Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Προειδοποίηση Πάνου σε Τούρκο ΥΕΘΑ

Πηγή: Defencenet  (εδώ)


“Ορισμένες κινήσεις που κάνει η Τουρκία στο Αιγαίο δεν βοηθούν καθόλου για να τα πάμε καλά και να υπάρξουν συνθήκες καλής γειτονίας και συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών”, είπε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Παναγιωτόπουλος στον Τούρκο ομόλογό του Ισμέτ Γιλμάζ στη συνάντηση που είχαν στο περιθώριο της Συνόδου των Υπουργών Άμυνας των χωρών-μελών του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες.
Aναφερόταν φυσικά στις τουρκικές επισκέψεις στην ανατολική ακτή της Αττικής. Δεν νομίζουμε ότι συγκινήθηκε ιδιαίτερα ο Τούρκος, πάντως. Μάλλον ο Π.Παναγιωτόπουλος θα πρέπει να κάνει πιο "προχωρημένες" κινήσεις στο Αιγαίο...
Πάντως ήταν μια καλή πρώτη προειδοποίηση...
Μετά τη συνάντηση με τον Τούρκο Υπουργό ο κ. Παναγιωτόπουλος δήλωσε:
«Όπως έχω καθιερώσει από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα τα καθήκοντα του Υπουργού Εθνικής Άμυνας στο περιθώριο των Υπουργικών Συνόδων του ΝΑΤΟ συναντώμαι με πολλούς συναδέλφους μου και συζητούμε διμερή θέματα. Σε τακτική βάση το ίδιο κάνω με τον Τούρκο Υπουργό Άμυνας, τον κ. Ισμέτ Γιλμάζ.
Αυτή τη συνήθεια την επαναλάβαμε εδώ στις Βρυξέλες και είχαμε την ευκαιρία να συζητήσω με τον κ. Γιλμάζ όλα σχεδόν τα θέματα διμερούς ενδιαφέροντος.
Στα πλαίσια αυτής της συζήτησης με έμφαση υπογράμμισα στον Τούρκο συνάδελφο μου, ότι ορισμένες κινήσεις που κάνει η Τουρκία στο Αιγαίο δεν βοηθούν καθόλου στη βελτίωση του κλίματος συνεργασίας και καλής γειτονίας μεταξύ των δύο χωρών που όλοι επιθυμούμε.
Κατά τα άλλα ο κ. Γιλμάζ με ενημέρωσε για τα τελευταία γεγονότα στη Τουρκία και ταυτόχρονα είχαμε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις για τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή μας. Ενώ συμφωνήσαμε ότι πρέπει να διατηρήσουμε τη συχνότητα των διμερών επαφών μας».
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Tα πολιτικά κόμματα και ο εκρηκτικός συνδυασμός της μεταναστεύσεως, του Ισλάμ και της υπογεννητικότητος των Ελλήνων

Πηγή: ΕΑΑΣ  (εδώ)


Η διαρκής εισροή εκατοντάδων χιλιάδων μεταναστών στην χώρα μας έχει ξεπεράσει προ πολλού τα ανθρωπιστικά όρια και επηρεάζει πλέον την καθημερινή ζωή των Ελλήνων. Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι μετανάστες είναι οικονομικοί πρόσφυγες, κάποιοι υπήρξαν πράγματι πολιτικοί πρόσφυγες ενώ αρκετοί έγιναν αντικείμενα εκμεταλλεύσεως και δημιουργίας πλούτου από συμπολίτες μας. Το γεγονός αυτό δεν μεταβάλλει την διαπίστωση της ανασφάλειας και έντονης ανησυχίας των Ελλήνων για το μέλλον τους.Τα περισσότερα πολιτικά κόμματα διατείνονται ότι το θέμα διογκώνεται από ακροδεξιούς, φασίστες, υπερεθνικιστές, συντηρητικούς, ξενόφοβους, απολίτιστους, αγροίκους κ.λ.π., ενώ μία πραγματικά «δημοκρατική» και «προοδευτική» κοινωνία οφείλει να δέχεται στους κόλπους της αναξιοπαθούντες, κατατρεγμένους ανθρώπους ανεξαρτήτως φυλής, χρώματος, γλώσσας, πολιτισμού και θρησκείας, είτε με μελλοντική κοινωνική ενσωμάτωσή τους, είτε με την δημιουργία πολυπολιτισμικής κοινωνίας εντός της ελληνικής επικράτειας. Προφανώς τα πολιτικά αυτά κόμματα λησμονούν την θεμελιώδη δημοκρατική αρχή ότι ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ λαός τους εκλέγει (είτε ως Κυβέρνηση είτε ως αντιπολίτευση) για να διασφαλίσουν και να προασπίσουν τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ Εθνικά Συμφέροντα και όχι τα περιοχικά, διεθνικά ή πλανητικά Συμφέροντα. Εάν επιθυμούν άλλους νεφελώδεις ρόλους, πέραν της εκπληρώσεως των Εθνικών Συμφερόντων (π.χ. οραματιστές της παγκόσμιας διακυβέρνησης, πολίτες του κόσμου, επί Γης Δημοκρατία και ανθρώπινα δικαιώματα κ.λ.π.) τότε η θέση τους δεν είναι στο Ελληνικό κοινοβούλιο αλλά σε Διεθνείς Οργανισμούς και ΜΚΟ, που όπως όλοι γνωρίζουν, κυριαρχούνται από τις υπερδυνάμεις. Οι εγχώριοι πολιτικοί αυτοί φορείς και πρόσωπα των οποίων η επιλεκτική «ευαισθησία» εξαντλείται στον ρατσισμό (ποια η ευαισθησία τους, στην πράξη, για την οικονομική απόγνωση, την ανεργία και ασφάλεια των ελλήνων πολιτών της χώρας;), υπό την βολική κάλυψη και συνδρομή των περισσοτέρων ΜΜΕ, ουδέποτε έχουν απαντήσει σαφώς σε ερωτήματα όπως τα ακόλουθα: - Υπηρετούσαν το Εθνικό Συμφέρον διαδοχικές Κυβερνήσεις της χώρας μας όταν ανέχοντο και απλώς παρακολουθούσαν επί πολλά χρόνια, την αθρόα εισροή απροσκλήτων μεταναστών δίχως να λαμβάνουν μέτρα (τα τελευταία αποσπασματικά και ανεπαρκή μέτρα είναι αποτέλεσμα ευρωπαϊκής πιέσεως και όχι εθνικής πρωτοβουλίας);-Δεδομένου του μείζονος δημογραφικού μας προβλήματος, ποιο είναι το ανώτατο ποσοστό μεταναστών που δύναται να ανθέξει η χώρα δίχως να αλλοιωθεί ανεπιστρεπτί ο εθνικός, πολιτιστικός και κοινωνικός χαρακτήρας της (υπενθυμίζεται ότι τα τέκνα των Ελλήνων αποτελούν φορολογικό τεκμήριο πλούτου).-Το Ισλάμ αντιμετωπίζεται ως μία ακόμη θρησκεία σε ένα ανεξίθρησκο κράτος, ή ως ολοκληρωτικό πολιτισμικό και κοινωνικό κίνημα που καταργεί το Δυτικό Δημοκρατικό κεκτημένο, όπου επικρατεί; -Πως θα αποσοβηθεί η πιθανότητα, στα πλαίσια του πολυπολιτισμικού κράτους, μία αυριανή πλειοψηφική μερίδα της κοινωνίας να ψηφίσει, με Δημοκρατικές διαδικασίες, υπέρ της μερικής ή ολικής εφαρμογής της Σαρίας ή υπέρ της αυτονομήσεως εθνικών εδαφών; -Σε ποιο βαθμό δύνανται να ελεγχθούν οι πολυπληθείς (κυρίως μουσουλμανικές) μεταναστευτικές μειονότητες από την επιρροή ή και στρατολόγησή τους από γειτονικά κράτη που επιβουλεύονται την χώρα μας;-Ποια είναι τα κριτήρια εισδοχής και αποδοχής μεταναστών, ποια τα ποιοτικά κριτήρια αποδόσεως ελληνικής ιθαγένειας και ποια μέτρα λαμβάνονται για την διασφάλιση του σεβασμού των μεταναστών προς τα ήθη, τα έθιμα, τις αξίες και τον πολιτισμό της χώρας που τους φιλοξενεί; Όταν το κράτος απλώς παρατηρεί και ανέχεται τις ποσοστιαίως δυσανάλογες και ενίοτε ειδεχθείς εγκληματικές συμπεριφορές των μεταναστών, το ανεξέλεγκτο παραεμπόριο, την ιατρική τους περίθαλψη με χρήματα ελλήνων φορολογουμένων, την έξοδο συναλλάγματος από την χώρα, και την δημιουργία γεωγραφικών γκέτο, η ελληνική κοινωνία αγωνιά. Σε καμία περίπτωση δεν είναι φασίστας ο πολίτης που ιεραρχεί και επιζητεί πρώτα την ασφάλεια, την τάξη και την  εργασία και μετά τις δημοκρατικές ελευθερίες. Παρά την ενορχηστρωμένη από τα περισσότερα πολιτικά κόμματα «φιλειρηνική», «ανθρωπιστική» και «πολυπολιτισμική» σύγκλιση (που εκούσια ή ακούσια συμβαδίζει με έξωθεν ασκούμενες πιέσεις και εντολές), διοχετευμένη συστηματικά στους πολίτες, μέσω των «ανεξαρτήτων» ΜΜΕ, το λαϊκό ένστικτο, τρομάζει με το διαγραφόμενο μέλλον της επόμενης γενεάς. Όσο ο πολίτης δεν βρίσκει πολιτική ανταπόκριση στην αγωνία του αλλά αντιθέτως κινδυνεύει να χαρακτηρισθεί «ρατσιστής» και να υποστεί κυρώσεις από αυτούς που δεν ανησυχούν για την απώλεια της εθνικής μας ταυτότητος, τόσο θα αναγκάζεται να ψηφίζει ακραία κόμματα που δεν τον εκφράζουν στα περισσότερα θέματα αλλά τον καλύπτουν πλήρως στο μεταναστευτικό σε συνδυασμό με το δημογραφικό εθνικό μας θέμα. Ενδεχομένως ορισμένοι ισλαμικοί κύκλοι να κηρύξουν «τζιχάντ» σε όσους καταφέρονται κατά του Ισλάμ της «αγάπης» και της «ανοχής». Δεν χρειάζεται όμως να διερευνηθεί το Ισλάμ του Κορανίου το οποίο ούτως ή άλλως ερμηνεύεται κατά το δοκούν ακόμη και από τα διάφορα ρεύματα μουσουλμάνων. Αρκεί να καταγραφούν τα σημερινά δεδομένα και πεπραγμένα στο σύνολο των μουσουλμανικών κρατών ανά τον κόσμο (δημοκρατικές ελευθερίες, μειονότητες, άλλες θρησκείες, ισότητα φύλων, νομοθεσία και Σαρία, φανατισμός, αξία ανθρώπινης ζωής κ.λ.π.), καθώς και η πορεία εξοικειώσεως και αφομοιώσεως των μουσουλμάνων εντός των Δυτικών κοινωνιών (π.χ. πρόσφατες σφαγές σε Λονδίνο και Παρίσι, καθώς και αναταραχές στην Σουηδία της ανεκτικότητος και των παροχών προς τους αλλοδαπούς, κοινωνική καθοδήγηση και ποδηγέτηση με πολιτικές προεκτάσεις στα τεμένη κ.λ.π.). Τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν την επερχόμενη ζωτική κοινωνική απειλή και αποτελούν κόλαφο καθ’ οιωνδήποτε ημιμαθών «υπαρξιακών ανθρωπιστών» με δήθεν «δημοκρατικές ευαισθησίες». Διαχρονικά η χώρα μας δεν διακρίνεται για την αξιοποίηση των εμπειριών του παρελθόντος αλλά ούτε και για την προβλεπτική της δεινότητα. Τα ζωτικά αυτά προτερήματα απαιτούν πολιτικούς άνδρες μεγάλου διαμετρήματος και εμβέλειας και η χώρα μας σπάνια αναδεικνύει τέτοιους. Εν τούτοις είναι η πρώτη φορά που ένα εσωτερικό θέμα όπως ο συνδυασμός της αθρόας μεταναστεύσεως, του Ισλάμ και του δημογραφικού εθνικού προβλήματος απειλεί μεσοπρόθεσμα την ίδια την υπόστασή μας. Προτάσεις υπάρχουν, είναι οφθαλμοφανείς και πρέπει να αποφασισθούν και να εφαρμοσθούν άμεσα. Η μετάθεση του προβλήματος, ο εξωραϊσμός αυτού, ο εξορκισμός των «ρατσιστών» και η λήψη ανεπαρκών και αποσπασματικών μέτρων εκτιμάται ότι θα επιφέρει ακραίες κοινωνικές συμπεριφορές, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη, τις οποίες ουδέν «αντιρατσιστικό» ή «ανθρωπιστικό» ανάχωμα θα μπορέσει να ανακόψει διότι απλώς το αίσθημα της αυτοσυντηρήσεως και επιβιώσεως ξεπερνά αξίες που κάποιοι εμφανίζουν ως υπέρτατες. Χρειάσθηκαν αιώνες κινημάτων και αγώνων, επαναστάσεις και εκατομμύρια θυμάτων για να επιτευχθεί το Ευρωπαϊκό κεκτημένο, πυρήνα του οποίου αποτελεί το κοσμικό Δημοκρατικό κράτος και η απόρριψη κάθε μορφής ολοκληρωτισμού. Θεωρώ ιδιαίτερα εγωιστικό και αλαζονικό, ουδείς να σηκώνει το γάντι στο προαναφερθέν πρόβλημα αλλά αντιθέτως, οι ολίγιστοι, απλώς να το παραδίδουν στην επόμενη γενεά, τρομακτικά διογκωμένο, για να σκάσει στα χέρια της.  Προσβλέπω σε έγκαιρη αφύπνιση της Ευρώπης και της χώρας μας προκειμένου να αποτραπεί η άλωση και είσοδός τους σε νέο Μεσαίωνα. Η Δημοκρατία είναι ευάλωτο πολίτευμα και η αυτοπροστασία της απαιτεί ώριμη κοινωνία, έγκαιρο ανάληψη προληπτικών μέτρων  και ταυτόχρονα πιστή και αμείλικτη εφαρμογή των νόμων.  Αντιναύαρχος ε.α. Β. Μαρτζούκος Π.Ν.Επίτιμος Διοικητής Σ.Ν.Δ.


Ανακοίνωση Συντονιστικού Οργάνου
Ενώσεων Αποστράτων Αξιωματικών (ΝΠΔΔ)
Ε.Α.Α.Σ. - Ε.Α.Α.Ν. - Ε.Α.Α.Α. 


1. Την Πέμπτη 30 Μαϊου 2013 και ώρα 18.00 έγινε στην πλατεία Ταχυδρομείου της Λάρισας  μεγαλειώδης συγκέντρωση των εν ενεργεία και αποστρατεία στελεχών των Ε.Δ. και των Σ.Α. και στην συνέχεια πορεία προς την Αντιπεριφέρεια Λάρισας και παράδοση ψηφίσματος στην Αντιπεριφερειάρχη κα Ρένα Καραλαριώτου. Κύρια αιτήματα ήταν η μη περαιτέρω μείωση των αποδοχών των εν ενεργεία και αποστρατεία για τα έτη 2014-2016 , η μη περαιτέρω μείωση της Εθνικής Αμυνας και της Ασφάλειας και γενικά η άρση των αδικιών που έχουν γίνει εις βάρος των εν ενεργεία και αποστρατεία στελεχών των Ε.Δ. και των Σ.Α.
2. Στην συγκέντρωση έλαβαν μέρος πάνω από 5.000 συνάδελφοι οι οποίοι για μια ακόμη φορά εκφράσαμε την οργή και αγανάκτησή μας για τον διωγμό που υφιστάμεθα με τις ανελέητες και ηθικά άδικες περικοπές που συντελούνται εις βάρος μας και αυτή είχε παλμό μαχητικότητα και αποφασιστικότητα για συνέχιση του αγώνα μέχρι την δικαίωση του. Επίσης έστειλε το μύνημα της ενότητας όλων των εν ενεργεία και αποστράτων.
3. Στην συγκέντρωση μίλησαν οι Πρόεδροι των τριών Ενώσεων και  άλλοι εκπρόσωποι Φορέων αποστράτων των Ε.Δ. και των Σ.Α,  ενώ στην προετοιμασία συνέβαλαν καθοριστικά οι Πρόεδροι και τα Δ.Σ των τοπικών Παραρτημάτων. Χαιρετισμό και έκκληση για ενότητα και κοινό αγώνα απηύθηναν ο Πρόεδρος της Π.Ο.ΑΣ.Υ κ. Χ. Φωτόπουλος και ο Πρόεδρος της ΠΟΑΣΑ στη Λάρισα κ. Α. Χαρακόπουλος.
4. Η κα Αντιπεριφερειάρχης αφού δέχθηκε αντιπροσωπία των αποστράτων, μας εγνώρισε οτι συμπαρίσταται στα δίκαια αιτήματά μας και δεσμεύθηκε να τα προωθήσει στους αρμοδίους Φορείς . 
5. Ο αγώνας συνεχίζεται ενωτικά με την επόμενη συγκέντρωση ή και άλλες μορφές κινητοποιήσεων που θα  γνωστοποιηθούν  έγκαιρα.

Ο Πρόεδρος ΕΑΑΣ          Ο Πρόεδρος ΕΑΑΝ     Ο Πρόεδρος ΕΑΑΑ                                      και ΣυντονιστικούΑντγος ε.α.                     Αντνχος ε.α.              Αντιπρχος (Ι) Π.Α. ε.α. ΜΑΥΡΟΔΟΠΟΥΛΟΣ Σ.   ΠΕΡΒΑΙΝΑΣ ΠΝ        Κ. ΙΑΤΡΙΔΗΣ 

O Xoρός του Ζαλόγγου



https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRj74XgBbIrreAdcOP1kewH9aWKBHHibzrlahx1EbvEqqN9c5qW3Q

Μετά από το νέο ‘‘επεισόδιο’’ στο ‘‘Εθνοαποδομητικό σήριαλ’’ της σεναριογράφου-ψευτοϊστορικού και ψευτοαριστερής ελληνίδας βουλευτού, Μ. Ρεπούση, για το ‘‘μύθο του Ζαλόγγου’’, εμείς οι Σουλιώτες έχουμε να καταθέσουμε τη δική μας, προϊόν έρευνας, άποψη, για την ιστορική αυτή νεοελληνική τραγωδία, κυρίως από ξένους παρατηρητές.  
Την πρώτη γραπτή αναφορά στη θυσία του Ζαλόγγου, που συνέβηκε στις 16 Δεκεμβρίου του 1803, τη χρωστάμε στον Πρώσσο περιηγητή και διπλωμάτη, Ιάκωβο Μπαρτόλντυ, που έτυχε την εποχή αυτή να βρίσκεται στα Γιάννινα.
Τη δεύτερη γραπτή αναφορά στη θυσία του Ζαλόγγου, τη χρωστάμε στον Άγγλο στρατιωτικό, αρχαιολόγο και περιηγητήΓουλιέλμο Μαρτίνο Ληκ, που υπηρετούσε το 1805 στην αυλή του Αλή Πασά.
Την τρίτη γραπτή αναφορά στη θυσία του Ζαλόγγου, το 1815, τη χρωστάμε στο σύντροφο, συναγωνιστή των Σουλιωτών και Φιλικό, Χριστόφορο Περραιβό.
Την τέταρτη γραπτή αναφορά στη θυσία του Ζαλόγγου, τη χρωστάμε στο Γάλλο διπλωμάτη και περιηγητή ΦραγκίσκοΠουκεβίλ, ο οποίος υπηρέτησε για δέκα χρόνια στην αυλή του Αλή Πασά.
Την πέμπτη γραπτή αναφορά στη θυσία του Ζαλόγγου τη χρωστάμε στο Γάλλο ιστορικό, λόγιο και ακαδημαϊκό ΚλωντΦωριέλ.
Την έκτη γραπτή αναφορά στη θυσία του Ζαλόγγου τη χρωστάμε στον εθνικό μας ποιητή Διονύσιο Σολωμό, ο οποίος στο 1823, στιχουργούσε:
‘‘Τες εμάζωξεν στο μέρος, του Ζαλόγγου τ’ ακρινόν,
της ελευθεριάς ο έρως και τες έμπνευσε χορόν…’’
Την έβδομη γραπτή αναφορά τη χρωστάμε στον ιστοριοδίφη Γιάννη Βλαχογιάννη, ο οποίος, παραθέτει τις συγκλονιστικές μνήμες της θειά- Βαρσάμως, της μοναδικής διασωθείσης κατά το ολοκαύτωμα του Ζαλόγγου.
Όπως διαπιστώνει ο καθένας, από τις αναφορές των διακεκριμμένων ξένων παρατηρητών, που προέρχονται από τρία διαφορετικά κράτη και μάλιστα σε εμπόλεμη, μεταξύ τους, κατάσταση εν πολλοίς, γίνεται φανερό ότι δεν υπήρχε περίπτωση μεταξύ τους, συνεννόησης, ώστε να δημιουργήσουν από κοινού τον "μύθο του Ζαλόγγου", κα Ρεπούση...
Όσον αφορά το γνωστό τραγούδι, ‘‘Έχε γεια καημένε κόσμε…’’, αυτό φαίνεται να δημιουργήθηκε αργότερα, στις αρχές του 1900, και κανείς δεν επιμένει ότι αυτό τραγουδούσαν οι Σουλιώτισσες, λίγο πριν την πτώση τους στο βάραθρο. 
Επομένως, ας διαβάσει η κα Ρεπούση τις αναφορές των ξένων (και όχι των "εθνικοφρόνων" Ελλήνων που αρέσκονταν, κατά την ίδια, να δημιουργούν "μύθους"), σχετικά με το Χορό του Ζαλόγγου και ας βγάλει επί τέλους αυτή και οι άλλοι εθνοαποδομητές, το σκασμό, γύρο από τα εθνικά θέματα...
Αρκετά τους ανεχτήκαμε...

Δημήτριος Μπότσαρης
   Αντώνιος Λ. Βασιλείου
   Αντιστράτηγος (εα) - Πολιτικός Μηχανικός
τ. Σύμβουλος ΟΑΣΕ επί Συμβατικών Εξοπλισμών
       Ενεργειακός Επιθεωρητής Β΄ Τάξεως
      Επιθεωρητής ΣΔΠ  ISO 9001:2008
          M.Sc. Επιχειρησιακός Ερευνητής


Πηγή:  ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ  (εδώ)


Toν Μυστικό Κώδικα των κειμένων του Πλάτωνα ανακοίνωσε οτι έσπασε ένας Βρετανός επιστήμονας και αποκάλυψε την «κρυμμένη» μουσική δομή, που δεν πιάνει ανθρώπινο αυτί! 

«Ηταν σαν να ανοίγαμε έναν τάφο και να εντοπίζαμε μέσα του καινούργια έργα του Πλάτωνα», λέει ο δρ Τζέι Κένεντι, ιστορικός της Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ.
Η ύπαρξη κρυμμένων μηνυμάτων στα πλατωνικά κείμενα είχε συζητηθεί αρκετές φορές στους επιστημονικούς κύκλους, έλειπε όμως μία συγκροτημένη θεωρία που να αποδεικνύει την ύπαρξή τους. Ο Βρετανός επιστήμονας, τα συμπεράσματα του οποίου δημοσιεύτηκαν στην αμερικανική επιθεώρηση «Apeiron», αποκαλύπτει ότι ο Πλάτωνας χρησιμοποίησε μια διάταξη συμβόλων, εμπνευσμένη από τη θεωρία του Πυθαγόρα, για να δώσει στα έργα του μουσική δομή. Τον 6ο αιώνα π.Χ. ο Πυθαγόρας είχε διακηρύξει ότι οι ουράνιες σφαίρες παράγουν μια μουσική που δε γίνεται αντιληπτή με την ακοή. Ο Πλάτων μιμήθηκε αυτήν την κρυφή μουσική στην «Πολιτεία» και άλλα έργα του: τοποθέτησε ομάδες λέξεων που σχετίζονται με τη μουσική ύστερα από κάθε δωδέκατο του κειμένου, κρύβοντας έτσι ένα είδος κλίμακας με δώδεκα νότες.

«Ο Πλάτωνας θεωρείται συχνά μόνο φιλόσοφος, ενώ ήταν επίσης σπουδαίος επιστήμονας. Συμμετέχω σε ένα κίνημα ανάμεσα στους ιστορικούς των Επιστημών να στραφούν στη μελέτη των μαθηματικών του, της φυσικής, της μουσικής θεωρίας και της φυσιολογίας του», εξηγεί μιλώντας στον «Α» ο δρ Κένεντι, που εδώ και χρόνια ερευνά το πλατωνικό σύμπαν, πεπεισμένος ότι κρύβει πολλά ακόμη μυστικά. «Η αποκρυπτογράφηση της μουσικής δομής δείχνει ότι ο Πλάτων χρησιμοποιεί το συμβολισμό, πράγμα που μας οδηγεί σε πολλά άλλα είδη συμβολισμού», τονίζει.
Συγγραφέας και του βιβλίου «Space, time and Einstein», ο δρ Κένεντι συνεχίζει την έρευνά του στην αρχαία ελληνική φιλοσοφία. «Η μελέτη μου, που πρέπει φυσικά να επικυρωθεί και από άλλους ειδικούς, δείχνει ότι οι απόψεις μας για πολλούς αρχαίους φιλοσόφους πρέπει να αναθεωρηθούν. Για παράδειγμα, ο Αριστοτέλης ήταν σκεπτικός στην πυθαγόρεια κληρονομιά. Καθώς η έρευνά μου δείχνει ότι ο Πλάτων ήταν οπαδός του Πυθαγόρα, διαπιστώνουμε ότι η απόσταση μεταξύ τους ήταν μεγαλύτερη απ' όσο πιστεύαμε».

Ο Βρετανός ειδικός στέκεται ιδιαίτερα στις «τεράστιες πρακτικές επιρροές» της πλατωνικής σκέψης. Θυμίζει τη διαπίστωση του Ελληνα καθηγητή στο Πρίνστον Αλέξανδρου Νεχαμά: «Ο Πλάτων εκπροσωπεί το πέρασμα από την κοινωνία του πολέμου στην κοινωνία της σοφίας». Οπως λέει ο δρ Κένεντι, «μετά τον Πλάτωνα, στη θεωρία και συχνά στην πράξη, η πολιτική αφορούσε την κοινωνική δικαιοσύνη, πράγμα που δεν ήταν αυτονόητο πριν από αυτόν. Ο Πλάτων συνέβαλε επίσης στο να επηρεαστεί η δυτική παράδοση από τα μαθηματικά και την επιστήμη -από αυτό βιώνουμε τόσο τα οφέλη όσο και τις βλαβερές συνέπειες. Κι ακόμη, παρά το ότι στην «Πολιτεία» αντιμάχεται τους ποιητές, ο ίδιος ήταν σπουδαίος ποιητής. Η σαγηνευτική δύναμη κειμένων όπως το «Συμπόσιο», ο «Φαίδρος» και ο «Φαίδων» πηγάζει από το πάντρεμα της βαθιάς φιλοσοφικής του σκέψης και μιας υψηλής ποίησης»…

πηγή: Εφημερίδα "Αγγελιοφόρος"

Αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στις στρατιωτικές σχολές

Πηγή: enikos  (εδώ)


Αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στις στρατιωτικές σχολέςΞεχωριστό επιστημονικό πεδίο θα δημιουργηθεί από την ερχόμενη σχολική χρονιά στο οποίο θα περιλαμβάνονται οι στρατιωτικές και οι αστυνομικές σχολές και η πυροσβεστική ακαδημία, ανέφερε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Αθήνα 9,84».
Σήμερα μάλιστα έγινε γνωστό ότι φέτος στις σχολές αξιωματικών και αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας θα εισαχθούν συνολικά 580 άτομα, που όμως δεν θα φοιτήσουν εφέτος αλλά το 2015-16.
Όπως επισήμανε ο υπουργός «έχουμε εκπονήσει μελέτη και πρόθεση μας αποτελεί η συγκρότηση ενός πεδίου που θα συμπεριλάβει όλες τις στρατιωτικές σχολές, καθώς και τις αστυνομικές και την πυροσβεστική ακαδημία. Έτσι, από το επόμενο σχολικό έτος, οι μαθητές θα μπορούν να επιλέξουν τις στρατιωτικές σχολές από ένα πεδίο. Διότι, αυτό το σχέδιο ικανοποιεί το αίτημα οι υποψήφιοι για αυτές τις συγκεκριμένες σχολές να είναι στοχοπροσηλωμένοι σε αυτή την επιλογή, δηλαδή να είναι συνειδητοποιημένοι για την επιλογή τους και να μην εισάγονται μόνο και μόνο επειδή έχουν τα απαραίτητα μόρια».
Όμως ο υπουργός ρωτήθηκε και για το ενδεχόμενο επαναφοράς της βάσης του δέκα για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας. «Σε πρώτη φάση το αποκλείσαμε» απάντησε και συνέχισε: «Το εξετάσαμε , αλλά το απορρίψαμε διότι ήταν ένα οριζόντιο μέτρο, το οποίο δεν επέφερε κάποιον εξορθολογισμό όσον αφορά την εισαγωγή στις σχολές. Πιστεύουμε ότι με το σχέδιο «Αθηνά», αυτό θα διορθωθεί. Θα δούμε πως θα κυλήσει η πρώτη χρονιά και θα πάρουμε οριστικές αποφάσεις. Αν από εκεί και πέρα δούμε -με την εμπειρία της φετινής χρονιάς- ότι υπάρχουν αυτά τα ζητήματα, θα το ξαναμελετήσουμε».
Σχετικά με το σχέδιο «Αθηνά» τόνισε: «Δώσαμε τη φιλοσοφία του σχεδίου «Αθηνά» και αυτό που προσπαθήσαμε σε πρώτη φάση, ήταν να πετύχουμε τον απαραίτητο εξορθολογισμό του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας. Συζητήσαμε με όλους τους φορείς και τα κόμματα και εξηγήσαμε τις παθογένειες των τελευταίων δεκαετιών καθώς και τους λόγους που οδήγησαν στην αναγκαιότητα αυτών των αλλαγών. Έγινε ένα γενναίο πρώτο βήμα. Υπάρχει ήδη ένας εξορθολογισμός του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας, σε πολύ μεγάλο βαθμό, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στην τεχνολογική εκπαίδευση. Οι αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση δεν σταματούν. Η διαδικασία των αλλαγών, της μεταρρύθμισης, της αξιολόγησης, της προσαρμογής στα νέα δεδομένα στο χώρο της Παιδείας πρέπει να είναι συνεχής».
Σε ερώτηση σχετικά με τις συγχωνεύσεις, το «πάγωμα» των προσλήψεων και τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, ο Κ. Αρβανιτόπουλος είπε: «Το περίφημο προεδρικό διάταγμα ήταν ήδη νομοθετημένο από το Νοέμβριο, όσον αφορά στο θέμα των μεταθέσεων. Άρα, ήταν όψιμη η ανησυχία και η έκφραση του συνδικαλιστικού οργάνου των εκπαιδευτικών. Θέσπισε κοινωνικά κριτήρια, ούτως ώστε να μην έχουμε άκριτα, υποχρεωτικές μεταθέσεις. Έτσι, μόνο οι νεοδιόριστοι μπορούν να μετατεθούν. Έχουμε κοινωνικά κριτήρια πλέον. Αυτό είναι ένα έσχατο μέτρο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί, μόνο εάν χρειαστεί στο τέλος».

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2013

Πηγή:  Δήμος Αρταίων  (εδώ)


Πρεμιέρα κάνουν αύριο , Πέμπτη 6 Ιουνίου οι καλοκαιρινές εκδηλώσεις στο Δήμο Αρταίων .  Η έναρξη του « Πολιτιστικού καλοκαιριού 2013»  θα γίνει από το 8ο Δημοτικό Σχολείο Άρτας με την θεατρική παράσταση «η Μήδεια» του Μπόστ . Ένα αξιόλογο θεατρικό έργο δοσμένο με ένα δροσερό τρόπο από τους μικρούς μαθητές. Το τριήμερο από 7 έως 9 Ιουνίου ακολουθεί το Balkan June Festival από το Κέντρο Βαλκανικής Μουσικής. Το πλήρες πρόγραμμα των εκδηλώσεων είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Δήμου www.arta.gr και στο facebook στο "Πολιτιστικό καλοκαίρι 2013 στο Δήμο Αρταίων"
Ο Δήμος Αρταίων εύχεται καλή επιτυχία στα σχολεία , τους πολιτιστικούς και αθλητικούς συλλόγους που συμμετέχουν στις φετινές εκδηλώσεις δηλώνοντας ότι θα βρίσκεται δίπλα τους τόσο υλικοτεχνικά , όσο και οικονομικά στο πλαίσιο των δυνατοτήτων του έτσι ώστε να συμβάλλει στην άρτια διοργάνωση τους.
Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τις εκδηλώσεις μπορείτε να  απευθύνεστε στο Δήμο Αρταίων και στο τηλ. 2681362136.