Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

ΑΝΥΕΘΑ: Η πολιτική ότι,είναι καλύτερο να μη μιλάς, όταν η Τουρκία προκαλεί, για να μη δημιουργηθεί ένταση, δεν υπάρχει.
























Συνέντευξη ΑΝΥΕΘΑ Δημήτρη Βίτσα στην εκπομπή «Πρώτη Γραμμή» του Τ/Σ ΣΚΑΪ και στους δημοσιογράφους Βασίλη Λυριτζή και Δημήτρη Οικονόμου

    Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Βίτσας, σε συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017, στην τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ «Πρώτη Γραμμή» και στους δημοσιογράφους Βασίλη Λυριτζή και Δημήτρη Οικονόμου, μεταξύ άλλων ανέφερε:

    Για την τουρκική προκλητικότητα:
    Το ξεκάθαρο για εμάς, για την Ελλάδα, είναι ότι δεν υπάρχουν «γκρίζες ζώνες» στο Αιγαίο. Ξέρουμε, και με διεθνείς συνθήκες, οι οποίες ήρθαν να επικυρώσουν αγώνες, ποιά είναι τα δικά μας. Δεν διεκδικούμε τίποτα από κανέναν αλλά και δεν μπορούμε να ανεχόμαστε ή να δεχόμαστε αμφισβητήσεις των δικών μας εδαφών. Υποστηρίζω την πολιτική, δικαιική και νομική τοποθέτηση που έκανε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας προχθές στον εορτασμό της απελευθέρωσης της Δωδεκανήσου. Θεωρώ ότι, το να παραμένουμε σε ένα επίπεδο ρητορικής και  τεχνητής έντασης, δεν ωφελεί ούτε την Τουρκία και δεν ωφελεί κανένα στην περιοχή. Όσο ταχύτερα κατανοήσουν το πρόβλημα οι Ευρωπαίοι σύμμαχοί μας και οι άλλοι σύμμαχοί μας, αλλά πρώτα και κύρια οι Ευρωπαίοι, δηλαδή κατανοήσουν ότι τα σύνορα της Ελλάδας είναι και σύνορα της Ευρώπης, και με πολιτικό και διπλωματικό τρόπο φροντίσουν να πέσει η ένταση, τόσο το καλύτερο για όλους.

    Για την παρουσία του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο:
    Και εμείς και η Τουρκία είμαστε μέλη του ΝΑΤΟ. Η αποστολή του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο που αφορά τη διαχείριση των προσφυγικών ροών, ήταν πολύ ωφέλιμη, για την εικόνα, σε σχέση με την Ελλάδα, που διαμορφώνεται σε διεθνές πλαίσιο, παρά για την Τουρκία. Απόδειξη αυτού είναι το γεγονός ότι πρόσφατα η Τουρκία ζήτησε να τελειώσει αυτή η αποστολή, έγινε η ψηφοφορία στο ΝΑΤΟ και το αποτέλεσμα ήταν 25 προς 1 υπέρ της πρότασης της Ελλάδας. Ο καθένας μπορεί να έχει μια άποψη για το ΝΑΤΟ για το ρόλο που παίζει αλλά εγώ μιλάω πάνω στο πραγματικό γεγονός.

    Για την ενίσχυση των εξοπλισμών:
    Γίνεται μια συζήτηση πάνω στην οποία πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Εμείς έχουμε πει ότι αυτό που θέλουμε να κάνουμε σε σχέση με τις Ένοπλες Δυνάμεις, είναι ανασυγκρότηση στην κατεύθυνση της αναβάθμισης των οπλικών μας συστημάτων. Αυτό σημαίνει, πρώτον συντήρηση των συστημάτων που έχουμε, δεύτερο αναβάθμιση και τρίτο στοχευμένες αγορές οι οποίες πολλαπλασιάζουν τις δυνατότητές μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα κάνουμε κανένα κυνήγι εξοπλισμών. Όλα αυτά θα είναι μέσα σε ένα συγκεκριμένο δημοσιονομικό πλαίσιο που αυτή τη στιγμή επιβάλλεται. Τα νούμερα που ακούγονται ή γράφονται είναι εξωφρενικά. Να προσθέσω ότι και ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας ποτέ δεν έχει μιλήσει για αγορά μαχητικών αεροπλάνων. Είναι άλλο πράγμα το τι θέλεις πιθανά και άλλο τι μπορείς να κάνεις. Στην ουσία μιλάμε για την αναβάθμιση του στόλου των μαχητικών μας αεροπλάνων και περιμένουμε μια απάντηση περί του κόστους και η αποπληρωμή να γίνει σε βάθος μιας δεκαετίας. Στο ύψος της δεκαετίας μπορεί να είναι από 800 εκατ ευρώ μέχρι 1,5 δις ευρώ, δηλαδή από 80 εκατ. μεσοσταθμικά το χρόνο. Αυτό είναι πλήρως διαχειρίσιμο. Θέλει μια προσοχή γιατί όταν γίνεται μια δημόσια συζήτηση και λες θα κάνω αυτό θα κάνω εκείνο στην ουσία δημοσιοποιείς όλες τις αμυντικές σου δυνατότητες.

    Σχολιάζοντας σχετική αναφορά επισήμανε:
    Είναι μακριά από την πραγματικότητα ότι «οι Τούρκοι αλωνίζουν στο Αιγαίο». Οποιαδήποτε παραβίαση στον αέρα αντιμετωπίζεται και όπου υπάρχει ένα τούρκικο πλοίο, το οποίο παραβιάζει τα χωρικά μας ύδατα, αμέσως υπάρχει ένα ελληνικό πλοίο το οποίο το σταματάει. Εγώ  προτιμάω οι μάχες να δίνονται σε διπλωματικό επίπεδο αλλά από την άλλη πρέπει να είσαι θωρακισμένος και έτοιμος. Δεν είναι εύκολο από την τουρκική πλευρά να πάρουν την πρωτοβουλία για εσωτερικούς λόγους ή λόγους που αφορούν τα ανατολικά τους σύνορα και να δημιουργήσουν θερμό επεισόδιο αλλά από τη πλευρά μας παίρνουμε τα μέτρα μας.

    Για το αν υπάρχει διαφορά απόψεων με τον ΥΕΘΑ:
    Εγώ θα έλεγα ότι έχουμε μια διαφορά στιλ, τρόπου έκφρασης, με μια έννοια λειτουργούμε  συμπληρωματικά.

    Για το κατά πόσο είναι οριακές οι σχέσεις με την Τουρκία:
    Υπάρχουν στιγμές που τα πράγματα αποκτούν μια ένταση. Σε αυτή την ένταση εμείς απαντάμε, και ως τώρα τα πράγματα έχουμε πάει καλά. Σημασία έχει να είσαι και αποφασιστικός και ψύχραιμος και νηφάλιος. Έχουμε σενάρια για τα πάντα.

    Υπάρχει μια διαφορά της πολιτικής που ακολουθούμε σε σχέση με αυτή που ακολουθούσαν παλαιότερες εποχές. Δηλαδή η πολιτική ότι κάνουν την πρόκληση και το καλύτερο είναι να μη μιλάς για να μη δημιουργηθεί ένταση, δεν υπάρχει. Το ξεκαθαρίζουμε, στα πλαίσια του Διεθνούς Δικαίου, με γνώση ότι εμείς θέλουμε ειρήνη. Απαντάμε νηφάλια, ψύχραιμα και αποφασιστικά.

    Στις 16 Απρίλη στην Τουρκία γίνεται το δημοψήφισμα πολλά εξηγούνται δια του δημοψηφίσματος. Η Τουρκία έχει πολλά προβλήματα και στα νότια σύνορά της και στα ανατολικά της σύνορα και εξαιρετικές πιέσεις στο εσωτερικό της και ένας ιστορικός τρόπος αντιμετώπισης αυτής της κατάστασης είναι η εξαγωγή.

    Για το ενδεχόμενο θερμού επεισοδίου στην Κύπρο το καλοκαίρι:
    Εγώ δεν έχω τέτοια πληροφορία. Έχουμε πληροφορίες για πολλά πράγματα και έχουμε και σενάρια για όλες τις καταστάσεις, αυτά δεν είναι ζητήματα δημόσιας συζήτησης. 

    Πρόσληψη 1.000 Οπλιτών Βραχείας Ανακατάταξης (ΟΒΑ)




    Προσλήψεις στις Ένοπλες Δυνάμεις





    Ανακοίνωση ΥΠΕΘΑ σχετικά με την πρόσληψη 1000 Οπλιτών Βραχείας Ανακατάταξης (ΟΒΑ)

      Με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών, καθορίστηκε ότι 1000 οπλίτες βραχείας περιόδου θα καταταχθούν το έτος 2017 με δυνατότητα παραμονής έως τρία χρόνια.

      Η κατανομή των 1000 ΟΒΑ ανά κλάδο των Ενόπλων Δυνάμεων έχει ως ακολούθως:

      - 600 για το Στρατό Ξηράς.

      - 200 για το Πολεμικό Ναυτικό.

      - 200 για την Πολεμική Αεροπορία.

      Το θεσμικό πλαίσιο για τους ΟΒΑ περιγράφεται στο ισχύον άρθρο 13 του ν. 1911/1990-Α’ 166 και η ενεργοποίηση του θεσμού αποσκοπεί στην κάλυψη αναγκών μαχίμων μονάδων και των τριών Όπλων των Ενόπλων Δυνάμεων.

      Εντός του προσεχούς χρονικού διαστήματος θα ακολουθήσει η έκδοση των σχετικών προκηρύξεων, με μέριμνα των αντίστοιχων Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, όπου θα περιγράφονται λεπτομερώς οι σχετικές διαδικασίες και προϋποθέσεις, και οι οποίες θα αναρτηθούν στις ιστοσελίδες των Γενικών Επιτελείων.

      Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

      Λύση στον γρίφο των νέων συντάξεων: Ποιους ευνοεί και ποιους πλήττει




      Λύση στο γρίφο των νέων συντάξεων - Ποιοι ευνοούνται, ποιες αλλαγές είναι προ των πυλών


      «Μίνι σωσίβιο» στην ελεύθερη πτώση των νέων συντάξεων φέρνει ο τελευταίος συντελεστής που ολοκληρώνει την εξίσωση για τον υπολογισμό και «ξεπαγώνει» τη διαδικασία.
      Η επίμαχη τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή οριστικοποιεί τον υπολογισμό των συντάξεων με βάση τον νόμο Κατρούγκαλου και, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των ειδικών, οδηγεί κατά μέσον όρο σε βελτίωση της βάσης υπολογισμού έως και 10%.
      Κι αυτό επειδή τα «καλά έτη» στην 15ετία από το 2002, είναι περισσότερα από τα «κακά».
      Οι ειδικοί υπολογίζουν πως ο νέος δείκτης μεταφράζεται σε μετριασμό των απωλειών για όσους αποχωρήσουν από 13/5/2016 και μετά κατά 3% - 5% συγκριτικά με τους παλαιούς τρόπους υπολογισμού που ίσχυαν μέχρι τον Μάιο του 2016.
      Η μείωση διαμορφώνεται πλέον στο 12% - 16% για τους νέους συνταξιούχους.
      Στην προκρούστεια κλίνη του νέου τρόπου υπολογισμού βρίσκονται 250.000 ασφαλισμένοι που πρόκειται να συνταξιοδοτηθούν από 13/5/2016 μέχρι και 31/12/2020.
      Προσοχή, καθώς ο νέος συντελεστής δεν αφορά τις παλαιές συντάξεις και όσες θα εκδοθούν με το παλαιό σύστημα (δηλαδή αιτήσεις από τις 12/5/2016 και πριν).
      Αντίθετα αφορά όλους τους νέους συνταξιούχους από 13/5/2016 και μετά, καθώς αναπροσαρμόζει τη βάση υπολογισμού της σύνταξής τους, που είναι οι μισθοί/ αποδοχές τους από το 2002 και μετά.
      Αυτές οι αποδοχές «μετράνε» σύμφωνα με τον νόμο Κατρούγκαλου στον υπολογισμό των νέων συντάξεων.
      Όπως αναφέρει η επίμαχη τροπολογία, «η αναπροσαρμογή των συντάξιμων αποδοχών για το διάστημα έως και το 2020 διενεργείται κατά τη μεταβολή του μέσου ετήσιου γενικού δείκτη τιμών καταναλωτή της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής».
      Για το διάστημα από το 2021 και εφεξής, η αναπροσαρμογή αναμένεται να διενεργείται με βάση τον δείκτη μεταβολής μισθών, που θα πρέπει μέχρι τότε υπολογιστεί από την ΕΛΣΤΑΤ.
      Ως έτος αναφοράς για τον υπολογισμό της μεταβολής του δείκτη θα χρησιμοποιηθεί – σύμφωνα με πληροφορίες – το εκάστοτε τρέχον έτος συνταξιοδότησης.
      Δηλαδή για όσους βγουν φέτος, έτος αναφοράς θα είναι το 2017. Οι πρώτες μετρήσεις των ειδικών δείχνουν πως για φέτος ο νέος συντελεστής έχει μεσοσταθμικά θετική επίδραση στη βάση υπολογισμού συγκριτικά με τον δείκτη μεταβολής μισθών.
      Κι αυτό επειδή οι μειώσεις μισθών την περίοδο 2010 – 2015 ήταν πολύ μεγαλύτερες από τις μειώσεις των τιμών των προϊόντων που διαμορφώνουν τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή.
      Αυτό οδηγεί, κατά τους ειδικούς, σε ελαφρά διόρθωση των αποδοχών, τουλάχιστον για όσους έχουν πλήρη ασφαλιστικό βίο από το 2002.
      Ενδεικτικά αναφέρεται πως τα «καλά έτη», κατά την διάρκεια των οποίων ο συντελεστής κινείται πάνω από τη μονάδα, είναι η περίοδος 2002 – 2010.
      Ειδικότερα ο συντελεστής αναμένεται να ξεκινά από 1,3 για το 2002 – κι αυτό σημαίνει πως 1 ευρώ του 2002 ισούται με 1,3 ευρώ σήμερα – και να βαίνει μειούμενος (π.χ. 1,26 το 2003) μέχρι να φτάσει στη μονάδα το 2010.
      Τα ιδιαίτερα καλά χρόνια είναι η 6ετία 2002 – 2007. Αυτό σημαίνει πως τη μεγαλύτερη ωφέλεια από τη νέα βάση υπολογισμού μπορούν να πετύχουν όσοι είχαν υψηλές αποδοχές αυτές τις χρονιές «κλειδί».
      Αντίθετα, τα χρόνια 2008, 2009 και 2010 δεν υπάρχει προσαύξηση αποδοχών, καθώς ο συντελεστής είναι κοντά στη μονάδα.
      Τα «κακά χρόνια» ξεκινούν από το 2011 και φτάνουν έως το 2014. Εκεί τοποθετούνται τα αρνητικά πρόσημα, καθώς ο συντελεστής πέφτει λίγο κάτω από τη μονάδα – κοντά στο 0,98% - και απομειώνει αντίστοιχα τις συντάξιμες αποδοχές αυτών των ετών.
      Αυτό σημαίνει πως οι μέσοι μισθοί της συγκεκριμένης 4ετίας, που ούτως ή άλλως είναι μειωμένοι λόγω της κρίσης, θα απομειώνονται ακόμη περισσότερο για να μπουν στον λογαριασμό της νέας σύνταξης.
      Η απομείωσή τους όμως κινείται σε οριακά επίπεδα.
      Το 2015 και το 2016 ο συντελεστής επιστρέφει στη μονάδα. Με αντίστοιχη αναπροσαρμογή θα λειτουργήσει ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή και στις περιπτώσεις εκείνες που η καταβολή των εισφορών γινόταν με τεκμαρτές κατηγορίες (ΟΑΕΕ,ΕΤΑΑ).
      Σημειώνεται πως η εν λόγω μέθοδος είχε χρησιμοποιηθεί και από τον προηγούμενο νόμο 3863/2010 για να επιτευχθούν η αναπροσαρμογή των αποδοχών και η κατά το δυνατόν χαμηλότερη απώλεια σε συντάξεις.
      Ο ίδιος δείκτης θα επηρεάζει το κόστος αναγνώρισης πλασματικών ετών ασφάλισης, το ύψος των αποδοχών για τον υπολογισμό του εφάπαξ, τις ασφαλιστικές οφειλές των νέων επιστημόνων, την εισφορά προαιρετικής ασφάλισης κ.α.
      πηγή:http://www.ethnos.gr/syntakseis/arthro/lysi_sto_grifo_ton_neon_syntakseon_poioi_eunoountai_poies_allages_einai_pro_ton_pylon-65052350/

      Επιστρέψτε τα! Η πολιτική υποκρισία με την εισφορά αλληλεγγύης των βουλευτών







      Η αποκάλυψη ότι, εν μέσω φορολογικών αυξήσεων για την πλειοψηφία των πολιτών, οι 300 της Βουλής, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και οι υπόλοιποι αιρετοί (δήμαρχοι και περιφερειάρχες) πέτυχαν μείωση της εισφοράς αλληλεγγύης έως και 2.000 ευρώ ετησίως προκάλεσε, δικαιολογημένα, αντιδράσεις.
      Κυρίως, όμως, προκάλεσε ένα νέο κύμα πολιτικής υποκρισίας εκ μέρους του πολιτικού προσωπικού της χώρας, που αντιστρατεύεται τη διακηρυγμένη βούληση όλων να αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη των πολιτών στο πρόσωπό τους και στο πολιτικό σύστημα γενικότερα.
      Τι έχει συμβεί;
      Με την εισαγωγή της εισφοράς αλληλεγγύης, αρχικώς ως έκτακτης και στη συνέχεια ως μόνιμης, είχε προβλεφθεί «ειδική μεταχείριση» για τους αιρετούς. Καλούνταν να πληρώσουν περισσότερα από το «μέσο πολίτη», ως συμβολικό δείγμα της βούλησής τους να συνεισφέρουν στην προσπάθεια της χώρας και να αναλάβουν το ανάλογο βάρος. Η πρόσθετη επιβάρυνση ορίστηκε, αρχικώς, στο 6% (όταν το ανώτατο κλιμάκιο για τους... κοινούς θνητούς ήταν το 5%) και εν συνεχεία στο 8%.
      Με τις αλλαγές, ωστόσο, που επέφερε η τελευταία διάταξη του 2016 για την ειδική εισφορά συνέβη το εξής: ενώ αυξήθηκε η επιβάρυνση για όλους όσοι εισπράττουν περισσότερα από 20.000 ευρώ ετησίως, η ειδική, επιβαρυντική διάταξη για τους αιρετούς καταργήθηκε. Για τα επίπεδα αμοιβών των βουλευτών, αυτή η αλλαγή συνεπάγεται μείωση της φορολογικής τους επιβάρυνσης έως και 2.000 ευρώ. Την ίδια ώρα, όποιος εργαζόμενος εισέπραττε ανάλογα ποσά, ενδεικτικά 60.000 ευρώ ανά έτος, θα έπρεπε να βάλει το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη καθώς θα έπρεπε να πληρώσει επιπλέον ποσό εισφοράς της τάξεως των 1.500 ευρώ!
      Αυτή είναι η πραγματικότητα.
      Και έπεται η υποκρισία.
      Ο μεν Πρόεδρος της Βουλής δήλωσε ότι οι βουλευτές αντιμετωπίζονται όπως όλοι οι φορολογούμενοι, «ξεχνώντας» να αναφέρει ότι, ουσιαστικά, ευνοήθηκαν από την κατάργηση της ειδικής και επιβαρυντικής διάταξης που τους αφορούσε.
      Η αντιπολίτευση, αξιωματική και ελάσσονα, επίσης βγήκε στο κλαρί, όσο μπορούσε τουλάχιστον.
      Νέα Δημοκρατία, ΠΑΣΟΚ, εκπρόσωποι άλλων κομμάτων εμφανίστηκαν αποστασιοποιημένοι από τη ρύθμιση, δηλώνοντας ότι δεν την ψήφισαν. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι αρνήθηκαν να ψηφίσουν, συνολικά, το φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Αμφιβάλλω εάν υπάρχει ένας βουλευτής που, μέσα στη Βουλή, διατύπωσε τις επιφυλάξεις του για την έμμεση πλην σαφή φορολογική ελάφρυνση των 300.
      Και, λοιπόν; Τίποτε!
      Σε μία χώρα που το θαύμα κρατά τρεις ημέρες, η τακτική των βουλευτών είναι η αναμενόμενη. Λαμβάνουν αποστάσεις έως ότου η επικαιρότητα αναδείξει ένα άλλο θέμα και το προηγούμενο ξεχαστεί.
      Υπάρχει μία απλή λύση. Οι 300 να επιστρέψουν στο δημόσιο ταμείο την ελάφρυνση. Αρκεί η αντιπολίτευση, που διαφωνεί, να καταθέσει μία απλή τροπολογία. Δύο – τρεις γραμμές αρκούν. Υποθέτω, δε, ότι δύσκολα η κυβερνητική πλειοψηφία θα την αρνηθεί.
      Θα το τολμήσουν;
      Ακούω ήδη όσους ισχυρίζονται ότι η αντιμετώπιση του θέματος έχει και στοιχεία λαϊκισμού ή υποκρισίας έναντι των αιρετών. Ότι, δηλαδή, η χώρα δεν σώζεται από τις 600.000 ευρώ της ελάφρυνσης των βουλευτών ή τους ενός εκατομμυρίου για όλους τους αιρετούς. Ότι οι αιρετοί θα πρέπει να αμείβονται καλά, δεδομένων των συνθηκών, ώστε να μπορούν να νομοθετούν και να αποφασίζουν χωρίς δουλείες.
      Κατανοώ τα επιχειρήματα. Όμως, δεν υπάρχει μεγαλύτερος λαϊκισμός, δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα υποκρισίας από το απλώς να καταγγέλλεις κάτι ενώ, λόγω της θέσης σου ως βουλευτής, μπορείς να το αλλάξεις. 
      http://www.kathimerini.gr/899649/article/epikairothta/politikh/analysh-epistreyte-ta-h-politikh-ypokrisia-me-thn-eisfora-allhleggyhs-twn-voyleytwn

      Διαβάστε την Εθνική Ηχώ Φεβρουαρίου




      ΕΘΝΙΚΗ ΗΧΩ

      Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

      Νέες φοροαπαλλαγές ετοιμάζουν για τους εαυτούς τους οι βουλευτές. Για να γλιτώνουν τα ποσά που δίνουν στα κόμματά τους!



      Νέα φοροαπαλλαγή για τους βουλευτές - Οι επίμαχοι κωδικοί στις φορολογικές δηλώσεις - ΒΙΝΤΕΟ



      Αντί να πάρουν πίσω τις φοροαπαλλαγές, νέες ελαφρύνσεις ετοιμάζουν οι βουλευτές για τους  εαυτούς τους!
      Όπως αποκάλυψε ο Πέτρος Μποτσαράκος στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star με την Μάρα Ζαχαρέα,  για τα ψιλά  γράμματα των φορολογικών κωδικών,   στον κωδικό 011-012  προβλεπόταν  ειδική εισφορά αλληλεγγύης 8% επί του συνολικού εισοδήματος των πολιτικών προσώπων, αλλά πλέον έχουμε φοροαπαλλαγή για τα ποσοστά που  διαθέτουν οι βουλευτές για τα κόμματά τους.    
      Πρόκειται για «αξιοποίηση» του Nόμου 4304/2014, ενός Νόμου με διαφορετική λογική, όπου για τον  έλεγχο των οικονομικών των πολιτικών κομμάτων και των αιρετών αντιπροσώπων της  Βουλής και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου προβλέπεται  στο Άρθρο 1, παράγραφος 7:
      «Το ποσόν της ιδιωτικής χρηματοδότησης που δίδεται στους δικαιούχους χρηματοδότησης εκπίπτει ολόκληρο από το φορολογητέο εισόδημα του χρηματοδότη».
      Στη νέα προκλητική φοροαπαλλαγή για τα πολιτικά πρόσωπα προβλέπεται  δηλαδή ότι για κάθε 10.000 ευρώ εισφορά στο κόμμα, θα υπάρχει 4.500 ευρώ φοροαπαλλαγή. Αν δοθεί μισός μισθός στο κόμμα, θα υπάρχει  απαλλαγή απο τον μισό φόρο!   
      Όπως σχολίασε ο Πέτρος Μποτσαράκος, πρόκειται για νέα  πρόκληση  απεναντι στο κοινό αίσθημα.     
      Το ρεπορτάζ επιβεβαίωσε μιλώντας στο Star o γνωστός φοροτεχνικός Αντώνης Μουζάκης.

      http://www.star.gr/politiki/361219/apokalypsh-star-nees-foroapallages-etoimazoyn-gia-toys-eaytoys-toys-oi-boyleytes

      ΥΕΘΑ: Παραχωρούνται 83 διαμερίσματα που θα φιλοξενήσουν οικογένειες στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων


             

        Ομιλία ΥΕΘΑ Πάνου Καμμένου κατά την τελετή παράδοσης του πρώην στρατοπέδου «Παύλου Μελά» στο Δήμο Παύλου Μελά

        «Είναι ιδιαίτερη χαρά και τιμή, ως Υπουργός Εθνικής Άμυνας της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα, εκ μέρους των Ενόπλων Δυνάμεων, να παραδίδουμε σήμερα στο λαό της Δυτικής Θεσσαλονίκης, στο λαό του Παύλου Μελά, αυτό το χώρο, που αποτελεί χώρο μνήμης, χώρο δόξας, χώρο μαρτυρίου.
        Αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για τις Ένοπλες Δυνάμεις, γιατί γνωρίζουμε ότι αυτό το στρατόπεδο, στο οποίο ο ελληνικός στρατός ήρθε για πρώτη φορά το 1912 με την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης, το 1914 αποτέλεσε στρατόπεδο φιλοξενίας των συμμαχικών δυνάμεων, το 1930 εγκαταλείφθηκε, κατά τη διάρκεια της Κατοχής οι Γερμανοί το μετέτρεψαν σε τόπο μαρτυρίου και θυσίας των αγωνιστών της Εθνικής Αντίστασης και το 1945 οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις το πήραν πάλι υπό την κατοχή τους, σήμερα παραδίδεται οριστικά στο λαό, κατόπιν των μεγάλων αγώνων που έκαναν οι επιτροπές πολιτών αλλά οφείλω δημοσίως να αναγνωρίσω και των βουλευτών της σημερινής κυβέρνησης, οι οποίοι από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα το Υπουργείο έδωσαν ο καθένας ξεχωριστά τη δική του μάχη για την απόδοση του στρατοπέδου. Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι βουλευτές των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, αλλά και όλοι οι πολίτες από όλους τους πολιτικούς χώρους.
        Κύριε πρωθυπουργέ, 336.000 τετραγωνικά μέτρα θα παραδοθούν προκειμένου να γίνει το μεγαλύτερο μητροπολιτικό πάρκο όλης της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, ένας πνεύμονας που θα αποτελέσει παράδειγμα για την Ελλάδα και για όλη την Νοτιοανατολική Μεσόγειο.
        Όσον αφορά τις Ένοπλες Δυνάμεις, επειδή ξεκίνησαν το πρόγραμμα της χρήσης των χώρων προς όφελος του προσωπικού, θέλω να πω ότι αυτό το στρατόπεδο δεν παραδίδεται εν είδει ρουσφετιού ή αν θέλετε παραχώρηση εκ μέρους των Ενόπλων Δυνάμεων, όπως το είχαν υποσχεθεί στο παρελθόν.
        Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον Δήμαρχο και το δημοτικό συμβούλιο, διότι ως αντάλλαγμα και αναγνώριση των Ενόπλων Δυνάμεων παραχωρούνται από τον Δήμο 83 διαμερίσματα που θα φιλοξενήσουν οικογένειες στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία.
        Έχουμε, λοιπόν, από τη μία πλευρά την κοινωνική προσφορά των Ενόπλων Δυνάμεων, η οποία θα συνεχιστεί και σας διαβεβαιώνω κύριε Δήμαρχε ότι κατ’ εντολή του πρωθυπουργού της χώρας - γιατί έτσι λειτουργούμε - οι Ένοπλες Δυνάμεις και ιδιαίτερα η υπηρεσία ΜΟΜΚΑ και το Μηχανικό θα συνεχίσουν να βοηθούν στη διαμόρφωση του χώρου.
        Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι αυτό το κοινωνικό έργο και η προσφορά, παράλληλα με την ενίσχυση του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, θα αποτελέσουν παράδειγμα για τις μελλοντικές μας κινήσεις.
        Τέλος, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι η απόφαση των επιτροπών αγώνα και η αποδοχή από το Δήμο να μετατραπούν τα δύο κύρια κτίρια, το ένα σε μουσείο αγωνιστών της Εθνικής Αντίστασης, των οποίων οι φωνές ακούγονται ακόμα σε αυτά τα κτίρια, αλλά και η απόφαση της δημιουργίας, επιτέλους, στη Θεσσαλονίκη, ενός μόνιμου μουσείου για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού και των Μικρασιατών, θα έχει την πλήρη στήριξή μας.
        Σας προτείνω, λοιπόν, κύριε Δήμαρχε και εκ μέρους των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, συμβολικά, στην επέτειο της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, οι κύριες εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα, να γίνουν εδώ στο στρατόπεδο «Παύλου Μελά».
        Σας ευχαριστώ πολύ».