Τρίτη 15 Αυγούστου 2017

Τι συμβαίνει στη Θράκη;







Η Τουρκία προσπαθεί «συστηματικά να κινητοποιήσει άτομα τουρκικής καταγωγής που διαμένουν σε κράτη-μέλη της Ε.Ε. για ίδιους σκοπούς». Παράλληλα οι τουρκικές υπηρεσίες στο εξωτερικό «ασκούν πίεση» και «παρακολουθούν» κάποια από αυτά τα άτομα. Αυτά δεν τα λέει κάποιος πωρωμένος με θεωρίες συνωμοσίας ή περιδεής με τον νεο-οθωμανισμό του Ερντογάν. Περιέχονται στο ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 6ης Ιουλίου 2017 για την Τουρκία.
Θα ήταν μεγάλη ανοησία να θεωρήσουμε ότι οι τουρκικές πρακτικές πιέσεως και παρακολουθήσεων περιορίζονται στη Γερμανία ή στην Ολλανδία και δεν αναπτύσσονται και στην ελληνική Θράκη. Ενδεικτικά της καταστάσεως είναι τα τεκταινόμενα στη γειτονική μας Βουλγαρία. Η Τουρκία ενοχλήθηκε από τις θέσεις του κεμαλικού αρχηγού του «Κινήματος Δικαιωμάτων και Ελευθεριών» Αχμέτ Ντογάν, που παραδοσιακά ψήφιζε η μουσουλμανική μειονότητα της χώρας. Με ευθεία παρέμβαση διέσπασε το κόμμα του και δημιούργησε ένα άλλο. Στις βουλγαρικές εκλογές του Μαρτίου του 2017 Τούρκοι θρησκευτικοί ηγέτες, καθώς και υπουργοί, βουλευτές και δήμαρχοι του κυβερνώντος τουρκικού κόμματος σεργιάνιζαν στη Βουλγαρία υποστηρίζοντας το νέο κόμμα. Παράλληλα, υποψήφιοι βουλευτές του αντίπαλου μουσουλμανικού κόμματος πληροφορούνταν ότι τους είχε απαγορευθεί η είσοδος στην Τουρκία. Οι βουλγαροτουρκικές σχέσεις οξύνθηκαν και τελικώς η Βουλγαρία ανακάλεσε τον πρεσβευτή της από την Άγκυρα.
Δείγματα για τη δράση των τουρκικών υπηρεσιών έχουμε και στη Θράκη. Τον Φεβρουάριο του 2017, με αφορμή μια δικαστική διένεξη, αποκαλύφθηκε μέσα από τουρκικά δημόσια έγγραφα ότι το προξενείο Κομοτηνής παρακολουθούσε συστηματικά τρεις Ελληνες δημοσιογράφους μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας. Εκεί φάνηκε ότι το κυνήγι μαγισσών, που ξεκίνησε στην Τουρκία μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα του Ιουλίου 2016, έχει μεταφερθεί και στην ελληνική Θράκη. Στο τουρκόφρον τμήμα της μειονότητας ο καθένας υποπτευόταν τον άλλον ως πράκτορα του Γκιουλέν και (το πιο σημαντικό) ως εν δυνάμει εχθρό του Ερντογάν. Τα δίκτυα που επί χρόνια έστηνε το προξενείο Κομοτηνής αδρανοποιήθηκαν ή και διαλύθηκαν.
Η επίσκεψη του Τούρκου πρωθυπουργού στη Θράκη τον Ιούνιο του 2017 συνδέεται με την προσπάθεια της Τουρκίας να αποκαταστήσει την επιρροή της μέσα στη μειονότητα. Το πιο ανησυχητικό, όμως, σημάδι για τις προθέσεις της Τουρκίας προέκυψε κατά τον ανασχηματισμό της τουρκικής κυβερνήσεως την 19η Ιουλίου. 
Ένας ασήμαντος βουλευτής που δεν είχε αναλάβει ούτε υφυπουργός ορίσθηκε αντιπρόεδρος της κυβερνήσεως. Πρόκειται για τον Χακάν Τσαβούσογλου (συνεπωνυμία με τον Τούρκο υπουργό Εξωτερικών) που γεννήθηκε στην Κομοτηνή. Ποιο είναι το προσόν του εκτός από την αφοσίωσή του στον Ερντογάν; Αναδείχθηκε πρόεδρος του συλλόγου Τούρκων Δυτικής Θράκης, μιας αλυτρωτικής οργανώσεως που λειτουργεί ως παράρτημα του τουρκικού κράτους. Αρμοδιότητα του νέου αντιπροέδρου είναι οι Τούρκοι που διαμένουν εκτός Τουρκίας. Οι δύο κρατικοί φορείς τους οποίους εποπτεύει έχουν κατηγορηθεί από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες για δύο κυρίως πράγματα. Αφενός ότι κατευθύνουν τουρκικές χρηματοδοτήσεις προς τις φιλοτουρκικές και φιλοϊσλαμικές οργανώσεις στα Βαλκάνια και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αφετέρου ότι αποτελούν το προκάλυμμα διαφόρων επιχειρήσεων των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών.
Το 1989 η Αθήνα ξύπνησε ένα πρωί ανακαλύπτοντας ότι είχαν εκλεγεί στη Θράκη δύο ανεξάρτητοι μουσουλμάνοι βουλευτές. Το σύστημα ξεκουνήθηκε και ασχολήθηκε σοβαρά με την κατάσταση στην περιοχή. Καρπός εκείνης της περιόδου είναι το καθεστώς ισονομίας και ισοπολιτείας που θεσπίσθηκε το 1991. Τα πράγματα όμως δεν πάνε με τον αυτόματο πιλότο. Υπάρχουν υπόγειες διεργασίες μέσα στη μειονότητα που οργανώνονται από την Τουρκία και διαφεύγουν της προσοχής. Το πλέον πρόσφατο καμπανάκι ήταν το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών του 2014. Οι δύο νομοί Ροδόπης και Ξάνθης είχαν το δικό τους ξεχωριστό χρώμα στον εκλογικό χάρτη της Ελλάδος. Στη Θράκη υπάρχουν συγκεκριμένες πληγές που πυορροούν εδώ και χρόνια. Για να μην επαναληφθούν αντίστοιχες εκπλήξεις με αυτές του 1989, θα πρέπει η ελληνική πολιτεία να τις κλείσει άμεσα.
* Ο κ. Αγγελος Μ. Συρίγος είναι αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Δικαίου και Εξωτερικής Πολιτικής στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.
πηγή:http://www.kathimerini.gr/922576/article/epikairothta/politikh/apoyh-ti-symvainei-sth-8rakh

Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

Γιορτή της Μεγαλόχαρης, το Δεύτερο Πάσχα των Ελλήνων







Η Γιορτή της Μεγαλόχαρης είναι το «Δεύτερο Πάσχα» των Ελλήνων. Την πανηγυρίζει σύμπας ο Ελληνισμός, πιστοί, άπιστοι, ημίπιστοι. Τα ήθη, έθιμα και παραδόσεις μας ζωντανεύουν ανήμερα της Παναγιάς σε κάθε σημείο της ελληνίδος γης όπου εκκλησιές, εξωκκλήσια, προσκυνήματα στο όνομά Της.
Η Παναγία μητέρα του Θεού είναι οργανικά δεμένη, ταυτισμένη με την ελληνική διάρκεια εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια. Οι αδιάκοποι και συχνά άνισοι αγώνες των Ελλήνων για την ελευθερία τους ανέδειξαν την Θεομήτορα Υπέρμαχο Στρατηγό τους.
«Νενίκηνται της φύσεως οι όροι» (ωδή θ’) αναφωνεί ο ψαλμωδός και προστρέχει και εμπιστεύεται την Μητέρα του Θεού:
«Πάντων θλιβομένων η χαρά, και αδικουμένων προστάτις, και πενομένων τροφή, ξένων τε παράκλησις και βακτηρία τυφλών, ασθενούντων επίσκεψις και ορφανών βοηθός».
Το Ευαγγέλιο δεν είναι ιδεολογία ή θεωρία. Είναι αλήθεια και ζωή. Και η Εκκλησία φανέρωση της Βασιλείας του Θεού στον χωροχρόνο. Αυτά για το πιστό.
Ζούμε σ’ ένα κόσμο τραγικά παράλογο και παράλογα τραγικό, στην έκφραση σύγχρονου θεολόγου (Σ. Φωτίου, Η Εκκλησία στον σύγχρονο κόσμο, σ.17), ο οποίος παραπέμπει στο βαρύ όνομα του μακαριστού Παύλου Ευδοκίμωφ, που επισημαίνει ότι ο κόσμος μας είναι «κόσμος της οικονομίας με το χρηματιστήριο ναό του και τις εστιάδες του διψασμένες για χλιδή, ο πολιτικός κόσμος των φιλοδοξιών και των ακορέστων επιθυμιών, ο κόσμος της ομαδικής νευρώσεως, των τρελλών παθών και του έρωτος που έχασε τον αρχικό του προορισμό» (Η πάλη με τον Θεό, σ.102). Αυτός ο κόσμος, επιλέγει ο Ευδοκίμωφ, κινδυνεύει κάθε στιγμή να αφανιστεί «ως εκλείπει καπνός, ως τήκεται κηρός από προσώπου πυρός».
Ούτε 1  ούτε  2,  αλλά 19  (αριθμός δεκαεννέα) στόχους έθεσε ο ΟΗΕ «για την εξάλειψη της φτώχειας, την βελτίωση της υγείας, του περιβάλλοντος και της εκπαίδευσης σε όλες τις χώρες έως το 2030». Ο λαός μας έχει εν προκειμένω μια σοφή παροιμία: «Μεγάλα λόγια αν ακούς, να περιμένεις λίγα, χρυσή λεν την χρυσόμυγα και όμως είναι μύγα»!
Η παγκόσμια πραγματικότητα είναι τραγική: πάνω από 250 εκατ. παιδιά, από το 1,6 δισ. του πλανήτη, δεν πηγαίνουν σχολείο, ενώ 400 εκατ. στερούνται τις βασικές γνώσεις.
Τα Η.Ε συγκρότησαν επί τούτο επιτροπή με την χρηματοδότηση της Παγκόσμιας Ευκαιρίας υπό τον πρώην Βρετανό πρωθυπουργό Γκόρντον Μπράουν. Και οι δύο προτάσεις της Επιτροπής είναι ξένες προς τις πραγματικότητες της ζωής. Η μία προβλέπει χρηματοδότηση από τη Φιλανθρωπία, όπερ ανέφικτον και αφελές. Όπως εύστοχα έγγραψε ο Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ «Η φιλανθρωπία είναι μία πράξη σωστή, αλλά δεν πρέπει ο φιλάνθρωπος να αδιαφορεί για τις συνθήκες της οικονομικής αδικίας που κάνουν απαραίτητη τη φιλανθρωπία»(Η Δύναμη της Αγάπης, σ.28). Η άλλη, κάποιο όργανο εποπτευόμενο από την Παγκόσμια Τράπεζα. Αυτή, όπως εύστοχα παρατηρεί ο Steven Klees (Project/Syndicate/NEA 8/8/17) είναι προσανατολισμένη στις Αγορές και δίνει λανθασμένες κατευθύνεις για ιδιωτικοποιήσεις κλπ. Ο καθηγητής  αντιπροτείνει α) τήρηση της δέσμευσης των πλουσίων χωρών για διάθεση του 0,7% του ΑΕΠ τους. β) καταπολέμηση της φοροδιαφυγής -φοροαπαλλαγής που επιβαρύνουν την παγκόσμια οικονομία πάνω από 600 δισ. δολ. ετησίως.
Δυστυχώς οι διεθνείς εξουσιαστές εκεί κατήντησαν τον κόσμο. Από άλλους κλέβουν το ψωμί, από άλλους την ελευθερία και από όλους το νόημα της ζωής.
Η χριστιανική ερμηνεία της κοινωνίας είναι προσωποκεντρική. Ξεπερνά και τον κοσμοπολιτισμό και τον εθνικισμό γιατί αυτές οι έννοιες περιχωρούνται στην αλήθεια του Ευαγγελίου!
Η χριστιανική υποδοχή του Ελληνισμού δεν αποτελεί δουλική απορρόφηση εθνικής κληρονομιάς χωρίς αφομοίωση, υποστηρίζει ο κορυφαίος σύγχρονος ορθόδοξος θεολόγος π. Γεώργιος Φλωρόφσκι, «ήταν μάλλον μεταστροφή της Ελληνικής καρδιάς και του πνεύματος» (Χριστιανισμός και πολιτισμός, σ.154). Η Εκκλησία «είναι πάντοτε με τους ταπεινούς και πράους, όχι με τους δυνατούς και υπερηφάνους». Και εμπνέει την πολιτική που είναι συλλογικό όραμα ζωής για την οργάνωση της πόλεως.
Αίφνης εν αιθρία ήρθε η δήλωση του προέδρου της Βουλής των Ελλήνων: «Η μεταμνημονιακή Ελλάδα δεν μπορεί να είναι τού “πατρίς, θρησκεία, οικογένεια”.
Απάντηση (1): «Άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τί ποιούσι»!
Απάντηση (2): «Θου Κύριε φυλακήν το στόματί του και θύραν περιοχής περί τα χείλη του»!
Τα πανέμορφα Κύθηρα, υπέκυψαν στο πυρ το εξώτερον. Ασφαλώς υπάρχουν αρμόδιοι. Ασφαλώς υπάρχουν υπεύθυνοι. Όμως ουδείς πρόκειται να λογοδοτήσει και ως συνήθως, ουδείς να πληρώσει. Η καταστροφή, καταγγέλλουν οι πυροσβέστες, ήταν «αναμενόμενη και θέμα χρόνου» ότι θα συνέβαινε. Άρα ουδέν μέτρον ελήφθη, αφού εκεί υπηρετούν 8 μόνιμοι εξ ων 3 απόντες ως απεσπασμένοι αλλού + 10  πενταετούς + 4 εποχικοί. Τραγωδία χωρίς κάθαρση και έγκλημα χωρίς τιμωρία.
Στέλιος Παπαθεμελής
πηγή:(http://www.antibaro.gr/article/17412

Ποια φυλή κάνει κουμάντο στην Αμερική ::



Χάρτης του/της ΗΠΑ









Ποιά φυλή κάνει κουμάντο στην Αμερική.
1 στους 6 έχει Γερμανική καταγωγή.

15 largest ancestries in the US - 2010

Εγκλημα χωρίς τιμωρία: 21 χρόνια από τη δολοφονία του Σολωμού Σολωμού





Είκοσι ένα χρόνια συμπληρώνονται σήμερα (14 Αυγούστου 1996) από τη δολοφονία του Σολωμού Σολωμού και η Κύπρος δεν ξεχνά την εισβολή του «Αττίλα» και βεβαίως τα εγκλήματα των τουρκικών δυνάμεων κατοχής.
Ο 26χρονος τότε Σολωμός Σολωμού, με αφορμή την κηδεία του ξαδέρφου του (είχε ξυλοκοπηθεί μέχρι θανάτου, τρεις ημέρες πριν), συμμετείχε σε αντικατοχική διαδήλωση και με πολλούς άλλους πέρασε στη «νεκρή ζώνη», στην περιοχή της Δερύνειας, με σκοπό να αποτίσει φόρο τιμής στον Τάσο Ισαάκ, καταθέτοντας μερικά στεφάνια και λουλούδια.

Οι Γκρίζοι Λύκοι και οι Τουρκοκύπριοι ήταν μαζεμένοι και πάλι εκεί, όμως, για να προκαλέσουν επεισόδια. Στις 14.20 της 14ης Αυγούστου ο Σ. Σολωμού, πρόσφυγας από την Αμμόχωστο που ζούσε στο Παραλίμνι, ξέφυγε από τους συγκεντρωμένους και κατευθύνθηκε σε κοντινό τουρκικό φυλάκιο. Με ένα τσιγάρο στο στόμα άρχισε να σκαρφαλώνει στον ιστό, με πρόθεση να κατεβάσει την τουρκική σημαία.

Λίγο πριν το επιτύχει, ακούστηκαν τρεις πυροβολισμοί από την πλευρά των Κατεχομένων και ο 26χρονος έπεσε νεκρός. Είχε δεχτεί τρεις σφαίρες, μία στο στόμα, μία στον λαιμό και μία στο στομάχι, που αποδείχθηκαν θανατηφόρες. Η κηδεία του Σ. Σολωμού έγινε στις 16 Αυγούστου 1996, στο Παραλίμνι, παρουσία πλήθους κόσμου, που καταδίκασε την τουρκική βαρβαρότητα. Αποδείχθηκε ότι τον πυροβόλησε ο πρώην στρατιωτικός και τότε υπουργός Γεωργίας του ψευδοκράτους

http://www.dimokratianews.gr/content/77487/egklima-horis-timoria-21-hronia-apo-ti-dolofonia-toy-solomoy-solomo

Πρόσκληση στις Εκδηλώσεις Μνήμης και Τιμής στο Γράμμο


310811-vitsi-0


    Το παράρτημα μας θα λάβει μέρος στις προσκυνηματικές εκδηλώσεις μνήμης και τιμής, υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των ευκλεώς αγωνισθέντων και ηρωικώς πεσόντων, την περίοδο του συμμοριτοπολέμου 1946-49, που διοργανώνει η Ε.Α.Α.Σ., την 27η  Αυγούστου, στο ΓΡΑΜΜΟ (Boύρμπιανη Κόνιτσας).
              
   Όσοι εκ των μελών επιθυμούν να συμμετάσχουν στην παραπάνω εκδήλωση, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι την 21η Αυγούστου. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, ανάλογα με τον χρόνο δήλωσης της συμμετοχής.



   Μετά το τέλος της εκδήλωσης, θα ακολουθήσουν κατά σειρά:
  .  Προσυνηματική επίσκεψη στην Ιερά Μονή  Μολυβδοσκέπαστης
  .  Επίσκεψη και ενημέρωση στο Πολεμικό  Μουσείο Καλπακίου
  . Λήψη γεύματος στην ΛΑΦ Ιωαννίνων
  .  Ελεύθερος χρόνος
  . Επιστροφή στη Άρτα
 Το κόστος της μεταφοράς καλύπτεται από την Ε.Α.Α.Σ.

Κυριακή 13 Αυγούστου 2017

Παγκόσμια πρωταθλήτρια η εθνική πόλο Νέων ανδρών. ΒΙΝΤΕΟ


Στη κορυφή του κόσμου ανέβηκε η εθνική ομάδα πόλο Νέων ανδρών που κέρδισε μετά από ένα συγκλονιστικό τελικό στο Βελιγράδι, την Κροατία με 5-3 στα πέναλτι (7-7 κ.α).

Είναι το δεύτερο χρυσό μετάλλιο που κατακτά η Ελλάδα σε αυτή την κατηγορία Εθνικών ομάδων, μετά το 2001 στην Κωνσταντινούπολη και στον τελικό κόντρα στη σημερινή αντίπαλό της. Σε τελικό έχει φτάσει άλλες δύο φορές, όπου κατέκτησε το ασημένιο, το 1995 στη Γαλλία (ηττήθηκε από την Ουγγαρία) και το 2011 στην Κροατία (ηττήθηκε πάλι από την Κροατία).
Τα οκτάλεπτα: 1-2, 1-2, 2-1, 3-2
Το χάλκινο κατέκτησε η Σερβία, που νίκησε στον μικρό τελικό την Ουγγαρία 12-11.



ΠΗΓΕΣ: ΕΡΤ1, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η προστάτιδα του Ελληνισμού



Η Παναγία και οι Ένοπλες Δυνάμεις



Το έθνος έχει συνδυάσει διαχρονικά τους αγώνες του με την Παναγία
Δεκαπενταύγουστος. Τιμούμε την Κοίμηση της Υπεραγίας Θεοτόκου. Δοξάζουμε την Παναγιά μας, τη μεσίτριά μας προς τον φιλάνθρωπο Θεό. Από τους πρώτους αιώνες της Ελληνορθόδοξης Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, της Ρωμανίας, το Γένος των Ελλήνων συνέδεσε τους αγώνες του για την ελευθερία με τις θαυματουργικές παρεμβάσεις της Υπερμάχου Στρατηγού.

Ήταν το 626, όταν η Παναγία έσωσε την Κωνσταντινούπολη από την επιδρομή των Αβάρων, κατά την απουσία του αυτοκράτορα Ηρακλείου. Τότε ακούστηκε για πρώτη φορά το πασίγνωστο κοντάκιον «Τη Υπερμάχω Στρατηγώ», το οποίο ψάλλεται και στις ημέρες μας, μαζί με το υπέροχο ποίημα των Χαιρετισμών.
Επί Τουρκοκρατίας η Μεγάλη Ιδέα της απελευθερώσεως όλων των ελληνικών εδαφών συνδέθηκε με την τιμή προς την Παναγία: «Σώπασε, κυρά Δέσποινα, και μην πολυδακρύζεις. Πάλι με χρόνους με καιρούς, πάλι δικά σου θα 'ναι»! Ο δε φλογερός ιεροκήρυκας Ηλίας Μηνιάτης, γύρω στο 1700, παρακαλεί την Παναγία να απαλλάξει το Γένος των Ελλήνων από τον βαρύ οθωμανικό ζυγό.

Την ημέρα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, την 25η Μαρτίου 1821, όρισαν ως ημέρα του πανεθνικού ξεσηκωμού τα στελέχη της Φιλικής Εταιρείας, όπως μαρτυρούν τα απομνημονεύματα των αγωνιστών. Ήθελαν να συνδυάσουν την Παναγία με την ελευθερία, να καταδείξουν τους άρρηκτους δεσμούς της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού.

Στην Παναγία έκανε τάματα ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης και της έχτιζε εκκλησάκια για να την ευχαριστήσει. Την εικόνα της Παναγίας Πλατυτέρας είχε πάντα μαζί του ο Ιωάννης Καποδίστριας, ο ευλαβής πρώτος κυβερνήτης του ελεύθερου ελληνικού κράτους, και στη Μονή της Πλατυτέρας στην Κέρκυρα είναι θαμμένος. Όταν ο μεγάλος ποιητής μας Κωστής Παλαμάς ήθελε να αφυπνίσει το έθνος, μετά την πτώχευση του 1893 και τον ατυχή ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897, έγραψε τη «Φλογέρα του βασιλιά», ένα επικό ποίημα με κεντρικό ήρωα τον Βυζαντινό αυτοκράτορα Βασίλειο Β΄ (γνωστός ως Βουλγαροκτόνος). Εκεί υμνεί την Παναγία και θυμίζει ότι ο Βασίλειος κατέβηκε με όλο τον στρατό του μέχρι την Αθήνα για να ευχαριστήσει την Υπέρμαχο Στρατηγό στον Παρθενώνα, ο οποίος είχε μετατραπεί επί αιώνες σε Ορθόδοξο Ναό της Παναγίας της Αθηνιώτισσας.

Και ο νομπελίστας ποιητής Γιώργος Σεφέρης καταγράφει (Δοκιμές Α΄, σελ. 178) τα εξής: «Θυμάμαι τη μέρα που μας κήρυξαν τον πόλεμο οι Γερμανοί. Το πλήθος που ζητωκραύγαζε στην οδό Σταδίου σώπασε ξαφνικά κι έπειτα άρχισε να τραγουδά με μια βαριά μεγάλη φωνή: “Τη Υπερμάχω Στρατηγώ τα νικητήρια”. Αυτό και μόνο. Αλλά αυτό και μόνο ήταν αρκετό για να καταλάβει κανείς πως ο πόλεμος τούτος δεν ήταν σημερινός ούτε χτεσινός. Ήταν ο αιώνιος πόλεμος της Ελλάδας όλων των καιρών για την ανθρώπινη αξία». Παναγιά μου Οδηγήτρια, καθοδήγησέ μας στον σωστό δρόμο!
Κωνσταντίνος Χολέβας
*Πολιτικός επιστήμων
http://www.dimokratianews.gr/content/77447/i-prostatida-toy-ellinismoy