Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

«Φουσκωμένες» για εκατοντάδες χιλιάδες οι συντάξεις Δεκεμβρίου


«Φουσκωμένες» για εκατοντάδες χιλιάδες οι συντάξεις Δεκεμβρίου



Με την σύνταξη Δεκεμβρίου που καταβάλλεται τέλη Νοέμβρη πληρώνεται σε εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχους η εφάπαξ επιστροφή των διαφορών στις εισφορές υγείας 4,5 ετών.
Τις υψηλότερες επιστροφές, που δίδονται στο πλαίσιο του κοινωνικού μερίσματος, θα λάβουν όσοι εισπράττουν σύνταξη άνω των 1.000 ευρώ μικτά και είχαν υποστεί τις απανωτές μνημονιακές περικοπές του 2011 και του 2012.

Όσο μεγαλύτερο ήταν το “ψαλίδι” των μνημονιακών νόμων 2011 και 2012 τόσο μεγαλύτερο θα είναι και το μέρισμα που θα εισπράξουν τώρα οι συνταξιούχοι εφάπαξ. 

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε χθες, ποσά που παρακρατήθηκαν για την εισφορά υπέρ υγειονομικής περίθαλψης των συνταξιούχων κατά το διάστημα από 1/1/2012 μέχρι 30/6/2017 και υπολογίστηκαν επί του ακαθάριστου ποσού μηνιαίας κύριας σύνταξης ή προσυνταξιοδοτικής παροχής (π.χ. τραπεζουπάλληλοι), χωρίς την αφαίρεση των ποσών που αντιστοιχούν στις περικοπές των νόμων του 2011 και του 2012 επιστρέφονται άτοκα στους δικαιούχους, εφάπαξ με την σύνταξη του μηνός Δεκεμβρίου 2017. 

Υπενθυμίζεται πως βάσει νόμων της διετίας 2011 – 2012 η κράτηση υγείας (4% αρχικά και 6% από το 2015) επιβαλλόταν στο μικτό ποσό με αποτέλεσμα οι συνταξιούχοι να πληρώνουν κρατήσεις επί “πλασματικών” ποσών που δεν ελάμβαναν. 

Με το νόμο Κατρούγκαλου ορίστηκε ρητά πως από 1/7/2016 οι κρατήσεις θα γίνονται στο καθαρό ποσό. Η επιστροφή τώρα των ποσών αποκαθιστά και ταμειακά την στρέβλωση του προϊσχύοντος τρόπου υπολογισμού.
πηγή:http://www.enikonomia.gr/my-money/171934,fouskomenes-gia-ekatontades-chiliades-oi-syntaxeis-dekemvriou.html

Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

Αυτό είναι το νομοσχέδιο για το κοινωνικό μέρισμα - Αναλυτικά οι διατάξεις









Κατατέθηκε στην βουλή το νομοσχέδιο για την διανομή του Κοινωνικού μερίσματος 

Α. Με το υπόψη σχέδιο νόμου:
Ι.α. Καταβάλλεται, κατά το έτος 2017, ποσό επτακοσίων είκοσι εκατομμυρίων (720.000.000) ευρώ για την εφάπαξ παροχή κοινωνικού χαρακτήρα, ως διανομή κοινωνικού μερίσματος προς στήριξη των οικονομικά αδύναμων προσώπων και ευάλωτων νοικοκυριών.

β. Το κοινωνικό μέρισμα, είναι αφορολόγητο και ακατάσχετο, δεν υπόκειται σε οποιαδήποτε κράτηση, δεν δεσμεύεται και δεν συμψηφίζεται με
ήδη βεβαιωμένα χρέη προς το Δημόσιο, τα ασφαλιστικά ταμεία ή τα πιστωτικά ιδρύματα και δεν υπολογίζεται στα εισοδηματικά όρια για την καταβολή οποιασδήποτε παροχής κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα.
γ. Με κ.υ.α., δύναται να αυξηθεί το ανωτέρω ποσό, υπό την οριζόμενη προϋπόθεση. Με την ίδια κ.υ.α. καθορίζονται και οι ειδικότεροι όροι και προϋποθέσεις χορήγησής του.

δ. Επαναπροσδιορίζονται οι σκοποί για τους οποίους είναι δυνατή η χορήγηση στοιχείων και πληροφοριών των φορολογουμένων σε εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης Α.Ε. «ΗΔΙΚΑ ΑΕ». (άρθρο 1)

2. Ορίζεται ότι, ποσά που παρακρατήθηκαν για τη μηνιαία εισφορά υπέρ υγειονομικής περίθαλψης των συνταξιούχων κατά το διάστημα από 1.1.2012
έως 30.6.2016 και υπολογίστηκαν επί του ακαθάριστου ποσού μηνιαίας κύριας σύνταξης ή προσυνταξιοδοτικής παροχής, χωρίς την αφαίρεση των ποσών που αντιστοιχούν στις περικοπές των συντάξεων βάσει των ν.4024/2011, ν.4051/2012 και ν.4093/2012, καθώς και της κ.υ.α. 476/2012, επιστρέφονται άτοκα στους δικαιούχους. Η επιστροφή θα καταβληθεί με τη σύνταξη μηνός Δεκεμβρίου 2017. (άρθρο 2)

3. Συμπληρώνονται οι διατάξεις του ν.4067/2012 (άρθρο 36 παρ. 2) σχετικά με την παροχή Υπηρεσιών Κοινής Ωφελείας (ΥΚΩ) στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας και προβλέπεται ότι, με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, μπορεί να καλύπτεται από τον κρατικό προϋπολογισμό, πλήρως ή μερικώς, το κόστος παροχής ΥΚΩ, με αντίστοιχη πίστωση, ως εισροή του ειδικού διαχειριστικού λογαριασμού για τις εν λόγω Υπηρεσίες, που τηρεί ο αρμόδιος διαχειριστής. (άρθρο 3)

 «Διανομή Κοινωνικού Μερίσματος και άλλες διατάξεις»

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
Άρθρο 1
Η ομαλή υλοποίηση του προγράμματος στήριξης της ελληνικής οικονομίας, σε συνδυασμό με την επέκταση του μεταρρυθμιστικού σχεδιασμού στο κρίσιμο πεδίο της κοινωνικής συνοχής επιτρέπουν την ανακατεύθυνση πόρων προς χρήσεις με μεγαλύτερη κοινωνική ανταποδοτικότητα. Η υπέρβαση του στόχου για πρωτογενές πλεόνασμα 1,75% του ΑΕΠ για το τρέχον έτος και η προοδευτική επιστροφή σε συνθήκες οικονομικής σταθερότητας δημιουργούν τον αναγκαίο δημοσιονομικό χώρο, προκειμένου να διανεμηθεί στοχευμένα κοινωνικό μέρισμα για το έτος 2017 στα οικονομικά ασθενέστερα νοικοκυριά, που έχουν αντικειμενικά πληγεί περισσότερο από τις συνέπειες της δημοσιονομικής προσαρμογής. Με τις διατάξεις του προτεινόμενου νόμου θεσπίζεται εφάπαξ κοινωνική παροχή για το έτος 2017, με τη μορφή κοινωνικού μερίσματος, προς ενίσχυση του δικτύου κοινωνικής προστασίας.
 
Με την παρ. 1 του άρθρου μόνου προβλέπεται ότι μέρος του πρωτογενούς πλεονάσματος θα διανεμηθεί κατά το έτος 2017 προς στήριξη των οικονομικά αδύναμων προσώπων και ευάλωτων νοικοκυριών, για την εφάπαξ καταβολή παροχής κοινωνικού χαρακτήρα με τη μορφή διανομής κοινωνικού μερίσματος.
Με την παρ. 2 διευκρινίζεται ότι το κοινωνικό μέρισμα είναι αφορολόγητο και ακατάσχετο, δεν υπόκειται σε κρατήσεις, δεν δεσμεύεται και δεν συμψηφίζεται με βεβαιωμένα χρέη και δεν υπολογίζεται στα εισοδηματικά όρια για την καταβολή άλλης παροχής κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα.
Με την παρ. 3 εξουσιοδοτούνται οι Υπουργοί Οικονομικών και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης να προσδιορίσουν τους ειδικότερους όρους και προϋποθέσεις για την καταβολή του κοινωνικού μερίσματος.
Με την παρ. 4 διευρύνεται η περ. ια' της παρ. 1 του άρθρου 17 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν.4174/2013, Α' 170), προκειμένου η άρση της υποχρέωσης τήρησης απορρήτου για στοιχεία και πληροφορίες φορολογούμενων να επεκταθεί, πλην των κοινωνικών προγραμμάτων προνοιακού χαρακτήρα της Γενικής Γραμματείας Πρόνοιας του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και  Κοινωνικής Αλληλεγγύης, και σε άλλες παροχές κοινωνικού χαρακτήρα, με τις οποίες θα υλοποιηθεί η δράση για τη διανομή του κοινωνικού μερίσματος.

Άρθρο 2
Δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 19 του ν. 3918/2011 (Α' 31), 72 του ν. 3984/2011 (Α' 150) και της κ.υ.α. Φ.40021/20782/2565/2012 (Β' 468),
ως συνολικό ποσό σύνταξης επί της οποίας επιβαλλόταν η κράτηση υγειονομικής περίθαλψης οριζόταν το μεικτό-ακαθάριστο ποσό, δηλαδή ποσό που περιλάμβανε πρόσθετες αποδοχές και τις κάθε είδους κρατήσεις, καθώς και τις κατά περιόδους τυχόν αυξήσεις. 
Για το διάστημα από 1.1.2012 έως 30.6.2016, μετά την εφαρμογή των διατάξεων περί μειώσεων των συντάξεων βάσει των ν. 4024/2011 (Α' 226), 4051/2012 (Α' 40) και 4093/2012 (Α' 222) και της κ.υ.α. 476/2012 (Β' 499), η κράτηση υγειονομικής περίθαλψης υπολογιζόταν επί του συνολικού ποσού κύριας σύνταξης ή προσυνταξιοδοτικής παροχής χωρίς τις ανωτέρω μειώσεις, με αποτέλεσμα την παρακράτηση εισφοράς υγειονομικής περίθαλψης επί ποσού σύνταξης το οποίο δεν λάμβαναν οι συνταξιούχοι.

Με το άρθρο 44 του ν. 4387/2016 (Α' 85) μεταβλήθηκε ο τρόπος υπολογισμού της κράτησης, η οποία έκτοτε υπολογίζεται επί του καταβαλλόμενου ποσού κύριας σύνταξης. Με την προτεινόμενη διάταξη αποκαθίσταται η στρέβλωση του προϊσχύσαντος τρόπου υπολογισμού της κράτησης και επιστρέφονται στους συνταξιούχους τα ποσά που παρακρατήθηκαν υπέρ υγειονομικής περίθαλψης από τις συντάξεις τους κατά το διάστημα από 1.1.2012 έως 30.6.2016 κατά το μέρος που υπερβαίνουν τον ορθό τρόπο υπολογισμού.

Άρθρο 3
Δεδομένου του κοινωνικού σκοπού που εξυπηρετεί η επιβολή παροχής Υποχρεώσεων Κοινής Ωφέλειας, ο οποίος συνίσταται αφενός στη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής δια της διασφάλισης πρόσβασης όλων των καταναλωτών ανά την ελληνική επικράτεια σε ηλεκτρική ενέργεια ίσης ποιότητας και ίδιας τιμής και αφετέρου στην παροχή Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, κρίνεται επιτακτική η λήψη άμεσων μέτρων από το κράτος και συγκεκριμένα η μερική ή πλήρης κάλυψη του κόστους παροχής των ΥΚΩ από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Οι κοινωνικοί λόγοι που δικαιολογούν την χρηματοδότηση του κόστους των ΥΚΩ συνίστανται στη διασφάλιση της παροχής ΥΚΩ σε ορισμένες κατηγορίες καταναλωτών, για τους οποίους το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας, την οποία χρειάζονται κατ' ελάχιστο για να διασφαλίσουν αποδεκτό βιοτικό επίπεδο, θα συνιστούσε άλλως επιβάρυνση δυσανάλογη προς τα εισοδήματά τους. Η χρηματοδότηση του κόστους ΥΚΩ από τον κρατικό προϋπολογισμό είναι αναγκαία για να μην διαταράσσεται η κοινωνική συνοχή και να αποφεύγεται η υπέρμετρη επιβάρυνση των καταναλωτών.
 
Με την προτεινόμενη διάταξη προβλέπεται ότι με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών δύναται να καλύπτεται από τον κρατικό προϋπολογισμό, πλήρως ή μερικώς, το κόστος παροχής Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας.
 

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ «Διανομή Κοινωνικού Μερίσματος και άλλες διατάξεις»

Άρθρο 1
Διανομή Κοινωνικού Μερίσματος
1. Κατά το έτος 2017 καταβάλλεται ποσό επτακόσια είκοσι εκατομμύρια (720.000.000) ευρώ για την εφάπαξ παροχή κοινωνικού χαρακτήρα, ως διανομή κοινωνικού μερίσματος προς στήριξη των οικονομικά αδύναμων προσώπων και ευάλωτων νοικοκυριών.

2. Το κοινωνικό μέρισμα είναι αφορολόγητο και ακατάσχετο στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων κατά παρέκκλιση κάθε άλλης αντίθετης διάταξης, δεν υπόκειται σε οποιαδήποτε κράτηση, δεν δεσμεύεται και δεν συμψηφίζεται με ήδη βεβαιωμένα χρέη προς το Δημόσιο, τα ασφαλιστικά ταμεία ή τα πιστωτικά ιδρύματα και δεν υπολογίζεται στα εισοδηματικά όρια για την καταβολή οποιοσδήποτε παροχής κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα.

3. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης το καταβαλλόμενο ποσό δύναται να αυξηθεί, εφόσον το επιτρέπουν οι δημοσιονομικές συνθήκες κατά το χρόνο έκδοσής της. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται τα κριτήρια εισοδήματος, περιουσίας, διαμονής, ή άλλα για την καταβολή του κοινωνικού μερίσματος, οι κατηγορίες των δικαιούχων, η βάση, ο τρόπος υπολογισμού και το ακριβές ποσό του διανεμόμενου κοινωνικού μερίσματος ανά κατηγορία δικαιούχων, οι προϋποθέσεις, ο φορέας, οι εμπλεκόμενες υπηρεσίες και οι επιμέρους αρμοδιότητές τους, η διαδικασία, ο χρόνος και ο τρόπος καταβολής, ο χρόνος και ο τρόπος ελέγχου των εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων για τη χορήγησή του ανά κατηγορία δικαιούχων, καθώς και κάθε άλλο ζήτημα τεχνικού ή λεπτομερειακού χαρακτήρα.
4. Η περ. ια' της παρ. 1 του άρθρου 17 του ν.4174/2013 (Α' 170) αντικαθίσταται ως εξής:
«ια) σε εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης Α.Ε. «ΗΔΙΚΑ ΑΕ» του ν. 3607/2007 (Α' 245) για σκοπούς υλοποίησης προγραμμάτων κοινωνικού χαρακτήρα της Γενικής Γραμματείας Πρόνοιας του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ή άλλων προβλέψεων παροχών κοινωνικού χαρακτήρα, καθώς και σχετικών προβλέψεων παροχών υγείας σε ομάδες πληθυσμού από το Υπουργείο Υγείας και στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της».

Άρθρο 2
Επιστροφή κρατήσεων υγειονομικής περίθαλψης
Ποσά που παρακρατήθηκαν για τη μηνιαία εισφορά υπέρ υγειονομικής περίθαλψης των συνταξιούχων κατά το διάστημα από 1.1.2012 έως 30.6.2016 και υπολογίστηκαν επί του ακαθάριστου ποσού μηνιαίας κύριας σύνταξης ή προσυνταξιοδοτικής παροχής, χωρίς την αφαίρεση των ποσών που αντιστοιχούν στις περικοπές των συντάξεων βάσει των ν. 4024/2011 (Α' 226), 4051/2012 (Α' 40) και 4093/2012 (Α' 222) και της κ.υ.α. 476/2012 (Β' 499) επιστρέφονται άτοκα στους δικαιούχους. 
Η επιστροφή θα καταβληθεί με τη σύνταξη μηνός Δεκεμβρίου 2017.

Άρθρο 3
Προσθήκη διάταξης στο ν. 4067/2012
Στο τέλος της παρ. 2 του άρθρου 36 του ν. 4067/2012 (Α' 79) προστίθεται εδάφιο ως εξής:

«Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών δύναται να καλύπτεται από τον κρατικό προϋπολογισμό, πλήρως ή μερικώς, το κόστος παροχής Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας, με αντίστοιχη πίστωση ως εισροή του ειδικού διαχειριστικού λογαριασμού για τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας που τηρεί ο αρμόδιος διαχειριστής, σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου 55 του ν. 4001/2011 (Α' 179).»

Άρθρο 4
Έναρξη ισχύος
Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως.


Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/37772



Έκτακτο Επίδομα από το Πλεόνασμα για την Άμυνα δεν έχει;








Η ανακοίνωση χτες της χορήγησης έκτακτου επιδόματος βοήθειας σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες από τον Πρωθυπουργό προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις, θετικές από αυτούς που πρόκειται να το λάβουν, αρνητικές για αυτούς από τους οποίους αντλήθηκε το πλεόνασμα για να δωθεί.
Η δουλειά μας δεν είναι ο σχολιασμός της πολιτικής επικαιρότητας, κι αυτός είναι ο λόγος που δεν θα λάβουμε θέση σε μια διελκινστίδα απόψεων που λέει από την μια μεριά να δώσουμε έκτακρο επίδομα σε ευάλωτες ομάδες, προκειμένου να ανασάνουν οι τελευταίες, και στην άλλη που λέει να μειωθεί η φορολογία προκειμένου να ανασάνουν αυτοί από τους οποίους έχει προέλθει το πλεόνασμα. Αυτό ας το κρίνει ο κάθε αναγνώστης με βάση τις πολιτικές του πεποιθήσεις, και δεν μας αφορά, τουλάχιστον τόσο ώστε να αναφερθούμε στο περιοδικό μας.
Ο λόγος που έχουμε μείνει στις χτεσινές εξαγγελίες του πρωθυπουργού είναι ο απλός ένας. Μήπως, για να το πούμε λαϊκά, να δώσουμε «κανά φράγκο» για τις Ένοπλες Δυνάμεις;
Όσοι μας παρακολουθούν εδώ ή στο περιοδικό τακτικά, και μοιράζονται μαζί μας τις ανησυχίες τους για το μέλλον της ελληνικής στρατιωτικής αποτρεπτικής ικανότητας, πιθανότατα να έχουν τις ίδιες απορίες… δεν υπάρχει δυνατότητα να δωθούν λίγα χρήματα για τον επανεξοπλισμό/εκσυγχρονισμό του υλικού των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων; Δεν υπάρχει δυνατότητα να αυξήσουμε τον αριθμό εισακτέων στις παραγωγικές σχολές; δεν μπορούμε να δώσουμε, έστω και εκτάκτως, ένα ποσό στους ανθρώπους που μοχθούν για την ασφάλειά μας, σε πλοία με 9 μποφόρ κάπου στα θαλάσσια σύνορά μας, σε προκεχωρημένα αεροδρόμια ή τραβώντας 9g, σε φυλάκια και στρατόπεδα του Στρατού Ξηράς και κρατούν ζωντανές μονάδες που απαιτούν 900 άτομα με 150; Είναι δύσκολο;
Για να εξηγούμαστε. Τα στελέχη των ΕΔ δίνουν τα τελευταία χρόνια ακόμη έναν ατελείωτο αγώνα, στερώντας από τις οικογένειές του για να κρατήσουν τις Ένοπλες Δυνάμεις μάχιμες στο κομμάτι που τους αντιστοιχεί. Και πιστέψτε μας, ασχέτως του τι γράφουν τα fake news sites, το καταφέρνουν. Κανείς δεν νοιάστηκε για αυτούς, και το μόνο που έχουν πάρει είναι κοροϊδία. Θα ήταν τόσο απαγορευτικό ένα και μοναδικό έκτακτο επίδομα, που αν μη τι άλλο θα τους έδειχνε ότι η υπόλοιπη κοινωνία νοιάζεται;

Πάμε λίγο παρακάτω. Μαθαίνουμε πως η απόκτηση των OH-58D Kiowa κάνει 45 εκ. δολάρια και «ξύνουμε τον πάτο του βαρελιού» για να τα αποκτήσουμε. Η απόκτηση 5 επιπλέον CH-47D κάνει 80 εκ δολάρια. Πόσο θα κόστιζαν μερικά ΤΟΜΑ, είτε M2A2 Bradley, είτε Marder, πόσο ένας αριθμός 20-40 UH-60; Πόσο κοστίζει ο εκσυγχρονισμός των MLRS; Οι ΜΕΚΟ200ΗΝ χρειάζονται εκσυγχρονισμό χτες, με νέα όπλα και νέα ραντάρ. Πόσο κοστίζουν 4 SMART-L και η αγορά νέων ESSM Mod 2; Τα υποβρύχιά μας θα ρίξουν τορπίλες με ηλικία όση τα στελέχη που τα επανδρώνουν, ενώ με 40-80 εκ. θα μπορούσαμε να είχαμε νέες τορπίλες. Πόσο κοστίζουν ένας αριθμός JSOW C-1 και επιπλέον ΑΙΜ-120 και IRIS-T;
Προφανώς όχι τόσο πολύ όσο φαντάζεται κανείς. Θα μπορούσαν ΟΛΑ τα παραπάνω να είχαν γίνει με το περσινό και φετινό «κοινωνικό μέρισμα» και θα περίσσευαν αρκετά.


Φυσικά όλα τα παραπάνω έχουν την δυνατότητα να κάνουν πολλούς να μας χαρακτηρίσουν κοινωνικά «ανάλγητους», «στυγνούς μιλιταριστές», ακόμη και αντικυβερνητικούς (σε κάθε κυβέρνηση μας θεωρούν αντικυβερνητικούς, γιατί όχι και σε αυτή;). Επαίτες διαφημίσεων μας θεωρούν «υπαλλήλους», και πάει λέγοντας. Το τι είμαστε το ξέρετε όλοι εσείς, που μας διαβάζετε και μας εμπιστεύεστε. Εμείς είμαστε απλά η ΠΤΗΣΗ. Και θα παραμείνουμε.
πηγή:https://www.ptisidiastima.com/need-to-reinforce-defence-with-surplus/

Κύριε Πρόεδρε της Ελληνικής Κυβέρνησης ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕΣ, αρνείστε τις αποφάσεις του ΣτΕ, προωθείται νέα σφαγή μισθών και συντάξεων.


antagonistikotita1


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς: Τον Πρωθυπουργό κ. Αλέξη ΤΣΙΠΡΑ
Κύριε Πρόεδρε της Ελληνικής Κυβέρνησης,
Σας ακούσαμε χθες να εξαγγέλλετε τις αποφάσεις σας για τη διανομή του κοινωνικού μερίσματος, ύψους 1,4 δισ. Ευρώ, στους πολίτες που το έχουν περισσότερο ανάγκη, θεωρώντας μάλιστα ότι είναι δίκαιο να στηριχθεί ο λαϊκός κόσμος, ο κόσμος που αγωνίζεται για αξιοπρέπεια και προκοπή, όπως σεις ο ίδιος είπατε.
Επιτρέψτε μας, ωστόσο, χωρίς να θέλουμε να αντιδικήσουμε μαζί σας, διαχωρίζοντας το «λαϊκό κόσμο» και τις ανάγκες του σε κατηγορίες, να σας υπενθυμίσουμε ότι εδώ και δυόμισι χρόνια, η Κυβέρνησή σας αρνείται πεισματικά να ανταποκριθεί στο δίκαιο αίτημα των ενστόλων για την αποκατάσταση των αδικιών που έχουν υποστεί με τα Μνημόνια, παρά το γεγονός ότι το ίδιο το Συμβούλιο της Επικρατείας, δυο φορές έχει αποφανθεί τελεσιδίκως περί τούτου. 
Όχι μόνο δηλαδή το αρμόδιο υπουργείο Οικονομικών δεν έχει συμμορφωθεί πλήρως προς τις αποφάσεις του ΣτΕ για την επαναφορά του ειδικού μισθολογίου των ενστόλων στα επίπεδα του 2012, αλλά με τις νέες μισθολογικές διατάξεις που ψηφίστηκαν δήθεν για τον εξορθολογισμό των ειδικών μισθολογίων, προωθείται νέα σφαγή μισθών και συντάξεων. 
Και πώς είναι δε δυνατόν οι δικαστικές αποφάσεις να εκτελούνται αλλά καρτ από την Κυβέρνησή σας και να μην περιλαμβάνονται στις εξαγγελίες σας, ούτε καν η επιστροφή του υπολοίπου 50% για τα έτη 2012-2016, όπως επιτάσσει το Συμβούλιο της Επικρατείας;
Από την πλευρά μας αναδείξαμε τις στρεβλώσεις, τις οποίες αναγνώρισαν άμεσα και οι συνεργάτες σας υπουργοί, πλην όμως έως και σήμερα, ουδέν έπραξαν για την διόρθωση της συντελούμενης αδικίας με αποτέλεσμα να εγείρονται πελώρια ερωτηματικά για την ακολουθητέα πολιτική και κυρίως για τις προθέσεις σας έναντι των ενστόλων. 
Διότι είναι οξύμωρο από τη μια να εισπράττουμε εμπαιγμό και απαξία κι από την άλλη να ακούγονται «διθύραμβοι» όποτε υπάρχουν υπηρεσιακές επιτυχίες και μάλιστα υπό επικίνδυνες συνθήκες εργασίας από ανθρώπους που εργάζονται με αυταπάρνηση, έτοιμοι να θυσιαστούν για την πατρίδα και την κοινωνία.
Δυστυχώς, με τις χθεσινές σας ανακοινώσεις επιβεβαιώσατε ότι μας θυμάστε μόνο όταν εσείς το θεωρείτε σκόπιμο, αν και η μεγάλη οικογένεια των ενστόλων εξακολουθεί να μένει με την πικρία που προκαλεί η ασυνέπειά σας.
Κύριε Πρωθυπουργέ,
Σας καλούμε να αναθεωρήσετε τις αποφάσεις σας, λαμβάνοντας αφενός υπόψη τις αποφάσεις του ΣτΕ για τη διόρθωση των αδικιών που έχουν υποστεί όλοι οι ένστολοι, αφετέρου δε το γεγονός ότι και οι ένστολοι προέρχονται από τα λαϊκά στρώματα και όχι από την «ελίτ». 
Θέλουν κι αυτοί να ζουν και να υπηρετούν το καθήκον με αξιοπρέπεια και υπερηφάνεια και όχι να υφίστανται ταπεινωτικές αδικίες είτε να κατασυκοφαντούνται ωσάν να ήταν οι ...προνομιούχοι του συστήματος.
Οι Πρόεδροι 
Π.Ο.ΑΣ.Υ.Π.Ο.ΑΞΙ.Α.Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ.Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ.Ε.Α.Π.Σ.Π.Ε.Α.Λ.Σ.
ΓΕΡΑΚΑΡΑΚΟΣ ΓρηγόριοςΚΑΤΣΙΑΜΑΚΑΣ ΙωάννηςΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΔημήτριοςΔΡΙΒΑΚΟΣ ΓεώργιοςΣΤΑΜΟΥΛΗΣ ΙωάννηςΠΑΣΣΑΚΟΣ Σπυρίδων

Εορτασμός της Ημέρας των Ενόπλων Δυνάμεων. Μια εικόνα μύρια συναισθήματα. Ελλάδα της Ψυχής μου ΜΟΥ. ΒΙΝΤΕΟ

Εορτασμός της Ημέρας των Ενόπλων Δυνάμεων στο Αγρίνιο (Τρι 21/11/2017)










Μια εικόνα μύρια συναισθήματα. Ελλάδα της Ψυχής μου ΜΟΥ.
Εικαστική Έκθεση Στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων.

Από 18 έως 22 Νοεμβρίου 2017, από 0900 έως 2200, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σταθμού ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ στην πλατεία Συντάγματος, θα λειτουργεί εικαστική έκθεση των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων με θέμα ‘’Ελλάδα της Ψυχής μου’’, ελεύθερη στο κοινό.





Συντάξεις: Το ύψος των επιστροφών, για τις παράνομες παρακρατήσεις, υπέρ των εισφορών περίθαλψης. Παραδείγματα






   Με το διάγγελμα που εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός κ.Αλέξης Τσίπρας, από το  κοινωνικό μέρισμα, ύψους 1,4 δις ευρώ, τα 315 εκατομμύρια ευρώ θα δοθούν στους συνταξιούχους, για την παράνομη παρακράτηση  των εισφορών υγείας, που έγινε στους συνταξιούχους το χρονικό διάστημα, από 01-10- 2013 μέχρι 30-6-2016.
  
 Η επιστροφή  θα γίνει μαζί με την καταβολή των συντάξεων μηνός Δεκεμβρίου.
  Σύμφωνα με τα παραδείγματα του κ.πρωθυπουργού οι επιστροφές θα είναι οι παρακάτω:
  • Συνταξιούχος που τώρα λαμβάνει σύνταξη περί τα 1.100 ευρώ, θα λάβει επιστροφή ύψους περίπου 240 ευρώ.
  • Συνταξιούχος που τώρα λαμβάνει σύνταξη ύψους περί τα 1.200 ευρώ, θα λάβει επιστροφή ύψους περίπου 370 ευρώ.
  • Συνταξιούχος που τώρα λαμβάνει σύνταξη ύψους περί τα 1.300 ευρώ, θα λάβει επιστροφή ύψους περίπου 450 ευρώ.

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Διαδικτυακή ψηφοφορία: Ποια ονομασία πρέπει να πάρει η πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία (FΥRΟΜ) ;;






Το votegreece.gr παρουσιάζει και καλεί όλους τους Έλληνες να πάρουν μέρος και να ψηφίσουν σε ένα από τα σημαντικότερα εθνικά θέματα της Πατρίδας μας



Καλεί όλους τους Έλληνες να ψηφίσουν και να επιλέξουν το όνομα που πρέπει να δοθεί στην Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία.
Για οποιαδήποτε πρότασή σας σχετικά με την ονομασία, αν δηλαδή έχετε να προτείνετε κάποιο νέο όνομα για να το προσθέσουμε στη διαδικτυακή μας ψηφοφορία στείλτε μας email στο votegreece@gmail.com ή γράψτε την πρότασή σας στο τέλους του άρθρου (σχόλια facebook)
-Παρακαλούμε θερμά να ενημερώσετε και τους φίλους σας για να ψηφίσουν.
-Μπορείτε να επιλέξετε μέχρι και 3 ονομασίες.
Για να ενεργοποιηθεί η ψηφοφορία και να ψηφίσετε πατήστε πρώτα εδώ
 
 
ΠΟΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Η ΠΡΩΗΝ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  



πηγή: https://www.votegreece.gr/archives/67392