Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Εκλογές ΕΑΑΣ στις 19 Φεβ 2017: Γιατί πρέπει να Ψηφίσω



Εκλογές για την Ανάδειξη Νέου Δ.Σ./Ε.Α.Α.Σ. feature image


 Αγαπητοί Συνάδελφοι, 
Σας κοινοποιώ μερικές σκέψεις μου σχετικά με τις επερχόμενες εκλογές στην Ένωσή μας (ΕΑΑΣ), που θα πραγματοποιηθούν στις 19 Φεβρουαρίου 2017, στην Αθήνα και στα 45 Παραρτήματα της σε όλη την Ελλάδα. 

Αφορμή ήταν τα στοιχεία που άκουσα σε τηλεοπτική εκπομπή, τα οποία είναι αποκαρδιωτικά. Από τους 70.000 περίπου αποστράτους που λαμβάνουν μέρισμα από το ΜΤΣ, που είναι «εν δυνάμει» μέλη, δυστυχώς είναι εγγεγραμμένοι και έχουν ταυτότητα ΕΑΑΣ λιγότεροι από 25.000 και από αυτούς, ακόμη χειρότερα για την Κοινωνική μας Ομάδα, στις τελευταίες εκλογές (23 Φεβ 2014) ψήφισαν μόνο 7.662!!!!. 

Γιατί πρέπει να πάω να ψηφίσω

Αυτή τη φορά καθίσταται περισσότερο επιτακτικό από κάθε άλλη φορά. Πρέπει ψηφίζοντας μαζικά στις εκλογές μας, να δείξουμε τη δύναμη μας στους κυβερνώντες και να βροντοφωνάξουμε  "Είμαστε εδώ, ενωμένοι, δυνατοί και όχι δεδομένοι". 
Όλοι μας βιώνουμε, μαζί με εμάς και οι οικογένειες μας, τα αποτελέσματα των πολιτικών που εφαρμόζουν οι κυβερνώντες, τωρινοί και προηγούμενοι, εις βάρος μας. 
Όλοι μας βιώνουμε τις επιπτώσεις που έχουν στις ζωές μας οι απαξιωτικές τους αποφάσεις που λαμβάνουν εις βάρος μας. 
Μας θεωρούν "δεδομένους". "Έλα μωρέ δικοί μας είναι αυτοί". Έλεγαν οι προηγούμενοι. Το ίδιο λένε και οι σημερινοί. 

Ακόμα περιμένουμε να εφαρμοσθεί η απόφαση του Ανωτάτου δικαστηρίου της Χώρας μας, του Συμβουλίου της Επικρατείας, που μας δικαιώνει σχετικά με τις παράνομες και άδικες έναντι των υπολοίπων πολιτών, περικοπές των συντάξεων μας. 
Μας κορόιδευαν οι προηγούμενοι και αντί να εφαρμόσουν την απόφαση μάς έδωσαν έναντι ψίχουλα. 
Μας κοροϊδεύουν και οι σημερινοί, που δεν μας έδωσαν ούτε ψίχουλα. 63% μειώθηκαν οι απολαβές μας !!!!!. 
Να είστε σίγουροι ότι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι τα «ψηφαλάκια». 
Απόδειξη το πώς μαλώνουν στα κανάλια. 
Το μόνο που τους απασχολεί είναι ποιος θα βρίσει περισσότερο τον άλλον. 
Για τα προβλήματα του κόσμου…… Δεν βαριέσαι…… Να τους δείξουμε λοιπόν με την μαζική μας προσέλευση στην ψηφοφορία, ότι είμαστε πολλοί. 
Διαφορετικά θα μας υπολογίσουν όταν διαπιστώσουν ότι είμαστε δύναμη 70.000 ψήφων και εντελώς διαφορετικά όταν νοιώσουν ότι είμαστε μόνο 7.662. 
Επίσης πρέπει να ψηφίσουμε όσο το δυνατόν περισσότεροι, γιατί έτσι διασφαλίζεται περισσότερο ότι οι εκλεγέντες θα είναι οι πλέον ικανοί να αγωνιστούν για τα συμφέροντά μας. 
Και να ψηφίσουμε, μακριά και πάνω από Πολιτικά Κόμματα και τις Πολιτικές μας πεποιθήσεις. 
Μοναδικό μας κριτήριο για αυτούς που θα ψηφίσουμε να είναι οι καλύτεροι και οι ικανότεροι που ταυτόχρονα διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα.
 Όλοι μας λίγο πολύ γνωρίζουμε τους υποψηφίους συναδέλφους μας. 
Και αν όχι μπορούμε εύκολα να τους μάθουμε. Οι υποψήφιοι, που θα ανακοινωθούν σε λίγες μέρες, αφού έληξε η προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων (10 Ιαν.2017), σίγουρα θα είναι συνάδελφοι με αποφασιστικότητα και μοντέρνες ιδέες, γνώστες των νέων τεχνολογιών και άριστοι χειριστές των κοινωνικών δικτύων. 
Από αυτούς τους υποψήφιους που εθελοντικά προσφέρθηκαν να διεκδικήσουν την ψήφο μας για το νέο ΔΣ/ΕΑΑΣ, ας ψηφίσουμε τους καλύτερους. ανεξαρτήτως ηλικίας και βαθμού. 

Στις περασμένες εκλογές (23 Φεβ.2014), εμείς τα μέλη των επαρχιακών Παραρτημάτων της ΕΑΑΣ, είχαμε υψηλά ποσοστά συμμετοχής στην ψηφοφορία, που κυμάνθηκαν από 40% έως και 88 %, τη ίδια στιγμή που οι συνάδελφοί μας στην Αθήνα, όπου διαβιούν πάνω από 11.000 μέλη (δηλαδή περίπου το 50% των εγγεγραμμένων της ΕΑΑΣ), για ανεξήγητους λόγους ψήφισαν μόνο 2.450 (ποσοστό 22,27%), αλλά και στη Θεσσαλονίκη, όπου διαβιούν 3.500 μέλη, ψήφισαν μόνο 783 (ποσοστό 22,37%)!!!! 

Στις Εκλογές της ΕΑΑΣ στις 19 Φεβ 2017, εμείς της επαρχίας ευελπιστούμε ότι θα ανεβάσουμε ακόμη περισσότερο τη συμμετοχή μας και ταυτόχρονα καλούμε τους Συναδέλφους των Αθηνών και Θεσσαλονίκης, αυτή τη φορά να είναι οι «μπροστάρηδες», να είναι παρόντες. 

Η κριτική που γίνεται, από μερίδα συναδέλφων μας, εκ των υστέρων σε βάρος του εκάστοτε ΔΣ/ ΕΑΑΣ και μάλιστα εκ του ασφαλούς, από τον καναπέ ή τον Η/Υ, με διάφορες δήθεν ‘’καινοφανείς’’ ιδέες είναι άδικη, ανέξοδη και εύκολη. 

Τα έργα είναι δύσκολα. 
Και τα δύσκολα είναι για τους δυνατούς. 
Και δυνατούς και ικανούς χρειαζόμαστε στην ΕΑΑΣ. 

 Αγαπητοί Συνάδελφοι στις 19 Φεβ 2017, το σύνθημα μας ας είναι : "ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ στις Κάλπες της ΕΑΑΣ", για να ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ μαζικά και έτσι : 
. Να δώσουμε μεγάλη ΔΥΝΑΜΗ στο νέο ΔΣ/ΕΑΑΣ για να υποστηρίξει τα συμφέροντα μας, να διεκδικήσει την αποκατάσταση των κατάφορων και μονομερών αδικιών που έγιναν σε βάρος μας και ταυτόχρονα να δείξουμε σε κάποιους που μας περιφρονούν, ότι είμαστε πάρα πολλοί για να μας αγνοούν. 
. Να στείλουμε σε όλους που μας αδίκησαν, το ηχηρό μήνυμα "ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟΙ"

Καλή ψήφο Συνάδελφοι !!! 

"Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ"

Αργύριος Ανδριώτης 
Ταξίαρχος ε.α. Μέλος Παραρτήματος Ξάνθης

ΥΠΕΘΑ: Καμιά απολύτως μείωση αποδοχών σε εν ενεργεία Στρατιωτικούς και Αποστράτους.






Ανακοίνωση ΥΠΕΘΑ για το μισθολόγιο των Ενόπλων Δυνάμεων

    Επαναλαμβάνουμε για μία ακόμα φορά μήπως γίνει κατανοητό. Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας κατέθεσε στο Υπουργείο Οικονομικών τα ισοδύναμα που του αντιστοιχούν στις 16 Σεπτεμβρίου 2016.

    Ήδη προγραμματίζεται για τους πρώτους μήνες του 2017 η ψήφιση νέου ειδικού μισθολογίου για τις Ένοπλες Δυνάμεις και όλες τις κατηγορίες μισθωτών που αμείβονται με ειδικά μισθολόγια και επομένως δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή καμιά αλλαγή στις αποδοχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων.

    Το νέο μισθολόγιο δεν προβλέπει κανενός είδους πάγωμα μισθολογικών προαγωγών για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, περιλαμβάνει τα οικονομικά κλιμάκια που θεσμοθετήθηκαν και δεν προβλέπει καμιά απολύτως μείωση αποδοχών σε εν ενεργεία στρατιωτικούς και αποστράτους.

    Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

    Πρόσκληση για Ενημέρωση, Προτάσεις και Συζήτηση





    Στόχοι και θέσεις  feature image




         

         Την Παρασκευή,  13 Ιανουαρίου, και ώρα 18:00, θα πραγματοποιηθεί, συγκέντρωση, στο Γραφείο του παραρτήματός μας, για ενημέρωση, συζήτηση, κατάθεση προτάσεων και διατύπωση γνώμης, σχετικά με τα παρακάτω θέματα:
          α.  Ποια είναι τα επικρατέστερα σενάρια, που εξετάζει το ΥΠ.ΟΙΚ., για την αποκατάσταση μισθών και συντάξεων, καθώς και την επιστροφή των αναδρομικών.
          β.  Πως θα υπολογίζονται οι συντάξεις, μετά την εφαρμογή του ν. 4387/16 και εάν θα γίνει αποσύνδεση από τις αποδοχές των εν ενεργεία.
          γ.  Συντάξεις χηρείας.
          δ.  Συζήτηση και κατάθεση προτάσεων για: 
               (1). Την αποστολή, τον τρόπο λειτουργίας, καθώς και την αντικατάσταση του ν. 1171/72 που διέπει τις τρεις θεσμικές Ενώσεις των αποστράτων Αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων.
               (2)  Τις εκλογές, που θα πραγματοποιηθούν στις 19 Φεβρουαρίου, για την ανάδειξη  νέου Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Σ., καθώς την πραγματοποίηση δημοσκόπησης για την ανάδειξη των Τ.Σ. των παραρτημάτων.


    ΑΝΥΕΘΑ: Θα δοθούν οι ωριμάνσεις. Θα συμβούλευα την αξιωματική αντιπολίτευση κάποια πράγματα να τα ψάχνει σε βάθος



    ImageHandler.ashx_-3


    Συνέντευξη ΑΝΥΕΘΑ Δημήτρη Βίτσα στην ΕΡΑ

    Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Βίτσας, σε συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017 στην εκπομπή της ΕΡΑ «Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ», μεταξύ άλλων ανέφερε:

    Για συνομιλίες στη Γενεύη για το Κυπριακό:

    Υπάρχει το θετικό ότι είναι μια διαπραγμάτευση που έχει ξεκινήσει εδώ και 17 μήνες και έχει φθάσει σε μια φάση. Έχει πολύ μεγάλη σημασία να τέλειωνε εδώ, δηλαδή να τα βρίσκανε όλες οι εμπλεκόμενες δυνάμεις, ώστε η Κύπρος, σαν ένα ενιαίο ανεξάρτητο κράτος με βάση τις αποφάσεις του ΟΗΕ, να πορευτεί. Αν θα φθάσουν σε ένα σημείο οι διαπραγματεύσεις, θα πρέπει και μετά να συνεχιστούν. Άρα υπάρχει ένα ανοιχτός δρόμος. Ελπίζουμε αυτή η διαπραγμάτευση που γίνεται στη Γενεύη να καταλήξει κάπου θετικά. Για το αν είμαι αισιόδοξος, με την έννοια ότι ένα ζήτημα το οποίο είναι ανοιχτό πάνω από 40 χρόνια θα λυθεί, θα σας έλεγα πως είμαι λίγο σκεπτικός.

    Αν η Τουρκία αποδεχόταν δύο πράγματα, να απομακρυνθούν τα κατοχικά στρατεύματα, τα ξένα στρατεύματα από την Κύπρο και πως είναι ικανή εγγύηση ότι η Κύπρος είναι μέλος του ΟΗΕ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άρα δεν χρειάζονται επιπλέον εγγυήσεις, τότε τα  υπόλοιπα ζητήματα, που έχουν και πολιτικό και τεχνικό χαρακτήρα, όπως είναι το εδαφικό, το σύστημα διακυβέρνησης και το περιουσιακό, πολύ πιο εύκολα θα λύνονταν. Άρα με αυτή την έννοια η μπάλα της οριστικής επίλυσης έχει περάσει στην πλευρά της Τουρκίας. Προσωπικά δε βλέπω τέτοια διάθεση αυτή τη στιγμή. Δεν τη βλέπω γιατί η Τουρκία πιέζεται από πολλές πλευρές και ίσως χρησιμοποιεί τη διαπραγμάτευση της Κύπρου σαν ένα κρυφό χαρτί. Εμείς και η κυβέρνηση της Κύπρου έχουμε κάνει οτιδήποτε περισσότερο μπορεί να γίνει και περιμένουμε και αναμένουμε την κίνηση και από την άλλη πλευρά.

    Για τις τουρκικές προκλήσεις στο Αιγαίο:

    Τα ζητήματα που θέτει η Τουρκία για το Αιγαίο για εμάς δεν υπάρχουν. Δεν υπάρχουν «γκρίζες ζώνες». Δεν υπάρχουν ζητήματα που να αφορούν τα κυριαρχικά μας δικαιώματα, τα οποία είναι δεδομένα και έχουμε και τη δύναμη και την αποφασιστικότητα και να τα υπερασπιστούμε και να μην τα βάλουμε σε κανένα τραπέζι.

    Για τις Ένοπλες Δυνάμεις:

    Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και οι Ένοπλες Δυνάμεις έχουν μια αποστολή η οποία σαφώς περιγράφεται στο Σύνταγμα. Είμαστε μια ειρηνική χώρα και φροντίζουμε για την αποτρεπτική μας δύναμη. Η αποτρεπτική δύναμη των Ενόπλων Δυνάμεων αυτή τη στιγμή είναι στο καλύτερο δυνατό σημείο και αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που αξιοποιούμε τον προϋπολογισμό μας αλλά και με τον τρόπο που αξιοποιούμε και ενδυναμώνουμε το προσωπικό μας το οποίο είναι πολλαπλασιαστής δύναμης.

    Για το πόσο είναι πιθανός ο επαναπροσδιορισμός της αμερικανικής πολιτικής στην περιοχή:

    Μέλλει να το δούμε αυτό αλλά η εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ δεν αλλάζει εύκολα από τη μια μέρα στην άλλη. Οι αλλαγές γίνονται με πολύ βραδύ τρόπο, το είδαμε και στην προεδρία Ομπάμα με τις αλλαγές που έγιναν. Εκτιμώ λοιπόν ότι δεν θα έχουμε δραματικές αλλαγές και οι πιθανές αλλαγές από τον πρόεδρο Τραμπ θα τύχουν και της δοκιμασίας της πραγματικότητας, καθώς στις ΗΠΑ λειτουργούν, αλληλεπιδρούντα συμφέροντα αλλά και οι  πολιτικές, όπου διαμορφώνουν τις συνθήκες. Αυτό που θα ήθελα εγώ θα ήταν μια αποφασιστική δραστηριότητα των ΗΠΑ για να σταματήσει ο πόλεμος στη Συρία και να νικηθεί ο ISIS. Αυτά θα ήταν ισχυρά στοιχεία και για την ειρήνευση στην περιοχή και για χτύπημα της τρομοκρατίας. Από την άλλη θα ήθελα να σταματήσει η λογική των στρατιωτικών επεμβάσεων ως λύση. Δεν είναι λύση έχει αποδειχθεί ιστορικά. Εκείνο που πρέπει να επιβεβαιωθεί στην πράξη στις σχέσεις ΗΠΑ-Ρωσίας, είναι οι ειρηνικές διευθετήσεις. Πιθανά να έχουμε την ανάγκη ενός νέου Ρέικιαβικ, όπως είχε γίνει πριν αρκετά χρόνια σε σχέση τότε με τα πυρηνικά όπλα.

    Για το θέμα των μισθολογικών ωριμάνσεων των στελεχών των  ΕΔ:

    Θα συμβούλευα την αξιωματική αντιπολίτευση κάποια πράγματα να τα ψάχνει σε βάθος. Το ΥΠΕΘΑ υπέβαλε από τον Σεπτέμβριο τα ισοδύναμα, όμως πηγαίνουμε για την επαναδιαμόρφωση του ειδικού μισθολογίου στο σύνολο του για όλες τις κατηγορίες ειδικών μισθολογίων. Μέσα σε αυτή τη διαδικασία, αυτό το κομμάτι του νόμου του Μαΐου στην ουσία αφαιρείται. Οι μισθολογικές ωριμάνσεις γίνονται περίπου τον Σεπτέμβριο κάθε χρόνο. Θα δοθούν οι ωριμάνσεις και τα λόγια του κυρίου Γεωργιάδη θα πάνε στο βρόντο. 

    Πως επηρεάζει Στελέχη ΕΔ και ΣΑ ο «Νόμος Κατρούγκαλου» (Ν4387/2016)



    Ολα τα «τσεκούρια» στους μισθούς και τις συντάξεις (πίνακες)



    Με το Ν.4387/2016, για την ασφαλιστική μεταρρύθμιση, ο επονομαζόμενος «νόμος Κατρούγκαλου», από 1/1/2017 εντάσσεται όλο το εργατικό δυναμικό της Χώρας (δημοσίου και ιδιωτικού τομέα) και όλοι οι συν- ταξιούχοι (πλην ελαχίστων περιπτώσεων) στον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), παρά τη γνωμοδότηση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, περί αντισυνταγματικότητας ένταξης του Δημοσίου στον ΕΦΚΑ. 

    Συνοπτικά και απλοποιημένα, παρατίθενται βασικά σημεία του νόμου, που αφορούν κυρίως τα Στελέχη των ΕΔ και ΣΑ: 
    Μετά τον υπολογισμό της σύνταξης του αποστρατευομένου, αποδεσμεύεται η σχέση μισθού εν ενεργεία και σύνταξης αποστράτου. 
    Αυτό σημαίνει ότι είτε αυξάνονται οι βασικοί μισθοί των εν ενεργεία, είτε μειώνονται, δεν θα επηρεάζονται οι συντάξεις. Υπόψη ότι με το άρθρο 14, προβλέπεται μόνο (!) αύξηση της σύνταξης, με βάση το συντελεστή που διαμορφώνεται κατά 50% από τη μεταβολή ΑΕΠ και κατά 50% από τη μεταβολή του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του προηγούμενου έτους. 

    Προσωπική διαφορά. 
    Στο αρχικό σχέδιο νόμου είχε προβλεφθεί, η εφαρμογή της «προσωπικής διαφοράς» με την ενεργοποίηση του ΕΦΚΑ. 
    Ως γνωστό η «προσωπική διαφορά» έχει πολλά μειονεκτήματα, όπως δεν μεταβιβάζεται, είναι εύκολο να ανασταλεί ή να περικοπεί κλπ. 
    Σε συνάντηση με τον Υπ. Εργασίας Γ. Κατρούγκαλο, η ΠΟΣ πρότεινε να παραμείνει ο τρόπος υπολογισμού ως έχει, δηλ. χωρίς την προσωπική διαφορά, διότι ο επαναπροσδιορισμός θα επέφερε σημαντικές παράπλευρες απώλειες σε δύο τομείς (ΕΟΠΥΥ και ΑΚΑΓΕ) της τάξης των 600 εκατ. ευρώ ετησίως. 
    Αυτό προφανώς βάρυνε υπέρ του να διατηρηθεί ο τρόπος υπολογισμού των καταβαλλόμενων συντάξεων, χωρίς προσωπική διαφορά, μέχρι 1/1/2019.

     Έως 30/9/2017 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία επανυπολογισμού και αναπροσαρμογής των κύριων συντάξεων, ενώ η αναπροσαρμοσμένη σύνταξη και η προκύπτουσα προσωπική διαφορά θα πρέπει να έχουν αποτυπωθεί στο πληροφοριακό σύστημα έως 1/1/2018. 
    Μέχρι 31.12.2018 οι κύριες συντάξεις συνεχίζουν να καταβάλλονται στο ύψος που είχαν διαμορφωθεί, σύμφωνα με τις ισχύουσες κατά την 12.5.2016 διατάξεις. 

    Μετά την αναπροσαρμογή της κύριας σύνταξης, συγκρίνεται το ποσό της καταβαλλόμενης σύνταξης με βάση το προγενέστερο νομοθετικό πλαίσιο, με το ποσό της καταβαλλόμενης σύνταξης με βάση τις διατάξεις του Ν.4387/2016. 
    Η διαφορά που προκύπτει αποτελεί την προσωπική διαφορά του συνταξιούχου. 
    Εάν το ποσό της καταβαλλόμενης σύνταξης είναι μεγαλύτερο του ποσού που θα προκύψει κατά το στάδιο της αναπροσαρμογής, το επιπλέον ποσό εξακολουθεί να καταβάλλεται στον δικαιούχο ως προσωπική διαφορά και μετά την 1.1.2019. 
    Εάν είναι μικρότερο, τότε το ποσό της καταβαλλόμενης σύνταξης προσαυξάνεται κατά το ένα πέμπτο της διαφοράς, σταδιακά και ισόποσα, εντός πέντε ετών (από 1/1/2019). 
    Επισημαίνεται ότι προσωπική διαφορά ισχύει για τους νέους συνταξιούχους. 

    Για υπολογισμό της ανταποδοτικής σύνταξης υπολογίζονται το σύνολο των συντάξιμων ετών (πχ των 5 ετών εκστρατείας, χειριστών-μηχανικών Ε/Π-Α/Π, αλεξιπτωτιστών, ΟΥΚ, κλπ).
     Έχει τεθεί πλαφόν των συντάξεων (2.000 ευρώ μεικτά για μια κύρια σύνταξη και 3.000 ευρώ καθαρά για 2 και άνω συντάξεις). Το πλαφόν επηρεάζει συντάξεις που έχουν πληρωτέο ποσό πάνω από 1.530 ευρώ (περίπου). Η εφαρμογή έχει αναδρομική ισχύ από 1/6/2016. 
    Ο υπολογισμός της κράτησης υπέρ υγειονομικής περίθαλψης διενεργείται σε ποσοστό 6% επί του καταβαλλομένου ποσού των συντάξεων και όχι επί του ακαθαρίστου ποσού που ήταν μέχρι 30/6/2016. 
    Μέχρι και τη σύνταξη του Σεπ. 2016 ο υπολογισμός εγένετο με λάθος τρόπο. 
    Με παρέμβαση της ΠΟΣ, διορθώθηκε το λάθος από Οκτ. 2016 (οπότε εμφανίσθηκε μικρή αύξηση στις συντάξεις), ενώ ζητήθηκε από την ΠΟΣ η απόδοση των αναδρομικών 3 μηνών (Ιουλ.- Αυγ.-Σεπ. 2016). 
    Πράγματι με τη σύνταξη Ιαν. 2017 περιελήφθησαν τα αναδρομικά των 3 μηνών. Παραμένει βέβαια η απαίτηση αποκατάστασης του υπολογισμού της κράτησης, από Οκτ.2013 μέχρι Ιουν.2016. 
    Η ΠΟΣ έχει αναλύσει το θέμα (www.hellasmil.gr) και έχει προτείνει σειρά ενεργειών για θεραπεία της απαίτησης.

     Έγινε αποδεκτή η πρόταση της ΠΟΣ, ώστε τα Στελέχη των ΕΔ και ΣΑ που υπέβαλαν αίτηση αποστρατείας μέχρι και 30.6.2016, να λογίζεται ως αίτηση συνταξιοδότησης και ως ημερομηνία να λαμβάνεται η ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης στη Μονάδα ή υπηρεσία του ενδιαφερομένου. 
    Έτσι οι συντάξεις κανονίζονται σύμφωνα με τις προϊσχύουσες διατάξεις του Ν.4387/2016. 
    Επίσης για τις αποστρατείες με ευθύνη της Υπηρεσίας (από τα αρμόδια συμβούλια), που έγιναν μέχρι 30/6/2016, οι συντάξεις να κανονίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις που ίσχυαν πριν την εφαρμογή του νόμου, ανεξάρτητα από το πότε θα εκδοθούν τα Προεδρικά Διατάγματα αποστρατείας και θα δημοσιευτούν σε ΦΕΚ. Έτσι αποφεύγονται μεγάλες μειώσεις που θα προέκυπταν από την εφαρμογή του νέου ασφαλιστικού νόμου. 

    Όλα τα παραπάνω ισχύουν με βάση το Ν. 4387/2016 και τις εγκυκλίους που έχουν εκδοθεί μέχρι τώρα. 
    Ουδείς γνωρίζει τι θα διαφοροποιηθεί στο μέλλον πχ τον Απρίλιο 2017.

    Γράφει ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ 
    Ταξίαρχος ε.α. Πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Στρατιωτικών (ΠΟΣ). 
    Πρόεδρος Λέσχης Αεροπορίας Στρατού. 
    Τακτικό Μέλος Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος.

    Εθνική Ηχώ Δεκεμβρίου 2016

    1980 – 2016: 36 Χρόνια Προδοσιών,διεφθαρμένων κυβερνήσεων και δεκάδων λαθών. Σύντομο ιστορικό.



    121



    Σύντομο ιστορικό των δεκάδων λαθών, καθώς επίσης των προδοσιών, που μετέτρεψαν μία ελεύθερη, υπερήφανη, εθνικά ανεξάρτητη χώρα σε εξαθλιωμένη αποικία των δανειστών της, για τα επόμενα 99 χρόνια.  
    .«Η Ελλάδα είναι μία χώρα η οποία, λόγω της σημαντικής και ευαίσθητης γεωπολιτικής της θέσης, καθώς επίσης του φυσικού, πολιτιστικού και υπόγειου πλούτου της, δεν πρέπει ποτέ να υπερχρεώνεται – αφού τότε κινδυνεύει η εδαφική της ακεραιότητα, επειδή είναι αδύναμη να αντισταθεί απέναντι σε αυτούς που νομοτελειακά την επιβουλεύονται.
    Ως εκ τούτου είναι απαραίτητη η λιτή διαβίωση τόσο του κράτους, όσο και των Πολιτών του – κατά το παράδειγμα της αρχαίας Σπάρτης, η οποία δεν είχε υιοθετήσει μόνο έναν λιτό τρόπο διαβίωσης αλλά, επίσης, ήταν πάντοτε ετοιμοπόλεμη. Στη σημερινή εποχή βέβαια η έννοια «ετοιμοπόλεμη» για μία χώρα δεν απαιτεί μόνο τη στρατιωτική της ετοιμότητα σε αμυντικό επίπεδο αλλά, κυρίως, την οικονομική της ανεξαρτησία – η οποία δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να τίθεται σε κίνδυνο«.
    .Ανάλυση
    Είναι γενικώς αποδεκτό το ότι, όποιος λαός δεν γνωρίζει ή δεν συνειδητοποιεί τα ιστορικά του σφάλματα, υποχρεώνεται να τα επαναλάβει. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό να αναφέρεται κανείς στα λάθη του παρελθόντος ξανά και ξανά – επειδή ένα μεγάλο μέρος των μελλοντικών λύσεων βασίζεται στην αποφυγή τους.
    Στα πλαίσια αυτά, θεωρούμε πως υπάρχουν τρεις βασικές χρονικές περίοδοι, οι οποίες οδήγησαν την Ελλάδα στη σημερινή καταστροφή:
    (α) η υπερχρέωση, η οποία ξεκίνησε μετά το 1980 και κορυφώθηκε το 2011,
    (β) η επίσημη χρεοκοπία της με το PSI και
    (γ) η τελική προδοσία, με τη μετατροπή της σε πλήρη αποικία των δανειστών, τουλάχιστον για τα επόμενα 99 χρόνια.
    Εδώ οφείλουμε να δώσουμε απάντηση σε ένα ερώτημα που τίθεται από διάφορα κόμματα, σκοπός του οποίου είναι ο αποπροσανατολισμός των Πολιτών – δηλαδή, στο εάν η κρίση έφερε τα μνημόνια ή εάν τα μνημόνια την κρίση. Η απάντηση εν προκειμένω είναι πως ασφαλώς τα μνημόνια δεν έφεραν την κρίση του 2009 – αλλά η κακή διαχείριση όλων των κυβερνήσεων μετά το 1980, η ανεύθυνη συμπεριφορά των Πολιτών, η γερμανική πολιτική του μισθολογικού damping, σε συνδυασμό με τη νομισματική πολιτική της ΕΚΤ (άρθρο), καθώς επίσης η εξαγωγή της κρίσης των ενυπόθηκων δανείων χαμηλής εξασφάλισης από τις Η.Π.Α.
    Εν τούτοις, όλα αυτά αφορούν την κρίση υπερχρέωσης, η οποία θα μπορούσε να είχε επιλυθεί σχετικά εύκολα με πάρα πολλούς τρόπους, χωρίς να οδηγηθεί η χώρα στην καταστροφή – κάτι που όμως δεν συνέβη. Αντίθετα της επιβλήθηκαν τα επαίσχυντα μνημόνια, τα οποία δεν είχαν σκοπό τη διάσωση της, αλλά αυτήν των ιδιωτών δανειστών της – οπότε στα μνημόνια οφείλεται η χρεοκοπία, καθώς επίσης η κατάρρευση της ελληνικής οικονομίας (ανάλυση).
    Συνοψίζοντας την εισαγωγή μας, η ελληνική, η αμερικανική, καθώς επίσης η ευρωπαϊκή κρίση με βασικό ένοχο τη Γερμανία, έφεραν την κρίση υπερχρέωσης. Τα μνημόνια όμως χρεοκόπησαν την Ελλάδα, μετατρέποντας την μεθοδικά και σταδιακά σε άβουλη αποικία των δανειστών της – αυτών που σήμερα κυβερνούν απολυταρχικά τη χώρα.
    Η περίοδος της υπερχρέωσης (1980 – 2011)
    Όπως διαπιστώνεται από το γράφημα που ακολουθεί, το χρέος άρχισε να αυξάνεται μετά το 1980, τόσο σε απόλυτα νούμερα, όσο και σε σχέση με το ΑΕΠ, από την κυβέρνηση του Α. Παπανδρέου, φτάνοντας στο αποκορύφωμα του με το Γ. Παπανδρέου – ο οποίος, αφού είχαν προηγηθεί μυστικές συζητήσεις με το ΔΝΤ, δεν στήριξε τον Κ. Καραμανλή, υπεξαίρεσε την κυβέρνηση με το «λεφτά υπάρχουν», «διόρθωσε»  με τη βοήθεια του Γ. Παπακωνσταντίνου το έλλειμμα προς τα επάνω, δεν πήρε μέτρα ως όφειλε, διέσυρε διεθνώς τους Έλληνες ως μανιακούς φοροφυγάδες, επέτρεψε στους ξένους να κερδοσκοπήσουν με τη βοήθεια της Τράπεζας της Ελλάδας (Τ+3) και των εταιρειών αξιολόγησης, δεν δανείσθηκε έγκαιρα και τελικά καταδίκασε την Ελλάδα στην υπαγωγή της στο ΔΝΤ, ψηφίζοντας το πρώτο μνημόνιο.
    118
    Επεξήγηση γραφήματος: Εξέλιξη του ελληνικού χρέους σε απόλυτα νούμερα (κόκκινη καμπύλη), καθώς επίσης ως προς το ΑΕΠ (γαλάζια καμπύλη). Και από εδώ φαίνεται η μικρή πτώση του μετά τη διαγραφή του PSI, παρά τους ισχυρισμούς του κ. Βενιζέλου.
    Κατά τη διάρκεια αυτής της χρονική περιόδου η διαχείριση των οικονομικών της Ελλάδας ήταν κάτι χειρότερο από ανεύθυνη, δημιουργήθηκε το πελατειακό κράτος, μεσολάβησε το γνωστό «Τσοβόλα δώστα όλα», η διεφθαρμένη κυβέρνηση διέφθειρε ανάλογα τους Έλληνες, οι οποίοι εκμεταλλεύονταν με κάθε τρόπο το δημόσιο (για παράδειγμα, συνταξιοδοτούνταν με μόλις 15 έτη εργασίας εισπράττοντας τερατώδη ποσά, δεν πλήρωναν φόρους κοκ.), έως ότου το δημόσιο χρέος πλησίασε στο 100% του ΑΕΠ – με αποτέλεσμα να εκτιναχθούν τα επιτόκια δανεισμού στα ύψη (άνω του 15%).
    112
    Στα πλαίσια αυτά, η Ελλάδα είδε ως «σανίδα σωτηρίας» την είσοδο της στην Ευρωζώνη, διαπιστώνοντας πως ακόμη και η προοπτική της μείωνε τα επιτόκια (γράφημα) – οπότε κατάφερε με ανάλογα τεχνάσματα, όπως η Ιταλία, να συμμετέχει στο κοινό νόμισμα.

    Δυστυχώς όμως, παρά το ότι οι τότε κυβερνήσεις της (Σημίτης, Καραμανλής) γνώριζαν πολύ καλά τις μεγάλες αδυναμίες της Ελληνικής οικονομίας, δεν έκαναν απολύτως τίποτα για να τις διορθώσουν – αντίθετα, συνέχισαν να αυξάνουν τις δαπάνες του δημοσίου και κυρίως τους μισθούς, σε επίπεδα που υπερέβαιναν κατά πολύ την παραγωγικότητα των εργαζομένων (γράφημα).
    119
    Έτσι η Ελλάδα έχασε πλήρως την ανταγωνιστικότητα της, με αποτέλεσμα να φτάσουν στα ύψη τα ελλείμματα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών της (στο -14,9% του ΑΕΠ το 2008) – γεγονός που σημαίνει ότι, εάν είχε ένα δικό της νόμισμα, θα είχε υποτιμηθεί ραγδαία για να μην καταστραφεί ολοσχερώς.
    Η επίσημη χρεοκοπία (2011)
    Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, όσες ευθύνες και αν προσάψει κανείς στο Γ. Παπανδρέου, οφείλει να αναγνωρίσει πως κάποια στιγμή κατάλαβε τα τεράστια λάθη του – κρίνοντας από την προσπάθεια του να τα διορθώσει, όταν ανακοίνωσε την πρόθεση του να διεξαχθεί ένα δημοψήφισμα, πριν την υπογραφή της θανατικής καταδίκης της Ελλάδας (PSI).
    Δυστυχώς τότε είμαστε σχεδόν οι μόνοι που το υποστηρίξαμε (ανάλυση), γνωρίζοντας πως τα ανταλλάγματα που θα απαιτούνταν έναντι της διαγραφής (άρα της χρεοκοπίας για τις αγορές), καθώς επίσης το κόστος της για την Ελλάδα (τράπεζες, δημόσιοι οργανισμοί, ομολογιούχοι κοκ.), θα ήταν τρομακτικό – κάτι που άλλωστε φάνηκε αργότερα.
    Ακόμη χειρότερα, ο πρωθυπουργός ανατράπηκε μετά από τις πιέσεις που ασκήθηκαν εκ μέρους της Γερμανίδας καγκελαρίου, καθώς επίσης του Γάλλου προέδρου – ενώ ο «Βρούτος» ήταν ο τότε υπουργός οικονομικών του, ο Β. Βενιζέλος, ο οποίος έβαλε ουσιαστικά την ταφόπλακα στην Ελλάδα.
    Εν προκειμένω ο άνθρωπος αυτός, χωρίς να γνωρίζουμε βέβαια γιατί έκανε το αποτρόπαιο έγκλημα, υπεξαίρεσε την εξουσία και συμμάχησε με τους δανειστές – υπογράφοντας την υπαγωγή των ομολόγων της χώρας στο αγγλικό δίκαιο, την απαγόρευση της μετατροπής του εξωτερικού χρέους σε εθνικό νόμισμα, καθώς επίσης την υποθήκευση ολόκληρης της Ελλάδας. Όλα αυτά σε μία χρονική στιγμή που οι δανειστές φοβόντουσαν όσο τίποτα άλλο μία ελληνική χρεοκοπία – η οποία μπορεί μεν να ήταν επώδυνη, αλλά θα οδηγούσε τη χώρα στην έξοδο από την κρίση, ενδεχομένως με ένα δικό της εθνικό νόμισμα.
    Ειδικότερα, το αργότερο τότε θα μπορούσε η Ελλάδα να προβεί σε αναβολή πληρωμών, να μετατρέψει όλο το εξωτερικό χρέος της σε δραχμές και στη συνέχεια να το πληρώνει στο δικό της νόμισμα – οπότε η υποτίμηση του δεν θα επιβάρυνε μόνο την ίδια αλλά, επίσης, τους δανειστές της, ενώ το δημόσιο και ιδιωτικό χρέος θα μειωνόταν πληθωριστικά.
    94Επομένως, αυτός που δολοφόνησε τελικά την Ελλάδα ή, καλύτερα, αυτός που της έδωσε τη χαριστική βολή, δεν ήταν ούτε ο Γ. Παπανδρέου, ούτε οι προηγούμενες κυβερνήσεις –αλλά ο υπουργός που τον ανέτρεψε, για λόγους που μόνο ο ίδιος γνωρίζει (φυσικά πρόκειται για την υποκειμενική μας άποψη). Δυστυχώς δε, τα οφέλη για την Ελλάδα από το PSI ήταν μηδενικά – κρίνοντας από το ύψος του δημοσίου χρέους, το οποίο μειώθηκε μόλις κατά 51,3 δις € το 2012, σε σχέση με το 2011 (γράφημα, πηγή) – γεγονός που σημαίνει ότι η Ελλάδα εξαπατήθηκε από τους δανειστές της, διαπράττοντας μία τεράστια ανοησία, εάν δεν επρόκειτο για προδοσία.
    Το τελικό ξεπούλημα (2015)
    Μετά το 2011 η Ελλάδα βυθίστηκε ακόμη περισσότερο στην ύφεση – πόσο μάλλον όταν η νέα της κυβέρνηση, υπό τον Α. Σαμαρά, δεν εφάρμοσε το πρόγραμμα που είχε αναγγείλει προεκλογικά, υιοθετώντας βασιλικότερα του βασιλιά ένα δεύτερο μνημόνιο. Έτσι συνεχίσθηκε το καθοδικό σπιράλ του θανάτου, το οποίο μπορεί να καταστρέψει ακόμη και την πιο ισχυρή οικονομία – αφού προκαλεί μία σειρά αλυσιδωτών αντιδράσεων, οι οποίες επαναλαμβάνονται διαρκώς (γράφημα).
    .116
    Το 2014 τώρα ο κ. Σαμαράς, είτε επειδή έχανε τους ψηφοφόρους του, είτε λόγω του ότι κατάλαβε το λάθος του, άλλαξε εντελώς τακτική – παύοντας να μειώνει τις δημόσιες δαπάνες και να αυξάνει τους φόρους, με αποτέλεσμα να επανέλθει η Ελλάδα σε μία μικρή πορεία ανάπτυξης, ικανή να την καταστήσει μακροπρόθεσμα φερέγγυα, εάν στηριζόταν από τη Γερμανία (επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής των δανείων με τα βασικά επιτόκια της ΕΚΤ, συμμετοχή στο πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης).
    Υπενθυμίζουμε εδώ τον Πίνακα ΙΙ από την ανάλυση μας (πηγή), από τον οποίο φαίνονται τα αποτελέσματα των μέτρων συγκεντρωτικά, για ολόκληρη την πενταετία – μέτρα που ήταν καταστροφικά έως και το 2013, ενώ θα ήταν ακόμη περισσότερο, εάν δεν είχε αλλάξει πορεία η κυβέρνηση το 2014.
    Πίνακας ΙΙ: Τα μέτρα που λήφθηκαν ως ποσοστά επί του ΑΕΠ 2009
    Έτη/μέτρα20102011201220132014Σύνολα
    (Ι) Αύξηση εσόδων4,24,02,31,30,512,3
    (ΙΙ) Μείωση δαπανών4,73,22,23,0-0,912,2
    Σύνολα Ι + ΙΙ8,97,24,54,3-0,424,5
    Πηγή: Ameco, Eurostat, Gechert-Rannenberg. Τόσο εξοντωτικές περικοπές, ιδίως στα δύο πρώτα χρόνια (8,9% του ΑΕΠ και 7,2%), δεν έχουν γίνει ποτέ και σε κανένα κράτος στην παγκόσμια ιστορία – οπότε στραγγάλισαν κυριολεκτικά την ελληνική οικονομία. Το 2014, με την αλλαγή πολιτικής, δεν λήφθηκε ουσιαστικά κανένα μέτρο – αντίθετα υπήρξε ελάφρυνση της τάξης του -0,4% του ΑΕΠ, οπότε λογικά ακολούθησε η μικρή έστω ανάπτυξη.
    Όπως συμπεραίνεται από τον Πίνακα IΙ, η μείωση των δαπανών ήταν περίπου ίση με την αύξηση των εσόδων. Ως εκ τούτου, όλα όσα λέγονται περί μη συμμόρφωσης των κυβερνήσεων όσον αφορά τον περιορισμό των δαπανών, καθώς επίσης πως αύξαναν μόνο τους φόρους, είναι απολύτως παραπλανητικά – αποσκοπώντας προφανώς στην ενοχοποίηση των εκάστοτε κυβερνήσεων με τα «λάθη» των δανειστών.
    Έχει διαπιστωθεί επίσης ότι, η μείωση της δημόσιας κατανάλωσης ήταν αυτή που επηρέασε πολύ αρνητικά το ΑΕΠ της χώρας, αφού αφαιρέθηκε τριπλάσια ζήτηση σχετικά με την Πορτογαλία – επί πλέον πως ο πολλαπλασιαστής των δαπανών ήταν εκθετικά υψηλότερος από τον αντίστοιχο των εσόδων, όσον αφορά το επίπεδο της ύφεσης.
    Έτσι το ΑΕΠ μας μειώθηκε στο -28% το 2013, όπου η κυβέρνηση του Α. Σαμαρά έλαβε με τη σειρά της πολύ αυστηρά μέτρα κατ’ εντολή των δανειστών – περιοριζόμενο τελικά στο -25,5% για ολόκληρη την πενταετία, λόγω αλλαγής της πολιτικής της το 2014 (αύξηση των δημοσίων δαπανών, μικρότερη αύξηση των φόρων). Άλλοι ερευνητές καταλήγουν σε παρόμοια συμπεράσματα, αν και με διαφορετικές μεθόδους (Wren-Lewis 2015).
    Δυστυχώς όμως, η Γερμανία δεν τον στήριξε, ενώ ο Α. Τσίπρας τον ανέτρεψε, μετά από την πρόκληση πρόωρων εκλογών. Έτσι οδηγηθήκαμε στην περιπέτεια του 2015, κατά τη διάρκεια της οποίας το ένα έγκλημα διαδεχόταν το άλλο – ξεκινώντας από το συμβιβασμό της 20ης Φεβρουαρίου, όπου ο τότε υπουργός οικονομικών υποσχέθηκε την πλήρη αποπληρωμή του χρέους, συνεχίζοντας στο δημοψήφισμα που δεν έγινε σεβαστό και καταλήγοντας στο μνημόνιο νούμερο τρία, με το οποίο επικυρώθηκαν όλα τα υπόλοιπα, αφού πλέον η πλειοψηφία των πολιτικών κομμάτων τα ενέκρινε στη Βουλή.
    Από εκείνο το χρονικό σημείο και μετά η Ελλάδα μετατράπηκε σε άβουλη αποικία των δανειστών της – παραχωρώντας τόσο τη δημόσια περιουσία της με το Υπερταμείο, όσο και την ιδιωτική με τη ληστεία των τραπεζών, η οποία κόστισε επί πλέον στη χώρα μας πάνω από 40 δις € που επιβάρυναν το χρέος.
    Ως εκ τούτου, είτε με τη σημερινή κυβέρνηση, είτε με μία επόμενη επίσης οπαδό των μνημονίων, των υποκλίσεων και της υποτέλειας, η κατάσταση μας δεν πρόκειται να αλλάξει – ενώ, στην καλύτερη των περιπτώσεων, θα οδηγηθούμε σε ένα παράλληλο νόμισμα το 2018, το οποίο θα καταστήσει ακόμη ευκολότερη και φθηνότερη τη λεηλασία της πατρίδας μας.
    Επίλογος
    Ολοκληρώνοντας αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι οι ισχυρισμοί, σύμφωνα με τους οποίους δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα ως Πολίτες ενός κράτους – ότι είμαστε δηλαδή ανίσχυροι, οπότε υποχρεωμένοι να ακολουθούμε τους μεταμφιεσμένους σε βοσκούς λύκους, παρά το ότι γνωρίζουμε πού μας οδηγούν.
    Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν λύσεις, αρκεί φυσικά να τις επιδιώξουμε (ανάλυση) – ενώ πριν από όλα οφείλουμε να κατανοήσουμε ότι, πρέπει να αντικαταστήσουμε το σύστημα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας με την άμεση, ούτως ώστε να λαμβάνουμε εμείς τις αποφάσεις, οπότε να μη γινόμαστε αντικείμενο εκμετάλλευσης και προδοσίας των εκάστοτε πολιτικών. Έως τότε η συλλογική αποχή από τις εκλογές αποτελεί ένα μέσον πίεσης – το οποίο δεν είναι φυσικά το μοναδικό.
    Απαιτείται λοιπόν αφενός μεν η τιμωρία των υπευθύνων της κατάρρευσης της χώρας μας, αφετέρου η αλλαγή του συντάγματος – αφού διαφορετικά δεν πρόκειται να σταματήσει η ατιμωρησία των πολιτικών, η οποία αποτελεί τη βασικότερη πληγή της Ελλάδας. Εν τούτοις, τίποτα από όλα αυτά δεν πρόκειται να συμβεί χωρίς μεγάλες θυσίες  – εκτός εάν πιστεύει κανείς στον από μηχανής θεό που θα εμφανισθεί ξαφνικά, διασώζοντας μας από την ελεύθερη πτώση προς το χάος, στην οποία ήδη βρισκόμαστε.
    Υστερόγραφο: Αυτά που λέγονται για την Κύπρο, το ότι δηλαδή ξεπέρασε την κρίση επειδή δανείζεται με χαμηλό επιτόκιο, είναι απολύτως παραπλανητικά – αφενός μεν επειδή δεν είχε κρίση δημοσίου χρέους αλλά τραπεζών, την οποία καταπολέμησε με το κούρεμα των τραπεζικών καταθέσεων, αφετέρου λόγω του ότι, με κόκκινα δάνεια της τάξης του 50%, ασφαλώς δεν ξεπέρασαν την κρίση οι Πολίτες της.
    Όσο για την Ιρλανδία, αφενός μεν της επετράπη να τυπώσει 40 δις €, αφετέρου να παραμείνει χαμηλός ο φορολογικός συντελεστής – κατ’ απαίτηση των αμερικανικών πολυεθνικών που τη χρησιμοποιούν για να αποφεύγουν την πληρωμή φόρων και να εξάγουν στην Ευρωζώνη/ΕΕ. Εάν οι Πολίτες της ξεπέρασαν την κρίση, τότε γιατί αυξάνονται οι ουρές στα συσσίτια; Γιατί έχουν το μεγαλύτερο ιδιωτικό χρέος στην Ευρώπη;
    http://www.analyst.gr/2017/01/08/1980-2016/

    Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

    Εκεί όπου τολμούν μόνο οι Καταδρομείς (Φωτό)



    Επιχειρησιακή Εκπαίδευση Μονάδων Ειδικών Δυνάμεων




      Την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου 2017, το προσωπικό της Ε΄ Μοίρας Καταδρομών,η γνωστή ως η μαύρη μοίρα, εκμεταλλευόμενο τις άσχημες καιρικές συνθήκες, εκτέλεσε εκπαίδευση, σε χιονοσκεπείς περιοχές, με θερμοκρασία -13 βαθμούς Κελσίου, αποδεικνύοντας ότι, οι κακές καιρικές συνθήκες, όχι μόνο,δεν αποτελούν τροχοπέδη για την εκπαίδευσή τους, αλλά το θεωρούν ότι, είναι μια ευχάριστη παρένθεση στην δύσκολη και επίπονη εκπαίδευσή τους.

    Ελληνες γυμνοί κομάντο στο ψύχος - Εκπαίδευση των Καταδρομέων στο -13! [photos]
    Ελληνες γυμνοί κομάντο στο ψύχος - Εκπαίδευση των Καταδρομέων στο -13! [photos]
    Ελληνες γυμνοί κομάντο στο ψύχος - Εκπαίδευση των Καταδρομέων στο -13! [photos]
    Ελληνες γυμνοί κομάντο στο ψύχος - Εκπαίδευση των Καταδρομέων στο -13! [photos]
    Ελληνες γυμνοί κομάντο στο ψύχος - Εκπαίδευση των Καταδρομέων στο -13! [photos]
    Ελληνες γυμνοί κομάντο στο ψύχος - Εκπαίδευση των Καταδρομέων στο -13! [photos]
    Ελληνες γυμνοί κομάντο στο ψύχος - Εκπαίδευση των Καταδρομέων στο -13! [photos]

    Ελληνες γυμνοί κομάντο στο ψύχος - Εκπαίδευση των Καταδρομέων στο -13! [photos]