Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Φιέστα στη Θράκη στήνει η Άγκυρα !!!



ΠΡΟΚΛΗΣΗ  ΕΝΟΨΕΙ  ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ


Πυροδοτεί το κλίμα η Άγκυρα, καθώς τέσσερα εικοσιτετράωρα πριν την άφιξη στην Αθήνα του τούρκου πρωθυπουργού Αχμέτ Νταβουτογλου για την σύγκληση, το Σάββατο, του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας υπό την προεδρία των δυο πρωθυπουργών, γνωστοποίησε με ρηματική διακοίνωσή της την πρόθεση μετάβασης του δεκαμελούς υπουργικού κλιμάκιου και της πολυμελούς αντιπροσωπείας υπό τον τούρκο πρωθυπουργό Α.Νταβούτολου στην Θράκη,το απόγευμα του Σαββάτου.




Φιέστα στη Θράκη στήνει η Αγκυρα



Η τουρκική ρηματική διακοίνωση κοινοποιήθηκε το βράδυ τη Δευτέρας στο Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών, προκαλώντας έντονο προβληματισμό για τις πραγματικές προθέσεις της Τουρκίας ,καθώς η συνάντηση κορυφής Σαμαρά-Νταβουτογλου είχε ακριβώς σχεδιαστεί για να υπάρξει αποκλιμάκωση της έντασης που έχει προκαλέσει η Τουρκία με την αποστολή του ερευνητικού σκάφους Barbaros εντος της κυπριακής ΑΟΖ και την πλήρη αμφισβήτηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Αντ αυτού τώρα η Αθήνα είναι αντιμέτωπη με μια προκλητική κίνηση που στρέφεται όχι πια εναντίον της Κύπρου αλλά της ίδιας της Ελλάδας σε ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο θέμα που αφορά την ελληνική μουσουλμανική μειονότητα.
Η τουρκική πλευρά λειτούργησε ως συνήθως εκβιαστικά και φρόντισε να γνωστοποιήσει την πρόθεση για επίσκεψη στην Θράκη ,ενώ είχε ήδη οριστικοποιηθεί η σύγκληση του ΑΣΣ ,φέρνοντας έτσι σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση την Αθήνα ,η οποία μελετά την απάντηση στην τουρκική ρηματική διακοίνωση .
Η έγερση μειονοτικού ζητήματος στην Θράκη αποτελεί βασικό άξονα της πολιτικής του (ισλαμικού) καθεστώτος Ερντογαν στις σχέσεις με την Ελλάδα ,καθώς μάλιστα ο τούρκος ηγέτης εμφανίζει την χωρά του ως προστάτη όλων των μουσουλμανικών πληθυσμών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ,ακόμη και μουσουλμάνων μεταναστών σε χώρες όπως η Ελλάδα.
Η επίσκεψη Νταβουτογλου με την ιδιότητα του πλέον ως πρωθυπουργού στην Θράκη θα σηματοδοτήσει την αναβίωση του νεοθωμανικου οράματος (του οποίου ο ίδιος είναι ο θεωρητικός εμπνευστής ) και την αναβαθμισμένη πλέον επίσημη εμπλοκή της Τουρκίας στα εσωτερικά της χώρας μας .Σε μια περίοδο πολιτικών εξελίξεων μάλιστα που η χειραγώγηση της μειονοτικής ψήφου μπορεί να έχει σοβαρές πολιτικές και εθνικές συνέπειες , ενώ ταυτόχρονα η Θράκη θα χρησιμοποιείται ως μοχλός πίεσης και για άλλα θέματα όπως το Κυπριακό.
Ρεπορτάζ: Νίκος Μελέτης
πηγή:ethnos.gr

OI MIΣΘΟΙ ΠΕΙΝΑΣ TΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ !!!!









Περικοπές  στους μισθούς των στελεχών της κρατικής και της τοπικής αυτοδιοίκησης με τη νέα απόφαση του υπουργείου Οικονομικών, που υπέγραψε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας.                                                                     
  Ο πίνακας του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, με τις αποδοχές τους όπως ίσχυαν πριν την Υπουργική Απόφαση και όπως διαμορφώνονται μετά την υπογραφή της έχει ως εξής:                                                                                                                                  
 Πρώτα αναφέρονται οι σημερινές αποδοχές και στη συνέχεια    οι νέες μετά τις περικοπές:
Γενικός Γραμματέας Υπουργείου............................ από 5.856,08  γίνεται  5.000,00
Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης... από 5.856,08  γίνεται  5.000,00
Περιφερειάρχης .....................................................από 5.270,47  γίνεται  4.500,00
Αντιπεριφερειάρχης ...............................................από 3.952,85  γίνεται  3.375,00
Πρόεδρος Περιφερειακού Συμβουλίου ..................από 2.635,24   γίνεται  2.250,00
Δήμαρχος (Δήμος άνω των 100.000)………...............από  5.270,47  γίνεται   4.500,00
Δήμαρχος (Δήμος 20.000 – 100.000)………...............από  4.216,38  γίνεται   3.600,00
Δήμαρχος (Δήμος κάτω των 20.000)………...............από  3.162,28   γίνεται  2.700,00
Αντιδήμαρχος (Δήμος άνω των 100.000)…..............από  2.635,24  γίνεται   2.250,00
Αντιδήμαρχος (Δήμος 20.000 – 100.000)…..............από  2.108,19  γίνεται  1.800,00
Αντιδήμαρχος (Δήμος κάτω των 20.000)…..............από 1.581,14   γίνεται  1.350,00
Πρόεδρος Δ. Σ.(Δήμος άνω των 100.000)….............από  2.108,19    γίνεται  1.800,00
Πρόεδρος Δ.Σ.(Δήμος 20.00-100.000)………..............από 1.686.55    γίνεται   1440,00
Πρόεδρος Δ.Σ.(Δήμος κάτω των 20.000)…….............από 1.264.91 ..γίνεται   1.080,00


Εν όψει της απεργίας! των δημάρχων, δηλαδή κάποιων εκλεγμένων κρατικών λειτουργών που έχοντας παρεξηγήσει τη θέση τους συμπεριφέρονται ως συνδικαλιστικά στελέχη της εταιρείας «Τοπική Αυτοδιοίκηση ΑΕ» μπορούμε να κάνουμε μερικές παρατηρήσεις:
* Μετά και τις περικοπές των αποζημιώσεων των αιρετών της Τ.Α. όπως φαίνονται στον παραπάνω πίνακα, κοινή είναι η πεποίθηση πάρα πολλών Eλλήνων πολιτών ότι οι νέες  είναι ακόμα παράλογα υψηλές. Κατ’ αρχήν επειδή η Τ.Α. θα έπρεπε να είναι κυρίως εθελοντισμός. Αλλά επίσης:

 1. Επειδή στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι αιρετοί συνεχίζουν να έχουν την εργασιακή, επαγγελματική ή επιχειρηματική τους πρόσοδο αφού κανείς νόμος δεν το απαγορεύει (και σωστά).
 2. Επειδή οι μισθολογικές απολαβές όσων ο νόμος το απαγορεύει (δημοσίων υπαλλήλων που μπορούν να κρατήσουν ή τον μισθό τους ή την αποζημίωση του αιρετού) είναι κατά κανόνα μικρότερες  των νέων αποζημιώσεων.
 3. Επειδή οι αιρετοί που είναι και συνταξιούχοι βλέπουν ξαφνικά το εισόδημά τους να βελτιώνεται κατά ένα ποσοστό μεγαλύτερο του 100%.
 4. Επειδή αυτά συμβαίνουν στην σημερινή συγκυρία όπου τα κρατικά έσοδα από τον  ιδιωτικό τομέα για να συντηρηθεί ο δημόσιος, ελαττώθηκαν  πολύ περισσότερο από τις δαπάνες του τελευταίου ακόμα και μετά τις περικοπές που έχουν γίνει.                             
   5.Επειδή εν τέλει το «λάφυρο» των αποδοχών των αιρετών στην Τ.Α. έχει μεταβάλλει τις δημοτικές εκλογές σε μία πρωτοφανούς αγριότητας μάχη αντίπαλων κομματικών μηχανισμών.


ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ




Το ζήτημα της εμπλοκής των Ενόπλων Δυνάμεων σε θέματα εσωτερικής ασφάλειας











Οι ΕΔ είναι πάντοτε και σταθερά επιφορτισμένες με την άμυνα του εθνικού χώρου σε ξηρά, θάλασσα και αέρα, απέναντι σε κάθε μορφής εξωτερική απειλή. Όμως η φύση των ασύμμετρων απειλών, η πολυεθνικότητα τους, η πολυποικιλία τους, η αδυναμία πολλές φορές των δυνάμεων αστυνόμευσης και ασφάλειας να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά  την κατάσταση  έχει  συνδράμει στο να επιδιωχθεί μια καλύτερη και πιο επαγγελματική μορφή συντονισμού και συνεργασίας  για την αντιμετώπιση ιδιαζουσών μορφών απειλών για την εσωτερική ασφάλεια ανάμεσα στις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας. 

Του Αθανάσιου Δρούγου
 
Οι απειλές και οι κίνδυνοι που προαναφέρθηκαν δεν είναι άμεσα της αποκλειστικής ευθύνης των ΕΔ, αλλά είναι η κατάσταση που διαμορφώνουν και προκαλούν στο κοινωνικό και εθνικό σύνολο, που οι ΕΔ μπορούν ανάλογα με το στάτους και τον βαθμό της απειλής ή του κινδύνου να συνδράμουν. Στην βάση των ανωτέρω οι ΕΔ δεν αποκλείεται στο μέλλον να συντονιστούν με τις αρχές ασφαλείας στην αντιμετώπιση ιδιαίτερα ακραίων περιπτώσεων, όπου εξ αιτίας μαζικής και εξτρεμιστικής κινητικότητας και δράσης ξένων ανεξέλεγκτων μεταναστευτικών οργανώσεων  στο εσωτερικό της χώρας, να τίθεται το καθεστώς ηρεμίας και εσωτερικής ασφαλείας σε κίνδυνο με απρόβλεπτες επιπτώσεις για ολόκληρο το κοινωνικό σύνολο. Άλλωστε σε διάφορες χώρες όπου εμφανίστηκαν ανεξέλεγκτες καταστάσεις , έγινε σε ορισμένο βαθμό συνεργασία μεταξύ των δυνάμεων ασφαλείας και τάξης με την επιλεκτική χρήση ορισμένων μονάδων των Ενόπλων Δυνάμεων(κυρίως Ειδικές Δυνάμεις).
 
 
Ιδιαίτερα για την αντιμετώπιση ριζοσπαστικών και εξτρεμιστικών τάσεων προερχομένων από ξένες ομάδες  ανεξέλεκτων  μεταναστών οι όποιες ζούνε στον εδαφικό μας χώρο και οι όποιες συχνά-πυκνά ενεργοποιούνται με πιο δυναμικές τάσεις  αντιπαράθεσης ενώ δεν μπορεί να αποκλειστεί η συνεργασία τους με δυνάμεις του εξωτερικού και διάφορες μυστικές υπηρεσίες. Ανεξάρτητα της σχετικής ετοιμότητας που υπάρχει πάντοτε στις Ένοπλες Δυνάμεις, η χρήση τους θα πρέπει να γίνεται για τέτοιου είδους κινδύνους και απειλές πάντοτε πάνω σε επιλεκτική βάση ,και ενδελεχή μελέτη κατά περίπτωση.  Στις ΗΠΑ  πχ  στην αντιμετώπιση ακραίων περιπτώσεων  με μετανάστες στα σύνορα με το Μεξικό και λαμβάνοντας υπόψη την εκρηκτική κατάσταση που επικρατεί με τις διάφορες Λατινοαμερικανικές ομάδες σε νότιες πολιτείες , έχει χρησιμοποιηθεί σε σειρά κρίσεων με σκοπό τον έλεγχο της κατάστασης μονάδες  της εθνοφυλακής καθώς και ορισμένες επίλεκτες δυνάμεις από ειδικής φύσης Διοικήσεις (SPECIAL FORCES).
 
 
Στην χώρα μας εμπλοκή των ΕΔ δύνανται να υπάρξει  μόνο στην περίπτωση εκτεταμένου διασυνοριακού πολέμου, γενικής εξέγερσης από απρόβλεπτες  μεταναστευτικές ομάδες οι όποιες έχουν στην διάθεση τους όπλα και εκρηκτικούς μηχανισμούς σε λίαν υπολογίσιμο  βαθμό, καθώς και σε περιπτώσεις δράσης τρομοκρατικών οργανώσεων σε αστικό ή επαρχιακό περιβάλλον, οι όποιες διαθέτουν οπλοστάσιο υπολογίσιμο , σε όλα τα επίπεδα. Αυτό δηλαδή που στα σύγχρονα Αμερικανικά εγχειρίδια συνεργασιών ΕΔ και ΣΑ αναφέρεται ως «εκσυγχρονισμένος ασύμμετρος πόλεμος 4ης γενιάς».
πηγή:defencenews.gr


Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

"ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟΠH"





«Ούτε ένας Χριστιανός βουλευτής στη Ροδόπη»


Όπως έχουμε επισημάνει με δεκάδες ρεπορτάζ, τα πράγματα στη Θράκη και συγκεκριμένα στην Ροδόπη είναι πολύ δύσκολα.
Παρά τη νωχελικότητα που επιδεικνύει η ελληνική κυβέρνηση είναι γνωστό πως οι «δεξαμενές σκέψης» της Τουρκίας, έχουν «στοχεύσει» την Ελληνική Θράκη, με αιχμή την μουσουλμανική μειονότητα και την χειραγώγησή της. 
Η Τουρκία επιχειρεί με κάθε μέσο, πολιτικό, οικονομικό ή ακόμα και εκβιάζοντας μέλη της μειονότητας να πετύχει την ομαδοποίηση αυτής σε τουρκογενές μόρφωμα παρά την διαφορετικότητα της σύνθεσής της.

Πάνω σε αυτό τον τομέα επιχειρεί να εισάγει:
-Τον τουρκοκεντρικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης
-Την αναγωγή της θρησκείας (μουσουλμανικής) και της γλώσσας (τουρκικής) σε στοιχεία εθνοφυλετικής καθαρότητας
-Την αναγόρευση της "μητέρας πατρίδος" (Τουρκίας) σε προστάτη της μειονότητας
-Την διαιώνιση της εσωστρέφειας της μειονότητας
-Την δημιουργία πολλών «τουρκικών συλλόγων» με προτροπή και σχεδιασμό από το προξενείο της Κομοτηνής,για διαστρέβλωση της πολιτιστικής κληρονομιάς των μουσουλμάνων της Θράκης και κυρίως των Πομάκων και Ρομά.
Τα τελευταία χρόνια η Τουρκία διείσδυσε ενεργά οικονομικά στη Θράκη με την ίδρυση της τράπεζας Ζιράτ η οποία λειτουργεί ως πολιορκητικός κριός ισχύος στην ήδη καταρρέουσα τοπική οικονομία με όλα τα γνωστά αποτελέσματα.
Το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής επί καθημερινής βάσεως, λειτουργεί ως κηδεμόνας της μειονότητας και όχι ως μέσον προσέγγισής της με την ελληνική διοίκηση.
Το τελευταίο διάστημα ακούγεται έντονα ότι μέσα στο 2015 και συγκεκριμένα την ερχόμενη άνοιξη, στη Θράκη πρόκειται να διοργανωθεί το συνέδριο της FUEN, της οργάνωσης των Απόδημων «Τούρκων» Δυτικοθρακιωτών στην οποία μετέχουν η «Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Δυτικοθρακιωτών» με επικεφαλής τον ανθέλληνα Χαμπίμπογλου, ο Σύλλογος Επιστημόνων Μειονότητας και το κόμμα Σαδίκ (DEB).
Στόχος των Τούρκων – προς το παρόν - δεν είναι να κατεβάσουν το κόμμα Σαδίκ στις επόμενες εθνικές εκλογές.
Στόχος τους είναι να προωθήσουν στα ήδη υπάρχοντα πολιτικά κόμματα τους «δικούς» τους υποψήφιους που έχουν ήδη αποκτήσει μια εμπειρία και μια αναγνωρισιμότητα μέσω της οργάνωσης του DEB.
«Να μην υπάρχει ούτε ένας Χριστιανός βουλευτής στη Ροδόπη» είναι το σύνθημα που έχει ήδη αρχίσει να απλώνεται στην περιοχή.
Για την κρισιμότητα των καταστάσεων στην περιοχή ελάχιστοι είναι αυτοί που μιλούν. Κάποιοι εξ αυτών είναι πρώην στρατηγοί που θήτευσαν στη Θράκη οι οποίοι σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbomb.gr έχουν ενημερώσει και σημαίνοντες πολιτικούς παράγοντες της χώρας.


πηγή: http://www.newsbomb.gr