ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΛΙΣΤΑΣ ΣΕΛΙΔΩΝ
Πέμπτη 30 Μαΐου 2013
Tο KYΣΕΑ ενέκρινε τη νέα δομή των ενόπλων δυνάμεων
Ομόφωνα εγκρίθηκε από το ΚΥΣΕΑ, το οποίο συνεδρίασε υπό τον Α.Σαμαρά, η νέα δομή των Ενόπλων Δυνάμεων.
Επίσης, εγκρίθηκε μία σειρά προγραμμάτων που αφορούν σε ανταλλακτικά και την τεχνική υποστήριξη υφιστάμενων οπλικών συστημάτων.
Στο πλαίσιο της νέας δομής δυνάμεων:
Στο Στρατό Ξηράς:
Καταργούνται τα Στρατηγεία των Α’ και Β’ Σωμάτων. Στις έδρες των δύο Σωμάτων εξακολουθούν να παραμένουν άλλες μονάδες.
Οι δυνάμεις που διατίθενται στην 1η Στρατιά κατηγοριοποιούνται κατά είδος τακτικής αποστολής σε δυνάμεις άμυνας, δυνάμεις αντίδρασης και δυνάμεις ασφαλείας.
Καταργείται το Διακλαδικό Επιχειρησιακό Στρατηγείο Άμεσης Αντίδρασης.
Συγκροτείται η Διακλαδική Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων.
Διαλύεται η Διοίκηση Στρατιωτικών Εργοστασίων η οποία ενσωματώνεται στο Στρατηγείο της ΑΣΔΥΣ ως ειδικό Επιτελείο.
Καταργείται η 70ή Στρατιωτική Διοίκηση που έχει έδρα την Αθήνα και στην έδρα της παραμένει η Σχολή Πυροβολικού.
Καταργείται η 2η Ταξιαρχία Υποστήριξης, η οποία έχει έδρα την Κοζάνη και στην έδρα της μεταφέρεται η 9η Μηχανοποιημένη Ταξιαρχία.
Καταργείται η 97η Στρατιωτική Διοίκηση που έχει έδρα τη Χαλκίδα και στην έδρα της παραμένει η Σχολή Πεζικού.
Μεταφέρεται στη Θεσσαλονίκη η Μεραρχία Υποστήριξης (ΜΕΡΥΠ) -που σήμερα έχει έδρα τη Λαμία- και στην έδρα της παραμένουν το Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου καθώς και μονάδες διοικητικής μέριμνας.
Μεταπίπτει σε Σύνταγμα η 10η Ταξιαρχία Πεζικού η οποία έχει έδρα τις Σέρρες.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στο Πολεμικό Ναυτικό οι όποιες καταργήσεις και μετασχηματισμοί πραγματοποιούνται μέσα στους ίδιους κτιριακούς σχηματισμούς-συγκροτήματα στο Ναύσταθμο και στο Κ/Ε Κανελλόπουλος.
Μεταξύ άλλων στο Αρχηγείο Στόλου:
Καταργείται η Μοίρα Υποστήριξης της Διοίκησης Φρεγατών και τα πλοία της ενσωματώνονται στις δύο Μοίρες Φρεγατών που διατηρούνται.
Καταργείται η μία εκ των τριών μοιρών της Διοίκησης Ταχέων Σκαφών.
Καταργείται η 353η Μοίρα Ναυτικής Συνεργασίας και εντάσσεται ως Μοίρα Αεροσκαφών Ναυτικού στη Διοίκηση Αεροπορίας Ναυτικού.
Στην Πολεμική Αεροπορία οι όποιοι ανασχηματισμοί και οι όποιες αναδιατάξεις και αλλαγές διοικητικών δομών πραγματοποιούνται μέσα στους ήδη υπάρχοντες σχηματισμούς, δηλαδή στο ΑΤΑ (Λάρισα), στη ΔΑΥ (Ελευσίνα), στη ΔΑΕ (Τατόι).
πηγη ΟΛΥΜΠΙΑ
ΔΕΚΑ ΣΤΑ ΔΕΚΑ (29/05/2013)
► Την περασμένη Κυριακή πραγματοποιήθηκε η ετήσια εκδήλωση υπέρ των πεσόντων Καταδρομέων και επιμνημόσυνη δέηση. Ευτυχώς που υπάρχουν τέτοιες τελετές και θυμίζουν στους παλιούς και μαθαίνουν στους νεότερους πως υπάρχουν πάντα Έλληνες πρόθυμοι να δώσουν και την ζωή τους για την Πατρίδα. Ειδικά στην εποχή που... ζούμε αυτά τα πρότυπα τα έχουμε ανάγκη. ► Αλλά και οι σύγχρονοι Έλληνες Καταδρομείς αποδεικνύουν... πως έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση, ώστε να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων όταν το απαιτήσει η Πατρίδα. Τελευταίο παράδειγμα, η συνεκπαίδευση της ελληνικής «Δύναμης Δ», δηλαδή τμήματα των ΕΤΑ, ΔΥΚ, Ζ΄ΜΑΚ, 31 ΜΕΕΔ, 2α ΜΑΛ, ΣΧΑΛ, ΤΕΝΕΦ και 575 Τ/ΠΝ, με ειδικές δυνάμεις της αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας. ► Η απόδοση των Ελλήνων ήταν αυτή που έπρεπε και εντυπωσίασε τους Αμερικάνους, που παραδέχτηκαν πως σπάνια συναντούν τέτοια κατάρτιση σε στελέχη Ειδικών Δυνάμεων. Το μόνο που θα μπορούσε να ήταν καλύτερο, αν υπήρχε μια πολιτική ηγεσία σοβαρής Όσο αξιόπιστα και αν είναι, όσο και αν έχουν προσφέρει στις Ένοπλες Δυνάμεις τα UH-1H, τα γνωστά Huey, έχουν θέση πια μόνο στην εφεδρεία και όχι στις Ειδικές Δυνάμεις. ► Αλλάζοντας θέμα τώρα, την προηγούμενη Πέμπτη ήταν η μαύρη επέτειος της κατάρριψης του σμηναγού Ηλιάκη μετά τον εμβολισμό του από τουρκικό αεροσκάφος. Ήταν 23 Μαΐου του 2006 όταν -για ακόμα μια φορά- η ελληνική(;) πολιτική ηγεσία απέδειξε τον φόβο που την διακατέχει απέναντι στην Τουρκία. ► Οι Τούρκοι, θέλοντας να μας θυμίσουν αυτή την επέτειο πραγματοποίησαν δεκάδες παραβάσεις και παραβιάσεις τις μέρες αυτές, καθώς και υπερ-πτήσεις εθνικού εδάφους και φωτογραφήσεις θέσεων. Η ελληνική αντίδραση; Καμία. Τα ελληνικά αεροσκάφη, υπακούοντας στις εντολές των πολιτικών, απλώς παρακολουθήσαν τα τουρκικά που έκαναν απλώς ότι ήθελαν. ► Όπως ότι ήθελε έκανε και η τουρκική πυραυλάκατος που το πρωί της Κυριακής έφτασε μέχρι την παραλία σχεδόν στο Σούνιο, αφού πρώτα είχε περάσει από όλα τα νησιά των Κυκλάδων, προφανώς σε μια κρουαζιέρα αναψυχής των Τούρκων ναυτικών, με όλα τα συστήματα της ανοιχτά βέβαια. ► Όσο αυτά γίνονται στο μέτωπο των ελληνοτουρκικών σχέσεων, στο εσωτερικό μέτωπο τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Τα τελευταία γεγονότα στην Ευρώπη αποδεικνύουν αυτό που εμείς λέμε εδώ και καιρό. Η ύπαρξη των μεταναστών και ειδικά των Μουσουλμάνων, πέρα από όλα τα άλλα προβλήματα που δημιουργεί, είναι και μια βόμβα στα θεμέλια της Εθνικής Ασφάλειας. ► Οι ταραχές της Σουηδίας, με μετανάστες που ζουν αξιοπρεπέστατα και εξασφαλίζουν τα βασικά ακόμα και χωρίς να δουλεύουν, δείχνουν πως οι λόγοι δεν είναι οικονομικοί αλλά πολιτισμικοί Έχουμε το προοίμιο μιας σύγκρουσης πολιτισμών που θα λάβει χώρα σε όλη την Ευρώπη. ► Όπως δεν τους αρέσει επίσης και η απλή διαπίστωση πως Ισλάμ και Ευρώπη είναι έννοιες ασύμβατες. Δεν μπορούν να καταλάβουν τον βαθιά φανατισμένο χαρακτήρα του Ισλάμ, δεν μπορούν να καταλάβουν πως σε μια Ισλαμική Ευρώπη οι δήθεν προοδευτικές ιδεολογίες είναι οι πρώτες που θα απαγορευθούν. ► Τέλος, αυτό που με τίποτα δεν μπορούν να κατανοήσουν είναι πως επειδή αυτοί θέλουν να ενσωματώσουν τους μετανάστες δεν σημαίνει πως και οι μετανάστες θέλουν να ενσωματωθούν, ακόμα και αν κάτι τέτοιο ήταν ρεαλιστική πιθανότητα και δεν υπήρχε μόνο στο μυαλό τους. (SNIPER 29/05 /2013 |
Πώς υπολογίζονται τα μόρια των πανελλαδικών εξετάσεων
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να ανακοινωθούν οι βαθμοί στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα για την πρόσβαση στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας
Οι πανελλαδικές εξετάσεις οδεύουν και τη φετινή χρονιά προς αυλαία με την αγωνία μαθητών και γονιών να φτάνει στο κατακόρυφο. Η φετινή χρονιά στιγματίστηκε από... το άγχος των υποψηφίων για τις απεργίες της ΟΛΜΕ αλλά και από τις αρκετές αστοχίες της Εξεταστικής Επιτροπής που πονοκεφάλιασαν μαθητές και διορθωτές.
Πλέον, όλο το ενδιαφέρον στρέφεται στην αξιολόγηση των γραπτών και το που θα κυμανθούν οι βάσεις, με τους πάντες να έχουν «επ' ώμου» έτοιμα τα κομπιουτεράκια, προκειμένου να υπολογίσουν τα μόρια που αντιστοιχούν στις επιδόσεις τους.
Σας παραθέτουμε τη διαδικασία υπολογισμού των μορίων σε λίγα βασικά βήματα:
1. Πολλαπλασιάζουμε το Γενικό Βαθμό Πρόσβασης
2. Πολλαπλασιάζουμε το πρώτο μάθημα αυξημένης βαρύτητας με τον συντελεστή του
3. Πολλαπλασιάζουμε το δεύτερο μάθημα αυξημένης βαρύτητας με τον συντελεστή του
4. Προσθέτουμε τα παραπάνω τρία γινόμενα
5. Πολλαπλασιάζουμε το αποτέλεσμα της παραπάνω πράξης με το 100 και έχουμε τα μόρια
Στην περίπτωση που ο υποψήφιος θέλει να επιλέξει σχολές από άλλο πεδίο, χρησιμοποιούνται τα μαθήματα αντικατάστασης. Οι συντελεστές αλλάζουν και είναι αντί για 1,3 και 0,7 γίνονται 0,9 και 0,4 αντίστοιχα.
Αν ο υποψήφιος έχει εξεταστεί σε ειδικό μάθημα, για τις συγκεκριμένες σχολές και μόνο, προσθέτουμε στο άθροισμα του Γενικού Βαθμού Πρόσβασης και των δύο μαθημάτων βαρύτητας, το βαθμό του ειδικού μαθήματος αφού τον έχουμε πολλαπλασιάσει με τον συντελεστή του (που μπορεί να είναι 1 ή 2).
Έπειτα πολλαπλασιάζουμε και πάλι με το 100.
Παράδειγμα:
Έστω ότι ένας μαθητής είναι θεωρητικής κατεύθυνσης με Γενικό Βαθμό Πρόσβασης 18, και επίδοση στα Αρχαία Ελληνικά 15 και στην Ιστορία 16. Τα μόριά του για το 1ο επιστημονικό πεδίο θα υπολογιστούν ως εξής:
1. 18 Χ 8 = 144
2. 15 Χ 1,3 = 19.5
3. 16 Χ 0,7 = 11,2
4. 144 + 19.5 + 11,2 = 174,7
5. 174,7 Χ 100 = 17.470 μόρια για το 1ο επιστημονικό πεδίο
Σε περίπτωση που θέλει να δηλώσει σχολές και από το 3ο επιστημονικό πεδίο, και εφόσον έχει διαγωνιστεί στο μάθημα της Βιολογίας, για τον υπολογισμό των μορίων θα χρησιμοποιήσουμε τα μαθήματα αντικατάστασης με τους δικούς τους συντελεστές. Την Βιολογία δηλαδή και την Έκθεση. Έστω ότι έχει πάρει βαθμούς 16 και 13 αντίστοιχα. Έτσι, ο υπολογισμός θα γίνει ως εξής:
1. 18 Χ 8 = 144
2. 16 Χ 0,9 = 14,4
3. 13 Χ 0,4 = 5,2
4. 144 + 14,4 + 5,2 = 163,6
5. 176,7 Χ 100 = 16360 μόρια για το 3ο επιστημονικό πεδίο
(apospasma)
Οι πανελλαδικές εξετάσεις οδεύουν και τη φετινή χρονιά προς αυλαία με την αγωνία μαθητών και γονιών να φτάνει στο κατακόρυφο. Η φετινή χρονιά στιγματίστηκε από... το άγχος των υποψηφίων για τις απεργίες της ΟΛΜΕ αλλά και από τις αρκετές αστοχίες της Εξεταστικής Επιτροπής που πονοκεφάλιασαν μαθητές και διορθωτές.
Πλέον, όλο το ενδιαφέρον στρέφεται στην αξιολόγηση των γραπτών και το που θα κυμανθούν οι βάσεις, με τους πάντες να έχουν «επ' ώμου» έτοιμα τα κομπιουτεράκια, προκειμένου να υπολογίσουν τα μόρια που αντιστοιχούν στις επιδόσεις τους.
Σας παραθέτουμε τη διαδικασία υπολογισμού των μορίων σε λίγα βασικά βήματα:
1. Πολλαπλασιάζουμε το Γενικό Βαθμό Πρόσβασης
2. Πολλαπλασιάζουμε το πρώτο μάθημα αυξημένης βαρύτητας με τον συντελεστή του
3. Πολλαπλασιάζουμε το δεύτερο μάθημα αυξημένης βαρύτητας με τον συντελεστή του
4. Προσθέτουμε τα παραπάνω τρία γινόμενα
5. Πολλαπλασιάζουμε το αποτέλεσμα της παραπάνω πράξης με το 100 και έχουμε τα μόρια
Στην περίπτωση που ο υποψήφιος θέλει να επιλέξει σχολές από άλλο πεδίο, χρησιμοποιούνται τα μαθήματα αντικατάστασης. Οι συντελεστές αλλάζουν και είναι αντί για 1,3 και 0,7 γίνονται 0,9 και 0,4 αντίστοιχα.
Αν ο υποψήφιος έχει εξεταστεί σε ειδικό μάθημα, για τις συγκεκριμένες σχολές και μόνο, προσθέτουμε στο άθροισμα του Γενικού Βαθμού Πρόσβασης και των δύο μαθημάτων βαρύτητας, το βαθμό του ειδικού μαθήματος αφού τον έχουμε πολλαπλασιάσει με τον συντελεστή του (που μπορεί να είναι 1 ή 2).
Έπειτα πολλαπλασιάζουμε και πάλι με το 100.
Παράδειγμα:
Έστω ότι ένας μαθητής είναι θεωρητικής κατεύθυνσης με Γενικό Βαθμό Πρόσβασης 18, και επίδοση στα Αρχαία Ελληνικά 15 και στην Ιστορία 16. Τα μόριά του για το 1ο επιστημονικό πεδίο θα υπολογιστούν ως εξής:
1. 18 Χ 8 = 144
2. 15 Χ 1,3 = 19.5
3. 16 Χ 0,7 = 11,2
4. 144 + 19.5 + 11,2 = 174,7
5. 174,7 Χ 100 = 17.470 μόρια για το 1ο επιστημονικό πεδίο
Σε περίπτωση που θέλει να δηλώσει σχολές και από το 3ο επιστημονικό πεδίο, και εφόσον έχει διαγωνιστεί στο μάθημα της Βιολογίας, για τον υπολογισμό των μορίων θα χρησιμοποιήσουμε τα μαθήματα αντικατάστασης με τους δικούς τους συντελεστές. Την Βιολογία δηλαδή και την Έκθεση. Έστω ότι έχει πάρει βαθμούς 16 και 13 αντίστοιχα. Έτσι, ο υπολογισμός θα γίνει ως εξής:
1. 18 Χ 8 = 144
2. 16 Χ 0,9 = 14,4
3. 13 Χ 0,4 = 5,2
4. 144 + 14,4 + 5,2 = 163,6
5. 176,7 Χ 100 = 16360 μόρια για το 3ο επιστημονικό πεδίο
(apospasma)
Τετάρτη 29 Μαΐου 2013
Το Γένος, απαραίτητη προϋπόθεση για την εισαγωγή στις στρατιωτικές σχολές!
Έξι απόστρατοι αξιωματικοί, ένας ταξίαρχος, ένας συνταγματάρχης, ένας σμήναρχος, ένας ανθυπολοχαγός, ένας πλωτάρχης, ένας στρατιωτικός οι οποίοι τελούν εν αποστρατεία και ένας πολίτης προσέφυγαν στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας και ζητούν να ακυρωθούν ως αντισυνταγματικές και παράνομες οι σχετικές αποφάσεις του υπουργού Εθνικής Αμυνας που το 2011 επέτρεψαν να συμμετέχουν στις εισαγωγικές εξετάσεις των στρατιωτικών σχολών υποψήφιοι οι οποίοι είχαν μεν την ελληνική ιθαγένεια, χωρίς όμως να είναι Ελληνες στο γένος.
Οι στρατιωτικοί επικαλούνται ότι παραβιάζονται τα άρθρα 4 και 110 του Συντάγματος, καθώς σύμφωνα με αυτά, αποκλείεται η φοίτηση στις στρατιωτικές σχολές σε όσους έχουν την ελληνική ιθαγένεια χωρίς να είναι Ελληνες στο γένος.
Κατά τους ισχυρισμούς των στρατιωτικών, «την ελληνική ιθαγένεια αιτούνται πολίτες χωρών με τις οποίες η πατρίδα μας μέχρι το πρόσφατο παρελθόν ευρίσκετο σε εμπόλεμη κατάσταση και κάποιες εξ αυτών (Αλβανία, Σκόπια, Τουρκία) εξακολουθούν να διατηρούν και να διατυπώνουν εδαφικές διεκδικήσεις εναντίον μας».
Επίσης, συνεχίζουν οι απόστρατοι: «Με δεδομένο ότι οι αποκτώντες την ελληνική υπηκοότητα δεν έχουν αποκτήσει ταυτόχρονα και ελληνική εθνική συνείδηση, δεν είναι βέβαιον ότι σε περίπτωση ανάγκης υπερασπίσεως του ελληνικού κράτους, σε περίπτωση εμπλοκής της Ελλάδας σε ένοπλη σύγκρουση με ξένη χώρα, αυτοί οι αξιωματικοί και υπαξιωματικοί δεν θα προσχωρήσουν εις τον στρατό της χώρας εξ ης κατάγονται».
Κ. ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
http://www.espressonews.gr/
Με αφορμή την είδηση, να τονίσουμε το απαραίτητο να επανέλθει άμεσα το Γένος ως προϋπόθεση για την ένταξη στις στρατιωτικές σχολές...Διαφορετικά, ας ετοιμαστούν οι ιθύνοντες να αντιμετωπίσουν και..εγχώριες κατασκόπους..Γιατί ας μην νομίζουν πως δεν θα συμβεί αυτό, όταν τούρκοι ή αλβανοί (στο γένος) θα εισέρχονται στις στρατιωτικές σχολές και θα γίνονται αξιωματικοί...Ας μεριμνήσουμε τώρα πριν είναι αργά και μιλάμε για ένα τραγικό λάθος ή μια εθνική μειοδοσία(;).Καλή επιτυχία στον αγώνα των απόστρατων.
Είναι που δεν είχαμε πετρέλαια…για αυτό έχουμε την τρόικα και 4 μνημόνια…(βίντεο)
Πηγή: ΟΛΥΜΠΙΑ (εδώ)
Απ τα πετρέλαια που δεν είχαμε…
Στο πετρέλαια που υπάρχουν…και μάλιστα βαπτίζονται ευρωπαϊκά…
Γίνονται “Καζάν Καζάν”…
Τιτλοποιούνται…κεφαλαιοποιούνται….
Στο πετρέλαια που υπάρχουν…και μάλιστα βαπτίζονται ευρωπαϊκά…
Γίνονται “Καζάν Καζάν”…
Τιτλοποιούνται…κεφαλαιοποιούνται….
Είναι πολλά τα πετρέλαια….πάρα πολλά…
Περισσότερα απ την Σαουδική Αραβία..
για αυτό έχουμε την τρόικα και 4 μνημόνια…
Περισσότερα απ την Σαουδική Αραβία..
για αυτό έχουμε την τρόικα και 4 μνημόνια…
Τρίτη 28 Μαΐου 2013
ΘΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΘΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ;
Πηγή: Defencenet (εδώ)
Θρύλοι για την Άλωση της Πόλης
Όταν μπήκαν οι Τούρκοι στην Πόλη, άγγελος Κυρίου άρπαξε το βασιλιά και τον πήγε σε μια σπηλιά βαθιά στη γη κάτω, κοντά στη Χρυσόπορτα. Εκεί μένει μαρμαρωμένος ο βασιλιάς και καρτερεί να κατεβεί ο άγγελος στη σπηλιά, να τον ξεμαρμαρώσει. Και θα σηκωθεί πάλι ο βασιλιάς και θα μπει στην Πόλη και θα διώξει τους Τούρκους ως την Κόκκινη Μηλιά.
2. Ο ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑ-ΣΟΦΙΑΣ
Την ώρα που μπήκαν οι Τούρκοι στην Αγια-Σοφιά δεν είχε τελειώσει ακόμα η λειτουργία. Ο παπάς που έκανε τη λειτουργία πήρε αμέσως το Άγιο Δισκοπότηρο, ανέβηκε στα κατηχούμενα, εμπήκε σε μια θύρα και η θύρα έκλεισε αμέσως. Είναι θέλημα Θεού νʼ ανοίξει μόνη της η θύρα, όταν έλθει η ώρα, και θα βγει από κει ο παπάς, να τελειώσει τη λειτουργία στην Αγια-Σοφιά, όταν θα πάρουμε πίσω την Πόλη.
Την ώρα που μπήκαν οι Τούρκοι στην Αγια-Σοφιά δεν είχε τελειώσει ακόμα η λειτουργία. Ο παπάς που έκανε τη λειτουργία πήρε αμέσως το Άγιο Δισκοπότηρο, ανέβηκε στα κατηχούμενα, εμπήκε σε μια θύρα και η θύρα έκλεισε αμέσως. Είναι θέλημα Θεού νʼ ανοίξει μόνη της η θύρα, όταν έλθει η ώρα, και θα βγει από κει ο παπάς, να τελειώσει τη λειτουργία στην Αγια-Σοφιά, όταν θα πάρουμε πίσω την Πόλη.
3. Η ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑ-ΣΟΦΙΑΣ
Την μέρα που πάρθηκε η Πόλη, έβαλαν σʼ ένα καράβι την Άγια Τράπεζα της Αγια-Σοφιάς, να την πάει στην Φραγκιά, για να μην πέσει στα χέρια των Τούρκων.Εκεί όμως στη θάλασσα του Μαρμαρά άνοιξε το καράβι και η Άγια Τράπεζα εβούλιαξε στον πάτο. Στο μέρος εκείνο η θάλασσα είναι λάδι, όση θαλασσοταραχή και κύματα κι αν είναι γύρω. Και το γνωρίζουν το μέρος αυτό από τη γαλήνη, που είναι πάντα εκεί, και από την ευωδία που βγαίνει. Πολλοί μάλιστα αξιώθηκαν να την ιδούν στα βάθη της θάλασσας.
Την μέρα που πάρθηκε η Πόλη, έβαλαν σʼ ένα καράβι την Άγια Τράπεζα της Αγια-Σοφιάς, να την πάει στην Φραγκιά, για να μην πέσει στα χέρια των Τούρκων.Εκεί όμως στη θάλασσα του Μαρμαρά άνοιξε το καράβι και η Άγια Τράπεζα εβούλιαξε στον πάτο. Στο μέρος εκείνο η θάλασσα είναι λάδι, όση θαλασσοταραχή και κύματα κι αν είναι γύρω. Και το γνωρίζουν το μέρος αυτό από τη γαλήνη, που είναι πάντα εκεί, και από την ευωδία που βγαίνει. Πολλοί μάλιστα αξιώθηκαν να την ιδούν στα βάθη της θάλασσας.
4. ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΛΟΥΚΛΗ
Την ημέρα που έπεσε η Πόλη ένας γέροντας τηγάνιζε ψάρια, και όταν του είπαν «Εάλω η Πόλις», είπε πως για να πιστέψει πως έπεσε η Πόλη, έπρεπε να βγουν τα ψάρια από το τηγάνι. Και Ω! του θαύματος, έτσι έγινε. Πότε άραγε θα ολοκληρωθεί το τηγάνισμα των ψαριών που είναι τηγανισμένα μόνο από την μία τους πλευρά;
Την ημέρα που έπεσε η Πόλη ένας γέροντας τηγάνιζε ψάρια, και όταν του είπαν «Εάλω η Πόλις», είπε πως για να πιστέψει πως έπεσε η Πόλη, έπρεπε να βγουν τα ψάρια από το τηγάνι. Και Ω! του θαύματος, έτσι έγινε. Πότε άραγε θα ολοκληρωθεί το τηγάνισμα των ψαριών που είναι τηγανισμένα μόνο από την μία τους πλευρά;
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)