Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

3ος Ημιμαραθώνιος Άρτας «Ο Δρόμος του Γιοφυριού» από το Δήμο Αρταίων












Ο Δήμος Αρταίων διοργανώνει φέτος για 3η συνεχόμενη χρονιά τον Ημιμαραθώνιο «Δρόμο του Γιοφυριού», την Κυριακή 26 Μαρτίου 2017. Ο αγώνας που, μεταξύ άλλων, στοχεύει στην Πανελλαδική προβολή και ανάδειξη της περιοχής της Άρτας, καθώς και στην προώθηση του μαζικού αθλητισμού, τόσο στην περιοχή μας όσο και στην ευρύτερη περιοχή της Ηπείρου και της Δυτικής Ελλάδας, αναμένεται και φέτος να συγκεντρώσει πλήθος συμμετοχών από όλη τη χώρα.  

Η αγωνιστική διαδρομή ξεκινά και πάλι από το Κάστρο και περνά από τα σημαντικά μνημεία της πόλης, όπως βέβαια το Ιστορικό Γιοφύρι, την Παρηγορήτρια, την Αγία Θεοδώρα κ.α., για να τερματίσει στο κέντρο της πόλης στην πλατεία Εθνικής Αντίστασης.

Οι εγγραφές για τον «3ο Δρόμο του Γιοφυριού» έχουν ήδη ανοίξει και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν την εγγραφή τους ηλεκτρονικά στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.artahalfmarathon.gr, απ’ όπου μπορούν και να ενημερωθούν για κάθε τύπο αγώνα ξεχωριστά, καθώς και να δουν φωτογραφίες και βίντεο από την περυσινή διοργάνωση, αλλά και να οργανώσουν τη διαμονή τους στην Άρτα.
Θα υπάρχουν οι εξής τύποι αγώνων:
>Ημιμαραθώνιος Αγώνας δρόμου 21,1 χλμ και σκυτάλη ημιμαραθωνίου
>Αγώνας Δρόμου 
>Περιπατητικός Αγώνας Δρόμου 5 χλμ
> Αγώνας «Μαμά –Καρότσι» (για πρώτη φορά)
>Σχολικοί αγώνες Δρόμου 1000 μ. & 2000 μ.

Το κόστος εγγραφής είναι 5 ευρώ για τον Ημιμαραθώνιο και τη σκυτάλη και 3 ευρώ για τον αγώνα δρόμου 5 χιλιομέτρων, με τα έσοδα από αυτόν τον αγώνα να διατίθενται στο Σύλλογο γονέων, κηδεμόνων και φίλων ατόμων με αναπηρία Νομού Άρτας «Αγκαλιά», για την λειτουργία του νέου Κέντρου Διημέρευσης Παιδιών με Αναπηρία στην περιοχή μας. Η συμμετοχή στους υπόλοιπους αγώνες δρόμου είναι δωρεάν.

Να σημειωθεί τέλος, ότι και φέτος το βράδυ της παραμονής του αγώνα θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση βράβευσης παλιών και νέων αθλητών που με τις επιδόσεις τους έκαναν περήφανη την Άρτα, ενημερωτική ημερίδα για τον αθλητισμό, καθώς και pasta party.

Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Μέχρι και μηδενική φορολόγηση μισθών και συντάξεων εάν χρηματοδοτήσουμε πολιτικά κόμματα ή βουλευτές !!

   






     Την ώρα, που εκατομμύρια Έλληνες δυσκολεύονται να εξασφαλίσουν ακόμη και τα στοιχειώδη, για τους ίδιους και τις οικογένειές τους και ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας. 
    Την ώρα, που εκατομμύρια Έλληνες, παρ΄ότι, οι κυβερνόντες των τελευταίων ετών, τους έχουν "στεγνώσει" οικονομικά, καλούνται συνεχώς να πληρώσουν, εισφορές, φόρους, ΕΝΦΙΑ και πολλά άλλα χαράτσια.
    Την ώρα, που χιλιάδες Έλληνες βρίσκονται σε απόγνωση, εξαιτίας σκληρών μέτρων λιτότητας και της αδυναμίας τους να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις, πολλοί από αυτούς "σπρώχνονται" στην αυτοκτονία. 
    Την ώρα, που οι μισθοί και οι συντάξεις έχουν γίνει φιλοδώρημα.
    Την ώρα, που οι καλοί μας γείτονες, βρήκαν την ευκαιρία να απειλούν, συνεχώς την εδαφική ακεραιότητα της Πατρίδας μας.
     
     Αυτή την ώρα, βρήκαν ως κατάλληλη, τα πολιτικά κόμματα και οι 300 εθνοπατέρες της βουλής να μας εκπλήξουν, για μια ακόμη φορά ευχάριστα(!!), αποδεικνύοντας περίτρανα ότι, δεν ενδιαφέρονται μόνο για την διάσωση Πατρίδας μας ,από την οικονομική καταστροφή, που οι ίδιοι προξένησαν, αλλά και για την γενναία έμμεση οικονομική αύξηση των μισθών και συντάξεων μας !!

    Και εάν κάποιος αναρωτηθεί πως και πότε θα γίνονται αυτές οι αυξήσεις, η απάντηση είναι εύκολη:
    Με την ιδιωτική χρηματοδότηση των πολιτικών κομμάτων και των βουλευτών !!
    Δηλαδή, επειδή ο ν. 4304/14 ,προβλέπει φορολογική έκπτωση, σε όσους χρηματοδοτούν πολιτικά κόμματα και βουλευτές, σκέφθηκαν, οι εθνοπατέρες μας, να προσθέσουν, από φέτος,στην φορολογική δήλωση, τους παρακάτω δύο νέους κωδικούς:  

     055 - 056: Ο κωδικός αυτός ενδιαφέρει όσους  έχουν χρηματοδοτήσει το 2016 πολιτικό κόμμα ή συνασπισμό. Η ιδιωτική χρηματοδότηση μέχρι και του ποσού των 20.000 ευρώ, εκπίπτει εξ ολοκλήρου από το εισόδημα του φορολογούμενου.

    057 - 058: Ο κωδικός αυτός ενδιαφέρει όσους  έχουν χρηματοδοτήσει το 2016, υποψήφιο ή και αιρετό αντιπρόσωπο της Βουλής των Ελλήνων και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.Η ιδιωτική χρηματοδότηση μέχρι του ποσού των 5.000 ευρώ εκπίπτει εξ ολοκλήρου από το εισόδημα του φορολογούμενου.  

   Επειδή όμως οι Έλληνες που έχουν την οικονομική δυνατότητα,να χρηματοδοτήσουν πολιτικά κόμματα και βουλευτές, είναι λίγοι, μπορεί κάποιος, με "βρώμικο" και πονηρό μυαλό να σκεφθεί πως ,όλο αυτό το αλισβερίσι, αφορά την επανασύσταση του πελατειακού κομματικού στρατού και η προκύπτουσα ωφέλεια θα είναι διπλή καθόσον μπορούν να γίνουν το παρακάτω:
   Ιδιώτης να δηλώνει στην φορολογική του δήλωση ότι, χρηματοδότησε κάποιο πολιτικό κόμμα ή βουλευτή και αυτοί με την σειρά τους να το αποδέχονται, χωρίς όμως να τους έχουν καταβάλει χρήματα ή όταν το ποσό είναι μεγάλο,τα χρήματα να τους τα δίνει, το πολιτικό κόμμα ή ο βουλευτής και οι ιδιώτες  να τα καταβάλουν μέσω τραπέζης όταν το ποσό υπερβαίνει τα 1.500 ευρώ . Με την ενέργεια αυτή επιτυγχάνονται τα παρακάτω:
    (α). Το κόμμα ή ο βουλευτής, να δικαιολογήσουν,το τυχόν, "μαύρο" χρήμα που έχουν στην διάθεσή τους, από άλλες πηγές  και να έχουν και έναν πιστό ψηφοφόρο.
    (β). Ο ιδιώτης να έχει χρηματικό όφελος από την γενναία φοροαπαλλαγή.

    Ελλάς το μεγαλείο σου.





-------------------------------------------------------------------------------


Διαβάστε το άρθρο 7 και 7Β του νόμου  4304/ΦΕΚ Α 234/23.10.2014



«Άρθρο 7 

Τρόποι και περιορισμοί ιδιωτικής χρηματοδότησης πολιτικών κομμάτων, συνασπισμών κομμάτων 

1. Η χρηματοδότηση γίνεται με ονομαστικές καταθέσεις στους τραπεζικούς λογαριασμούς των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 5 αντίστοιχα. 
Η χρηματοδότηση μπορεί να πραγματοποιηθεί και με όποια άλλη μέθοδο επιτρέπει τη σύνδεση του προσφερόμενου ποσού με κάποιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο μπορεί να ταυτοποιηθεί. 

2. Για κάθε ιδιωτική χρηματοδότηση που εισπράττεται από πολιτικό κόμμα και συνασπισμό κομμάτων ή/και νομικό πρόσωπο που λειτουργεί από αυτά ως κέντρο ερευνών και μελετών χωρίς τραπεζική κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 5 του παρόντος νόμου αντίστοιχα, εκδίδεται υποχρεωτικά απόδειξη είσπραξης, στην οποία αναγράφεται το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός φορολογικού μητρώου ή ο αριθμός δελτίου ταυτότητας του καταθέτοντος προσώπου. 


3. Κάθε ιδιωτική χρηματοδότηση σε πολιτικό κόμμα και συνασπισμό κομμάτων που υπερβαίνει το ποσό των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ διενεργείται υποχρεωτικά μόνο μέσω των τραπεζικών λογαριασμών της παραγράφου 1 του άρθρου 4 του παρόντος νόμου. 


4. Η έκδοση κουπονιών, η αγορά των οποίων αποτελεί μέσο χρηματοδότησης, επιτρέπεται μόνο εφόσον αυτά είναι αριθμημένα και θεωρημένα από την Επιτροπή Ελέγχου. Σε αυτά, είναι υποχρεωτική η αναγραφή του ονοματεπωνύμου και του αριθμού φορολογικού μητρώου ή του δελτίου της αστυνομικής ταυτότητας του αγοραστή − χρηματοδότη. Στο τέλος κάθε έτους, η Επιτροπή Ελέγχου υποχρεούται να διασταυρώνει αν το υπόλοιπο που προκύπτει από τη διαφορά ανάμεσα στα θεωρημένα και στα διατεθέντα από το κόμμα ή το συνασπισμό κουπόνια, συμπίπτει με τον αριθμό των αδιάθετων κουπονιών που υποχρεωτικά της επιστρέφονται με ευθύνη των τελευταίων. Με απόφαση του Προέδρου της Επιτροπής Ελέγχου του παρόντος νόμου, καθορίζεται η διαδικασία επιστροφής των κουπονιών που δεν διατέθηκαν, ο τρόπος και τα όργανα βεβαίωσης της καταστροφής τους και κάθε σχετική λεπτομέρεια. 


5. Κατάθεση στους λογαριασμούς της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου επιτρέπεται μόνο εφόσον διενεργείται επώνυμα, με ευθύνη της τράπεζας ως προς τη διαπίστωση των στοιχείων ταυτότητας του καταθέτη. 


6. Απαγορεύονται η χρηματοδότηση και κάθε είδους παροχές προς τα κόμματα ή τους συνασπισμούς από

α. Φυσικά πρόσωπα, που δεν έχουν την ελληνική ιθαγένεια και νομικά πρόσωπα που δεν έχουν την έδρα τους στην Ελληνική Επικράτεια. 
β. Νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και νομικά πρόσωπα που ανήκουν στο στενό ή ευρύτερο δημόσιο τομέα. 
γ. Οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης κάθε βαθμού. 
δ. Φυσικά πρόσωπα, τα οποία είναι ιδιοκτήτες ή εκδότες ημερήσιων ή περιοδικών εντύπων πανελλήνιας ή τοπικής κυκλοφορίας ή είναι ιδιοκτήτες ραδιοφωνικών ή τηλεοπτικών, εν γένει, σταθμών. 

7. Απαγορεύεται η χορήγηση δανείων από τις τράπεζες προς τους δικαιούχους κρατικής χρηματοδότησης με εγγύηση την κρατική χρηματοδότηση πέραν του τρέχοντος οικονομικού έτους. 


8. Κατ’ εξαίρεση των διατάξεων των παραγράφων 1, 2, 3 και 4 του παρόντος άρθρου τα πολιτικά κόμματα και οι συνασπισμοί κομμάτων δύνανται να διοργανώνουν εξορμήσεις με σκοπό την οικονομική τους ενίσχυση. Το σύνολο των εσόδων κάθε πολιτικού κόμματος και συνασπισμού κομμάτων από τη διοργάνωση των εξορμήσεων με σκοπό την οικονομική τους ενίσχυση δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσόν των εκατόν πενήντα χιλιάδων (150.000) ευρώ κατ’ έτος.»



 «Άρθρο 7Β 


Τρόποι και περιορισμοί χρηματοδότησης υποψηφίων ή/και αιρετών αντιπροσώπων της Βουλής των Ελλήνων και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου 


1. Η χρηματοδότηση γίνεται με ονομαστικές καταθέσεις στον τραπεζικό λογαριασμό της παραγράφου 1 του άρθρου 6 του παρόντος νόμου που διαθέτει κάθε υποψήφιος ή/και αιρετός αντιπρόσωπος της Βουλής των Ελλήνων και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η χρηματοδότηση μπορεί να πραγματοποιηθεί και με όποια άλλη μέθοδο επιτρέπει τη σύνδεση του προσφερόμενου ποσού με κάποιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο μπορεί να ταυτοποιηθεί. 

2. Για κάθε ιδιωτική χρηματοδότηση που εισπράττεται από τον ανωτέρω υποψήφιο ή/και αιρετό χωρίς τραπεζική κατάθεση στο λογαριασμό της παραγράφου 1 του άρθρου 6 του παρόντος νόμου, εκδίδεται υποχρεωτικά απόδειξη είσπραξης, στην οποία αναγράφεται το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός φορολογικού μητρώου ή ο αριθμός δελτίου ταυτότητας του καταθέτοντος προσώπου. Κάθε ιδιωτική χρηματοδότηση στον ανωτέρω υποψήφιο ή/και αιρετό που υπερβαίνει το ποσό των πεντακοσίων (500) ευρώ διενεργείται υποχρεωτικά μόνο μέσω του τραπεζικού λογαριασμού της παραγράφου 1 του άρθρου 6 του παρόντος νόμου. 


3. Κατάθεση στο λογαριασμό της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου επιτρέπεται μόνο εφόσον υπάρξει προηγούμενη συναίνεση του κατά τα ανωτέρω υποψήφιου ή/ και αιρετού και διενεργείται μόνο επώνυμα, με ευθύνη της τράπεζας ως προς τη διαπίστωση των στοιχείων ταυτότητας του καταθέτη. 


4. Απαγορεύονται η χρηματοδότηση και κάθε είδους παροχές προς τους κατά τα ανωτέρω υποψηφίους ή/και αιρετούς από: 

α. Φυσικά πρόσωπα, που δεν έχουν την ελληνική ιθαγένεια και νομικά πρόσωπα που δεν έχουν την έδρα τους στην Ελληνική Επικράτεια. 
β. Νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και νομικά πρόσωπα που ανήκουν στο στενό ή ευρύτερο δημόσιο τομέα. 
γ. Οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης κάθε βαθμού. 
δ. Φυσικά πρόσωπα, τα οποία είναι ιδιοκτήτες ή εκδότες ημερήσιων ή περιοδικών εντύπων πανελλήνιας ή τοπικής κυκλοφορίας ή είναι ιδιοκτήτες ραδιοφωνικών ή τηλεοπτικών, εν γένει, σταθμών.»


      
          

   

       

   




ΑΝΥΕΘΑ: Ό,τι και να γίνεται, θα υπάρχει και η Ελληνική απάντηση. Δεν υπάρχουν «γκρίζες ζώνες» και τα κυριαρχικά μας δικαιώματα είναι δεδομένα.



Τηλεόραση Βουλής



Συνέντευξη ΑΝΥΕΘΑ Δημήτρη Βίτσα στον Τ/Σ της Βουλής των Ελλήνων και στους δημοσιογράφους Γιώργο Γαβαλά και Κέλλυ Κοντογεώργη



    Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Βίτσας, σε συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα Τρίτη 14 Μαρτίου 2017, στον τηλεοπτικό σταθμό της Βουλής των Ελλήνων και στους δημοσιογράφους Γιώργο Γαβαλά και Κέλλυ Κοντογεώργη, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις μεταξύ άλλων ανέφερε:

    Δημοσιογράφος: Το Σαββατοκύριακο είχαμε μια κλιμάκωση της κρίσης της Τουρκίας με την Ολλανδία. Επίσης οι Βρυξέλλες και το Βερολίνο διέκοψαν τις ενταξιακές διαδικασίες με την Τουρκία. Μέχρι που μπορεί να φθάσει αυτή η σύγκρουση;

    Δ. Βίτσας: Είναι αρκετά επικίνδυνο να κάνει κάποιος μια εκτίμηση για αυτά τα πράγματα, δηλαδή τι θα συμβεί. Δεν είναι προς το συμφέρον μας να εμπλακούμε σε αυτή την υπόθεση, η οποία χαρακτηρίζεται από τις εκλογικές διαδικασίες, στην Ολλανδία και το δημοψήφισμα στην Τουρκία. Από κει και πέρα όμως, θα έλεγε κανένας, έχει πάρει μια υπερβάλλουσα ρητορική που δείχνει που μπορεί να φθάσει η ρητορική της έντασης, κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες. Κουβέντες, όπως «ρατσιστές», «ναζί» κτλ, είναι πολύ βαριές και δεν ξέρω αν όλοι αυτοί που τις χρησιμοποιούν θεωρούν ότι αφού γίνουν οι εκλογές θα περάσουν, γιατί σε επίπεδο κοινωνικής συνείδησης, συνείδησης των λαών πάντα κάτι μένει. Αυτό δεν βοηθάει και στην ειρηνική συμβίωση. Με μια τέτοια ρητορική από τις πολιτικές ηγεσίες, αυτοί οι άνθρωποι που συμβιούν σε μια πόλη, δεν θα έχουν κάποιο πρόβλημα;

    Εμείς θα πρέπει να ακολουθήσουμε την ευρωπαϊκή πολιτική και να μην εμπλακούμε. Για όσους θεωρούν ότι σε επίπεδο γεωπολιτικό το μέλλον της Τουρκίας βρίσκεται στον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της, και αυτό είναι προς το συμφέρον της Τουρκίας, προς το συμφέρον της Ελλάδας και προς το συμφέρον της γεωπολιτικής σταθερότητας, καταλαβαίνουν ότι μια τέτοια κατάσταση το πλήττει και δημιουργεί νέες συνθήκες, οι οποίες δεν ξεπερνιούνται από τη μια μέρα στην άλλη μετά. Άρα σε αυτό το επίπεδο πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.

    Δημοσιογράφος: Η ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας έχει απομακρυνθεί;

    Δ. Βίτσας: Αν δει κάποιος πώς έχει απομακρυνθεί η Τουρκία, θα δει πολλά στοιχεία, που δεν είναι ανεύθυνη η ηγεσία της Τουρκίας. Πρώτα – πρώτα το Κυπριακό, γιατί η Κύπρος είναι ένα κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και ήταν το κεντρικό ζήτημα που ξεκινούσε κανένας τις αρνητικές εντυπώσεις. Επίσης μια σειρά στοιχεία που έχουν να κάνουν με τον τρόπο που διαχειρίστηκε η Τουρκία τις κρίσεις στα νότια και ανατολικά σύνορά της. Έχουμε πολλά τέτοια στοιχεία. Και στο βαθμό που μας επηρεάζει εμάς,  μια ρητορική έντασης, η οποία δεν είναι μόνο ρητορική, έχει να κάνει και με τις παραβιάσεις, δηλαδή μια προκλητικότητα η οποία και λόγω της διαχείρισης των προσφυγικών ροών φαίνεται πολύ περισσότερο τώρα. Δεν εννοώ το προσφυγικό, η Τουρκία έχει ανταποκριθεί σε μεγάλο βαθμό στην κοινή δήλωση ΕΕ – Τουρκίας αλλά το γεγονός ότι υπάρχουν πολλές ευρωπαϊκές δυνάμεις πια στο Αιγαίο, με επίσημο τρόπο, και έχουν μια πιο καθαρή εικόνα του τι γίνεται.

    Δημοσιογράφος: Και εμείς δεν μένουμε έτσι.

    Δ. Βίτσας: Το καθήκον των Ενόπλων Δυνάμεων και του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας είναι να έχει σε ετοιμότητα την αποτρεπτική του δύναμη. Είναι ξεκάθαρο ότι οι πιθανές απειλές ή οι προκλήσεις, θα αντιμετωπίζονται με δυο τρόπους, ο ένας τρόπος είναι ο κεντρικός ο βασικός, ο διπλωματικός τρόπος και εκεί η κυβέρνηση και το υπουργείο Εξωτερικών έχει τον πρώτο λόγο και κάνει ό,τι περισσότερο μπορεί και κάνει πάρα πολλά, από την άλλη μεριά οι Ένοπλες Δυνάμεις, πρέπει να έχουν σενάρια και προετοιμάζονται στη βάση αυτών των σεναρίων. Πάντοτε κάναμε ασκήσεις, δεν είναι προϊόν της τελευταίας χρονιάς αλλά σε αυτή τη φάση πρέπει να είσαι ακόμα πιο έτοιμος.

    Αυτό που είναι καθαρό για εμάς είναι ότι για την Ελλάδα δεν υπάρχουν «γκρίζες ζώνες» και τα κυριαρχικά μας δικαιώματα είναι δεδομένα. Δεν έχουμε καμία διεκδίκηση προς την Τουρκία, δεν κάνουμε παραβιάσεις. Δεν λέμε γιατί κάποτε στους αρχαίους χρόνους κλπ. Σεβόμαστε τις συνθήκες. Έχουμε όμως πλάνα για τα πάντα.

    Δημοσιογράφος: Και τις σημαίες δεν τις παίρνει ο αέρας.

    Δ. Βίτσας: Έχουμε την εξής διαφορά σε σχέση με παλιότερα χρόνια. Εμείς κάτω από το δόγμα νηφαλιότητα, ψυχραιμία , αποφασιστικότητα, λέμε το εξής: ό,τι και να γίνεται, θα υπάρχει και η ελληνική απάντηση. Αυτό είναι το βασικό, επειδή θέλουμε να έχουμε καλή γειτονία, επειδή αγαπάμε τη χώρα μας, επειδή δεν θεωρούμε εχθρικές ούτε μισούμε τις άλλες χώρες, επειδή θέλουμε να ζούμε εν ειρήνη για αυτό το λόγο και προετοιμαζόμαστε.

    Δημοσιογράφος: Μετά το δημοψήφισμα στην Τουρκία πιστεύετε ότι θα ξεμπλοκάρουν οι συνομιλίες για το Κυπριακό;

    Δ. Βίτσας: Οι συνομιλίες για το Κυπριακό δεν έχουν να κάνουμε μόνο με το δημοψήφισμα, όπως και η ρητορική της έντασης δεν έχει να κάνει μόνο με το δημοψήφισμα. Ελπίζω να απαλύνουν, να κατευναστούν κάπως τα πράγματα, αλλά δεν είναι δική μας υπόθεση αυτή. Έχουν να κάνουν με τον τρόπο που αντιμετωπίζει ο καθένας, η κάθε χώρα, τη θέση της στο γεωστρατηγικό της περιβάλλον. Οι συνομιλίες για το Κυπριακό πρέπει να έχουν μια βάση, που είναι οι αποφάσεις του ΟΗΕ και το γεγονός βεβαίως ότι η Κύπρος σαν μέλος του ΟΗΕ, σαν ανεξάρτητο κράτος μέλος της ΕΕ έχει αρκετές εγγυήσεις στο να προχωρήσει σε αυτό που πρέπει να προχωρήσει.


    Δημοσιογράφος: Υπάρχει μια πρόθεση από τη μεριά του Υπουργείoυ Εθνικής Άμυνας να αγοράσει αεροσκάφη  F-35 και να εκσυγχρονιστούν και τα F-16, υπάρχει οικονομική άνεση για να δώσουμε τόσα λεφτά.

    Δ. Βίτσας: Γίνεται πολύ συζήτηση, όμως είναι ξεκάθαρο αυτό που έχουμε πει και εγώ και ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, πως ό,τι γίνει, θα γίνει εντός του δημοσιονομικού πλαισίου που έχουμε. Αυτή τη στιγμή έχουμε προχωρήσει στην ερώτηση, τι στοιχίζει, κάτω από ορισμένα σενάρια, το να αναβαθμίσουμε το στόλο των μαχητικών μας. Το δεύτερο, έχουμε προχωρήσει στην ερώτηση για το πώς μπορεί να γίνει μια μελέτη, αν στο μέλλον φτάσουμε στα νέας τεχνολογίας πολεμικά αεροσκάφη.

    Με βάση και τις αναλύσεις μας η δυνατότητα να αναβαθμιστούν τα μαχητικά μας αεροπλάνα, αυτά που έχουμε τώρα και να γίνουν ακόμα πιο ικανά, είναι μέσα στις οικονομικές μας δυνατότητες, παίρνοντας υπόψιν βεβαίως ότι η εξόφληση όλων αυτών των πραγμάτων και όλο αυτό το πρότζεκτ, είναι πρότζεκτ δεκαετίας.  Έχω πει συγχρόνως, και θυμίζω σε όλους ότι ο υπουργός Άμυνας δεν έχει μιλήσει ποτέ για αγορά. Ο καθένας θα ήθελα να έχει στελθ. Το θέμα είναι μπορείς να τα έχεις;

    Απλά εγώ επισημαίνω ότι εμείς πλέον δεν πάμε να κάνουμε αγορές με βάση τις λογικές του παρελθόντος. Εμείς έχουμε επικεντρώσει στις επισκευές, στην αναβάθμιση και στις στοχευμένες αγορές στις οποίες υπολογίζουμε τα πάντα. Ένα οπλικό σύστημα δεν είναι πως το αγοράζεις από το κουτί και τελείωσες. Έχει ένα κύκλο ζωής. Για παράδειγμα στο σύνολο του στόλου των F-16, έχουν γίνει διάφορες αναβαθμίσεις, ένα από αυτά που μπορεί να έχει αγοραστεί με Χ ποσό ως τώρα, και για να αναβαθμιστεί μπορεί να έχουμε 4 Χ ή 3 Χ. Αυτά αν δεν τα μετράς τότε από οικονομική και από λειτουργική άποψη λες κουταμάρες, δεν ξέρεις δηλαδή τι κάνεις ή το κάνεις για άλλους λόγους.

    Ευχαριστήριο Μήνυμα Υπγου ε.α. Αριστομένη Αθ. Κράγκαρη Νεοεκλεγέντος Αντιπροέδρου Δ..Σ./Ε.Α.Α.Σ.


    menios_leyko_slbord-1ΕΑΑΣ/Παράρτημα Άρτας




    Αγαπητές Οικογένειες των εκλιπόντων συναδέλφων & Αγαπητοί συνάδελφοι του Σ.Ξ. – Σ.Α., μέλη της ΕΑΑΣ του Παραρτήματος του Ν. Άρτας,

    Θέλω να σας εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου στις εκλογές της 19ης Φεβ 2017 και με τιμήσατε εκλέγοντάς με Αντιπρόεδρο της Ένωσής μας. Με την ψήφο σας δώσατε ένα ηχηρό μήνυμα ότι υπάρχει επιτακτική ανάγκη συγχρόνων αντιλήψεων, νέων ιδεών και μαχητικών διεκδικήσεων από την Ε.Α.Α.Σ.  Δεν υπάρχει ΧΡΟΝΟΣ για ΧΑΣΙΜΟ. Προέχει η αποκατάσταση του ΚΥΡΟΥΣ της Ε.Α.Α.Σ. και η υπεράσπιση των δίκαιων αιτημάτων μας με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ και όχι με ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ, με μοναδικό στόχο την ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ της ΖΩΗΣ των μελών της Ένωσης.  

    Με Σεβασμό και Συναδελφική Αγάπη,
       Αριστομένης Αθ.  Κράγκαρης
                  Υπτγος ε.α.

    Υ.Γ. Παρακαλείται ο κ. Πρόεδρος του ΤΣ Παραρτήματος Ε.Α.Α.Σ. για την ενημέρωση των μελών.




    Νέα εντυπωσιακή άσκηση των Εθνοφυλάκων στη Θάσο. ΒΙΝΤΕΟ


                      
      Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Ναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη ΠΝ και τον Αρχηγό ΓΕΣ Αντιστράτηγο Αλκιβιάδη Στεφανή, παρακολούθησε άσκηση εξάλειψης αεροπρογεφυρώματος από Διμοιρία Εθνοφυλάκων στη Θάσο.

      Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, μιλώντας στους Εθνοφύλακες, μεταξύ άλλων, είπε τα εξής:

      «Εθνοφύλακες,

      Είμαστε σήμερα εδώ με τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού και τον Διοικητή του Γ’ Σώματος Στρατού και είμαστε υπερήφανοι που για πρώτη φορά διεξάγεται αυτή η άσκηση εδώ στη Θάσο. Παρότι ειδοποιηθήκατε προ ολίγων ωρών, συγκροτηθήκατε άμεσα και χωρίς ιδιαίτερη εκπαίδευση αποδείξατε ότι οι Εθνοφύλακες είναι έτοιμοι να υπερασπιστούν τους βωμούς και τις εστίες μας. Είναι η κύρια δύναμη αποτροπής μαζί με τον τακτικό στρατό. 

      Είμαστε σήμερα εδώ, με τους Αρχηγούς σας, γιατί το έτος 2017 έχει κηρυχτεί Έτος Εθνοφυλακής. Από εδώ και πέρα, η πολιτική και η στρατιωτική ηγεσία, θα σας δώσουμε όλες τις δυνατότητες που οφείλουμε να σας δώσουμε, προκειμένου να εκπαιδεύεστε όσο συχνά θέλετε.

      Στις επόμενες μέρες, η Θάσος θα αποκτήσει δικό της Πεδίο Βολής όπου θα μπορείτε να εκπαιδεύεστε σε εβδομαδιαία βάση. Θα σας διαθέσουμε ό,τι μέσο χρειάζεστε και παράλληλα θα φροντίσουμε να γίνονται συχνά ασκήσεις σαν τη σημερινή με τμήματα των Ειδικών μας Δυνάμεων που θα έρχονται επ’ αυτού στο νησί και θα είμαστε και εμείς παρόντες.

      Θα είμαστε παρόντες, γιατί η πατρίδα μας, μια χώρα ειρηνική, που επιθυμεί την ειρήνη και κάνει τα πάντα για να τη διασφαλίσει, πρέπει να είναι έτοιμη να αποτρέψει οποιαδήποτε απειλή.

      Ο Στρατός, η Αεροπορία, το Ναυτικό, οι Ένοπλες Δυνάμεις μας, με υψηλό επαγγελματισμό και υψηλότατο ηθικό είναι έτοιμες να αντισταθούν σε οποιαδήποτε πρόκληση. 

      Ένας λαός, αν δεν είναι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να συνδράμει τις Ένοπλες Δυνάμεις, για να υπερασπιστεί τα πάτρια εδάφη και δεν έχει το ηθικό που εσείς επιδείξατε σήμερα δεν μπορεί να αποτρέψει απειλή. Για αυτό είμαστε εδώ, προκειμένου να σας συγχαρούμε, αλλά και να σας ακούσουμε. Να κάνουμε αυτό που πρέπει, από εδώ και πέρα, για να σας παρέχουμε αυτά που οφείλουμε.

      Είμαστε υπερήφανοι για εσάς, όπως είναι υπερήφανος και όλος ο ελληνικός λαός. Θερμά συγχαρητήρια από όλους μας.

      Εδώ, από τη Θάσο - που θα ερχόμαστε πιο συχνά - στέλνουμε ένα μήνυμα σε όλους όσοι σκεφτούν να αμφισβητήσουν την εθνική κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της χώρας. Σε αυτόν εδώ τον τόπο δεν πρόκειται να επιτρέψουμε να πατήσει κανείς. Υπερασπιζόμαστε τις σημαίες, τα νησιά μας, την κύρια χώρα, τις βραχονησίδες μας, μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματος μας όπως ορκιστήκαμε. 
       
      Όταν ο λαός και ο στρατός είναι ενωμένοι, κανείς δεν μπορεί να τους αμφισβητήσει. 
       
      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, μέσα από την καρδιά μου. Εκ μέρους όλου του ελληνικού λαού σας συγχαίρω». 


      Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

      ΒΟΕΑ-Μερίσματα: Γνωμοδότηση "Βόμβα", στα οικονομικά θεμέλια των Μετοχικών Ταμείων, από το ΝΣΚ.




      Τι λέει το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους για τη στάση του στην υπόθεση της Μαρινόπουλος





      Έντονη ανησυχία και προβληματισμό αναμένεται να προκαλέσει στις τάξεις των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας η πρόσφατη έκδοση Γνωμοδότησης από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους σχετικά με την κατάργηση του κοινωνικού πόρου 4% υπέρ των Μετοχικών Ταμείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας.

      Ποιος ο λόγος ανησυχίας και προβληματισμού;

      Μα φυσικά ο φόβος για περαιτέρω περικοπές στο ΒΟΕΑ (που καταβάλλεται στα τέκνα των στελεχών ως βοήθημα οικογενειακής και επαγγελματικής αυτοτέλειας) και στο ΜΕΡΙΣΜΑ (που καταβάλλεται στα εν αποστρατεία στελέχη). Ελλείψει κρατικής και εργοδοτικής εισφοράς (και σε υποκατάσταση αυτών) οι θεσμοθετηθέντες κοινωνικοί πόροι αποτελούν την μοναδική «εξωτερική» ενίσχυση για τα Μετοχικά Ταμεία καθοριστικής σημασίας για το ύψος των παροχών που αυτά καταβάλλουν.

      Τι αναφέρει η γνωμοδότηση

      Η εκδοθείσα γνωμοδότηση «στέκεται» στις μνημονιακές δεσμεύσεις-υποχρεώσεις της χώρας για αντιμετώπιση του ζητήματος του εξορθολογισμού των κοινωνικών πόρων και την βούληση του νομοθέτη για κατάργηση των κοινωνικών πόρων και χρηματοδότηση των επικουρικών ταμείων αποκλειστικά από τις εισφορές των ασφαλισμένων και καταλήγει συμπερασματικά στην πλήρη κατάργηση του εν λόγω πόρου σύμφωνα με την ερμηνεία που δίνεται στις διατάξεις του ν.4387/2016.

      Τα τρία μεγάλα ερωτηματικά

      1. Εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια του αρμόδιου Υπουργού εάν θα κάνει αποδεκτή ή όχι μια γνωμοδότηση. Συνεπώς αναμένεται με ενδιαφέρον η υπογραφή (ή μη) του Υπουργού Εθνική Άμυνας για την αποδοχή (ή μη) της εν λόγω γνωμοδότησης. Σε περίπτωση που αυτή γίνει αποδεκτή τότε η εφαρμογή της είναι υποχρεωτική για τις εμπλεκόμενες Υπηρεσίες.

      2. Στον σχετικό νόμο δεν προβλέπεται ρητή κατάργηση του εν λόγω κοινωνικού πόρου (γεγονός που μνημονεύεται και στην Γνωμοδότηση) αλλά προβλέπεται ότι η χρηματοδότηση των παροχών των Μετοχικών Ταμείων χρηματοδοτείται αποκλειστικά από τις καταθέσεις των μετόχων και από τα περιουσιακά στοιχεία των Ταμείων. Συνεπώς θα μπορούσαμε να συμπεράνουμε ότι οι «μη παροχές» (διοικητικά έξοδα κλπ) εξακολουθούν να δύνανται να χρηματοδοτούνται από τον εν λόγω κοινωνικό πόρο. Ωστόσο από την γνωμοδότηση γίνεται δεκτό ότι έχει επέλθει έμμεση και πλήρη κατάργησή του πόρου...

      3. Με την δικαιολογητική βάση που χρησιμοποιείται από τη Γνωμοδότηση για να υποστηριχθεί η κατάργηση του κοινωνικού πόρου του 4% για τα Μετοχικά Ταμεία, θα μπορούσε επίσης να υποστηριχθεί ότι θεωρούνται καταργηθέντες και οι λοιποί κοινωνικοί πόροι αυτών ανεξαρτήτως αν βαρύνουν το Δημόσιο ή τρίτους; Θα μπορούσε επίσης η συγκεκριμένη κατάργηση να επεκταθεί και στις παροχές των Κλάδων και Λογαριασμών (μέρισμα ΕΚΟΕΜ, εφάπαξ ΕΛΟΑ) που βρίσκονται υπό των Μετοχικών Ταμείων;

      Οι εξελίξεις αναμένονται με ενδιαφέρον.

      (limenikidrasi.blogspot.gr)


      Ο Εορτασμός της επετείου εκτέλεσης των πέντε κατοίκων του Φωτεινού, από τα Ιταλικά στρατεύματα κατοχής την 03 Μαρτίου 1943.






       Την Κυριακή 12 Μαρτίου,πραγματοποιήθηκε στο Φωτεινό Άρτας ο επίσημος εορτασμός της επετείου εκτέλεσης των πέντε (5) κατοίκων του χωριού, αγωνιστών της Εθνικής αντίστασης από τα Ιταλικά στρατεύματα κατοχής την 03 Μαρτίου 1943.

        
        Μετά την τέλεση του μνημόσυνου στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου, πραγματοποιήθηκε στον χώρο εκτέλεσης των εκτελεσθέντων, επιμνημόσυνη δέηση, ομιλία και καταθέσεις στεφάνων.
        
         Στην εκδήλωση παρευρέθησαν οι παρακάτω:

         . Ο Δήμαρχος Νικολάου Σκουφά  Ευστάθιος Γιαννούλης
         . Ο Αντιπεριφερειάρχης Άρτας Βασίλης Ψαθάς και ο περιφερειακός σύμβουλος Δημήτριος Βαρέλης
         . Ο Σχης (ΠΖ) ε.α. Θεόδωρος Φελέκης , ως εκπρόσωπος της Ε.Α.Α.Σ./Παράρτημα Άρτας
         .  Εκπρόσωπος του ΚΕΝ Άρτας, του  Δντη της  Αστυνομίας και του Δκτη της Πυροσβεστικής 
         . Αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι