, με ποσοστό 26,4%, βρίσκονται οι Κροάτες.

Σε πανευρωπαϊκό επίπεδο περίπου ένας στους 10 πολίτες (10,4% για την ακρίβεια) έχει σε καθυστέρηση το στεγαστικό δάνειό του, το ενοίκιό του ή άλλες υποχρεώσεις, όπως λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας, τηλεφωνίας, ύδρευσης, κοινοχρήστων ή πληρωμές για αγορές που έγιναν με δόσεις.

Η κρίση τριπλασίασε το ποσοστό των Ελλήνων με χρέη για στεγαστικά δάνεια και ενοίκια: από μόλις 5,5% του πληθυσμού το 2008, εκτινάχθηκε στο 15,3% το 2016, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι μόλις 3,5%.

Για οικογένειες με συντηρούμενα τέκνα ο μέσος όρος της Ε.Ε. αυξάνεται στο 4,8%, ενώ για νοικοκυριά χωρίς εξαρτώμενα τέκνα περιορίζεται στο 2,3%. Ενδεικτικό των τεράστιων δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι Ελληνες εξαιτίας της κατακόρυφης αύξησης των φορολογικών βαρών, της ελεύθερης πτώσης μισθών και συντάξεων και της εκτίναξης της ανεργίας είναι ότι το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό πολιτών με στεγαστικά δάνεια και ενοίκια σε καθυστέρηση ήταν σχεδόν το μισό από αυτό στη χώρα μας: ανήλθε στο 8,6% και κατεγράφη στην Κύπρο, που επίσης δοκιμάστηκε από το Μνημόνιο. Ακολούθησαν η Ισπανία και η Γαλλία με 5,2%, η Ουγγαρία με 5,1%, η Φινλανδία με 4,9% και η Ιταλία με 4,2%.

Στον αντίποδα, μικρότερο από 2% ήταν το ποσοστό των πολιτών που δεν κάλυπταν εγκαίρως τις υποχρεώσεις τους για το στεγαστικό δάνειο και το ενοίκιό τους σε επτά κράτη-μέλη της Ε.Ε.: Εσθονία (1,8%), Γερμανία (1,6%), Ιρλανδία και Λιθουανία (1,4%), Κροατία, Πολωνία και Ρουμανία (0,9%).

Ωστόσο, τα χαμηλά αυτά επίπεδα μπορεί να οφείλονται στο ότι η πλειονότητα είχε αποπληρώσει το δάνειό της ή δεν πλήρωνε ενοίκιο σε αγοραίες τιμές.

πηγή:http://www.dimokratianews.gr/content/86647/eimaste-o-pio-hreomenos-laos-tis-ee

Πως να διαλύσεις και να υποδουλώσεις ένα κράτος και τον λαό του !!



















Ηεξομολόγηση του πρώην πράκτορα της PGU-KGBYuri Alexandrovich Bezmenov

Η διάλυση ενός κράτους γίνεται σε μόλις τέσσερα βήματα.


  1).  Την από-ηθικοποίηση ,

Η από-ηθικοποίηση κρατάει 


από 15 έως 20 χρόνια γιατί αυτός είναι ο ελάχιστος χρόνος που χρειάζεται ώστε να εκπαιδεύσεις μια νέα γενιά μαθητών στην χώρα του εχθρού σου η οποία θα είναι εκτεθειμένη στην ιδεολογία του εχθρού της.

Γνώσεις φυτεύονται στα κεφάλια τουλάχιστον τριών γενεών μαθητών χωρίς να υπάρχει αντίσταση η εξισορρόπηση από τις βασικές αρχές του πατριωτισμού.

Τα αποτελέσματα μπορείτε να τα δείτε γύρω σας !

Αυτή την στιγμή κατέχουν όλες τις θέσεις εξουσίας μαθητές που έχουν υποστεί την αποδεδειγμένα επιτυχημένη μέθοδο της εθνικής και ηθικής αποδήμησης.

Είναι μολυσμένοι , δεν μπορούμε να απαλλαγούμε από αυτούς , είναι προγραμματισμένοι να σκέφτονται και να αντιδρούν σε συγκεκριμένα ερεθίσματα με συγκεκριμένο μοτίβο.
Δεν μπορείτε να αλλάξετε την άποψη τους ακόμη και εάν τους δείξετε πρωτογενείς πληροφορίες

Δεν μπορείτε να τους αλλάξετε την αντίληψη και την λογική συμπεριφοράς τους.
Για αυτούς τους ανθρώπους η διαδικασία από-ηθικοποίησης είναι ολοκληρωμένη και αμετάκλητη.

Για να καθαρίσει η κοινωνία από αυτούς τους ανθρώπους πρέπει να περάσουν 15 έως 20 χρόνια για να εκπαιδευτεί νέα γεν νια μαθητών και άνθρωποι με κοινή λογική που να δρουν προς όφελος της.

Η από – ηθικοποίηση στην Ευρώπη και ειδικά στην χώρα μας έχει ήδη συμβεί.
Ένα άτομο που από-ηθικοποιήθηκε είναι αδύνατον να διαχειριστεί και να αναλύσει πραγματικές πληροφορίες , τα δεδομένα δεν σημαίνουν τίποτε γι αυτόν. Σε όσες πληροφορίες και αν έχει πρόσβαση , στοιχειά , έγγραφα , φωτογραφίες θα αρνηθεί να το πιστέψει .


2). Αποσταθεροποίηση


Ο υπονομευτής δεν ενδιαφέρεται για τις ιδέες σας και τα μοτίβα κατανάλωσης σας , εάν τρώτε »σκουπίδια» εάν παχαίνετε.
Χρειάζεται 2 έως 5 χρόνια για να αποσταθεροποιηθεί ένα έθνος.
Αυτό που πραγματικά μετράει είναι η οικονομία η εξωτερική πολίτικη και η άμυνα.


3).  Η κρίση


Μια κατάσταση της ακολουθίας της διάλυσης και αποσύνθεσης ενός κράτους που μπορεί να διαρκέσει το πολύ έως έξη εβδομάδες .


4) Ομαλοποίηση


Μπορεί να κρατήσει απεριόριστο χρόνο.
Η ομαλοποίηση είναι μια έκφραση που εφευρέθηκε από την ρωσική προπαγάνδα όταν τα στρατεύματα της Ρωσίας μπήκαν στην Τσεχοσλοβακία
Η διάλυση ενός έθνους – κράτους είναι μια αργή διαδικασία που αλλάζει την αντίληψη της πραγματικότητας κάθε ανθρώπου σε τέτοιο βαθμό που ανεξάρτητα την μεγάλη προσφορά πληροφοριών κάνεις δεν μπορεί να βγάλει ορθολογικά συμπεράσματα σε σχέση με του ενδιαφέροντος της υπεράσπισης του εαυτού τους , της οικογενείας της κοινότητας , της πατρίδας τους.

Είναι μια πολύ αργή διαδικασία πλύσης εγκεφάλου και η ταχύτητα έχει τον λόγο της.
Δεν πρέπει να γίνει αντιληπτή από τον λαό και πρέπει να θεωρηθεί άπλα έως μια απλή εξέλιξη των πραγμάτων.




Το διαβάσαμε από το: ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΕΙΣ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ. http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2018/05/blog-post_9007.html#ixzz5GzB5Kwd3