Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Τεράστια Έσοδα από το ετήσιο ενοίκιο των ιδιοκτησιών των τεσσάρων ταμείων των Ενόπλων Δυνάμεων. ΒΙΝΤΕΟ

Αυτό είναι το σχέδιο του Καμμένου για την αξιοποίηση της περιουσίας των Ενόπλων ΔυνάμεωνΑποτέλεσμα εικόνας για ΝΗΣΟΣ ΦΛΕΒΕΣ


















Αποσπάσματα ομιλίας ΥΕΘΑ Πάνου Καμμένου στην EXPOSEC 2016

    «Τα θέματα άμυνας και ασφάλειας θεωρούνταν πάντοτε, και δικαίως, ως ζητήματα πολιτικής και υψηλής στρατηγικής. Στις μέρες μας δεν μπορεί να παραμένουν εντός «κλειστών θυρών», αποκομμένα από την κοινωνία και ιδωμένα υπό το πρίσμα αποκλειστικά στρατιωτικής στρατηγικής ή άλλων γεωπολιτικών προτεραιοτήτων.

    Αντιθέτως, αποτελούν ζητήματα που σήμερα είναι πλήρως ενταγμένα στην καθημερινότητα του μέσου πολίτη και στενά συναρτώμενα με αυτήν. Την πραγματικότητα αυτή τη βιώνουν καθημερινά οι πολίτες των παρακτίων περιοχών της νότιας Ευρώπης, που δέχονται το βάρος ενός διογκούμενου κύματος παράτυπης μετανάστευσης, αλλά και οι πολίτες του Παρισιού και των Βρυξελλών που αντιλήφθηκαν, δυστυχώς με τον πιο άσχημο τρόπο, ότι οι εστίες του ακραίου φονταμενταλισμού είναι μεν μακριά, αλλά και συνάμα τόσο κοντά.

    Τα γεγονότα των τελευταίων ετών σε Βόρεια Αφρική, Μέση Ανατολή και Μαύρη Θάλασσα καταδεικνύουν μια ευρύτερη αλλαγή στη δυναμική και το ρόλο που διαδραματίζουν κρατικές οντότητες, υπο-εθνικές και διεθνικές ομάδες, διεθνείς οργανισμοί και άτομα στη διαμόρφωση του περιβάλλοντος ασφαλείας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Η έλλειψη κοινής διεθνούς ηθικής σε συνδυασμό με τη φύση του διακρατικού, διεθνικού και θρησκευτικού ανταγωνισμού, που αναπτύσσεται ως απόρροια μιας πολύπλοκης συνύρπαξης ρεαλισμού και ιδεαλισμού στις διεθνείς σχέσεις, δημιουργούν αμφισβητήσεις στο status quo, εντάσεις, κρίσεις και συγκρούσεις διαμορφώνοντας έτσι ένα νέο περιβάλλον ασφάλειας εξαιρετικά αβέβαιο.

    Υπό αυτές τις συνθήκες καθίσταται πλέον γενικής αποδοχής η άποψη, ότι η έννοια της εθνικής ασφάλειας περιλαμβάνει όχι μόνο την εδαφική ακεραιότητα, αλλά και την οικονομική και κοινωνική ευημερία των πολιτών, και ότι οι κίνδυνοι και οι εξωτερικές απειλές για την εθνική ασφάλεια ενός κράτους, είναι πολυεπίπεδες. 

    Καθίσταται απόλυτα σαφές λοιπόν ότι το ζήτημα της δόμησης ενός σύγχρονου, αποτελεσματικού και αξιόπιστου συστήματος λήψης αποφάσεων σε ανώτατο επίπεδο στα θέματα άμυνας και ασφάλειας, τόσο στην περίπτωση της χώρας μας, όσο και σε διεθνείς οντότητες, όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΝΑΤΟ, δεν είναι θέμα τεχνικό ή οργανωτικό, αλλά βαθύτατα πολιτικό.

    Συναφώς, ως θέματα προτεραιότητος, από την πλευρά του δυτικού κόσμου στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, θα μπορούσαν να επισημανθούν: Πρώτον, η διασφάλιση των επικοινωνιών, των μεταφορών και κυρίως της ενεργειακής ασφάλειας. Δεύτερον, η αντιμετώπιση του ισλαμικού φονταμενταλισμού. Τρίτον, ο έλεγχος των μεταναστευτικών ροών. Τέταρτον, η αντιμετώπιση της παράνομης διακίνησης οπλισμού και του οργανωμένου εγκλήματος - η χρηματοδότηση της τρομοκρατίας μέσω της διακίνησης πετρελαίου, όπλων και ανθρώπων - και πέμπτον, η κατοχύρωση της πολιτικής σταθερότητας στην περιοχή και η προώθηση λύσεων με υψηλή εσωτερική νομιμοποίηση στους πληθυσμούς. 

    Είμαστε σήμερα όλοι μάρτυρες μιας ανθρωπιστικής κρίσης, με πολλές προεκτάσεις. Το προσφυγικό - μεταναστευτικό ζήτημα επί της ουσίας θέτει την Ευρώπη - τη δομή και τη συνοχή της - σε μια νέα δοκιμασία.

    Τολμώ να πω ότι η προσφυγική κρίση εξελίσσεται σιγά - σιγά σε υπαρξιακή για την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αν κλείσουν τα σύνορα των κρατών μελών, θα καταρρεύσει η Συμφωνία Σένγκεν και μαζί με αυτήν μια θεμελιώδης αρχή και ελευθερία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ελεύθερη διακίνηση ανθρώπων, που μαζί με την ελεύθερη διακίνηση αγαθών, υπηρεσιών και κεφαλαίων αποτελεί έναν από τους πυλώνες της διαδικασίας της ευρωπαϊκής ενοποίησης.

    Περαιτέρω, η Γηραιά Ήπειρος διχάζεται για μια ακόμη φορά μετά την οικονομική κρίση, που τη χώρισε σε Βορρά και Νότο, τώρα από πλευράς θέσεων και νοοτροπίας, Δύσης και Ανατολής. Εξάπτονται εθνικισμοί και φοβίες αδικαιολόγητες, υπονομεύοντας την ίδια την πεμπτουσία της Ένωσης, την αλληλεγγύη ως βάση και την ανοικτή κοινωνία ως επιλογή. 

    Εξαιτίας αυτής της κατάστασης, οι χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης αναλαμβάνουν το υπέρογκο και δυσανάλογο βάρος της διαχείρισης των μεγάλων μεταναστευτικών και προσφυγικών ροών. 

    Εδώ θέλω να τονίσω ότι μετά τη συμφωνία που υπεγράφη στο ΝΑΤΟ, αλλά και τη συμφωνία της Ευρωπαϊκής Ένωσης με την Τουρκία, η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική από αυτή που δείχνουν τα τηλεοπτικά δίκτυα κάθε μέρα. Από έξι χιλιάδες πρόσφυγες και μετανάστες που εισέρχονταν κάθε μέρα, την τελευταία εβδομάδα έχουμε φτάσει στον αριθμό των 50-80 ατόμων που περνούν το Αιγαίο καθημερινώς.

    Αυτό σημαίνει ότι ανεξαρτήτως εάν δεν λειτούργησε η συμφωνία του ΝΑΤΟ, όπως εμείς εκτιμούσαμε ή όπως προέβλεπε η πολιτική απόφαση,το αποτέλεσμα είναι απτό, δηλαδή δεν έχουμε συνέχιση των μεταναστευτικών ροών.

    Επτά χιλιάδες κρεβάτια είναι άδεια σήμερα σε όλη την Ελλάδα. Μπορούν να φιλοξενήσουν όλους εκείνους που είναι στην Ειδομένη και στον Πειραιά, παρέχοντας στέγη, σίτιση και ασφάλεια.

    Κάποιοι δεν επιθυμούν αυτοί οι πρόσφυγες και μετανάστες να ενταχθούν μέσα στο σύστημα το οποίο δημιουργήσαμε με πολύ μεγάλο κόπο, αλλά να παραμένουν εκεί, προκειμένου να δίνουν μια εικόνα της χώρας πολύ διαφορετική από την πραγματικότητα, η οποία όμως επηρεάζει δυστυχώς και το θέμα του τουρισμού.

    Η χώρα μας,παρότι βρίσκεται σε μια δημοσιονομική κρίση - η οποία ελπίζω να τελειώνει μέσα στις επόμενες ημέρες μετά την υπογραφή της συμφωνίας και την εκκίνηση της συζήτησης για την επιμήκυνση του χρέους - προσπαθεί να αντιμετωπίσει την τρέχουσα κατάσταση, όπως επιβάλλεται από την αξιοπρέπεια, την ιστορία μας και τις ανθρωπιστικές μας αξίες. Δίνουμε μια σκληρή και πολύπλευρη μάχη, την οποία οφείλουμε να διαχειριστούμε με στρατηγική επάρκεια, σχέδιο και προοπτική.

    Δράττομαι της ευκαιρίας και ως πολιτικός προϊστάμενος των Ενόπλων Δυνάμεων να πω ότι ο αγώνας και η προσπάθεια των στελεχών είναι πραγματικά μνημειώδης. Οι Ένοπλες Δυνάμεις ανέλαβαν την κατασκευή των υποδομών φιλοξενίας και υποδοχής και την προσωρινή λειτουργία τους. Το έργο αυτό δεν θα είχε επιτύχει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα χωρίς την αμέριστη συνδρομή των στελεχών και των κληρωτών των Ενόπλων Δυνάμεων, οι οποίοι με αίσθημα ευθύνης, επαγγελματισμό και υψηλή κατάρτιση έφεραν σε πέρας την αποστολή τους στηρίζοντας τη χώρα στην προσπάθειά της να είναι συνεπής στις διεθνείς υποχρεώσεις της.

    Σε 14 ημέρες έγιναν πέντε hotspots, δύο relocation centers. Δημιουργήσαμε τις υποδομές για 25.000 φιλοξενούμενους σε όλη την Ελλάδα και βεβαίως χωρίς να υπάρχει η οικονομική ενίσχυση η οποία θα μας επέτρεπε αυτό το έργο να γίνει πιο γρήγορα. Προχωρήσαμε στη διεξαγωγή των διαγωνισμών και όσον αφορά τη σίτιση ακολουθήσαμε την οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με συγκεκριμένο φαγητό, το οποίο προβλεπόταν από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και την Ευρωπαϊκή Ένωση, με απόλυτα ξεκάθαρους διαγωνισμούς που έδωσαν τη δυνατότητα να περάσει η τροφοδοσία των προσφύγων και μεταναστών από τις Ένοπλες Δυνάμεις σε catering. Δημιουργήθηκαν παράλληλα όλες οι προϋποθέσεις ασφάλειας για το πολύ σημαντικό φαινόμενο της απώλειας ασυνόδευτων παιδιών που αποτελούν το 40% των μεταναστευτικών και προσφυγικών ροών.

    Σε αυτό το σημείο,θέλω να σας διευκρινίσω ότι στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας επιμένουμε στη χρήση βιομετρικών στοιχείων, ιδίως για τα παιδιά, τα οποία δεν έχουν τη δυνατότητα να καταγράφονται από το σύστημα Eurodac, με τη χρήση της ίριδας του ματιού, προκειμένου να διασφαλίσουμε την ταυτοποίηση των παιδιών, για να μη συνεχιστεί η απώλεια.

    Θέλω να συγχαρώ δημοσίως τις Ένοπλες Δυνάμεις,διότι αποτελούν παράδειγμα για κάθε αρμόδιο όργανο της Πολιτείας όταν χειρίζεται στο δικό του επίπεδο θέματα εξωτερικής και αμυντικής πολιτικής, αλλά και άλλα θέματα.

    Και να τονίσω ότι θα πρέπει να είναι κοινή και εθνική η θέση για τη μη μείωση του προϋπολογισμού του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Εμείς κάνουμε τα πάντα προκειμένου να αυξήσουμε τα έσοδά μας. 

    Θέλω να σας ενημερώσω κ. Πρόεδρε του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου, επειδή αναφέρατε πριν περί μεταρρυθμίσεων, ότι είναι η πρώτη φορά στην ιστορία των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων που μία ακίνητη περιουσία 37 δις ευρώ μπαίνει προς εκμετάλλευση με ένα πολύ απλό τρόπο. Έχουμε βάλει ως όριο το 5% της αντικειμενικής αξίας για ετήσιο ενοίκιο όλων των ιδιοκτησιών των τεσσάρων ταμείων των Ενόπλων Δυνάμεων. Με 5%, λοιπόν, επί της αντικειμενικής το χρόνο μπορούμε να νοικιάζουμε για 50 ή 100 χρόνια μια περιοχή η οποία δεν χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή για στρατιωτική χρήση. Αυτό θα βγαίνει στο διαδίκτυο σε ένα δημόσιο bid για επτά ή 15 μέρες, με ρύθμιση η οποία έρχεται τις επόμενες μέρες.

    Θέλω να σας πω ότι σε μια πρώτη συζήτηση που κάναμε και με τους ομογενείς στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, αλλά και με χώρες με τις οποίες αυτή τη στιγμή έχουμε πολύ στενή συνεργασία, με το Ισραήλ, με χώρες της Μέσης Ανατολής - ιδίως το Άμπου Ντάμπι - και την Αίγυπτο, έχουμε προσφορές που θα φέρουν τεράστιες επενδύσεις στη χώρα. 

    Μόνο για τη νήσο Φλέβες υπάρχουν δύο προτάσεις, η μία είναι από την πλευρά του Άμπου Ντάμπι για ενοίκιο με 100 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα πηγαίνουν στον προϋπολογισμό του Πολεμικού Ναυτικού και τη δημιουργία ενός resort 22 χιλιάδων θέσεων με επένδυση 3,6 δισεκατομμυρίων ευρώ.

    Δεύτερη πρόταση, από την πλευρά του Ισραήλ, για τη δημιουργία του Silicon Island, δηλαδή πρότυπου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης, που δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο, προκειμένου να μπορέσει να αξιοποιηθεί αυτή η περιουσία.
    Το μέγεθος της ανθρωπιστικής κρίσης, η οποία σύμφωνα με πηγές του ΟΗΕ πρόκειται για τη χειρότερη προσφυγική κρίση μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, κινητοποίησε την κοινή γνώμη. Η εμπλοκή του ΟΗΕ, του ΝΑΤΟ και των λοιπών διεθνών δρώντων ήταν επιβεβλημένη.

    Θέλω όμως να σημειώσω ότι η τρομοκρατία παραμένει η σημαντικότερη απειλή της διεθνούς κοινότητας, καθώς τα τελευταία χρόνια συνεχώς μετεξελίσσεται τόσο ως προς τους σκοπούς, όσο και ως προς τα μέσα.

    Δυστυχώς, η παράνομη μετανάστευση εμπλέκεται με τα ζητήματα τρομοκρατίας, οργανωμένου εγκλήματος και άμυνας, καθώς υπάρχουν δρώντες που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τις πολιτιστικές και κοινωνικές ευαισθησίες των δυτικών κρατών και να ενσπείρουν τον τρόμο και την ακραία βία στο πλαίσιο εξυπηρέτησης εθνοτικών, θρησκευτικών, οικονομικών αλλά και ατομικών συμφερόντων.

    Στο σημείο αυτό θέλω να τονίσω ότι οι πρόσφυγες είναι θύματα της τρομοκρατίας. Εκείνοι που έφυγαν από την Συρία, έφυγαν γιατί ο ISIS, η Daesh, βρέθηκε μέσα στα σπίτια τους. Έχουμε υποχρέωση λοιπόν τους πρόσφυγες να τους προστατεύσουμε ακριβώς από την αιτία που τους έκανε να εγκαταλείψουν τις εστίες τους και με κανέναν τρόπο δεν θα πρέπει να εμπλακούν οι πρόσφυγες με τους παράνομους μετανάστες και εκείνους που προσπαθούν να τους χρησιμοποιήσουν για να δημιουργήσουν διαδρόμους προς την Δύση.

    Θέλω να θυμίσω ότι μέχρι τώρα οι τρομοκράτες που χτύπησαν στην Ευρώπη δεν είναι πρόσφυγες ή μετανάστες. Είναι δεύτερης και τρίτης γενιάς κάτοικοι των χωρών στις οποίες έγιναν τα τρομοκρατικά χτυπήματα. Όπως επίσης θεωρώ απαραίτητη τη διεθνή συνεργασία και εκτός των συμμαχιών του ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Φέρνω ως παράδειγμα το χτύπημα που έγινε στη Βοστώνη, στον Μαραθώνιο. Εκείνοι οι τρομοκράτες ήταν Τσετσένοι. Απαιτείται λοιπόν στο σημείο αυτό - και πέραν των διαφορών που υπάρχουν με το ΝΑΤΟ και με τη Ρωσία - να υπάρχει και ανταλλαγή πληροφοριών και με χώρες εκτός του ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Η Ελλάδα, ως κομβικό σημείο και ως παράγοντας σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή, μπορεί και θα συνεργαστεί με όλες αυτές τις χώρες προκειμένου να ενισχυθεί η απόφαση του ΝΑΤΟ για τη δημιουργία μιας υπηρεσίας πληροφοριών στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ. Η Ελλάδα θα αποτελέσει την πρώτη χώρα μέλος του ΝΑΤΟ που δημιουργεί αυτή τη στρατιωτική υπηρεσία πληροφοριών, που θα έχει ως σκοπό τη διαχείριση αυτών των στρατιωτικών πληροφοριών.

    Η  Ελλάδα αποτελεί μία από τις κομβικές θέσεις στο διεθνή γεωπολιτικό χώρο. Μεταξύ άλλων, δεσπόζει στο κρίσιμο γεωσύστημα της Ανατολικής Μεσογείου που ενώνει το Δυτικό Κόσμο με το ενεργειακό κέντρο του κόσμου, τη Μέση Ανατολή. Σε αντίθεση δε με ό,τι πιστεύουν πολλοί, οι τελευταίες εξελίξεις στην περιοχή αυτή έχουν ενισχύσει το ρόλο της Ελλάδας. 

    Προς την κατεύθυνση αυτή, η Ελλάδα, η οποία αποτελεί χώρα κλειδί του περιφερειακού συστήματος ασφαλείας, γνωρίζοντας τα προβλήματα και τις ιδιαιτερότητες της περιοχής κατορθώνει διαχρονικά να λειτουργεί σταθεροποιητικά στην περιοχή, ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί και ως σύνορο και προπύργιο της Ευρώπης σε περιοχές αστάθειας και ακραίας θρησκευτικής και πολιτισμικής πόλωσης. 

    Για να το επιτύχουμε αυτό έχουμε επιλέξει μια αταλάντευτη πολιτική αρχών και θέσεων που βασίζονται στο σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, στο απαραβίαστο των συνόρων και στην περιφερειακή συνεργασία μέσα στο πλαίσιο των διεθνών οργανισμών αλλά και των ισότιμων διμερών σχέσεων. 

    Έχοντας επενδύσει σε μια μακροχρόνια σχέση φιλίας με το Ισραήλ, αλλά και τις μετριοπαθείς χώρες του αραβικού κόσμου, μπορούμε σήμερα να δημιουργήσουμε το έδαφος για συγκλίσεις μεταξύ των χωρών της περιοχής.

    Με αυτό τον τρόπο η χώρα συνεισφέρει ενεργά ως ένας κοινά αποδεκτός συνομιλητής στη σταδιακή προσέγγιση των χωρών της περιοχής, στην εμβάθυνση των σχέσεών τους με την Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΝΑΤΟ και στην ανάπτυξη περιφερειακών δράσεων οικονομικής και αμυντικής συνεργασίας. 

    Και αυτό το ρόλο οφείλουμε να τον περιφρουρήσουμε, να τον ενισχύσουμε, παρά τις παρενέργειες της δημοσιονομικής κρίσης και να συνεχίσουμε τον αμυντικό μας σχεδιασμό και την εθνική μας προτεραιότητα.

    Αυτές οι συνεργασίες, δίνουν επίσης τη δυνατότητα για ενίσχυση της αμυντικής μας βιομηχανίας. Σε αυτό θέλω να είμαι απόλυτα σαφής. Από την ημέρα που μου ανέθεσε ο Πρωθυπουργός την ευθύνη του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, οι ελληνικές αμυντικές επιχειρήσεις, είτε είναι δημόσιες είτε είναι ιδιωτικές, αποτελούν μέρος της πολιτικής του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Δεν υπάρχει κανένα ταξίδι το οποίο να έχω κάνει εγώ ή ο Αναπληρωτής Υπουργός κ. Βίτσας που να μη συνοδευόμαστε από επιχειρηματίες της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας, του ιδιωτικού και του δημοσίου τομέα.
    Και εδώ θέλω να πω ότι είναι πολύ σημαντική επίσης η δυνατότητα της Ελλάδας να ανοίγει πόρτες από τη Μέση Ανατολή προς το ΝΑΤΟ, από το ΝΑΤΟ προς τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική. Συνεργασίες οι οποίες ξεκίνησαν ήδη με την Ινδία και χαίρομαι ιδιαίτερα που οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν πια πολύ μεγάλη συμμετοχή στην παραγωγή έργου σε τρίτες χώρες. Είναι επίσης σημαντικός ο ρόλος των συνεργασιών που προκύπτουν μέσω των αντισταθμιστικών ωφελημάτων. Τα αντισταθμιστικά ωφελήματα που στο παρελθόν αποτελούσαν το μέσο για να πληρώνονται μίζες στα εξοπλιστικά συστήματα, τώρα μετατρέπονται σε ένα εργαλείο ενίσχυσης των Ενόπλων Δυνάμεων.

    Είναι σημαντικό το να αφήσουμε τη φυσική στρατιωτική ηγεσία να κάνει τη δουλειά της. Τελείωσαν οι πολιτικές παρεμβάσεις στις Ένοπλες Δυνάμεις. Η πολιτική ηγεσία επιλέγει τους Αρχηγούς και εν συνεχεία οι Αρχηγοί κάνουν τις κρίσεις. Αυτό θεωρώ ότι είναι μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες αυτής της Κυβέρνησης.

    Για το λόγο αυτό, καλό είναι να μελετήσουμε και εμείς πλέον σοβαρά την προοπτική σύστασης Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας, στο οποίο θα συμμετέχουν οι Αρχηγοί του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας και των τριών Επιτελείων, Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας, ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, ο Αρχηγός της ΕΥΠ, ο Αρχηγός της νέας Υπηρεσίας  Πληροφοριών των Ενόπλων Δυνάμεων, ο Αρχηγός της Πυροσβεστικής, ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Ασφάλειας και παράλληλα, να προΐσταται ο Πρωθυπουργός με έναν σύμβουλο ασφαλείας, όπως λειτουργεί αυτή τη στιγμή στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, που θα είναι ο κεντρικός συντονιστής και έναν αναπληρωτή σύμβουλο ασφαλείας ο οποίος δεν θα αλλάζει ανάλογα με την εκάστοτε κυβέρνηση.

    Η κοινή γνώμη, περισσότερο από ποτέ, ζητά ασφάλεια και προστασία και δείχνει σε μεγάλο βαθμό να τάσσεται υπέρ των κοινών και αλληλέγγυων πολιτικών αντιμετώπισης των σημερινών απειλών σε διεθνές επίπεδο. Μπορεί τα παραπάνω να φαντάζουν θεωρητικά, αλλά η ειλικρινής καταγραφή τους σε ένα πλαίσιο προβληματισμού όπως το συνέδριο σας, μας βοηθά να απαντήσουμε σε θεμελιώδη ερωτήματα που γεννούν οι σημερινές κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις.

    Ταυτόχρονα, θα χρειαστεί να εξετάσουμε με τρόπο διεξοδικό, χωρίς προκαταλήψεις και δογματισμούς, την αποτελεσματικότητα και την επάρκεια των υφιστάμενων δομών του εθνικού συστήματος άμυνας και ασφάλειας. Δεν αναφέρομαι μονάχα στις στρατιωτικές δομές και τη σχετική δομή δυνάμεων, αλλά σε όλες τις συνιστώσες της εθνικής ασφάλειας».

    Το γερμανικό σόου που εξόργισε τον Ερντογάν και έκανε μήνυση στον παρουσιαστή - ΒΙΝΤΕΟ


    Το γερμανικό σόου που εξόργισε τον Ερντογάν και έκανε μήνυση στον παρουσιαστή - ΒΙΝΤΕΟ
    Νέο διπλωματικό επεισόδιο ανάμεσα στην Τουρκία και τη Γερμανία έχει προκαλέσει το σατιρικό ποίημα Γερμανού κωμικού για τον Ταγίπ Ερντογάν.
    Ο Τούρκος πρόεδρος έχει ζητήσει τη δίωξη του ηθοποιού ωστόσο η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ υπερασπίστηκε την ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης στη Γερμανία.
    Δείτε το βίντεο από τον ALPHA

    πηγή:enikos.gr, 

    Το 39% του μισθού μας “τρώνε” εφορία και Ταμεία







    Τα τέσσερα δέκατα του μηνιαίου μισθού ενός μισθωτού παρακρατούσε το ελληνικό Δημόσιο, το 2015, μέσω φόρου εισοδήματος και ασφαλιστικών εισφορών.
    Σύμφωνα με τη μέτρηση του ΟΟΣΑ, η μέση φορολογική επιβάρυνσης ήταν στην Ελλάδα στο 39, 3%, έναντι μέσου όρου 35, 9% στις υπόλοιπες χώρες - μέλη του ΟΟΣΑ.
    Η έκθεση φορολογία των αποδοχών το 2016 αποκαλύπτει την εικόνα για τη χώρα μας, ενώ αποτυπώνει αύξηση στις φορολογικές επιβαρύνσεις σε 24 από 34 χώρες.
    Το αξιοθαύμαστο είναι ότι, στην Ελλάδα το άθροισμα των φόρων εισοδήματος και των ασφαλιστικών εισφορών μειώθηκε το περασμένο έτος, συνεπώς και δεν συγκαταλέγεται μεταξύ των 24 χωρών.
    Παρότι στην έκθεση δεν αναλύεται η αιτία της μείωσης της μέσης φορολογικής επιβάρυνσης , φαίνεται ότι αυτή οφείλεται στη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών , η οποία είχε καθιερωθεί από την κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, καθώς και τη μείωση της εισφοράς αλληλεγγύης. Ωστόσο, δρομολογούνται νέες επιβαρύνσεις, ΕΧΕΙ καταργηθεί ενώ το η μείωση Της εισφοράς αλληλεγγύης ΚΑΙ ΣΤΟ το η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ βάλει  ΣΤΟ Τραπέζι Των διαπραγματεύσεων ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ Των ασφαλιστικών εισφορών.
     Εξίσου εντυπωσιακό είναι ότι, η χώρα μας είναι πρώτη μεταξύ των τριών (Ισπανία και Εσθονία οι άλλες δύο) στις οποίες σημειώθηκε πτώση της μέσης φορολογικής επιβάρυνσης σε ποσοστό υψηλότερο του 1%.
    Τα στοιχεία αποτυπώνουν μείωση της μέσης φορολογικής επιβάρυνσης κατά 1,3%, κατά 1, 2% στην Ισπανία και κατά 1% στην Εσθονία.
    Η φορολογική επιβάρυνση την οποία μετρά ο ΟΟΣΑ αφορά σε μισθωτούς και συντίθεται τόσο στη μέση άμεση φορολογία όσο και στις ασφαλιστικές εισφορές. Σε μέσα επίπεδα, η φορολογική επιβάρυνση ενός μέσου μισθωτού παρέμεινε αμετάβλητη στο 35,9% πέρυσι στις χώρες του ΟΟΣΑ, μετά από διαρκείς αυξήσεις από το 2011.
    Στην Ελλάδα, η μέση φορολογική επιβάρυνση διαμορφώνεται στο 39,3%, καταλαμβάνοντας τη δέκατη τέταρτη θέση στην κλίμακα των επιβαρύνσεων στις 34 χώρες του ΟΟΣΑ. Τα σκήπτρα κρατά το Βέλγιο με 55,3%, ακολουθεί η Αυστρία με 49,5% και η Γερμανία ΜΕ 49,4%, ενώ Μεξικό (19,7%), Νέα Ζηλανδία (17,6%) και Χιλή (7% ) συνθέτουν την τριάδα των χωρών του Οργανισμού με τις μικρότερες φορολογικές επιβαρύνσεις.


    Ant1news.gr, 



    Οι Ένοπλες Δυνάμεις στη Δίνη της Παραπληροφόρησης

    Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο εικονες ενοπλων δυναμεων στρατου και ευρωΑποτέλεσμα εικόνας για φωτο εικονες ενοπλων δυναμεων στρατου













       Παραφράζοντας το απόφθεγμα του Μένανδρου  "το δις εξαμαρτείν τ΄αυτόν ουκ ανδρός σοφού", ορισμένοι έγκριτοι(;) δημοσιογράφοι, πολλάκις υποπίπτουν στο αμάρτημα, της κατά συρροή και εκ προθέσεως ψευδολογίας, με τις "αποκλειστικές" ειδήσεις που παρουσιάζουν, οι οποίες αφορούν οικονομικά τρομολαγνικά σενάρια, με στόχο η παραπληροφόρηση αυτή, να τρομοκρατήσει τους συναδέλφους, να τους καθυποτάξουν  και να τους επαναφέρουν στο πολιτικό "μαντρί" που αυτοί υπηρετούν.


      Σταχυολογώντας, ορισμένες από τις μεγάλες αποκλειστικές ειδήσεις, ξεχωρίσαμε τις παρακάτω θεματικές επικεφαλίδες:

       
      .  Νο 1: "Ποια στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων χαρακτηρίζονται μη αξιοποιήσιμα.... και ζητείται η φυγή τους"
       Η αλήθεια είναι: Συζήτηση αστειευόμενων στελεχών του Ναυτικού στο κυλικείο του ΓΕΑ.
      
      .  Νο 2:  "Κι όμως έρχονται ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ στους Στρατιωτικούς από 1η Ιουνίου! Σύσκεψη στο ΥΠΕΘΑ"..."Λιποθυμίες Επιτελών και των τριών όπλων ......."
       Η αλήθεια είναι: Πραγματοποιήθηκε μια απλή ενημέρωση, από το ΥΠΟΙΚ, για το νέο μισθολόγιο, το οποίο δεν επηρεάζει τόσο τους μισθούς όσο και τις συντάξεις, το αντίθετο μάλιστα.
       
      .  Νο 3: "Περικοπές: Προβλέπονται στον προϋπολογισμό - Επικοινωνιακά τρικ για χειραγώγηση Στρατιωτικών"
       Η αλήθεια είναι: Ο αναπληρωτής Υπουργός οικονομικών δήλωσε από το βήμα της Βουλής ότι, το Υπουργείο θα δει από μηδενική βάση ΟΛΑ τα ειδικά μισθολόγια. Οι Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας επειδή βρίσκονται στην τελευταία θέση του μισθολογικού πίνακα δεν θα υποστούν νέες μειώσεις.

      Δυστυχώς όμως υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που, ενεργώντας  για ίδιον όφελος ή γιατί έχουν μνήμη χρυσόψαρου, ή γιατί τους αρέσει να γίνονται "παπαγαλάκια, ξέχασαν (!!):  

       .  Ποιοι ευθύνονται για την στοχευμένες παράνομες και  αντισυνταγματικές μειώσεις μισθών και συντάξεων που μας έχουν επιβληθεί μέχρι τώρα. 
       .  Ποιοι πολιτικοί,σήμερα άνοιξαν την κερκόπορτα για νέες μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις,δηλώνοντας  ότι, εάν ήταν Κυβέρνηση θα είχαν επιβάλει στο ΥΠΕΘΑ,περικοπές ύψους 350 εκατομμυρίων ευρώ! 
       .  Ποιοι λεηλάτησαν την Ελλάδα και την παρέδωσαν στους δανειστές.
       .  Ποιοι μας χαρακτήρισαν ως αυτιστικούς, τεμπέληδες και αντιπαραγωγικούς.
       .  Ποιοι δημιούργησαν το πελατειακό Κράτος και ποιοι το συνεχίζουν και το προστατεύουν μέχρι σήμερα. 
      
    Print Friendly Version of this page

    Η…νευροχημεια των δελτίων ειδήσεων


    propaganda_tv


    Τα κανάλια και τα επιτελεία τους όταν κατηγορούνται για το καταιγισμό απο τις αρνητικές ειδήσεις που προβάλουν κατά κόρον στα δελτία , καταφεύγουν στο επιχείρημα , πως οι αρνητικές ειδήσεις είναι αυτές που πουλάνε. Ας το δεχτούμε αυτό σαν γεγονός και ας υποθέσουμε πως έχουν δίκιο , ο άνθρωπος συγκινείται πιο εύκολα απο το δράμα , τα συναισθήματα θυμού , οργής και φόβου τον κινητοποιούν και τον διεγείρουν περισσότερο από τα θετικά..
    Υπάρχει κάποιο επιστημονικό υπόβαθρο πίσω απο την επιρροή των αρνητικών ειδήσεων στον ανθρώπινο εγκέφαλο ; Τι συμβαίνει ; Πως αφομοιώνονται όλες αυτές οι πληροφορίες απο το μέσο άνθρωπο και πως ακριβώς λειτουργεί αυτό το κύκλωμα του φόβου.
    Αν έλεγε κανείς πως οι ειδήσεις αποτελούν ψυχοδραστική ουσία ή ένα ναρκωτικό, για να το πουμε πιο λιανά , δεν θα μπορούσαμε να τον κατηγορήσουμε ως ανακριβή. Οι ειδήσεις αλλάζουν τη νευροχημεία του τηλεθεατή. Όχι γιατί χρησιμοποιούν κάποιο κρυφό κόλπο , κάποια εξελιγμένη τεχνολογία , αλλά γιατί το κύριο μέσο τους είναι , οι λέξεις.
    Σύγχρονοι κλάδοι της επιστήμης (νευρολογία, βιολογία, γνωστική ψυχολογία, γλωσσολογία κ.λπ.) έρχονται να επιβεβαιώσουν παλιές αντιλήψεις για την ισχυρή δύναμη επιρροής των λέξεων.
    Για τον εγκέφαλό μας κάθε λέξη είναι ένας πυροδοτητής σκέψεων , ορμονικών αλλαγών , συναισθημάτων και ηλεκτρικής εκφόρτισης.
    Στο στόμα μπορεί να φαίνονται «εύκολες», για τον εγκέφαλό μας όμως είναι αληθινές. Έτσι λοιπόν οι λέξεις δεν είναι απλοί ήχοι , αέρας όπως λέμε στην γλώσσα της καθημερινότητας που διαπερνά το ένα αυτί και βγαίνει απο το άλλο. Λέξεις πόνου είναι ικανές να φέρουν συναισθήματα πόνου ενώ λέξεις που αντιπροσωπεύουν χαρά και ευτυχία είναι ικανές να δημιουργήσουν ανάλογα συναισθήματα μέσα μας.
    Η επιρροή των λέξεων στη ψυχολογία είναι σχετικά εύκολο να ελεγχθεί και έρευνες μπορεί να βρεί κανεις πάμπολλες. Παραδείγματος χάρη το άκουσμα προτάσεων για γηρασμένους ανθρώπους οδήγησε τα υποκείμενα να περπατάν πιο αργά ενώ το διάβασμα λέξεων που σχετίζονται με αγάπη, ευσπλαχνεία , ευγένεια βελτίωναν τη διάθεση των υποκειμένων και μείωναν το άγχος. Πηγή
    Τώρα πίσω στο θέμα που μας ενδιαφέρει το τελευταίο διάστημα κυκλοφόρησε σε πολλά site ξένα και ελληνικά μία έρευνα η οποία δίνει στο φαινόμενο της γλώσσας τρομακτικές διαστάσεις . Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Friedrich Schiller University Jena και δημοσιεύτηκε στην ιατρική επιθεώρηση «Pain», οι λέξεις που αναφέρονται στον πόνο έχουν από μόνες τους την ικανότητα να προκαλέσουν την αίσθηση του πόνου, αφού όπως αποδείχθηκε, ο εγκέφαλος αντιδρά στις λέξεις έτσι όπως αντιδρά και στον σωματικό πόνο. Πηγή
    Στο άκουσμα λέξεων όπως «βασανίζω», «εξαντλώ», «μαστίζει», «σκορπίζει τρόμο» ενεργοποιούνται οι περιοχές εκείνες του εγκεφάλου που εκκινούν την διαδικασία ανταπόκρισης του οργανισμού στα ερεθίσματα αυτά. Γενικότερα η επανάληψη αρνητικά φορτισμένων λέξεων ακόμα και το συχνά επαναλαμβανόμενο όχι , έχουν σαν αποτέλεσμα τη διάσπαση συγκεκριμένων γονιδίων υπεύθυνων για τη παραγωγή νευροχημικών που μας προστατεύουν από το στρες.
    Έστω και μία εχθρική λέξη είναι ικανή να αυξήσει τη δραστηριότητα στη περιοχή αμύγδαλα , το κέντρο φόβου του εγκεφάλου , με αποτέλεσμα την έκκριση δεκάδων στροσογόνων ορμονών και νευροδιαβιβαστών. Οι οποίες όπως υποψιάζεστε δεν είναι καθόλου ευεργετικές για τη λειτουργία του οργανισμού , εν αντιθέσει ειναι άκρως ζημιογόνες, περισσότερα εδώ.
    Αυτές οι χημικές ουσίες επηρεάζουν άμεσα την κανονική λειτουργία του οργανισμού , αποδυναμώνοντας τα κέντρα λήψεων αποφάσεων του εγκεφάλου , τη διαδικασία άρθρωσης της γλώσσας και την επικοινωνία. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος για τη γλωσσολογική επίθεση που εξαπολύουν κάθε μέρα τα δελτία ειδήσεων και οι ευυπόληπτοι δημοσιογράφοι τους.
    Η ενημέρωση των τηλεοπτικών δελτίων δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία προσπάθεια επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου . Η φόρμουλα δοκιμασμένη και άκρως επιτυχημένη : ερεθίζεις με τις κατάλληλες λέξεις το υπεύθυνο τμήμα του εγκεφάλου για το φόβο ( αμύγδαλα) προκαλώντας έκκριση στρές.
    Κρατώντας τα υποκείμενα σε μία μόνιμη κατάσταση άγχους , στρες και φόβου θέτεις σε πλήρη λειτουργία το πιο αρχέγονο κύκλωμα του νευρικού συστήματος αυτό της βιο-επιβίωσης, το οποίο φυσικά καταπιέζει όλες τις ανώτερες λειτουργίες.
    Αν και οι δημοσιογράφοι των τηλεοπτικών σταθμών τελειοποίησαν αρκετά τη διαδικασία τα εύσημα για αυτή την εξελικτιστική επιτυχία ανήκουν στους θρησκευτικούς φορείς του παρελθόντος. Κρατώντας το ποίμνιο φοβισμένο με αρνητικές στρεσογόνες λέξεις-έννοιες όπως αμαρτία και κόλαση ,αυτό παραμένει ελεγχόμενο και δεκτικό στην όποια πολυπόθητη σωτηρία του προσφέρεις .
    Επι δεκαετίες τα ΜΜΕ όντας το νευρικό σύστημα της κοινωνίας , κρατούσαν το κοινό σε μία ημι-παρανοϊκή κατάσταση σύγχυσης και φόβου , να αγωνιά για το γκρίζο μέλλον. Μπορεί να το διαπιστώσει κανείς κοιτάζοντας τα πρωτοσέλιδα απο εφημερίδες περασμένων δεκαετιών ( πχ. δεκαετία 80 ) .
    Έτσι λοιπόν σε κάθε βήμα παραμονεύαν επικίνδυνοι τρομοκράτες και αδίστακτοι ληστές, σε κάθε ανάσα κρύβοταν επιδημίες γρίπης και εξάρσεις επικίνδυνων μολυσματικών ασθενειών, σε κάθε σκέψη καραδοκούσε το δημόσιο χρέος , ο πυρηνικός όλεθρος και ένα σωρό άλλοι φασματικοί μπαμπούλες
    Πλέον στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης , στην Ευρώπη που δέχεται μαζική εισβολή από το Ισλάμ τα ΜΜΕ έχουν εύκολο έργο. Δε χρειάζεται να καταβάλλουν ιδιαίτερη προσπάθεια για να προγραμματιστεί  το κοινό να εκπέμπει φόβο και συμπλέγματα ενοχών απενεργοποιώντας κάθε ικμάδα κριτικής και δημιουργικής σκέψης.
    πηγή:brainchange.gr

    Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

    Φτωχότεροι οι Έλληνες Στρατιωτικοί. Το 38% Κάτω από τα όρια της Φτώχειας !!




    Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο εικονεσ ενοπλων δυναμεων  στρατιωτικων ευρωΑποτέλεσμα εικόνας για φωτο εικονεσ ενοπλων δυναμεων  στρατιωτικων ευρω




    apvleies-stkvn


    apvleies-stkvn-1




    Οι μειώσεις που έχουν υποστεί τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων από το 2010 μέχρι και σήμερα είναι, ανάλογα με την οικογενειακή τους κατάσταση, οι εξής:
    α. Άγαμος από 4.030 € (28,9%) έως 16.120 € (39,1%).
    β. Έγγαμος χωρίς παιδιά από 5.904 € (34,4%) έως 16.631 € (39,4%).
    γ. Έγγαμος με 1 παιδί από 6.406 € (34,4%) έως 16.930 € (39,6%).
    δ. Έγγαμος με 2 παιδιά από 7.166 € (36,4%) έως 17.014 € (39,9%).
    ε. Έγγαμος με 3 παιδιά από 8.625 € (39,9%) έως 18.915 € (42,5%).
    στ. Έγγαμος με 4 παιδιά από 9.324 € (40%) έως 19.092 € (42,8%).
    Για όσους υπηρετούν στην παραμεθόριο οι ανωτέρω μειώσεις διαμορφώνονται ως κάτωθι:
    α. Άγαμος από 5.504 € (34,9%) έως 17.589 € (40,8%).
    β. Έγγαμος χωρίς παιδιά από 7.463 € (39,3%) έως 18.199 € (41,4%).
    γ. Έγγαμος με 1 παιδί από 7.883 € (38,5%) έως 18.399 € (41,3%).
    δ. Έγγαμος με 2 παιδιά από 8.643 € (40,1%) έως 18.582 € (41,8%).
    ε. Έγγαμος με 3 παιδιά από 10.268 € (43,5%) έως 20.482 € (44,2%).
    στ. Έγγαμος με 4 παιδιά από 10.968 € (43,3%) έως 20.659 € (44,5%).
    Από την παρατήρηση των ανωτέρω στοιχείων, προκύπτει ότι όσο αυξάνεται ο αριθμός των μελών της οικογενείας, αλλά και τα χρόνια υπηρεσίας τόσο αυξάνονται οι περικοπές των πληρωτέων αποδοχών. Αυτό οφείλεται κυρίως στις διαδοχικές μειώσεις των αφορολόγητων ορίων των παιδιών, μέχρι και της πλήρης κατάργησής των, από 1/1/2013, αλλά και στην τροποποίηση της φορολογικής κλίμακας, η οποία «εξομάλυνε» προς τα πάνω τους συντελεστές φορολόγησης των χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων. Έτσι όσοι είχαν περισσότερα από δύο παιδιά, είδαν να θυσιάζονται δύο ολόκληροι μισθοί, στο βωμό της «φορολογικής μεταρρύθμισης και της διεύρυνσης της φορολογικής βάσης».
    Η κατάργηση των Παγίων Ημερών Εκτός Έδρας (ΗΕΕ) που δίδονταν ως αποζημίωση μέρους των δεδουλευμένων και πέραν των καθοριζομένων από την Ευρωπαϊκή και Εθνική νομοθεσία υπερωριών, επέφερε μείωση του εισοδήματος των Στρατιωτικών κατά μέσο όρο 9% για τους υπηρετούντες στην παραμεθόριο και 6% για τους λοιπούς.
    Ιδιαίτερης προσοχής θα πρέπει να τύχουν οι επιπτώσεις που έχει στις μισθολογικές προαγωγές των Αξιωματικών, η από 1/1/2012 εφαρμογή της νέας βαθμολογικής εξέλιξης, που επιβάλλει ο ν.3883/2010. 
    Διαχρονικά αναρωτιέται κανείς για το αν δικαιολογείται μια τέτοιας έκτασης περικοπή στους στρατιωτικούς. Την απάντηση θα δώσει με σαφή τρόπο μελέτη που πολύ σύντομα θα δημοσιοποιήσει η Ομοσπονδία μας, η οποία θα συγκρίνει τις σημερινές αποδοχές των στρατιωτικών με το όριο (κατώφλι) κινδύνου της φτώχειας, όπως αυτό καθορίζεται για κάθε είδος νοικοκυριού από τα δημοσιευθέντα δελτία τύπου, της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, θα καταρρίπτει το μύθο του προνομιακού ειδικού μισθολογίου και θα αποδεικνύει καταφανώς το αδικαιολόγητο των επιβληθεισών περικοπών στις αποδοχές των Ελλήνων Στρατιωτικών.
    Συνοπτικά η μέση ποσοστιαία διαφορά με το κατώφλι κινδύνου φτώχειας είναι για κάθε είδος νοικοκυριού η εξής:
    α. Άγαμος 44%
    β. Έγγαμος χωρίς παιδιά 9%
    γ. Έγγαμος με 1 παιδί από 1,5% έως 15%.
    δ. Έγγαμος με 2 παιδιά από -1% έως -10%.
    ε. Έγγαμος με 3 παιδιά από -11% έως -17%.
    στ. Έγγαμος με 4 παιδιά από -21% έως -25%.
    Τα ανωτέρω ποσοστά είναι ακόμη μεγαλύτερα στα χαμηλόβαθμα στελέχη ξεπερνώντας και το 35% κάτω από το όριο της φτώχειας. Συνολικά το 38% των στρατιωτικών αποδοχών βρίσκονται κάτω από τα όρια της φτώχειας.
    Πέρα από το στάδιο της επιβίωσης που ορίζουν τα όρια κινδύνου της φτώχειας η μελέτη θα ανακαλύψει τα όρια της αξιοπρεπούς διαβίωσης και θα αποκαλύψει ότι το 89% των στρατιωτικών λαμβάνει αποδοχές που δεν του επιτρέπουν μια αξιοπρεπή διαβίωση. Αναλυτικότερα οι διαφορές των αποδοχών των στρατιωτικών από το όριο των ελαχίστων εύλογων δαπανών διαβίωσης είναι οι εξής:
    α. Άγαμος 38%
    β. Έγγαμος χωρίς παιδιά -1,5%
    γ. Έγγαμος με 1 παιδί από 9% έως -13,5%.
    δ. Έγγαμος με 2 παιδιά από -8% έως -24%.
    ε. Έγγαμος με 3 παιδιά από -12% έως -30%.
    στ. Έγγαμος με 4 παιδιά από -20% έως -35%.
    Από τα παραπάνω στοιχεία γίνεται ολοφάνερο ότι εκτός από τους άγαμους που διατηρούν μια σχετική απόσταση ασφαλείας από το καθορισθέν όριο φτώχειας και τους έγγαμους χωρίς παιδιά, οι οποίοι φλερτάρουν επικίνδυνα με αυτό, όλα τα υπόλοιπα νοικοκυριά, βρίσκονται σε πλήρη διάσταση από αυτό που συμβατικά ονομάζεται αξιοπρεπής διαβίωση, παλεύοντας ουσιαστικά για την επιβίωσή τους.
    Ενδεικτικά της περιγραφείσας κατάστασης είναι τα παρακάτω παραδείγματα:
    α. Υπλγός ΑΣΣΥ με 25 χρόνια υπηρεσίας και 4 παιδιά εκ των οποίων 2 άνω των 13 ετών, μετά από περικοπές ύψους 12.042€ (40%) λαμβάνει ετήσιο εισόδημα 18.070€ και βρίσκεται 23% κάτω από το όριο κινδύνου της φτώχειας και 27% κάτω από το όριο αξιοπρεπούς διαβίωσης.
    β. Λγός ΑΣΕΙ με 13 χρόνια υπηρεσίας και 2 παιδιά ηλικίας 13 ετών και κάτω, μετά από περικοπές ύψους 8.525€ (36%) λαμβάνει ετήσιο εισόδημα 14.924€ και βρίσκεται 6% κάτω από το όριο κινδύνου της φτώχειας και 17% κάτω από το όριο αξιοπρεπούς διαβίωσης.
    γ. Επχίας ΕΜΘ με 15 χρόνια υπηρεσίας και 2 παιδιά 13 ετών και κάτω, μετά από περικοπές ύψους 7.705€ (35,5%) λαμβάνει ετήσιο εισόδημα 13.991€ και βρίσκεται 12% κάτω από το όριο κινδύνου της φτώχειας και 26% κάτω από το όριο αξιοπρεπούς διαβίωσης.
    δ. Λχίας ΕΠΟΠ με 10 χρόνια υπηρεσίας και 2 παιδιά ηλικίας 13 ετών και κάτω, μετά από περικοπές ύψους 7.239€ (36%) λαμβάνει ετήσιο εισόδημα 12.748€ και βρίσκεται 20% κάτω από το όριο κινδύνου της φτώχειας και 32% κάτω από το όριο αξιοπρεπούς διαβίωσης.
    ε. Τχης ΑΣΕΙ με 23 χρόνια υπηρεσίας και 3 παιδιά εκ των οποίων τα 2 άνω των 13 ετών, μετά από περικοπές ύψους 12.506€ (40%) λαμβάνει ετήσιο εισόδημα 16.479€ και βρίσκεται 12% κάτω από το όριο κινδύνου της φτώχειας και 14% κάτω από το όριο αξιοπρεπούς διαβίωσης.
    στ. Αλχίας ΕΜΘ με 23 χρόνια υπηρεσίας και 2 παιδιά εκ των οποίων ένα άνω των 13 ετών, μετά από περικοπές ύψους 8.543€ (35%) λαμβάνει ετήσιο εισόδημα 16.093€ και βρίσκεται 8% κάτω από το όριο κινδύνου της φτώχειας και 14% κάτω από το όριο αξιοπρεπούς διαβίωσης.
    ζ. Δνέας ΕΠΟΠ με 5 χρόνια υπηρεσίας και 1 παιδί ηλικίας 13 ετών και κάτω, μετά από περικοπές ύψους 6.406€ (34%) λαμβάνει ετήσιο εισόδημα 12.231€ και βρίσκεται 10% κάτω από το όριο κινδύνου της φτώχειας και 23% κάτω από το όριο αξιοπρεπούς διαβίωσης.
    Μια άλλη διάσταση της οικονομικής αφαίμαξης η οποία μεταφράζεται άμεσα σε απαξίωση του αμειβόμενου έργου δίνουν και τα παρακάτω παραδείγματα:
    α. Υποστράτηγος με 37 χρόνια υπηρεσίας, έγγαμος με 2 παιδιά, μετά από περικοπές ύψους 17.014€ (40%) λαμβάνει ετησίως εισόδημα 25.633€, όσα ελάμβανε δηλαδή το 2009 ένας Λοχαγός με 18 χρόνια υπηρεσίας.
    β. Παρόμοια το ετήσιο εισόδημα του Αρχηγού Στρατού, με 41 χρόνια υπηρεσίας, έγγαμου χωρίς παιδιά, περιορίστηκε στα 32.240€ όσα περίπου ελάμβανε ετησίως το 2009 ένας έγγαμος Αντισυνταγματάρχης με 25 χρόνια υπηρεσίας.
    Έπειτα από όλες τις μειώσεις και τη μερική συμμόρφωση στην απόφαση 2193/2014 της ολομέλειας του ΣτΕ, οι εισαγωγικοί μισθοί, (πληρωτέο μηνιαίως) των στελεχών ανά κατηγορία διαμορφώθηκαν ως εξής:
    ΑΣΕΙ: Ανθλγός 1.028 €, ΑΣΣΥ: Λχίας 878 €, ΕΠΟΠ: Στρτης: 860 €.
    Δυστυχώς η επταετής περίοδος της βίαιης οικονομικής προσαρμογής, η οποία δε συνοδεύτηκε από ανάλογη μείωση του κόστους ζωής, οδήγησε την Ελληνική οικογένεια και τον Έλληνα Στρατιωτικό σε οικονομικό και κοινωνικό αδιέξοδο.
    Πολύ σύντομα η Ομοσπονδία μας θα δημοσιοποιήσει την ανωτέρω μνημονσυθείσα μελέτη και την πρότασή της για το μισθολόγιο των Στρατιωτικών ......

    πηγή:poes.gr



    Διαβάστε την Εθνική Ηχώ Μαρτίου

                                             ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ