Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Η μείωση του αφορολόγητου είναι υπογεγραμμένη από τον Αύγουστο του 2015! ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ




ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Η μείωση του αφορολόγητου είναι υπογεγραμμένη από τον Αύγουστο του 2015! ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ



Τελικά η δήθεν "αξίωση”... των δανειστών να γίνει περικοπή στο αφορολόγητο για μισθωτούς και συνταξιούχους, δεν ήταν και τόσο κεραυνός εν αιθρία ούτε άφησε άφωνο το οικονομικό επιτελείο!
Η μείωση αυτή είναι προσυμφωνημένη και υπογεγραμμένη και περιλαμβάνεται στο Μνημόνιο ΙΙΙ από τον περασμένο Αύγουστο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του STAR.
Συγκεκριμένα το περασμένο καλοκαίρι με τα υπόλοιπα μέτρα του Μνημονίου ΙΙΙ, συμπεριληφθεί και η μείωση του αφορολογήτου των μισθωτών και των συνταξιούχων, χωρίς όμως αυτό να γίνει αντιληπτό  καθώς κρύφτηκε πίσω από μια κατάλληλα «επιμελημένη» διατύπωση.
Η φράση κλειδί που λειτούργησε ως "μανδύας" για την περικοπή του αφορολόγητου, η οποία ψηφίστηκε είναι στο αγγλικό κείμενο: «Τhe Government will simplify the personal income tax credit schedule», η οποία μεταφράστηκε επί λέξη  στα ελληνικά ως εξής: «Η κυβέρνηση … θα απλοποιήσει το χρονοδιάγραμμα σχετικά με την πίστωση φόρου για τη φορολογία εισοδήματος»!
Στο αγγλικό κείμενο του Μνημονίου ΙΙΙ η φράση αυτή βρίσκεται στη σελίδα 8 και έχει ενταχθεί στον κατάλογο των «μεταρρυθμίσεων» που δεσμεύεται να προωθήσει η ελληνική κυβέρνηση.
Στο ελληνικό κείμενο του Μνημονίου ΙΙΙ, η αντίστοιχη φράση έχει αποτυπωθεί στη σελίδα 1017 του αντίστοιχου Φύλλου της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως.
Με άλλα λόγια η υπενθύμιση των δανειστών να ζητήσουν από την ελληνική πλευρά την μείωση του αφορολόγητου ορίου των μισθωτών και των συνταξιούχων δεν  είναι ούτε κάτι καινούργιο, ούτε αποτελεί νέα παράλογη απαίτηση των θεσμών, αλλά πρόκειται για πράγματα που και συμφωνημένα είναι και ψηφισμένα από τον Αύγουστο του 2015!
πηγή: star.gr

Eurostat: Από τις χαμηλότερες οι ελληνικές συντάξεις στην Ευρώπη




Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο εικονες ευρω χρηματαΑποτέλεσμα εικόνας για φωτο εικονες ευρω


Η τρόικα και ειδικότερα το ΔΝΤ μπορεί να απαιτεί να γίνουν νέες περικοπές στις συντάξεις, τα στοιχεία της Eurostat δείχνουν πως οι Έλληνες συνταξιούχοι έχουν τις πιο χαμηλές αποδοχές σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους, όπως μεταδίδει το megatv.com. Εξαίρεση αποτελούν οι χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ.
Ειδικότερα, ο Έλληνας συνταξιούχος λαμβάνει κατά μέσο όρο 882 ευρώ και σε αυτό το ποσό υπολογίζεται το σύνολο κύριας και επικουρικής σύνταξης. Στο οικονομικό επιτελείο υπάρχει και μια ακόμα μελέτη που δείχνει ότι η μέση σύνταξη είναι 940 ευρώ. Πιο κοντά στα ελληνικά δεδομένα είναι η Πορτογαλία που εξέρχεται από το μνημόνιο στις αγορές και η μέση σύνταξη φθάνει στα 833 ευρώ.
Στις λεγόμενες ισχυρές οικονομίες οι συντάξεις είναι αρκετά πιο υψηλές. Στην Ισπανία είναι 1.021 ευρώ, στη Γαλλία 1.032, ενώ στη Γερμανία η μέση σύνταξη ανέρχεται σε 1.576 ευρώ για τους άντρες και 1.302 ευρώ για τις γυναίκες.
Μεταξύ των 28 χωρών πιο χαμηλές συντάξεις από την Ελλάδα έχουν οι χώρες της πρώην ανατολικής Ευρώπης: Στην Πολωνία 504 ευρώ, στη Σλοβακία 408 ευρώ και στη Λιθουανία 242 ευρώ.

Ποιοι και πόσο θα επιβαρυνθούν από την μείωση του αφορολογήτου



Δείτε πώς θα αποφύγετε τα τεκμήρια της εφορίας



Περισσότερα από τρία εκατομμύρια μισθωτών και συνταξιούχων θα επιβαρυνθούν από 500 – 600 ευρώ έως και 1.200 ευρώ ετησίως, από την μείωση του αφορολογήτου, την οποία απαιτεί η τρόικα και προβλέπεται από την υφιστάμενη νομοθεσία.
Για να περιοριστεί το αφορολόγητο από τα 9.550 ευρώ στα 7.000 ευρώ, η έκπτωση φόρου θα πρέπει να μειωθεί από τα 2.100 ευρώ στα 1.500 ευρώ. Έτσι, ένας μισθωτός ή ένας συνταξιούχος με αποδοχές της τάξεως των 10.000 ευρώ, από 100 ευρώ που πληρώνει σήμερα, θα βρεθεί να καταβάλλει 660 ευρώ δηλαδή 560 ευρώ παραπάνω. Πρακτικά δηλαδή, ο εργαζόμενος των 700-800 ευρώ μηνιαίως, θα χάσει εξαιτίας της απαίτησης των δανειστών περίπου το 5-6% του εισοδήματός του.
Η απαίτηση των δανειστών για μείωση του αφορολογήτου, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την πολιτική που θέλει να ακολουθήσει η κυβέρνηση, φορτώνοντας όλα τα πρόσθετα βάρη –ο λογαριασμός που θα προκύψει από τη νέα φορολογική κλίμακα αναμένεται να κυμανθεί από 600-800 εκατ. ευρώ ανάλογα και με το ποια θα είναι η συμφωνία για το δημοσιονομικό κενό- στους έχοντες εισόδημα άνω των 30.000 ευρώ.
Η λύση της κυβέρνησης με αύξηση των φορολογικών συντελεστών για το τμήμα του εισοδήματος άνω των 30.000 ευρώ, επηρεάζει πολύ λιγότερους μισθωτούς και συνταξιούχους αλλά τα ποσοστά των περικοπών θα είναι σαφώς μεγαλύτερα.
Η «μάχη» θα συνεχιστεί με την κυβέρνηση να επιδιώκει να αποφύγει το ψαλίδισμα του αφορολογήτου. Ο λόγος είναι ότι θα οδηγήσει σε έμμεσο κούρεμα όχι μόνο των μισθών αλλά και των χαμηλών συντάξεων. Για τον συνταξιούχο, δεν έχει σημασία αν θα υπάρξει μείωση ονομαστικής σύνταξης ή αύξηση της φορολογίας. Από τη στιγμή που ο φόρος παρακρατείται από τη σύνταξη, το συμπέρασμα θα είναι το ίδιο: λιγότερα καθαρά στην τσέπη του.
Να σημειωθεί ότι αν προκριθεί η λύση της μείωσης του αφορολογήτου (π.χ. από τις 9.550 ευρώ στα 7.000 ευρώ), τότε η έκπτωση φόρου, από τα 2.100 που είναι σήμερα θα περιοριστεί στα 1.500 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι καθόλου φόρο δεν θα πληρώνουν μόνο όσοι δηλώνουν μέχρι 500 ευρώ τον μήνα, ουσιαστικά δηλαδή, όσοι κινούνται στα επίπεδα του βασικού μισθού που προβλέπει νομοθεσία (586 ευρώ μεικτά ή 500 ευρώ καθαρά). Θα επηρεαστούν όλοι όσοι δηλώνουν εισοδήματα από 7.000 έως 42.000 ευρώ και αυτό γιατί:
1. Η έκπτωση φόρου των 1.500 ευρώ δεν θα καλύπτει πλέον κάποιον που δηλώνει εισόδημα 9.550 ευρώ. Ο φόρος στα .9550 ευρώ θα βγαίνει 2.100 ευρώ, θα αφαιρείται το ποσό των 1.500 ευρώ και τελικώς το εκκαθαριστικό θα δείχνει 600 ευρώ. Επομένως για μια οικογένεια με δύο εργαζόμενους των 10.000 ευρώ, η επιβάρυνση που θα προκύψει θα είναι 1.200 ευρώ ή μείον 100 ευρώ τον μήνα.
2. Με το ισχύον καθεστώς, η έκπτωση των 2.100 ευρώ χορηγείται σε όλους όσους έχουν εισοδήματα έως 21.000 ευρώ και μειώνεται κατά 100 ευρώ για κάθε 1.000 ευρώ εισοδήματος επιπλέον. Πρακτικά η έκπτωση μηδενίζεται στα 42.000 ευρώ. Έτσι, όλοι όσοι δηλώνουν έως και 21.000 ευρώ θα επιβαρυνθούν με τουλάχιστον 600 ευρώ τον χρόνο.
3. Οι ετήσιες επβιαρύνσεις μπορεί να είναι και μεγαλύτερες, φτάνοντας και στα 1.200 ευρώ, ανάλογα με το ποια θα είναι η τελική συνταγή υπολογισμού της έκπτωσης φόρου. Αν για παράδειγμα υιοθετηθεί έκπτωση 1.500 ευρώ και αποφασιστεί αυτή να δοθεί σε όσους δηλώνουν έως 15.000 ευρώ εισόδημα, τότε όσοι έχουν εισόδημα 20.000 ευρώ, θα πληρώσουν 1.100 ευρώ παραπάνω και όσοι έχουν εισόδημα 23.000 ευρώ θα επιβαρυνθούν με 1.200 ευρώ επιπλέον.

enikonomia.gr







"Τούρκον είδες; Γρόσια θέλει…"



Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο εικονες ερντογαν νταβουτογλουΑποτέλεσμα εικόνας για φωτο εικονες ερντογαν νταβουτογλου



Του Στέλιου Παπαθεμελή 
 
Το Ευρωτουρκικό ανατολίτικο παζάρι των Βρυξελλών επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την ελληνική παροιμία: «Τούρκον είδες; Γρόσια θέλει. Κι άλλον είδες; Άλλα θέλει».

Πακτωλός ανταλλαγμάτων από μέρους των άλλων για συμφωνίες που, όπως πάντοτε, κατά σύστημα παραβιάζονται από την Άγκυρα. Η τουρκική εξωτερική πολιτική παραμένει αναλλοίωτα επεκτατική, αναθεωρητική, επιθετική, διεκδικητική και αχόρταγη, όποιο και να είναι το καθεστώς οθωμανικό, κεμαλικό, νεοοθωμανικό. Εύγλωττο το σκίτσο των Times του Λονδίνου (8/3/16) με τον Ερντογάν να απλώνει την υπερμεγέθη χερούκλα του για να γραπώσει το πουγκί της Μέρκελ…

Ο Αμερικανός καθηγητής Frank Weber στην εξόχως τεκμηριωμένη διατριβή του The Evasive Neutral (ελληνική έκδοση «Ο επιτήδειος ουδέτερος», ΘΕΤΙΛΗ, 1983) κάνει φύλλο φτερό την τουρκική πολιτική στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και καταλήγει σε ατράνταχτα συμπεράσματα:


«Καθ’όλη τη διάρκεια του Β’Π.Π. η Τουρκία υπήρξε ένας μη εμπόλεμος, αλλά όχι απλός θεατής. Με μόνη την διπλωματία της διατήρησε την εδαφική της ακεραιότητα έναντι τόσον της ναζιστικής Γερμανίας όσον και της Ε.Σ.Σ.Δ. Από την Βρετανία πήρε ακριβό υλικό του Προγράμματος Δανεισμού και Εκμισθώσεως και έδωσε ως αντάλλαγμα μόνον υπερτιμημένα αγαθά. Αποστέρησε την Γερμανία από μία συμμαχία με τους Άραβες [η Μέρκελ το ξέρει;] και κρατούσε τη δική της συμμαχία για όποιον έδινε υψηλότερο τίμημα»!

Και καταλήγει: «Καθ’όλην την διάρκεια του πολέμου η τουρκική διπλωματία υπήρξε ένα λαμπρό επίτευγμα με όλα τα μέτρα, εκτός εκείνων της εντιμότητας και της ηθικής ακεραιότητας» [ο Τσίπρας το ξέρει;].


Και η ακροτελεύτεια παρατήρηση του Weber: «μόνο 30 χρόνια αργότερα, όταν εισέβαλαν στη Κύπρο οι Τούρκοι, αποκάλυψαν ότι δεν έμειναν ικανοποιημένοι από τα κέρδη της διπλωματίας τους» (ενθ. αν, σ.286).

Οι Τούρκοι έργω και λόγω, ευκαίρως ακαίρως στις Βρυξέλλες, στη Σμύρνη ή όπου γης προωθούν, και δια της εμμονικής επαναλήψεως, τις διεκδικήσεις τους. Εμείς « βαρήκοοι» καθ’ έξιν δεν ακούσαμε τίποτε, δεν απαντήσαμε σε τίποτε. Κουβαληθήκαμε σε μια φιέστα που οργάνωσε αυτός που διατηρεί casus belli εναντίον μας, παραβιάζει καθημερινά την κυριαρχία μας και προσφάτως στις 11/2 υπέβαλε στο ΝΑΤΟ απόρρητο 17 σημείων με τα οποία αμφισβητεί τον εναέριο χώρο μας, αξιώνει να μη κατατίθενται εκ μέρους τους σχέδια πτήσης στο FIR Αθηνών, απαιτεί να μην ελλιμενίζονται τα πλοία του ΝΑΤΟ στα Δωδεκάνησα, αμφισβητεί την ελληνικότητα νησιών μας (Καθημερινή 6/3/16).

Τσαβούσογλου εν μέσαις Αθήναις, Νταβούτογλου στη Σμύρνη απαγγέλλουν ωμά και προκλητικά τις διεκδικήσεις τους. Δεν αποστομώνονται από τους δικούς μας. Η διεθνής κοινότητα εθίζεται. Το επαναλαμβανόμενο προάγεται σε πρόβλημα. το πρόβλημα ξεκινά διμερές, γίνεται διεθνές, και η αυθαιρεσία αναδεικνύεται σε δικαίωμα.

Μια δυναμική και αποφασισμένη Ελληνική ηγεσία θα αρνούνταν κάθε διάλογο προ πάσης άρσεως του casus belli και διακοπής των έργω προσβολών της κυριαρχίας μας.

Ο Τούρκος αφού τρομοκράτησε με το προσφυγικό την ηγεμονεύουσα Γερμανία υποχρέωσε σε ένοχη σιωπή την μεταλασσόμενη σε ολιγαρχική Ευρώπη για τα εντός της χώρας του εγκλήματα που συνιστούν βάναυση προσβολή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και των θεμελιωδων ελευθεριών, υπέρ των οποίων υποτίθεται κόπτονται οι Ευρωπαίοι. Στις Βρυξέλλες τηρήθηκε απαράδεκτη σιγή για όσα φασιστικά συμβαίνουν με την «Zaman» και το Πρακτορείο Gihan και τους άμαχους Κούρδους.

Ο σουλτάνος επιχειρεί, και με την πανικόβλητη από το μεταναστευτικό Ε.Ε, καταφέρνει να ελέγξει τον πυρήνα της ευρωπαϊκής εξουσίας. Από κατηγορούμενο τον αποδέχονται ως κατήγορο.

Εδώ, κυβέρνηση και αντιπολίτευση, δεν εκπόνησαν μια συνολική στρατηγική πρόταση για την αντιμετώπιση της κρίσης.

Έχουμε πρόβλημα εθνικής επιβίωσης. Η αντιμετώπισή της προυποθέτει εθνική συνεννόηση, αλλά πώς αφού:
«Χοπ αν κάνω δεξιά
πέφτω πάνω στη ροδιά.
Χοπ αν κάνω αριστερά
πάνω στη βατομουριά». (Ελύτης)

Όπωσδήποτε αιωρείται το ερώτημα τι εμπιστοσύνη μπορεί κανείς να έχει σε μια Τουρκία που, και όταν συμφωνεί, προσβλέπει στην παραβίαση της συμφωνίας;

«Εθνικό είναι ό,τι είναι αληθινό» (Σολωμός). 
Το συμπέρασμα δυναμικό με τους στίχους του Παναγιώτη Κρητικού:
«Ο δάκτυλος επί των τύπων των ήλων
είναι αρχή εμπειρίας.
Ο δάκτυλος επί της σκανδάλης
είναι αρχή απειρίας.
Ο ξένος δάκτυλος για τον διχασμό των Ελλήνων
είναι αρχή τραγωδίας.
Το σφίξιμο των πέντε δακτύλων αλλήλων
είναι αρχή σωτηρίας».

Να βρούμε την αρχή της σωτηρίας…

Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Στις Ένοπλες Δυνάμεις Ανατέθηκε η Διαχείριση της Προσφυγικής Κρίσης



Αποτέλεσμα εικόνας για ΦΩΤΟ ΕΙΚΟΝΕς ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝΓΕΣ



Με Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργών Οικονομικών, Εσωτερικών, Εθνικής Άμυνας και Ναυτιλίας η διαχείριση της προσφυγικής κρίσης περνά ουσιαστικά στο Στρατό με το νεοσυσταθέν Κεντρικό Συντονιστικό Όργανο να υπάγεται απευθείας στον Αρχηγό Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ). 

Στην εν λόγω ΚΥΑ προβλέπονται τα εξής: «Το Κεντρικό Συντονιστικό Όργανο Διαχείρισης Προσφυγικής Κρίσης (ΚΕ.Σ.Ο.Δ.Π.) υπάγεται απευθείας στον Αρχηγό Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ) και λειτουργεί εντός των εγκαταστάσεων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ). 

Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο καταυλισμων προσφυγων
Αποστολή του ΚΕ.Σ.Ο.Δ.Π. είναι η διεύθυνση και ο συντονισμός, σε συνεργασία με την Υπηρεσία Ασύλου και την Υπηρεσία Πρώτης Υποδοχής, των δράσεων για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των θεμάτων, που προκύπτουν από τις προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές στη Χώρα, αποκλειστικά σε ό,τι αφορά στη μεταφορά, διαμονή, σίτιση και υγειονομική περίθαλψη των προσφύγων και μεταναστών. 


Ειδικότερα, είναι αρμόδιο για: 

- Τον συντονισμό και την παροχή σχετικών διαταγών και κατευθύνσεων στα Τοπικά Συντονιστικά Κέντρα Διαχείρισης Προσφυγικής Κρίσης (ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π.), όσον αφορά στην εύρυθμη λειτουργία των Κέντρων Πρώτης Υποδοχής (ΚΕ.Π.Υ.), των Κέντρων Υποδοχής και Ταυτοποίησης (Κ.Υ.Τ.) και των Ανοικτών Δομών Προσωρινής Υποδοχής και Φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών, αποκλειστικά για τα ως άνω θέματα. 
- Την άμεση ενημέρωση της Ιεραρχίας ΓΕΕΘΑ, σε περίπτωση διαφοροποίησης της τρέχουσας κατάστασης και για κάθε έκτακτο συμβάν, προκειμένου να λαμβάνονται ταχέως οι αναγκαίες αποφάσεις. 
- Την εξέταση και κατ' αρμοδιότητα προώθηση αιτημάτων, που υποβάλλονται από τους εμπλεκόμενους φορείς και αφορούν στη μεταφορά, διαμονή, σίτιση και υγειονομική περίθαλψη των προσφύγων και μεταναστών. 



Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο καταυλισμων προσφυγων
Του ΚΕ.Σ.Ο.Δ.Π. προΐσταται ανώτερος αξιωματικός βαθμού Συνταγματάρχη και αντιστοίχων των άλλων Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων ως Συντονιστής, με δύο (2) Βοηθούς Συντονιστή ανώτερους αξιωματικούς βαθμού Αντισυνταγματάρχη και αντιστοίχων. 

Στο ως άνω Όργανο λειτουργούν τα εξής Τμήματα, τα οποία στελεχώνονται όπως παρακάτω: 
α. Τμήμα Νομικού Συμβούλου, με έναν (1) αξιωματικό του Σώματος Στρατολογικού - Στρατιωτικών Νομικών Συμβούλων (ΣΣΝΣ). 
β. Τμήμα Μεταφορών, με έναν (1) αξιωματικό, ο οποίος, εφόσον προέρχεται από το Στρατό Ξηράς (ΣΞ), θα ανήκει στο Σώμα Εφοδιασμού - Μεταφορών. 
γ. Τμήμα Εφοδιασμού - Σίτισης, με έναν (1) αξιωματικό, ο οποίος, εφόσον προέρχεται από το ΣΞ, θα ανήκει στο Σώμα Εφοδιασμού - Μεταφορών, ενώ οι αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού (ΠΝ) και της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) θα έχουν τις ειδικότητες του Οικονομικού και του Εφοδιαστή αντίστοιχα. 
δ. Τμήμα Υποδομών - Διαμονής, με έναν (1) αξιωματικό, ο οποίος, εφόσον προέρχεται από το ΣΞ, θα ανήκει στο Όπλο του Μηχανικού, ενώ οι αξιωματικοί του ΠΝ και της ΠΑ θα έχουν τις ειδικότητες του Μηχανικού και του Μηχανικού Εγκαταστάσεων αντίστοιχα. 
ε. Τμήμα Υγειονομικού, με έναν (1 ) αξιωματικό Υγειονομικού (Ιατρό). στ. Τμήμα Συνδέσμων Ελληνικής Αστυνομίας (ΕΛΑΣ) και Λιμενικού Σώματος/Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΛΣ/ΕΛΑΚΤ), με δύο (2) αξιωματικούς, ανά ένα (1) προερχόμενο από την ΕΛΑΣ και το ΛΣ/ΕΛΑΚΤ. 
ζ. Τμήμα Συνδέσμων Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) - Ύπατης Αρμοστείας Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) -Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ), το οποίο θα στελεχώνεται κατόπιν προτάσεων των αρμόδιων φορέων. 
η. Τμήμα Συνδέσμου Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, που θα στελεχώνεται κατόπιν πρότασης του ως άνω Υπουργείου. 
θ. Γραμματεία, με δύο (2) υπαξιωματικούς. ι. Υπηρετεί επίσης και στέλεχος με ειδικότητα Τεχνικός Δικτύων Η/Υ, που δύναται να είναι εκ των υπηρετούντων στο Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων (ΕΘΚΕΠΙΧ) του ΓΕΕΘΑ. 

Το ΚΕ.Σ.Ο.Δ.Π. συγκροτείται με απόφαση του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ. 


Τοπικά Συντονιστικά Κέντρα Διαχείρισης Προσφυγικής Κρίσης (ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π.) 


Με διαταγή του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ καθορίζεται το Γενικό Επιτελείο του Κλάδου των Ενόπλων Δυνάμεων, στο οποίο ανατίθεται η αρμοδιότητα εκδήλωσης των απαιτούμενων ενεργειών για τη συγκρότηση, λειτουργία και υπαγωγή Τοπικών Συντονιστικών Κέντρων Διαχείρισης Προσφυγικής Κρίσης (ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π.). Αποστολή των ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π. είναι η παρακολούθηση και ο συντονισμός των δράσεων για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των θεμάτων, που προκύπτουν από τις προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές στις περιοχές όπου λειτουργούν, αποκλειστικά σε ό,τι αφορά στη μεταφορά, διαμονή, σίτιση και υγειονομική περίθαλψη των προσφύγων και μεταναστών. 



Ειδικότερα, τα ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π.: 
Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο καταυλισμων προσφυγωνα. Διευθύνουν και συντονίζουν, σε συνεργασία με την Υπηρεσία Ασύλου και την Υπηρεσία Πρώτης Υποδοχής, τις κατά τόπους λοιπές δημόσιες υπηρεσίες και αρχές, κοινωνικούς φορείς και ΜΚΟ, που επικουρούν τη λειτουργία των τοπικών ΚΕ.Π.Υ., Κ.Υ.Τ. και Ανοικτών Δομών Προσωρινής Υποδοχής και Φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών, αποκλειστικά σε ό,τι αφορά στη μεταφορά, διαμονή, σίτιση και υγειονομική περίθαλψη των προσφύγων και μεταναστών. 
Προς τούτο, τα στελέχη τους μπορούν να προβαίνουν σε κάθε αναγκαία ενέργεια, εντός του πλαισίου του νόμου και σύμφωνα με τις διαταγές της Ιεραρχίας. 

β. Αναφέρουν ιεραρχικά, κατά τα προβλεπόμενα, ενημερώνοντας παράλληλα το ΚΕ.Σ.Ο.Δ.Π., επί θεμάτων που προκύπτουν από τις προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές στις περιοχές όπου λειτουργούν. 

Των ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π. προΐστανται ανώτεροι αξιωματικοί, οι οποίοι υπηρετούν στις Μονάδες - Υπηρεσίες των Ενόπλων Δυνάμεων, που εδρεύουν στις περιοχές, όπου λειτουργούν τα ως άνω Κέντρα, ως Επικεφαλής Συντονιστές, με Βοηθούς Συντονιστή αξιωματικούς της ΕΛΑΣ. 

Τα ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π. στελεχώνονται από στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων, που υπηρετεί στις ανωτέρω Μονάδες - Υπηρεσίες, καθώς και από προ-σωπικό της ΕΛΑΣ, του ΛΣ/ΕΛΑΚΤ, των Περιφερειακών Ενοτήτων και λοιπών δημόσιων αρχών, διαρθρώνονται δε σε Τμήματα, όπως παρακάτω: 

α. Τμήμα Μεταφορών. 
β. Τμήμα Εφοδιασμού - Σίτισης. 
γ. Τμήμα Υποδομών - Διαμονής. 
δ. Τμήμα Υγειονομικού. 
ε. Τμήμα Συνδέσμων ΕΛΑΣ - ΛΣ/ΕΛΑΚΤ. 
στ. Τμήμα Συνδέσμων ΕΕ -Ύπατης Αρμοστείας ΟΗΕ. 

Αρμοδιότητα σύναψης  εκτέλεσης συμβάσεων 


Στο πλαίσιο της δυνατότητας που παρέχεται  ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, με διαταγή του, καθορίζει τον Κλάδο των Ενόπλων Δυνάμεων, που θα έχει την αρμοδιότητα σύναψης των αναφερόμενων στη διάταξη αυτή συμβάσεων, ήτοι εκτέλεσης έργων, παροχής υπηρεσιών, προμήθειας αγαθών ή μισθώσεων, σχετικά με την ίδρυση, κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία των ΚΕ.Π.Υ., των Κ.Υ.Τ. και των Ανοικτών Δομών Προσωρινής Υποδοχής και Φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών, αποκλειστικά σε ό,τι αφορά στη μεταφορά, διαμονή, σίτιση και υγειονομική περίθαλψη των προσφύγων και μεταναστών. 


Κάλυψη δαπανών 


Στο πλαίσιο της συνδρομής του ΥΠΕΘΑ στη διαχείριση της προσφυγικής κρίσης και με την παραδοχή φιλοξενίας είκοσι χιλιάδων (20.000) ατόμων στα κέντρα 

-δομές αρμοδιότητας του, εκτιμάται ότι θα προκύψουν δαπάνες συνολικού ύψους, κατ' έτος, 73.988.692 ευρώ, οι οποίες αντιστοιχούν σε δαπάνες, που αφορούν στη λειτουργία των κέντρων 
- δομών αρμοδιότητας ΥΠΕΘΑ και ειδικότερα στη μεταφορά, διαμονή, σίτιση και υγειονομική περίθαλψη των προσφύγων και μεταναστών, όπως αυτές αναλύονται παρακάτω: 
- Δαπάνες μεταφοράς εκτιμώμενου ύψους 4.950.000 ευρώ (ΚΑΕ 0829), με χρηματοδότηση τους από πιστώσεις είτε του Τακτικού Προϋπολογισμού ΥΠΕΘΑ είτε του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, καθ' υπέρβαση των εγγεγραμμένων πιστώσεων του ως άνω Προϋπολογισμού. 
- Δαπάνες διαμονής εκτιμώμενου ύψους 19.794.704 ευρώ, στις οποίες περιλαμβάνονται εν γένει οι δαπάνες κατασκευής 
- διαμόρφωσης (δαπάνες κατασκευής έργων, επισκευής -συντήρησης εγκαταστάσεων, προμήθειας υλικών συντήρησης 
- επισκευής εγκαταστάσεων κ.α.) και λειτουργίας (καθαριότητα, ύδρευση, ηλεκτρική ενέργεια, προμήθεια εξοπλισμού κ.α.) των κέντρων 
- δομών αρμοδιότητας ΥΠΕΘΑ, με χρηματοδότηση τους από τις παραπάνω πιστώσεις, καθ' υπέρβαση των εγγεγραμμένων πιστώσεων του Προϋπολογισμού του Υπουργείου. 
- Δαπάνες σίτισης και τροφοδοσίας εκτιμώμενου ύψους 45.743.988 ευρώ στις οποίες περιλαμβάνονται οι δαπάνες σίτισης και τροφοδοσίας των φιλοξενουμένων στα κέντρα 
- δομές αρμοδιότητας ΥΠΕΘΑ, με χρηματοδότηση τους από τις ίδιες πιστώσεις, καθ' υπέρβαση των εγγεγραμμένων πιστώσεων του Προϋπολογισμού του Υπουργείου. Οικονομικών και Δημόσιας Τάξης (Β' 1022). 
- Δαπάνες υγειονομικής περίθαλψης εκτιμώμενου ύψους 3.500.000 ευρώ, στις οποίες περιλαμβάνονται οι δαπάνες υγειονομικής περίθαλψης (προμήθεια ιατρικού και φαρμακευτικού υλικού, καθώς και τυχόν αναγκαίου ιατρικού εξοπλισμού) των φιλοξενουμένων στα κέντρα 
- δομές αρμοδιότητας ΥΠΕΘΑ, με χρηματοδότηση τους από τις ίδιες ως άνω πιστώσεις, καθ' υπέρβαση των εγγεγραμμένων πιστώσεων του Προϋπολογισμού του Υπουργείου. 

Οι εμπλεκόμενοι φορείς χρηματοδότησης των παραπάνω δαπανών και ειδικότερα οι φορείς διαχείρισης ευρωπαϊκών κονδυλίων θα διερευνούν, κατά προτεραιότητα, τη δυνατότητα ένταξης και χρηματοδότησης τους από σχετικά χρηματοδοτικά εργαλεία της ΕΕ, παρέχοντας τις ανάλογες κατευθυντήριες οδηγίες ένταξης και επιλεξιμότητας των οικείων δαπανών.


www.dikaiologitika.gr

Απόφαση-Βόμβα Σταματά την Μηνιαία Καταβολή της Επικουρικής Δύνταξης των δημοσίων Υπαλλήλων - ΒΙΝΤΕΟ


Οικονομία
Απόφαση-βόμβα σταματά την μηνιαία καταβολή της επικουρικής σύνταξης των δημοσίων υπαλλήλων - ΒΙΝΤΕΟ
Υπουργική απόφαση "βόμβα" σταματά από τον τρέχοντα μήνα την μηνιαία καταβολή της επικουρικής σύνταξης των δημοσίων υπαλλήλων. Η καταβολή θα γίνεται σε τριμηνιαία βάση ενώ το ποσό θα περικοπεί κατά 30%.
Δείτε το βίντεο του STAR


Υπουργός Εργασίας : Καμία Μείωση στις Κύριες Συντάξεις. Απειλούνται οι Επικουρικές



Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο εικονες ευρωΑποτέλεσμα εικόνας για φωτο εικονες ευρω


«Καμία κύρια σύνταξη δεν πρόκειται να περικοπεί». Με την αποκλειστική αυτή δήλωση που έκανε προς το newsit.gr ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος επιχειρεί να διαλύσει τη σύγχυση και τις ανησυχίες που δημιουργήθηκαν με χτεσινές του δηλώσεις σύμφωνα με τις οποίες θα προστατευθούν οι συντάξεις ως τα 1.300 ευρώ.



















Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι με τη μείωση του πλαφόν στα 2.300 ευρώ περίπου για μία σύνταξη και στα 3.100 περίπου για πολλαπλές συντάξεις θα περικοπούν όποιες συντάξεις είναι μεγαλύτερες από αυτά τα όρια.

Επίσης από την πρώτη συνάντηση του υπουργού Εργασίας με το κουαρτέτου, προέκυψε το συμπέρασμα ότι οι επικουρικές συντάξεις απειλούνται με μεγάλο ψαλίδι και γι΄ αυτό το λόγο η ελληνική πλευρά επέλεξε να συζητήσει στο τέλος το θέμα των επικουρικών (Δεν αφορά τις Ένοπλες Δυνάμεις), ελπίζοντας ότι με τυχόν συμφωνία για χαμηλό δημοσιονομικό κενό οι περικοπές θα περιοριστούν σε ποιο χαμηλά επίπεδα από εκείνα που προϊδεάζει η απόρριψη της αύξησης των εισφορών των εργοδοτών και των εργαζομένων από το κουαρτέτο.


Θανάσης Λυρτσογιάννης